Покров Суббота 20.04.24, 18:31
Сайт
Главная » 2019 » Июль » 1 » Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
10:46
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Візит Голови ДПС Сергія Верланова до Університету ДФС: основні акценти

Голова Державної податкової служби України Сергій Верланов зустрівся з науково-педагогічним колективом Університету Державної фіскальної служби України та взяв участь в урочистостях з нагоди випуску студентів Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи і Навчально-наукового інституту інформаційних технологій університету.

Основні акценти під час заходів:

1. Фокус у розбудові Державної податкової служби – на розвиток цифрових сервісів. Саме тому особливої уваги вимагає посилення напряму інформаційних технологій в університеті, адже старими методами на сьогодні неможливо здійснити ефективні трансформаційні процеси.Надійний ІТ-захист також є важливим компонентом економічної безпеки як держави, державних інституцій так і приватного бізнесу. Крім того, викладання інформаційних технологій студентам економічних та юридичних спеціальностей формуватиме новий формат мислення та нові підходи до вирішення професійних завдань. В майбутньому можлива реалізація спільних ІТ-проектів між ДПС та Університетом.

2. Університет Державної фіскальної служби України має ключову роль у підготовці кадрів для податкової служби. Попри те, що на сьогодні відповідно до законодавства немає преференцій при конкурсному відборі на посади у службі для випускників профільного вищого навчального закладу, студенти Університету ДФС мають додаткову мотивацію для чесної перемоги – це прагнення починати свій професійний шлях в органах державної податкової служби. Вже у планах цього року – оновлення штату податкової служби як мінімум на 5 відсотків за рахунок випускників університету.

3. Необхідно покращити рівень наукової діяльності та підвищити швидкість підготовки наукових робіт та досліджень з питань, які належать до податкової тематики. Сьогодні існує запит не тільки суспільства, а й фахівців органів державної влади, зокрема ДПС, та профільного міністерства, на проведення відповідної науково-дослідної роботи.

4. Розвиток людського капіталу є вирішальним в успішності будь-якого проекту чи організації. Для підвищення ефективності роботи податкової служби університет ДФС має стати також базою проведення професійної підготовки та перепідготовки фахівців Державної податкової служби.

(Інформація прес-служби ДФС України).

Олександр Власов: «білому» бізнесу боятися нічого, акцент операції «Бастіон» - виключно на схеми

Мета запуску операції «Бастіон» – відпрацювання злагодженого механізму взаємодії податкової міліції, податкового і митного блоків, спрямованої на виявлення існуючих схем і протиправних механізмів на митниці, пов'язаних з торгівлею усередині країни, які існують через відсутність в Україні повної фіскалізації. Також, окрім виявлення та припинення схем, важливим є напрацювання змін у законодавстві, які унеможливлять виникнення таких схем у майбутньому. Про це заявив в.о. Голови ДФС Олександр Власов в інтерв`ю ІА «Інтерфакс-Україна».

За словами очільника ДФС, у процесі діалогу з представниками Європейской Бізнес Асоціації, Американської торгової палати в Україні та інших бізнес асоціацій фіскальна служба бачить розуміння і зацікавленість бізнесу у ліквідації тіньового ринку, оскільки він порушує чесну конкуренцію.

«Усім посил один: «білому» бізнесу боятися нічого, акцент – виключно на схеми, – наголосив Олександр Власов. – Є цікава статистика: в місяць оформлюється понад 10 тисяч митних декларацій. За три тижні роботи "Бастіону" на контролі 100 декларацій. Як бачите, це не багато із загальної кількості оформлень. І ніякої паніки у "білого" бізнесу немає».

За його словами, в основі операції «Бастіон» – аналітика. Йде потужний аналіз баз, ризиків, інформації, взаємодія з міжнародними партнерами шляхом обміну попередніми даними щодо товарів і транспортних засобів і тільки потім, коли все відпрацьовано, проводяться конкретні дії. Наприклад, якщо в декларації не вказано бренд чи країну походження товару і виникають запитання, спочатку запитується додаткова інформація, підтверджуючі документи і, як правило, суб'єкти самостійно декларують достовірні дані.

«Тому достовірність декларування - головне для нас завдання. Держава повинна знати в процентному співвідношенні експортно-імпортні операції з конкретних видів товару, щоб в подальшому регулювати або дерегулювати ті чи інші процеси», – підкреслив Олександр Власов.

Крім того, на думку в.о. Голови ДФС, важливим фактором є професіоналізм митника, який повинен побачити, прочитати, проаналізувати, де можуть бути товари прикриття. Це товари з низькою митною вартістю, які в контейнері зазвичай "прикривають" високоліквідний товар.

За час дії операції «Бастіон» вже отримані суттєві результати, що виражаються у досить показових цифрах.

«Так, на прикладі турецьких товарів, якщо до початку операції сума митних платежів з одного транспортного засобу становила 400-500 тис. гривень, то зараз - близько 750 тисяч. Тобто, майже на 10 тисяч доларів більше. На високоліквідному товарі зростання – до 1 мільйона гривень. Виявляється раніше цього не бачили або закривали очі», – зауважив Олександр Власов.

Очільник фіскальної служби також підкреслив, що напрацьований механізм боротьби зі схемами буде діяти і після реорганізації ДФС шляхом взаємодії задіяних відомств за основними напрямами: протидії порушенням митних правил, моніторингу ризикових операцій, аудиту, слідчих і оперативних підрозділів тощо.

(Інформація прес-служби ДФС України).

Сергій Верланов: створення Державної податкової служби йде активно та послідовно

Розпочато процес утворення територіальних органів Державної податкової служби як юридичних осіб публічного права. Відповідну постанову Кабінету міністрів України від 19 червня 2019 року № 537 «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби» підписав Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

Згідно з постановою, деякі органи Державної фіскальної служби будуть реорганізовані шляхом їх приєднання до відповідних органів Державної податкової служби. У системі територіальних органів ДПС на регіональному рівні будуть утворені головні управління в областях та у м. Києві, Офіс великих платників податків ДПС та Інформаційно-довідковий департамент ДПС.

За словами Голови Державної податкової служби Сергія Верланова, ухвалення постанови про утворення територіальних органів ДПС – черговий вагомий крок у процесі створення нової податкової служби.

Наразі територіальні органи Державної фіскальної служби, які реорганізуються, продовжуватимуть здійснювати свої повноваження до передачі таких повноважень територіальним органам Державної податкової служби.

Для забезпечення утворення територіальних органів Державної податкової служби необхідно здійснити ще низку заходів.

«Процес створення служби йде активно та послідовно, вже призначаються працівники на посади центрального апарату ДПС – необхідно забезпечити наповнення штату не менше ніж на 30 відсотків. Завершальним необхідним кроком буде прийняття розпорядження Кабінетом Міністрів України про початок роботи нової служби», - зазначив Сергій Верланов.

Олександр Власов: митниця повинна бути сильною

Для ефективної протидії контрабанді митниця повинна бути сильною і мати право оперативно-розшукової діяльності та власного слідства. Про це заявив в.о. Голови ДФС Олександр Власов в інтерв’ю ІА «Інтерфакс-Україна».

За його словами, це надасть митниці можливість повною мірою бути задіяною в системі проведення оперативних заходів, взаємодії та обміну інформацією, у тому числі й з митними органами інших держав.

«Також необхідно криміналізувати товарну контрабанду та контрабанду акцизних товарів. Тому що разом з декриміналізацією і виведенням цієї статті у фокус порушення митних правил держава зазнала втрат», - підкреслив Олександр Власов.

Крім того, за словами очільника ДФС, особливе значення надається вдосконаленню діючої системи управління ризиками. Наразі у системі функціонує більше 100 профілів ризиків, 400 алгоритмів і більш 87 тисяч підалгоритмів, відпрацьовуються критерії визначення «білого» платника.

«Важливим з точки зору мінімізації ризиків порушення законодавства при переміщенні товарів через кордон є і введення системи контролю руху товарів, що імпортуються – від точки ввезення до кінцевого споживача. Ось тоді на кожному етапі перепродажу за рахунок повноцінного запровадження фіскалізації буде видна сплата всіх необхідних платежів», – наголосив Олександр Власов.

Він також підкреслив, що на дії митниці не повинно бути жодних сторонніх впливів, ніхто і з правоохоронних органів, окрім митників, не повинен знаходитись у зоні митного оформлення.

Олександр Власов: у рамках операції «Бастіон» ДФС відпрацьовує алгоритм ефективних спільних дій за податковим та митним напрямами

З початку проведення операції «Бастіон» середньоденні надходження митних платежів зросли на понад 1,5 млрд гривень. Про це повідомив в.о. Голови ДФС Олександр Власов на спільній нараді з керівниками ГУ ДФС, митниць північно-східного регіону та структурних підрозділів центрального апарату у Сумах.

За його словами, платежі з ввезення товарів широкого споживання та промислової групи зросли на 15-20%. Податкове навантаження на одиницю ваги оподаткованого імпорту збільшилось на майже 10%. Оновлені критерії автоматичного аналізу ризикових операцій дали можливість зменшити обсяги схемного податкового кредиту на суму понад 0,5 млрд грн ПДВ лише по митному напрямку.

«Поки йде розділення ДФС у рамках операції «Бастіон» фіскальна служба відпрацьовує алгоритм спільних дій, який надалі буде задіяний для забезпечення ефективної взаємодії трьох окремих органів: Державної податкової служби, Державної митної служби та нової Служби фінансових розслідувань чи Нацбюро фінансової безпеки», - підкреслив Олександр Власов.

Як приклад такої взаємодії – отримання податковою міліцією оперативної інформації, яку надалі перевіряє податковий блок, виявляє порушення, і вже митниця вилучає товар. Також при виявленні та припиненні дії протиправних схем ухилення від оподаткування відпрацьовуються законодавчі зміни, які не допускатимуть застосування таких схем у подальшому.

В.о. Голови ДФС зазначив, що у рамках операції «Бастіон» основна увага фахівців фіскальної служби сконцентрована на таких напрямах:

- посилення контролю на західному кордоні, як одному з найбільш ризикорієнтованих напрямків;

- так звані «піджаки»: виявлення місць застосування схем, відпрацювання задіяних груп, притягнення до відповідальності;

- незаконна торгівля підакцизними товарами через інтернет-магазини. У першу чергу, мова йде про алкоголь та тютюнові вироби;

- мінімізація податкових платежів при реалізації брендових, високоліквідних товарів;

- cхема ухилення від сплати податків при експорті сільськогосподарської продукції шляхом використання фіктивних суб’єктів господарювання;

- нелегальний сигаретний трафік.

(Інформація прес-служби ДФС України).

Бюджети місцевих громад Дніпропетровської області отримали майже 2 млрд грн плати за землю

Власники та орендарі земельних ділянок Дніпропетровщини за п’ять місяців 2019 року поповнили місцеві бюджети на 1 млрд 997,9 млн грн, зокрема, 1 млрд 905,9 млн грн сплачено юридичними особами та 92,0 млн грн – фізичними особами. Фактичні показники аналогічного періоду минулого року перевищено на 489,0 млн грн, або на 32,4 відсотки.

Орендна плата за користування землею та земельний податок є одним з вагомих джерел наповнення місцевих скарбниць області і становить 16 відсотків до їх загальних надходжень.

Як зазначає начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владислав Воінов: «Плата за землю – це бюджетоформуючий платіж наших територій, тому його адміністрування під особливим контролем. Акцент у цьому напрямку роботи ставимо на те, аби жоден гектар ріллі, пасовищ, земельних ділянок, які виділені під ведення бізнесу, не пройшов повз оподаткування. Сільські і селищні ради на місцях володіють ситуацією із землевідведенням і землекористувачами, тому тісна співпраця із органами Державної фіскальної служби дає позитивні результати».

Проведено семінар з бухгалтерами профспілкових комітетів первинних організацій профспілки металургів і гірників України

За організацією Дніпропетровської обласної організації профспілки металургів і гірників України 21 червня поточного року у Будинку профспілок Дніпровського обласного об’єднання профспілок відбувся семінар-навчання бухгалтерів та скарбників профспілкових комітетів первинних організацій профспілки металургів і гірників України з питань оподаткування, в якому прийняла участь начальник управління комунікацій Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипова.

На семінарі розглядався широкий спектр питань щодо діяльності неприбуткових підприємств, установ та організацій (далі – неприбуткові організації), зокрема, за такими напрямками:

- особливості оподаткування профспілкових організацій у рамках Податкового кодексу України;

- господарські операцій, при здійсненні яких можливо втратити статус неприбуткової організації;

- особливості операцій з надання допомоги різних видів (поворотна, безповоротна) та форм (грошова, негрошова);

- порядок оподаткування виплат профспілок; вартості путівок, турів вихідного дня та літнього відпочинку; подарунків і призів.

Захід пройшов у форматі обговорення та отримання кваліфікованих відповідей на актуальні питання, що виникають у бухгалтерів професійних спілок, як неприбуткових організацій, під час їх роботи.

З січня по травень 2019 року на Дніпропетровщині видано 5,8 тисяч ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами

За п’ять місяців поточного року ГУ ДФС у Дніпропетровській області видано 5796 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами. Загалом, станом на 1 червня в області діє 14432 ліцензії по 4816 суб’єктах господарювання.

Крім того, ведеться систематичний контроль за своєчасністю щоквартальної сплати суб’єктами господарювання за ліцензії на право роздрібної торгівлі. В результаті, з початку року призупинено дію 1136 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу.

«Слід зазначити, що з початку поточного року, за порушення законодавства в частині продажу алкогольних та тютюнових виробів було анульовано 969 ліцензій, у тому числі 39 ліцензій за порушення законодавства в частині продажу зазначених товарів особам, які не досягли 18 років», - повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.

Здача в оренду майна

В сучасних умовах здача в оренду власного майна, кімнати у квартирі, самої квартири, гаража, дачного будиночку, є додатковим і зовсім не зайвим джерелом заробітку.

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко звертає увагу нагадує, що здавання в оренду власного нерухомого майна може здійснюватися фізичними особами як у межах підприємницької діяльності, так і без реєстрації орендодавця як фізичної особи - підприємця. Юридичне оформлення таких правовідносин відбувається шляхом підписання договору про найм чи оренду нерухомого майна.

Але досить часто громадяни України забувають, що згадане джерело заробітку підлягає оподаткуванню, що передбачено нормами Податкового кодексу України (ст. 170).

Орендодавцю, який здає квартиру фізичним особам і не є підприємцем, кожного кварталу протягом 40 днів необхідно самостійно нарахувати та сплатити податок за ставкою 18% в залежності від суми отриманого доходу.

Сума отриманого доходу, сплаченого протягом року податку та нарахованого податкового зобов’язання, відображається орендодавцем у річній податковій декларації. Зазначена декларація подається до податкової інспекції за податковою адресою платника до 1 травня наступного року.

Платники єдиного податку мають право на відпустку

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко нагадує. Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку на час відпустки, один раз на рік, протягом одного календарного місяця. Також звільняються від сплати податку і у випадку хвороби, якщо вона триває 30 і більше календарних днів. Про це нагадують в Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області.

Щоб скористатись правом на відпустку платникам необхідно подати до територіального органу ДФС заяву у довільній формі з інформацією про період запланованої відпустки чи терміни втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності. Окремого терміну подання таких заяв нормами Кодексу не передбачено.

З метою уникнення порушення терміну щодо сплати авансових платежів рекомендується заяву щодо періоду щорічної відпустки подавати до початку відпустки. А заяву щодо терміну втрати працездатності доцільно подавати одразу після закінчення лікарняного.

Звертаємо увагу: на цей період підприємці не звільняються від сплати єдиного соціального внеску, який необхідно сплати в розмірі не менше мінімального страхового платежу, тобто 918,06 грн, а також якщо під час відпустки або лікарняного підприємець отримує дохід, то за такий період йому доведеться сплатити єдиний податок, оскільки отримання коштів є підтвердженням ведення діяльності.

Столичні митники виявили оборудку з турецькими солодощами на суму понад 1 млн гривень

У рамках проведення операції «Бастіон» столичними митниками виявлено факт незаконного переміщення через митний кордон України турецьких солодощів вартістю понад 1 млн грн.

Українським імпортером ввезено на митну територію України 21 тонну турецьких солодощів, вартість яких за товаросупровідними документами складала 344 тис. гривень.

При цьому, згідно з матеріалами, отриманими від митної адміністрації Турецької Республіки в рамках міжнародної взаємодії, встановлено, що дійсна вартість вищезазначених товарів під час експорту з території Турецької Республіки складала понад 1 млн гривень.

Отже, надавши для митного оформлення інвойс з неправдивими відомостями щодо вартості товару, український імпортер солодощів намагався ухилитись від сплати податків та обов’язкових платежів у повному обсязі.

Наразі відносно керівника підприємства-імпортера складено протокол про порушення митних правил, передбачених ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України, санкція якої передбачає конфіскацію товарів та накладення штрафу у розмірі 100% їх вартості.

Справу буде скеровано до суду, а розмір накладеного стягнення за результатами розгляду може сягнути понад 2 млн грн.

З початку року Центрами обслуговування платників Дніпропетровщини надано понад 150 тисяч адміністративних послуг

На сьогодні 36 Центрів обслуговування платників Головного управління ДФС у Дніпропетровській області надають 31 вид адміністративних послуг. Впродовж січня – травня 2019 року ЦОП області надано майже 151,7 тисяч таких послуг.

Діяльність ЦОП Дніпропетровщини забезпечують 269 працівників.

Нагадаємо, що з місцями розташування та графіками роботи ЦОП Дніпропетровської області, а також із вичерпним переліком послуг можна ознайомитись на суб - сайті «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» за посиланням http://dp.sfs.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/

 

Відбувся тренінг з питань контролю за транскордонним переміщенням контрольованих та токсичних хімічних речовин

Фахівці Державної фіскальної служби та Державної прикордонної служби України взяли участь у тренінгу з посилення контролю за транскордонним переміщенням контрольованих та токсичних хімічних речовин відповідно до європейських норм та практик, який відбувся у Департаменті спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС, м. Хмельницький.

Тренінг проходив у рамках Проекту Організації з безпеки та співробітництва в Європі (ОБСЄ) «Посилення контролю за транскордонним переміщенням контрольованих та токсичних хімічних речовин». Зі слухачами працювала команда досвідчених тренерів – фахівців ДФС та ДПС, експертів ОБСЄ, у тому числі міжнародних експертів проекту зі Словацької республіки, а також представників Координатора проектів ОБСЄ в Україні.

24 учасника, які у майбутньому на місцях навчатимуть своїх колег особливостям виявлення, реагування та протидії нелегальному обігу хімічних речовин, протягом чотирьох днів опановували основи національного законодавства України, ознайомилися з відомчими нормативними актами з питань хімічної безпеки, опрацювали порядок ідентифікації небезпечних хімічних речовин та алгоритм дій посадових осіб при виявленні нелегального переміщення таких речовин.

Значну увагу на заняттях було приділено заходам безпеки та засобам індивідуального захисту, діям персоналу у випадку хімічного забруднення, а також налагодженню ефективної міжвідомчої взаємодії. Майбутні національні тренери набували тренерського досвіду - організовували та проводили заняття за встановленим порядком та під керівництвом наставника.

Під час заходу, у рамках проекту, відбулася передача до Департаменту міжнародної технічної допомоги, а саме: симуляторів отруйних речовин, тестерів для ідентифікації вибухових речовин, захисних хімічних костюмів, протигазів, різних ємностей для хімікатів. Це обладнання надасть додаткові можливості для посадових осіб митниць відпрацьовувати свої дії при виявленні небезпечних хімічних речовин в умовах, наближених до реальних, що сприяє посиленню практичної спрямованості процесу підвищення рівня професійної компетентності працівників органів ДФС.

Довідково.

Проект Організації з безпеки та співробітництва в Європі (далі - ОБСЄ) «Посилення контролю за транскордонним переміщенням контрольованих та токсичних хімічних речовин», метою якого є зміцнення системи контролю та моніторингу хімічних речовин при їх транспортуванні через кордон, успішно функціонує в Україні з 2018 року.

Цей проект міжнародної технічної допомоги впроваджується в інтересах Державної фіскальної служби України (ДФС) та Державної прикордонної служби України (ДПС) за підтримки Європейського Союзу та Сполучених Штатів Америки.

У Дніпропетровській митниці ДФС обговорювали операцію «Бастіон»

У приміщенні Дніпропетровської митниці ДФС, відбулася робоча зустріч керівництва митниці з представниками суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та компаніями - членами Європейської Бізнес Асоціації, за участі представників Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Головною метою проведення зустрічі стало обговорення питань організації та координації практичних заходів у рамках проведення операції «Бастіон».

Крім того, учасники обговорювали актуальні питання, які виникають під час здійснення митних формальностей та необхідні організаційні заходи для їх вирішення.

Нагадуємо, що 03 червня 2019 року на території України розпочалася операція «Бастіон», метою якої є протидія незаконному ввезенню товарів на митну територію України, виявлення та припинення порушень митного та податкового законодавства, перекриття каналів незаконного потрапляння товарів на внутрішній ринок країни тощо. В операції задіяні всі підрозділи ДФС, а саме: митний, податковий блоки та податкова міліція.

Операція «Бастіон» у першу чергу направлена на боротьбу з тіньовою економікою, легального бізнесу вона не торкнеться.

Дніпропетровська митниця ДФС є відкритою для суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності і буде продовжувати здійснювати заходи, спрямовані на забезпечення сприятливих умов для зовнішньоекономічної діяльності підприємств.

Легалізація заробітної плати – одне з найактуальніших питань сьогодення

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує. Питання легалізації заробітної плати та зайнятості населення, дотримання законодавства про працю набуло сьогодні великої актуальності, на жаль, відносини між роботодавцями та найманими працівниками не завжди відповідають нормам законодавства.

Громадяни, які працюють без укладання трудового договору, позбавляють себе лікарняного, допомоги у разі отримання травми на виробництві, трудового стажу, пенсії, втрачають оплачувану відпустку.

Слід пам’ятати, що офіційне оформлення працевлаштування є гарантією соціального захисту працівника, кадрової стабільності та налагодженої роботи усіх учасників трудового процесу. Водночас, для роботодавця – це і позитивний імідж та репутація надійного партнера, що є запорукою процвітання бізнесу та примноження прибутків.

Суспільство має усвідомити, що легалізація заробітної плати – це гідне забезпечення майбутнього кожного з нас.

 

Фізичні особи можуть скористатися сервісами «Електронного кабінету»

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що ДФС України на головній сторінці офіційного веб-порталу за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/380398.html повідомила наступне.

З 31 травня 2019 року ДФС України запроваджено низку електронних сервісів, зокрема, щодо можливості сплати податку на майно з фізичних осіб (податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортний податок та плата за землю) засобами «Електронного кабінету».

Для можливості користування «Електронним кабінетом» платникам податків необхідно отримати особисті ключі електронного цифрового підпису.

Також за допомогою «Електронного кабінету» платники податків – фізичні особи мають можливість перегляду даних, зокрема, щодо:

- об’єктів оподаткування (земельні ділянки, житлові будинки, квартири, садові (дачні будинки), гаражі, легкові автомобілі);

- сформованих податкових повідомлень-рішень та необхідних платіжних реквізитів органів місцевого самоврядування для сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- розрахунків сум податкових зобов’язань по таких податках;

- стану розрахунків з бюджетом.

Одночасно зазначаємо, що при використанні «Електронного кабінету» платники податків матимуть змогу заощадити свої кошти та час, сплатити зазначені податки в будь-який зручний, у т.ч. неробочий час. Це також позбавляє необхідності відвідувати центри обслуговування платників, банківські установи тощо.

Впроваджено мобільні додатки ЗІР

ДФС постійно вдосконалює сервіси, орієнтуючись на сучасні технології, за допомогою яких надаються інформаційно-довідкові послуги фізичним та юридичним особам.

Одним із інформаційних сервісів ДФС є Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР).

Мета функціонування ЗІР:

- забезпечення громадськості оперативною, достовірною та повною інформацією;

- уникнення неоднозначного трактування законодавства;

- досягнення зростання рівня довіри до ДФС з боку суспільства.

Запрошуємо відвідати основну версію ЗІР та завантажити його мобільні додатки, які відтепер працюють на базі Android та IOS (m.zir.sfs.gov.ua).

Мобільні додатки перебувають в тестовій експлуатації. Пропозиції та зауваження щодо їх функціонування Ви можете надіслати на електронну адресу: u.koval@sfs.gov.ua.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном 0800 501007 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

Сектор організаційного забезпечення

 

 

 

Категория: Область | Просмотров: 226 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar