Покров Воскресенье 19.05.24, 14:26
Сайт
Главная » 2012 » Июнь » 7 » Олександр Вілкул: «На будівництві правобережних з’їздів з Кайдацького мосту вже встановлено 10 з 24 пар опор естакади»
17:25
Олександр Вілкул: «На будівництві правобережних з’їздів з Кайдацького мосту вже встановлено 10 з 24 пар опор естакади»
Олександр Вілкул: «На будівництві правобережних з’їздів з Кайдацького мосту вже встановлено 10 з 24 пар опор естакади»На будівництві правобережних з’їздів з Кайдацького мосту вже встановлено 10 з 24 пар опор естакади. Заплановані на цей рік роботи на об’єкті виконані вже на 27%. Про це голова облдержадміністрації Олександр Вілкул повідомив під час виїзної наради щодо будівництва правобережних з’їздів з Кайдацького мосту в Дніпропетровську. 
У нараді також узяли участь заступник голови облдержадміністрації Геннадій Темник, Дніпропетровський міський голова Іван Куліченко, керівники підрядних та проектних установ і організацій.
«Будівництво правобережних з’їздів з Кайдацького мосту має не лише величезне екологічне значення для жителів Дніпропетровська, а й дасть відчутний економічний ефект. Шлях від Кайдацького мосту до Криворізького шосе буде скорочений на 10 км. За розрахунком проектного інституту «Дніпродіпротранс» нова дорога дозволить знизити споживання палива транзитним автотранспортом на 3,6 млн літрів щорічно», - сказав Олександр Вілкул. 
Правобережні з'їзди з Кайдацького мосту (ділянка дороги від вулиці Кайдацький шлях до Криворізького шосе в Дніпропетровську) є північною складовою об’їзної дороги Дніпропетровська. Це міська магістраль безперервного руху протяжністю 5 км, з яких 1 км - це естакада висотою 5,5 метрів, яка буде проходити над промисловою зоною і залізницею. Будівництво об’єкту було розпочато 2011 року з ініціативи губернатора Олександра Вілкула та за підтримки Президента Віктора Януковича й Уряду України. Кошторисна вартість об’єкту становить 1,032 млрд грн. 
Заплановані на цей рік роботи на об’єкті виконані вже на 27%. Тут встановлені 10 з 24 пар опор естакади, між якими установлені балки. Також винесені електричні кабельні ліній, мережа водопроводу, виконуються роботи по виносу мереж зв’язку й газопроводу. Перевлаштована ділянка автодороги, трамвайні лінії, контактні опори Придніпровської залізниці в районі вулиці Маяковського, виконуються земляні роботи для виносу водопровідного колектору. 
Цього року на будівництво об’єкту в державному бюджеті передбачено 300 млн грн. За ці кошти планується повністю завершити розчистку території під будівництво, в тому числі роботи з виносу водопровідних мереж, зливової каналізації, газопроводу, перевлаштування ліній електропередач, трамвайних ліній, завершення влаштування опор під майбутню естакаду, монтаж колон та монтаж балок у прогонах 1-7, улаштування земляного полотна основної дороги з транспортною розв’язкою по типу неповного «клеверного листа» (рос)  в районі вулиці Маяковського, виготовлення та монтаж складних допоміжних систем та влаштувань для металевої прогонової споруди.  



Довідка:
Актуальність будівництва правобережного з’їзду з Кайдацького мосту
Проектування Кайдацького мосту через р.Дніпро у м.Дніпропетровську, а також лівобережних і правобережних підходів з виходом на зовнішні автомобільні дороги загального користування, мало метою винести транзитний вантажний автотранспорт з центральної частини міста. Завдяки цьому кількість шкідливих викидів в атмосферу зменшиться на 900 тонн на рік.
Кайдацький міст був введений в експлуатацію восени 1981 року. Сьогодні на лівому березі збудований автодорожній підхід до Кайдацького мосту, який в результаті інтенсивної забудови на лівобережжі перетворився  в магістральну вулицю регульованого руху – Донецьке шосе, що має безпосередній вихід на зовнішні автомобільні дороги загального користування Київ-Луганськ-Ізварине та Харків-Сімферополь-Севастополь.
Автодорожнього підходу до Кайдацького мосту з безпосереднім виходом на зовнішні автомобільні дороги загального користування на правобережжі на сьогодні немає. До цього часу рух автотранспорту по правобережжю здійснюється по вулично-дорожній мережі міста (вулиця Кайдацький шлях, правобережна транспортна розв’язка на вулиці Набережна Заводська, вулиця Павлова, проспект Калініна, проспект Петровського, вулиця Київська). При цьому, пропускна здатність і габарити вулично-дорожньої мережі  не відповідають розмірам і структурі транспортних потоків. Це викликає серйозні збої в організації дорожнього руху в місті (пробки), виводить з ладу дорожнє покриття і приводить до значного зниження маршрутної швидкості транспортних засобів, збільшенню споживання ПММ і росту кількості шкідливих викидів.
Як пролягатимуть правобережні з’їзди з Кайдацького мосту:
Правобережний підхід до Кайдацького мосту через р.Дніпро у м.Дніпропетровську представляє собою магістральну дорогу на ділянці від вулиці Кайдацький шлях до автомобільної дороги загального користування Київ-Луганськ-Ізварине прокладену по вулиці Кайдацький шлях у напрямку першої черги Південного обходу Дніпропетровська.
Початковий пункт – прибережна транспортна розв’язка на вулиці Набережна Заводська.
Кінцевий пункт – вулиця Київська на околиці міста.
Трасу магістральної дороги прокладено через проспект Свободи, житлову забудову садибного типу та по території підприємств західного району міста.
Територію підприємств західного району міста (ВАТ "Дніпропетровський металургійний завод ім.Петровського”, ВАТ "Дніпропетровський трубний завод”, залізничні колії ДП "Придніпровська залізниця”, трамвайні колії міського комунального підприємства Дніпропетровський електротранспорт”, ВАТ "АТП 11262 "Важавтотранс”) траса перетинає суцільною естакадою. В кінці естакади передбачена транспортна розв’язка у двох рівнях з улаштуванням з’їздів на вулицю Маяковського.Далі трасу прокладено між ВАТ "Дніпрококс” та ВАТ  "Дніпроважмаш” з улаштуванням шляхопроводу через під’їзні залізничні колії ВАТ "Дніпрококс”.
В подальшому трасу буде прокладено по тальвегу балки Сухий Яр до її верхів’я і через відвершок балки, з улаштуванням прямокутної труби, по корінному схилу місцевого водорозділу до вулиці Київська біля межі міста. Примикання до вулиці Київська, яка в межах міста є автомобільною дорогою загального користування Київ-Луганськ-Ізварине, передбачено в одному рівні по типу саморегульованого із   рухом по кільцю.
Категория: Область | Просмотров: 655 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar