Главная » 2013 Июнь 7 » Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
14:42 Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує | |
Шановні платники податків, Нікопольська ОДПІ повідомляє! Останнім часом почастішали випадки, коли невідомі особи від імені керівного складу Нікопольської ОДПІ звертаються до приватних підприємців, підприємств, організацій з вимаганням "хабара”, безкоштовного надання певних послуг, будь - яких вимог погрожуючи "псевдо перевірками”, застосуванням штрафних санкцій. Нікопольська ОДПІ просить всіх бути пильними та сприяти притягненню до кримінальної відповідальності таких шахраїв. Не дайте втягнути себе у брудну провокацію, а у разі отримання будь – якої інформації терміново повідомляйте про це до: Нікопольської ОДПІ за тел. 2-22-00, Управління внутрішньої безпеки ДПС України за тел. 0-800-501-007. Кількість клієнтів Акредитованого центру Міндоходів Нікопольської ОДПІ досягла 1155 осіб За п’ять місяців поточного року клієнтами Акредитованого центру сертифікації відкритих ключів Нікопольської ОДПІ, що діє при Міністерстві доходів і зборів України, стали 1155 абонентів. Як і раніше, найактивнішими користувачами цього сервісу є громадяни та фізичні особи – підприємці. 666 таких абонентів безкоштовно отримали посилені сертифікати електронних ключів. Юридичним особам за цей період видано 489 цифрових підписів. Фахівці Нікопольської ОДПІ нагадують, що посилені сертифікати відкритих ключів підприємства, установи, організації та фізичні особи можуть безкоштовно отримати в пункті реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів, що розташований в Центрі обслуговування платників податків Нікопольської ОДПІ. Ключі електронного цифрового підпису дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до податкових органів міністерства, а й до органів державної статистики України та Пенсійного фонду України, використовуючи безкоштовний он-лайн сервіс "iFinZvit”. Вирішили припинити діяльність, що підлягає патентуванню, подайте відповідну заяву Якщо суб`єкт господарювання бажає припинити діяльність, що підлягає патентуванню, йому необхідно повідомити про це відповідний територіальний орган Міністерства доходів і зборів України. Зробити це необхідно письмово до 15 числа місяця, що передує звітному. Тобто, останнім днем подання письмового повідомлення про припинення такої діяльності є 14 число місяця, що передує звітному. Нагадуємо, що юридичні особи та фізичні особи – підприємці, які надають побутові послуги, реалізують товари у пунктах продажу, здійснюють торгівлю валютними цінностями та діяльність у сфері розваг, зобов’язані сплачувати збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності. З метою здійснення такої діяльності суб’єкт господарювання повинен придбати торговий патент шляхом подання заявки до органу Міндоходів за місцем сплати збору. Порядок та строки сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності визначено ст. 267 Розділу XII Податкового кодексу України. Які товари вважаються помилково ввезеними на територію України Товари вважаються помилково ввезеними в Україну, якщо митниця Міндоходів після вивчення товаросупровідних документів переконається в тому, що ввезення цих товарів не є умисним. Таке ввезення товарів не вважаться порушенням митних правил. Водночас, якщо умови та підстави ввезення товарів були змінені, після того як вони перетнули митний кордон України, такі товари не вважаються помилково ввезеними. Помилково ввезені товари вивозяться за межі території України на підставі товаросупровідних документів, якщо вони не пропущені на митну територію України. Якщо ж товари помилково були пропущені до України і вони зберігають статус іноземних товарів, такі товари вивозяться за межі України у митному режимі реекспорту на підставі товаросупровідних документів, згідно з якими були ввезені. Визначення помилково ввезених товарів прописано у статті 190 Митного кодексу України від 13.03.2012 № 4495-VI. Нагадуємо, реекспорт - це митний режим, відповідно до якого товари, що були раніше ввезені на митну територію України або на територію вільної митної зони, вивозяться за межі митної території України без сплати вивізного мита та без застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності (стаття 85 Митного кодексу України від 13.03.2012 № 4495-VI). Подайте реєстраційну заяву, щоб стати платником ПДВ Особа, що підлягає обов’язковій реєстрації чи прийняла рішення про добровільну реєстрацію як платник податку на додану вартість, подає до територіального органу Міндоходів України за своїм місцезнаходженням реєстраційну заяву. У разі обов’язкової реєстрації така заява подається не пізніше 10 числа місяця, наступного за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій. Тобто, коли загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягає оподаткуванню, нарахована протягом останніх 12 місяців, сукупно перевищує 300 тис. грн. (без урахування ПДВ). При добровільній реєстрації необхідно подати заяву не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку періоду, з якого така особа буде вважатися платником ПДВ. Не зареєстрований як платник податку на додану вартість суб’єкт господарювання не має права подавати податкові декларації з ПДВ. Водночас, він може самостійно сплатити нараховану суму податку. Штрафи за неподання податкових декларацій до такої особи не застосовуються. Порядок реєстрації платників податку на додану вартість визначений ст. 183 Податкового кодексу України. Особливості нарахування та сплати екологічного податку Базовий період для екологічного податку дорівнює календарному кварталу. У разі, якщо платник податку не планує протягом звітного року здійснення викидів, скидів забруднюючих речовин, розміщення відходів та утворення радіоактивних відходів, то йому необхідно повідомити відповідний територіальний орган Міндоходів України. Для цього потрібно подати заяву за місцем розташування джерел забруднення про відсутність об’єкта обчислення екологічного податку. Заява складається у довільній формі не пізніше граничного терміну подання податкової декларації за І квартал звітного року. Нагадуємо, що питання нарахування та сплати екологічного податку регулюються Розділом VII Податкового кодексу України. Зміна видів економічної діяльності у свідоцтві платника єдиного податку Юридична особа може вносити зміни до раніше виданого свідоцтва платника єдиного податку в частині видів господарської діяльності. Для цього їй необхідно подати відповідну заяву. Заява подається до органу ДПС за місцем реєстрації платника. Винятком є ситуація, коли планований вид діяльності не дає права юридичній особі застосовувати спрощену систему оподаткування та є підставою для анулювання свідоцтва платника єдиного податку. Зміни, зокрема, щодо видів господарської діяльності, до свідоцтва платника єдиного податку вносяться органом ДПС в день подання заяви. Водночас, за бажанням платника раніше видане свідоцтво може бути замінено та отримано нове, у разі наявності відповідних обставин (зміна найменування суб’єкта господарювання, податкової адреси, місця провадження діяльності або видів господарської діяльності). Оригінал свідоцтва зберігається у платника податку. Копія свідоцтва повинна розміщуватися на робочому місці найманого працівника. Нагадуємо, що форма заяви, що подається до органу ДПС для внесення змін до свідоцтва платника єдиного податку затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011р. № 1675 «Про затвердження форми свідоцтва платника єдиного податку та порядку видачі свідоцтва, форми та порядку подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування та форми розрахунку доходу за попередній календарний рік». Сума депозиту, яка зараховується на розрахунковий рахунок фізичної особи-підприємця, не включається до складу доходу Якщо банк за умовами договору зараховує фізичній особі-підприємцю на його розрахунковий рахунок суму депозиту, така сума не включається до складу доходу (виручки у грошовій та натуральній формі). Об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід. Тобто оподатковується різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) i документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця. Нагадаємо, що вклад (депозит) – це кошти, які банк прийняв від вкладника або які надійшли для вкладника на договірних засадах на визначений строк зберігання чи без зазначення такого строку (під процент або дохід в іншій формі) і підлягають поверненню згідно із законодавством України та умовами договору. Таке визначення наведено у Положенні про порядок здійснення банками України вкладних (депозитних) операцій з юридичними і фізичними особами, затвердженому постановою Правління Національного банку України від 03.12.2003 р. № 516 (із змінами та доповненнями). До складу загального оподатковуваного доходу зараховується виручка, що надійшла фізичній особі - підприємцю як в грошовій, так і в натуральній формі від провадження господарської діяльності, а саме: - виручка у вигляді безготівкових грошових коштів, що надійшли на банківський рахунок чи в готівковій формі безпосередньо підприємцю чи його працівникам на місці здійснення розрахунків (в т.ч. відсотки банку); - виручка в натуральній (негрошовій формі); - суми штрафів і пені, отримані від інших суб’єктів підприємництва за договорами цивільно-правового характеру за порушення умов договорів та інші доходи, які пов’язані із здійсненням підприємницької діяльності. Враховуючи викладене, сума депозиту, яка зараховується на розрахунковий рахунок фізичної особи - підприємця, не включається до складу доходу (виручки у грошовій та натуральній формі). Також зазначена сума не відображається у Книзі обліку доходів та витрат. Порядок оподаткування доходів, отриманих фізичною особою-підприємцем від провадження господарської діяльності, та який обрав загальну систему оподаткування, регулюється ст. 177 Податкового кодексу України. При заповненні реєстру виданих та отриманих податкових накладних не повинно бути пустих граф При відсутності показників в графах реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі – Реєстр) слід проставляти позначку нуль („0”). Якщо платник податку виписує податкову накладну, в якій у рядках „Індивідуальний податковий номер покупця” та „Номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (покупця)” проставляється нуль, то при заповненні Реєстру, а саме, колонки 6 розділу І „Видані податкові накладні”, також проставляється нуль („0”). Крім того, у випадку придбання у платника ПДВ товарів/послуг та основних фондів, які звільнені від оподаткування або не є об’єктом оподаткування, у графах 10, 12, 14, 16 розділу ІІ „Отримані податкові накладні” Реєстру також робиться позначка нуль („0”). У зазначених графах проставляється нуль („0”), якщо такі товари/послуги та основні фонди придбаваються в особи, що незареєстрована платником ПДВ. Нагадаймо, нова форма реєстру виданих та отриманих податкових накладних і порядок його ведення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 17.12.2012 № 1340 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01 лютого 2013 року за № 201/22733). Цей наказ набрав чинності з 01 березня 2013 року. У випадку повернення покупцем придбаного у магазині товару, сума розрахунку за такий товар вказується у квитанції Якщо покупець вирішив повернути придбаний у магазині товар для цього йому необхідно пред’явити документ, що встановлює особу покупця. При здійсненні операції з видачі коштів у випадку повернення товару сума розрахунку вказується в корінці та у відривній частині розрахункової квитанції з математичним знаком «-» (мінус). У разі, якщо сума коштів, виданих при поверненні товару перевищує 100 гривень, то матеріально відповідальна особа господарської одиниці чи особа, яка безпосередньо здійснює розрахунки, повинна скласти акт про видачу коштів. В акті необхідно вказати: дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар; відомості про товар; суму виданих коштів; номер розрахункової квитанції, що підтверджує купівлю товару. Акти про видачу коштів передаються в бухгалтерію суб’єкта господарювання і зберігаються протягом трьох років. У випадку відсутності у такого суб’єкта господарювання бухгалтерії зазначені акти підклеюються на останній сторінці відповідної книги обліку розрахункових операцій. Порядок реєстрації та ведення книг обліку розрахункових операцій і розрахункових книжок затверджено наказом ДПА України від 01.12.2000 № 614 (із змінами і доповненнями). Зазначимо, цей Порядок поширюється на книги обліку розрахункових операцій і розрахункові книжки, що використовуються суб’єктами господарювання при здійсненні розрахунків у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, крім розрахунків при здійсненні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти. Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю
| |
Категория: Город | Просмотров: 963 | | |
Всего комментариев: 0 | |