Покров Суббота 20.04.24, 04:30
Сайт
Главная » 2019 » Февраль » 7 » Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
10:47
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Підсумки роботи Дніпропетровської митниці ДФС у 2018 році

25 січня 2019 року в інформаційному агентстві «Інформатор» відбулася прес-конференція заступника начальника Дніпропетровської митниці ДФС Ігоря Диби на тему: «Підсумки роботи Дніпропетровській митниці ДФС у 2018 році. Митне оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією».

Ігор Диба зазначив, що сьогодні у структурі Дніпропетровської митниці ДФС 9 митних постів: 5 митних постів в межах території міста та 4 митних поста в інших містах області.

Дніпропетровська митниця ДФС є експортоорієнтованою. Найбільшими платниками податків являються такі металургійні підприємства регіону як ПАТ "АРСЕЛОР МІТТАЛ КРИВИЙ РІГ", ПРАТ "ДМЗ", ПАТ "НІКОПОЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ФЕРОСПЛАВІВ".

За 2018 рік Дніпропетровською митницею ДФС до держбюджету перераховано 21,8 млрд.грн. Відносно минулого року надходження збільшено на 1,73 млрд.грн.

З метою захисту державних інтересів, у поточному році підрозділами митниці стосовно фізичних осіб та посадових осіб підприємств складено 561 протокол про порушення митних правил на суму 108,2 млн. грн., що на 243 справи та на 62,8 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

Завдяки ініціативам Мінфіну, ДФС та митниці здійснено перехід до проведення митного оформлення товарів саме за принципом «Єдиного вікна». Протягом року простежується позитивна динаміка ключового показника митних оформлень, а саме, з лютого він складав 90,4%, у грудні досягнуто показник у розмірі 99,4%.

«Також, хотілося б звернути увагу, що активну дискусію в суспільстві викликають законодавчі зміни. Зокрема, внесені нещодавно зміни до Податкового та Митного кодексів України, якими передбачено умови легалізації автомобілів з іноземною реєстрацією, завезених з порушенням митного і податкового законодавства», - зауважив Ігор Диба.

Зокрема ними затверджено зміну формули розрахунку акцизного податку та посилено відповідальність за порушення митних правил.

Також, з 20.12.2018 набув чинності Тимчасовий порядок виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення транспортних засобів, ввезених громадянами в період з 1 січня 2015 року до 25 листопада 2018 року для їх вільного обігу на території України (ПКМУ від 12.12.2018 № 1077).

За період з 25.11.2018 по теперішній час у Дніпропетровській митниці ДФС оформлено понад 2000 транспортних засобів з іноземною реєстрацією.

У середньому, на даний час у Дніпропетровській митниці ДФС оформлюються 100 транспортні засоби за добу.

Встановлений графік роботи посадових осіб, які здійснюватимуть митне оформлення зазначених автомобілів з 09 год. 00 хв. до 21 год. 00 хв., та у вихідні й святкові дні.

На Дніпропетровській митниці ДФС працює телефонна лінія, звернувшись на яку, громадяни можуть отримати консультації щодо митного оформлення транспортних засобів на іноземній реєстрації: 31-14-90.

 

Про зміни до Податкового кодексу України йшлося на прес-конференції

В інформаційному агентстві "Мост-Днепр" відбулася прес-конференція заступника начальника управління податків і зборів з юридичних осіб – начальника відділу адміністрування податку на прибуток Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Віталія Мироненко на тему: «Зміни до Податкового кодексу України».

Він зазначив, що за минулий рік держбюджет країни поповнився завдяки податку на прибуток на 2 млрд 183 млн грн, що у 1,8 рази більше, ніж за попередній.

"Стосовно внесених до ПКУ змін, то вони є суто технічними і уточнюють попередні правила", - наголосив Віталій Мироненко.

Одна із змін стосується зниження неоподатковуваної вартості міжнародних посилок з 1 липня 2019 року зі 150 до 100 євро. Інші зміни стосуються особливостей оподаткування закордонних посилок та будуть діяти вже з 2021 року.

Також з 1 січня звільнено від оподаткування ПДВ земельні ділянки, надані у суборенду.

«І, як раніше, ця пільга діятиме за умови, що кошти за такі послуги у повному обсязі сплачуються безпосередньо на відповідні рахунки органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів», - додав Віталій Мироненко.

Окрім того, 1 березня п.р. - граничний термін подання звітності податку на прибуток та фінансової звітності. До цього терміну, платникам податку на прибуток та неприбутковим організаціям потрібно подати заповнені податкові декларації, форму яких Міністерство фінансів своїм наказом від 19.10.2018 №842 дещо змінило.

 

Розмитнення автівок на євро номерах Дніпропетровською митницею ДФС в програмі «Деталі»

25 січня 2019 року в прямому ефірі 34 телеканалу м. Дніпра відбулася програма «Деталі» за участі заступника начальника управління – начальника відділу організації митного контролю управління організації митного контролю та оформлення Дніпропетровської митниці ДФС Володимира Деркача.

Темою обговорення стало питання митного оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією.

Нагадуємо, що 25 листопада 2018 року набули чинності Закони України про внесення змін до Податкового та Митного кодексів України 2611 та 2612, якими передбачено умови легалізації автомобілів з іноземною реєстрацією, завезених з порушенням митного і податкового законодавства.

Зокрема ними затверджено зміну формули розрахунку акцизного податку та посилено відповідальність за порушення митних правил.

З 20.12.2018 набув чинності Тимчасовий порядок виконання митних формальностей при здійсненні митного оформлення транспортних засобів, ввезених громадянами в період з 1 січня 2015 року до 25 листопада 2018 року для їх вільного обігу на території України (ПКМУ від 12.12.2018 № 1077).

Згідно з Тимчасовим порядком, зазначене оформлення буде здійснюватися з такими особливостями:

- застосування виключно електронної митної декларації;

- визначено документи, які необхідно подавати митницям;

- доставлення автівки в зону митного контролю здійснюється декларантом після подання електронної митної декларації;

- скасовано необхідність оформлення митницями Посвідчення про реєстрацію транспортного засобу;

- розроблено Алгоритм дій митниці та декларанта під час перевірки заявленої фактурної вартості оцінюваного транспортного засобу.

За період з 25.11.2018 по теперішній час у Дніпропетровській митниці ДФС оформлено понад 2000 транспортних засобів з іноземною реєстрацією.

У середньому, на даний час у Дніпропетровській митниці ДФС оформлюються 100 транспортні засоби за добу.

Встановлений графік роботи посадових осіб, які здійснюватимуть митне оформлення зазначених автомобілів з 09 год. 00 хв. до 21 год. 00 хв., та у вихідні й святкові дні.

На Дніпропетровській митниці ДФС працює телефонна лінія, звернувшись на яку, громадяни можуть отримати консультації щодо митного оформлення транспортних засобів на іноземній реєстрації: 31-14-90.

«Хотілося б нагадати, що термін дії «пільгового періоду» у оподаткування таких транспортних засобів спливає 22.02.2019. А також, про той факт, що з 23.05.2019 почнуть діяти нові санкції за порушення митних правил щодо недотримання строків або умов митних режимів тимчасового ввезення або транзиту», - зазначив Володимир Деркач.

 

Як задекларувати спадщину чи подарунок, отримані впродовж 2018 року

Для декларування доходів громадян-спадкоємців або громадян, які отримали подарунок, розподіляють на дві категорії: ті, хто зобов’язані подати річну декларацію та ті, хто має право подати декларацію. До якої з категорій віднести спадкоємця залежить від ступеня його споріднення зі спадкодавцем, а також резидентського статусу. Про це повідомив заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський.

До членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення спадкодавця чи дарувальника відносяться: його батьки, чоловік/дружина, діти, у тому числі усиновлені, рідні брати та сестри, дід та баба збоку матері і збоку батька, онуки.

Отож, якщо у 2018 році ви отримали спадщину або дарунок від фізичної особи-резидента, але, при цьому, не відноситесь до членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, Володимир Малиновський нагадує про ваш обов’язок у період деклараційної кампанії, яка триває до 1 травня 2019 року, подати Декларацію про майновий стан і доходи до підрозділів фіскальної служби за місцем вашої податкової адреси (реєстрації). Згідно з чинним законодавством вартість будь-якої спадщини (дарунка) оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5 відсотків та військовим збором. Якщо ж така спадщина (подарунок) успадковується (отримується) спадкоємцем (обдаровуваним) резидентом від нерезидента або навпаки, то у цьому випадку будь-який об’єкт спадщини (подарунка), що успадковується (отримується), окрім військового збору за ставкою 1,5 відсотка, оподатковується ПДФО за ставкою 18%.

Дохід у вигляді вартості успадкованого (подарованого) майна від членів сім’ї спадкодавця (дарувальника) першого та другого ступенів споріднення оподатковується за нульовою ставкою ПДФО та звільняється від оподаткування військовим збором.

 

Запрошуємо громадян до декларування минулорічних доходів

Триває кампанія декларування громадянами доходів, отриманих протягом 2018 року. Про це нагадав фахівець відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Григорій Будимко.

Отже, запрошуємо громадян долучитися до деклараційного процесу і виконати свій громадянський обов’язок.

Зокрема, податкову декларацію про майновий стан і доходи необхідно подавати громадянам, які у 2018 році отримували доходи від неподаткових агентів. Це доходи від надання в оренду житла, іноземні доходи, доходи від надання послуг з ремонту житла чи від організації і проведення розважальних заходів, доходи від репетиторської діяльності тощо.

Завітати до фіскальної служби мають і ті, хто отримав у 2018 році спадщину чи подарунок, що оподатковуються податком на доходи фізичних осіб.

Додамо, що форма Декларації затверджена наказом МФУ від 02.10.15 №859 (у редакції від 06.06.2017 №556). Подається вона до фіскального органу за місцем реєстрації декларанта до 1 травня 2019 року.

Ще одна категорія декларантів – це громадяни, які минулого року отримували заробітну плату, понесли певні витрати (їх перелік визначений Податковим Кодексом) і, відтак, можуть скористатися правом на податкову знижку. До таких витрат, включаються частина процентів, сплачених за користування іпотечним житловим кредитом, благодійні внески неприбутковим організаціям, кошти, перераховані на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти.

Зауважимо, подавати податкову декларацію для отримання податкової знижки можна упродовж усього року (до 31 грудня 2019 року).

 

Навчання студента оплачує підприємство. Особливості оподаткування податком на доходи фізичних осіб в 2019 році?

До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку, з метою оподаткування податком на доходи фізичних осіб, не включається сума, сплачена будь-якою юридичною або фізичною особою на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів за здобуття освіти, за підготовку чи перепідготовку платника податку, але не вище трикратного розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за кожний повний або неповний місяць навчання, підготовки чи перепідготовки такої фізичної особи. Про це повідомив фахівець відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Григорій Будимко.

Отже, від оподаткування податком на доходи фізичних осіб і військовим збором звільняється:

- сума за здобуття освіти, підготовку чи перепідготовку, сплачена вітчизняним вищим і професійно-технічним навчальним закладам;

- сума, що у 2019 році не перевищує 12 519 грн за повний або неповний місяць навчання (3 х 4173 грн).

Вартість навчання, що перевищує зазначену суму, оподатковується податком на доходи фізичних осіб (за ставкою 18%) і військовим збором (за ставкою 1,5%) на загальних підставах.

У податковому розрахунку за формою 1 ДФ сума, сплачена за навчання, відображається під ознакою доходу " 145".

Зазначена норма передбачена п.п 165.1.21. ст. 165 Податкового кодексу України.

 

До уваги осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування!

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції Дніпропетровської митниці ДФС інформує, що з 1 січня 2019 року розпочався черговий етап подання суб’єктами декларування функцій держави або місцевого самоврядування (далі - Реєстр) щорічних електронних декларацій за 2018 рік.

З метою підвищення обізнаності про права та обов’язки суб’єктів декларування реалізовано комплекс заходів у цьому напрямі.

Так, Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 11.08.2016 №3 затверджено розлогі роз’яснення щодо застосування окремих положень Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII «Про запобігання корупції» із змінами стосовно заходів фінансового контролю, яке доступно за посиланням: http:goo.gl/RKGeij.

Рекомендації суб’єктам декларування до чергового етапу електронного декларування в Україні, відповіді на поширені запитання при роботі з Реєстром та рекомендації щодо роботи з Реєстром, пам’ятка декларанту, а також відеороз’яснення щодо заповнення електронних декларацій доступні за посиланням: http:goo.gl/75zAWU.

Крім того, 21.01.2019 розпочинається онлайн-курс «Декларуй доброчесно!» (реєстрація на онлайн-курс доступна за посиланням http:goo.gl/423CoV), покликаний допомогти кожному правильно заповнити електронну декларацію.

Пам’ятайте, черговий етап з декларування обмежений у часі та триватиме до 1 квітня 2019 року.

Вчасно подана декларація із достовірно задекларованими відомостями – це не тільки Ваш авторитет і Ваш спокій, а також авторитет команди Державної фіскальної служби України!

 

Для успішного е-декларування необхідно перевірити термін дії та працездатність електронного підпису

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що з 01.01.2019 розпочався черговий етап електронного декларування (е-декларування) в Україні.

Звертаємо увагу, що 07.11.2018 набрав чинності Закон України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155), а Закон України від 22 травня 2003 року № 852-IV «Про електронний цифровий підпис» із змінами та доповненнями втратив чинність. Отже, слід враховувати це при отриманні послуг електронного цифрового підпису.

Водночас, відповідно до п. 5 розділу VII Закону № 2155, електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до набрання чинності Законом № 2155, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності Законом № 2155.

Отже, щоб декларування пройшло успішно, необхідно перевірити термін дії та працездатність електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК), в якому отримано ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий.

У разі, якщо термін дії сертифіката сплинув, скористатись ЕЦП буде не можливо, у тому числі подати електронні документи до Реєстру. У цьому випадку необхідно звернутись до АЦСК.

Звертаємо увагу, що на офіційному веб-сайті НАЗК за посиланням https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» можливо ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром, відповідями на поширені питання при роботі з Реєстром та іншими матеріалами з питань е-декларування.

У разі виникнення проблем технічного характеру необхідно звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти support@nazk.gov.ua, при цьому:

► направляється електронний лист з персональної електронної поштової скриньки, яка зазначається при реєстрації;

► у темі листа зазначається суть питання;

► у листі необхідно зазначити П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з помилкою.

Інформація щодо електронного декларування розміщена на офіційному веб-сайті НАЗК за посиланням:https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-do-chergovogo-etapu-elektronnogo-deklaruvannya

 

Слідчі ГУ ДФС у Дніпропетровській області забезпечили відшкодування понад 30 млн грн збитків, завданих державі

Протягом минулого року слідчими ГУ ДФС у Дніпропетровській області розслідувалось 625 кримінальних проваджень, з яких 507 прийнято до провадження у 2018 році.

Із загальної кількості кримінальних проваджень, які розслідувались працівниками слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС області, закінчено 190 кримінальних проваджень, із яких до суду скеровано 96 кримінальних проваджень, в тому числі: 83 - з обвинувальним актом, а 13 - для вирішення питання про звільнення особи від кримінальної відповідальності.

Крім того, за 12 місяців 2018 року за підслідністю направлено 170 кримінальних проваджень, 103 - приєднано до інших проваджень.

Завдяки розслідуваним справам слідчими ДФС Дніпропетровської області впродовж січня - грудня минулого року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі 30 млн 240 тис. грн, накладено арешт на майно на суму 5 млн 371 тис. гривень.

