Покров Четверг 25.04.24, 02:19
Сайт
Главная » 2019 » Май » 10 » Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
10:48
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Сергія Верланова призначено Головою Державної податкової служби України

8 травня, Кабінет Міністрів України призначив Сергія Верланова Головою Державної податкової служби (ДПС) як переможця конкурсу на посаду Голови ДПС. Конкурс був оголошений 20 березня 2019 року Кабінетом Міністрів України в рамках реформи Державної фіскальної служби України розпорядженням №163.

«Податкова служба потребує прозорості та відкритості, як і митна служба. Завдання стоїть – організувати європейську службу: відкриту, прозору та доброзичливу до бізнесу», – зазначив під час засідання Уряду Прем’єр-Міністр України Володимир Гройсман.

В свою чергу, в.о. Голови ДФС Олександр Власов повідомив, що наступними кроками після призначення очільника ДПС мають стати реєстрація ДПС як юридичної особи, переведення працівників ДФС до Державної податкової служби (не менше 30% штатної чисельності) та прийняття Кабінетом Міністрів України розпорядження про початок роботи нової структури.

«Ми очікуємо не лише процесу розділення, що було вимогою МВФ, а й продовження реформування. Це надзвичайно важкий, відповідальний процес, адже податковий блок забезпечую понад 49% всіх доходів держбюджету і 57% – зведеного. Водночас, це і надзвичайно цікавий процес. Ми знаходимося в постійному контакті з бізнесом і весь цей час прислухалися, консультувалися і, більше того, виконували вимогу бізнесу», – наголосив Олександр Власов.

Нагадаємо, що конкурс на посаду очільника ДПС проводила Комісія з питань вищого корпусу державної служби. Він складався з трьох етапів, був відкритим для громадськості, у процесі перевірки та оцінювання робіт брали участь українські та іноземні експерти.

23 квітня 2019 року, відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 27 Закону України «Про державну службу» за результатами загального рейтингу переможцем конкурсу Комісія визначила Сергія Верланова та рекомендувала його Уряду для призначення на посаду керівника ДПС.

 

Наше завдання – зменшити рівень оскаржень за рахунок підвищення якості проведення перевірок та діалогу з бізнесом

Про це повідомила начальник Головного управління ДФС у м. Києві Людмила Демченко в ході проведення "TAXfORUM: Податковий контроль та податкові спори".

«Необхідно щоб бізнес зрозумів, що акт проведеної перевірки – це ще не вирок. У разі, якщо платник податків має свою точку зору з приводу застосованих норм податкового законодавства і аргументи щоб її відстояти, можна звернутись до відповідної комісії у податковій, яка розгляне такі заперечення. Наслідком діалогу платника з контролюючим органом може бути зміна застосованих санкцій чи донарахувань в акті перевірки», – зауважила головний податківець столиці.

Людмила Демченко привела статистику, що у столиці близько 27% заперечень змінюють подальшу долю акту перевірки на користь платників податків.

«Цей форум – відповідь на численні звернення, в яких платники податків надсилають нам запити з проханням в інформаційній допомозі стосовно питань проведення перевірок. Дуже приємно, що бізнес користується можливістю зворотного зв’язку від ДФС» – наголосила Демченко.

Необхідність встановлювати об’єктивність у спірних питаннях пов’язаних з застосуванням норм податкового законодавства де, з одного боку, є державний контролюючий орган, з іншого представник бізнесу – також призводить до розгляду цих питань у судових інстанціях.

Завдяки співпраці Головного управління ДФС у м. Києві, громадської організації "Асоціація податкових радників" та інтерактивної платформи податкових знань Taxlink народилась ідея проведення більш широкого диспуту, який би дозволив зануритись у проблематику, подивитись на тенденції та почути не тільки юридичні аргументи усіх можливих сторін на податкові спори.

Такою платформою став TAXfORUM: Податковий контроль та податкові спори, перша секція якого пройшла у місті Києві.

 

Фахівці столичної фіскальної служби продовжують практику проведення зустрічей за «круглим столом» з представниками бізнес спільноти

Чергове засідання «круглого столу», яке проведено 25 квітня 2019 року, стало майданчиком для обговорення теми «Окремі господарські операції, що відповідають критеріям контрольованих. Принципи та засади самостійного коригування платниками податків контрольованих операцій шляхом подання додатку ТЦ до декларації з податку на прибуток».

Захід відвідали близько 30 учасників, які готуючись до зустрічі з фахівцями склали низку питань для розгляду.

На початку заходу начальник управління аудиту окремих об’єктів та категорій платників Департаменту аудиту ГУ ДФС у м. Києві Сусанна Міхонік навела статистику щодо проведених перевірок та зупинилась на типових помилках, які допускають платники податків у обліку трансфертних операцій, за результатами документальних перевірок.

Під час обговорення було розкрито питання окремих господарських операцій, що відповідають критеріям контрольованих, а саме заробітна плата, відступлення права вимоги, погашення боргу та дивіденди. Також, обговорювались питання щодо основних критеріїв визначення показників рентабельності, принципів та засад самостійного коригування платниками податків контрольованих операцій шляхом подання додатку ТЦ до декларації з податку на прибуток.

Вузькоспеціалізовані тематичні круглі столи, завжди викликають інтерес у представників бізнесу та не менш важливими є для працівників ГУ ДФС у м. Києві, які в свою чергу можуть дізнатись про актуальні питання що турбують бізнес.

В завершенні гостям було запропоновано заповнити анкети щодо своїх вражень та побажань. Ключовим відгуком гостей було відзначено живий діалог, актуальність тем та можливість отримати фахові відповіді на поставлені питання.

 

Олексій Кавилін: "Платники Київщини збільшили податкові платежі до Держбюджету на 46%"

За чотири місяці поточного року платники податків Київщини збільшили відрахування до Державного бюджету на 46% або 1,3 мільярда гривень у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це повідомив начальник ГУ ДФС у Київській області Олексій Кавилін. За наданою ним інформацією, у січні-квітні 2019 року до бюджету надійшло 4,4 мільярда гривень. Кавилін підкреслив, що позитивна динаміка не менш ніж у 30% спостерігається за всіма видами бюджетоформуючих податків.

«Вже традиційним лідером за обсягами сплати до держбюджету є податок на додану вартість, якого з початку року сплачено 2,2 мільярда гривень. Такий показник зріс на 38% порівняно з минулорічним, що у грошовому еквіваленті дорівнює 586 мільйонам гривень. Друге місце посідає податок на доходи фізичних осіб із сплаченою сумою у 954 мільйони гривень. Це на третину або 221 мільйон гривень більше, аніж було перераховано у відповідному періоді минулого року. Завершує трійку податок на прибуток підприємств: 936,6 мільйона гривень проти 439,3, що надійшли торік. Додатково до державного бюджету сплачено 497,3 мільйона гривень», - повідомив очільник фіскальної служби регіону.

На 30% зросла сума сплати військового збору – 274,5 млн. грн., додатково на обороноздатність країни надійшло 64 мільйони гривень. За користування надрами сплачено 6 млн. грн. рентної плати, що на 30% або 1,4 млн. грн. перевищує відповідний період минулого року. Більше ніж у два рази зріс показник надходжень зі сплати екологічного податку: 20,4 млн. грн. проти 10,8 млн. грн., перерахованих у січні-квітні минулого року. Виробники підакцизної групи товарів сплатили до держбюджету 1,7 млн. грн. Це на 25% або 340 тис. грн. більше за відповідний період 2018 року.

Загалом за обсягами сплати податків до бюджетів усіх рівнів найбільші суми надійшли від суб’єктів оподаткування, задіяних у сферах торгівлі та ремонту автотранспорту: протягом чотирьох місяців ними сплачено 1,7 млрд. грн. до бюджетів усіх рівнів. Переробна промисловість забезпечила надходження у розмірі 1,4 млрд. грн., а сiльське, лiсове та рибне господарства принесли казні суму в 1,2 мільярда гривень податкових платежів.

 

У Києві ліквідовано конвертаційний центр з оборотом близько 330 млн. грн.

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у м. Києві припинили діяльність конвертаційного центру, через який протягом 2018-2019 років було проконвертовано близько 330 млн. грн.

В рамках розслідування кримінального провадження за ч.3 ст.212 КК України під процесуальним керівництвом прокуратури м. Києва було встановлено групу осіб, які надавали підприємствам реального сектору економіки послуги з конвертації грошових коштів із безготівкової форми в готівкову, документального прикриття безтоварних операцій та незаконного формування податкового кредиту.

Для реалізації злочинних намірів фігуранти створили/зареєстрували та/або придбали корпоративні права низки підприємств, на розрахункові рахунки яких замовники конвертації перераховували кошти нібито за придбані товари чи надані послуги.

У подальшому ці кошти знімались готівкою через каси комерційних банків та повертались замовникам послуг разом із підробленими первинними документами по безтоварних операціях за винагороду у розмірі 10-12% від проконвертованої суми.

Таким чином протягом 2018-2019 років через підприємства, які входили до складу конверт центру було проконвертовано близько 330 млн. грн.

За результатами обшуків, проведених за місцями проживання фігурантів та в їх автомобілях, з незаконного обігу вилучено грошові кошти в національній та іноземній валюті в еквіваленті понад 2,7 млн. грн., оригінали та копії установчих документів підконтрольних СГД, відтиски їх печаток,чорнові записи, електронні носії інформації, комп’ютерну техніку та мобільні телефони.

Окрім того, накладено арешт майже на 29,5 млн. грн. ліміту суми ПДВ на рахунках підконтрольних компаній в СЕА ПДВ.

Триває слідство.

 

На Запоріжжі ліквідовано схему незаконного виробництва та реалізації ювелірних виробів. Вилучено товарів на 5 млн. грн.

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у м. Києві та ДФС України під процесуальним керівництвом Генеральної прокуратури України ліквідували у Запорізькій області схему незаконного виробництва та реалізації ювелірних виробів та вилучили велику партію товарів.

В рамках проведення операції «Мережа» та розслідування кримінального провадження за ч.3 ст.209, ч.3 ст.212, ч.3 ст.28, ч.3 ст.212 та ч.2 ст. 364 КК України було встановлено організовану групу осіб, які закуповували за готівку золото, інші дорогоцінні метали та дорогоцінне каміння та здійснювали їх переробку в ювелірні вироби на підконтрольних виробничих потужностях.

У подальшому вказані ювелірні вироби реалізовували кінцевим споживачам через спеціально створений Інтернет-магазин та через мережу підконтрольних ювелірних магазинів на території Запорізької області.

При цьому, з метою ухилення від оподаткування, реалізація ювелірних виробів відбувалась від імені низки підконтрольних СГД (фізичних та юридичних осіб) без відповідного відображення в їх бухгалтерському та податковому обліку реальних доходів, отриманих від вказаних операцій.

За результатами проведених заходів з незаконного обігу вилучено ювелірні вироби загальною вартістю 5 млн. гривень, фінансово-господарські документи, чорнову документацію, комп'ютери та носії інформації.

Триває слідство.

 

Результати роботи щодо стягнення податкового боргу

У прес-центрі інформаційного агентства «МОСТ-Днепр» відбулася прес-конференція на тему «Результати роботи щодо стягнення податкового боргу» за участі начальника управління погашення боргу Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Яни Бабець.

Вона повідомила, що на сьогоднішній день «Сума податкового боргу по Дніпропетровській області складає 7 млрд 220 млн грн, з них 450 млн грн - сума боргу з фізичних осіб – підприємців.

З початку року вже мобілізовано додатково майже 90 млн грн в рахунок погашення боргу платниками, які допустили податковий борг, у тому чіслі сплачено в рахунок погашення розстрочених сум податкового боргу 6 млн гривень. Надійшло від боржників, які перебувають у процедурі банкрутства - 14 млн гривень».

Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області забезпечено здійснення комплексу заходів щодо стягнення сум податкового боргу. Одним з них є спрямування боржникам податкових вимог. Майже 4-ом тисячам боржників, які допустили податковий борг, направлено, як попереджувальні заходи, податкові вимоги на загальну суму 230 млн гривень.

«Крім цього, з метою взаємодії з органами Державної виконавчої служби на адресу боржників направлено виконавчих документів на суму 43,9 млн грн для приєднання до виконавчого провадження у зв’язку з арештом коштів та майна суб’єктів господарської діяльності - юридичних осіб. Для забезпечення погашення податкових зобов'язань описано у податкову заставу майна на 640 млн грн, на протязі 2019 року ця сума становить ще додатково 23 млн грн», - підсумувала Яна Бабець.

 

Використання системи «E-Receipt (е-Чек) електронний чек» для реєстрації розрахункових операцій. Альтернатива традиційним РРО

У прес-центрі ІА «МОСТ-Днепр» відбулась прес-конференція на тему «Використання системи «E-Receipt (е-Чек) електронний чек» для реєстрації розрахункових операцій. Альтернатива традиційним РРО». У заході взяв участь провідний фахівець управління аудиту Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Геннадій Мажаєв.

Геннадій Мажаєв повідомив, що ДФС України включено до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій 8 новітніх моделей програмних/програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій. Їх застосовуватимуть у своїй діяльності користувачі-учасники експериментального проекту з впровадження інноваційних технологічних рішень для реєстрації розрахункових операцій у сфері торгівлі (у тому числі Інтернет-торгівлі), громадського харчування, купівлі-продажу іноземної валюти, торгівлі через автомати з продажу товарів (послуг), надання послуг з приймання готівки для подальшого переказу, з перевезення пасажирів тощо.

«До цього переліку увійшли новітні моделі 7 вітчизняних компаній – учасників експериментального проекту та система «E-Receipt (e-Чек) електронний чек», розроблена Державною фіскальною службою України.

В основу системи E-Receipt покладено принцип обов’язкової он-лайн фіскалізації чеків на сервері ДФС. Ця система є альтернативою традиційним РРО, адже може застосовуватись для реєстрації розрахункових операцій, є безкоштовною для користувачів.

Функціональні компоненти системи E-Receipt дозволяють суб’єкту господарювання – продавцю, застосовуючи персональні комп’ютери, планшети, смартфони, здійснювати реєстрацію розрахункових операцій та передавати звітну інформацію (чеки, z-звіти) до ДФС, покупцю – переглядати інформацію щодо чеків у Електронному кабінеті.

Вона інтегрується з іншими системами ДФС, може інтегруватися з іншими бухгалтерськими програмами користувача.

Триватиме експериментальний проект до 31 грудня 2019 року. За його результатами Мінфіном прийматиметься рішення щодо новітніх моделей, які будуть рекомендовані до промислової експлуатації» - зазначив він.

Геннадій Мажаєв також нагадав, що наприкінці 2018 року ДФС було впроваджено у тестовому режимі систему E-Receipt, яка викликала великий інтерес з боку платників податків та громадян.

Завдяки електронному сервісу «Пошук фіскального чека» платники мають змогу оперативно отримати інформацію про здійснені розрахункові операції у будь-якій торгівельній точці будь-якого населеного пункту країни.

Крім цього, перевірка чеку через електронний сервіс, встановлення достовірності його даних та факту передачі до ДФС, є запорукою захисту прав громадян як споживачів, а також запобіжником зловживань під час здійснення розрахункових операцій.

«Сервіс знаходиться у відкритій частині Електронного кабінету, доступ до якої здійснюється в режимі реального часу (24/7/365) без ідентифікації особи за посиланням:cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.

Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно ввести: фіскальний номер РРО дату та час видачі чеку (для традиційних РРО).

Пошук електронного чеку здійснюється за його фіскальним номером та датою.

ДФС, у свою чергу, узагальнюватиме та аналізуватиме контрольно-звітну інформацію, що надходитиме до системи обліку даних через новітні моделі комплексів, проводитиме оцінку своєчасності, повноти та захищеності даних, які зберігатимуться в системі зберігання даних», - додав Геннадій Мажаєв.

Позитивні результати експерименту дозволять впровадити новітні реєстратори розрахункових операцій у промислову експлуатацію та сприятимуть їх застосуванню платниками податків поряд з традиційними моделями касових апаратів.

 

На розвиток місцевих громад Нікопольського регіону надійшло майже 493 мільйони гривень податків й зборів

В.о начальника Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Джавун повідомив щодо надходжень податків і зборів до бюджетів місцевих громад Нікопольського регіону. За січень-квітень п.р. надійшло  майже 493,0 млн грн.

Керівник Нікопольського управління акцентував увагу на трійку податків-лідерів, які наповнюють місцеві бюджети.

Перше місце традиційно обіймає податок на доходи фізичних осіб, який є основним джерелом надходжень. За січень-квітень 2019 року надійшло 320,7 млн грн цього податку.

Друге місце належить платі за землю – 91,8 млн грн.

На третьому місці – єдиний податок – 47,8 млн грн.

«Завдяки повній та своєчасній сплаті податків, рівномірного поповнення бюджету, та злагодженій взаємодії податківців з платниками податків вдається досягти позитивної динаміки надходжень до бюджету» зазначив Володимир Джавун.

 

Новий Порядок електронного адміністрування реалізації пального вводиться

 з 1 липня 2019 року

Начальник Нікопольської державної податкової інспекції Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Наталія Міщенко нагадує – з 01 липня 2019 року вводиться в дію новий Порядок електронного адміністрування реалізації пального для усіх споживачів пального, відповідно до змін до Податкового кодексу, внесених Законом України від 23.11.2018 № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів».

Його норми стосуються всіх суб’єктів господарювання, які зберігають паливо в ємкостях понад 200 кубічних метрів та які отримують протягом календарного року пальне в обсягах, що перевищують 1000 кубічних метрів, а також фізичних осіб-підприємців, платників єдиного податку ІУ групи, які отримують протягом календарного року пальне в обсягах понад 10000 кубічних метрів.

Вказані суб’єкти повинні реєструватись платниками акцизного податку, отримувати ліцензії та вести щоденний облік та подавати електронну звітність до Державної податкової служби про щоденні залишки пального та обсяги реалізованого (використаного) пального.

 

Платники податків міста Києва за 4 місяці перерахували до бюджету понад 32 млрд грн

За даними Головного управління ДФС у м. Києві у січні-квітні 2019 року надходження до зведеного бюджету платежів, що контролюються столичним підрозділом фіскальної служби, склали 32 мільярди 409 мільйонів гривень. Це більш ніж на 5 мільярдів гривень, або 18 % більше відповідного показника попереднього року.

Так, до державного бюджету за 4 місяці поточного року платники податків міста Києва сплатили майже 23 мільярди гривень, що на 3 мільярди 355 мільйонів гривень, або на 17 % перевищують надходження січня-квітня 2018 року.

До бюджету м. Києва у зазначений період надійшли 9 мільярдів 464 мільйони гривень, що на 1 мільярд 689 мільйонів гривень, або на 22 % більше від минулого року.

Також, за цей період у Києві було сплачено 13 мільярдів 269 мільйонів гривень єдиного соціального внеску, що на 26 % або на 2 мільярди 775 мільйонів гривень більше, ніж у відповідному періоді 2018 року.

 

Міністерством фінансів України затверджено нові Узагальнюючі податкові консультації

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Міністерство фінансів України наказом від 26.04.2019 № 181 (далі – Наказ № 181) затвердило нові Узагальнюючі податкові консультації, а саме:

► щодо оподаткування податком на доходи фізичних осіб і військовим збором суми доходу, виплаченого роботодавцем працівнику за товари (роботи, послуги), що були придбані таким працівником за рахунок власних готівкових коштів;

► щодо оподаткування операцій обов’язкового продажу акцій акціонерами на вимогу особи, яка є власником домінуючого контрольного пакета.

Податкові консультації необхідно застосовувати у частині, що не суперечать Узагальнюючим податковим консультаціям, затверджених Наказом № 181.

Наказ № 181 і вищезазначені Узагальнюючі податкові консультації розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України за посиланням: https://www.minfin.gov.ua/news/view/nakazy-ministerstva-finansiv-ukrainy--?category=organi-v-kompetencii-mfu

 

Митниками Київщини за квітень 2019 року здійснено на 10 % більше митних оформлень у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року

За даними у квітні 2019 року, Київською митницею ДФС оформлено 34 833 митних декларацій, що на 10 % більше в порівнянні з квітнем 2018 року.

Таким чином, кількість митних декларацій, оформлених у квітні 2019 року збільшилася та складає: імпортні – 26 469 (на 14 % більше, ніж рік тому), експортні – 7 286 (на 1 % менше, ніж рік тому), транзитні – 1 078 (на 6 % більше, ніж рік тому).

Загальний обсяг експортно-імпортних вантажів у квітні 2019 року становить 384,54 тис. тонн, що на 12 % більше в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.

Щодо статистики оформлених митницею карток відмов, то у квітні 2019 вона збільшилась на 119 % в порівнянні з квітнем 2018 року.

Співробітниками митниці за квітень 2019 року було проведено 1563 митних оглядів, що на 1 % більше, ніж у квітні 2018 року.

Кількість суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, які здійснили митне оформлення в зоні діяльності Київської митниці ДФС, у квітні 2019 року збільшилась на 14 % в режимі імпорт та зменшилась на 1 % в режимі експорт в порівнянні з минулим роком.

Середній час митного оформлення однієї митної декларації у квітні 2019 року склав 2 години 07 хвилин.

 

Слідчі підрозділи фінансових розслідувань органів ДФС у Дніпропетровській області забезпечили відшкодування понад 40 млн грн збитків, завданих державі

Протягом січня – квітня 2019 року в провадженні слідчих підрозділів фінансових розслідувань органів ДФС у Дніпропетровській області перебувало 289 кримінальних проваджень, з яких 136 - прийнято до провадження у поточному році.

Із загальної кількості кримінальних проваджень, які розслідувались працівниками слідчого управління фінансових розслідувань, закінчено 64 кримінальних проваджень, з яких: направлено до суду з обвинувальним актом – 35; направлено до суду з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності – 6; закрито у зв’язку із відсутністю в діянні складу кримінального правопорушення - 23.

Крім того, за 4 місяця 2019 року за підслідністю направлено 24 кримінальних проваджень, приєднано до інших проваджень – 39.

Завдяки розслідуваним справам слідчими ДФС Дніпропетровської області впродовж поточного року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі 40 млн 634 тис. гривень.

 

Призначення засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки «ІІТ Користувач ЦСК-1»

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

Акредитований центр сертифікації ключів інформаційно - довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) повідомив, що призначення засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки «ІІТ Користувача ЦСК-1» призначений для застосування на комп’ютерній техніці клієнтів АЦСК ІДД ДФС та виконує наступні функції:

• накладення кваліфікованого електронного підпису чи печатки на будь-яку інформацію в електронному вигляді (текстові, відео-, аудіо- файли, файли баз даних тощо), а також для криптографічного захисту інформації, шляхом її направленого шифрування;

• генерацію ключів заявників АЦСК ІДД ДФС, резервне копіювання особистого ключа з одного носія ключової інформації на інший, знищення особистого ключа;

• перевірку сертифіката користувача;

• формування та передачу до АЦСК ІДД ДФС запиту на блокування/скасування сертифіката користувача;

• доступ до сертифікатів серверів АЦСК ІДД ДФС, сертифікатів інших користувачів та списку відкликаних сертифікатів з метою перегляду, пошук сертифікатів користувачів у файловому сховищі, визначення статусу сертифікатів користувачів, перевірку цілісності сертифікатів.

Інформація розміщена на офіційному веб-порталі ДФС України на сторінці АЦСК ІДД ДФС за посиланням:https://acskidd.gov.ua/korustyvach_csk

 

До уваги платників акцизного податку!!!

з 1 липня 2019 року запроваджується Система електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) та спирту етилового (СЕ)

Відповідно до положень Податкового кодексу України особи, які здійснюють реалізацію пального або спирту етилового, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб — підприємців до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового.

Реєстрація платника податку здійснюється на підставі подання особою не пізніше ніж за три робочі дні до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового заяви, форма якої затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної фінансової політики.

Відповідно до п. 22 підрозділу 5 розділу XX Перехідних положень ПКУ платники акцизного податку зобов’язані з 1 травня 2019 року до 1 червня 2019 року зареєструвати в СЕАРП та СЕ усі акцизні склади, розпорядниками яких такі платники податку будуть станом на 1 липня 2019 року.

Суб’єкти господарювання, які відповідатимуть визначенню платників акцизного податку з 1 липня 2019 року, зобов’язані до 1 липня 2019 року зареєструватися платниками податку та зареєструвати в СЕАРП та СЕ усі акцизні склади, розпорядниками яких такі платники податку будуть станом на 1 липня 2019 року.

За порушення встановленого порядку реєстрації платниками акцизного податку в контролюючих органах та відсутність з вини платника податку реєстрації акцизних складів у СЕАРП та СЕ передбачена відповідальність у вигляді штрафів (ст. 117 та ст. 128¹ ПКУ у редакції чинній з 1 липня 2019 року).

 

Надіслати запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами можна через Електронний кабінет

Згідно з п. 42 прим. 1. 2 ст. 42 прим. 1 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, законами з питань митної справи, в тому числі, шляхом, зокрема, проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу.

Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику створити та надіслати до відповідного органу ДФС запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДФС (далі – Запит) за формою «F/J1300203».

Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300203) натисканням лівої клавіші миші. В наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДФС (за замовчуванням встановлено орган ДФС за місцем основної реєстрації), та натискається кнопка «Створити».

Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме:

найменування; прізвище ім’я, по батькові платника податків;

податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;

дата відправлення Запиту до органів ДФС.

Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».

Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДФС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (електронного кваліфікованого підпису), отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Отже, платник податків має право надіслати Запит за формою «F/J1300203» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.

Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДФС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203» (далі – Витяг). Витяг формується за період вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДФС.

Самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету.

 

Про електронні довірчі послуги

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, що платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) для отримання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП). При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася для отриманням ЕДП, здійснюється за умови її особистої присутності. Звертаємо увагу, що строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД ДФС, становить два роки з моменту їх формування.

Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС (http://acskidd.gov.ua/r_kor), у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація».

Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (www.acskidd.gov.ua) у розділі «Пункти обслуговування».

 

Податкові повідомлення-рішення для фізичних осіб в «Електронному кабінеті»

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, що для фізичних осіб – платників податків в «Електронному кабінеті» надано он-лайн доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю.

Крім того, в режимі «ЕК для громадян» приватної частини «Електронного кабінету» платники податків – фізичні особи мають можливість перегляду даних щодо об’єктів рухомого та нерухомого майна, які є об’єктами оподаткування (земельні ділянки, житлові будинки, квартири, садові (дачні будинки), гаражі, легкові автомобілі тощо), відомості про які отримані з реєстрів інших державних органів та стосовно яких сформовані податкові повідомлення-рішення.

Також за необхідністю в «Електронному кабінеті» за допомогою сервісу «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі та перевірити розрахунки сум податкових зобов’язань по таких податках.

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367308.html

 

«Електронний кабінет» надає можливість подати повідомлення про об’єкти оподаткування в електронному вигляді

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що користувачі «Електронного кабінету» через приватну частину (особистий кабінет) мають можливість подати Повідомлення про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність в електронному вигляді за формою № 20-ОПП (далі – Повідомлення за ф. № 20-ОПП).

Реєстраційні дані платника у Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДФС, дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються платником самостійно.

Повідомлення за ф. № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції № 2, яку можливо переглянути в режимі «Вхідні/вихідні документи» «Електронного кабінету».

Дані про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, відображаються в режимі «Облікові дані платника» «Електронного кабінету».

Звертаємо увагу, що обов’язок повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку платника податків про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, встановлений п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України. Такі відомості подаються у Повідомленні за ф. № 20-ОПП протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкту оподаткування або об’єкту, пов’язаного з оподаткуванням.

 

Увага! Телефонний сеанс «гаряча лінія»!

14 травня 2019 року з 10-00 год. до 11-00 год. в Нікопольському управлінні ГУ ДФС у Дніпропетровській області відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за тел. (056)7850964 головного державного ревізора - інспектора Криворізького відділу контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області ЛЕОНІДА БАБКІНА з питання введення в дію нового Порядку електронного адміністрування реалізації пального для усіх споживачів пального, відповідно до змін Податкового кодексу, внесених Законом України від 23.11.2018 № 2628 VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення та адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів.»

 

Впроваджено мобільні додатки ЗІР

ДФС постійно вдосконалює сервіси, орієнтуючись на сучасні технології, за допомогою яких надаються інформаційно-довідкові послуги фізичним та юридичним особам.

Одним із інформаційних сервісів ДФС є Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР).

Мета функціонування ЗІР:

- забезпечення громадськості оперативною, достовірною та повною інформацією;

- уникнення неоднозначного трактування законодавства;

- досягнення зростання рівня довіри до ДФС з боку суспільства.

Запрошуємо відвідати основну версію ЗІР та завантажити його мобільні додатки, які відтепер працюють на базі Android та IOS (m.zir.sfs.gov.ua).

Мобільні додатки перебувають в тестовій експлуатації. Пропозиції та зауваження щодо їх функціонування Ви можете надіслати на електронну адресу: u.koval@sfs.gov.ua.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Категория: Область | Просмотров: 291 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar