Покров Четверг 25.04.24, 02:04
Сайт
Главная » 2019 » Апрель » 2 » Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
09:16
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Олександр Власов: Кордон між Україною та країнами-членами ЄС має бути кордоном дружби, добросусідства та відкритості

В.о. Голови ДФС Олександр Власов взяв участь у роботі міжнародної конференції «Україна – ЄС: митне співробітництво заради майбутнього», яка відбувається у Львові за участі керівників митних органів України, Польщі, Словаччини, Угорщини та Болгарії.

Учасники конференції обговорювали питання поширення спільного контролю на кордоні. Наразі він здійснюється на кордоні з Польщею у чотирьох пунктах пропуску для автомобільного сполучення.

Поширення спільного контролю на інші пункти пропуску на кордоні між Україною та країнами ЄС може бути організований в різних формах. Мова йде про проведення всіх контрольних процедур на території однієї з суміжних держав, на території обох держав або у вигляді спільного використання високотехнологічних засобів митного контролю та обміну результатами їх застосування.

«Позиція України – це поширення практики спільного контролю на всі без виключення пункти пропуску, розташовані на ділянці кордону України з європейською спільнотою», - зазначив в.о. Голови ДФС Олександр Власов.

Крім того, учасники зустрічі обговорили питання обміну інформацією для прискорення проходження митних процедур та упередження порушень митних правил.

Посилення боротьби з порушеннями митних правил на сьогодні є актуальним не лише для України, але й для інших країн. Адже лише у дієвій співпраці митних органів країн, особливо суміжних, можна ефективно протидіяти транскордонній злочинності.

Як відзначив в.о. Голови ДФС Олександр Власов, такі зустрічі дозволяють не лише обмінюватися досвідом, але й посилювати співпрацю між Україною та її сусідами, сприяти пожвавленню торгівлі та спрощенню перетину кордону громадянами.

«Митниця, як одна з двох служб на кордоні, має забезпечити, щоб кордон між Україною та країнами-членами ЄС залишався дійсно кордоном дружби, добросусідства, співробітництва та відкритості для законослухняних громадян та компаній, при неухильному забезпеченні економічної безпеки наших країн», – підкреслив Олександр Власов.

За словами заступника міністра фінансів Сергія Верланова, Мінфін, як орган, що формує митну політику, у взаємодії з ДФС, за підтримки Уряду та Парламенту, європейських партнерів запроваджує в українське національне законодавство найкращі європейські практики та cучасні міжнародні стандарти зі спрощення та безпеки митних процедур.

Все це, зокрема, сприятиме розвитку міжнародної торгівлі.

У 2018 році товарообіг між Україною та ЄС склав 44,5 млрд доларів, що на 12% більше за 2017 рік.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

 

У прямому ефірі на радіо фахівці фіскальної служби Дніпропетровщини розповіли про кампанію декларування – 2019

Для викладачів та учнів КЗ «Слобожанський НВК № 1 ССР» під час прямого радіоефіру на «Молодіжній радіостанції» йшлося про кампанію декларування громадянами доходів, отриманих у минулому році, участь в якому взяла головний державний інспектор управління комунікацій Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Оксана Філоненко.

Вона зазначила, що деклараційна кампанія розпочалася з 01 січня 2019 року та буде тривати до 01 травня 2019 року. Такі граничні терміни передбачені лише для тієї категорії громадян, які зобов’язані задекларувати власні доходи.

Для бажаючих скористатися правом на податкову знижку Податковим кодексом України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Податковий кодекс) передбачено річний період для подання декларації, а саме: з 01 січня 2019 року по 31 грудня 2019 року включно.

Крім цього, в 2018 році до Податкового кодексу внесені зміни, якими розширено коло платників, які мають право отримати податкову знижку.

Так, з метою отримання податкової знижки протягом 2019 року мають право подати податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація) громадяни, які понесли витрати не тільки на користь вітчизняних закладів вищої та середньої професійної освіти, а також і на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Декларація подається платниками податків за місцем своєї податкової адреси: особисто або уповноваженою на це особою, поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення чи засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу.

Ми чекаємо усіх декларантів, адже декларування доходів – це особистий внесок кожного українця у розвиток нашої держави.

 

Семінар для представників органів місцевого самоврядування

Днями, за ініціативою Дніпропетровського регіонального інвестиційного агентства (далі – ДІА) у приміщенні Дніпропетровської обласної ради відбувся семінар на тему «Формування та запровадження місцевих преференцій з метою підвищення інвестиційної привабливості громад» для представників міських рад, рад об’єднаних територіальних громад Дніпропетровщини за участі заступника голови Дніпропетровського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Євгена Варнакова.

Семінар відкрила директор ДІА Валентина Затишняк, яка зазначила, що метою заходу є обговорення наявних місцевих преференцій, механізмів та результатів ефективності їх запровадження для підвищення інвестиційної привабливості громад.

У семінарі також прийняли участь фахівці Головного управління ДФС у Дніпропетровській області, які у рамках положень Податкового кодексу України (далі – ПКУ) розповіли про повноваження органів місцевого самоврядування у частині встановлення місцевих податків і зборів та застосування місцевих преференцій шляхом зниження ставок таких податків і зборів у межах, визначених ПКУ.

Семінар пройшов у форматі конструктивного діалогу.

Під час спілкування учасники заходу отримали цікаву та корисну інформацію.

 

Погашення заборгованості зі сплати ЄСВ – одне із першочергових завдань Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області

На сьогодні єдиний соціальний внесок по Нікопольському управлінню за найманих працівників сплачують 1558- фізичних та 1317- юридичних осіб. Так, по єдиному соціальному внеску за період січень-березень 2019 року страхувальники регіону сплатили до бюджету 166,4 млн.грн., що більше на 30,4 млн.грн., або на 22,3 відс. аналогічного періоду минулого року, відзначив заступник начальника управління – начальник відділу  адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський. Однак, станом на 01 березня 2019 року заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску по Нікопольському управлінню складає 63,8 млн.грн., в тому числі борг фізичних осіб-підприємців – 49,1 млн.грн.

Саме своєчасна сплата єдиного соціального внеску гарантує громадянам право на соціальний захист. Зокрема, захищені соціальні гарантії для кожного на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, гідне пенсійне забезпечення та інші виплати.

Згідно із законодавством за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції. Строк давності щодо стягнення сум недоїмки по єдиному соціальному внеску, штрафів та нарахованої пені не застосовується.

Відповідно до законодавства, платнику, у якого виник борг, надсилається вимога про сплату недоїмки. На погашення вказаних у вимозі сум платнику надається десять календарних днів. В разі не погашення узгодженого боргу з єдиного внеску, податкові органи надсилають в порядку, встановленому законом до органів державної виконавчої служби вимоги про сплату недоїмки.

Боржникам-приватним підприємцям особливо слід пам’ятати про те, що одним із джерел погашення боргів перед державою є особисте майно приватного підприємця, що ставить під загрозу добробут власної сім’ї. Також  у відповідності до статті 6 Закону України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України» до боржників-підприємців та посадових осіб підприємств боржників вживаються заходи щодо тимчасових обмежень у праві виїзду за кордон.

Відповідно до чинного законодавства єдиний соціальний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. Зобов’язання із сплати єдиного соціального внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов’язаннями, крім зобов’язань з виплати заробітної плати (доходу).

Тому, одним із пріоритетних напрямків роботи Нікопольського управління є підвищення рівня добровільної сплати єдиного соціального внеску та формування високої податкової культури.

 

Щодо рішення про встановлення місцевих податків та зборів сільськими, селищними, міськими радами та радами об'єднаних територіальних громад

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Юлія Пушко звертає увагу та нагадує, що відповідно до пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) сільські, селищні, міські ради та ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.

Підпунктом 12.3.3 п. 12.3 ст. 12 ПКУ визначено наступне:

- копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них;

- контролюючі органи не пізніше 10 липня поточного року - складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику;

- центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, не пізніше 15 липня поточного року оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях.

При цьому, Юлія Пушко звертає особливу увагу на терміни надсилання копій прийнятих рішень про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них до органів фіскальної служби.

 

З початку року фізичні особи сплатили 17,8 млн грн транспортного податку

З початку року фізичні особи-власники елітних автівок сплатили до місцевих бюджетів 17,8 млн грн. транспортного податку. Порівняно з відповідним періодом минулого року сума сплаченого податку зросла на 3,7 млн. грн., або на 26%.

У лютому до бюджету надійшло 8,8 млн грн, що на 1,4 млн грн., або на майже на 19% більше лютого 2018 року.

Найчастіше фізичні особи сплачували транспортний податок за автомобілі таких марок, як MERCEDES-BENZ, BMW, LEXUS, AUDI, LAND ROVER RANGE ROVER.

Нагадаємо, що об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Ставка транспортного податку становить 25 тисяч гривень на рік.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

 

За результатами роботи підрозділів аудиту ДФС до бюджету надійшло понад 1,5 млрд гривень

У січні-лютому 2019 року підрозділами аудиту ДФС було проведено 0,8 тис. планових перевірок платників податків, 1,8 тис. позапланових перевірок та 0,4 тис. зустрічних звірок.

Зокрема, проведено 26 перевірок фінансових установ з відокремленими підрозділами, за результатами яких донараховано 165,2 млн гривень.

За результатами контролю за дотриманням вимог валютного законодавства донараховано пені за порушення термінів розрахунків у сфері ЗЕД на загальну суму 75,3 млн грн, а також податку на прибуток з іноземних юридичних осіб  на загальну суму 172,2 млн гривень.

На виконання ухвал суду (у т.ч. отриманих в минулому році) проведено 16 документальних перевірок, донараховано грошових зобов’язань на суму 14,8 млн грн. Крім того, на виконання інших доручень правоохоронних органів, які надаються під час розслідування кримінальних проваджень, проведено 104 документальні перевірки та донараховано 59,9 млн гривень.

Проведено 135 документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, донараховано 227,7 млн грн грошових зобов’язань.

У цілому за результатами контрольно-перевірочної роботи донараховано до бюджету 6,9 млрд грн, з яких узгоджено 1,8 млрд грн (у т.ч. основного платежу з податку на прибуток – 493 млн грн, ПДВ – 623 млн гривень).

Реальний вклад підрозділів аудиту по забезпеченню надходжень до бюджету склав 1 549 млн грн: забезпечено надходжень грошовими коштами на 676 млн грн, зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 4 113 млн грн, що упередило несплату податку у майбутньому на 740 млн грн, зменшено залишки від’ємного значення ПДВ, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного періоду, на 133 млн гривень.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

 

Контакт-центром ДФС надано відповіді на 164,6 тис. запитань платників

Протягом січня-лютого 2019 року Контакт-центром ДФС надано 164,6 тис. відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості відповідей 159,7 тис. надано у телефонному режимі, 4,4 тис. – електронною поштою і факсом, 0,5 тис. – із використанням автовідповідача.

Найчастіше платники зверталися з питань податку на додану вартість,  єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на доходи фізичних осіб, єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, податку на прибуток підприємств.

Для уникнення неоднозначного трактування положень законодавства всі відповіді надаються з використанням Бази знань - автоматизованої бази уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Так, станом на 1 березня цього  року База знань налічує 9,9 тис. актуальних уніфікованих запитань-відповідей.

База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня-лютого 2019 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 528 запитання-відповіді та внесено 307 у новій редакції.

За вказаний період платникам надано 60 консультацій у письмовій формі з використанням Бази знань.

Для зручності суб’єктів господарювання та громадян Базу знань розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу. Тому відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. Цією послугою з початку 2019 року скористалося 639,8 тис. клієнтів.

У ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», «Ставки податків і зборів», «Інформація з питань митної справи». Вони дозволяють користувачам ресурсу оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, термінів подання звітності та сплати податків (зборів), ставок загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску та оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму тощо.

Бажаючим отримувати інформацію щодо змін у законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, здійснено 7 розсилок, якими надіслано 137,5 тис. повідомлень електронною поштою.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

 

Найбільша кількість мільйонерів обліковується у Києві

У розпалі кампанія декларування доходів, отриманих у 2018 році. Наразі громадянами подано майже 100 тис. податкових декларацій про майновий стан і доходи та задекларовано загальний дохід у сумі 13,5 млрд грн. Це майже на 4 млрд грн, або на 38 відсотків більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Громадянами самостійно визначено до сплати податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб в сумі майже 269 млн грн, що на 36 млн грн більше, ніж у попередньому році. Сума військового збору до сплати становить 42,4 млн грн, або на 5 млн грн більше, ніж у 2018 році.

Доходи в сумі понад 1 млн грн задекларували 1120 громадян, якими визначено до сплати податок майже 88 млн грн, або 33 відсотки від загальної суми податку до сплати. Військового збору мільйонери сплатять 10 млн грн, що становить майже 25 відсотків від загальної суми збору до сплати.

За структурою доходів третина, або 35 відсотків із загальної кількості мільйонерів декларували доходи від операцій з продажу (обміну) майна, 24 відсотка – отримання інших оподатковуваних доходів та 20 відсотків – від надання майна в оренду (суборенду).

Найбільша кількість осіб, які отримали доходи понад мільйон та вже подали декларації, обліковується традиційно у м. Києві - 35 відсотків від загальної кількості (396 осіб), по Харківській та Дніпропетровській областях таких платників 9 відсотків (101 та 96 відповідно).

40% мільйонерів – жінки віком від 18 до 78 років. Наймолодшою задекларовано дохід від успадкування майна, податкові зобов’язання визначено в розмірі 82,5 тис грн.

Наймолодшому чоловіку, який задекларував доходи у сумі понад 1 млн грн, майже 18 років і він сплатить 121,8 тис грн. Найстаршому - 83 роки, він отримав доходи від операцій з відчуження майна.

Найбільшу суму оподатковуваних доходів - понад 500 млн грн - задекларував мешканець Дніпра за операціями отримання у дарунок майна від члена сім’ї першого ступеня споріднення.

Найбільші суми податку до сплати зазначено мешканцями Києва – 3,5 млн грн від операцій з інвестиційними активами та Сумської області – 2,7 млн грн з доходів, отриманих з джерел за межами України у вигляді роялті.

Кількість громадян, які задекларували право на податкову знижку в порівнянні з аналогічним періодом минулого року зросла на 8 відсотків і становить більше ніж 27 тис. осіб. Сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню, визначена платниками податків у розмірі майже 69 млн грн, що на 15 млн грн, або на 28 відсотків більше, ніж за аналогічний період попереднього року.

Нагадуємо, що останній день подання декларації про майновий стан і доходи 2 травня 2019 року.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

 

Впроваджено мобільні додатки ЗІР

ДФС постійно вдосконалює сервіси, орієнтуючись на сучасні технології, за допомогою яких надаються інформаційно-довідкові послуги фізичним та юридичним особам.

Одним із інформаційних сервісів ДФС є Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР).

Мета функціонування ЗІР:

- забезпечення громадськості оперативною, достовірною та повною інформацією;

- уникнення неоднозначного трактування законодавства;

- досягнення зростання рівня довіри до ДФС з боку суспільства.

Запрошуємо відвідати основну версію ЗІР та завантажити його мобільні додатки, які відтепер працюють на базі Android та IOS (m.zir.sfs.gov.ua).

Мобільні додатки перебувають в тестовій експлуатації. Пропозиції та зауваження щодо їх функціонування Ви можете надіслати на електронну адресу: u.koval@sfs.gov.ua.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

 

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області ліквідували мережу підпільних цехів

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області ліквідували мережу підпільних цехів з виробництва фальсифікованого алкоголю та зупинили його незаконну реалізацію на території регіону та через мережу Інтернет.

В рамках проведення операції «Акциз 2019» та розслідування кримінального провадження за ч. 3 ст. 204 КК України було встановлено групу осіб, які організували на території області роботу одразу трьох підпільних цехів, де виготовляли фальсифіковану горілку під відомі торгові марки. У подальшому підроблений алкоголь фасували в скляні пляшки з марками акцизного податку, що мають ознаки підробки, та пластикову тару і реалізовували через торгові мережі Дніпра та інших міст області.

За результатами санкціонованих обшуків, проведених у місцях виробництва, зберігання та реалізації фальсифікату, а також в автомобілях, що використовувалися у незаконній діяльності, з незаконного обігу вилучено та передано на відповідальне зберігання 1,6 тис. літрів спирту, 2,8 тис. літрів готового фальсифікату, 2 тис. пачок цигарок, а також обладнання для незаконного виробництва алкоголю та автомобіль.

Загальна орієнтовна вартість вилучених підакцизних товарів становить 1,6 млн. грн.

Триває слідство.

 

Протягом 2 місяців 2019 року роботодавцям-порушникам донараховано до сплати 157 млн гривень

З початку 2019 року роботодавцям, які порушували податкове законодавство при виплаті заробітної плати та інших доходів фізичним особам, донараховано до сплати понад 82 млн грн. податку на доходи фізичних осіб, понад 68 млн грн єдиного внеску та майже 7 млн грн військового збору.

Загалом під час перевірок порушення законодавства встановлено в 43,1 відс. перевірених суб’єктів господарювання.

За рахунок вжитих заходів податкового контролю було виявлено близько 4,6 тис. найманих осіб, праця яких використовувалася роботодавцем без оформлення трудових відносин.

Фахівці ДФС у складі робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, створених за ініціативою місцевих органів виконавчої влади, здійснювали обстеження виробничих, торгових приміщень юридичних та фізичних осіб, місць здійснення підприємницької діяльності.  За результатами проведеної роз’яснювальної роботи  роботодавці уклали додатково 29,1 тис. трудових угод з найманими працівниками.

За результатами вжитих органами ДФС заходів залучено до державної реєстрації 3,4 тис.  громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації. До бюджетів додатково сплачено понад 2,3 млн грн податків та зборів та 2,7 млн грн єдиного внеску.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

 

За два місяці плата за землю поповнила місцеві бюджети Дніпропетровщини більш як на 730 мільйонів гривень

З січня по лютий 2019 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області надійшло 737,7 млн грн плати за землю, що на 176,6 млн грн, або на 31,5 %, більше надходжень відповідного періоду минулого року.

Зокрема, власниками та орендарями земельних ділянок - юридичними особами в місцеві скарбниці регіону перераховано 704,5 млн грн, а підприємцями - фізичними особами та громадянами – 33,2 млн гривень.

Нагадаємо, що плата за землю включає в себе два види обов’язкових платежів – земельний податок та орендну плату. Перший повинні сплачувати власники землі та землекористувачі, другу – орендарі земельних ділянок, як фізичні, так і юридичні особи.

 

Легалізація заробітної плати – основа стабільного майбутнього

На даний час виплата заробітної плати в «конверті» та нелегальна робота стали, є жаль, нормою життя. Виплати у «конвертах» стали одною із складових тіньової економіки. Недоліки тіньової заробітної плати, як і тіньової зайнятості не тільки в тому, що бюджет недоотримає кошти, використання найманої праці без оформлення трудових відносин містить в собі багато негативних моментів, і перш за все це втрата страхового стажу для призначення пенсії.

Сьогодні працівники не бачать проблем в отриманні «тіньової» заробітної плати, так як до кишені надходять «чисті доходи». Надаючи згоду працювати на таких умовах, робітники самі позбавляють себе соціальних гарантій.

Тому хотілося б звернутися до осіб, які мають намір працевлаштуватися або вже працевлаштовані у приватних підприємців. Вимагайте від них укладання з вами трудової угоди! І навіть, коли вам надали таку трудову угоду, запитайте чи перераховують за вас єдиний соціальний внесок.

Громадяни, які працюють без укладання трудового договору, позбавляють себе лікарняного, допомоги у разі отримання травми на виробництві, трудового стажу, пенсії, втрачають оплачувану відпустку.

Звертаємо увагу і самих роботодавців, якщо у вас працюють наймані працівники і з ними укладено трудові угоди, то звітуйте вчасно до відповідних органів.

Слід пам’ятати, що офіційне оформлення працевлаштування є гарантією соціального захисту працівника, кадрової стабільності та налагодженої роботи усіх учасників трудового процесу. Водночас, для роботодавця – це і позитивний імідж та репутація надійного партнера, що є запорукою процвітання бізнесу та примноження прибутків.

 

До уваги платників податків!

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

Суб’єкти господарювання та громадяни мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn–line та надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інформацію на сервіс «Пульс» і про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади», зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером телефону: 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку)

Для зручності отримання інформаційних послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напрямку послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.

Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] – «зірочка» або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).

Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.

Слід зауважити, що у дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.

Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямками:

Кнопка 0 – отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій;

Кнопка 1 – отримання інформаційно-довідкових послуг;

Кнопка 2 – скасування у телефонному режимі посиленого сертифікату або отримання консультації щодо електронного цифрового підпису;

Кнопка 3 – залишити усне звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

Кнопка 4 – залишити інформацію на сервіс «Пульс»;

Кнопка 5 – залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»;

Кнопка 6 – залишити повідомлення працівниками ДФС про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС;

Кнопка 7 – довідкова інформація щодо самостійного пошуку відповідей на запитання у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі та електронної адреси, на яку можна надіслати запитання.

Інформаційно-довідкові послуги надаються з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі).

Вищезазначену інформацію розміщено на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України у розділі «Контакт-центр ДФС» за посиланням:  http://zir.sfs.gov.ua/main/index/contact

 

«Єдине вікно подання електронної звітності» зазнало змін

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що оновлено «Єдине вікно подання електронної звітності» станом на 20.03.2019.

Даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 року по 20.03.2019 року включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними.

 Перелік змін та доповнень (версія 1.27.6.0):

 Додано нові версії документів:

► з метою удосконалення існуючих електронних сервісів для платників податків додано наступні форми:

F/J1300106 – Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних;

F/J1400106 – Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних.

► Схеми даних (XSD):

common_types.xsd – «Загальні типи даних» – надано можливість подання запиту на отримання публічної інформації (F/J 1314002) до органів ДФС з кодами 3070, 9191, 9393, 9494.

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:  http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

 

Юристи ДФС Дніпропетровщини відстояли справи у судах на суму понад 140 млн гривень

Станом на 1 березня 2019 року на розгляді у адміністративних судах різних інстанцій за участю органів ДФС Дніпропетровської області перебувало 7,3 тис. справ різних категорій на загальну суму 10,2 млрд гривень.

З розглянутих судами у січні – лютому поточного року 80 справ на суму 153,5 млн грн на користь органів ГУ ДФС Дніпропетровщини вирішено 55 справ на суму 141,5 млн грн, що складає 92,2 % від суми розглянутих судами справ.

Із загальної кількості адміністративних справ за позовами платників податків до територіальних органів ДФС Дніпропетровської області більшу частину складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень-рішень.

Так, в цьому році на розгляді у судах знаходилось 4 878 таких справ на суму 7,9 млрд гривень. З них судами розглянуто 51 справу на суму 32,1 млн грн, з яких на користь органів ДФС вирішено 33 справи на суму 20,1 млн гривень.

 

Як можна отримати інформацію про свої доходи не виходячи з дому

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на те, що фізичні особи можуть отримати довідку про свої доходи в Електронному кабінеті платника, дотримуючись наступної покрокової інструкції:

1. Зайдіть на головну сторінку Електронного кабінету платника(ЕКП) (через веб-портал ДФС України: http://sfs.gov.ua/ або набравши в адресному рядку браузеру: http://cabinet.sfs.gov.ua).

2.Увійдіть в особистий кабінет з використанням електронного цифрового підпису, який можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (безкоштовно — в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України.

3. Для входу в Особистий кабінет оберіть особистий електронний ключ.

4. У нижньому полі введіть пароль для ключа та натисніть кнопку«Увійти». Якщо ключ дійсний, на екрані з’явиться напис «Ключ зчитано».

5. Після ідентифікації оберіть розділ «Заяви, запити для отримання інформації».

6. В даному розділі оберіть «Запит про суми виплачених доходів з ДРФО – платників податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб…»

7. У формі Запиту заповніть всі реквізити.

8.Підпишіть запит та надішліть його.

9.Оберіть спосіб отримання відповіді.

За результатами обробки запиту до особистого електронного кабінету платника податків надходить «Відповідь про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків», яку можна переглянути, перейшовши за вкладкою «Вхідні документи».

З проблемними питаннями щодо користування Електронним кабінетом платника можна звертатись за телефоном 0800 501007 або писати на поштову скриньку infozvit@sfs.gov.ua.

 

Податкові повідомлення-рішення для фізичних осіб в «Електронному кабінеті»

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, що для фізичних осіб – платників податків в «Електронному кабінеті» надано он-лайн доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю.

Крім того, в режимі «ЕК для громадян» приватної частини «Електронного кабінету» платники податків – фізичні особи мають можливість перегляду даних щодо об’єктів рухомого та нерухомого майна, які є об’єктами оподаткування (земельні ділянки, житлові будинки, квартири, садові (дачні будинки), гаражі, легкові автомобілі тощо), відомості про які отримані з реєстрів інших державних органів та стосовно яких сформовані податкові повідомлення-рішення.

Також за необхідністю в «Електронному кабінеті» за допомогою сервісу «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі та перевірити розрахунки сум податкових зобов’язань по таких податках.

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367308.html

 

Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій в Електронному кабінеті

У рамках здійснення заходів щодо запровадження спрощеної процедури реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, а саме – на підставі однієї заяви за спрощеною формою та без додатків, запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО, що передбачено наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» зі змінами (далі – наказ), ДФС створено можливість для подання Центрами сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі – ЦСО) повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій (далі – повідомлення).

Таке повідомлення подається ЦСО до контролюючого органу у разі укладання, розірвання, припинення або внесення змін до договору про технічне обслуговування та ремонт РРО, укладеного між ЦСО та користувачем РРО.

Форма повідомлення затверджена наказом.

Для ЦСО запроваджено новий електронний сервіс, який надає їм можливість заповнити та подати повідомлення в електронній формі.

Подати повідомлення можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

Для цього ЦСО в приватній частині Електронного кабінету в меню «Введення звітності» необхідно обрати форму «Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій» (J1316301), заповнити її, підписати та надіслати.

Реєстраційні дані суб’єкта господарювання, що подає повідомлення,  заповнюються автоматично, дані щодо найменування моделі (модифікації) РРО версії програмного забезпечення обираються із електронних довідників, що сформовані на підставі даних Держреєстру РРО.

Підтвердженням подання повідомлення до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання повідомлення.

Інформація про результати розгляду повідомлення надсилається ЦСО в електронному вигляді у другій квитанції.

Заповнення та подання повідомлення здійснюється в тестовому режимі, який триватиме до моменту набрання чинності наказом, яким затверджуються порядки ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО.

 

Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій в Електронному кабінеті

У рамках здійснення заходів щодо запровадження спрощеної процедури реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, а саме – на підставі однієї заяви за спрощеною формою та без додатків, запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО, що передбачено наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» зі змінами (далі – наказ), ДФС створено можливість для подання Центрами сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі – ЦСО) повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій (далі – повідомлення).

Таке повідомлення подається ЦСО до контролюючого органу у разі укладання, розірвання, припинення або внесення змін до договору про технічне обслуговування та ремонт РРО, укладеного між ЦСО та користувачем РРО.

Форма повідомлення затверджена наказом.

Для ЦСО запроваджено новий електронний сервіс, який надає їм можливість заповнити та подати повідомлення в електронній формі.

Подати повідомлення можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

Для цього ЦСО в приватній частині Електронного кабінету в меню «Введення звітності» необхідно обрати форму «Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій» (J1316301), заповнити її, підписати та надіслати.

Реєстраційні дані суб’єкта господарювання, що подає повідомлення,  заповнюються автоматично, дані щодо найменування моделі (модифікації) РРО версії програмного забезпечення обираються із електронних довідників, що сформовані на підставі даних Держреєстру РРО.

Підтвердженням подання повідомлення до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання повідомлення.

Інформація про результати розгляду повідомлення надсилається ЦСО в електронному вигляді у другій квитанції.

Заповнення та подання повідомлення здійснюється в тестовому режимі, який триватиме до моменту набрання чинності наказом, яким затверджуються порядки ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО.

 

Електронні сервіси ДФС. Фізична особа може подати запит на отримання витягу з реєстру страхувальників

Фізична особа, в тому числі підприємець, має можливість отримати витяг з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Запит про отримання такого витягу може бути подано платником єдиного внеску та/або застрахованою особою через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету.

Для цього в приватній частині Електронного кабінету необхідно в меню Ведення звітності  обрати Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників (ф. № 1-ЗРС) (J1303801 ), заповнити відповідні поля, підписати та надіслати.

Підтвердженням отримання ДФС запиту є Квитанція в електронному вигляді, в якій зазначено дату та номер реєстрації відповідного запиту.

Витяг за результатами обробки запиту можна переглянути у меню Перегляд звітності у вкладці:

- F1438201 – для фізичної особи – підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність (ф. № 2-ВРС); 

- F1438301 - для фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (ф. № 3-ВРС).

При цьому тільки у разі особистого звернення фізичної особи надається:

- інформація про встановлення з реєстру страхувальників ознаки «пенсіонер за віком» (із зазначенням дати встановлення пенсії за віком) або «особа з інвалідністю» (із зазначенням дати встановлення пенсії по інвалідності або соціальної допомоги та дати закінчення терміну, до якого встановлена інвалідність), яка зазначається у витягу (ф. № 2-ВРС);

- витяг з реєстру страхувальників щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування (ф. № 3-ВРС).

Якщо в реєстрі страхувальників відсутня інформація, то заявнику формується довідка з реєстру страхувальників (ф. № 1-ДРС) (J/F1403801).

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Категория: Область | Просмотров: 308 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar