Покров Воскресенье 05.05.24, 03:10
Сайт
Главная » 2015 » Август » 13 » Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
23:35
Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

ДФС розпочато процес приєднання України до WCO CTS

Голова ДФС Роман Насіров підписав Угоду зі Всесвітньою митною організацією про використання Програми ВМО стосовно збору, зберігання та обміну інформацією про вантажі (WCO CTS). Від ВМО Угоду підписано Главою Адміністрації п. Р. МакДонахом.

WCO CTS – Cargo Targeting System – це розроблений ВМО програмно-інформаційний комплекс, який застосовується митними органами для отримання попередньої інформації від морських ліній та її подальшого використання для аналізу ризиків.

Для ДФС впровадження зазначеної системи буде профінансовано Урядом США в рамках Програми експортного контролю та безпеки кордонів. Подальша підтримка системи буде безкоштовною.

Використання системи дозволить ДФС отримувати більш детальну, структуровану та уніфіковану попередню інформацію про товари, які надходять до морських портів України в контейнерах, що сприятиме підвищенню ефективності управління ризиками та, як наслідок, спрощенню та прискоренню митних формальностей у портах.

 

В незаконних пунктах обміну валют податківці вилучили 4 мільйона доларів США та 7 мільйонів гривень

Співробітники податкової міліції спільно з прокуратурою м. Києва та МВС у ході проведення обшуків в незаконних пунктах обміну валют у м. Києві виявили та вилучили 4 мільйона доларів США та 7 мільйонів гривень. Про це в ході засідання Кабінету Міністрів України заявив Перший заступник Голови Державної фіскальної служби України Сергій Білан.

Наразі проводяться обшуки за місцем проживання організатора злочинної схеми та безпосередньо у пунктах обміну валют у рамках кримінального провадження, порушеного за ч. 3 ст. 212 КК України. Встановлено, що злочинці під час надання незаконних послуг з обміну валюти ухилились від сплати податків в особливо великих розмірах.

У результаті обшуків було вилучено 4 мільйона доларів США та 7 мільйонів гривень, а також документи, що підтверджують протиправну діяльність, автоматичну вогнепальну зброю та боєприпаси.

 

Надходження до бюджетів Нікопольщини

За січень-липень 2015 року Нікопольською ОДПІ до Зведеного бюджету надійшло 512,1 млн. грн., або 108,9 відс. від доведених планових показників. В бюджет додатково отримано 41,8 млн.грн. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 113,7 млн. грн., темп росту склав 128,5 відсотків.

До загального фонду Державного бюджету України за січень-липень 2015 року надійшло 175,4 млн.грн., або 108,4 відс. від доведених планових показників, в бюджет додатково отримано 13,6 млн. грн. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року надходження до Державного бюджету збільшилися на 95,8 млн.грн., темп росту склав 220,5 відсотків.

Надходження сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у січні-липні 2015 року склали більше 319 млн. грн. Планові показники виконано на 111,7 відс., додатково отримано 33,4 млн.грн. Відносно минулого року надходження ЄСВ зросли на 33 млн. грн., або на 11,5 відс.

Показники Місцевих бюджетів за січень-липень 2015 року виконано на 109,5 відс., надходження склали 336,7 млн.грн., додатково отримано 29,1 млн.грн. Відносно минулого року надходження зросли на 17,9 млн.грн., темп росту 105,6 відсотків.

Начальник Нікопольської ОДПІ Володимир Джавун пропонує не відкладати сплату податкових платежів на останній термін та подбати про надходження до бюджету своєчасно. Плідна співпраця та взаємне порозуміння між податковою службою та суб’єктами господарювання сприяють повному та стабільному наповненню бюджетів усіх рівнів.

 

Акцизний податок до місцевого бюджету

Як повідомив начальник Нікопольської ОДПІ Володимир Джавун, станом на 01.08.2015 Нікопольській ОДПІ обліковується 247 суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність з продажу підакцизних товарів в тому числі:

на території Нікопольського району 88 суб’єктів господарювання:

  • 10 суб’єктів господарювання – юридичні особи (за 7 місяців 2015 року сплачено 1,7 млн.грн.);

  • 77 суб’єктів господарювання – фізичні особи – підприємці (за 7 місяців 2015 року сплачено 0,2 млн.грн.).

на території міста Нікополь 160 суб’єктів господарювання:

  • 33 суб’єктів господарювання – юридичні особи (за 7 місяців 2015 року сплачено 9,8 млн.грн.);

  • 127 суб’єктів господарювання – фізичні особи – підприємці (за 7 місяців 2015 року сплачено 1,5 млн.грн.).

Надходження акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів складають 13,2 млн.грн., в тому числі:

по Нікопольському району складає 1,9 млн.грн. (в т.ч. за липень – 0,3 млн.грн.);

по місту Нікополь складає 11,3 млн.грн. (в т.ч. за липень – 2,1 млн.грн.);

Крім того проведено 14 фактичних перевірок з питань додержання суб’єктами господарювання вимог, встановлених законодавством України, які є обов’язковими до виконання при здійсненні оптової і роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами, за результатами яких застосовано фінансових санкцій на загальну суму 101,6 тис.грн., з яких сплачено до бюджету в сумі 47,8 тис.грн.

 

Розгляд звернень громадян

Як повідомила в.о. начальника управління реєстрації платників та електронних сервісів Ольга Жевнерова за 7 місяців 2015 року надійшло 25 письмових звернень громадян, що на 4 звернення більше, ніж за відповідний період 2014 року, з них: 25 заяв. За результатами розгляду надано відповідь на 25 письмових звернень, у тому числі 11 звернень вирішено позитивно, на 9 звернень надано роз’яснення, 4 звернення переслано за належністю до інших органів для розгляду в межах компетенції, а 1 звернення – визнано анонімним.

Питання, порушені громадянами, стосувалися: проведення контрольно-перевірочної роботи, інформування про ухилення від сплати податків та зборів, порядку оподаткування доходів фізичних осіб та нарахування штрафних санкцій, фінансового забезпечення колишніх працівників Нікопольської ОДПІ ГУ  Міндоходів.

Випадків несвоєчасного розгляду звернень громадян не було. Скарг на недоліки у роботі, на дії, бездіяльність та на корупційні діяння (зловживання владою або службовим становищем) посадових осіб Нікопольської ОДПІ, перегляд їх рішень не надходило.

 

Адміністративні послуги

Як повідомила в.о. начальника управління реєстрації платників та електронних сервісів Ольга Жевнерова в Нікопольській ОДПІ функціонує 3 Центри обслуговування платників:

ЦОП Нікопольської ОДПІ;

ЦОП Марганецького відділення;

ЦОП Орджонікідзевського відділення.

Всього за перше півріччя поточного року Центрами обслуговування платників надано більше 176 тис. послуг, в т.ч. адміністративні, консультаційні, послуги з прийняття звітності, вхідної кореспонденції та послуги з надання електронного цифрового підпису.

З початку року за сім місяців ЦОП Нікопольської ОДПІ надано майже 9 тис. адміністративних послуг:

  • видано 5 117 (або 57% від загальної кількості послуг) реєстраційних номерів облікової картки платника податків;

  • зареєстровано 855 (9,5%) книг обліку розрахункових операцій;

  • видано 751 (8,4%) витяг з реєстру платників єдиного податку;

  • зареєстровано 589 (6,6%) платників єдиного податку;

  • зареєстровано 560 (6,2%) книг обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку;

  • зареєстровано 320 (3,6%) книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність;

  • зареєстровано 223 (2%) розрахункові книжки;

  • видано 175 (2,1%) довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету;

  • зареєстровано 165 (1,8%) реєстраторів розрахункових операцій;

  • видано 56 (0,6%) довідок про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку;

  • видано 51 (0,6 %) довідку про підтвердження статусу податкового резидента України;

  • внесено 25 (0,3%) відміток до паспорта громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.

 

Публічна інформація та сервіс «Пульс»

Протягом січня-липня 2015 року до Нікопольської ОДПІ надійшло 5 письмових запита на інформацію, що у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилось на 5 одиниць або на 50 відс. Про це повідомила в.о. начальника управління реєстрації платників та електронних сервісів Ольга Жевнерова.

Проведений аналіз статусу запитувачів свідчить, що із загальної кількості письмових запитів, які надійшли до Нікопольської ОДПІ 5 запитів надійшло від фізичних осіб. За наслідками їх розгляду: 3 – задоволено, по 1 запиту надано роз’яснення, 1 запиту відмовлено в наданні інформації у зв’язку з тим, що Нікопольська ОДПІ не є розпорядником цієї інформації.

За період січень-липень 2015 року на сервіс «Пульс» надійшло 3 звернення, що на 1 більше ніж за аналогічний період минулого року, відповідь надана у встановлений термін.

 

У І півріччі 2015 року ДФС зафіксовано майже 1,4 тис. випадків порушення прав інтелектуальної власності

Протягом І півріччя поточного року ДФС України зафіксовано майже 1,4 тис. випадків призупинення митного оформлення за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності.

Про всі виявлені факти своєчасно повідомлено представників правовласників для оперативного прийняття відповідного рішення щодо їх інтелектуальної власності.

Крім того, у зазначений період митницями порушено 13 справ про порушення митних правил за фактом ввезення на митну територію України товарів  з порушенням прав інтелектуальної власності.

Нагадаємо, що для сприяння захисту правовласників під час зовнішньоекономічної діяльності  Державна фіскальна служба України веде митний реєстр об’єктів права інтелектуальної власності. До них належать об’єкти авторського права і суміжних прав, винаходи, корисні моделі, промислові зразки, торговельні марки, географічні зазначення (зазначення походження товарів) та сорти рослин.

Загалом, станом на 30 червня 2015 року до митного реєстру за заявами правовласників внесено 2 665 об’єктів.

Податкова міліція вилучила пальне вартістю близько 66 млн. грн.

Працівниками податкової міліції Центрального офісу у ході проведення оперативно-слідчих заходів по кримінальному провадженню у рамках операції «Нафтопродукт-2015» проведено обшук території нафтобази.

За результатами обшуку виявлено та вилучено в якості речових доказів 1,5 тис. тонни бензину, 1,4 тис. тонни дизельного палива та 124,3 тонни реактивного палива загальною орієнтованою вартістю 66 млн.грн.

Слідчі дії зі встановлення кола осіб, причетних до скоєння кримінального правопорушення, тривають.

 

Податковою міліцією Дніпропетровщини ліквідовано «конвертаційний центр» з обігом 120 млн. грн.

У Дніпропетровській області працівниками податкової міліції у рамках кримінального провадження ліквідовано "конвертаційний центр", створений групою з 6 осіб.

Злочинці надавали послуги підприємствам реального сектору економіки з формування незаконного податкового кредиту та переведення безготівкових коштів у готівку.

Орієнтовний обіг коштів, проконвертованих центром протягом поточного року, склав близько 120 млн. гривень.

У рамках провадження податкова міліція провела 7 обшуків в офісних приміщеннях «конверт-центру» та в місцях проживання фігурантів.

За результатами обшуків вилучено 66 печаток та штампів фіктивних суб’єктів підприємницької діяльності, 4 системних блоки, 40 сім-карток, 19 мобільних телефонів, 7 ноутбуків, 1 флеш-накопичувач, чорнову бухгалтерію та фінансово-господарські документи, 50 бойових набоїв до пістолету.

Арештовано 44 розрахункових рахунки транзитно-конвертаційних підприємств, на яких заблоковано коштів у сумі 40 тис. гривень.

Тривають слідчі дії.

 

Платникам ПДВ за рахунок переплат надано можливість не поповнювати коштами електронні рахунки

Станом на 31 липня 2015 року 46 тисяч платників ПДВ скористалися сумами переплат та "овердрафту" при реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування на суму 2,1 млрд. грн., тобто без поповнення рахунку коштами.

На початок місяця, 01.07.2015 р., за 147 тисячами платників податків обліковувалась сума переплат ПДВ до бюджету, що були не погашені, в розмірі 2,5 млрд. грн. На суму таких переплат платникам збільшено реєстраційну суму по формулі та надано можливість реєструвати в ЄРПН податкові накладні без поповнення грошовими коштами електронні рахунки.

У липні за рахунок переплат, що обліковувались станом на 01.07.2015 року, платниками сплачено до бюджету ПДВ майже на 1 млрд.грн. менше, ніж задекларовано у звітності з ПДВ за червень.

Зазначимо, що сума переплат в розмірі більше 1-го млрд. грн. буде перенесена платниками до звітності за липень до складу податкового кредиту. Це означатиме, що платники ПДВ заплатять менше податку у серпні або збільшать від’ємне значення податку по декларації за липень, яке переноситься на наступний період.

В останній день місяця, 31 липня, в системі електронного адміністрування ПДВ зареєстровано 21,5 млн. податкових накладних та розрахунків коригування на суму ПДВ 63,2 млрд. грн., 66 тис. митних декларацій на суму ПДВ 12 млрд. грн. Також поповнено ПДВ рахунки на суму 13,2 млрд. грн.

 

Податковою міліцією ДФС викрито ухилення від сплати податків на суму 8 млн. грн.

Працівниками податкової міліції у м. Києві зареєстроване кримінальне провадження за ч.3 ст. 212 КК України за фактом ухилення від сплати податків посадовими особами підприємства, що здійснює діяльність у сфері оптової торгівлі фармацевтичними товарами.

Як з’ясувалося, протягом 2014-2015 років підприємством було ввезено на територію України медичне обладнання за значно завищеними цінами.

Такі дії призвели до ухилення від сплати податків на суму 8 млн. грн.

Слідчі дії тривають.

 

Податковою міліцією викрито «газові» махінації на 6,6 млн. гривень

Працівниками податкової міліції Центрального офісу зареєстровано кримінальне провадження за ч.3 ст.212 КК України за фактом ухилення від сплати податків посадовими особами підприємства, що здійснює діяльність у сфері виробництва електричного устаткування.

Як з’ясувалося, посадовці підприємства протягом 2012-2013 років здійснювали фінансово-господарські взаємовідносини та придбавали природний газ у підприємств з ознаками фіктивності.

Такі дії призвели до ухилення від сплати податків у сумі 6,6 млн. гривень.

Слідчі дії тривають.

 

Податковою міліцією викрито факт несплати банкірами майже 94 млн. грн. податків

Працівниками податкової міліції Центрального офісу зареєстровано кримінальне провадження за ч.3 ст. 212 ККУ за фактом ухилення від сплати податків посадовими особами одного з банків.

Встановлено, що з 2013 по 2014 рік банк, який здійснює діяльність у сфері грошового посередництва, видав із своєї каси кошти службовим особам підприємств, які мають ознаки ризиковості.

Ці дії дали можливість керівникам зазначеного банку ухилитись від сплати податків у сумі 93,7 млн. грн.

Податковою міліцією виявлено металобрухту на 55 млн. гривень

Працівниками податкової міліції Центрального офісу у ході розслідування кримінального провадження за ч.3 ст. 209 КК України проведено 9 санкціонованих обшуків в офісних приміщеннях та у транспортному засобі фігурантів провадження.

За результатами обшуку виявлено та вилучено 2,3 млн. гривень готівкою, 17 печаток підприємств, 4 печатки нерезидентів, 4 банківські картки, чорнову бухгалтерію, товарно-транспортні та фінансово-господарські документи, що підтверджують протиправну діяльність злочинців.

Крім цього, у Миколаївському порту оглянуто 13,8 тис. тонни металобрухту орієнтовною вартістю 55 млн. грн., частина якого знаходиться на морському судні  невстановленого походження.

Наразі вживаються заходи щодо накладення арешту на металобрухт.

 

Cуб’єкти господарювання та громадяни мають можливість ознайомитись з відповідями на актуальні питання сьогодення

Нікопольська ОДПІ повідомляє наступне.

В електронному сервісі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС України) «Загальнодоступний інформа- ційно-довідковий ресурс» («ЗІР»), який розміщений на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС України sfs.gov.ua, створено новий розділ «Актуальні питання» за посиланням: http://zir.minrd.gov.ua/main/actual/.

У цьому розділі можна ознайомитись з найбільш популярними серед клієнтів Контакт-центру ДФС України запитаннями та відповідями на них.

Розділ «Актуальні питання» оновлюється щоденно.

 

За сім місяців 2015 року платники Дніпропетровщини перерахували до бюджетів усіх рівнів понад 42,3 млрд. грн.

Органами ДФС у Дніпропетровській області у січні - липні поточного року забезпечено надходження в бюджети усіх рівнів (з урахуванням ЄСВ) 42 млрд. 387,4 млн. грн., що на 11 млрд. 250,3 млн. грн., або на 36,1 % більше, ніж за сім місяців 2014 року.

Так, до загального фонду державного бюджету впродовж січня - липня 2015 року мобілізовано 24 млрд. 726,4 млн. грн., що на 9 млрд. 477,0 млн. грн., або на 62,1% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Надходження, що формують місцеві бюджети Дніпропетровського регіону склали 6 млрд. 620,3 млн. грн. Це на 1 млрд. 132,9 млн. грн. (або на 20,6%) більше фактичних надходжень семи місяців 2014 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 11 млрд. 40,7 млн. грн. Порівняно з 2014 роком надходження зросли на 6,2%, або на 640,4 млн. грн.

 

Щодо наявність ліцензій

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що з 1 липня 2015 року вступили в силу норми Закону України від 28.12.2014 р. №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» про віднесення пива до алкогольних напоїв.

Відповідно до ст. 15 ЗУ №481 - роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі; на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі - 2000 гривень, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст - 500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі, і 250 гривень - на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі.

Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту) становить 780 гривень на кожне місце торгівлі незалежно від його територіального розташування.

 

До суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі:

- оптової (включаючи імпорт та експорт) і роздрібної торгівлі підакцизних товарів без наявності ліцензій, - 200 відсотків вартості отриманої партії товару, але не менше 17000 гривень;

- роздрібної торгівлі алкогольними напоями через електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій) не зазначений у ліцензії - 200 відсотків вартості реалізованої через такий контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій) продукції, але не менше 10000 гривень;

- зберігання спирту, або алкогольних напоїв, або тютюнових виробів у місцях зберігання, не внесених до Єдиного реєстру, - 100 відсотків вартості товару, який знаходиться в такому місці зберігання, але не менше 17000 гривень;

- оптової або роздрібної торгівлі коньяком, алкогольними напоями, горілкою, лікеро-горілчаними виробами та вином за цінами, нижчими за встановлені мінімальні оптово-відпускні або роздрібні ціни на такі напої - 100 відсотків вартості отриманої партії товару, розрахованої виходячи з мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін, але не менше 10000 гривень;

- роздрібної торгівлі тютюновими виробами за цінами, вищими від максимальних роздрібних цін на тютюнові вироби, встановлених виробниками або імпортерами таких тютюнових виробів, - 100 відсотків вартості наявних у суб'єкта господарювання тютюнових виробів, але не менше 10000 гривень;

- виробництва, зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв чи тютюнових виробів;

- алкогольних напоїв чи тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку - 200 відсотків вартості товару, але не менше 17000;

- вивезення спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів з території акцизного складу або транспортування такої продукції без відмітки представника органу доходів і зборів на товарно-транспортній накладній про погодження відпуску – 200 відсотків вартості вивезеної або транспортованої продукції, але не менше 15000 гривень;

- неподання чи несвоєчасного подання звіту або подання звіту з недостовірними відомостями про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту та експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати відповідні ліцензії, - у розмірі 17000 гривень;

- порушення вимог частини третьої статті 15 цього Закону щодо імпорту на митну територію України або придбання паперу цигаркового та фільтрів для виробництва сигарет без ліцензії на право виробництва тютюнових виробів та/або їх реалізації на митній території України - 100 відсотків вартості партії товару, але не менше 15000 гривень.

Зазначені штрафи спрямовуються до бюджету згідно з чинним законодавством.

 

Платники єдиного податку першої - третьої груп повинні здійснювати

розрахунки тільки у грошовій формі

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що платники єдиного податку першої - третьої груп повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій).

Отже, розраховуватися платникам єдиного податку першої - третьої груп необхідно тільки грошовими коштами (бартер, взаєморозрахунки для них є неприйнятними).

Разом з тим, платники єдиного податку четвертої групи (на відміну від інших груп) можуть проводити розрахунки також у негрошовій формі.

Зазначена норма визначена п. 291.6 ст. 291 Податкового кодексу України

 

Формування плану-графіку перевірок

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що порядок формування плану-графіку проведення планових документальних перевірок платників податків, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 02.06.2015 № 524 (зареєстровано у Мінюсті 24.06.2015 за №751/27196), визначає структуру плану-графіку, критерії відбору платників податків та порядок їх відбору.

Окрема увага приділяється критеріям відбору до плану-графіку:

банківських та небанківських фінансових установ;

постійних представництв та представництв нерезидентів;

самозайнятих осіб.

Періодичність проведення докментальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику в діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний.

Порядок розміщено на веб-порталі ДФС

 

До уваги платників ПДВ – електронне адміністрування ПДВ

Нікопольська ОДПІ нагадує, що 29.07.2015 набрав чинності Закон України від 16.07.2015 №643-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість» (далі – Закон №643).

Державна фіскальна служба України (далі – ДФС України) на офіційному веб-порталі sfs.gov.ua повідомила про проведені ДФС України та Казначейством України заходи у рамках виконання вимог Податкового кодексу України з урахуванням змін, внесених Законом №643, які розміщені за посиланням:

http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/209359.html.

Система електронного адміністрування ПДВ працює у штатному режимі.

 

До уваги платників ПДВ!

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що збільшення реєстраційної суми (ΣНакл) на суму від’ємного значення податку, непогашеного станом на 01.07.2015 та задекларованого платниками у рядках 24 та 31 податкової декларації з ПДВ за червень 2015 року, розпочато з 4 серпня 2015. Таке збільшення здійснюється поетапно та буде завершено до 10 серпня 2015 року.

На сьогодні реєстраційну суму (ΣНакл) за рахунок такого від’ємного значення податку збільшено майже на 10 млрд. грн.

 

До уваги платників ПДВ – запроваджені оновлені електронні сервіси у системі електронного адміністрування ПДВ!

Нікопольська ОДПІ інформує.

На виконання вимог Закону України від 16.07.2015 №643-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість» (далі – Закон №643) Державною фіскальною службою України з 01.08.2015 запроваджені оновлені електронні сервіси у системі електронного адміністрування податку на додану вартість (далі – ПДВ), а саме:

- запит щодо отримання реквізитів рахунку та відомостей про стан рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ та суми податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) – код форми J/F1301205;

- витяг з системи електронного адміністрування ПДВ – код форми J/F1401205;

- запит на отримання інформації щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних в ЄРПН (ΣНакл), за рахунок суми залишку від’ємного значення попередніх (звітних) податкових періодів – код форми J/F1301302;

- витяг з системи електронного адміністрування ПДВ щодо суми збільшення, на яку платник має право зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування до податкових накладних – код форми J/F1401302;

- запит щодо отримання інформації у розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ – код форми J/F1301902;

- витяг у розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ – код форми J/F1401902.

Інформація щодо оновлених електронних сервісів у системі електронного адміністрування ПДВ розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:

http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-zmini-2015/elektronne-administruvannya-pdv/63854.html.

 

Довідники податкових пільг

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що ДФСУ затвердила чергові Довідники податкових пільг станом на 01.07.2015 р., а саме:

Довідник № 75/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету;

Довідник № 75/2 інших податкових пільг.

У довідниках перелічено пільги з податку на прибуток, плати за землю, ПДВ, акцизного податку з вироблених в Україні та імпортованих підакцизних товарів (продукції), місцевих податків та зборів, державного мита, оподаткування неприбуткових установ і організацій, а також початок та кінець дії відповідної пільги.

 

Як звітувати з податку на прибуток за перше півріччя?

ДФСУ у листі від 29.07.2015 р. № 27719/7/99-99-19-02-01-17 повідомляє платникам податку на прибуток, яким треба звітувати за 1 півріччя 2015 року, що залишаються чинними попередні форми податкових декларацій, зокрема декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженої наказом Міндоходів від 30.12.2013 р. № 872.

До затвердження нової форми декларації з податку на прибуток ДФСУ рекомендує звітувати за перше півріччя 2015 року за старими формами.

 

Постачання матеріалу для виготовлення бронежилетів та шоломів звільнено від ПДВ

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що парламент ухвалив закони України:

- «Про внесення зміни до підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо спеціальних засобів індивідуального захисту» від 30.06.2015 р. № 555-VIII;

- «Про внесення зміни до розділу XXI «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України щодо спеціальних засобів індивідуального захисту» від 30.06.2015 p. № 556-VIII.

Згідно із Законом № 555- VIII тимчасово, на період проведення АТО та/або запровадження воєнного стану, звільняються від обкладення ПДВ операції з ввезення в Україну та постачання на території України тканин (матеріалів) для виготовлення бронежилетів та шоломів, що класифікуються у товарних підкатегоріях 3920 10 89 90, 3920 61 00 00, 3921 90 60 00, 5603 1410 00, 6914 90 00 00 згідно з УКТ ЗЕД.

Закони від 30.06.2015 р. № 555-VII та № 556-VII набрали чинності з 24 липня 2015 року.

 

Орендна плата за землю

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що законом України від 30.06.2015 p. № 557-VIII внесено зміни до cт. 288 Податкового кодексу України щодо граничного розміру орендної плати.

Змінами передбачено, що річна сума платежу за оренду земельних ділянок державної та комунальної власності може перевищувати 12% нормативної грошової оцінки (НГО) у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

Закон від 30.06.2015 p. № 557-VIII набрав чинності з 24 липня 2015 року.

 

Із 1 липня угода про міжнародне вантажне сполучення діє у новій редакції

Департамент організації митного контролю та оформлення ДФС повідомляє, що з 1 липня Угода про міжнародне вантажне сполучення (СМГС) діє у новій редакції, а Службова інструкція (СІ) до СМГС – із змінами (з актуальним текстом документів можна ознайомитися за посиланням http://www.uz.gov.ua/cardo_transportation/legal_documents/smgs_2015).

Також визначено, що до нормативного врегулювання проблеми митного оформлення товарів, які переміщуються через кордон залізничним транспортом, рекомендується використовувати Таблицю відповідності окремих граф міжнародної залізничної накладної УМВС (СМГС) у редакції до 01.07.15 р. та з 01.07.15 р. Це допоможе запобігти затримкам у митному оформленні товарів, що переміщуються залізницею через державний кордон України з використанням зазначеної накладної.

Лист ДФС від 01.07.15 р. №1615/99-99-12-03-01-18.

 

Видача готівки під звіт проводиться після звітування за раніше отриманими коштами

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що видача відповідній особі готівкових коштів під звіт проводиться за умови звітування нею у встановленому порядку за раніше отримані під звіт суми.

Отже, лише після звітування щодо використання раніше отриманих готівкових коштів працівнику можна видавати готівку.

За видачу готівкових коштів під звіт без повного звітування щодо раніше виданих коштів застосовується штрафна санкція у розмірі 25 відсотків виданих під звіт сум;

Зазначені норми передбачені п.2.11 «Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні» затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.04 та п.1 Указу Президента України від 12.06.1995 №436/95 "Про застосування штрафних санкцій за порушення норм з регулювання обігу готівки".

 

Граничний термін сплати єдиного внеску переноситься, якщо останній день строку сплати припадає на вихідний або святковий день

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування – роботодавці зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця (крім гірничих підприємств, які зобов’язані сплачувати ЄВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця).

У разі якщо останній день строку сплати єдиного внеску припадає на вихідний або святковий день, останнім днем сплати вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Зазначена норма визначена п. 11 розд. ІV «Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» затвердженої наказом МФУ від 20.04.15 №449.

 

При негрошових розрахунках платники єдиного податку першої - третьої груп повинні додатково відображати дохід від таких операцій

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що платники єдиного податку першої - третьої груп повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій).

У разі застосування іншого способу розрахунків, платники єдиного податку в податковій декларації додатково відображають окремо доходи, отримані від здійснення таких операцій, які оподатковуються у підприємців за ставкою 15%, а у юридичних осіб за подвійною ставкою.

Крім того, у разі застосування платником єдиного податку негрошових способів розрахунків, він зобов'язаний перейти на загальну систему оподаткування з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому допущено такий спосіб розрахунків.

Зазначені норми визначені п. 291.6 ст. 291, пп. 296.5.5 ст. 296 та пп. 298.2.3 ст. 298 Податкового кодексу України.

 

Увага платників - платіжні документи заповнюйте правильно!

Нікопольська ОДПІ нагадує, що Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, затверджений наказом Міндоходів України від 22.10.2013 №609.

Усі поля реквізиту „Призначення платежу” розрахункового документу платникам податків потрібно заповнювати у відповідності із затвердженим Порядком. Сплата за кожним видом платежу та за кожним кодом виду сплати має оформлятися окремим документом на переказ.

Текст Порядку заповнення документів та списки кодів видів сплати розміщено на веб-порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/62901.html.

У разі виникнення будь-яких запитань платникам податків слід звертатися за довідками до ЦОП при територіальному органі ДФС за місцем реєстрації.

 

Накладення арешту на кошти, які знаходяться на електронних рахунках платників заборонено

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що це передбачено пунктом 2 Прикінцевих положень Закону України від 16.07.2015 №643-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування податку на додану вартість», який набрав чинності з 29 липня п.р..

Встановлено, що на рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість не поширюється дія Закону України "Про виконавче провадження", зокрема на кошти, що перебувають на таких рахунках, не може бути:

накладено арешт;

звернено стягнення.

Вимоги, сформовані відповідно до Закону України "Про виконавче провадження" до набрання чинності цим Законом щодо коштів, які перебувають на рахунках у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, вважаються анульованими.

Протягом п'яти робочих днів з дня набрання чинності цим Законом підлягає зняттю органом, який здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, арешт з коштів, що перебувають на рахунках у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, на які були сформовані вимоги відповідно до Закону України "Про виконавче провадження".

Сектор комунікацій

Категория: Область | Просмотров: 994 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar