Главная » 2013 Май 21 » Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
15:45 Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує | |
Майже 2 тисячі найманих працівників Дніпропетровщини змогли легалізувати трудові відносини з працедавцями Не дивлячись на травневі свята в Головному управлінні Міндоходів у Дніпропетровській області підведено підсумки перевірок суб‘єктів господарювання з питань повноти та правильності нарахування, утримання і перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб. За чотири місяці 2013 року в області проведено 372 перевірки, під час яких встановлено 262 порушення щодо нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб. За результатами перевірок до бюджету додатково перераховано більше шести мільйонів гривень. Також, під час проведення перевірок виявлено 1729 працівників, які змогли офіційно оформити трудові відносини з працедавцями. Ще майже чотириста мешканців області залучено до державної реєстрації підприємницької діяльності. Офіційне оформлення взаємовідносин між працедавцями та найманими працівниками - це питання і наповнення бюджету, і соціальної справедливості. Тож, співробітники Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області і далі продовжують працювати в цьому напрямку. Більше 60 тисяч пасажирів пройшли через митні пости у аеропортах Дніпропетровської області Щонайменше втричі збільшився на свята потік пасажирів через митницю у аеропортах Дніпропетровської області. Це перш за все пов’язано з травневими святами, які в цьому році співпали з релігійними святами. Крім того, на закордонних курортах розпочинається сезон літнього відпочинку, тож збільшено і кількість рейсів до традиційних міст відпочинку українських туристів. Загалом у аеропортах міст Дніпропетровська та Кривого Рогу, з яких є вильоти до Туреччини, Єгипту та Європи у чотири зміни чергують 50 співробітників Міністерства доходів і зборів України. Як показує практика цього досить, щоб пасажири не затримувались на митних терміналах і перельоти розпочиналися своєчасно. З початку року в Дніпропетровській області через митні термінали аеропортів вже пройшло більше 60 тисяч пасажирів. А літній сезон, під час якого кількість пасажирів, що направляються за кордони України, різко зростає, лише розпочався. Турбуючись про здоровий відпочинок дітей на свята, співробітники Міндоходів Дніпропетровщини склали 34 протоколи на торгівців тютюном та алкоголем Майже півмільйона гривень нарахували співробітники Міндоходів Дніпропетровщини після 68 перевірок суб’єктів господарювання, що торгували підакцизними товарами у роздріб. Найбільш поширеним порушенням торгівців алкоголем та тютюном є продаж підакцизних товарів неповнолітнім. Тож, співробітникам Міндоходів області, разом з міліцією, довелося нагадувати про діючий закон «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів». З початку року працівниками Міністерства внутрішніх справ у Дніпропетровській області складено 34 протоколи за результатами перевірок, за даними яких співробітниками головного управління Міндоходів в Дніпропетровській області анульовано 25 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. При цьому, нараховані фінансові санкції на суму 231 тис. гривень. З часом кількість бажаючих у Дніпропетровській області нажитися на торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами неповнолітнім скорочується, а от штрафи збільшуються. Про це варто пам’ятати торгівцям, особливо напередодні свят, коли кількість дітей на вулиці напевне збільшиться. Тож, хай вони проведуть свята не затуманюючи розум та не шкодячи своєму здоров’ю! Другу за квітень партію контрабандних цигарок, більш як на мільйон гривень, виявили співробітники головного управління Міндоходів Дніпропетровщини Дніпродзержинські ділки надто полюбляють торгувати цигарками і все б нічого, якби цигарки не виявлялися контрабандними. Другу значну партію контрабандних цигарок за місяць виявили у місті Дніпродзержинську співробітники головного управління Міндоходів Дніпропетровщини. Якщо у попередній партії контрабандних цигарок було 120 тисяч пачок цигарок з Білорусії, Росії та Молдавії, то у 43 - річного мешканця Дніпродзержинська, який спромігся привезти цигарки в обхід митниці вилучено вже 150 тисяч папок цигарок на суму більше 1 мільйона гривень. Навіть без акцизних марок цигарки реалізовували невеликими партіями по всій Дніпропетровській області. При цьому звичайно будь - які документи підтверджуючі походження та якість товару були відсутні. Втім, контрабандний «товар» надходив до області «на замовлення» і такі дрібниці ділка не цікавили. У рамках порушеного кримінального впровадження з ознаками злочину, передбаченого статтею 204 Карного кодексу України, вирішується питання про притягнення організатора контрабандного цигаркового ланцюжка до відповідальності згідно чинного законодавства. Майже 26 мільйонів гривень на Дніпропетровщині сплатили суб’єкти господарювання, які обрали спрощену систему оподаткування Одним з економічних пріоритетів підтримки соціальної стабільності в Україні є збереження і розширення представників малого бізнесу, які працюють на спрощеній системі оподаткування. Для підприємців – реєстрація платниками єдиного податку – це можливість спростити звітність, що подається до Міністерства доходів і зборів, і заощадити значні засоби підтримки бізнесу. В той же час, завдяки прощенній систем оподаткування, підприємці з невеликим товарообігом, та відповідно з невисоким доходом, створюють додаткові робочі місця, при цьому стабільно сплачуючи найнятим робітникам заробітну плату. Станом на 1 квітня 2013 року в Дніпропетровській області зареєстровано 10 570 юридичних осіб – суб’єктів господарювання, що працюють на спрощеній системі оподаткування. Торік їх налічувалось ледве більше 10 тисяч. В той же час, в 2012 році, до бюджету платниками єдиного податку – юридичними особами сплачено 1 мільярд 995 мільйонів гривень. При цьому на підприємствах, що обрали спрощену систему оподаткування працює більше 23 тисяч найманих працівників. В середньому доходи одного такого підприємства складали майже 200 тисяч гривень. У першому кварталі 2013 року юридичними особами – платниками єдиного податку до бюджету сплачено майже 26 мільйонів гривень, що в 2,2 рази більше аналогічного періоду минулого року. Прес-служба Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області За 4 місяці звітного року бізнес Нікопольщини поповнив казну на 219,9 млн.грн. Про це повідомив начальник Нікопольської ОДПІ Геннадій Коваленко. За його словами за січень - квітень 2013 року податківці Нікопольщини спрямували до бюджетів всіх рівнів 219,9 млн.грн., збільшивши загальні збори порівняно з січнем - квітнем 2012 року на 5,9%. Зокрема, в січні - квітні 2013 року до загального фонду держбюджету від платників Нікопольщини надійшло 42,7 млн.грн. Найбільшу питому вагу у структурі податкових зборів, як і раніше, мають два податки – ПДВ (42%) та податок н прибуток (36%). Місцевий бюджет у січні - квітні 2013 року отримав 177,3 млн.грн., що на 13,9 млн.грн. більше, ніж у січні - квітні 2012 року. Основними джерелами наповнення місцевого бюджету є податок з доходів фізичних осіб, плата за землю та єдиний податок. Керівник Нікопольського об’єднаної державної податкової інспекції Геннадій Коваленко переконаний, що зазначених високих показників вдалося досягти, зокрема, завдяки зміні філософії діяльності податкової служби, запровадженню нових стандартів роботи працівників відомства та сумлінності бізнесу регіону щодо сплати податків. Новий сервіс для підприємств з іноземними інвестиціями – надання правової оцінки інвестпроектів на наявність податкових ризиків Нікопольська ОДПІ Дніпропетровської області ДПС повідомляє, що ДПС України запроваджує новий сервіс для платників – надання правової оцінки інвестпроектів на наявність податкових ризиків для підприємств з іноземними інвестиціями (через Інтернет). Реалізація сервісу забезпечить інформаційну підтримку іноземним інвесторам, а саме щодо: відповідності інвестиційного проекту (господарської операції) законодавству України та механізму її оподаткування, податкових ризиків, наявності невідповідностей в правовому статусі контрагентів (визнання недійсними установчих документів, реєстрація підприємства на загублені (викрадені) документи тощо), перебування контрагента в процедурах банкрутства, припинення (ліквідації), залучення в схемах мінімізації податкових зобов’язань тощо. Зазначений сервіс сприятиме стимулюванню інвестиційного клімату, росту економіки, створенню рівних конкурентних умов та забезпечуватиме неупереджене, справедливе застосування діючого законодавства, унеможливить корупційні прояви. Переваги подання податкової звітності електронному вигляді Подання податкової звітності в електронному вигляді надає платникам податків істотних переваг, а саме: забезпечується спрощення процедури подання податкових документів до органів ДПС та економія робочого часу, оскільки відпадає необхідність відвідування платниками податків органів ДПС; зменшується паперовий документообіг, так як звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях; скорочуються витрати на придбання паперових форм податкової звітності; забезпечується конфіденційність інформації; забезпечується виявлення помилок в податковій звітності в автоматичному режимі; забезпечується гарантія оперативного відновлення форматів подання інформації в електронному вигляді; забезпечується оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі; скорочуються терміни проведення перевірок щодо правомірності заявлених платниками податків до відшкодування сум ПДВ та своєчасність відшкодування ПДВ. Центр сертифікації електронних ключів Нагадаємо, що з минулого року можна скористатися послугами акредитованого Центру сертифікації електронних ключів, який знаходиться у каб.112 Нікопольської ОДПІ. Однією з головних причин популярності цієї послуги вважається її безкоштовність – на відміну від приватних структур податкова служба надає ключі та програмне забезпечення для користування системами електронної звітності на безоплатній основі. Фахівці Нікопольської ОДПІ відзначають, що цифровий підпис є своєрідним захистом податкової звітності, що надсилається "електронкою”. Однак сфера застосування підпису не обмежується лише звітуванням. Платники податків можуть, також, укладати з іншими суб’єктами господарювання договори в електронній формі. Крім того, з 6 лютого 2013 року Центр сертифікації електронних ключів при Нікопольській ОДПІ почав видавати ключі для митних операцій – посадовим особам митних органів, митним брокерам та суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності. Технічна підтримка раніше виданих "митних” ключів також покладена на сервісні установи податкової служби. Це один з перших кроків щодо уніфікації обслуговування платників після утворення Міністерства доходів і зборів. Громадянам слід пам’ятати, що термін дії посилених сертифікатів відкритих ключів становить один рік з моменту їх формування. Детальну інформацію щодо режиму роботи, перелік представництв АЦСК ІДД ДПС, бланки документів, зразки їх заповнення, перелік необхідних для реєстрації документів можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДПС http://www.acskidd.gov.ua. Переобладнайте касові апарати до 1 липня! У зв’язку з прийняттям "Порядку передачі електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв’язку до органів державної податкової служби” та "Вимог щодо створення контрольної стрічки в електронній формі у реєстраторах розрахункових операцій та модемів для передачі даних”, затверджених наказом Міністерства фінансів України 08.10.12 №1057 в Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій наказом ДПСУ 21.12.12 №1159 внесені моделі з версіями внутрішнього програмного забезпечення, що відповідають зазначеним вимогам. Виробники повинні забезпечувати доопрацювання моделей реєстраторів розрахункових операцій, які знаходяться у користувачів, шляхом зміни версії внутрішнього програмного забезпечення відповідної моделі реєстраторів розрахункових операцій на версію, що відповідає вимогам документів, введених наказом Міністерства фінансів України від 08.10.12 №1057. Доопрацювання слід проводити згідно з "порядком доопрацювання електронних контрольно – касових апаратів” затверджених рішенням Державної комісії з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при Кабінеті Міністрів України від 30 листопада 1999 року №11, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 7 березня 2000 року за №133/4354. Обов’язково до формуляра (паспорта) реєстратора розрахункових операцій повинна вноситися відмітка про проведене доопрацювання. Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю
| |
Категория: Город | Просмотров: 1034 | | |
Всего комментариев: 0 | |