Покров Воскресенье 19.05.24, 13:02
Сайт
Главная » 2019 » Август » 19 » Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
11:09
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника юридичного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олега Басана на тему: «Супроводження судових спорів у справах загальної юрисдикції та правового забезпечення діяльності»

Днями відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника юридичного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олега Басана на тему: «Супроводження судових спорів у справах загальної юрисдикції та правового забезпечення діяльності»,

 на якій висвітлювалися наступні питання:

- як часто платники податків оскаржують до суду винесені органами ДФС податкові повідомлення-рішення?

- скільки взагалі знаходиться справ у судах за позовами платників податків до ДФС у Дніпропетровській області?

- як здійснити припинення діяльності фізичної особи - підприємця в органі ДФС?

Детально ознайомитися з відповідями на ці запитання можна за посиланням http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/389067.html

Платники податків сплатили до бюджетів усіх рівнів 1 375,0 млн.грн. податків і зборів

В.о начальника Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Джавун повідомив, що протягом січня-липня 2019 року забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів в сумі 1 375,0 млн. грн., що на 180,5 млн. грн більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав  115,1 відсотків.

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області висловлює вдячність платникам податків за сумлінну та своєчасну сплату податків, розуміння важливості наповнення бюджетів, від чого залежить соціально-економічний розвиток країни та регіону.

Місцеві бюджети отримали понад 587 мільйонів гривень

 податку на доходи фіз.осіб

Упродовж січня-липня 2019 року до бюджетів місцевих громад Нікопольського регіону надійшло 587,3 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб. Як відзначив заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський, це на 106,0 мільйони або на 22 відсотків більше, ніж торік.

У структурі надходжень ПДФО займає позицію лідера – близько 66 відсотки від загальної суми інших податків і зборів. Із заробітної плати цей податок сплачується із розрахунку 18 відсотків, тож напряму залежить від виплати бердянськими та приморськими роботодавцями легальних доходів працівникам.

Отже офіційне оформлення співробітників, своєчасна виплата заробітної плати, недопущення виплати її у "конвертах" – це запорука сталого розвитку територіальних громад.

Єдиний податок – стабільне джерело наповнення місцевого бюджету

Єдиний податок від малого підприємництва належить до тих податкових платежів, надходження якого стабільно і суттєво поповнюють місцевий бюджет.

Заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський повідомив щодо за січень - липень 2019 року до бюджетів місцевих громад Нікопольського регіону сплачено 78,4 млн. грн. єдиного податку. В цілому місцеві громади отримали у своє розпорядження на 11,3 млн.грн. єдиного податку більше, порівняно із надходженнями минулого року.

Слід відмітити, що представники малого бізнесу системно забезпечують життєдіяльність територіальних громад, активно сплачуючи єдиний податок до місцевого бюджету. Позитивна динаміка надходження єдиного податку – це результат зваженої фінансової політики, спрямованої на залучення до бюджетів територіальних громад додаткового фінансового ресурсу, а також сумліне ставлення платників до обов’язку сплати податку.

Надходження за землю

До місцевих бюджетів за січень-липень 2019 року надійшло 164,5 мільйона гривень плати за землю. Як повідомив заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження збільшилися на 20,5 відсотка або на 28,0 мільйона гривень.

Варто зазначити, що плата за землю – це бюджетоформуючий платіж наших територій, який є джерелом фінансування соціально-економічних програм громади, а тому його адміністрування під особливим контролем. Акцент у цьому напрямку роботи ставиться на те, аби жоден гектар ріллі, пасовищ, земельних ділянок, які виділені під ведення бізнесу, був оподаткований згідно законодавства.

Щодо отримання електронних довірчих послуг від ДФС

Як повідомила заступник начальника Нікопольської ДПІ Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна повідомляє, що з 01.08.2019 набирає чинності новий Регламент Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі - Надавач), який опубліковано на офіційному інформаційному ресурсі https://acskidd.gov.ua(далі - Сайт).

Також наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.07.2019 №74 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» затверджено нові форми Договору про надання електронних довірчих послуг та реєстраційних документів:

- Реєстраційна картка для фізичної особи;

- Реєстраційна картка для юридичної особи;

- Додаток до Реєстраційної картки;

- Заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;

- Додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг необхідно використовувати, починаючи з 22 липня 2019 року. При цьому форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися відокремленими пунктами реєстрації користувачів Надавача до 31 липня 2019 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» на Сайті.

Звертаємо увагу, що, починаючи з 01.08.2019, клієнти Надавача зможуть отримати електронні довірчі послуги від Надавача виключно на захищені носії ключової інформації. Перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібний продаж захищених носіїв ключової інформації розміщено на Сайті.

Ключі, що були згенеровані на незахищені носії ключової інформації, діятимуть до закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

Перейти самостійно з незахищеного носія ключової інформації на захищений носій ключової інформації можливо за допомогою електронного сервісу повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом.

 

В Нікопольському управлінні відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

В Нікопольському управлінні ГУ ДФС у Дніпропетровській області відбулась «гаряча лінія» за темою погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ. На питання платників податків відповідав начальник відділу погашення боргу Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Павло Роденко.

Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі питання, які надійшли під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»:

Яке майно фізичної особи – підприємця не може бути використане як джерело погашення податкового боргу?

Відповідно до п. 87.3 ст. 87 Податкового кодексу України не можуть бути використані як джерела погашення податкового боргу платника податків:

- майно платника податків, надане ним у заставу іншим особам (на час дії такої застави), якщо така застава зареєстрована згідно із законом у відповідних державних реєстрах до моменту виникнення права податкової застави;

- майно, яке належить на правах власності іншим особам та перебуває у володінні або користуванні платника податків, у тому числі (але не виключно) майно, передане платнику податків у лізинг (оренду), схов (відповідальне зберігання), ломбардний схов, на комісію (консигнацію); давальницька сировина, надана підприємству для переробки, крім її частини, що надається платнику податків як оплата за такі послуги, а також майно інших осіб, прийняті платником податків у заставу чи заклад, довірче та будь-які інші види агентського управління;

- майнові права інших осіб, надані платнику податків у користування або володіння, а також немайнові права, у тому числі права інтелектуальної (промислової) власності, передані в користування такому платнику податків без права їх відчуження;

- кошти кредитів або позик, наданих платнику податків кредитно-фінансовою установою, що обліковуються на позичкових рахунках, відкритих такому платнику податків, суми акредитивів, що виставлені на ім’я платника податків, але не відкриті, суми авансових платежів;

- майно, вільний обіг якого заборонено згідно із законодавством України;

- майно, що не може бути предметом застави відповідно до Закону України від 02 жовтня 1992 року № 2654-ХІІ «Про заставу» зі змінами;

- кошти інших осіб, надані платнику податків у вклад (депозит) або довірче управління, а також власні кошти юридичної особи (фізичної особи – підприємця), що використовуються для виплат заборгованості з основної заробітної плати за фактично відпрацьований час фізичним особам, які перебувають у трудових відносинах з такою юридичною особою.

Що розуміється під терміном «безнадійний» податковий борг?

Відповідно до п. 101.2. ст. 101 Податкового кодексу України під терміном «безнадійний» податковий борг розуміється:

- податковий борг платника податку, визнаного в установленому порядку банкрутом, вимоги щодо якого не були задоволені у зв’язку з недостатністю майна банкрута;

- податковий борг фізичної особи, яка: визнана у судовому порядку недієздатною, безвісно відсутньою або оголошена померлою, у разі недостатності майна, на яке може бути звернуто стягнення згідно із законом; померла, у разі недостатності майна, на яке може бути звернуто стягнення згідно із законом; понад 720 днів перебуває у розшуку;

- податковий борг платника податків, стосовно якого минув строк давності, встановлений цим Кодексом;

- податковий борг платника податків, що виник внаслідок обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин);

- податковий борг платника податків, щодо якого до Державного реєстру внесено запис про його припинення на підставі рішення суду, а для банків — на підставі рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб про затвердження звіту про завершення ліквідації банку або рішення Національного банку України про затвердження ліквідаційного балансу, ухвалення остаточного звіту ліквідатора і завершення ліквідаційної процедури.

Чи підлягає списанню заборгованість платника податків по ЄСВ?

Сума недоїмки не підлягає списанню, зокрема у разі укладення з платником єдиного внеску мирової угоди відповідно до вимог Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», крім випадків повної ліквідації юридичної особи або смерті фізичної особи, визнання її безвісно відсутньою, недієздатною, оголошення померлою та відсутності осіб, які, відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» несуть зобов’язання із сплати єдиного внеску.

Строк давності щодо стягнення сум недоїмки по ЄСВ, штрафів та нарахованої пені не застосовується.

Чи підлягає розстроченню зобов’язання або заборгованість по ЄСВ?

Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» розстрочення зобов’язання або заборгованості по ЄСВ не передбачено.

Коли починається стягнення коштів і продаж майна в рахунок погашення податкового боргу?

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

 

Маєте податковий борг? Ризикуєте не відпочити за кордоном

В регіоні триває робота, направлена на погашення податкового боргу.

До боржників застосовуються такі заходи, як направлення вимог, арешт коштів, рахунків, майна боржників з подальшим його стягненням та реалізацією органами державної виконавчої служби. До тих платників, які умисно ухиляються від сплати заборгованості, застосовується такий захід, як тимчасове обмеження у праві виїзду за межі України.

Як зазначив начальник відділу погашення боргу Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Павло Роденко – з початку року до виконавчої служби було направлено подання по 183 боржникам для застосування тимчасових обмежень виїзду за межі України. Звертаємо увагу усіх платників, які планують свою відпустку за кордоном, на своєчасні розрахунки з бюджетом та недопущення виникнення податкового боргу.

Право на податкову знижку

Головний державний ревізор - інспектор відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Марина Комлик інформує, в яких випадках можливо скористатися податковою знижкою.

Порядок застосування податкової знижки передбачений ст.166 Податкового кодексу України (далі ПКУ).

Відповідно до п.п.166.4.2 ст.166 ПКУ загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата.

Заробітна плата – це основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику у зв’язку з відносинами трудового найму.

Отже, фізична особа – підприємець, яка є найманою особою, може скористатися правом на податкову знижку, виключно до доходів, одержаних протягом року у вигляді заробітної плати.

Щодо доходів від підприємницької діяльності право на податкову знижку не застосовується.

Як повідомила  Марина Комлик за результатами проведеної роботи станом на 01.08.2019 року громадянами, які отримали доходи у 2018 році надано 3394 декларації про майновий стан та доходи, з них -1092 громадянина, які скористалися правом на податкову знижку. До повернення підлягаї 2158,4 тис. грн.

До уваги реалізаторів алкогольних напоїв у роздріб!

Головний державний ревізор-інспектор Криворізького відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Леонід Бабкін інформує, що ст. 17 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» із змінами та доповненнями передбачено: у випадку здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями через електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), не зазначений у ліцензії, до суб’єктів господарювання застосовується фінансова санкція у вигляді штрафів у розмірі 200 відсотків вартості реалізованої через такий контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій) продукції, але не менше 10 000 гривень.

Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.27.12.0 станом на 19.07.2019 (даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 року по 19.07.2019 року включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

Для отримання електронних довірчих послуг необхідно використовувати нові форми реєстраційних документів

З 1 серпня 2019 року набуває чинності Регламент Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, який оприлюднено на офіційному інформаційному ресурсі надавача https://acskidd.gov.ua.

Також затверджено Договір про надання електронних довірчих послуг та нові форми реєстраційних документів:

- Реєстраційна картка для фізичної особи;

- Реєстраційна картка для юридичної особи;

- Додаток до Реєстраційної картки;

- Заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;

- Додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

З 1 серпня 2019 року для отримання електронних довірчих послуг всім клієнтам необхідно застосовувати нові форми реєстраційних документів. Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися відокремленими пунктами реєстрації користувачів Надавача до 31 липня 2019 року включно.

Звертаємо увагу, що нові форми клієнти можуть застосувати вже зараз, не очікуючи 1 серпня.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» на сайті.

Перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібний продаж захищених носіїв ключової інформації розміщено на сайті.

Ключі згенеровані на незахищені носії ключової інформації діятимуть до закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

Перейти самостійно з незахищеного носія ключової інформації на захищений носій ключової інформації можливо за допомогою електронного сервісу повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом.

(Інформація прес-служби ДФС України).

До уваги платників!

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що з інформацією стосовно дислокації та режиму роботи пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДФС), порядку отримання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) та скасування кваліфікованих сертифікатів можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС:

► режим роботи https://acskidd.gov.ua/contacts.

► отримання ЕДП https://acskidd.gov.ua/r_kor.

►скасування, блокування, поновлення кваліфікованих сертифікатів https://acskidd.gov.ua/blokuvannya.

Інформація розміщена на сторінці загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу інформаційно-довідкового департаменту ДФС за посиланням:

http://zir.sfs.gov.ua/main/index/needtoknow

Фізичні особи можуть скористатися сервісами «Електронного кабінету»

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що ДФС України на головній сторінці офіційного веб-порталу за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/380398.html повідомила наступне.

З 31 травня 2019 року ДФС України запроваджено низку електронних сервісів, зокрема, щодо можливості сплати податку на майно з фізичних осіб (податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортний податок та плата за землю) засобами «Електронного кабінету».

Для можливості користування «Електронним кабінетом» платникам податків необхідно отримати особисті ключі електронного цифрового підпису.

Також за допомогою «Електронного кабінету» платники податків – фізичні особи мають можливість перегляду даних, зокрема, щодо:

- об’єктів оподаткування (земельні ділянки, житлові будинки, квартири, садові (дачні будинки), гаражі, легкові автомобілі);

- сформованих податкових повідомлень-рішень та необхідних платіжних реквізитів органів місцевого самоврядування для сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- розрахунків сум податкових зобов’язань по таких податках;

- стану розрахунків з бюджетом.

Одночасно зазначаємо, що при використанні «Електронного кабінету» платники податків матимуть змогу заощадити свої кошти та час, сплатити зазначені податки в будь-який зручний, у т.ч. неробочий час. Це також позбавляє необхідності відвідувати центри обслуговування платників, банківські установи тощо.

 

Впроваджено мобільні додатки ЗІР

ДФС постійно вдосконалює сервіси, орієнтуючись на сучасні технології, за допомогою яких надаються інформаційно-довідкові послуги фізичним та юридичним особам.

Одним із інформаційних сервісів ДФС є Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР).

Мета функціонування ЗІР:

- забезпечення громадськості оперативною, достовірною та повною інформацією;

- уникнення неоднозначного трактування законодавства;

- досягнення зростання рівня довіри до ДФС з боку суспільства.

Запрошуємо відвідати основну версію ЗІР та завантажити його мобільні додатки, які відтепер працюють на базі Android та IOS (m.zir.sfs.gov.ua).

Мобільні додатки перебувають в тестовій експлуатації. Пропозиції та зауваження щодо їх функціонування Ви можете надіслати на електронну адресу: u.koval@sfs.gov.ua.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном 0800 501007 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 Сектор організаційного забезпечення

 

Категория: Область | Просмотров: 214 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar