Покров Суббота 23.11.24, 14:37
Сайт
Главная » 2013 » Июнь » 25 » Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
15:02
Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформуєПро відпрацювання звернень
на антикорупційний сервіс «Пульс»  Міністерства доходів і зборів України
З початку 2013 року до антикорупційного сервісу «Пульс» Міністерства доходів і зборів звернулося 2 суб’єкти господарювання та надійшло 2 анонімних звернення громадян Нікопольської ОДПІ. Звернення негайно були опрацьовані у структурних підрозділах Нікопольської ОДПІ, та суб’єктам господарювання надано відповіді в установлений законодавством термін.
В результаті перевірки фактів з’ясовано що дії працівників інспекції були правомірними.
Сьогодні Міністерство доходів і зборів України перетворюється на сервісну службу високого ґатунку. Це означає комфортне обслуговування, мінімізацію незручностей для суб’єктів господарювання та вирішення спірних питань на їх користь. Тому для цього і  запроваджено антикорупційний проект під егідою Міністра доходів і зборів України "Пульс”, який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.

Розгляд звернень громадян - важливий напрямок роботи Нікопольської ОДПІ
За період з 01.01.13 по 31.05.13 до Нікопольської ОДПІ надійшло 33 письмових звернень громадян. Кожне звернення ретельно опрацьовується фахівцями податкової служби у строки, передбачені Законом України «Про звернення громадян». Таким чином , податківці мають змогу дослідити та проаналізувати найбільш актуальні питання, що цікавлять платників податків.
Забезпечення своєчасного та ретельного  розгляду звернень громадян органами податкової служби – є важливим  інструментом співпраці з платниками податків.     Податківці Нікопольської ОДПІ добре розуміють – кваліфікована допомога громадянам –це упередження помилок та розумний підхід до ведення господарських справ.

Надання публічної інформації здійснюється
у відповідь на інформаційний запит.
Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації.
Право на доступ до інформації є конституційним правом людини, яке передбачене і гарантоване статтею 34 Конституції України, а саме, право кожного на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань; право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб на свій вибір.
Закріплене Конституцією України право на інформацію передбачено, насамперед, Законами України "Про звернення громадян", "Про інформацію", "Про доступ до публічної інформації" та іншими нормативно-правовими актами.
Здійснення цих прав може бути обмежене законом в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя.
Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.
Публічну інформацію можна отримати в  Нікопольській ОДПІ Дніпропетровської області ДПС:
письмово: 53200, Дніпропетровська область, м. Нікополь, пр-т. Трубників 27 (на конверті вказувати "Публічна інформація");
 усно: (05662) 4-45-10;
 факс: (05662) 4-56-88;
 електронна пошта: publik0407@ukr.net.
Станом на 01.06.13 до Нікопольської ОДПІ письмових запитів на інформацію не 
надходило.


Заповнення Книги обліку доходів і витрат підприємцем
Фізичні особи – підприємці, що здійснюють свою діяльність на загальній системі оподаткування, повинні вести Книгу обліку доходів і витрат (далі – Книга) та мати підтверджуючі документи щодо походження товару. Форму та порядок ведення Книги затверджено наказом ДПС України від 24.12.2010 №1025.
Для ведення Книги суб’єкту господарювання необхідно звернутися із заявою до органу Міндоходів за місцем основного обліку її реєстрації. При цьому, у разі використання фізичною особою – підприємцем у своїй господарській діяльності найманих працівників, Книги реєструються окремо на кожного найманого працівника.
Книга повинна бути прошнурована з пронумерованими сторінками. На титульному аркуші зазначається:
- адреса місця здійснення діяльності;
- прізвище, ім`я, по батькові;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) або серія та номер паспорта у разі його відсутності.
Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, які обрали спрощену систему оподаткування, регулюється ст. 177 Податкового кодексу України.  

Держмито сплачується до вчинення нотаріальних дій, за які воно справляється
При здійсненні нотаріальних дій державними нотаріальними конторами, а також виконавчими комітетами сільських, селищних та міських рад державне мито сплачується до вчинення таких дій. Водночас, за видачу дублікатів нотаріально посвідчених документів, що є в справах нотаріальних контор, держмито сплачується при їх видачі.
Державне мито за угодами, за якими одна сторона звільняється від його сплати, сплачується іншою стороною, яка не звільнена від його сплати, або пропорційно за домовленістю сторін.
За державну реєстрацію актів цивільного стану, а також за повторну видачу таких свідоцтв, держмито сплачується до подання відповідної заяви.
Розрахункові документи про сплату держмита додаються до примірників посвідчених правочинів, до заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, інших матеріалів про видачу документів тощо.
Нагадаємо, що платниками державного мита на території України є фізичні та юридичні особи за вчинення в їхніх інтересах дій та видачу документів, що мають юридичне значення, уповноваженими на те органами.
Державне мито справляється за ставками у розмірах (частинах) неоподатковуваного мінімуму доходів громадян та в процентному відношенні до відповідної суми документа (вартості відчужуваного майна тощо).
Відповідні норми передбачено Інструкцією про порядок обчислення та справляння державного мита, затвердженою наказом  Міністерства фінансів України від 07.07.2012 №811.
Законодавчим актом, яким регулюється сплата державного мита, розміри ставок, а також  надання пільг по його сплаті  є Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993р. №7-93 «Про державне мито» (із змінами і доповненнями). 

Адвокати, що здійснюють підприємницьку діяльність, ведуть дві книги обліку
Якщо фізична особа провадить незалежну адвокатську діяльність, та одночасно здійснює й підприємницьку діяльність на спрощеній системі оподаткування, така особа веде дві книги обліку доходів і витрат:
1. Книгу обліку доходів і витрат (затверджена наказом ДПА України від 24.12.2010р. №1025) – для відображення доходів, отриманих від адвокатської діяльності;
2. Книгу обліку доходів (затверджену наказом Мінфіну України від 15.12.2011р. №1637) – залежно від обраної групи платника єдиного податку.
Доходи, отримані від здійснення підприємницької діяльності на спрощеній системі оподаткування, відображаються у податковій декларації платника ЄП-фізичної особи-підприємця. Форму такої декларації затверджено наказом Мінфіну України від 21.12.2011 р. № 1688 «Про затвердження форм податкових декларацій платника єдиного податку».
Декларація подається у строки:
-   для платників єдиного податку І та ІІ груп – у строки, встановлені для річного податкового періоду. Тобто, протягом 60 календарних днів, наступних за останнім днем звітного року.
-   для спрощенців ІІІ та V груп – у строки, встановлені для квартального податкового періоду. Тобто протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного кварталу. У 2013 році:  за І квартал – до 10 травня; за півріччя – до 10 серпня; за 9 місяців – до 9 листопада; за рік – до 9 лютого.
Порядок ведення діяльності на спрощеній системі оподаткування, обліку та звітності визначено розділом XIV Податкового кодексу України.

Менше місяця залишилось у власників РРО для дистанційного подання звітності
У власників РРО ще є час привести у відповідність із законодавчими нормами реєстратори розрахункових операцій, які використовуються на сьогодні. Так, З 01 липня 2013 року для суб'єктів господарювання введено обов'язкове подання звітності про використання реєстраторів розрахункових операцій до територіальних органів Міністерства доходів і зборів в електронному вигляді.
З 1 липня 2013 року органи Міндоходів матимуть право застосовувати фінансові санкції до підприємців, які не перейшли на РРО нового покоління. Але у Міністерстві доходів і зборів не намагаються наповнити таким чином бюджет, це лише повинно стимулювати підприємців для виконання вимог законодавства.
Для власників реєстраторів розрахункових операцій існує два способи виконання вимог законодавства: перший - придбання РРО нового покоління, що створюють контрольну стрічку в електронній формі та містять вбудовані модеми та другий - доопрацювання існуючої касової техніки та приєднання до неї відповідних модемів для передачі звітної інформації.
Подача звітності власниками РРО в електронному вигляді дозволить співробітникам Міністерства доходів і зборів отримати чіткі контрольні механізми, які в перспективі, запобігають можливість перекручення або знищення даних про проведення розрахункових операцій та забезпечать можливість прямої ідентифікації зазначеного реєстратора та стрічки РРО. Це в свою чергу зменшить кількість фактичних перевірок. 




Для митного контролю вимагаються лише документи передбачені Митним Кодексом
На вимогу митниць Міндоходів для здійснення митного контролю особи, які переміщують товари та транспортні засоби комерційного призначення через митний кордон України чи здійснюють діяльність, контроль за якою покладено на митниці Міндоходів, мають надати необхідні документи та відомості встановлені Митним кодексом України.
Такі документи та відомості, надаються митним органам в усній, письмовій та/або електронній формі. Відомості з офіційних документів, наданих для митного контролю та/або митного оформлення, не потребують додаткового підтвердження.
На письмові запити митниць Міндоходів або з власної ініціативи правоохоронні органи, фінансові установи та інші контролюючі органи України можуть надавати митницям Міндоходів інформацію про наявні відомості, необхідні для здійснення митного контролю.
З метою здійснення митного контролю вже після випуску товарів митні органи також мають право направляти письмові запити та отримувати документи, їх засвідчені копії або інформацію (у тому числі в електронній формі) від контролюючих органів. Така інформація може стосуватися переміщення товарів, транспортних засобів комерційного призначення через митний кордон України, випуску товарів та їх використання на території України або за її межами.
Всі документи та відомості, у тому числі в електронній формі, що надавалися митним органам декларантами або уповноваженими ними особами для здійснення митного контролю, зберігаються митним органам не менш як 1095 днів з дня завершення митних процедур.
Відповідні норми прописано у статті 334 Митного кодексу України від 13.03.2012 № 4495-VI.

Антикорупційний сервіс «Пульс»
Міністерства доходів і зборів України
Міністерство доходів здійснило ребрендінг інтерактивного сервісу «Пульс податкової», який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань.
Пульс” Міністерства доходів і зборів України попереджує:
- труднощі в спілкуванні;
- некоректне ставлення;
- перевищення повноважень;
- неякісне обслуговування.
Лінія Міндоходів працює за принципом call-back – податківці та митники не тільки приймають звернення, але й повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.
Нагадаємо: номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.

Спрощенці ІІ групи звітують раз на рік
Починаючи з 2013 року для фізичних осіб – підприємців, які застосовують спрощену систему оподаткування та обрали для себе ІІ групу, запроваджено річний звітний період замість квартального.
Відповідна норма передбачена Законом України №5503-VI від 20.11.12 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо перегляду ставок деяких податків і зборів”. Таке нововведення спростить процедуру ведення бізнесу, зменшить обсяг звітності для цієї категорії підприємців та витрати робочого часу.

Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю

Категория: Город | Просмотров: 869 | Добавил: admin | Теги: Податкова, об'єднана, інспекція, державна, інформує, Нікопольська
Всего комментариев: 0
avatar