 

У 2018 році місцеві громади Дніпропетровської області отримали майже 24,2 млрд гривень

Протягом минулого року до місцевих скарбниць Дніпропетровщини надійшло 24 млрд 194 млн грн податків та зборів. Порівняно з 2017 роком це на 3 млрд 664 млн грн, або на 17,8%, більше.

Серед найвагоміших податків до місцевих бюджетів регіону чільне місце належить податку на доходи фізичних осіб. Наразі надходження з нього склали 14 млрд 233 млн грн, що на 2 млрд 936 млн грн більше, ніж у січні - грудні 2017 року.

Другою за фінансовою потужністю складовою доходів місцевих громад області є плата за землю. З січня по грудень 2018 року землекористувачі спрямували до казни майже 3 млрд 721 млн гривень.

Третє місце у наповненні казни Дніпропетровщини належить малому бізнесу. Так «спрощенці» області сплатили до місцевих бюджетів 2 млрд 330 млн грн єдиного податку, що перевищує результати 2017 року на 490 млн гривень.

 

За оформлення автомобілів з єврономерами власники сплатили понад 4,1 млрд грн.

За митне оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією громадяни вже сплатили понад 4,1 млрд гривень. Кількість оформлених з 25 листопада 2018 року по 31 січня 2019 року (включно) транспортних засобів складає понад 65 тис. шт. Це автівки, які були ввезені на митну територію України з 1 січня 2015 року до набрання чинності нових правил ввезення таких автомобілів та перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.

Найактивніше громадяни оформлюють транспортні засоби у місті Києві – майже 10,8 тис. автомобілів, Волинській – 8,7 тис. та Чернівецькій – понад 6 тис. областях.

Із загальної кількості розмитнених авто майже 55 тис. –це ті, які перебували на митній території України з порушенням вимог Митного кодексу України. За них власники добровільно сплатили 467 млн грн (8500 за кожне авто). Це звільнило їх від адміністративної відповідальності за недотримання вимог митних режимів при ввезенні транспортного засобу з іноземною реєстрацією, строки та умови ввезення якого не дотримані.

Тільки за минулу добу (31 січня) громадяни оформили майже 3,4 тис. автомобілів, за які сплачено майже 212 млн грн. платежів.

Нагадаємо, що 22 лютого 2019 року спливає термін пільгового періоду застосування ставки акцизного податку (коефіцієнт 0,5) для митного оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією. Після цього часу власники таких автівок будуть сплачувати акцизний податок за повною ставкою. Наразі це передбачено чинним законодавством. Тому звертаємо увагу всіх власників автомобілів з іноземною реєстрацією: не чекайте останніх днів, а вчасно оформлюйте свої транспортні засоби.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

У 2018 році Акредитованим центром сертифікації ключів при ДФС у видано понад 1 млн посилених сертифікатів відкритих ключів

Протягом 2018 року послугами Акредитованого центру сертифікації ключів при ДФС скористались 361,3 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано понад 1 млн посилених сертифікатів відкритих ключів.

Найчастіше послугами центру, як і раніше, користуються фізичні особи – 247,1 тис. Вони отримали 508,8 тис. електронних ключів.

Також протягом січня-грудня 2018 року 114,2 тис. юридичних осіб  отримали 535,6 тис. посилених сертифікатів.

Нагадаємо, що у листопаді 2018 року ДФС запроваджено новий сервіс Повторного формування сертифікатів за електронним запитом, скористатися яким можуть клієнти  Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Кожен клієнт акредитованого центру має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.

Таким чином клієнтам центру не потрібно витрачати свій час та особисто відвідувати центр для отримання сертифіката.

За останні два місяці 2018 року цим сервісом скористалися 23,1 тис. клієнтів, з яких 16,3 тис. – юридичних та 6,8 тис. – фізичних осіб. За електронними запитами сформовано 45,7 тис. сертифікатів.

Всього з початку діяльності Акредитованим центром сертифікації ключів при ДФС видано понад 7,1 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

З України до Китаю авіапоштою намагалися переслати майже 300 радянських нагород, значків та поштівок, приховані від митного контролю

Працівниками Управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Київської митниці ДФС зафіксовано факт переміщення нашим співвітчизником через митний кордон України в поштових відправленнях орденів, медалей, різноманітних значків, поштівок, орденських книжок, грамот Президії Верховної Ради УРСР, посвідчень до нагород тощо, які переміщувалися з приховуванням від митного контролю.

Відповідно до відомостей, заявлених у митних деклараціях, поданих як підстави для переміщення через митний кордон України, вміст відправлень заявлено як «значки».

Всі ці предмети було виявлено в зоні митного контролю на території дільниці обміну авіапошти в аеропорту «Бориспіль» під час проведення митного огляду міжнародних поштових відправлень.

Серед виявленого, зокрема:

орден І ступеню «Отечественная война», ордени «Знак Почета», «Материнская слава»;

медалі «За победу над Германией в Великой Отечественной войне 1941-1945гг», «За победу над Японией», «70 років визволення України від фашистських загарбників»; «В память 1500-летия Киева» тощо;

значки «Победитель соцсоревнования», «25 лет победы в войне 1941-1945гг», «Участник ликвидации  последствий аварии ЧАЕС»;

колекція поштівок «СССР: гербы, флаги».

Складено протоколи про порушення митних правил. Всі предмети, які переміщувалися незаконно, вилучені до винесення судом рішення у справах.

Довідково: статтею 19 Закону України «Про державні нагороди України» №1549-ІІІ зі змінами та доповненнями від 16.03.2000 визначено, що вивіз державних нагород, право на які не підтверджено відповідними документами, заборонено.

Таким чином, громадянином України, відправником міжнародних поштових відправлень, вчинено дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, а саме з поданням  органу доходів і зборів як підстави для переміщення товарів документів, що містять неправдиві відомості щодо найменування товарів.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Протягом 2018 року митницями виявлено 48,9 тис. порушень митних правил на 3,4 млрд грн

Упродовж 12 місяців 2018 року митницями ДФС виявлено 48,9 тис. порушень митних правил із вартістю предметів правопорушень на суму 3,4 млрд грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість складених протоколів про порушення митних правил збільшилась на 51%, а вартість предметів правопорушення в 2 рази.

У 5,4 тис. справ про порушення митних правил тимчасово вилучено предмети правопорушень на суму 914 млн. грн. Сума тимчасово вилучених предметів правопорушень збільшилась на 24 %.

Найпоширенішими є випадки незаконного переміщення через митний кордон промислових товарів. За вказаний період за скоєння таких порушень було вилучено товарів на суму 568,6 млн гривень. Транспортних засобів вилучено на суму 149,9 млн грн, продовольчих товарів – на 119,3 млн грн, валюти – 76 млн гривень.

Резонансні приклади ПМП:

- на м/п «Тиса» Закарпатської митниці ДФС прибули три вантажні автомобілі з напівпричепами-платформами, на яких з Іспанії на адресу київського підприємства переміщувались установки збудження сейсмічних сигналів в кількості 3 одиниці вартістю 15,31 млн. грн. Під час проведення митного контролю виявлено подвійні пакети  товаросупровідних документів. На підставі оригіналів документів з відмітками митних органів Угорщини встановлено, що товари переміщувалися в Україну на підставі документів, які містять неправдиві дані щодо відправника, отримувача та  митної вартості товарів. Предмети правопорушення тимчасово вилучено. Закарпатською митницею ДФС складено 3 протоколи про порушення митних правил за ознаками ч.1 ст.483 МК України («Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю»).

- на м/п «Запоріжжя – центральний» Запорізької митниці ДФС директором запорізького підприємства подано митну декларацію для оформлення паливних гранул, які експортувалися до Великобританії. Під час проведення митного огляду та розпакування пластикових мішків разом із заявленим товаром виявлено 1 217,6 кг бурштину. Предмети правопорушеннятимчасово вилучено. Запорізькою митницею ДФС складено протокол про порушення митних правил за ознаками ч.1 ст.483 МК України («Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю»).

- встановлено факт експорту білоцерківським підприємством до Словаччини товару «відходи, що містять цинк, свинець, залізо, алюміній» вартістю 65,59 млн. грн. Під час перевірки інформації виявлено використання під час митного оформлення товарів підроблених товаросупровідних документів. Київською митницею ДФС 19.07.2018 складено 44 протоколи про порушення митних правил за ознаками ч.1 ст. 483 МК України («Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю»).

- на п/п «Гоптівка» Харківської митниці ДФС під час проведення митного контролю в автомобілі «HYUNDAIACCENT», який прямував з України до Росії під керуванням громадянина України, під пластиковою обшивкою правого порогу виявлено 15,5 млн російських рублів. Відповідно до ст. 511 МК України предмети правопорушення, що за курсом НБУ становлять 6,47 млн. грн., тимчасово вилучено. Харківською митницею ДФС складено протокол про порушення митних правил за ознаками ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України («Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю»).

Безпосередньо митницями ДФС розглянуто 39,2 тис. справ про порушення митних правил, що на 81% більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

На розгляд до суду митницями передано 6,2 тис. справ про порушення митних правил на суму 2,5 млрд грн.

За результатами розгляду справ про порушення митних правил судом прийнято рішення про накладення стягнень у вигляді штрафу та конфіскації на суму 483,8 млн. грн.

Одним із ефективних методів протидії митним правопорушенням є співпраця та обмін інформацією з компетентними органами іноземних держав в рамках взаємної адміністративної допомоги, яка забезпечує попередження і виявлення незаконних експортно-імпортних операцій та факти несплати до бюджету обов’язкових митних платежів.

За результатами міжнародної взаємодії за 12 місяців 2018 року порушено понад 712справ про порушення митних правил на суму 686,5 млн. грн. Крім того, у ході міжнародної співпраці встановлено несплату понад 21,2 млн грн обов’язкових митних платежів.

Для встановлення наявності ознак кримінальних правопорушень та здійснення контрольно-перевірочних заходів до територіальних підрозділів ДФС передано 208 матеріалів отриманих відповідей.

За результатами опрацювання матеріалів територіальними підрозділами ДФС вже розпочато 29 кримінальних проваджень.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Електронні сервіси ДФС – комфорт для платників

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що одним із важливих завдань органів ДФС сьогодні є створення комфортних умов для бізнесу, зокрема, забезпечення якісного обслуговування платників, електронізація сервісів, які дозволять обслуговувати платників дистанційно, а також зменшення витрат часу на адміністрування податкових платежів.

Так, Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс («ЗІР»), який постійно оновлюється та надає можливість суб’єктам господарювання самостійно у зручний для них час отримати достовірну і повну довідкову інформацію з питань щодо оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, електронних довірчих послуг (далі – ЄДП) та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС.

З 1 жовтня 2018 року ДФС запроваджено нові електронні формати для фізичних осіб щодо отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. Доповнена інформація про суму виплаченого доходу, суму перерахованого податку, а також про дати прийняття/звільнення з роботи відповідно до Податкових розрахунків за формою № 1ДФ, які подаються податковими агентами до контролюючих органів. Зазначені електронні формати розміщені на офіційному веб-порталі ДФС України у сервісі «Електронна звітність».

З метою реалізації платниками податків своїх прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями функціонує інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний кабінет».

Отже, електронні сервіси ДФС забезпечують комфортні умови для платників, скорочують час на пошук необхідної інформації і дозволяють отримати її дистанційно.

 

У 2018 році доходи понад 1 млн грн задекларували 4,8 тис. громадян

За підсумками деклараційної кампанії - 2018 доходи у розмірі понад 1 млн грн задекларували 4817 громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність.

Дохід у сумі понад 1 млрд грн, отриманий у 2017 році, задекларувала одна особа.

Найбільше мільйонерів, які подали декларації, обліковуються у м.Києві. Їх кількість складає 2184 особи, або 45% від загальної кількості мільйонерів. Серед лідерів також Київська – 333 особи, Харківська – 328 та Дніпропетровська – 303 області.

Наймолодшому платнику податків, яким задекларовано доходи понад 1 млн грн, виповнилось 7 років, а найстаршому – 99 років.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Протягом 2018 року до бюджету надійшло 228 млрд грн ЄСВ

Протягом 2018 року Державною фіскальною службою України забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на рівні 228 млрд гривень.

Цей показник перевищує суму сплати єдиного внеску за 2017 рік на 26,1%, або на 47,2 млрд гривень.

У грудні 2018 року забезпечено надходження 24 млрд грн ЄСВ, що  на 20,8%, або на 4,1 млрд грн перевищує показник грудня 2017 року.

ДФС й надалі контролюватиме дотримання податкового законодавства при виплаті заробітної плати та інших доходів громадянам з метою виконання покладених завдань із забезпечення реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску для забезпечення своєчасного здійснення пенсійних виплат і соціальних допомог.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків громадяни можуть за допомогою електронних сервісів ДФС

Платники податків можуть отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків скориставшись електронними сервісами ДФС.

Зокрема, у рамках кампаній декларування доходів громадян та е-декларування зазначену інформацію можна отримати за допомогою електронного сервісу «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».

Фізична особа – платник податків для отримання відомостей про суми своїх отриманих доходів та утриманих податків має можливість сформувати запит в електронному вигляді. Сформований запит підписується електронним цифровим підписом та відправляється на електронну адресу «Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС».

Сформувати запити та отримати відповіді в електронному вигляді можна засобами «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до Єдиного вікна подання електронної звітності», яке розміщене на офіційному веб-сайті ДФС та є загальнодоступним для використання (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/), або оновленого електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua).

Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи можна на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді (http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid).

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Легалізація заробітної плати – основа майбутнього

Актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у «конвертах», реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності – при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.

Працівник, який отримує зарплатню в «конверті», виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем. Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату в «конвертах» позбавляє їх соціального захисту.

Неоформлений офіційно працівник ризикує залишитися без права на отримання соціальних пільг та виплат, гарантованих державою, особливо при нарахуванні пенсії та здійсненні перерахунків пенсій у подальшому.

Варто пам’ятати: ухилення від сплати податків в усіх проявах, у т.ч. шляхом використання нелегальної найманої праці, тягне фінансову та адміністративну відповідальність.

 

У «ЗІР» функціонує розділ «Електронний цифровий підпис»

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що в електронному сервісі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) «Загальнодоступний інформаційно - довідковий ресурс» («ЗІР») функціонує розділ «Електронний цифровий підпис».

Цей розділ містить:

- актуальні запитання щодо послуг електронного цифрового підпису;

- інформацію щодо Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) за посиланням www.acskidd.gov.ua;

- місцезнаходження та режим роботи відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС за посиланням www.acskidd.gov.ua/contacts;

- можливість переходу до усіх запитань-відповідей за напрямком «Електронний цифровий підпис».

Нагадуємо, що скористатись електронним сервісом «ЗІР» можна на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС або за посиланням http://zir.sfs.gov.ua.

 

Актуально для платників податків!

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що для безкоштовного отримання на електронну адресу повідомлень про зміни у законодавстві з питань оподаткування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи митному законодавстві необхідно направити електронний лист на електронну адресу idd@sfs.gov.ua з обов’язковим зазначенням у полі «Тема»: 6011.

Про це повідомила Державна фіскальна служба України на офіційному веб-порталі (електронний сервіс «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Необхідно знати»).

 

Щодо розділу «Ставки податків і зборів»

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, систематизації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі діє розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.

 

Категория: Область | Просмотров: 291 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar