Покров Четверг 02.05.24, 07:23
Сайт
Главная » 2023 » Ноябрь » 30 » Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
16:46
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

У ДПС розповіли про основні аспекти проведення податкових перевірок

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Нікопольський регіон) інформує, що Державна податкова служба України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/730697.html повідомила про наступне.

Про податкові перевірки говорили учасники онлайн-засідання «Про тренди податкових перевірок», організованого Асоціацією правників України, участь в якому традиційно взяли представники ДПС.

Під час заходу розглядалися питання організації контрольно-перевірочної роботи, основні види порушень, яких припускаються платники ПДВ та податку на прибуток. Також мова йшла про застосування реєстраторів розрахункових операцій та визначення нереальності господарських операцій.

У ДПС, зокрема, розповіли про відновлення з 1 серпня 2023 року відповідальності за порушення, виявленні при проведенні перевірок, а також основні нововведення, які чекають платників з 1 грудня 2023 року.

Наголошувалося, що завдяки чат-боту «SKARGA KPR DPS» можна у будь-який час доби, 24/7 та в будь-якому місці повідомити про ймовірні безпідставні контрольно-перевірочні заходи територіальними органами ДПС під час проведення податкових перевірок.

Крім того, під час заходу було розʼяснено найбільш поширені питання, які виникають у платників, та надано практичні рекомендації щодо застосування окремих норм податкового законодавства.

Нагадуємо, що для оперативної комунікації з бізнесом в органах ДПС діють комунікаційні податкові платформи. Отримати розʼяснення також можна за телефонами «гарячих ліній» та у Контакт-центрі ДПС.

Крім того, на вебпорталі ДПС функціонує розділ «Онлайн-навчання», в якому зібрано корисну для платників інформацію щодо оподаткування. Розділ розміщено за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya.

 

Контакт-центр ДПС – оновлений сервіс з максимальною ефективністю та якістю

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Нікопольський регіон) інформує, що Державна податкова служба України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/730123.html повідомила про наступне.

Тримаючи вектор на поліпшення якості та умов надання послуг платникам, Державна податкова служба України продовжує перетворення на цифровий сервісний орган. Відтепер за рахунок оновлення і модернізації програмно-апаратного комплексу Контакт-центру ДПС запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників (далі – ЦОП) – електронну чергу.

Створена система керування чергами та потоками в ЦОП сприятиме коректному розподілу осіб, які звертаються в ЦОП, та запобігатиме їх скупченню.

Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС, щоб здійснити попередній запис до ЦОП, обрати необхідну адміністративну послугу з 19 можливих та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.

Станом на 14.11.2023 програмні комплекси з управління чергою використовуються в 420 ЦОП. За період з 01.10.2023 по 31.10.2023 працівниками Контакт-центру ДПС здійснено 556 записів клієнтів до ЦОП. Із загальної кількості записів найбільше клієнтів запланували свій візит до ЦОП ГУ ДПС в Івано-Франківській (202), Київський (174) та Одеській (111) областях.

При цьому ДПС запроваджено заходи для зворотного зв’язку з платниками після відвідування ними ЦОП (у тому числі, тих, які скористались інтерактивною чергою ДПС), зокрема, проводиться опитування клієнтів щодо якості наданої послуги електронної черги для подальшого врахування в роботі та покращення рівня обслуговування.

Сервіс електронна черга створено задля комфорту платників податків!

 

Мобільний застосунок від ДПС України «Моя податкова» – нові можливості для платників податків

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Державною податковою службою України запроваджено мобільний застосунок «Моя податкова», який є зручним інструментом для отримання громадянами електронних сервісів податкової служби.

«Моя податкова» є програмним комплексом, що може бути застосованим для будь-якого пристрою, який підтримує операційні системи Android чи iOS із відповідними версіями.

Завантажити застосунок «Моя податкова» можна в App Store або Google Play.

Інтерфейс застосунку простий і зручний. Сервіси об’єднані в чотири розділи.

Розділ «Реєстри» надає можливість здійснити:

- пошук фіскального чека;

- пошук марки акцизного податку;

- перегляд даних реєстру платників ПДВ;

- перегляд даних реєстру страхувальників;

- перегляд даних реєстру платників єдиного податку.

Розділ «Мої дані» містить базову інформацію про платника податків:  

-  адреса реєстрації

-  наявність обʼєктів оподаткування;  

-  повідомлення про обовʼязок сплатити суму грошового зобовʼязання (ППР).

Розділ «Послуги» дозволяє:

- отримати відомості про суми виплачених доходів;  

- подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи на податкову знижку;

- переглянути інформацію про стан розрахунків з бюджетом (наявність податкового боргу, переплат тощо);

- сплатити податки;

- подати Заяву на внесення змін до ДРФО (5 ДР) (наразі функція очікується в наступних оновленнях)

- подати Облікову картку фізичної особи – платника податків (1ДР) (наразі функція очікується в наступних оновленнях).

Розділ «Повідомлення» містить доступ до перегляду:

- квитанцій;

- відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків;

- інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору; 

- листів контролюючого органу;

- інших повідомлень контролюючого органу.

Частина сервісів застосунку «Моя податкова» доступна без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки. Інші сервіси доступні після ідентифікації онлайн з використанням файлового або хмарного КЕП будь-якого надавача.

Мобільний застосунок «Моя податкова» працює в тестовому режимі. Функціонал доповнюватиметься новими можливостями. За відгуками та пропозиціями користувачів в наступних оновленнях будуть з’являтися нові сервіси. Просимо платників надсилати пропозиції або зауваження щодо роботи застосунку за адресою infotax@tax.gov.ua  або звертатися за телефоном 0 800 501 007.

Команда ДПС взяла участь у практичному семінарі з питань трансфертного ціноутворення та адміністративного співробітництва з ПДВ

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Нікопольський регіон) інформує, що Державна податкова служба України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/731899.html повідомила про наступне.

У рамках проєкту Академії державного управління Східного партнерства команда ДПС взяла участь у тижневому практичному семінарі на тему: «Трансфертне ціноутворення та адміністративне співробітництво з ПДВ».

Фахівці податкових служб України, Молдови та Грузії обмінялись досвідом зі специфіки реалізації процедури укладання договорів попереднього узгодження ціни (АРА), поділились методологією перевірки трансфертних цін, розглянули практичні кейси щодо операцій з нематеріальними активами, фінансовими операціями, внутрішньогруповими послугами.

У контексті руху України та інших країн-учасниць семінару до Європейського Союзу було розглянуто особливості адміністративного співробітництва органів країн ЄС у боротьбі з шахрайством у сфері ПДВ, виявленні та протидії «карусельних» шахрайських схем за допомогою доступних інструментів та баз даних.

В умовах розвитку інформаційних технологій та швидкої обробки інформації особливу увагу було приділено обміну податковою інформацією за запитом та автоматизованому обміну.

Крім того, фахівці канцелярії прем’єр-міністра Республіки Польща та експерти провели для учасників практичні заняття з етики на державній службі, протидії корупції на національному рівні.

ДПС цінує підтримку Міністерства фінансів, Національної податкової адміністрації та Національної школи державного управління Республіки Польща та висловлює свою вдячність за організацію та проведення такого заходу.

 

Робота експертних груп ДПС та Ради бізнес-омбудсмена: у фокусі – системні питання платників

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Нікопольський регіон) інформує, що Державна податкова служба України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/731899.html повідомила про наступне.

Звернення платників податків, які надійшли до Ради бізнес-омбудсмена, обговорювались нещодавно під час засідання спільних експертних груп Державної податкової служби України та Ради.

Експерти розглянули скарги, з якими звертались платники до Ради бізнес-омбудсмена, надали відповіді та рекомендації щодо застосування норм чинного податкового законодавства.

Зокрема, розглядались звернення платників податків щодо функціонування системи електронного адміністрування ПДВ, зупинки реєстрації податкових накладнихрозрахунків коригування, врахування таблиці даних платника, виконання судових рішень тощо.

Нагадуємо, що для оперативної комунікації з бізнесом в органах ДПС діють комунікаційні податкові платформи. Отримати розʼяснення також можна за телефонами «гарячих ліній» та у Контакт-центрі ДПС.

Крім того, на вебпорталі ДПС функціонує розділ «Онлайн-навчання», в якому зібрано корисну для платників інформацію щодо оподаткування. Розділ розміщено за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya.

 

Комунікаційна податкова платформа

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Нікопольський регіон) нагадує, що для оперативного зворотного зв’язку з платниками в Головному управлінні ДПС (далі – ГУ ДПС) працює Комунікаційна податкова платформа (далі – КПП).

Звернення від представників інститутів громадянського суспільства і бізнес-асоціацій приймаються на електронну скриньку КПП ГУ ДПС за електронною адресою dp.ikc@tax.gov.ua.

Є нагальні питання стосовно податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС, чи маєте пропозиції щодо необхідності проведення певних заходів за визначеною тематикою – звертайтесь на КПП!

 

Увага! З 01 грудня 2023 нові правила заповнення платіжних інструкцій для сплати податків, зборів та єдиного внеску

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Нікопольський регіон) повідомляє.

повідомляє, що починаючи з 01.12.2023 при здійсненні сплати податків, зборів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування заповнення поля платіжної інструкції «Призначення платежу» заповнюється по – новому виключно у структурованій формі.

Акцентуємо увагу на заповненні реквізиту «ФАКТИЧНИМ ПЛАТНИК» під час сплати податків, зборів та єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, а саме:

  1. Під час сплати фізичною особою через касу та/або термінали самообслуговування в обов’язковому порядку вказується інформація про платника, що сплачує податки;
  2. Під час сплати юридичною особою за свої відокремлені підрозділи, представництва повинні зазначити інформацію про підрозділи та представництва як платників податків.

Компенсація за пошкоджене чи знищене нерухоме майно громадянина не оподатковується

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування – Нікопольський регіон) інформує, що Державна податкова служба України на вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/730478.html  повідомила про наступне.

Не оподатковується дохід громадянина, отриманий як компенсація за пошкоджене чи знищене нерухоме майно відповідно до Закону № 2923-IX «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України» (далі – Закон № 2923).

Це передбачено п.п. 165.1.66 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), відповідно до якого до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається сума доходу, отриманого як компенсація за пошкоджений/знищений об’єкт нерухомого майна відповідно до Закону № 2923.

Нагадаємо, що Законом України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану», який набрав чинності 01.08.2023, зокрема, внесені зміни до ст. 165 Кодексу, а саме: п. 165.1 доповнено новим п.п. 165.1.66.

 

 

Категория: Область | Просмотров: 16 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar