Покров Пятница 26.04.24, 00:09
Сайт
Главная » 2019 » Май » 17 » Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
13:03
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Людмила Демченко: за поданими к Києві деклараціями зафіксовано 2940 мільонерів

«Щонайменше 2940 осіб, які отримали дохід в понад 1 мільйон гривень подали цьогоріч майнові декларації, в яких задекларували доходів на загальну суму в 36,5 мільярдів гривень. За результатами деклараційної кампанії до сплати в бюджет узгоджено понад 1,9 млрд гривень податку на доходи фізичних осіб та більше 287 мільйонів гривень військового збору», – зауважила начальник Головного управління ДФС у м. Києві Людмила Демченко.

За даними фіскальної служби Києва, найстаршим декларантом цьогорічної кампанії виявився 99-річний мешканець Солом’янського району столиці, який задекларував 8 мільйонів гривень в розділі «інші доходи». Батьки наймолодшого декларанта – 3-річного мешканця Святошинського району відобразили у декларації про майновий стан та доходи отримання малюком спадщини на суму 64 тисячі гривень.

Людмила Демченко також розповіла, що відповідно до інформації столичної ДФС, кияни активно використовували своє право на податкову знижку. «Попри те, що цим правом можна скористатись до кінця року, на отримання знижки у Києві вже подано 5,4 тисяч декларацій про доходи і близько 20 мільйонів гривень компенсації ПДФО вже підлягають поверненню вказаним громадянам», – зауважила головний податківець столиці.

Людмила  Демченко: Кияни задекларували  доходів на загальну суму в понад  39 млрд грн

Згідно з першими результатами цьогорічної кампанії декларування, від початку 2019 року, кияни подали 19,7 тисяч декларацій про майновий стан і доходи із загальною сумою задекларованого доходу в 39 мільярдів 374 мільйони гривень. Попередньо, за поданими деклараціями узгоджено до сплати в бюджет щонайменше 2 мільярда гривень податку на доходи фізичних осіб та більш ніж 287 мільйонів гривень військового збору.

Про це повідомила начальник Головного управління ДФС у м. Києві Людмила Демченко.

За словами Людмили Дмитрівни, якщо порівнювати цьогорічні показники кампанії декларування доходів з показниками 2018 року, то кількість поданих декларацій зросла приблизно на 15 %, а от узгоджені суми, які підлягають сплаті до бюджету зросли більш суттєво – на 102 % - ПДФО, та 156 % - військовий збір відповідно.

 

За чотири місяці 2019 року платники Дніпропетровщини перерахували податків і зборів до бюджетів усіх рівнів та ЄСВ понад 41 мільярд 500 мільйонів гривень

За січень - квітень 2019 року органами ДФС у Дніпропетровській області забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів (із врахуванням Дніпропетровського управління офісу ВПП ДФС та Дніпропетровської митниці ДФС) у сумі 36 млрд 493,4 млн грн, що перевищує надходження січня - квітня минулого року майже на 8 млрд 265,2 млн грн, або на 29,3 %. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Так, до державного бюджету протягом поточного року спрямовано 27 млрд 055,7 млн грн (у тому числі по Дніпропетровській митниці ДФС – 7 млрд 329,1 млн грн), що на 6 млрд 120,1 млн грн (або на 29,2%) більше надходжень відповідного періоду 2018 року.

До місцевих бюджетів області від платників регіону надійшло 9 млрд 437,7 млн гривень. Це на 2 млрд 145,1 млн грн (або на 29,4%) більше фактичних надходжень чотирьох місяців 2018 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у січні - квітні 2019 року в області зібрано 5 млрд 24,7 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 887,0 млн грн (або на 21,4%).

З початку року анульовано 18 ліцензій за продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім

У Дніпропетровській області станом на 01.05.2019 року діє 14038 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами по 4796 суб’єктам господарської діяльності, у тому числі ліцензії на алкогольні напої – 7586, на тютюнові вироби – 6452, - зазначив заступник начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Сергій Кирпа.

З початку року суб’єкти господарювання Дніпропетровщини отримали 4531 ліцензію, з них 2387 – на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 2144 – на тютюнові вироби.

Разом з тим, протягом січня - квітня 2019 року за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 797 ліцензій; анульовано – 750 ліцензій, в тому числі - 18 ліцензій за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.

Перевірки бізнесу Дніпропетровщини забезпечили надходження до бюджету 106,1 млн гривень

З початку 2019 року підрозділами аудиту Головного управління ДФС у Дніпропетровській області проведено 586 документальних перевірок, за результатами яких надійшло до бюджету 105,8 млн грн грошових зобов’язань, що в 6 разів більше, ніж за січень – квітень минулого року.

Також проведено 272 фактичні перевірки суб’єктів господарювання, які використовують РРО, за результатами яких до бюджету надійшло фінансових санкцій більше в 1,4 рази, ніж за аналогічний період минулого року, а саме: 272,0 тис. грн проти 192,0 тис. гривень.

На сьогодні головним принципом контрольно – перевірочної роботи є вибірковість контролю на основі оцінки та опрацювання ризиків в діяльності платника, що цілком відповідає міжнародній практиці та дає змогу значно зменшити тиск на сумлінних платників, а також зосередити увагу фіскальних органів на ризикових платниках.

Платникам Дніпропетровщини протягом 2019 року відшкодовано з бюджету 508,8 млн гривень ПДВ

З початку року платниками, які перебувають на податковому обліку в ГУ ДФС у Дніпропетровській області, задекларовано бюджетне відшкодування податку на додану вартість на загальну суму 666,87 млн гривень.

Фахівцями ГУ проведено 299 камеральних і 38 документальних перевірок з питань достовірності декларування заявленого до відшкодування ПДВ з бюджету. За результатами проведених перевірок підтверджено бюджетне відшкодування ПДВ на загальну суму 381, 6 млн грн, упереджено – 6,8 млн гривень.

Протягом 2019 року повернуто бюджетного відшкодування на рахунок платника податку на загальну суму 508,8 млн гривень.

Тривають камеральні, документальні перевірки по заявленому бюджетному відшкодуванню ПДВ на суму 294,09 млн гривень.

Здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства в ГУ ДФС у Дніпропетровській області

Станом на 01 квітня 2019 року закінчився період подачі декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру осіб, які уповноважені на виконання функцій держави шляхом заповнення на офіційному веб – сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

В рамках забезпечення дотриманням антикорупційного законодавства протягом І кварталу 2019 року відділом з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведені організаційні заходи щодо забезпечення своєчасного подання державними службовцями ГУ ДФС у Дніпропетровській області е-декларацій, а саме: лекційні виступи, оглядові листи, методичні та консультативні заходи з суб’єктам декларування, індивідуальні співбесіди тощо.

Також, за січень – квітень 2019 року забезпечено перевірку 70 кандидатів на посади державних службовців ГУ ДФС у Дніпропетровській області, з яких відмовлено в призначенні – 1. Проведено 8 тематичних перевірок та 1 службове розслідування за приписом прокуратури.

Відомості щодо функціонування відділу, способу електронного та телефонного зв’язку, особливості його функціонування з урахуванням завдань щодо запобігання корупції містяться у розділі «Запобігання проявам корупції» субсайту «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області».

Узагальнено відомості щодо фактичного подання е-декларацій особовим складом ГУ ДФС у Дніпропетровській області, за результатами якого підтверджено, що вимоги частини 1 статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» діючими працівниками дотримані повністю і випадків неподання або несвоєчасного подання е-декларацій не зафіксовано.

Зміни для постачальників електричної енергії, які застосовуються з 01.07.2019

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що згідно з положеннями Закону України від 13 квітня 2017 року № 2019-VIII «Про ринок електричної енергії» (далі – Закон № 2019), починаючи з 01 липня 2019 року, купівлю-продаж електричної енергії за двосторонніми договорами здійснюють виробники, електропостачальники, оператор системи передачі, оператори систем розподілу, трейдери, гарантований покупець та споживачі (ст. 66 Закону № 2019).

Нормами ст. 212 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлено, що платниками акцизного податку з електричної енергії є:

◄ особа, яка виробляє підакцизні товари (продукцію) на митній території України, у тому числі з давальницької сировини;

◄ особа – суб’єкт господарювання, яка ввозить підакцизні товари (продукцію) на митну територію України;

◄ оптовий постачальник електричної енергії;

◄ виробники електричної енергії, які мають ліцензію на право здійснення підприємницької діяльності з виробництва електричної енергії і продають її поза оптовим ринком електричної енергії.

Не є платниками акцизного податку особи, які здійснюють діяльність з виробництва електричної енергії за умови її продажу на оптовому ринку електричної енергії та/або з постачання електричної енергії, крім платників, зазначених у п.п. 212.1.12 п. 212.1 ст. 212 ПКУ.

Відповідно до ст. 213 ПКУ об’єктом оподаткування акцизним податком є операції з:

► реалізації вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції);

► оптового постачання електричної енергії.

Базою оподаткування акцизним податком згідно з нормами п.п. 214.1.3 п. 214.1 ст. 214 ПКУ є вартість реалізованої електричної енергії без податку на додану вартість, виходячи з якої обчислюється сума податкового зобов’язання із врахуванням ставки у розмірі 3,2 % (п.п. 215.3.9 п. 215.3 ст. 215 ПКУ), а також дати виникнення податкових зобов’язань щодо постачання електричної енергії – дата підписання акта прийому-передачі електроенергії (п. 216.10 ст. 216 ПКУ).

Не підлягають оподаткуванню операції з реалізації електричної енергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками та/або з відновлюваних джерел енергії (п.п. 213.2.8 п. 213.2 ст. 213 ПКУ).

Зауважуємо, що платники, які здійснюють операції з реалізації електричної енергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками та/або з відновлюваних джерел енергії і мають відповідні ліцензії на здійснення таких операцій, зобов’язані за кожний встановлений ПКУ звітний період подавати податкові декларації з акцизного податку незалежно від того, чи провадили такі платники господарську діяльність у звітному періоді.

 

До уваги платників!

З дня опублікування («Офіційний вісник України» № 28 від 12.04.2019) набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 22.02.2019 № 80 «Про затвердження змін до Порядку повернення авансових платежів (передоплати) і помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 20.03.2019 за № 283/33254.

Звертаємо увагу, що вказаним наказом регламентовано порядок повернення авансових платежів (передоплати) і помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів з єдиного казначейського рахунку 3734, відкритого на ім’я ДФС.

Повернення підприємствам коштів авансових платежів будуть здійснюватися протягом 1095 днів з дня внесення таких коштів на рахунок відповідно до Порядку повернення, затвердженого наказом Мінфіну від 18.07.2017 № 643 «Про затвердження Порядку перерахування до державного бюджету митних та інших платежів, які вносяться до/або під час митного оформлення» (зі змінами).

Разом з тим, згідно з п.12 Порядку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 01.11.2017 № 898, на запит платника податків, в тому числі шляхом надсилання електронного повідомлення (підприємства – до ДФС, громадянина – до митниці ДФС), орган доходів і зборів надаєінформацію про рух коштів платника на депозитному рахункувідповідного органу. Адреси електронної пошти ДФС та митниць ДФС, на які направляються запити про рух коштів, розміщуються на офіційному веб-порталі ДФС.

Також, на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Податки, збори, платежі/ Митні платежі» створено новий підрозділ «Справляння митних платежів через єдиний рахунок» для оперативного інформування підприємств з питань, пов’язаних із справлянням митних платежів через єдиний рахунок.

 

Про податкову знижку

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України на офіційному веб-порталі за посиланнямhttp://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/377595.htmlнадала відповіді на наступні питання щодо податкової знижки.

Питання: «У 2018 році мати сплачувала за навчання дочки (сина) в університеті. Який термін подання документів для застосування права на податкову знижку? Чи можна подати документи онлайн?»

Відповідь: Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку на доходи фізичних осіб (далі – податок) у річній податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – податкова декларація), яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (п.п. 166.1.2 ст. 166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

Податкова декларація подається контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 49.1 ст. 49 ПКУ).

При цьому, за вибором платника податкова декларація може бути подана в один із таких способів:

● особисто або уповноваженою на це особою;

● надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

● засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу.

З метою підвищення рівня добровільності декларування доходів громадян, підвищення якості адміністрування, ДФС запроваджено новий електронний сервіс в «Електронному кабінеті», у тому числі заповнення та подання податкової декларації платниками податків – фізичними особами в електронному вигляді.

Крім того, на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) у банері «Деклараційна кампанія 2019» розміщено електронні форми податкової декларації та приклади її заповнення.

Слід зазначити, що у разі якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

 

Уряд вніс зміни до Положення про митні декларації

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 26.04.2019 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 24 квітня 2019 року № 344 «Про внесення змін до Положення про митні декларації» (далі – Постанова № 344).

Постановою № 344 передбачено:

► врегулювання питання завершення митного оформлення обсягів природного газу, ввезеного на митну територію України, щодо яких не оформлено актів приймання-передачі у зв’язку з тим, що частина товарів була переміщена на тимчасово окуповану територію України;

► визначення способу реалізації прав органу доходів і зборів разом із відмовою у митному оформленні товарів за тимчасовою митною декларацією надавати розрахунок розміру фінансової гарантії, достатньої для сплати митних платежів;

► можливість подання декларантом або уповноваженою ним особою додаткової декларації та оформлення її митним органом з метою сплати митних платежів у випадках, передбачених міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

Постанову № 344 опубліковано в офіційному виданні «Урядовий кур’єр» від 26.04.2019 № 81.

Підсумки Деклараційної кампанії 2019 на Дніпропетровщині

«За результатами цьогорічної деклараційної кампанії громадянами та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність Дніпропетровщини подано 39328 декларацій про майновий стан та доходи, що на 9 декларацій більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Загальна сума задекларованого ними доходу становить 4 млрд 049,0 млн грн, що на 1 млрд 500,8 млн грн більше, ніж у минулому році. До сплати нараховано 99,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб, що на 10,6 млн грн більше, ніж у минулому році та 13,1 млн грн військового збору, на 1,5 млн грн більше, ніж у 2018 році», - повідомила заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ірина Сікіріна.

Серед декларантів є й мільйонери. Доходи у розмірі понад 1 мільйон гривень задекларували 273 громадянина з загальною сумою задекларованих доходів 2 млрд 600,0 млн гривень. Суми задекларованих ними зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору складають 34,6 млн грн та 3,85 млн грн відповідно.

Також нагадуємо платникам податків, що суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій річній декларації, необхідно сплатити до 1 серпня 2019 року.

Попри завершення деклараційної кампанії, ще до кінця року громадяни можуть скористатися правом на отримання податкової знижки за наслідками 2018 року. На сьогодні вже 4907 мешканців Дніпропетровщини скористалися такою можливістю. Задекларована ними сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню на розрахункові рахунки платників, складає 10,7 млн гривень.

 

Автозаповнення платіжних доручень для сплати податків фізичними особами доступно в «Електронному кабінеті»

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що в «Електронному кабінеті» для фізичних осіб реалізовано автоматичне заповнення основних реквізитів платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджетів.

Цей сервіс надає можливість платникам податків (фізичним особам):

● скоротити час при заповненні платіжних документів;

● мінімізувати помилки при заповненні;

● сплатити податки.

Для користування електронним сервісом необхідно в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини «Електронного кабінету» обрати один з податків (платежів) та вибрати одну із платіжних систем.

Після переходу на сайт платіжної системи платнику достатньо вказати суму платежу та підтвердити операцію.

Звертаємо увагу, що оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку, інші реквізити заповнюються автоматично.

Додатково повідомляємо, що у разі виникнення питань щодо користування «Електронним кабінетом», платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0 800 501 007.

 

До уваги суб’єктів господарювання!

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/191577.htmlрозміщено Єдиний державний реєстр обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок станом на 10.05.2019.

 

Здійсніть митне оформлення транспортного засобу по 23 травня 2019 (включно)

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що             з 24 травня 2019 року вступають у дію нові санкції щодо відповідальності за порушення строків та вимог митних режимів.

Так, при перевищенні строків перебування транспортних засобів особистого користування у митному режимі транзиту або тимчасового ввезення більше ніж на 30 діб власнику такого автомобіля загрожує штраф у розмірі 170 тис. грн. або конфіскація транспортного засобу за рішенням суду - це передбачено чинним законодавством.

Власників автомобілів на іноземній реєстрації мають можливість при оформленні транспортних засобів скористатися умовами перехідного періоду, встановленого Законом України №2612-VIII.

До 23 травня 2019 року (включно) митне оформлення транспортного засобу, щодо якого порушені строки та умови (вимоги) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, здійснюється за умови сплати належних митних платежів та добровільної сплати до державного бюджету коштів у сумі, що дорівнює розміру п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500 гривень). За таких умов особи звільняються від адміністративної відповідальності, передбаченої статтями 470, 481 та 485 Митного кодексу України, за порушення митних правил.

 

Податкові повідомлення-рішення для фізичних осіб в «Електронному кабінеті»

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України повідомила, що для фізичних осіб – платників податків в «Електронному кабінеті» надано он-лайн доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю.

Крім того, в режимі «ЕК для громадян» приватної частини «Електронного кабінету» платники податків – фізичні особи мають можливість перегляду даних щодо об’єктів рухомого та нерухомого майна, які є об’єктами оподаткування (земельні ділянки, житлові будинки, квартири, садові (дачні будинки), гаражі, легкові автомобілі тощо), відомості про які отримані з реєстрів інших державних органів та стосовно яких сформовані податкові повідомлення-рішення.

Також за необхідністю в «Електронному кабінеті» за допомогою сервісу «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі та перевірити розрахунки сум податкових зобов’язань по таких податках.

Інформацію розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/367308.html

Внесено зміни до Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 №391 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 р. № 117 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".

Зазначеними змінами, зокрема запропоновано ще одну умову для застосування «відсікаючої» ознаки, а саме: сума ПДВ (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України), сплаченого у попередньому місяці, повинна бути більше 20 тис. гривень.

Крім цього, відповідно до внесених змін податкові накладні/розрахунки коригування перевіряються відповідно до таких ознак (одночасно виконуються такі умови):

- загальна сума ПДВ (крім суми ПДВ, сплаченої під час ввезення товарів на митну територію України), сплачена за останні 12 календарних місяців, що передують місяцю, в якому складено податкову накладну/розрахунок коригування, платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну/ розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 400 тис. гривень;

- одночасно значення показників D та P, розрахованих у цьому підпункті, мають такі розміри: D > 0,05, P < Pм х 1,4.

Також у новій редакції викладено Додаток 1 «Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена» та Порядок №117 доповнено новими додатками: додаток 4 «Рішення про врахування/неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість»; додаток 5 «Рішення про неврахування таблиці даних платника податку на додану вартість».

Додатково повідомляємо, постанову Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 №391 опубліковано у газеті «Урядовий кур’єр» від 11.05.2019 №87.

Затверджено нові Узагальнюючі податкові консультації

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Міністерство фінансів України наказом від 26.04.2019 № 181 затвердило нові Узагальнюючі податкові консультації:

- щодо оподаткування податком на доходи фізичних осіб і військовим збором суми доходу, виплаченого роботодавцем працівнику за товари (роботи, послуги), що були придбані таким працівником за рахунок власних готівкових коштів;

- щодо оподаткування операцій обов’язкового продажу акцій акціонерами на вимогу особи, яка є власником домінуючого контрольного пакета.

Узагальнюючі податкові консультації розміщено на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України.

Затверджено порядок інформаційної взаємодії органів ДФС та Держказначейства щодо повернення помилково або надміру сплачених сум

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

З 26.04.2019 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 11.02.2019 № 60 «Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 08 квітня 2019 року за № 370/33341 (далі – Порядок).

Новація Порядку полягає у запровадженні єдиної автоматизованої системи створення, підписання, погодження електронних документів, їх передавання, одержання, оброблення з використанням електронного цифрового підпису та інформаційно-телекомунікаційних технологій і систем з одночасною повною відмовою від паперового документообігу.

Звертаємо увагу, що порядок електронної взаємодії застосовується щодо повернення платежів, належних:

● державному бюджету, з першого числа четвертого місяця, що настає за місяцем офіційного опублікування цього наказу, тобто з 01.08.2019;

● місцевим бюджетам, та платежів, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, з першого числа сьомого місяця, що настає за місяцем офіційного опублікування цього наказу, тобто з 01.11.2019.

Інформацію розміщено на офіційнму веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/378085.html

Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним необхідно подати пакет документів

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу реалізаторів пального, що Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 481), які набирають чинності з 01.07.2019.

Так, згідно із змінами, внесеними до ст. 15 Закону № 481, для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

► документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, цільове призначення якої відповідає заявленій діяльності;

► акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

►дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.

У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.

Суб’єкти господарювання, які здійснюють оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі пальним копії таких документів не подають.

Ліцензія на право виробництва пального або рішення про відмову у її видачі видається заявнику не пізніше 30 календарних днів з дня одержання зазначених у Законі № 481 документів. Ліцензія на право оптової торгівлі пальним, зберігання пального, роздрібної торгівлі пальним або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 20 календарних днів з дня одержання зазначених у Законі № 481 документів.

Після видачі/призупинення/анулювання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, вносить відповідні відомості до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального не пізніше наступного робочого дня з дня видачі/призупинення/анулювання відповідної ліцензії.

Слід зауважити, що з урахуванням змін, внесених Законом № 2628 до ст. 17 Закону № 481, за порушення норм Закону № 481 застосовуються такі фінансові санкції у разі:

◄ виробництва пального без наявності ліцензії – 1 000 000 гривень;

◄ оптової торгівлі пальним або зберігання пального без наявності ліцензії – 500 000 гривень;

◄ роздрібної торгівлі пальним без наявності ліцензії – 250 000 гривень.

«Електронний кабінет» надає можливість подати повідомлення про об’єкти оподаткування в електронному вигляді

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що користувачі «Електронного кабінету» через приватну частину (особистий кабінет) мають можливість подати Повідомлення про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність в електронному вигляді за формою № 20-ОПП (далі – Повідомлення за ф. № 20-ОПП).

Реєстраційні дані платника у Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДФС, дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються платником самостійно.

Повідомлення за ф. № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції № 2, яку можливо переглянути в режимі «Вхідні/вихідні документи» «Електронного кабінету».

Дані про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, відображаються в режимі «Облікові дані платника» «Електронного кабінету».

Звертаємо увагу, що обов’язок повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку платника податків про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, встановлений п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України. Такі відомості подаються у Повідомленні за ф. № 20-ОПП протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкту оподаткування або об’єкту, пов’язаного з оподаткуванням.

Впроваджено мобільні додатки ЗІР

ДФС постійно вдосконалює сервіси, орієнтуючись на сучасні технології, за допомогою яких надаються інформаційно-довідкові послуги фізичним та юридичним особам.

Одним із інформаційних сервісів ДФС є Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР).

Мета функціонування ЗІР:

- забезпечення громадськості оперативною, достовірною та повною інформацією;

- уникнення неоднозначного трактування законодавства;

- досягнення зростання рівня довіри до ДФС з боку суспільства.

Запрошуємо відвідати основну версію ЗІР та завантажити його мобільні додатки, які відтепер працюють на базі Android та IOS (m.zir.sfs.gov.ua).

Мобільні додатки перебувають в тестовій експлуатації. Пропозиції та зауваження щодо їх функціонування Ви можете надіслати на електронну адресу: u.koval@sfs.gov.ua.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Категория: Область | Просмотров: 212 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar