Покров Пятница 29.03.24, 07:33
Сайт
Главная » 2019 » Апрель » 23 » Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
15:00
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

З початку року за результатами документальних перевірок юридичних осіб до бюджету надійшло майже 100 млн гривень

«Сьогодні головним принципом контрольно - перевірочної роботи фіскальних органів є вибірковість контролю на основі оцінки та опрацювання ризиків в діяльності платника, що цілком відповідає міжнародній практиці та дає змогу значно зменшити тиск на сумлінних платників, а також зосередити увагу фіскальних органів на ризикових платниках», - зазначив заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Дмитро Мельник.

Так, протягом І кварталу 2019 року підрозділами аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 444 документальні перевірки юридичних осіб, за результатами яких до бюджету надійшло 97,2 млн грн грошових зобов’язань, Це на 88 млн грн більше ніж у січні - березні минулого року.

Також, при зниженні у І кварталі поточного року кількості проведених фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які використовують РРО, у порівнянні з відповідним періодом минулого року (101 проти 112), до бюджету надійшло фінансових санкцій в 1,8 разів більше (236 тис.грн проти 128 тис.грн).

 

Дніпропетровські місцеві бюджети отримали від ліцензування 21,2 млн. гривень

Станом на перше квітня 2019 року на території області діє 13531 ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, з яких: 7273 ліцензії на алкоголь та 6258 - на тютюн, отриманих 5819 суб’єктами господарювання. Про це повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.

У першому кварталі поточного року місцева казна Дніпропетровської області поповнилася на 21 млн. 178,7 тис. грн.. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, з яких 15 млн. 128,7 тис. грн. - від ліцензування роздрібної торгівлі.

В той же час, впродовж січня – березня 2019 року призупинено дію  657 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, анульовано 593 ліцензії, з яких 18 - за порушення законодавства у частині продажу неповнолітнім особам алкогольних напоїв (7 ліцензій) та тютюнових виробів (11 ліцензій).

 

Ліцеїстам - про навчання у профільному університеті податкової міліції

У приміщенні Ліцею Інформаційних Технологій міста Дніпра відбулася виїзна зустріч представників ГУ ДФС у Дніпропетровській області з учнями ліцею, присвячена початку вступної кампанії до Національного університету ДФС України.

Заступник начальника управління - начальник відділу проходження служби у податковій міліції Олександр Лівадній разом з начальником оперативно-аналітичного відділу Миколою Мєлєховим, під час зустрічі презентували відео-матеріали щодо діяльності податкової міліції а також роз’яснили ліцеїстам умови навчання у профільному університеті податкової міліції.

 

Перспективи наповнення міського бюджету Дніпра у поточному році розглянуто у Дніпровській міській раді

Відбулося засідання робочої групи з питань збільшення надходжень до міського бюджету міста Дніпра у Дніпровській міській раді. У засіданні прийняли участь фахівці ГУ ДФС у Дніпропетровській області, керівництво управління доходів департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради та запрошені фізичні особи – боржники.

В ході проведення засідання робочої групи розглядались питання щодо причин наявності податкового боргу по фізичних особах з земельного податку та орендній платі, а також обговорювались заходи, спрямовані на надходження зазначених сум до місцевого бюджету.

Відмічено, що за січень – березень 2019 року до бюджету обласного центру від платників податків - фізичних осіб по земельному податку та орендній платі надійшло 19 мільйонів 69 тисяч гривень, що майже на 500 тисяч гривень більше відповідного періоду минулого року.

Тож, завдяки проведеним заходам співробітників фіскальної служби стосовно посилення роботи з боржниками, які своєчасно не сплатили податки до міського бюджету, поліпшенню податкової свідомості платників збільшилися надходження плати за землю.

 

Про збільшення надходжень до місцевого бюджету йшлося на засіданні робочої групи у Дніпровській міській раді

У приміщенні Дніпровської міської ради відбулося чергове засідання робочої групи з питання збільшення надходжень до бюджету м. Дніпра.

У заході прийняли участь представники Головного управління ДФС у Дніпропетровській області; департаментів Дніпровської міської ради; Інспекції з питань праці та зайнятості населення та Інспекції з питань благоустрію Дніпровської міської ради; відділу у м. Дніпрі Головного управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області.

Першочергово, на робочій нараді обговорювались питання стосовно вжиття сумісних заходів до підприємств – мінімізаторів заробітної плати та до суб’єктів господарювання – юридичних осіб, по яких є ризики використання праці найманих осіб без оформлення трудових відносин відповідно до вимог чинного законодавства.

Також приділено увагу вжиттю спільних заходів щодо торгівельних об’єктів з продажу алкогольних напоїв, які здійснюють діяльність без відповідних ліцензій, і стосовно завершення діючих договорів оренди по суб’єктах господарювання – юридичних та фізичних особах та внесення до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно інформації про припинення права оренди земельних ділянок.

Засідання робочої групи пройшло у форматі конструктивного діалогу.

 

Мешканцям м. Дніпра – про свідоме декларування доходів від оренди нерухомості

У рамках деклараційної кампанії – 2019 фахівцями управління комунікацій  ГУ ДФС у Дніпропетровській області з метою інформування громадян про умови декларування доходів, отриманих у 2018 році, зокрема від надання житла в оренду, проведено роз’яснювальну роботу серед мешканців Соборного району м. Дніпра, а саме – на ж/м «Перемога».

Під час спілкування з громадянами працівники фіскальної служби інформували їх про те, коли виникає обов’язок подання декларації про майновий стан і доходи, а коли декларація не подається.

Як виявилось, питання декларування доходів, отриманих від надання житла в оренду, зацікавило мешканців. Тому вони охоче отримували друковану продукцію, яку розповсюджували держслужбовці, та дякували за корисну і своєчасну інформацію.

Крім того, для інформування більшого кола громадян стосовно декларування доходів, отриманих упродовж 2018 року від операцій з надання нерухомості в оренду, фахівцями управління комунікацій ГУ ДФС на дошках оголошень 824-метрового будинку у м. Дніпрі – так званої «Китайської стіни», яка налічує 36 під’їздів з 1 258 квартирами, були розміщені пам’ятки з вищезазначеної тематики.

Отже, з інформацією щодо декларування доходів, отриманих у 2018 році, ознайомиться достатньо велика кількість громадян. Саме спілкування з громадянами доводить необхідність проводити роз’яснювальну роботу серед населення щодо важливості декларування доходів та своєчасної сплати задекларованих податків.

 

Податкова знижка за навчання

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко повідомила, що Законом України від 03 липня 2018 року №2477-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України» внесені зміни ,зокрема до п.п. 166.3.3 п.166.3 ст. 166 Кодексу, а саме.

Відповідно до пп. 166.3.3 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – Податковий кодекс) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 Податкового кодексу фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати на суму коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення.

Відповідно до п.п. 14.1.263 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення для цілей розд. IV ПКУ вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені (п.п. 14.1.263 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Порядок та підстави нарахування податкової знижки регламентуються ст. 166 Податкового кодексу, згідно з п. 166.1 якої підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року. Податкова декларація подається за звітний період в установлені Податковим кодексом строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 49.1 ст. 49 Податкового кодексу.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання) (пп. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 Податкового кодексу).

Відповідно до Закону України від 05 вересня 2017 № 2145-VIII «Про освіту» встановлено, що договір укладається між закладом освіти і здобувачем освіти (його законними представниками ) та/або юридичною чи фізичною особою, яка здійснює оплату.

Враховуючи викладене вище, з метою використання права на компенсацію вартості навчання члена сім’ї першого ступеня споріднення один із батьків може включити до податкової знижки на навчання лише суми коштів, сплата яких фактично підтверджена відповідним розрахунковим документом (квитанції, касові ордери,чеки тощо), в якому зазначено, що платіж за навчання здійснено безпосередньо особою, яка звертається за податковим кредитом.

При цьому, у договорі про навчання повинно бути зазначено прізвище, ім’я та по батькові особи, яка буде безпосередньо навчатися (дитини).

 

При наданні послуг з репетиторства необхідно задекларувати доходи

Наразі триває кампанія декларування доходів громадян, яка розпочалась з 1 січня поточного року.

Як повідомила заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко, податкова декларація про майновий стан і доходи обов’язково подається при отриманні, зокрема, доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи, та суб’єктів підприємництва).

До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання послуги репетиторства.

Якщо викладач, який надає послуги репетиторства, не є фізичною особою-підприємцем, він зобов’язаний подати податкову декларацію про майновий стан і доходи до 2 травня 2019 року за місцем податкової адреси (реєстрації) чи онлайн з використанням електронного підпису.

Форма декларації затверджена наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 у редакції від 06.06.2017 № 556.

Доходи від репетиторства оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18%. Також із вказаних доходів сплачується військовий збір за ставкою 1,5%.

Суму податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору, зазначену в річній податковій декларації, репетитори мають сплатити до 1 серпня 2019 року.

Під поняттям «репетиторство» мається на увазі: підготовка дітей до школи, вступу до навчальних закладів, незалежного тестування, навчання з будь-яких предметів, написання рефератів, виконання контрольних, курсових та дипломних робіт тощо.

 

Як сплачується ПДФО з виграшів та призів

Як повідомила заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко, доходи у вигляді виграшів та призів включаються до доходу, що оподатковується ПДФО. Податковим агентом у такому випадку є та особа, яка здійснює відповідне нарахування (виплату) платнику податків. Йдеться про випадки нарахування (виплати, надання) на користь платника податку доходу у вигляді виграшів (призів):

- у лотерею чи в інших розіграшах;

- у букмекерському парі;

- у парі тоталізатора;

 - призів та виграшів у грошовій формі, одержаних за перемогу та/або участь в аматорських спортивних змаганнях, у тому числі у більярдному спорті.

Таким чином,  податковий агент – оператор лотереї у строки, визначені ПКУ для місячного податкового періоду, перераховує до бюджету загальну суму податку за ставкою 18 % із загальної суми виграшів (призів), виплачених за податковий (звітний) місяць гравцям у лотерею. У податковому розрахунку, який подають оператори лотерей, відображається загальна сума нарахованих у звітному періодів виграшів (призів) та відповідно загальна сума утриманого податку. Інформація про суми окремого виграшу та нарахованого на нього ПДФО, дані про переможців у податковому розрахунку оператора не відображаються.

Що ж стосується оподаткування ПДФО інших виграшів та призів (не у лотерею), то це відбуваються у загальному порядку, визначеному для доходів, що остаточно оподатковуються під час їх нарахування, за ставкою 18відсотків. 

 

Громадяни, яким пощастило отримати від банківської установи амністію, мають задекларувати доходи

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко нагадує громадянам про необхідність декларування доходів отриманих у 2018 році. Зокрема, звертається цього разу до тим, хто отримав додаткове благо від банківських установ (далі – банк).

Мова йде про основні суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором (банком) за його самостійним рішенням, до закінчення строку позовної давності. Причому таке рішення не є пов'язаним із процедурою банкрутства. Окрім того, сума такого боргу має становити не менше 50 відс. однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 01 січня звітного податкового року.

Відтак, Податковим кодексом України передбачено, що такі платники податків, котрі отримали прощення (ануляцію) боргу мають самостійно сплатити податок з таких доходів та подати щорічну Декларацію про майновий стан і доходи.

Додатково Юлія Пушко інформує, що оскільки даний вид доходу підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб, то відповідно до п.п. 1.2 п. 16 1 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Податкового Кодексу України, одночасно є і об’єктом оподаткування військовим збором, ставка якого становить 1,5 відс. об'єкта оподаткування.

 

З 2 травня вступають у дію нові рахунки для сплати ЄСВ

З 2 травня 2019 року вступають у дію нові небюджетні рахунки 3719, відкриті на ім’я територіальних органів Державної фіскальної служби України, для сплати коштів єдиного внеску та фінансових санкцій у зв’язку з проведенням реорганізації територіальних органів ДФС. повідомила начальник відділу моніторингу доходів та обліково-звітних систем Ярина Кальник.

Звертаємо увагу, що до 26.04.2019 діють старі рахунки 3719, відкриті на ім’я територіальних органів Державної фіскальної служби України.

Нагадаємо, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України «Про перенесення робочих днів у 2019 році» від 10.01.2019 № 7-р у квітні поточного року вівторок 30 квітня перенесено на суботу 11 травня, тобто останній день сплати нарахованих податкових зобов’язань з податків і зборів припадає на вихідний день 30 квітня 2019 року. Нормами податкового кодексу України не передбачено перенесення термінів слати податків і зборів (п.57.1 ст.57 Кодексу), тому сплату нарахованих поточних податкових зобов’язань необхідно здійснити не пізніше 26 квітня 2019 року.

 

У Дніпрі ліквідовано межрегіональний конвертаційний центр з оборотом майже 560 млн. грн.

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області спільно з слідчим управлінням Нацполіції в Дніпропетровській області припинили роботу міжрегіонального конвертаційного центру, через який було проконвертовано майже 560 млн. грн. В рамках розслідування кримінального провадження за ч. 3 ст. 191, ч.2 ст.205, ч.1 ст. 366 КК України було встановлено жителя Дніпра, який організував злочинну групу, що надавала підприємствам реального сектору економіки(у т.ч. державної та комунальної форм власності) Київської, Донецької, Запорізької, Дніпропетровської, Харківської областей та м. Києва незаконні послуги з формування штучного податкового кредиту та переведення безготівкових коштів у готівку. Зокрема, встановлено, що учасниками злочинної групи за вказівкою організатора здійснено реєстрацію та придбання низки підконтрольних підприємств, на рахунки яких «клієнти» «конверту» перераховували грошові кошти за нібито придбані ТМЦ (товари та послуги). З розрахункових рахунків підконтрольних компаній фігуранти перераховували частину цих коштів на карткові рахунки фізичних осіб-підприємців, а потім – знімали готівкою. Іншу частину отриманих за безтоварними операціями коштів перераховували на рахунки СГД – реального сектору економіки, які займаються оптовою торгівлею тютюновими виробами, продуктами харчування та іншими товарами в якості оплати за нібито  придбану продукцію. Останні продавали товари за готівку, яку не обліковували, а передавали організаторам конвертаційного центру,відображаючи при цьому в документах податкового обліку продаж вказаних товарів підконтрольним фігурантам СГД з метою формування податкового кредиту з ПДВ. Отриману такими шляхами готівку фігуранти передавали замовникам незаконних послуг, за винятком «винагороди» у розмірі 10-13% від суми конвертації. Таким чином протягом 2018-2019 років через рахунки компаній, які входили до складу конвертцентру, було проконвертовано майже 560 млн. грн. За результатами санкціонованих обшуків, проведених в офісних приміщеннях, за місцями зберігання фінансово-господарських документів та проживання фігурантів з незаконного обігу вилучено печатки, електронні ключі, банківські картки, чорнові записи та фінансово-господарські документи підконтрольних компаній, а також 108 тис. грн. готівкою, комп’ютерну техніку, мобільні телефони, тощо. При цьому, за однією з адрес виявлено склад тютюнової продукції без будь яких документів, де вилучено та передано на відповідальне зберігання партію цигарок вартістю майже 1,3 млн. грн. Окрім того, накладено арешт на 6,6 млн. грн. ліміту суми ПДВ на рахунках компаній-фігурантів в СЕА ПДВ та заблоковано 1,9 млн. грн. на 40 розрахункових рахунках підконтрольних компаній в 15 банківських установах. Слідство триває.

 

Єдиний рахунок для зарахування митних платежів запрацював на постійній основі

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на наступне.

Міністерство фінансів України на офіційному веб-сайті за посиланнямhttps://www.minfin.gov.ua/news/view/iedynyi-rakhunok-dlia-zarakhuvannia-mytnykh-platezhiv-zapratsiuvav-na-postiinii-osnovi?category=novini-ta-media&subcategory=vsi-novini повідомило, що новий порядок перерахування до бюджету митних платежів дає змогу значно зменшити час митного оформлення товарів, адже кошти обліковуватимуться в одній картці – особовому рахунку суб’єкта ЗЕД.

Раніше у кожної митниці був власний рахунок для зарахування митних платежів, тому підприємець, який здійснював митне оформлення у різних митницях, змушений був перераховувати митні платежі на кілька окремих рахунків.

Єдиний рахунок спрощує цю процедуру, адже підприємства зможуть перераховувати кошти авансових платежів на один рахунок ДФС, подавати митні декларації будь-якій митниці та сплачувати митні платежі з єдиного авансового рахунку.

У ДФС створили окремий підрозділ із забезпечення функціонування єдиного рахунку, розробили сучасне програмне забезпечення для здійснення прямих комунікацій між ДФС та Казначейством як у процесі обліку надходження коштів від підприємств, так і в процесі переведення коштів до держбюджету. Крім того, створили новий модуль автоматизованої системи митного оформлення «Інспектор» з адміністрування митних платежів на центральному рівні. Цей модуль побудовано на нових сучасних технологіях ІТ, що забезпечує переведення процедури адміністрування митних платежів на принципово новий, інноваційний рівень.

Рішення про запровадження єдиного рахунку для зарахування митних платежів було прийняте у 2017 році і затверджене наказом Міністерства фінансів України від 01.11.2017 № 898 «Про затвердження Порядку перерахування до державного бюджету митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення».

 

Про електронні довірчі послуги

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, що платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС  (далі – АЦСК ІДД ДФС) для отримання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП). При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася для отриманням ЕДП, здійснюється за умови її особистої присутності. Звертаємо увагу, що строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД ДФС, становить два роки з моменту їх формування.

Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС (http://acskidd.gov.ua/r_kor), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація».

Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (www.acskidd.gov.ua) у розділі «Пункти обслуговування».

 

Податкові повідомлення-рішення для фізичних осіб в «Електронному кабінеті»

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, що для фізичних осіб – платників податків в «Електронному кабінеті» надано он-лайн доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю.

Крім того, в режимі «ЕК для громадян» приватної частини «Електронного кабінету» платники податків – фізичні особи мають можливість перегляду даних щодо об’єктів рухомого та нерухомого майна, які є об’єктами оподаткування (земельні ділянки, житлові будинки, квартири, садові (дачні будинки), гаражі, легкові автомобілі тощо), відомості про які отримані з реєстрів інших державних органів та стосовно яких сформовані податкові повідомлення-рішення.

Також за необхідністю в «Електронному кабінеті» за допомогою сервісу «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі та перевірити розрахунки сум податкових зобов’язань по таких податках.

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367308.html

 

«Електронний кабінет» надає можливість подати повідомлення про об’єкти оподаткування в електронному вигляді

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що користувачі «Електронного кабінету» через приватну частину (особистий кабінет) мають можливість подати Повідомлення про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність в електронному вигляді за формою № 20-ОПП (далі – Повідомлення за ф. № 20-ОПП).

Реєстраційні дані платника у Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДФС, дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються платником самостійно.

Повідомлення за ф. № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції № 2, яку можливо переглянути в режимі «Вхідні/вихідні документи» «Електронного кабінету».

Дані про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, відображаються в режимі «Облікові дані платника» «Електронного кабінету».

Звертаємо увагу, що обов’язок повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку платника податків про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, встановлений п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України. Такі відомості подаються у Повідомленні за ф. № 20-ОПП протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкту оподаткування або об’єкту, пов’язаного з оподаткуванням.

 

Впроваджено мобільні додатки ЗІР

ДФС постійно вдосконалює сервіси, орієнтуючись на сучасні технології, за допомогою яких надаються інформаційно-довідкові послуги фізичним та юридичним особам.

Одним із інформаційних сервісів ДФС є Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР).

Мета функціонування ЗІР:

- забезпечення громадськості оперативною, достовірною та повною інформацією;

- уникнення неоднозначного трактування законодавства;

- досягнення зростання рівня довіри до ДФС з боку суспільства.

Запрошуємо відвідати основну версію ЗІР та завантажити його мобільні додатки, які відтепер працюють на базі Android та IOS (m.zir.sfs.gov.ua).

Мобільні додатки перебувають в тестовій експлуатації. Пропозиції та зауваження щодо їх функціонування Ви можете надіслати на електронну адресу: u.koval@sfs.gov.ua.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

 

Фіскальна служба для зручності платників запровадила новий електронний сервіс

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 1 березня 2019 року запроваджений в тестовому режимі новий електронний сервіс – подання відомостей для реєстрації фізичної особи / внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків засобами «Електронний кабінет».

Ознайомитись з електронним сервісом можна на офіційному веб-порталі ДФС України у рубриці:

Головна>Фізичним особам>Подання відомостей для реєстрації фізичної особи / внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

З метою забезпечення зручності платників податків в рамках електронного сервісу фізична особа не звертаючись до органів ДФС може заповнити:

- облікову картку фізичної особи - платника податків, яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;

- заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб — платників податків;

- повідомлення про склад та мету збору персональних даних у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, права та обов’язки фізичної особи - платника податків;

- копії документів, необхідних для реєстрації/ внесення змін до Державного реєстру;

- обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.

У відповідь на запит до приватної частини ITC «Електронний кабінет» надходить Повідомлення про результати обробки Облікової картки / Заяви для внесення змін у вигляді Квитанції №2.

У разі позитивної відповіді заявник для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі - Картки платника податків, може звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу за бажанням. Код та назву контролюючого органу, до якого він буде звертатися, заявник має вказати при формуванні запиту (вибрати з переліку).

Звертаємо увагу, що подання Облікової картки/ Заяви для внесення змін в електронному вигляді можливе на підставі Свідоцтва про народження дитини для малолітніх осіб (до 14 років) або Паспорта громадянина України, тому скористатися сервісом можуть тільки громадяни України.

 

Легалізація заробітної плати – основа стабільного майбутнього

На даний час виплата заробітної плати в «конверті» та нелегальна робота стали, є жаль, нормою життя. Виплати у «конвертах» стали одною із складових тіньової економіки. Недоліки тіньової заробітної плати, як і тіньової зайнятості не тільки в тому, що бюджет недоотримає кошти, використання найманої праці без оформлення трудових відносин містить в собі багато негативних моментів, і перш за все це втрата страхового стажу для призначення пенсії.

Сьогодні працівники не бачать проблем в отриманні «тіньової» заробітної плати, так як до кишені надходять «чисті доходи». Надаючи згоду працювати на таких умовах, робітники самі позбавляють себе соціальних гарантій.

Тому хотілося б звернутися до осіб, які мають намір працевлаштуватися або вже працевлаштовані у приватних підприємців. Вимагайте від них укладання з вами трудової угоди! І навіть, коли вам надали таку трудову угоду, запитайте чи перераховують за вас єдиний соціальний внесок.

Громадяни, які працюють без укладання трудового договору, позбавляють себе лікарняного, допомоги у разі отримання травми на виробництві, трудового стажу, пенсії, втрачають оплачувану відпустку.

Звертаємо увагу і самих роботодавців, якщо у вас працюють наймані працівники і з ними укладено трудові угоди, то звітуйте вчасно до відповідних органів.

Слід пам’ятати, що офіційне оформлення працевлаштування є гарантією соціального захисту працівника, кадрової стабільності та налагодженої роботи усіх учасників трудового процесу. Водночас, для роботодавця – це і позитивний імідж та репутація надійного партнера, що є запорукою процвітання бізнесу та примноження прибутків.

 

До Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій включено новітні моделі

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України на офіційному веб-порталі за посиланням:http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/374635.htmlповідомила наступне.

До Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій (далі – Держреєстр РРО) включено 8 новітніх моделей програмних/програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, які беруть участь в експериментальному проекті.

Саме ці моделі застосовуватимуть у своїй діяльності користувачі –учасники експериментального проекту з впровадження інноваційних технологічних рішень для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі  (у тому числі Інтернет-торгівлі), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через автомати з продажу товарів (послуг), надання послуг з приймання готівки для подальшого переказу, з перевезення пасажирів тощо.

Перелік новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій, які беруть участь у експериментальному проекті затверджено наказом Міністерства фінансів України від 26.03.2019 № 121.

До цього переліку увійшли новітні моделі 7 вітчизняних компаній – учасників експериментального проекту та система «E-Receipt (e-Чек) електронний чек», розроблена Державною фіскальною службою України.

В основу системи «E-Receipt (e-Чек) електронний чек» покладено принцип обов’язкової он-лайн фіскалізації чеків на сервері ДФС. Ця система є альтернативою традиційним РРО, адже може застосовуватись для реєстрації розрахункових операцій, та є безкоштовною для користувачів.

Функціональні компоненти системи E-Receipt дозволяють суб’єкту господарювання – продавцю, застосовуючи персональні комп’ютери, планшети, смартфони, здійснювати реєстрацію розрахункових операцій та передавати звітну інформацію (чеки, z-звіти) до ДФС; покупцю – переглядати інформацію щодо чеків в Електронному кабінеті.

Вона інтегрується з іншими системами ДФС, може інтегруватися з іншими бухгалтерськими програмами користувача.

Новітні моделі, включені до Держреєстру РРО, пропонуються до експлуатації у тестовому режимі усім суб’єктам господарювання, які виявили зацікавленість щодо участі в експериментальному проекті.

Триватиме експериментальний проект до 31 грудня 2019 року. За його результатами Мінфіном прийматиметься рішення щодо новітніх моделей, які не підлягатимуть зняттю з реєстрації, та, відповідно, будуть рекомендовані до промислової експлуатації.

З Держреєстром РРО, що включає новітні моделі, затвердженим наказом ДФС України від 26.03.2019 № 247, можна ознайомитись за посиланням:  http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/320822.html

 

Ідентифікаційний номер в режимі on-line

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що ДФС запроваджено в тестовому режимі новий електронний сервіс - подання відомостей для реєстрації фізичної особи /внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків засобами ITC «Електронний кабінет».

Для зручності платників податківфізична особа, не звертаючись до органів ДФС, а лише засобами ITC «Електронний кабінет» може заповнити, підписати ЕЦП та направити до ДФС:

- облікову картку фізичної особи - платника податків, яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків;

- заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб - платників податків;

- обрати контролюючий орган, до якого особа може звернутись для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.

Для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі - Картки платника податків,заявник може звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або до будь-якого контролюючого органу за бажанням. Код та назву контролюючого органу, до якого він буде звертатися, заявник має вказати при формуванні запиту (вибрати з переліку).

Подання Облікової картки/Заяви для внесення змін в електронному вигляді можливе на підставі Свідоцтва про народження дитини для малолітніх осіб (до 14 років) або Паспорта громадянина України, тому скористатися сервісом можуть тільки громадяни України.

 

Отримуєте електронні довірчі послуги – особиста присутність отримувача обов’язкова!

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України від 05 жовтня 2017 року  № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» та п. 7 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 19 вересня 2018 року № 749 ідентифікація заявника, який звернувся за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови його особистої присутності.

Отже, при отриманні електронних довірчих послуг особиста присутність співробітників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності з оригіналами документів, які передбачені п. 5.1. Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС), є обов’язковою.

Звертаємо увагу, що у засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки «ІІТ Користувач ЦСК-1» реалізовано можливість повторного (дистанційного) формування кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа за електронним запитом на захищений носій особистого ключа (далі – Носій). Генерацію нового особистого ключа можливо здійснити на поточний Носій, з якого зчитано діючий особистий ключ.

Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

► чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);

► незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

► особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Детальну інформацію щодо повторного (дистанційного) формування сертифіката за електронним запитом засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки «ІІТ Користувач ЦСК-1» можливо переглянути у настанові користувача (пункт 6).

Актуальна версія засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки «ІІТ Користувач ЦСК-1» та настанова користувача доступна для завантаження за посиланнямhttps://acskidd.gov.ua/korustyvach_csk

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

24 квітня 2019 року з 10-00 год. до 11-00 год. відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за тел. (05662) 5-01-28 заступника начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області ЮЛІЇ ПУШКО на тему: «Цільове використання земельних ділянок та декларування доходів громадянами, які одноосібно обробляють земельні частки (паї) площею понад 2 гектара. З 2 травня вступають  дію нові рахунки для сплати ЄСВ. Щодо неприпустимості допуску до роботи найманих працівників без оформлення з ними трудових відносин.»

 

Всеукраїнський конкурс «Податківець майбутнього»

Університет державної фіскальної служби України ініціює проведення IІI Всеукраїнського Інтелектуального конкурсу «Податківець майбутнього» як одного із незалежних складових Всеукраїнського конкурсу «Податківець майбутнього». До участі запрошуються учні 9-11 класів усіх регіонів України.

І тур. Регіональний, що проходитиме у двох форматах (на вибір).

Дистанційний, з використанням платформи Moodle (19 квітня -11 травня 2019 року).

Стаціонарний (11 травня 2019 року) на базі відокремлених структурних підрозділів Університету (у м. Вінниці, Житомирі, Кам'янець-Подільському, Львові).

ІІ тур. Фінал (17 травня 2019 року) на базі Університету державної фіскальної служби України.

Конкурс проводиться з метою пошуку, підтримки талановитих учнів, роз’яснення ролі та значення Державної фіскальної служби України, популяризації податкової та митної грамотності серед учнів, аналізу та запровадження сучасних інноваційних освітніх технологій навчання в Україні.

Основними завданнями є сприяння у вихованні та формуванні свідомого ставлення до сплати податків у молоді шкільного віку; налагодження партнерських відносин між податківцями та майбутніми платниками податків; реалізація дітьми інтелектуальних  здібностей і підтримка талановитих та обдарованих дітей; організація змістовного дозвілля.

Учасники беруть участь у Конкурсі на добровільних засадах.

Джерелами фінансування конкурсу є кошти, не заборонені законодавством України.

Для участі необхідно здійснити заповнення онлайн – заяви http://www.nusta.edu.ua, головна сторінка.

Категория: Область | Просмотров: 241 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar