Покров Понедельник 29.04.24, 12:57
Сайт
Главная » 2012 » Май » 15 » «Будівництво правобережних з’їздів з Кайдацького мосту, що є втіленням сучасних інженерних технологій України, вже виконано на 25%»
23:43
«Будівництво правобережних з’їздів з Кайдацького мосту, що є втіленням сучасних інженерних технологій України, вже виконано на 25%»
«Будівництво правобережних з’їздів з Кайдацького мосту, що є втіленням сучасних інженерних технологій України, вже виконано на 25%»Голова облдержадміністрації Олександр Вілкул провів виїзну робочу нараду щодо ходу будівництва правобережних з’їздів з Кайдацького мосту у Дніпропетровську. У нараді взяли участь заступники голови облдержадміністрації Іван Ступак та Геннадій Темник, Дніпропетровський міський голова Іван Куліченко, керівники профільних підрозділів облдержадміністрації та міськвиконкому Дніпропетровської міської ради, представники підрядних та проектувальних підприємств та організацій.
Правобережні з'їзди з Кайдацького мосту (ділянка дороги від вулиці Кайдацький шлях до Криворізького шосе в Дніпропетровську) є північною складовою об’їзної дороги Дніпропетровська і являють собою міську магістраль безперервного руху протяжністю 5 км, з яких 1 км - це естакада висотою 5,5 метрів, яка буде проходити над промисловою зоною і залізницею. Будівництво об’єкту було розпочато 2011 року з ініціативи губернатора Олександра Вілкула за підтримки Президента та Уряду України. Його кошторисна вартість становить 1,032 млрд грн. 
«Дорожній комплекс Кайдацький міст та правобережні з'їзди з Кайдацького мосту висотою 5,5 метрів є найбільшим інженерно-дорожнім інфраструктурним об'єктом Східної України. Будівництво цього комплексу я тримаю на особистому контролі. Наразі вже виконано 25% цьогорічних робіт з будівництва цього об’єкту. Реалізація цього проекту дозволить покращити умови пересування обласним центром та є втіленням сучасних інженерних технологій України. Цьогоріч на продовження будівництва  правобережних з’їздів з Кайдацького мосту з державного бюджету передбачено 300 млн грн, що втричі більше, ніж минулого року. Це дозволить виконати значно більший обсяг робіт, аніж торік. Зокрема, по вулиці Каховки буде перенесено всі інженерні мережі та лінії електропередач. Також цього року передбачено встановити 22 з 24 опор під майбутню естакаду (наразі встановлено вже 12),  та влаштувати земельне полотно в районі вулиці Маяковського для будівництва транспортної розв'язки. Тож до кінця 2012 року передбачено довести будівельну готовність об’єкту до 40%. Роботи йдуть за графіком. Їх якість контролюється ретельно», - сказав Олександр Вілкул. 
Згідно з дорученням губернатора Олександра Вілкула за місяць, що минув з часу чергової попередньої наради, на об’єкті перенесено трамвайні колії в районі вулиці Маяковського та розпочато влаштування переїзду через них для виконання робіт з улаштування земельного полотна під майбутню транспортну розв'язку. На 100% виконано бетонування буронабивних паль під праві опори №8 та №9, та під ліві опори №16 та №17. Повністю виконано монтаж 24 залізобетонних балок між опорами №13, 14, 15. Виконано котлован під буріння свердловин для опори №18. 
Загалом у рамках реалізації проекту з будівництва правобережних з’їздів з Кайдацького мосту на території ПАТ «Дніпропетровський трубний завод» виконано 100% бетонування буронабивних паль і ростверків  під опори №№ 19, 20. В районі вулиці Сухий острів виконано відселення мешканців, яким надано нові квартири, та триває демонтаж  6 будинків. На території  ВАТ АТП-11262 «Дніпроважмаш» - повністю виконано  ростверки під опори №№ 22, 23, 24 та бетонування тіла опори № 22. Наразі виконується бетонування залізобетонних стаканів під тіло опори № 24. У районі просп. Свободи і вул. Каховки  з-під плями забудови опор  № 8-18 виконано демонтаж будівель і вивезено сміття, винесено зовнішні мережі. Виконано бетонування та монтаж конструкцій опор №№ 10-15 (6 пар лівих і правих) та лівої опори № 9.
Довідка:
Актуальність будівництва правобережного з’їзду з Кайдацького мосту
Проектування Кайдацького мосту через р.Дніпро у м.Дніпропетровську, а також лівобережних і правобережних підходів з виходом на зовнішні автомобільні дороги загального користування, мало метою винести транзитний вантажний автотранспорт з центральної частини міста. Завдяки цьому кількість шкідливих викидів в атмосферу зменшиться на 900 тонн на рік.
Кайдацький міст був введений в експлуатацію восени 1981 року. Сьогодні на лівому березі збудований автодорожній підхід до Кайдацького мосту, який в результаті інтенсивної забудови на лівобережжі перетворився  в магістральну вулицю регульованого руху – Донецьке шосе, що має безпосередній вихід на зовнішні автомобільні дороги загального користування Київ-Луганськ-Ізварине та Харків-Сімферополь-Севастополь.
Автодорожнього підходу до Кайдацького мосту з безпосереднім виходом на зовнішні автомобільні дороги загального користування на правобережжі на сьогодні немає. До цього часу рух автотранспорту по правобережжю здійснюється по вулично-дорожній мережі міста (вулиця Кайдацький шлях, правобережна транспортна розв’язка на вулиці Набережна Заводська, вулиця Павлова, проспект Калініна, проспект Петровського, вулиця Київська). При цьому, пропускна здатність і габарити вулично-дорожньої мережі  не відповідають розмірам і структурі транспортних потоків. Це викликає серйозні збої в організації дорожнього руху в місті (пробки), виводить з ладу дорожнє покриття і приводить до значного зниження маршрутної швидкості транспортних засобів, збільшенню споживання ПММ і росту кількості шкідливих викидів.
Як пролягатимуть правобережні з’їзди з Кайдацького мосту:
Правобережний підхід до Кайдацького мосту через р.Дніпро у м.Дніпропетровську представляє собою магістральну дорогу на ділянці від вулиці Кайдацький шлях до автомобільної дороги загального користування Київ-Луганськ-Ізварине прокладену по вулиці Кайдацький шлях у напрямку першої черги Південного обходу Дніпропетровська.
Початковий пункт – прибережна транспортна розв’язка на вулиці Набережна Заводська.
Кінцевий пункт – вулиця Київська на околиці міста.
Трасу магістральної дороги прокладено через проспект Свободи, житлову забудову садибного типу та по території підприємств західного району міста.
Територію підприємств західного району міста (ВАТ "Дніпропетровський металургійний завод ім.Петровського”, ВАТ "Дніпропетровський трубний завод”, залізничні колії ДП "Придніпровська залізниця”, трамвайні колії міського комунального підприємства Дніпропетровський електротранспорт”, ВАТ "АТП 11262 "Важавтотранс”) траса перетинає суцільною естакадою. В кінці естакади передбачена транспортна розв’язка у двох рівнях з улаштуванням з’їздів на вулицю Маяковського.Далі трасу прокладено між ВАТ "Дніпрококс” та ВАТ  "Дніпроважмаш” з улаштуванням шляхопроводу через під’їзні залізничні колії ВАТ "Дніпрококс”.
В подальшому трасу буде прокладено по тальвегу балки Сухий Яр до її верхів’я і через відвершок балки, з улаштуванням прямокутної труби, по корінному схилу місцевого водорозділу до вулиці Київська біля межі міста. Примикання до вулиці Київська, яка в межах міста є автомобільною дорогою загального користування Київ-Луганськ-Ізварине, передбачено в одному рівні по типу саморегульованого із   рухом по кільцю.
Категория: Область | Просмотров: 768 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar