Покров Четверг 28.03.24, 16:31
Сайт
Главная » 2019 » Апрель » 15 » Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
10:43
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Урочисте зібрання колективу Дніпропетровської митниці ДФС

З нагоди святкування 27 річниці з дня створення Дніпропетровської митниці в актовому залі Дніпропетровської митниці ДФС пройшло урочисте зібрання колективу митниці.

Відкриваючи святковий захід, виконуючий обов’язки начальника Дніпропетровської митниці ДФС Ігор Безсмертний привітав присутніх зі святом: «Всі досягнення Дніпропетровської митниці ДФС – це результат злагодженої роботи її колективу в цілому і кожного митника зокрема. Дніпропетровським митникам завжди притаманні взаємодопомога, людяність і справедливість, постійне прагнення до удосконалення і професійного зростання. З нагоди свята бажаю міцного здоров’я, невичерпної життєвої енергії на шляху до нових досягнень, мудрості та терпіння, впевненості в завтрашньому дні».

За бездоганну та ефективну службу та враховуючи високі показники в службовій діяльності кращих працівників митниці було відзначено грамотами Дніпропетровської митниці ДФС та подяками начальника Дніпропетровської митниці ДФС.

Святковим завершенням заходу стало проведення товариського матчу з міні-футболу, у якому взяли участь співробітники Дніпропетровської митниці ДФС.

В ході змагань учасники проявили найкращі спортивні якості: силу, витривалість та рішучість. Зустріч була максимально наповнена емоціями, адже кожен хотів на собі відчути радість перемоги. В ході запеклої боротьби були визначені найсильніші.

 

Дніпропетровщина: у І кварталі надходження податкових та митних платежів зросли більш як на чверть

Протягом трьох місяців 2019 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів (із врахуванням Дніпропетровського управління офісу ВПП ДФС та Дніпропетровської митниці ДФС) у сумі 28 млрд 803 млн грн, що перевищує надходження січня - березня минулого року майже на 6 млрд грн, або на 26,3 %. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Так, до державного бюджету протягом І кварталу поточного року спрямовано 21 млрд 665,9 млн грн (у тому числі по Дніпропетровській митниці ДФС – 5 млрд 530,3 млн грн), що на 4 млрд 379 млн грн (або на 25,3%) більше надходжень відповідного періоду 2018 року.

До місцевих бюджетів області від платників регіону надійшло 7 млрд 138,1 млн гривень. Це на 1 млрд 618,4 млн грн (або на 29,3%) більше фактичних надходжень трьох місяців 2018 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у січні - березні 2019 року в області зібрано 3 млрд 643,4 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 651,7 млн грн (або на 21,8%).

 

Педагогічному колективу – про деклараційну кампанію

Фахівці управління комунікацій Головного управління ДФС у Дніпропетровській області розповіли про кампанію декларування громадянами доходів, отриманих у минулому році, педагогічному колективу Комунального закладу освіти «Середньої загальноосвітньої школи № 10 ім. І.І. Манжури» Дніпровської міської ради під час зустрічі, яка відбулась 05 квітня 2019 року.

Співробітники ГУ ДФС звернули увагу вчителів на основні випадки подання декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) та більш детально зупинились на доходах, отриманих від репетиторських послуг.

Якщо викладач, який надає послуги репетиторства, не є фізичною особою – підприємцем, він зобов’язаний надати Декларацію, в якій задекларувати суму таких доходів, самостійно нарахувати та сплатити податок на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) і військовий збір з таких доходів.

Доходи від репетиторства оподатковуються ПДФО за ставкою 18 % та військовим збором – за ставкою 1,5 %.

Працівники фіскальної служби наголосили, що для громадян, які зобов’язані подати Декларацію за 2018 рік, граничний термін її подання –  02 травня поточного року. Таким чином, для подання Декларацій про отримані впродовж минулого року доходи у фізичних осіб залишилось менше місяця.

Суми нарахованих ПДФО та військового збору, зазначених у річній Декларації, громадяни зобов’язані сплатити до 01.08.2019.

Крім того, вчителям розповіли про те, що подати Декларацію можуть також фізичні особи, які мають право на податкову знижку.

Отримати податкову знижку може громадянин України, який офіційно працює, отримує заробітну плату та сплачує ПДФО. Податкова знижка нараховується на доходи, які отримані у вигляді заробітної плати.

Під час зустрічі увагу педагогів звернули, зокрема на витрати, понесені на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти, які включаються до податкової знижки для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Наприкінці заходу фахівці фіскальної служби вручили вчителям листівки з корисною для них інформацією щодо основних аспектів декларування громадянами доходів та права на податкову знижку.

 

Заборгованість з ЄСВ: розстрочення та відстрочення законодавством не передбачено

Начальник відділу погашення заборгованості Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Павло Роденко нагадує, що діючим законодавством, яке регулює порядок нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, не передбачено розстрочення та відстрочення заборгованості зі сплати ЄСВ.

Відповідно до частини 12 ст. 9 Закону України від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464) ЄСВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника ЄСВ одночасно із зобов’язаннями зі сплати ЄСВ зобов’язань по сплаті податків, інших обов’язкових платежів, передбачених законом, або зобов’язань перед іншими кредиторами зобов’язання з ЄСВ виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов’язаннями, крім зобов’язань з виплати заробітної плати (доходу).

У разі несвоєчасної або не в повному обсязі сплати ЄСВ до платника застосовуються фінансові санкції, передбачені цим Законом, а посадові особи, винні в порушенні законодавства про збір та ведення обліку ЄСВ, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом (частина 11 ст. 9 Закону № 2464).

 

Надходження ЄСВ від роботодавців Нікопольського регіону перевищили 166 мільйонів гривень

У січні-лютому поточного року платники податків Нікопольського регіону перерахували 166,4 мільйони гривень єдиного соціального внеску. Як зазначила заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко, порівняно з відповідним періодом минулого року рівень сплати ЄСВ зріс на 30,4 мільйони гривень.

Серед основних джерел надходжень єдиного соцвнеску – нарахування і сплата ЄСВ роботодавцями із заробітних плат найманих працівників, від виплат грошового забезпечення військовослужбовцям, а також від фізичних осіб-підприємців, членів фермерських господарств і самозайнятих осіб.

 

У Центрах обслуговування платників Нікопольського регіону отримали адміністративні послуги понад 7 тисяч платників

Як повідомила заступник начальника Нікопольської ДПІ Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна, за січень-березень поточного року до Центрів обслуговування платників податків Нікопольського регіону за наданням адміністративних послуг звернулось понад 7 тисяч платників.

Найчастіше громадяни відвідують ЦОП для отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (3370) та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (2558). Також зареєстровано 254 платника єдиного податку, надано 430 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 426 книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат суб’єктів господарювання, зареєстровано 368 книг обліку розрахункових операцій.

Центр обслуговування платників працює за принципом оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. Тут видаються довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання, забезпечується швидкий доступ до інформації.

 

Питання погашення заборгованості зі сплати ЄСВ перебуває на особливому контролі

Питання погашення заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) перебуває на особливому контролі в Головному управлінні ДФС у Дніпропетровській області.

З цього питання проводяться спільні наради з Управлінням пенсійного фонду України та органами державної виконавчої служби; формуються вимоги про сплату, які вручаються платникам для узгодження з подальшим направленням до органів Державної виконавчої служби України (далі – ДВСУ); проводяться співбесіди з боржниками.

Зокрема, у лютому – березні поточного року загальна сума боргу зі сплати ЄСВ по Дніпропетровській області зменшилася майже на 3 млн гривень.

Втім, незважаючи на позитивну тенденцію до поступового скорочення недоїмки, станом на кінець березня поточного року по платниках Дніпропетровщини борг з ЄСВ державі складає понад 800 млн гривень. Питома вага – 64 % припадає на фізичних осіб, решта – юридичні особи. Найбільші суми боргу з ЄСВ зосереджені у м. Кам’янське, Новокадацькому районі м. Дніпра та у м. Кривий Ріг.

У результаті проведених спільних нарад з Пенсійним фондом України, ДВСУ, а також зустрічей з економічно-активними боржниками з ЄСВ до Державної казначейської служби України за 2 місяці 2019 року надійшло майже 42 млн грн із загальної суми боргу: після виставлення вимог органами ДФС – 37 млн грн (або 88 %), решта – за результатами роботи органів ДВСУ –  5 млн грн (або 12%).

Cаме своєчасна сплата ЄСВ гарантує громадянам право на соціальний захист: наприклад, захищені соціальні гарантії для кожного на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, гідне пенсійне забезпечення.

Згідно із законодавством України за несплату або несвоєчасну сплату ЄСВ до платника застосовуються фінансові санкції. Строк давності щодо стягнення сум недоїмки по ЄСВ, штрафів та нарахованої пені не застосовується.

Відповідно до законодавства України платнику ЄСВ, у якого виник борг, надсилається вимога про сплату недоїмки. На погашення вказаних у вимозі сум платнику надається десять календарних днів. У разі непогашення узгодженого боргу з ЄСВ, контролюючі органи надсилають у порядку, встановленому законом, до органів ДВСУ вимоги про сплату недоїмки.

Боржникам – фізичним особам – підприємцям (далі – ФОП) особливо слід пам’ятати про те, що одним із джерел погашення боргів перед державою є особисте майно такої ФОП, що ставить під загрозу добробут власної сім’ї. Також до боржників – ФОП вживаються заходи щодо тимчасових обмежень у праві виїзду за кордон.

Слід зауважити, що чинним законодавством України встановлено: ЄСВ підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. Зобов’язання із сплати ЄСВ виконуються у першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов’язаннями, крім виплати заробітної плати.

 

Громадяни Дніпропетровської області задекларували понад 2 млрд грн доходів, отриманих у 2018 році

З початку деклараційної кампанії мешканцями Дніпропетровщини подано майже 14,2 тис. декларацій про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованого громадянами доходу становить 2 млрд 187 млн гривень.

Сума податку на доходи фізичних осіб, визначена громадянами до сплати у 2019 році, становить 31 млн гривень. Порівняно з аналогічним періодом минулого року вона збільшилась на 1,4 млн гривень. Сума військового збору до сплати складає 4,8 млн грн, що на 0,3 млн грн більше ніж у І кварталі 2018 року.

Податкову знижку задекларували 3120 громадян. Загальна сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету складає 6,7 млн гривень. За три місяці минулого року податковою знижкою скористалися 2536 громадян на суму податку до повернення 4,7 млн гривень.

 

У першому кварталі юристи ГУ ДФС у Дніпропетровській області підтвердили правові позиції у судових інстанціях на 164,4 млн гривень

Станом на 1 квітня 2019 року на розгляді в адміністративних судах за участю органів ДФС Дніпропетровської області перебувало 7,1 тис. справ різних категорій на загальну суму 10,2 млрд гривень.

З розглянутих судами у І кварталі поточного року 166 справ на суму 189,4 млн грн на користь органів ГУ ДФС Дніпропетровщини вирішено 109 справ на суму 164,4 млн грн, що складає 86,8 % від суми розглянутих судами справ.

За статистикою найчисельнішими серед справ, а саме 105 на суму 59,8 млн грн, є судові оскарження податкових рішень про визнання недійсним/нечинним податкових повідомлень-рішень Наразі на користь податкового органу вирішено 70 із таких справ на суму 34,8 млн гривень.

 

Додатковий внесок держсектору до скарбниці: Дніпропетровщина відзвітувалась з частини чистого прибутку за 2018 рік

Для державних (комунальних) підприємств в Україні встановлено додатковий платіж до бюджету, який не сплачується суб’єктами господарювання інших форм власності. Таке додаткове фіскальне навантаження на державний сектор економіки відповідає принципу ефективного використання державної (комунальної) власності.

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання ведення обліку податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету» від 16.02.2011 №106 на Державну фіскальну службу покладено обов’язок забезпечити відповідно до законодавства здійснення постійного контролю за правильністю та своєчасністю надходження до державного та місцевих бюджетів частини чистого прибутку. До державного бюджету частина чистого прибутку за відповідний період відраховується державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, визначається виходячи з обсягу чистого прибутку (доходу), розрахованого згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку у розмірі 75 відсотків.

Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до бюджету, у порядку, визначеному відповідними місцевими радами, належить до доходів загального фонду бюджетів міст районного значення, сільських, селищних бюджетів.

Слід зазначити, що за 1 квартал 2019 до державного бюджету надійшло частини чистого прибутку 6,1 млн.грн. До місцевого бюджету 2,2 млн.грн., що на 1,4 млн.грн. або в 2,7 рази більше, ніж за аналогічний період попереднього року (за 1 квартал 2018 до місцевого бюджету надійшло 0,8млн.грн. частини чистого прибутку).

Всього розрахунки частини чистого прибутку за IV квартал 2018 року надали 274 підприємства, з них 101 державне підприємство і 173 комунальних підприємств.

Загальна сума нарахувань частини чистого прибутку за 2018 рік склала 27,4млн.грн. при задекларованому чистому прибутку 60,2млн.грн. У порівнянні з 2017 роком (по співставному з 2018 роком переліку підприємств), в якому задекларовано чистий прибуток в сумі 120,1млн.грн., частину чистого прибутку в сумі 25,4млн.грн., відбулось зростання задекларованих показників частини чистого прибутку на 7,9%.

 

Надіслати запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами можна через «Електронний кабінет»

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, що згідно з п. 42¹. 2 ст. 42¹ Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) «Електронний кабінет» забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, законами з питань митної справи, в тому числі, шляхом, зокрема, проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу.

Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини «Електронного кабінету» дозволяє платнику створити та надіслати до відповідного органу ДФС запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (далі – Запит) за формою «F/J1300203».

Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300203) натисканням лівої клавіші миші. У наступному вікні в полях «Регіон» та «Район»обирається відповідний територіальний орган ДФС (за замовчуванням встановлено орган ДФС за місцем основної реєстрації), та натискається кнопка «Створити».

Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме:

● найменування; прізвище, ім’я, по батькові платника податків;

● податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;

● дата відправлення Запиту до органів ДФС.

Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».

Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДФС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».

Робота у приватній частині «Електронного кабінету» здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (електронного кваліфікованого підпису), отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

Вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за адресою:http://cabinet.sfs.gov.ua , а також через офіційний веб-портал ДФС.

Отже, платник податків має право надіслати Запит за формою«F/J1300203» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини «Електронного кабінету».

Відповідь на Запит платнику податків надсилається через «Електронний кабінет» не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДФС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203» (далі – Витяг). Витяг формується за період, вибраний платником податків при створені Запиту, з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДФС.

Самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини «Електронного кабінету».

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/374398.html

 

«Електронний кабінет» надає можливість подати повідомлення про об’єкти оподаткування в електронному вигляді

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що користувачі «Електронного кабінету» через приватну частину (особистий кабінет) мають можливість подати Повідомлення про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність в електронному вигляді за формою № 20-ОПП (далі – Повідомлення за ф. № 20-ОПП).

Реєстраційні дані платника у Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДФС, дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються платником самостійно.

Повідомлення за ф. № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції № 2, яку можливо переглянути в режимі «Вхідні/вихідні документи» «Електронного кабінету».

Дані про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, відображаються в режимі «Облікові дані платника» «Електронного кабінету».

Звертаємо увагу, що обов’язок повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку платника податків про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, встановлений п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України. Такі відомості подаються у Повідомленні за ф. № 20-ОПП протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкту оподаткування або об’єкту, пов’язаного з оподаткуванням.

 

Впроваджено мобільні додатки ЗІР

ДФС постійно вдосконалює сервіси, орієнтуючись на сучасні технології, за допомогою яких надаються інформаційно-довідкові послуги фізичним та юридичним особам.

Одним із інформаційних сервісів ДФС є Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР).

Мета функціонування ЗІР:

- забезпечення громадськості оперативною, достовірною та повною інформацією;

- уникнення неоднозначного трактування законодавства;

- досягнення зростання рівня довіри до ДФС з боку суспільства.

Запрошуємо відвідати основну версію ЗІР та завантажити його мобільні додатки, які відтепер працюють на базі Android та IOS (m.zir.sfs.gov.ua).

Мобільні додатки перебувають в тестовій експлуатації. Пропозиції та зауваження щодо їх функціонування Ви можете надіслати на електронну адресу: u.koval@sfs.gov.ua.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

 

Фіскальна служба для зручності платників запровадила новий електронний сервіс

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 1 березня 2019 року запроваджений в тестовому режимі новий електронний сервіс – подання відомостей для реєстрації фізичної особи / внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків засобами «Електронний кабінет».

Ознайомитись з електронним сервісом можна на офіційному веб-порталі ДФС України у рубриці:

Головна>Фізичним особам>Подання відомостей для реєстрації фізичної особи / внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

З метою забезпечення зручності платників податків в рамках електронного сервісу фізична особа не звертаючись до органів ДФС може заповнити:

- облікову картку фізичної особи - платника податків, яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;

- заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб — платників податків;

- повідомлення про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, права та обов’язки фізичної особи - платника податків;

- копії документів, необхідних для реєстрації/ внесення змін до Державного реєстру;

- обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.

У відповідь на запит до приватної частини ITC «Електронний кабінет» надходить Повідомлення про результати обробки Облікової картки / Заяви для внесення змін у вигляді Квитанції №2.

У разі позитивної відповіді заявник для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі - Картки платника податків, може звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу за бажанням. Код та назву контролюючого органу, до якого він буде звертатися, заявник має вказати при формуванні запиту (вибрати з переліку).

Звертаємо увагу, що подання Облікової картки/ Заяви для внесення змін в електронному вигляді можливе на підставі Свідоцтва про народження дитини для малолітніх осіб (до 14 років) або Паспорта громадянина України, тому скористатися сервісом можуть тільки громадяни України.

 

Легалізація заробітної плати – основа стабільного майбутнього

На даний час виплата заробітної плати в «конверті» та нелегальна робота стали, є жаль, нормою життя. Виплати у «конвертах» стали одною із складових тіньової економіки. Недоліки тіньової заробітної плати, як і тіньової зайнятості не тільки в тому, що бюджет недоотримає кошти, використання найманої праці без оформлення трудових відносин містить в собі багато негативних моментів, і перш за все це втрата страхового стажу для призначення пенсії.

Сьогодні працівники не бачать проблем в отриманні «тіньової» заробітної плати, так як до кишені надходять «чисті доходи». Надаючи згоду працювати на таких умовах, робітники самі позбавляють себе соціальних гарантій.

Тому хотілося б звернутися до осіб, які мають намір працевлаштуватися або вже працевлаштовані у приватних підприємців. Вимагайте від них укладання з вами трудової угоди! І навіть, коли вам надали таку трудову угоду, запитайте чи перераховують за вас єдиний соціальний внесок.

Громадяни, які працюють без укладання трудового договору, позбавляють себе лікарняного, допомоги у разі отримання травми на виробництві, трудового стажу, пенсії, втрачають оплачувану відпустку.

Звертаємо увагу і самих роботодавців, якщо у вас працюють наймані працівники і з ними укладено трудові угоди, то звітуйте вчасно до відповідних органів.

Слід пам’ятати, що офіційне оформлення працевлаштування є гарантією соціального захисту працівника, кадрової стабільності та налагодженої роботи усіх учасників трудового процесу. Водночас, для роботодавця – це і позитивний імідж та репутація надійного партнера, що є запорукою процвітання бізнесу та примноження прибутків.

 

До уваги платників податків!

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

Суб’єкти господарювання та громадяни мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оn–line та надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інформацію на сервіс «Пульс» і про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади», зателефонувавши до Контакт-центру ДФС за номером телефону: 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку)

Для зручності отримання інформаційних послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напрямку послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.

Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] – «зірочка» або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).

Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.

Слід зауважити, що у дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.

Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямками:

Кнопка 0 – отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій;

Кнопка 1 – отримання інформаційно-довідкових послуг;

Кнопка 2 – скасування у телефонному режимі посиленого сертифікату або отримання консультації щодо електронного цифрового підпису;

Кнопка 3 – залишити усне звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

Кнопка 4 – залишити інформацію на сервіс «Пульс»;

Кнопка 5 – залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»;

Кнопка 6 – залишити повідомлення працівниками ДФС про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС;

Кнопка 7 – довідкова інформація щодо самостійного пошуку відповідей на запитання у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі та електронної адреси, на яку можна надіслати запитання.

Інформаційно-довідкові послуги надаються з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі).

Вищезазначену інформацію розміщено на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України у розділі «Контакт-центр ДФС» за посиланням: http://zir.sfs.gov.ua/main/index/contact

 

Як можна отримати інформацію про свої доходи не виходячи з дому

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на те, що фізичні особи можуть отримати довідку про свої доходи в Електронному кабінеті платника, дотримуючись наступної покрокової інструкції:

1. Зайдіть на головну сторінку Електронного кабінету платника(ЕКП) (через веб-портал ДФС України: http://sfs.gov.ua/ або набравши в адресному рядку браузеру: http://cabinet.sfs.gov.ua).

2.Увійдіть в особистий кабінет з використанням електронного цифрового підпису, який можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (безкоштовно — в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України.

3. Для входу в Особистий кабінет оберіть особистий електронний ключ.

4. У нижньому полі введіть пароль для ключа та натисніть кнопку«Увійти». Якщо ключ дійсний, на екрані з’явиться напис «Ключ зчитано».

5. Після ідентифікації оберіть розділ «Заяви, запити для отримання інформації».

6. В даному розділі оберіть «Запит про суми виплачених доходів з ДРФО – платників податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб…»

7. У формі Запиту заповніть всі реквізити.

8.Підпишіть запит та надішліть його.

9.Оберіть спосіб отримання відповіді.

За результатами обробки запиту до особистого електронного кабінету платника податків надходить «Відповідь про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків», яку можна переглянути, перейшовши за вкладкою «Вхідні документи».

З проблемними питаннями щодо користування Електронним кабінетом платника можна звертатись за телефоном 0800 501007 або писати на поштову скриньку infozvit@sfs.gov.ua.

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном 0800501007 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

До Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій включено новітні моделі

Державною фіскальною служби України включено до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій 8 новітніх моделей програмних/програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, які беруть участь у експериментальному проекті.

Саме ці моделі застосовуватимуть у своїй діяльності користувачі-учасники експериментального проекту з впровадження інноваційних технологічних рішень для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі (у тому числі Інтернет-торгівлі), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через автомати з продажу товарів (послуг), надання послуг з приймання готівки для подальшого переказу, з перевезення пасажирів тощо.

Перелік новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, які беруть участь у експериментальному проекті затверджено наказом Міністерства фінансів України від 26.03.2019 № 121.

До цього переліку увійшли новітні моделі 7 вітчизняних компаній – учасників експериментального проекту та система «E-Receipt (e-Чек) електронний чек», розроблена Державною фіскальною службою України.

В основу системи «E-Receipt (e-Чек) електронний чек» покладено принцип обов’язкової он-лайн фіскалізації чеків на сервері ДФС. Ця система є альтернативою традиційним РРО, адже може застосовуватись для реєстрації розрахункових операцій, є безкоштовною для користувачів.

Функціональні компоненти системи E-Receipt дозволяють суб’єкту господарювання – продавцю, застосовуючи персональні комп’ютери, планшети, смартфони, здійснювати реєстрацію розрахункових операцій та передавати звітну інформацію (чеки, z-звіти) до ДФС, покупцю – переглядати інформацію щодо чеків у Електронному кабінеті.

Вона інтегрується з іншими системами ДФС, може інтегруватися з іншими бухгалтерськими програмами користувача.

Новітні моделі, включені до Держреєстру РРО, пропонуються до експлуатації у тестовому режимі усім суб’єктам господарювання, які виявили зацікавленість щодо участі у експериментальному проекті.

Триватиме експериментальний проект до 31 грудня 2019 року. За його  результатами Мінфіном прийматиметься рішення щодо новітніх моделей, які не підлягатимуть зняттю з реєстрації, та відповідно, будуть рекомендовані до промислової експлуатації.

 

Про готівкові розрахунки на круглому столі у столичному управлінні ДФС

Нещодавно, підрозділ, відповідальний в Головному управління ДФС у м. Києві за контроль над розрахунковими операціями, що проводять платники податків за круглим столом провів з представниками бізнесу обговорення актуальних питань стосовно розрахунків готівкою.

Зокрема, начальник управління контролю за розрахунковими операціями Наталія Алексеєнко розповіла про внесені зміни до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Національного банку України від 29.12.2017 № 148. Так, зазначеними змінами, зокрема було уточнено норми щодо визначення понять відокремлені підрозділи та оприбуткування готівки суб’єктами господарювання, розширено перелік випадків, на які не поширюються обмеження готівкових розрахунків між суб’єктами господарювання та фізичними особами у розмірі 50000 гривень, а також, внесено зміни до порядку встановлення ліміту каси небанківським фінансовим установам, які отримали ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунків.

Також, начальник відділу організації проведення фактичних перевірок управління контролю за розрахунковими операціями Тімур Коваль акцентував увагу присутніх на змінах до законодавства в частині застосування РРО  при здійсненні торгівлі лікарськими засобами та виробами медичного призначення.

В свою чергу представники підприємств скористались можливістю поставити свої запитання за темою готівкових розрахунків та отримати фахові відповіді, які стануть в нагоді при здійсненні фінансово-господарських операцій.

 

Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій в Електронному кабінеті

У рамках здійснення заходів щодо запровадження спрощеної процедури реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, а саме – на підставі однієї заяви за спрощеною формою та без додатків, запровадження електронного обміну документами між учасниками відносин у сфері застосування РРО, що передбачено наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій» зі змінами (далі – наказ), ДФС створено можливість для подання Центрами сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі – ЦСО) повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій (далі – повідомлення).

Таке повідомлення подається ЦСО до контролюючого органу у разі укладання, розірвання, припинення або внесення змін до договору про технічне обслуговування та ремонт РРО, укладеного між ЦСО та користувачем РРО.

Форма повідомлення затверджена наказом.

Для ЦСО запроваджено новий електронний сервіс, який надає їм можливість заповнити та подати повідомлення в електронній формі.

Подати повідомлення можна через приватну частину (особистий кабінет) Електронного кабінету з використанням електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

Для цього ЦСО в приватній частині Електронного кабінету в меню «Введення звітності» необхідно обрати форму «Повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт реєстратора розрахункових операцій» (J1316301), заповнити її, підписати та надіслати.

Реєстраційні дані суб’єкта господарювання, що подає повідомлення,  заповнюються автоматично, дані щодо найменування моделі (модифікації) РРО версії програмного забезпечення обираються із електронних довідників, що сформовані на підставі даних Держреєстру РРО.

Підтвердженням подання повідомлення до ДФС є отримання першої квитанції в електронному вигляді, в якій зафіксовані дата та час подання повідомлення.

Інформація про результати розгляду повідомлення надсилається ЦСО в електронному вигляді у другій квитанції.

Заповнення та подання повідомлення здійснюється в тестовому режимі, який триватиме до моменту набрання чинності наказом, яким затверджуються порядки ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО.

 

До уваги користувачів РРО!

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що ДФС України наказом від 26.03.2019 № 247 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі – Реєстр РРО).

Новий Реєстр РРО містить перелік РРО, дозволених до первинної реєстрації, а також первинна реєстрація яких заборонена, у кількості   179 моделей (раніше було 171).

Окремо наводиться Перелік РРО, виключених з Реєстру РРО у 2016 – 2018 роках, експлуатація яких не дозволяється. Загалом таких РРО 7.

Водночас втратив чинність наказ ДФС України від 04.01.2019 № 8.

Новий Реєстр РРО розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням:  http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/320822.html

 

«Єдиний рахунок» митниць ДФС успішно працює

З 19 березня всі митниці ДФС працюють з «Єдиним рахунком» - новою системою справляння митних платежів. Нагадаємо, мова йде про новий порядок перерахування до державного бюджету митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення, на центральному рівні. Це суттєво спрощує митні процедури, адже час митного оформлення товарів скорочується, а суб’єкти ЗЕД можуть вільно обирати місце оформлення, оскільки кошти обліковуватимуться в одній картці – особовому рахунку.

Звертаємо увагу платників, що рахунки митниць ДФС для поповнення авансових платежів підприємствами заблоковані!

До 16 квітня 2019 року залишки коштів підприємств на рахунках митниць ДФС можуть бути використані для митного оформлення товарів. Повернення підприємствам коштів авансових платежів будуть здійснюватися протягом 1095 днів з дня внесення таких коштів на рахунок.

При цьому повідомляємо, що «Єдиний рахунок» не призначений для митного оформлення товарів громадян. Поки що авансові платежі для митного оформлення товарів громадян потрібно зараховувати на рахунки митниць ДФС.

Категория: Область | Просмотров: 290 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar