Покров Воскресенье 19.05.24, 07:54
Сайт
Главная » 2019 » Ноябрь » 4 » Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
17:04
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Ми допоможемо галузі «обілитися», - Сергій Верланов на робочій нараді з питань розвитку спиртової галузі

01.11.2019 в Тернополі відбулася робоча нарада з питань розвитку спиртової галузі під головуванням Президента Володимира Зеленського. Участь у нараді також взяв Голова ДПС Сергій Верланов, який висвітлив проблеми податкового регулювання обігу спирту і лікеро-горілчаної продукції і запропонував конкретні кроки детінізації спиртової галузі.

Спиртова галузь має високий потенціал для розвитку: в минулому році виробництво спирту становило 7,2 млн дал., що склало лише близько 11 % від показників 1980-х років, коли галузь демонструвала найкращі результати.

З існуючих 84 виробничих майданчиків з виробництва спирту фактично працює тільки 17. Як результат галузь демонструє відверто низькі показники сплати податків. За 10 місяців 2019 року ДП «Укрспирт» було сплачено до державного бюджету 194,9 млн грн. Скорочується також виробництво та реалізація лікеро-горілчаних виробів.

Очільник ДПС наголосив, що стимулом для розвитку спиртової галузі може стати нарощування експорту. «Нові ринки збуту забезпечать як диверсифікацію діяльності спиртових підприємств, розширення ланцюжків створення доданої вартості в Україні, так і сформують високу конкурентоспроможність галузі. Нова податкова гарантує безперебійне та оперативне відшкодування ПДВ тим підприємствам, які здійснюють експорт продукції чесно без маніпуляцій з податковою звітністю», - пообіцяв Сергій Верланов.

На його переконання, напівлегальне функціонування галузі гальмує «білий» розвиток. Завдання ДПС - допомогти галузі «обілитися».

«Наші підрозділи будуть посилено використовувати аналітичну складову, непрямі методи у визначенні податкової бази, фіскалізацію від виробництва сприту, імпорту продукції до її кінцевого споживання», - окреслив кроки ДПС Сергій Верланов.

Посиленню контролю сприятимуть запровадження відеофіксації при розливі лікеро-горілчаної продукції на підприємствах, введення в обіг електронної акцизної марки із QR кодом, а також запуск мобільного додатку «Легальний акциз», який дозволяє здійснювати громадський контроль за нелегальним обігом алкоголю та тютюну. Цей додаток забезпечить можливість подачі скарг громадянами.

Легалізації галузі сприятимуть повна взаємодія податкової служби, митної служби, податкової міліції, національної поліції.

«Всі ці заходи ми робитимемо виключно в цілях формування прозорої, конкурентоспроможної, високоприбуткової, брендової галузі України», - наголосив Сергій Верланов.

(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

Сергій Верланов: Податкова першою реалізовуватиме реформу «Держава у смартфоні»

Податкова служба розвиватиметься у напрямі цифровізації та розбудови електронних сервісів. Про це заявив Голова ДПС Сергій Верланов під час наради з представниками Головного управління ДПС у Донецькій області.

Зустріч з донецькими податківцями відбулася після завершення інвестиційного форуму «RE: THINK. Invest in Ukraine”, а тому головним її лейтмотивом стало саме впровадження цифрових технологій в податковій сфері.

Як відзначив очільник ДПС, наразі розбудова Нової податкової – у центрі фокусу дискусій та очікувань. Служба формується на засадах рівності усіх платників податків та побудови справедливої системи адміністрування усіх платників.

«Ми вже втілюємо в життя цифровізацію і вже виконали значну частину реформування. Але попереду в нас амбітні цілі та реформи за напрямами: цифровізація, РРО, кешбек, електронні рішення та сервіси. Податкова першою буде реалізовувати реформу «Держава у смартфоні»», – наголосив Сергій Верланов.

Під час наради керівник ДПС та представники ГУ ДПС у Донецькій області обговорили результати роботи податкової служби Донеччини в напрямі адміністрування податків, розглянули проблемні питання та окреслили пріоритети до кінця року.(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

У ДПС привітали ветеранів служби зі святом

Голова ДПС Сергій Верланов привітав працівників податкової служби-ветеранів з річницею створення Асоціації ветеранів державної податкової служби та Днем вшанування пенсіонерів та ветеранів.

«Саме ви, наші колеги, стояли у витоків створення служби, активно її творили та розбудовували. Головна ваша перевага – це досвід. Можна багато говорити про молодість та енергію, але лише в поєднанні з досвідом вони дають позитивні результати», – наголосив Сергій Верланов.

Очільник податкової подякував ветеранам-податківцям за допомогу у створенні Нової податкової, бажання працювати та ділитися знаннями та професійними навичками.

«Важливо те, що ви передаєте у спадок не тільки знання, досвід і професіоналізм, а ще й головні цінності, які покладені в основу нашої роботи – патріотизм, віру у свої сили, відданість справі», – підкреслив Сергій Верланов.

Він також відзначив внесок старшого покоління податківців у виховання майбутнього покоління платників податків. Саме ветерани-податківці проводять екскурсії в музеї ДПС, розповідають майбутнім платникам податків про історичність та важливість податків. Так, зокрема, у жовтні було проведено чи не рекордну кількість екскурсій.

Завдяки цьому, впевнений Сергій Верланов, рівень добровільної сплати податків зростатиме, оскільки вже зараз формується покоління сумлінних платників податків.

З нагоди свята керівник податкової від імені всього колективу служби побажав ветеранам здоров’я та довгих років життя, благополуччя, оптимізму і життєвих сил, щоб разом створити службу, якою будуть пишатися і платники податків, і податківці.

(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

Сергій Верланов: рішення для програмних РРО від ДПС будуть надаватися і обслуговуватися безкоштовно

Голова ДПС Сергій Верланов 30.10.2019 відвідав форум «Attractive Ukraine: Checkpoint 2019», на якому обговорювались і генерувалися реальні кроки по відновленню кредитування. Сприятлива податкова політика і податкове адміністрування допоможе фінансовому зміцненню підприємств, підвищить їх рейтинг як позичальників. А відтак, і розширить доступ до банківських кредитів.

Голова ДПС розповів про перші кроки і перспективи реформування Податкової служби, яке має на меті підвищення добровільності сплати податків. За словами Сергія Верланова, для досягнення цієї мети ДПС розбудовуватиме податкові сервіси, замість силового тиску на бізнес підвищуватиме рівень аналітичної роботи для виявлення ризикових операцій.

«Це дозволить суттєво зменшити кількість перевірок. Зараз ми проводимо 5 тис. планових та 15 тис. позапланових перевірок щорічно. Переорієнтація на інтелектуальну роботу дозволить перевіряти тільки ризикових платників. Як результат - збільшиться відсоток сплати за результатами перевірок – з нинішніх 10-15% до 40%. Також плануємо зменшити кількість судових справ. Судитися з платниками будемо тільки за наявності залізної доказової бази», – розповів Сергій Верланов.

За словами очільника ДПС, податкова служба вже розпочала кадрове перезавантаження – оголошені конкурси на заміщення 82 посад в Офісі великих платників податків Державної податкової служби.

«Одним із головних викликів для нас сьогодні є забезпечення виконання законів, якими впроваджуються нові правила використання РРО. З 1 січня ми маємо надати для тестування всім бажаючим безкоштовні програмні реєстратори розрахункових операцій, які також будуть безкоштовними і в обслуговуванні. Це пряма норма закону. І ми зараз працюємо над тим, щоб виконати цю вимогу», - зазначив Сергій Верланов. (Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

Офіс великих платників податків оголосив конкурс на заміщення 82 вакантних посад

Офіс великих платників податків ДПС оголосив конкурс на заміщення 82 посад. З них на категорію «Б» - 15 посад, на категорію «В» - 67 посад. Фахівців відбиратимуть для всіх структурних підрозділів Офісу великих платників податків ДПС, у тому числі і відокремлених структурних підрозділів Дніпропетровського, Запорізького, Львівського та Харківського управлінь.

Відбір на заміщення посад відбуватиметься за такими напрямами:

адміністрування податків – 34,

аудит та трансфертне ціноутворення – 20,

кадрове, бухгалтерське забезпечення та інформаційні технології – 7,

комунікації та забезпечення роботи – 7,

моніторинг доходів та обслуговування платників - 4,

правове забезпечення та запобігання корупції – 7,

погашення податкового боргу – 3.

«ДПС розпочала реформування. Ми переорієнтовуємось на аналітичну роботу і визначення ризикових операцій, розбудовуємо податкові сервіси. Тому нам потрібні нові кадри, здатні втілювати в життя нову філософію роботи ДПС. Нам потрібні справжні фахівці з бездоганною репутацією. Конкурси допоможуть нам знайти таких людей. Запрошуємо професіоналів взяти участь у конкурсі та приєднатися до команди Нової Податкової. Щоб разом створити чесну та професійну службу з людським обличчям, з новими сервісами та етикою», – наголосив голова Державної податкової служби Сергій Верланов.

Прийняття та розгляд інформації від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, триватиме до 08.11.2019. Далі буде проведене тестування. Кандидати на посади категорії «Б» також мають пройти розв'язання ситуаційних завдань. Після цього всі кандидати мають пройти співбесіду. За результатами кожного етапу буде складено загальний рейтинг кандидатів, на підставі якого начальник Офісу великих платників податків визначить переможців конкурсу. Результати конкурсу будуть оприлюднені згідно з чинним законодавством.

(Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області прийнято участь у черговому засідання Дніпропетровської обласної ради

Днями у Дніпропетровській обласній раді відбулась вісімнадцята сесія Дніпропетровської обласної ради восьмого скликання, в якій прийняв участь заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податку на прибуток управління податків і зборів з юридичних осіб Віталій Мироненко.

Відкрив засідання голова обласної ради Гліб Пригунов. На сесії було прийнято рішення про Перспективний план області. Дніпропетровщина повністю завершує формування об’єднаних територіальних громад. Згідно цього плану в області має бути створено 97 об’єднаних територіальних громад.

Також обговорювались актуальні питання, зокрема безперебійного електро- та водопостачанням населення, розвитку системи охорони здоров’я, модернізованої програми «Електронна Дніпропетровщина» тощо. Вирішення поставлених завдань дозволить перейти на якісно новий рівень відносин між органами виконавчої влади, суспільством та бізнесом.

Легалізація заробітної плати найманих працівників

Актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у «конвертах», реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати. Про це нагадала заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко.

Працівник, який отримує зарплатню в «конверті», виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне і доти, поки вважає за потрібне. Працівник не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу.

Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату в «конвертах» позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.

Неоформлений офіційно працівник ризикує залишитися без права на отримання соціальних пільг та виплат, гарантованих державою, особливо при нарахуванні пенсії та здійсненні перерахунків пенсій у подальшому.

Тільки офіційно оформлений найманий працівник може відчувати себе соціально захищеним, а бюджет Пенсійного фонду матиме стабільні надходження для своєчасного фінансування пенсійних виплат. Суспільство має зрозуміти, що легалізації заробітної плати альтернативи немає.

Використання процедури електронного декларування за митними деклараціями

Кількість електронних митних декларацій, оформлених на бланку єдиного адміністративного документу (ЄАД) Дніпропетровської митниці ДФС (у т.ч. у відсотковому відношенні до загальної кількості оформлених митних декларацій) у вересні 2019 року складає 13399 шт. (100%).

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (з 01.09.2018 по 30.09.2018) відсотковий показник кількості оформлених електронних митних декларацій збільшився на 0,3 % та складає 100%.

У порівнянні з серпнем 2019 року у вересні 2019 року відсотковий показник кількості оформлених електронних митних декларацій не змінився та складає 100%. (Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

Бюджети місцевих громад Дніпропетровської області отримали понад 3 млрд грн плати за землю

Власники та орендарі земельних ділянок Дніпропетровщини за дев’ять місяців 2019 року поповнили місцеві бюджети на 3 млрд 033,2 млн гривень.

Фактичні показники аналогічного періоду минулого року перевищено на 662,2 млн грн, або на 27,9 відсотків.

Орендна плата за користування землею та земельний податок є одним з вагомих джерел наповнення місцевих скарбниць області і становить 16 відсотків до їх загальних надходжень.

Акцент у цьому напрямку роботи Головне управління ДПС у Дніпропетровській області ставить на те, аби жоден гектар ріллі, пасовищ, земельних ділянок, які виділені під ведення бізнесу, не пройшов повз оподаткування.

 

З 01.11.2019 запрацює новий механізм повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що з 01.11.2019 набирають чинності положення наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 щодо нового механізму повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені.

Так, для повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань платник оформлює заяву, у якій зазначається:

- податковий номер або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);

- найменування або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи);

- назва помилково та/або надміру сплаченого податку, збору, платежу;

- сума помилково та/або надміру сплаченого податку, збору, платежу;

- дата сплати і реквізити з платіжного документа, за якими кошти перераховано до бюджету (код класифікації доходів бюджету, бюджетний рахунок, на який перераховано кошти, код ЄДРПОУ територіального органу Казначейства, на ім'я якого відкрито рахунок, та МФО Казначейства);

- напрям(и) перерахування помилково та/або надміру сплачених коштів, що повертаються:

• на поточний рахунок платника податку в установі банку;

• на погашення грошового зобов’язання та/або податкового боргу з інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС, незалежно від виду бюджету;

• у готівковій формі коштів за чеком у разі відсутності у платника податків рахунку в банку.

Додатково до заяви платник може подати копію платіжного документа, на виконання якого помилково та/або надміру сплачений платіж перераховано до бюджету.

Заява може бути подана платником до органу ДПС в електронній формі за допомогою засобів інформаційно-телекомунікаційних систем (через Електронний кабінет).

 

До 10 листопада банки мають повторно направити повідомлення про усі відкриті рахунки за стандартом IBAN

Банки зобов’язані у 10-денний строк після закінчення перехідного періоду, встановленого для проведення зміни діючих рахунків клієнтів банків відповідно до вимог стандарту IBAN, направити контролюючим органам повідомлення про всі відкриті станом на 31 жовтня 2019 року рахунки клієнтів – платників податків.

Це передбачено пунктом 5 постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» (із змінами) та пунктом 4 наказу Міністерства фінансів України від 09.07.2019 № 292 «Про внесення змін до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30.07.2019 за № 832/33803.

З 01 по 10 листопада 2019 року ДПС забезпечується приймання повідомлень про усі відкриті станом на 31 жовтня 2019 року нові/змінені рахунки платників податків у національній та іноземній валютах / кореспондентські рахунки за стандартом IBAN (Файли повідомлень F, V, К та T), які будуть направлені фінансовими установами у цей період.

Під час перехідного періоду з 05 серпня по 31 жовтня 2019 року банківськими установами проводилась інвентаризація відкритих рахунків клієнтів у старому форматі. Надходження від контролюючих органів відмови у взятті рахунку на облік вказувало на те, що стосовного певного рахунку банк має вжити додаткових заходів для належної ідентифікації рахунку та/або клієнта рахунку у старому форматі.

З 01 по 10 листопада 2019 року банки мають повторно направити повідомлення про усі відкриті рахунки за стандартом IBAN, у тому числі про рахунки за стандартом IBAN, які не були взяті на облік у контролюючих органах.

Оскільки першоджерелом даних про рахунки клієнтів банків – платників податків є інформація, яку направляють банки в повідомленнях про відкриття/закриття рахунків платників податків на виконання вимог статті 69 Податкового кодексу України, з 01 по 10 листопада 2019 року на направлені повідомлення про зміну рахунків платників податків у національній та іноземній валютах за стандартом IBAN банк отримає підтвердження про взяття рахунку на облік або повідомлення, що такий рахунок уже обліковується у контролюючих органах (код причини відмови «5»).  (Інформація прес-служби Державної податкової служби України).

 

Важлива інформація від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.

Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) повідомив про наступне:

1. Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2 (двох) років з моменту їх формування.

2. Відповідно до положень Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС (http://acskidd.gov.ua).

3. У зв’язку з тим, що в межах електронних довірчих послуг не передбачено надання послуг з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, продаж або безоплатне надання носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів виконується на носії користувача (з’ємні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).

Слід зауважити, що кожен особистий ключ користувача повинен бути записаний на окремий носій інформації.

4. У разі отримання електронних довірчих послуг, до закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.

5. Програмне забезпечення для роботи з кваліфікованим електронним підписом можна завантажити зі сторінки Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, яка знаходиться за посиланням https://acskidd.gov.ua/etrusted-services

6. Ідентифікація особи, яка звернулася до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, здійснюється за паспортом громадянина України, а за його відсутності паспортом громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, посвідкою на тимчасове/постійне проживання, посвідченням біженця або паспортом громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.

Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.27.16.0 станом на 04.10.2019 (даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 по 04.10.2019 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).

Перелік змін та доповнень (версія 1.27.16.0):

Додано нові версії документів:

На виконання вимог наказу Міністерства фінансів України від 31 травня 2019 року № 226 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку» (з 01.10.2019):

J0901107 – Фінансова звітність малого підприємства (Додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5 розділу I));

J0901204 – Фінансова звітність мікропідприємства (Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5 розділу I)).

Коригування існуючих форм, шаблонів та даних:

Внесені зміни в екранні форми вводу та форми для друку:

J/F0295807 – Додаток 8. Розрахунок суми акцизного податку, що збільшує або зменшує податкові зобов’язання внаслідок виправлення самостійно виявленої помилки, допущеної в попередніх звітних періодах.

Внесені зміни в XML схеми наступних форм:

F/J 0209901 – Заявка на поповнення (коригування) залишку спирту етилового;

F/J 0210901 – Заявка на поповнення (коригування) залишку пального.

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі «Державна податкова служба України» за посиланням: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

Кількість звернень до столичних Центрів обслуговування платників за отриманням адмінпослуг за дев’ять місяців перевищила 460 тисяч

За інформацією Головного управління ДПС у м. Києві із загальної кількості звернень платникам податків надано понад 435 тис. адміністративних послуг, що включає в себе видачу довідок, свідоцтв, ліцензій та інше.

Видано понад 83 тис. карток платника податків та внесено до паспортів громадян України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Понад 24 тис. громадян отримали відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Платниками податків, як юридичними так і фізичними особами, отримано понад 49 тис. електронних довірчих послуг, для забезпечення можливості використання електронного цифрового підпису.

Зареєстровано понад 9 тис. реєстраторів розрахункових операцій та зареєстровано книг обліку розрахункових операцій більше ніж 34 тис.

До центрів обслуговування звертаються платники стосовно отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Таких довідок підготовлено та надано платникам понад 92 тис.

Понад 81 тис. громадян здійснили реєстрацію платника єдиного податку та понад 41 тис. платників отримали витяг з реєстру платників єдиного податку.

Понад 22 тис. платників отримали або подовжили терміни дії ліцензій на роздрібну торгівлю тютюновими або алкогольними виробами.

Затверджено зміни до типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що 18.10.2019 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 17.09.2019 № 386 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 04.10.2019 за № 1082/34053) (далі – Наказ № 386), яким затверджено зміни до Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов’язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами (далі – Типова кореспонденція субрахунків).

Наказом № 386 до Типової кореспонденції субрахунків додано нові рядки, які визначають зміст господарські операції, зокрема:

► 1.34 – переведення об’єктів основних засобів з операційної нерухомості до інвестиційної нерухомості.

Відображення нарахованої суми зносу на об’єкти основних засобів, які переведені з операційної нерухомості до інвестиційної нерухомості;

► 1.35 – переведення об’єктів основних засобів з інвестиційної нерухомості до операційної нерухомості.

Відображення нарахованої суми зносу на об’єкти основних засобів, які переведені з інвестиційної нерухомості до операційної нерухомості;

► 1.36 – переведення інвестиційної нерухомості до складу запасів з метою реалізації:

- віднесення до запасів балансової вартості;

- списання суми зносу;

- віднесення до накопичених фінансових результатів балансової вартості інвестиційної нерухомості при переведенні її до складу запасів.

Наказ № 386 опубліковано у виданні «Офіційний вісник України» від 18.10.2019 № 80.

Про новації податкового законодавства, які діють з 20 жовтня 2019 року

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що 20.10.2019 набрали чинності окремі норми Закону України від 20 вересня 2019 року № 129-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі і послуг» (далі – Закон № 129).

Так, абзацами третім та четвертим пункту 15 Закону № 129 внесені зміни до п.п. 8 п.п. 291.5.1 п. 291.5 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), відповідно до яких не можуть бути платниками єдиного податку першої – третьої груп суб’єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи – підприємці), які здійснюють діяльність з надання послуг пошти (крім кур’єрської діяльності), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв’язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв’язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг фіксованого телефонного зв’язку з використанням безпроводового доступу до телекомунікаційної мережі з правом технічного обслуговування і надання в користування каналів електрозв’язку (місцевого, міжміського, міжнародного), діяльність з надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв’язку з правом технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв’язку, діяльність з надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- і радіомовлення, проводового радіомовлення та телемереж.

Крім того, абзацами другим – одинадцятим п. 18 Закону № 129 внесені зміни до пунктів 25, 26 та 28 підрозділу 5 розділу XX «Перехідні положення» ПКУ, відповідно до яких, зокрема, норми ст. 120² ПКУ щодо застосування штрафів за несвоєчасну реєстрацію/нереєстрацію в Єдиному реєстрі акцизних накладних акцизних накладних/розрахунків коригування не застосовуються до акцизних накладних/розрахунків коригування, які платник зобов’язаний скласти з 01 липня по 30 листопада 2019 року та визначено порядок реєстрації другого примірника акцизної накладної, складеної відповідно до п. 23 підрозділу 5 розділу ХХ ПКУ.

Сплачувати податки стане легше

З 01 січня 2021 року в Україні впроваджується єдиний рахунок для сплати податків і зборів та єдиного внеску. Це створить максимально комфортні та зрозумілі для платників правила розрахунків з бюджетом та цільовими фондами, скоротить їх фінансові витрати і час на формування розрахункових документів.

Через єдиний рахунок можна буде сплатити всі поточні платежі, податковий борг за такими платежами та недоїмку з єдиного внеску. Також сплачуватимуться грошові зобов’язання, які визначено на підставі податкових повідомлень-рішень, за винятком грошових зобов’язань та/або податкового боргу з податку на додану вартість, акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового, а також частини чистого прибутку (доходу), які сплачують державні та комунальні унітарні підприємства та їх об’єднання.

Для розрахунків з бюджетом та цільовими фондами платнику податків необхідно буде подати на виконання до банку, в якому він обслуговується, лише один розрахунковий документ про перерахування на єдиний рахунок загальної суми належних до сплати платежів або окремі розрахункові документи за відповідними податками та зборами.

ДПС у щоденному режимі (крім вихідних, святкових та неробочих днів) формуватиме в розрізі платників податків необхідні реєстри із зазначенням відповідної інформації та надсилати їх до Казначейства.

Реєстр платежів формуватиметься по платниках податків в межах коштів, сплачених ними на єдиний рахунок. Повідомлення про використання або відмову від використання єдиного рахунку подається платником податків в електронній формі через електронний кабінет.

У разі відмови платника податків від використання єдиного рахунку таке використання припиняється починаючи з першого числа місяця наступного календарного року.

Довідка: Верховною Радою України схвалено законопроекти № 1051 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та № 1049 «Про внесення змін до деяких законів України щодо запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням:  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/393936.html

ДПС забезпечено безперебійний перехід на стандарти IBAN

Перехід Державної податкової служби України з 1 жовтня 2019 року на міжнародні стандарти IBAN відбувся без збою в наповненні державного та місцевих бюджетів. Всі кошти, сплачені платниками податків, зараховані на бюджетні рахунки, відкриті відповідно до вимог стандарту IBAN.

Органами ДПС обслуговується понад 340 тисяч бюджетних рахунків. Безперебійний перехід на новий формат бюджетних рахунків надав можливість платникам податків у звичайному режимі виконати всі свої податкові зобов’язання, уникнувши при цьому помилкових зарахувань та зайвих повернень з бюджету.

Для уникнення непорозумінь податковою було проведено масово-роз’яснювальну роботу серед платників податків. На вебпорталі ДПС та субсайтах територіальних органів ДПС, у засобах масової інформації та Центрах обслуговування платників розміщено повідомлення щодо нових реквізитів бюджетних рахунків.

Поінформовано про зміни структурні підрозділи ДПС, які виконують функції з адміністрування податків, зборів платежів та погашення боргу, для забезпечення безперебійної роботи. Прес-служба Державної податкової служби України

Де дізнатися нові реквізити рахунків для сплати податків, які діють з 01.10.2019

Нагадуємо, що з 1 жовтня у зв’язку з переходом Державної податкової служби України на міжнародні стандарти IBAN, Державною казначейською службою України відкрито нові бюджетні рахунки для зарахування надходжень до державного та місцевого бюджетів.

Дізнатися про нові реквізити рахунків для сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших платежів до бюджету в розрізі адміністративно-територіальних одиниць України платник податків може з таких джерел:

- на офіційному вебпорталі ДПС в рубриках:

Головна/Бюджетні рахунки (https://www.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/);

Головна/Законодавство/Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування/Реєстр рахунків для сплати єдиного внеску (з 01.10.2019) (https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/).

- у приватній частині Електронного кабінету в меню «Стан розрахунків з бюджетом» платник податків має доступ до своїх особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу, зокрема, бюджетний рахунок на поточну дату, МФО банку.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

- у контролюючого органу ДПС за місцем реєстрації або місцем здійснення діяльності.

Профілактичні заходи щодо запобігання корупції

Одним з першочергових завдань Головного управління ДПС у Дніпропетровській області є виявлення, запобігання корупції та контроль за дотриманням вимог антикорупційного законодавства в ГУ ДПС.

Протягом дев’яти місяців відділом з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС забезпечено перевірку 137 кандидатів на посади державних службовців, з яких відмовлено в призначенні – 3.

З початку року проведено 36 тематичних перевірок та 2 службових розслідування за приписом прокуратури.

Розглянуто 116 запитів від правоохоронних органів щодо 229 суб’єктів декларування – працівників ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

Також працівниками відділу ведеться постійна робота щодо безумовного дотримання вимог антикорупційного законодавства та Правил етичної поведінки в ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертається до платників податків Дніпропетровській області дотримуватись вимог антикорупційного законодавства, а саме Закону України від 14.10.2014 №1700 «Про запобігання корупції».

Якщо у процесі роботи, посадові особи ГУ ДПС у Дніпропетровській області вимагають грошові кошти або іншу неправомірну вигоду для вирішення проблемних питань або зловживають службовим становищем, невідкладно повідомляйте відділ з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС у Дніпропетровській області за телефоном (056) 374-86-40 та чергову частину ГУ ДПС у Дніпропетровській області за телефоном (068) 895-89-88, або особисто за адресою: 49000, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а.

Електронний кабінет надає можливість подати повідомлення про об’єкти оподаткування в електронному вигляді

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що користувачі Електронного кабінету через приватну частину (особистий кабінет) мають можливість подати Повідомлення про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність в електронному вигляді за формою № 20-ОПП (далі – Повідомлення за ф. № 20-ОПП).

Реєстраційні дані платника у Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДПС, дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються платником самостійно.

Повідомлення за ф. № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції № 2, яку можливо переглянути у режимі «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.

Дані про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, відображаються у режимі «Облікові дані платника» Електронного кабінету.

Звертаємо увагу, що обов’язок повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку платника податків про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, встановлений п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України.

Такі відомості подаються у Повідомленні за ф. № 20-ОПП протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкта оподаткування або об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням.

На порталі ДПС розміщено новий банер «Новітні РРО»

На офіційному веб-порталі Державної податкової служби України розміщено новий банер «Новітні РРО», який містить актуальні матеріали та документи щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій та новацій у вказаній сфері. У банері також розміщено відповіді на питання, які найбільш цікавлять бізнес та громадськість. Прес-служба Державної фіскальної служби України

Сервіс Державної податкової служби України «Пульс»

Інтерактивний сервіс «Пульс» - інструмент двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної податкової служби України.

За номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4» та на електронну адресу idd@tax.gov.ua, громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії та бездіяльність, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.

Заявники протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень, залишених за телефоном, та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути подовжено.

Зауваження та пропозиції щодо роботи сервісу «Пульс» Ви можете надати в електронному вигляді на адресу idd@tax.gov.ua

Сектор забезпечення роботи

 

Категория: Область | Просмотров: 235 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar