Покров Суббота 30.11.24, 10:54
Сайт
Главная » 2014 » Сентябрь » 1 » Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області інформує
21:59
Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області інформує

На Дніпропетровщині тотальна боротьба з корупцією. Корупція  - протиправна діяльність, яка полягає у використанні службовими особами їх прав і посадових можливостей для особистого збагачення. Характерною ознакою корупції є конфлікт між діями посадової особи та інтересами громадян, що є злочином проти державної влади. Сьогодні корупція є найбільшою перепоною до економічного зростання і розвитку, здатною поставити під загрозу будь-які перетворення.

В якості профілактичних заходів щодо недопущення корупційних дій працівниками структурних підрозділів ГУ Міндоходів області, співробітниками управління внутрішньої безпеки проведено: 463 лекції та співбесіди з працівниками та кандидатами на працевлаштування до органів Міндоходів; винесено 105 офіційних застережень про недопущення протиправної поведінки; матеріали УВБ, в тому числі про функціонування проекту «Пульс» транслювались у 94 теле- та радіопрограмах, 20 опубліковано у друкованих ЗМІ, 33 у мережі Інтернет; перевірено 225 кандидатів на зайняття посад в органах Міндоходів, з яких 19 відмовлено у призначенні на посаду. Але впродовж семи місяців 2014 року співробітниками управління внутрішньої безпеки ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області за основними лініями роботи взято участь у проведенні 216 службових розслідувань та перевірок, за результатами яких встановлено 128 фактів порушення вимог діючих законодавчих та нормативно-правових документів з боку співробітників структурних підрозділів ГУ Міндоходів області, зокрема:

- відкрито 24 кримінальних провадження, в тому числі 5 – за фактом вимагання та отримання хабара;

- виявлено 24 кримінальних правопорушень, скоєних співробітниками структурних підрозділів ГУ Міндоходів області.

Безпосередньо за матеріалами управління внутрішньої безпеки відкрито 23 кримінальних провадження та виявлено 19 кримінальних правопорушень, в тому числі 4 – за фактом вимагання та отримання хабара.

Тож з метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області забезпечено інформування платників податків про функціонування антикорупційного сервісу Міністерства доходів і зборів України «Пульс», доступний клієнтам податкової служби та митниці.

Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує:

- труднощі в спілкуванні;

- некоректне ставлення;

- перевищення повноважень;

- неякісне обслуговування

та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

В результаті реформування податкової системи

аграрний сектор може перейти на загальну систему оподаткування

Україна серед 189 країн світу за показником легкості ведення бізнесу займає 112 місце, за показником «сплата податків» – 164 місце, тож з метою виправлення цієї ситуації розроблено пакет економічних реформ, однією зі складових якого є Концепція реформування податкової системи України. Вона передбачає скорочення кількості податків і зборів з 22 до 9. Майже місяць триває обговорення Концепції реформування податкової системи України, а саме щодо: скасовування збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності; збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності; рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктоводами, транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України; збору за місце для паркування транспортних засобів; туристичного збору та збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства.

З метою скасування податкового обліку і забезпечення ведення єдиного бухгалтерського обліку пропонується реформувати порядок оподаткування податком на прибуток. В якості об’єкта оподаткування буде виступати фінансовий результат, визначений за правилами бухгалтерського обліку, скоригований на три різниці: амортизація, резерви, фінансові операції. Таким чином, із 49 податкових різниць залишиться всього 3.

В аграрному секторі пропонується перевести на загальну систему оподаткування підприємства, у яких обсяг виручки перевищує 20 млн. грн. та більше 3 тис. гектарів землі. Інші підприємства залишаються на діючій пільговій системі оподаткування.

З метою зниження навантаження на фонд оплати праці представлені кілька моделей реформування податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що є дуже соціально важливим, тож пропонуємо всіх громадян залучитися до ознайомлення Концепції.

Ознайомитись з Концепцією можна на веб-порталі Державної фіскальної служби України (http://sfs.gov.ua/) у розділі «Громадські обговорення».

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області запрошує всіх, хто ще не встиг ознайомитися з Концепцією долучитися до реформування податкової системи України, так як це є дуже важливо для розвитку країни.


 

Митний режим транзитних перевезень

Митним законодавством передбачено вимоги до товарів, що мають виконуватись при переміщенні товарів транзитом, а саме:

1. перебувати у незмінному стані, крім змін внаслідок природного зношення або втрат за нормальних умов транспортування та зберігання;

2. не використовуватися на території України ні з якою іншою метою, крім транзиту;

3. у випадках, визначених законодавством України, переміщуватися за наявності дозволу на транзит через територію України, який видається відповідними уповноваженими органами;

4. у випадках, визначених Кабінетом Міністрів України, переміщуватися встановленими маршрутами та шляхами;

5. бути доставленими до митного органу призначення у строк, що визначається відповідно до чинних в Україні нормативів на перевезення вантажів, виходячи з виду транспорту, маршруту, відстані до кінцевого пункту та інших умов перевезення.

Учасниками транзиту є вантажовласники та суб’єкти підприємницької діяльності (перевізники, порти, станції, експедитори, морські агенти, декларанти та інші), які у встановленому порядку надають (виконують) транзитні послуги (роботи).

Згідно п. 197.8 ст. 197 Податкового кодексу України, операції з постачання послуг з перевезення (переміщення) пасажирів та вантажів транзитом через митну територію України, а також з постачання послуг, пов’язаних із таким перевезенням (переміщенням) звільняються від оподаткування.


 

Транзитнi вантажi

Транзитними вантажами є насипнi, наливнi, навалочнi, штучнi, тарно-штучнi товари, вантажобагаж, що прийнятi до перевезення згiдно з договором (контрактом). Такi вантажi, а також транспортнi засоби транзиту i контейнери вважаються прохiдними через територiю України у разi, якщо проходження цих вантажiв з перевантаженням, складуванням, подрiбненням на партiї, змiною транспортного засобу транзиту чи без таких операцiй є частиною повного маршруту перевезення, що розпочинається i закiнчується за межами територiї України. При перевезенні   вантажi супроводжуються товарно-транспортною накладною, складеною мовою мiжнародного спiлкування, рахунком-фактурою (Invoice) або iншим документом, що вказує вартiсть товару, пакувальним листком (специфiкацiєю), вантажною вiдомiстю (Cargo Manifest), книжкою МДП (Carnet TIR), книжкою АТА (Carnet ATA). При декларуваннi транзитних вантажiв вiдповiдно до митного законодавства України до митних органiв подається вантажна митна декларацiя (ВМД) або накладна УМВС (СМГС), накладна ЦIМ (СIМ), накладна ЦIМ/УМВС (CIM/SMGS, ЦИМ/СМГС), книжка МДП (Carnet TIR), книжка АТА (Carnet ATA), необхiднi для здiйснення митного контролю.


 

Збір за першу реєстрацію транспортного засобу

Платниками збору за першу реєстрацію транспортного засобу є юридичні та фізичні особи, які здійснюють першу реєстрацію в Україні транспортних засобів, що відповідно Податкового кодексу є об’єктами оподаткування.

Сума збору за першу реєстрацію транспортного засобу обчислюється щодо кожного транспортного засобу як добуток відповідної бази оподаткування, ставки збору та відповідного коефіцієнта. Збір за першу реєстрацію транспортного засобу сплачується фізичними та юридичними особами перед проведенням першої реєстрації в Україні транспортних засобів. Платники збору за першу реєстрацію транспортного засобу зобов’язані при першій реєстрації в Україні пред’являти квитанції або платіжні доручення про сплату збору з відміткою банку про дату виконання платіжного доручення, а платники, звільнені від сплати збору, — відповідний документ, що дає право на користування такими пільгами.

У разі відсутності документів про сплату збору за першу реєстрацію транспортного засобу або документів, що дають право на користування пільгами, перша реєстрація в Україні не проводиться.

 
Категория: Область | Просмотров: 1341 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar