Главная » 2013 Август 22 » Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
11:45 Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує | |
Виїзний особистий прийом громадян! Згідно затвердженого графіка виїзних кущових особистих прийомів громадян, в приміщенні Нікопольської ОДПІ, відбудеться особистий прийом громадян начальником Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області Куслієм Вадимом Олександровичем Виїзний особистий прийом громадян відбудеться 11 вересня 2013 року час прийому з 14.00 до 16.00 години Запис на прийом до начальника Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області Куслія Вадима Олександровича проводиться в Нікопольській ОДПІ за адресою: пр-т Трубників 27, кімната №101 або по телефону 4-45-10. Звертаємо увагу на те, що особистий прийом громадян здійснюється тільки за попереднім записом. Попередній запис на прийом закінчується 03 вересня 2013 року о 18.00 годині. «Підприємці – активні учасники національної економіки» На питання журналістів відповідав заступник начальника Нікопольської ОДПІ Головного Управління Міністерства доходів і зборів у Дніпропетровській області Малиновський Володимир Вікторович У першу неділю вересня відповідно до Указу Президента відзначається День підприємця. Запровадження цього свята на державному рівні – це визнання тієї ролі, яку відіграють у розвитку вітчизняної економіки підприємництво та приватна ініціатива. Сьогодні за підприємництвом – майбутнє. Не секрет, що підприємці є головною рушійною силою будь-якої економіки. Без діяльності підприємців взагалі важко уявити собі існування нашого суспільства, адже від успішного розвитку підприємництва й збільшення на цій основі надходжень до державного бюджету залежить якість здійснення економічних реформ в Україні, можливість вирішення соціально-економічних проблем і, як наслідок, розвиток і зміцнення національної економіки. Створення нових робочих місць, забезпечення населення необхідними товарами й послугами, благодійна діяльність - все це складові участі підприємців в розвитку нашої держави та, зокрема, Нікопольщині. На теперішній час в Нікопольській ОДПІ на обліку перебуває понад 18 тисяч суб’єктів господарювання, з яких майже 13 тисяч платників представники малого та середнього бізнесу, це майже 4 тисячі підприємств та понад 9 тисяч підприємців. Спрощену систему оподаткування обрали понад 6 тисяч платників (909 підприємств та 5378 фізичних осіб – підприємців). У трудових відносинах з представниками малого та середнього бізнесу перебуває 34,4 тисячі громадян. За сім місяців поточного року до бюджетів усіх рівнів підприємствами та приватними підприємцями Нікопольського регіону забезпечено понад 396,2 млн.грн. податків та зборів. З кожним роком підприємництво все більш активно проявляє себе в самих різних сферах нашого життя, залучаючи все більше енергійних, ініціативних людей. Бути підприємцем — це особливий труд, де успіх залежить від власних сил, розуму та вміння будувати бізнес. Зі свого боку податкова служба України та, зокрема, Нікопольська ОДПІ прагнуть створити всі умови для успішного розвитку бізнесу. Сьогодні податкова служба перетворилася з фіскального органу на сервісну службу, вводяться нові сервіси й робиться акцент на покращенні якості обслуговування платників податків. У переліку сервісів на сьогоднішній день значаться: Центри з обслуговування платників податків, Центр сертифікації електронних ключів, сервіс по наданню електронного інформаційного повідомлення про заборгованість по податках, зборах і обов‘язкових платежах, Єдиний реєстр платників ПДВ, «Пульс податкової», консультації та довідки з оподаткування. Діяльність Нікопольської ОДПІ спрямована на забезпечення платникам податків максимально комфортних умов, високого рівня сервісу, спрощення процедури декларування та сплати податків на основі сучасних технологій податкового супроводу. На першому поверсі Нікопольської ОДПІ відкрито та облаштовано приміщення Центру сертифікації ключів, який дозволяє отримувати послугу видачі електронних ключів безкоштовно у приміщенні податкової служби лише за 20 хвилин. Діє центр обслуговування платників податків, де можна отримати всі види послуг, що надаються податковою службою: адміністративні, інформаційні та консультаційні. На допомогу платникам у центрі обслуговування розміщені стенди з роз’яснювальними матеріалами, зразками заповнення заяв, декларацій та податкової звітності, інформацією щодо ставок єдиного податку та розрахункових рахунків, тощо. Стратегія роботи податківців – прозорі, толерантні стосунки з платниками податків, бажання вести відкритий діалог і знаходити компромісні рішення. Напередодні Вашого професійного свята – Дня підприємця, прийміть наші найщиріші вітання та побажання успіхів у Вашому бізнесі! Упевнені, що такі працездатні й наполегливі люди, як Ви, зможуть зробити процвітаючою й успішною нашу країну! Дякуємо Вам за високий професіоналізм і сумлінну працю! Бажаємо здоров'я, щастя, благополуччя Вам і Вашим близьким, нехай Ваша плідна праця завжди буде запорукою добробуту! В Дніпропетровській області майже в 3 рази зменшено кількість перевірок власників РРО За 7 місяців 2013 року фахівцями Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області проведено 372 перевірки суб’єктів господарювання, які використовують у своїй господарській діяльності РРО. Це майже в 3 рази менше, ніж за аналогічний період минулого року. Суттєве зменшення кількості перевірок відбулось за рахунок ретельного аналізу господарської діяльності підприємств, приватних підприємців, а також наступного відбору для перевірок найбільш ризикових суб’єктів господарювання. Тож, як слідство, донарахування протягом січня – липня поточного року складає 10,6 млн. грн., що на 2,4 млн. грн. більше донарахувань семи місяців 2012 року. Переваги допевірочного аналізу та точного відбору для перевірок суб’єктів господарювання очевидні. По-перше, при зменшенні кількості перевірок на 65%, донарахування збільшились на 29%., по-друге - фахівці органів Міндоходів не відволікають перевірками суб’єктів господарювання від ведення чесного бізнесу, по-третє - збільшення надходжень до бюджету від несумлінних платників податків. На Дніпропетровщині збільшилась кількість платників ПДВ Кількість платників податку на додану вартість у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зросла на 103%. Якщо кількість платників податків у минулому році складала 18,9 тис. суб’єктів господарювання, з яких 17,2 тис. юридичних і 1,7 тис. фізичних осіб, то у 2013 році загалом 19,2 тис. суб’єктів господарювання сплачуюють податок на додану вартість. Зростанню кількості платників податку на додану вартість сприяє електронний сервіс Міністерства доходів і зборів України, завдяки якому заявки на відшкодування ПДВ подаються у електронному вигляді. На сьогодні майже 100 відсотків заявок на відшкодування ПДВ подаються до Головного управління Міндоходів Дніпропетровської області в електронному вигляді. Крім того, збільшилася і кількість платників податку на додану вартість, яким ПДВ відшкодовується у автоматичному режимі. Так, з початку 2013 року з загальної суми 1 мільярд 296 мільйонів гривень відшкодування ПДВ – більше 500 мільйонів гривень повернуто в автоматичному режимі. Як підприємцю-платнику єдиного податку перейти на загальну систему оподаткування Платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених Податковим кодексом України. Перейти на загальну систему оподаткування фізична особа – підприємець платник єдиного податку може за умови відсутності непогашених податкових зобов’язань чи податкового боргу з єдиного податку та/або інших податків і зборів, які сплачують платники єдиного податку. Для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до органу Міндоходів заяву. З першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано таку заяву, підприємець вважатиметься на загальній системі оподаткування. Зауважимо, що фізична особа – підприємець може змінити систему оподаткування лише один раз протягом календарного року. Тобто, суб’єкт підприємництва, який відмовиться від спрощеної системи оподаткування у 2013 році, не зможе до кінця цього ж року знову стати платником єдиного податку. Відмова від спрощеної системи оподаткування здійснюється в порядку, визначеному підпунктами 298.2.1 – 298.2.3 статті 298 ПКУ. Акцизні марки нового зразка захистять громадян від фальсифікату та підробок З 1 вересня 2013 року усі алкогольні напої та тютюнові вироби будуть маркуватися акцизними марками нового зразка, що забезпечить більш дієву систему боротьби з фальсифікатом і підробками підакцизної продукції та захисту населення від споживання неякісної продукції. Зокрема, марки акцизного податку нового зразка відрізняються графічним дизайном та кольоровою гамою. Кожна марка має графічний захисний елемент, якій містить інформацію в закодованому вигляді. Цей захисний елемент не може бути відтворений шляхом сканування, копіювання та друку. Марки акцизного податку для алкогольних напоїв містять не менше чотирьох фонових сіток, для тютюнових виробів – не менше трьох. У зв’язку із посиленням системи захисту нових зразків марок акцизного податку їх вартість зросла: на алкогольні напої - до 0,27 грн. за 1 шт., тютюнові вироби - 0,142 грн. за 1 шт. При цьому геометричні розміри марок акцизного податку нового зразка (довжина, ширина, товщина) порівняно з марками попереднього зразка не змінено, що не призведе до понесення додаткових витрат виробниками та імпортерами, оскільки немає необхідності у проведенні тестування нових марок акцизного податку на виробництвах та переобладнанні ліній розливу. Таким чином, обґрунтованим є збільшення вартості однієї пляшки алкогольного напою на 0,167 грн., однієї пачки тютюнових виробів - на 0,087 грн. Нагадаємо, розмір плати за марки акцизного податку з 2008 року не збільшувався. При цьому мінімальна ціна на горілку у 2008 році становила 14 грн., в 2013 році – 30,1 грн., що більше, ніж у 2,2 раза. Середня ціна сигарет з фільтром у 2012 році становила 9,43 грн., що порівняно з 2008 роком у 2,8 раза більше (3,34 гривень). За оцінками фахівців Міндоходів, посилення захисту нових марок акцизного податку є цілком виправданим, оскільки діюча система маркування марками акцизного податку не відповідає сучасним вимогам і потребує суттєвих змін, що підтверджується негативною динамікою обсягів реалізації діючих акцизних марок та свідчить про нарощування тіньового обігу підакцизної продукції. Як повідомлялося раніше, акцизна марка нового зразка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2013 № 474 „Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010р. № 1251 і від 13 березня 2013р. № 188”. Електронна митниця Міндоходів Дніпропетровщини - крок до "єдиного вікна" У Дніпропетровській митниці Міндоходів наявна позитивна динаміка збільшення обсягів електронного декларування. Адже, електронна митниця функціонує в єдиному інформаційному середовищі зі ступеневою системою обробки інформації та доступу до неї. Якщо, у липні 2012 року Дніпропетровською митницею Міндоходів у електронному вигляді було оформлено 1309 декларацій, що становило 8% від загальної кількості оформлених митних декларацій, то за липень 2013 року кількість електронних митних декларацій зросла, та складає 12280 або 76% від їх загальної кількості. Відтак, для платників податків та митних платежів Дніпропетровщини, використання процедури електронного декларування за митними деклараціями на бланку єдиного адміністративного документа є доступним і зручним сервісом. Дніпропетровська митниця разом із Італійськими митними органами перешкодила перетину вдвічі "недооцінених" кавоварок Дніпропетровська митниця Міндоходів вже довгий час співпрацює з митними органами іноземних держав у сфері боротьби із заниженням митної вартості та митними правопорушеннями. Так, у липні 2013 року Дніпропетровською митницею Міндоходів встановлено факт заниження вартості імпортованого товару «кавоварки електричні побутові, запасні частини до кавоварок та кава» італійського виробництва на суму майже 52 тисячі американських доларів під час їх ввезення на територію України. А документи на ці товари, надані до митного контролю, містили неправдиві дані відносно відправника, одержувача товару та їхньої вартості. Також, при митному оформленні, зазначений імпортований товар був задекларований як такий, що ввозиться на територію України на підставі зовнішньоекономічного контракту, укладеного між уругвайською компанією - продавцем та дніпропетровським підприємством - покупцем, і коштує більше 64 тисячі Євро із заниженням митної вартості та митними правопорушеннями. За інформаційними документами митних органів країни Італія, надісланими до України, італійська компанія - вантажовідправник не одержувала від уругвайської фірми - посередника замовлення на поставку товарів до України. Натомість, кавоварки, запчастини до них та кава, насправді були відправлені з Італії безпосередньо на адресу дніпропетровського підприємства на підставі італійської експортної декларації, транспортних документів та рахунків, виставлених власне італійською компанією - продавцем українському покупцю. При цьому, справжня вартість відправлених в Україну товарів склала більше 64 тисяч Євро. Отже, згідно з отриманою відповіддю митних органів країни Італія було виявлено схему ввезення товару із заниженням вартості товару. Таким чином, посадові особи українського підприємства при імпорті товарів на територію України намагались неправомірно занизити вартість продукції майже в 2 рази. У відношенні керівника українського підприємства складено протокол про порушення митних правил. У справі про порушення митних правил здійснюється провадження, матеріали готуються до передання в суд для притягнення винної особи до передбаченої Митним кодексом України відповідальності. В Україні реєстраційні номери отримали понад 27 тисяч іноземців Отримувати дохід в Україні планують 27,25 тис. іноземців. Саме стільки іноземних громадян зареєструвалися в Єдиному реєстрі фізичних осіб за сім місяців поточного року. За статистикою Міндоходів, кількість іноземців, бажаючих отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків, щомісяця в середньому сягає 3 тис. осіб. Загалом, за січень-липень 2013 року в Держреєстрі зареєструвалися 351,98 тис. громадян, а загальна кількість всіх зареєстрованих на 1 серпня 2013 року склала майже 44,6 млн. фізичних осіб. Отримати реєстраційні номери можна в податкових інспекціях (територіальних органах Міндоходів) та Центрах обслуговування платників податків не лише за місцем проживання, а й за місцем отримання доходів тощо. Водночас нагадуємо, що іноземні громадяни та особи без громадянства для реєстрації в Держреєстрі повинні звертатися безпосередньо до Головних управлінь Міндоходів в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі. За бажанням громадяни можуть відмовитися від реєстраційного номеру. Фахівці Міндоходів у паспорті таких платників роблять відповідну відмітку, після чого вони мають право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорту. Облік таких фізичних осіб-платників ведеться в окремому реєстрі Державного реєстру саме за прізвищем, ім’ям, по-батькові та серією і номером паспорта. Також нагадуємо, що у разі зміни облікових даних, які вносяться до Державного реєстру фізичних осіб (як то паспортні дані або місце проживання) платник зобов’язаний протягом місяця повідомити про це територіальні органи Міндоходів для внесення відповідних змін. Збір за першу реєстрацію транспортного засобу юридичними особами Після першої реєстрації в Україні транспортних засобів, юридичним особам необхідно в десятиденний строк подати розрахунок суми збору за такі транспортні засоби. Розрахунок подається до податкової інспекції за місцезнаходженням юридичної особи та за місцем реєстрації транспортного засобу. Форма, за якою необхідно подавати звітність, затверджена наказом Мінфіну України від 21.12.2012 №1405 «Про затвердження форми Розрахунку суми збору за першу реєстрацію транспортних засобів». Слід звернути увагу на те, що до розрахунку обов’язково додаються копії реєстраційних документів, завірені відповідним уповноваженим державним органом України, який проводив таку реєстрацію. Водночас, від сплати збору за першу реєстрацію звільняються транспортні засоби будинків-інтернатів для громадян похилого віку та інвалідів, дитячих будинків-інтернатів, пансіонатів для ветеранів війни і праці, геріатричних пансіонатів, реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів, що фінансуються з державного та місцевого бюджетів. У разі зміни власника транспортних засобів з вищезазначених організацій на будь-якого іншого, їх нові власники зобов’язані сплатити збір за ставками, у порядку та на умовах, передбачених розділом VII «Збір за першу реєстрацію транспортного засобу» Податкового кодексу України. Митниці Міндоходів оформлюють експорт зерна за спрощеною процедурою Міністерство доходів і зборів України приділяє підвищену увагу забезпеченню оперативного митного оформлення під час експорту зернових культур за спрощеною процедурою, особливо у період збору врожаю. Зокрема, відповідним листом Міндоходів керівників митниць попереджено про персональну відповідальність за недотримання часових нормативів, передбачених статтею 255 Митного кодексу України, при здійсненні митного оформлення сільськогосподарської продукції. Наголошено, що заходи щодо виявлення та припинення порушень законодавства з питань здійснення державної митної справи суб‘єктами ЗЕД при проведенні ними експорту сільськогосподарської продукції, мають стосуватися виключно товарів «овочі» та «фрукти» (07 та 08 груп УКТЗЕД). Нагадаємо, з моменту набрання чинності нового Митного кодексу України значно спростився порядок митного оформлення зернових культур. Це пов‘язано, насамперед, із скороченням переліку дозвільних документів, які контролюються митними органами. На сьогодні експорт зерна здійснюється на загальних підставах. Жодних сертифікатів якості, сертифікатів походження, контрактів, засвідчених на біржі, при здійсненні експорту зерна митницями не вимагається. При здійсненні митного оформлення зерна контролюється лише підтвердження проведення фітосанітарного та радіологічного видів контролю. Разом з тим, для підтвердження українського походження товару в країні експорту, необхідно отримати сертифікат про походження товару, що видається торгово-промисловими палатами в Україні. Зазначений документ, як правило, передається експортером іноземному контрагенту. Фахівці Міндоходів у межах своєї компетенції готові співпрацювати із Торгово-промисловою палатою України та учасниками ринку у питанні спрощення процедури видачі сертифікатів походження, що підтверджують українське походження сільськогосподарської продукції. Міндоходів: Сума відшкодованого ПДВ зросла на 6,5 млрд. гривень З початку року платникам податків відшкодовано 33,5 млрд. грн. ПДВ при сумі заявок 30,7 млрд. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року отримана сума бюджетної компенсації зросла на 24,2 відс., платникам відшкодовано більше на 6,5 млрд. гривень. Як відзначають аналітики Міндоходів, стабільна тенденція до перевищення відшкодованих сум над заявками зберігається з минулого року. Так, зокрема, за весь 2012 рік платникам податку було повернуто 46 млрд. грн. при задекларованій сумі у розмірі 43,3 млрд. гривень. Із цьогорічної суми відшкодування понад 40 відсотків було повернуто в автоматичному режимі. Протягом січня-липня 2013 року 426 платників отримали 13,6 млрд. грн. ПДВ-автомату. Водночас як і раніше для багатьох платників механізм автоматичного відшкодування залишається недоступним через низький рівень заробітної плати. Відповідно до критеріїв для ПДВ-автомату, середня зарплата має перевищувати мінімальний рівень не менш ніж у 2,5 раза. Лише за результатами опрацювання декларацій за червень 2013 року цьому критерію не відповідають майже 1,4 тис. платників. У І півріччі фахівці Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області сприяли підвищенню мінімальних зарплат на більш ніж 120 підприємствах м.Нікополя, м.Марганця та м.Орджонікідзе. Використання роботодавцями робочої сили без легального оформлення трудових відносин – це грубе порушення законодавства. Тому, одним із приоритетних напрямків діяльності Міндоходів є упередження та викриття незаконних операцій ухилення від сплати податків, організація роботи щодо дотримання підприємствами та установами вимог чинного законодавства при виплаті заробітної плати. Відтак, протягом січня – червня 2013 року фахівцями Нікопольської ОДПІ проведено 374 зустрічі з керівниками та бухгалтерами підприємств, які виплачують заробітну плату на рівні або нижче встановленого законодавством мінімального рівня. Внаслідок проведених співбесід на всіх підприємствах підвищено рівень заробітної плати, а сума надходжень до бюджету з податку на доходи фізичних осіб зросла на 126,3 тис.грн. Територіальними органами Міндоходів вживаються різні заходи для викорінення практики виплати тіньової зарплатні. Та, перш за все, самі працівники мають бути зацікавленими в отриманні офіційної заробітної плати. Шановні громадяни! Якщо ви стали свідками порушення прав працівників чи з Вами сталося це особисто, повідомляйте про вказані факти до Нікопольської ОДПІ за телефоном 0-5662-4-64-29. Понад 228,4 тис.грн. заборгованої зарплати по Нікопольському регіону виплачено найманим працівникам у першому півріччі. У першому півріччі поточного року 305 роботодавців підняли зарплату своїм працівникам принаймні до прожиткового мінімуму. Внаслідок цього до бюджету додатково надійшло 126,3 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб. Також, за результатами індивідуальної роз”яснювальної роботи з керівниками підприємств погашено 228,4 тис.грн. заборгованості із заробітної плати, що принесло державі 34,3 тис.грн. сплаченого податку. З початку року за порушення трудового законодавства в ході проведення перевірок підприємців фахівцями податкової служби Нікополя донараховано до сплати в бюджет 18,6 тис.грн. податку на доходи фізичних осіб. Виявлено 108 осіб, які працювали нелегально, тобто без укладання трудових угод та без сплати податку до бюджету. Загалом, за статистикою Нікопольської ОДПІ у першому півріччі 2013 року до бюджету надійшло 185,4 млн.грн. податку на доходи фізичних осіб. Це більш ніж на 4 відсотка перевищує показник відповідного періоду минулого року. Оновлено телефоний антикоррупційний сервіс "Пульс" Міністерство доходів і зборів України звертає увагу мешканців Дніпропетровській області на те, що в Україні почал працювати єдиний антикоррупційний сервіс Міністерства доходів і зборів України «Пульс» (044) 284 00 07. Як надати пояснення до декларації, якщо звітуєте в електронній формі Платники мають змогу подати податкові декларації (розрахунки) засобами електронного зв’язку. У разі, якщо у них виникає необхідність подати разом з такою декларацією доповнення до неї, які складаються в довільній формі, не мають затвердженого формату (стандарту) електронного вигляду та вважаються невід’ємною частиною податкової декларації, вони можуть зробити це наступним чином. Пояснення, копії дозволів тощо, подаються до органів Міндоходів особисто або через уповноважену на це особу. Також, такі доповнення до декларації можна надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення. Крім того, таке доповнення подається з поясненням мотивів його подання. Нагадаємо, податкова декларація подається за вибором платника, в один із таких способів: а) особисто платником або уповноваженою на це особою; б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення; в) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. При поданні податкових документів в електронній формі телекомунікаційними каналами зв’язку платник створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. Відповідна норма визначена п.46.4 ст.46, п.49.3 ст.49 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями та Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженого наказом ДПА України від 10.04.08 №233. Невдовзі звітувати до усіх органів влади можна буде через єдине онлайн-вікно Звіти до усіх центральних органів влади незабаром можна буде подати в онлайн-режимі через спеціальне «єдине вікно» та за єдиним уніфікованим стандартом. Відповідна Концепція створення та функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» була схвалена сьогодні на засіданні Уряду. Концепція передбачає, що громадяни та підприємства замість подання значної кількості ідентичних звітних даних до різних органів влади та за різними стандартами, матимуть можливість подавати їх один раз і в дистанційному режимі. Натомість між центральними органами влади буде налагоджений автоматичний інформаційний обмін, що дозволить оперативно отримати доступ до звітних даних, необхідних для виконання покладених на них функцій. За оцінками фахівців Міндоходів, запровадження «єдиного вікна» дозволить громадянам та бізнесу зберегти час та скоротити матеріальні витрати на підготовку і подання звітності, а органам влади – на її приймання та опрацювання. І, що не менш важливо, дозволить відмовитися від паперового документообігу, а також знизити роль людського фактору - наявності помилок у звітах, суб’єктивізму, корупційних проявів тощо. В цілому, створення «Єдиного вікна» - це важлива складова електронного урядування, впровадження якого сприятиме покращенню бізнес-середовища та інвестиційного клімату. Планується, що Концепція буде реалізована у три етапи: на першому – уніфікація електронної звітності, що подається до центральних органів влади в електронній формі; на другому – впровадження єдиних стандартів формування і подання звітності в електронній формі; на третьому – впровадження системи в промислову експлуатацію. Міністерству доходів і зборів України, Держагентству з питань науки, інновацій та інформатизації разом з Мінфіном, Міністерством економічного розвитку та торгівлі, Міністерством юстиції та іншим центральними органами виконавчої влади доручено у двомісячний термін розробити план реалізації Концепції. Нагадаємо, Концепцію створення та функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено Міністерством доходів і зборів на виконання Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 рік «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затвердженого Указом Президента України від 12 березня 2013 року. Заповнення заяви про застосування спрощеної системи оподаткування Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до територіального органу Міндоходів України відповідну заяву. У заяві зазначаються такі обов’язкові відомості: - прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи — підприємця, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання в установленому порядку відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); - дані документа, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи — підприємця відповідно до закону; - податкова адреса суб’єкта господарювання; - місце провадження господарської діяльності; - обрані фізичною особою — підприємцем першої та другої груп види господарської діяльності згідно з КВЕД ДК 009:2010; - обрані суб’єктом господарювання група та ставка єдиного податку або зміна групи та ставки єдиного податку; - кількість осіб, які одночасно перебувають з фізичною особою— підприємцем у трудових відносинах; - дата (період) обрання або переходу на спрощену систему оподаткування. Форма та порядок подання заяви про застосування спрощеної системи оподаткування, а також форма розрахунку доходу за попередній календарний рік затверджені наказом Міністерства фінансів України від 20.12.2011 №1675. Суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм Податкового кодексу, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року. При цьому подати заяву він має не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Перехід такого суб’єкта господарювання на спрощену систему оподаткування може відбутися за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду такого переходу, дотримано вимоги, встановлені в п. 291.4 ст. 291 гл. І розд. ХІV ПКУ. Також до поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує переходу на спрощену систему оподаткування. Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, або відмови від спрощеної системи оподаткування визначено ст.298 ПКУ. На Дніпропетровщини підприємство - порушник сплатить до Державної казни понад 20,5 млн. гривень Фахівці управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області, запобігли ненадходженню до бюджету від підприємства «Ц» грошових коштів в особливо великих розмірах, а саме понад 20,5 млн. грн. Так, протягом 2011-2012 років підприємство «Ц» неправомірно здійснювало нарахування плати за користування надрами від кількості погашених запасів корисних копалин в сумі понад 13,579 млн. грн. Крім того, перевіряючими встановлено, що підприємство «Ц» отримувало у суб’єктів господарювання товари, роботи, послуги, які не були своєчасно оплачені та, по яким минув термін позовної давності, в зв’язку з чим на підприємстві рахувалась кредиторська заборгованість на загальну суму майже 8,5 млн. грн. Посадові особи підприємства «Ц» вирішили схитрувати. Тож, вони не проводили коригування податкового кредиту по списаній кредиторській заборгованості підприємств - постачальників, що в подальшому призвело до заниження податку на додану вартість на суму майже 1,5 млн. грн. В сукупності зазначені дії призвели до заниження податкових зобов'язань та фактичного ненадходження до бюджету грошових коштів на загальну суму понад 20,5 млн. грн. Відтепер, за фактом злочину відкрито кримінальне впровадження, триває слідство. Холодна зброя не пройшла митний контроль на Дніпропетровщині Співробітники Дніпропетровської митниці Міндоходів зупинили спробу іноземного пасажира авіарейсу «Відень-Дніпропетровськ» ввезти на митну територію України холодну зброю. Так, громадянин Швеції, не заявляючи про небезпечну річ, що знаходилась серед його особистих речей, намагався перетнути митний кордон України через смугу «зелений коридор». Під час перевірки багажу за допомогою рентгенотелевізійної установки увагу працівників Дніпропетровської митниці Міндоходів привернув підозрілий предмет. Ним виявився ніж ручної роботи у шкіряному чохлі, який за зовнішніми ознаками схожий на холодну зброю. Власник повідомив, що ніж було придбано в антикварній крамниці. Але незнання законів України не звільняє. як українських громадян, так і іноземців від відповідальності. Тому, по даному факту до слідчого відділу Управління Служби Безпеки України у Дніпропетровській області направлено заяву про протиправне діяння, що містить ознаки злочину. Заява про кримінальне правопорушення прийнята та зареєстрована в Єдиному реєстрі досудових розслідувань. Розпочате досудове розслідування за ознаками складу злочину, передбаченого ч.1 ст. 201 Кримінального кодексу України (контрабанда зброї через митний кордон України). 14 серпня – останній день сплати підприємцями авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно. Їх розмір має бути не менше 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік. Нагадаємо, за результатами календарного року фізичні особи – підприємці, які обрали загальну систему оподаткування, подають до органу Міндоходів податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси. Декларація подається у строки, встановлені для річного звітного податкового періоду – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. В декларації підприємці також зазначають авансові платежі з податку на доходи. Підприємці сплачують до бюджету по 25 відсотків щокварталу у терміни до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада (п.177.5 ст. 177 Податкового кодексу України). Таким чином, 14 серпня 2013 року є граничним днем сплати підприємцями авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб. У разі якщо платник податків не сплачує суми самостійно визначеного грошового зобов’язання протягом встановлених строків, такий платник податків несе відповідальність у вигляді штрафу, визначеного ст. 126 ПКУ. Порядок справляння державного мита з операцій відчуження нерухомого майна Укладення фізичними особами договорів про відчуження об’єктів нерухомого майна, потребує обов’язкового нотаріального посвідчення. Зокрема, до таких об’єктів належать житлові будинки, квартири, кімнати, дачі, садові (дачні) будинки та інші об’єкти нерухомості. Під час обчислення суми державного мита за посвідчення договорів відчуження нерухомого майна, що знаходиться у власності громадянина, який здійснює таке відчуження, державне мито справляється виходячи із суми договору. Якщо сума договору є меншою за оціночну вартість такого майна, то державне мито справляється від оціночної вартості. Ставка державного мита за посвідчення договорів відчуження житлових будинків, квартир, кімнат, дач, садових будинків, гаражів, а також інших об’єктів нерухомого майна, що перебувають у власності громадянина, який здійснює таке відчуження, встановлена у розмірі 1 відсотка суми договору, але не менше одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян (пп.«а» п.3 ст.3 Декрету Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року №7-93 «Про державне мито»). Нагадаємо, що платниками державного мита на території України є фізичні та юридичні особи за вчинення в їхніх інтересах дій та видачу документів, що мають юридичне значення, уповноваженими на те органами. Законодавчим актом, яким регулюється сплата державного мита, розміри ставок, перелік найменувань документів і дій, за які сплачується державне мито є Декрет Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993р. №7-93 «Про державне мито» (із змінами і доповненнями). Особливості обчислення і сплати державного мита визначає Інструкція про порядок обчислення та справляння державного мита, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 07.07.2012 № 811. Інформаційно – комунікаційний сектор
| |
Категория: Город | Просмотров: 953 | | |
Всего комментариев: 0 | |