Покров Воскресенье 19.05.24, 08:29
Сайт
Главная » 2019 » Октябрь » 28 » Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
14:00
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Податкова зацікавлена в діалозі з платниками, - Сергій Верланов на зустрічі з ЄБА

Днями, голова Державної податкової служби Сергій Верланов зустрівся з членами Європейської Бізнес Асоціації. Очільник податкової служби розповів про перші кроки реформування ДПС і плани на найближчу перспективу.

«На початку жовтня ми запустили повноцінну роботу служби. Попри таке перезавантаження податкових органів ми виконали план з надходжень до бюджету. І, що не менш важливо, для платників податків не було створено жодних незручностей. В наступні три місяці плануємо завершити формування податкової служби», - розповів Сергій Верланов.

За його словами, наступний крок – провести конкурси на зайняття вакантних посад на рівні центрального апарату ДПС, після цього – відібрати нове керівництво територіальних відділень.

«Мета цих конкурсів – знайти справжніх професіоналів, які зможуть сформувати свої команди і втілювати в життя реформи. Ми маємо надавати якісний сервіс платникам податків, скоротити кількість перевірок завдяки підвищенню аналітичної роботи. Також плануємо збільшити кількість виграних податковою справ у судах. Це означає також зменшення кількості позовів. Бо в суд будемо йти лише, коли матимемо сильну позицію», - запевнив Сергій Верланов.

Під час зустрічі учасники обговорили найгостріші питання, які сьогодні турбують сумлінних платників податків – детінізація економіки, ритмічне відшкодування ПДВ, пришвидшення роботи над законопроектами, що захищають інтереси підприємництва.

«Ми відкриті до спілкування, готові до критики та конструктиву. Податкова зацікавлена в діалозі з платниками, адже у нас єдина мета – забезпечити сприятливі умови для роботи бізнесу. Адже якщо бізнесу не буде добре, то він не заробить грошей, а якщо він не заробить грошей, то не буде з чого збирати податки», – підкреслив очільник податкової.

Він також зазначив, що на сьогодні в податковій здійснюється квартальне планування. Аналізується поточна ситуація щодо надходжень коштів, прораховуються ймовірні ризики та визначаються можливості. Це, зокрема, дає змогу розподілити бюджетний ресурс щодо відшкодування ПДВ таким чином, щоб платники не мали затримок із поверненням коштів.

Чимало запитань з боку бізнесу викликали і зміни в системі застосування РРО. Враховуючи підписані закони, бізнес отримав можливості використання програмних реєстраторів розрахункових операцій як альтернативи класичним касовим апаратам.

«Ми вже готові запропонувати бізнесу безкоштовне програмне забезпечення для використання новітніх РРО. Забезпечено рівні можливості всім учасникам ринку, великий бізнес має змогу розробити свій програмний продукт. На сьогодні ми маємо три місяці для розробки нормативно-правових актів, відповідно до яких буде удосконалено програмне забезпечення та запропоноване для використання», – розповів Сергій Верланов.

На сьогодні платники вже можуть завантажити безкоштовне програмне забезпечення, яке розміщене на вебпорталі ДПС, а також ознайомитися з тими рішеннями, що пропонують інші учасники експерименту щодо новітніх РРО та використати ці продукти за потребою.

Сергій Верланов також зазначив, що подібні зустрічі з бізнесом будуть систематичними, оскільки є майданчиком для досягнення компромісних рішень. На останок він подякував присутнім за сумлінну сплату податків і закликав розвивати партнерські відносини.

(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

Нарахування ПДВ у вересні зросли на 20,4 % порівняно з минулорічним показником

ДПС продовжує роботу із підвищення ефективності адміністрування податку на додану вартість. За попередніми даними, у вересні нарахування ПДВ загалом склали 20,95 млрд грн, що на 3,55 млрд грн, або на 20,4% більше, ніж у вересні минулого року (17,4 млрд грн). При цьому обсяг постачання у минулому місяці у порівнянні із вереснем 2018 року зріс тільки на 3,5% (з 731,4 млрд грн до 757,1 млрд грн).

Пришвидшуються і темпи приросту нарахування ПДВ. Так, за результатами серпня нарахування ПДВ до серпня 2018 року зросли на 17,2%, а за результатами вересня – вже на 20,4%.

Голова ДПС Сергій Верланов у зв'язку з цим зазначив: "Державна податкова служба посилює аналітичну роботу, підвищуючи цим ефективність адміністрування ПДВ. А результатом такої роботи є збільшення надходжень до бюджету".

(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

Про контроль за обігом та зберіганням пального під час семінару з питань оподаткування

Днями, за ініціативи ВГО «Асоціація платників податків України» відбувся тематичний семінар з оподаткування, до якого долучилися представники столичного податкового управління.

З лекцією на тему: «Особливості податкового контролю за обігом палива» виступив Король Анатолій – начальник управління контролю за обігом підакцизних товарів та адміністрування акцизного податку Головного Управління ДПС у м. Києві.

У ході виступу, Анатолій Король розкрив питання суттєвих змін в контролі за обігом пального, що направлені на боротьбу з тіньовим сектором паливного ринку такими елементами, як ліцензування діяльності повязаної з пальним, контроль за цільовим використанням авіапалива, запровадження оновленої СЕАРП та СЕ та обов'язкове використання засобів вимірювальної техніки.

Також під час семінару з платниками податків обговорювалися питання щодо податкових перевірок за новими правилами, відкриття кримінального провадження в сфері фінансово-господарської діяльності, методики підготовки документації з трансфертного ціноутворення, торгової дебіторської заборгованості, земельного податку та орендної плати за землю.

Окрім того, на заході було презентовано систему онлайн - моніторингу та управління репутацією.

Загалом, семінар виявився насиченим та продуктивним. Для платників відвідування подібних заходів - можливість бути в курсі останніх змін та отримати знання, що допоможуть у веденні власної підприємницької діяльності. Для фахівців Головного управління ДПС Києва та інших лекторів – нагода розповісти про новації, отримати зворотній зв’язок та налагодити комунікацію між платниками податків та іншими організаціями.

Відбулася зустріч керівництва Головного управління ДПС

у Дніпропетровській області з бізнесом та громадськістю

Нова податкова служба не залишається осторонь від питань, які турбують бізнес. У форматі двохстороннього спілкування за темою «Нагальні питання платників податків, що виникають під час проведення господарської діяльності, та шляхи їх вирішення» 24 жовтня 2019 року під головуванням в.о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганни Чуб відбулася зустріч з представниками бізнес-спільноти та громадськістю.

У зустрічі прийняли участь в.о. заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Микола Обертович, керівники та фахівці структурних підрозділів, у тому числі управлінь, утворених на правах відокремлених підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС), представники бізнес-спільноти та Громадської ради при Головному управлінні ДФС у Дніпропетровській області.

Захід відкрила очільниця Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб. Вона зазначила: «Побудова партнерських відносин між податковою, як справжньою сервісною службою з якісним адмініструванням податків, та платником – як клієнтом служби – першочергова задача.

Головна мета органів податкової служби усіх рівнів – податки та збори мають сплачуватись добровільно, без будь-якого тиску на бізнес. А розуміння кожного платника, що сплачені ним податки і збори направляються на економічний розвиток та зміцнення держави, зростання соціального захисту громадян країни – це та мотивація, яка стимулює добровільну сплату усіх нарахованих обов’язкових платежів».

На зустрічі обговорювались проблемні питання, які виникають у бізнесу під час здійснення господарської діяльності, а саме: питання, пов’язані з оподаткуванням ПДВ, бюджетним відшкодуванням ПДВ, ліцензуванням операцій із зберігання пального, наданням та прийманням звітності, перевірками платників податків, штрафними санкціями, земельними відносинами, роботою податкового блоку тощо.

Під час проведення зустрічі, яка пройшла у форматі конструктивного діалогу, присутні отримали відповіді на актуальні для них питання.

Підсумовуючи результати заходу в.о. заступника начальника ГУ ДПС Микола Обертович подякував усім за активну і плідну роботу та зауважив: «Такі зустрічі корисні, як для органів податкової служби, так і для бізнесу, особливо у форматі сьогоднішнього заходу. Наші відносини з бізнесом та громадськістю будуються на принципах прозорості та партнерства».

З початку року анульовано 65 ліцензії за продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім

У Дніпропетровській області станом на 01.10.2019 року діє 14 345 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального по 4 822 суб'єктам господарської діяльності, серед яких щодо роздрібної торгівлі алкогольними напоями – 7 463 ліцензій, на тютюнові вироби – 6 316, на право роздрібної торгівлі пальним – 507 ліцензії та 59 ліцензій на зберігання пального.

З початку року платники податків Дніпропетровщини отримали 11 406 ліцензій, зокрема: 5 878 – на право торгівлі алкогольними напоями і пивом та 4 961 – на тютюнові вироби.

Разом з тим, протягом січня - вересня 2019 року за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 1 777 ліцензій; анульовано – 1 733 ліцензій, в тому числі 65 – за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.

Приймаючи готівку для подальшого її переказу - застосуйте РРО!

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що суб'єкти господарювання, які здійснюють операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов'язані проводити такі розрахункові операції через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій. Видавати особі, яка отримує послугу або відмовляється від неї в обов'язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції (стаття 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг").

Так, під час проведення фактичних перевірок фахівцями столичної податкової служби нещодавно було встановлено, що одне з підприємств «А», приймаючи готівку для подальшого її переказу, не застосовувало реєстратор розрахункових операцій. За виявлені порушення підприємству донараховані штрафні санкції в понад 1 мільйон 246 тисяч гривень.

Україна покращила свої позиції у рейтингу Doing Business-2020

Україна одразу на 7 пунктів покращила свої позиції у рейтингу простоти ведення бізнесу Світового Банку. У Doing Business-2020 Україна зайняла 64-тий рядок з-поміж 190 країн. Згідно з даними звіту Світового банку, у свіжому рейтингу ми поліпшили свої показники по 6 з 10 індикаторів, які враховуються фахівцями Світового банку при складанні рейтингу.

За параметром «paying taxes» Україна на 65-му місці. Цей показник оцінює рівень податкового навантаження та складності адміністрування. За більшістю окремих параметрів, які вимірювалися для визначення цього показника, Україна показала хороші результати. Зокрема, швидкість відшкодування ПДВ в нашій країні - на рівні з провідними економіками ЄС.

Разом з цим, потенціал України щодо покращення позицій у цьому рейтингу в податковій сфері далеко не вичерпаний. Головним джерелом такого покращення ДПС вбачає підвищення ефективності адміністрування податків і скорочення часу, який бізнес витрачає на заповнення декларацій та сплату податків. Цьому сприятимуть вже ухвалені парламентом закони про об’єднання звітності з ЄСВ та податку на доходи фізичних осіб і єдиний рахунок для сплати податків.

(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області припинили діяльність фіктивного підприємства

У період 2017-2019 років група осіб, без мети ведення господарської діяльності, зареєструвала на підставну особу СПД, на розрахункових рахунках якого було відстежено систематичне надходження вхідного податкового кредиту проте операції з реалізації податкових декларацій з ПДВ, були відсутні.

Таким чином зловмисники намагались закумулювати на розрахункових рахунках податковий кредит з ПДВ та у подальшому використати його для надання послуг з мінімізації податку на додану вартість підприємствам реального сектору економіки.

Наразі діяльність фіктивної фірми припинено. Вироком суду збитки по кримінальному провадженні у розмірі майже 12 млн.грн. стягнуто до Державного бюджету у повному обсязі.

На митному посту Ягодин вилучили одяг вартістю більше 1 млн грн

У пункті пропуску «Ягодин» Волинської митниці ДФС виявлено чергову спробу ввезення товарів на митну територію України під виглядом гуманітарної допомоги.

Так, 16.10.2019 працівниками Волинської митниці ДФС складено протокол про порушення митних правил, відповідно до якого вилучено до рішення суду товари, а саме новий одяг європейських виробників загальною вартістю 1 393 152 грн. Покарання за вказане порушення передбачає конфіскацію та штраф у розмірі 100 відсотків вартості товару.

Результати діяльності Дніпропетровської митниці ДФС

Аналіз показників роботи Дніпропетровської митниці ДФС за 9 місяців 2019 року у порівнянні з 9 місяцями 2018 року вказує на наступні тенденції. У звітному періоді загальна кількість оформлених митних декларацій (далі МД) збільшилась на 9,61 %. Було оформлено 137 443 шт. МД (з них: 60 120 експортних МД та 62 532 імпортних) проти 125 396 шт. МД за 9 місяців 2018 року (з них: 59 489 експортних МД та 53 893 імпортних).

Структура наповнення бюджету за рахунок адміністрування митних платежів Дніпропетровською митницею ДФС

За січень-вересень року Дніпропетровською митницею ДФС до Державного бюджету України забезпечено 15 384,1 млн. грн.

За макроекономічними показниками вартісні обсяги оподаткованого імпорту складають 2 943,3 млн. $, це більше минулого року на 1,4%.

 

Факти порушення митного законодавства, виявлені Дніпропетровською митницею ДФС

За 9 місяців поточного року підрозділами Дніпропетровської митниці ДФС виявлено 110 порушень митних правил.

Вартість предметів правопорушень склала 31 млн 557 тис 321 гривню.

Митницею розглянуто 138 справ про порушення митних правил (далі - ПМП) та прийнято рішення про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу у 125 випадках.

Сума накладених штрафів становить 4 млн 282 тис 299 гривень. Стягнуто штрафів на суму 1 млн 172 тисяч 282 гривень. 13 справ припинені.

У 2019 році передано на розгляд суду 15 справ про ПМП на суму 7 млн 765 тис 145 гривень. Отримано рішення суду у 15 справах про ПМП на суму 11 млн 532 тис 747 гривень.

Разом із цим,

- застосовано конфіскацію у 6 справах на суму 7 млн 609 тис 442 гривень.

- судом накладено штрафів у 6 справах на загальну суму 7 млн 611 тис 142 гривень.

- закрито провадження у 9 справах на суму 3 млн 923 тис 305 гривень.

Упродовж січня - вересня поточного року управлінням протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії направлено 37 запитів до митних органів іноземних держав. Отримано 60 відповідей. За результатами опрацювання матеріалів, одержаних від митних органів іноземних держав, складено 12 протоколів про ПМП на суму 30 млн 861 тис 334,53 гривень.

Також до правоохоронних органів для внесення відомостей в Єдиний реєстр досудових розслідувань скеровано повідомлення про протиправне діяння, що містить ознаки кримінального правопорушення за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 358 Кримінального кодексу України.

 

Доповнено правила реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків

З 23.10.2019 діють зміни до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків. Новаціями передбачено, що для проведення реєстрації, внесення змін, отримання картки платника податків або відомостей з Державного реєстру використовуються дані документа, що посвідчує особу, зокрема:

для іноземців та осіб без громадянства, які звернулися із заявою про визнання їх біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, відповідно до Закону України «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту»:

копія паспортного документа іноземця та особи без громадянства, засвідчена територіальним органом ДМС за місцем перебування іноземця чи особи без громадянства в Україні, та/або з відміткою про те, що оригінал такого документа отримано на зберігання територіальним органом ДМС;

довідка про звернення за захистом в Україні.

Іноземці та особи без громадянства подають документи до територіальних органів ДПС в областях та місті Києві.

(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

Важлива інформація від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.

Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) повідомив про наступне:

1. Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2 (двох) років з моменту їх формування.

2. Відповідно до положень Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС (http://acskidd.gov.ua).

3. У зв’язку з тим, що в межах електронних довірчих послуг не передбачено надання послуг з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, продаж або безоплатне надання носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів виконується на носії користувача (з’ємні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).

Слід зауважити, що кожен особистий ключ користувача повинен бути записаний на окремий носій інформації.

4. У разі отримання електронних довірчих послуг, до закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.

5. Програмне забезпечення для роботи з кваліфікованим електронним підписом можна завантажити зі сторінки Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, яка знаходиться за посиланням https://acskidd.gov.ua/etrusted-services

6. Ідентифікація особи, яка звернулася до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, здійснюється за паспортом громадянина України, а за його відсутності паспортом громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, посвідкою на тимчасове/постійне проживання, посвідченням біженця або паспортом громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.

Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.27.16.0 станом на 04.10.2019 (даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 по 04.10.2019 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).

Перелік змін та доповнень (версія 1.27.16.0):

Додано нові версії документів:

На виконання вимог наказу Міністерства фінансів України від 31 травня 2019 року № 226 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку» (з 01.10.2019):

J0901107 – Фінансова звітність малого підприємства (Додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5 розділу I));

J0901204 – Фінансова звітність мікропідприємства (Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5 розділу I)).

Коригування існуючих форм, шаблонів та даних:

Внесені зміни в екранні форми вводу та форми для друку:

J/F0295807 – Додаток 8. Розрахунок суми акцизного податку, що збільшує або зменшує податкові зобов’язання внаслідок виправлення самостійно виявленої помилки, допущеної в попередніх звітних періодах.

Внесені зміни в XML схеми наступних форм:

F/J 0209901 – Заявка на поповнення (коригування) залишку спирту етилового;

F/J 0210901 – Заявка на поповнення (коригування) залишку пального.

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі «Державна податкова служба України» за посиланням: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

Сплачувати податки стане легше

З 01 січня 2021 року в Україні впроваджується єдиний рахунок для сплати податків і зборів та єдиного внеску. Це створить максимально комфортні та зрозумілі для платників правила розрахунків з бюджетом та цільовими фондами, скоротить їх фінансові витрати і час на формування розрахункових документів.

Через єдиний рахунок можна буде сплатити всі поточні платежі, податковий борг за такими платежами та недоїмку з єдиного внеску. Також сплачуватимуться грошові зобов’язання, які визначено на підставі податкових повідомлень-рішень, за винятком грошових зобов’язань та/або податкового боргу з податку на додану вартість, акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового, а також частини чистого прибутку (доходу), які сплачують державні та комунальні унітарні підприємства та їх об’єднання.

Для розрахунків з бюджетом та цільовими фондами платнику податків необхідно буде подати на виконання до банку, в якому він обслуговується, лише один розрахунковий документ про перерахування на єдиний рахунок загальної суми належних до сплати платежів або окремі розрахункові документи за відповідними податками та зборами.

ДПС у щоденному режимі (крім вихідних, святкових та неробочих днів) формуватиме в розрізі платників податків необхідні реєстри із зазначенням відповідної інформації та надсилати їх до Казначейства.

Реєстр платежів формуватиметься по платниках податків в межах коштів, сплачених ними на єдиний рахунок. Повідомлення про використання або відмову від використання єдиного рахунку подається платником податків в електронній формі через електронний кабінет.

У разі відмови платника податків від використання єдиного рахунку таке використання припиняється починаючи з першого числа місяця наступного календарного року.

Довідка: Верховною Радою України схвалено законопроекти № 1051 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та № 1049 «Про внесення змін до деяких законів України щодо запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням:  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/393936.html

ДПС забезпечено безперебійний перехід на стандарти IBAN

Перехід Державної податкової служби України з 1 жовтня 2019 року на міжнародні стандарти IBAN відбувся без збою в наповненні державного та місцевих бюджетів. Всі кошти, сплачені платниками податків, зараховані на бюджетні рахунки, відкриті відповідно до вимог стандарту IBAN.

Органами ДПС обслуговується понад 340 тисяч бюджетних рахунків. Безперебійний перехід на новий формат бюджетних рахунків надав можливість платникам податків у звичайному режимі виконати всі свої податкові зобов’язання, уникнувши при цьому помилкових зарахувань та зайвих повернень з бюджету.

Для уникнення непорозумінь податковою було проведено масово-роз’яснювальну роботу серед платників податків. На вебпорталі ДПС та субсайтах територіальних органів ДПС, у засобах масової інформації та Центрах обслуговування платників розміщено повідомлення щодо нових реквізитів бюджетних рахунків.

Поінформовано про зміни структурні підрозділи ДПС, які виконують функції з адміністрування податків, зборів платежів та погашення боргу, для забезпечення безперебійної роботи. 

Прес-служба Державної податкової служби України

Де дізнатися нові реквізити рахунків для сплати податків, які діють з 01.10.2019

Нагадуємо, що з 1 жовтня у зв’язку з переходом Державної податкової служби України на міжнародні стандарти IBAN, Державною казначейською службою України відкрито нові бюджетні рахунки для зарахування надходжень до державного та місцевого бюджетів.

Дізнатися про нові реквізити рахунків для сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших платежів до бюджету в розрізі адміністративно-територіальних одиниць України платник податків може з таких джерел:

- на офіційному вебпорталі ДПС в рубриках:

Головна/Бюджетні рахунки (https://www.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/);

Головна/Законодавство/Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування/Реєстр рахунків для сплати єдиного внеску (з 01.10.2019) (https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/).

- у приватній частині Електронного кабінету в меню «Стан розрахунків з бюджетом» платник податків має доступ до своїх особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу, зокрема, бюджетний рахунок на поточну дату, МФО банку.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

- у контролюючого органу ДПС за місцем реєстрації або місцем здійснення діяльності.

 

Фахівці ДПС опанують управління публічними фінансами

На базі Київської школи економіки (KSE) за підтримки Урядів Швеції та Німеччини розпочалася десятимісячна навчальна програма "Управління публічними фінансами”.

Відкриття програми відбулося за участі Високоповажного Посла Швеції в Україні Тобіаса Тиберга, а також Державного секретаря Міністерства фінансів України Костянтина Ващенка.

У результаті конкурсного відбору з майже 300 заявок учасниками навчальної програми стали понад 60 осіб, серед яких представники Департаменту стратегічного розвитку та міжнародного співробітництва і Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем Державної податкової служби України, Державної фіскальної служби України, Міністерства фінансів України, ГУ ДПС в м. Києві, обласних державних адміністрацій та інших міністерств і державних органів, а також викладачі вищих навчальних закладів.

Метою програми є підготовка професійних та вмотивованих фахівців з публічних фінансів, які вивчатимуть основи публічної політики, кількісні та якісні методи аналізу політики, гендерно орієнтоване бюджетування, особливості бюджетної політики, бюджетного процесу і міжнародного оподаткування, співпрацю з міжнародними фінансовими організаціями, проєктний менеджмент тощо.

Навчальна програма допоможе створити потужну спільноту фахівців-однодумців, зі спільними цінностями та переконаннями, яка свідомо, цілеспрямовано та динамічно розвиватиме нашу країну. Адже задля здійснення трансформацій в Україні надзвичайно важливо приділяти увагу фаховому розвитку порядних та професійних державних службовців, які втілюють зміни, що так потрібні у суспільстві.

Прес-служба Державної податкової служби України

Профілактичні заходи щодо запобігання корупції

Одним з першочергових завдань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області є виявлення, запобігання корупції та контроль за дотриманням вимог антикорупційного законодавства в ГУ ДПС.

Протягом дев’яти місяців відділом з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС забезпечено перевірку 137 кандидатів на посади державних службовців, з яких відмовлено в призначенні – 3.

З початку року проведено 36 тематичних перевірок та 2 службових розслідування за приписом прокуратури.

Розглянуто 116 запитів від правоохоронних органів щодо 229 суб’єктів декларування – працівників ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

Також працівниками відділу ведеться постійна робота щодо безумовного дотримання вимог антикорупційного законодавства та Правил етичної поведінки в ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертається до платників податків Дніпропетровській області дотримуватись вимог антикорупційного законодавства, а саме Закону України від 14.10.2014 №1700 «Про запобігання корупції».

Якщо у процесі роботи, посадові особи ГУ ДПС у Дніпропетровській області вимагають грошові кошти або іншу неправомірну вигоду для вирішення проблемних питань або зловживають службовим становищем, невідкладно повідомляйте відділ з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС у Дніпропетровській області за телефоном (056) 374-86-40 та чергову частину ГУ ДПС у Дніпропетровській області за телефоном (068) 895-89-88, або особисто за адресою: 49000, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а.

Електронний кабінет надає можливість подати повідомлення про об’єкти оподаткування в електронному вигляді

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що користувачі Електронного кабінету через приватну частину (особистий кабінет) мають можливість подати Повідомлення про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність в електронному вигляді за формою № 20-ОПП (далі – Повідомлення за ф. № 20-ОПП).

Реєстраційні дані платника у Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДПС, дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються платником самостійно.

Повідомлення за ф. № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції № 2, яку можливо переглянути у режимі «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.

Дані про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, відображаються у режимі «Облікові дані платника» Електронного кабінету.

Звертаємо увагу, що обов’язок повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку платника податків про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, встановлений п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України.

Такі відомості подаються у Повідомленні за ф. № 20-ОПП протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкта оподаткування або об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням.

На порталі ДПС розміщено новий банер «Новітні РРО»

На офіційному веб-порталі Державної податкової служби України розміщено новий банер «Новітні РРО», який містить актуальні матеріали та документи щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та новацій у вказаній сфері. У банері також розміщено відповіді на питання, які найбільш цікавлять бізнес та громадськість.

Прес-служба Державної фіскальної служби України

Сервіс Державної податкової служби України «Пульс»

Інтерактивний сервіс «Пульс» - інструмент двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної податкової служби України.

За номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4» та на електронну адресу idd@tax.gov.ua, громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії та бездіяльність, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.

Заявники протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень, залишених за телефоном, та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути подовжено.

Зауваження та пропозиції щодо роботи сервісу «Пульс» Ви можете надати в електронному вигляді на адресу idd@tax.gov.ua

Сектор забезпечення роботи

Категория: Область | Просмотров: 238 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar