Покров Суббота 23.11.24, 17:06
Сайт
Главная » 2013 » Ноябрь » 6 » Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
10:07
Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформуєПодаткову накладну можна видавати до її реєстрації в єдиному реєстрі
Платник податку – продавець, який здійснює операції з постачання товарів або послуг, на вимогу покупця  може надавати податкові накладні до їх реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Нагадаємо, що реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється  протягом 15 календарних днів з дати їх складання.
Вимоги щодо реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних визначено п.11 2  розділу XX Податкового кодексу.

Права та обов’язки пасажирів авіатранспорту
Під час проходження митного контролю у міжнародних аеропортах пасажир має право:
отримати роз’яснення стосовно правил переміщення товарів через митний кордон України;
обрати усну чи письмову форму декларування, а також необхідну смугу руху для проходження митного  контролю;
бути присутніми під час здійснення огляду товарів, що йому належать;
на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку митників.
Крім того, пасажир зобов’язаний:
пред’явити на вимогу митника товари для контролю i оформлення та надати всю необхідну інформацію і  документи;
задекларувати товари, в тому числі на вимогу митника заповнити митну декларацію;
сплатити податки i збори у випадках, передбачених законодавством.
Права та обов’язки пасажирів авіатранспорту визначено відповідно до статті 266 Митного кодексу України.

Чи зазначаються платником єдиного податку у графах 4 та 7 книги обліку відомості з від’ємним значенням?
Відповідно до пп.296.1.1 пп.296.1 ст.296 Податкового кодексу платники єдиного податку третьої та п’ятої груп, які не є платниками ПДВ, ведуть книгу обліку доходів (далі - Книга).
Порядок ведення вищезазначеної Книги затверджено наказом Мінфіну України від 15.12.11 №1637.
Згідно з п.1 цього Порядку у Книзі фізичні особи – підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої та другої груп, а також платники єдиного податку третьої та п’ятої груп, які не є платниками ПДВ, відображають щоденно за підсумками робочого дня отримані доходи.
Оскільки платники єдиного податку в Книзі здійснюють записи за підсумками робочого дня, протягом якого було отримано дохід, то відомості у графах 4 «скоригована сума доходу» та 7 «всього» цієї Книги не можуть зазначатися з від’ємним значенням.

Починають діяти нові правила сплати податку на нерухомість
Президент України Віктор Янукович підписав Закон „Про внесення змін до Податкового кодексу щодо об’єктів житлової нерухомості”, який на початку липня Верховна Рада України ухвалила у другому читанні.
Згідно із законом власники об’єктів житлової нерухомості, які підлягають оподаткуванню, сплачуватимуть податок за 2013 рік у наступному - 2014 році. Водночас до 31 грудня поточного року власники можуть здійснити звірку даних на підставі оригіналів документів про право власності на об’єкти житлової нерухомості та про житлову площу таких об’єктів. Для цього потрібно звернутися до податкової інспекції за місцем реєстрації власника нерухомості.
Для зручності платників законом переглянуто розміри житлової нерухомості, на яку нараховуватиметься пільга. Так, не сплачуватимуть податок власники квартир, якщо їх загальна житлова площа не перевищує 120 кв. м. Для власників будинків „пільгова площа” визначена у розмірі 250 кв. м., знову ж таки незалежно від того, якою кількістю будинків володіє особа. Якщо у власника є і квартира, і будинок загальною житловою площею до 370 кв. м., він також не сплачуватиме податок на нерухомість. 
Якщо ж площа нерухомості перевищуватиме зазначені пільгові метри, то платити податок доведеться лише за ті квадрати, які перевищують визначений розмір. 
Однак, наголошують фахівці Міндоходів, якщо об’єкти оподаткування використовуються власниками для одержання доходів, тобто надаються в оренду, лізинг або використовуються у підприємницькій діяльності, пільга на них не діє.
Ставки податку будуть диференційовані.
Для власників:
- квартир - не більше 1 відсотка мінімальної заробітної плати (м.з.п), житлова площа яких не перевищує 240 кв. метрів, у разі перевищення ставка становитиме 2,7 %;
- будинків - не більше 1 відсотка м.з.п., житлова площа яких не перевищує 500 кв. метрів, у разі перевищення – 2,7 %;
- квартир та будинків ¬– 1 відсоток м.з.п., житлова площа яких не перевищує 740 кв. метрів, у разі перевищення – 2,7 %.
Для юридичних осіб також продовжено термін подання декларації з податку на нерухомість з „1 лютого” до „20 лютого”.
Фізичні особи повідомлення про сплату податку отримуватимуть до 1 липня.
Нагадуємо, що громадяни, які вже сплатили податок у поточному році можуть повернути сплачені кошти. Для цього їм потрібно звернутися із заявою до податкової інспекції (територіальних органів Міндоходів).
Разом з цим, сплачені кошти в поточному році за згодою платника можуть бути зараховані для сплати податку у 2014 році.

Чи є базою нарахування єдиного внеску відшкодування працівникам витрат на придбання ними спецодягу та інших засобів індивідуального захисту в разі невидачі їх роботодавцем або вартість виданого згідно з діючими нормами спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту?
Відшкодування працівникам витрат на придбання ними спецодягу та інших засобів індивідуального захисту в разі невидачі їх роботодавцем або вартість виданого згідно з діючими нормами спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, не є базою нарахування та утримання єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

До якого органу доходів і зборів подається звітність та сплачується єдиний внесок, у разі зміни суб’єктом господарювання протягом бюджетного року місцезнаходження, пов’язаного зі зміною адміністративного району?
Відповідно до п. 4 частини 1 ст.6 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464) платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - ЄВ) зобов’язаний подавати звітність до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску у строки, порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, за погодженням з Пенсійним фондом та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування. 
Пунктом 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2 755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік в органах доходів і зборів за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку). 
У разі проведення державної реєстрації зміни місцезнаходження або місця проживання платника податків, внаслідок якої змінюється адміністративно-територіальна одиниця та контролюючий орган, в якому на обліку перебуває платник податків (далі - адміністративний район), а також у разі зміни податкової адреси платника податків, контролюючими органами за попереднім та новим місцезнаходженням (місцем проживання) платника податків проводяться процедури відповідно зняття з обліку/взяття на облік такого платника податків.
Підставою для зняття з обліку платника податків в одному контролюючому органі і взяття на облік в іншому є надходження хоча б до одного з цих органів даних, що свідчать про належну державну реєстрацію таких змін органами державної реєстрації. 
У такому разі платник податків зобов’язаний подати контролюючому органу за новим місцезнаходженням відповідну заяву у десятиденний строк від дня реєстрації зміни місцезнаходження (місця проживання) у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику (п. 66.3 ст. 66 ПКУ).
Порядок обліку платників податків і зборів затверджений наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.12.2010 за №1 562/20300 (далі – Порядок № 1588).
Підпунктом 10.1.6 п. 10.1 розділу X Порядку № 1588 визначено, що до взяття на облік платника податків в органі доходів і зборів за новим місцезнаходженням (місцем проживання) він сплачує податки, збори, подає податкові декларації (звіти, розрахунки) та виконує інші обов’язки платника податків за попереднім місцезнаходженням (місцем проживання).
Порядок обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування затверджено наказом Міністерства доходів і зборів від 09.09.2013 № 458, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.09.2013 за № 1646/24178, яким, зокрема, визначено, що датою взяття на облік та зняття з обліку, як платника ЄВ, є дата внесення органом доходів і зборів запису щодо такого платника до реєстру страхувальників.
Таким чином, у разі зміни місцезнаходження, пов’язаного зі зміною адміністративного району, суб’єкт господарювання, до взяття на облік за новим місцезнаходженням та внесенням запису щодо такого платника до реєстру страхувальників, подає звітність та сплачує ЄВ за попереднім місцезнаходженням.

Яким чином здійснюється перевірка платників ЄВ (в т.ч. при ліквідації)?
Відповідно до п. 2 частини 1 ст. 13 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями документальні та камеральні перевірки проводяться у порядку, встановленому Податковим кодексом України. 
Згідно з п. 1 розділу ІV Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженим наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 458, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 вересня 2013 року за № 1646/24178 (далі – Порядок № 458) процедури щодо правильності нарахування та сплати єдиного внеску у зв’язку з припиненням платника єдиного внеску органом доходів і зборів розпочинаються та проводяться в разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення про закриття відокремленого підрозділу; відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення фізичної особи – підприємця щодо припинення нею підприємницької діяльності; судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника єдиного внеску, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів такого платника, зміну мети установи, реорганізацію платника єдиного внеску.
При отриманні одного із зазначених документів (відомостей) орган доходів і зборів вносить відповідний запис до реєстру страхувальників.
Після отримання від державного реєстратора відповідних відомостей згідно з пунктом 1 розділу ІV Порядку № 458 орган доходів і зборів проводить позапланову документальну перевірку щодо правильності нарахування та сплати єдиного внеску (п. 2 розділу ІV Порядку № 458).

Трансфертне ціноутворення
Кабінетом Міністрів України затверджено відсотковий діапазон цін для деяких товарних позицій згідно з уКАЗ ЗЕД для цілей трансфертного ціноутворення, а також затверджено Порядок узгодження цін у контрольованих зовнішньо – економічних операціях, за результатами якого укладаються договори, що мають двосторонній або багатосторонній характер, для цілей трансфертного ціноутворення. Визнано такою, що втратила чинність, власну постанову від 22.08.12 №787. (Постанова від 17.10.13 №764.)

Подання звітності з використанням РРО
Міндоходів України повідомлено, що суб’єкти господарювання, які використовують РРО та подають дротовими або бездротовими каналами зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, паперовий звіт за формою №ЗВР-1 не подають. Зазначено, що цей звіт подають суб’єкти господарювання, які не застосовують РРО та здійснюють розрахунки з використанням книги обліку розрахункових операцій та розрахункової книжки. (Лист від 27.09.13 №12061/6/99-99-22-61-03-15/1187).

11.10.13 останній термін подання наступної звітності:
- податкової декларації з податку на прибуток підприємства за три квартали 2013 року
- розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету за результатами щоквартальної фінансово-господарської діяльності, за три квартали 2013 року
- розрахунку податкових зобов'язань щодо сплати консолідованого податку на прибуток підприємства за три квартали 2013 року
- податкової декларації з податку на доходи (прибуток) страховика за три квартали 2013 року
- податкової декларації про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи за три квартали 2013 року
- розрахунку оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності, за три квартали 2013 року
- розрахунку оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби, за три квартали 2013 року
- податкової декларації з податку на додану вартість за III квартал 2013 року платниками, у яких податковий період дорівнює календарному кварталу
- звіту про суми податкових пільг за III квартал 2013 року
- податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, за III квартал 2013 року (форма № 1ДФ)
- податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за три квартали 2013 року платниками, віднесеними до 3 та 5 груп
- податкової декларації платника єдиного податку – юридичної особи за три квартали 2013 року платниками, віднесеними до 4 та 6 груп 
- податкової декларації з екологічного податку за III квартал 2013 року
- податкового розрахунку з плати за користування надрами для видобування корисних копалин за III квартал 2013 року
- податкового розрахунку з плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, за III квартал 2013 року
- податкової декларації збору за спеціальне використання води для потреб гідроенергетики за три квартали 2013 року  
- податкової декларації збору: за спеціальне використання поверхневих та підземних вод; за спеціальне використання поверхневої води теплоелектростанціями з прямоточною системою водопостачання; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод житлово-комунальними підприємствами; за спеціальне використання води, яка входить виключно до складу напоїв; за спеціальне використання поверхневих і підземних вод для потреб рибництва; за спеціальне використання кар'єрної, шахтної, дренажної води за три квартали 2013 року  
- податкової декларації збору за спеціальне використання поверхневих вод для потреб водного транспорту (крім стоянкових та службово-допоміжних суден) за три квартали 2013 року 
- податкового розрахунку збору за спеціальне використання лісових ресурсів за три квартали 2013 року 
- податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів за три квартали 2013 року 
- податкової декларації туристичного збору за три квартали 2013 року
- декларації з особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами за III квартал 2013 року
- декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами, за III квартал 2013 року.

Які документи подаються разом з реєстраційною заявою платника ПДВ заявою платника ПДВ за ф.1-ПДВ
Рішення про реєстрацію особи платником ПДВ приймається за результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, підтверджуючих постачання товарів/послуг та відповідність вимогам щодо особи - платника ПДВ як для обов’язкової реєстрації так і для добровільної реєстрації.
Підтвердженням такої відповідності є будь-які первинні документи бухгалтерського обліку, що засвідчують факт здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню (акт виконаних робіт, касовий чек, платіжне доручення тощо).

Які документи є підставою для нарахування податкового кредиту, крім податкових накладних?
Відповідно до п. 201.11 ст. 201 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі - ПКУ) підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту без отримання податкової накладної, також є:
а) транспортний квиток, готельний рахунок або рахунок, який виставляється платнику податку за послуги зв’язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, крім тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;
б) касові чеки, які містять суму отриманих товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального номера та податкового номера постачальника). При цьому з метою такого нарахування загальна сума отриманих товарів/послуг не може перевищувати 200 гривень за день (без урахування податку).
У разі використання платниками для розрахунків із споживачами реєстраторів розрахункових операцій касовий чек повинен містити дані про загальну суму коштів, що підлягає сплаті покупцем з урахуванням податку, та суму цього податку, що сплачується у складі загальної суми.
Згідно із п. 201.12. ст. 201 ПКУ у разі ввезення товарів на митну територію України документом, що посвідчує право на віднесення сум податку до податкового кредиту, вважається митна декларація, оформлена відповідно до вимог законодавства, яка підтверджує сплату податку.
Для операцій з постачання послуг нерезидентом на митній території України документом, що посвідчує право на віднесення сум податку до податкового кредиту, вважається податкова накладна, податкові зобов’язання за якою включені до податкової декларації попереднього періоду.

Які платники єдиного податку можуть бути платниками ПДВ?
Відповідно до п. 183.1 ст. 183 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) будь-яка особа, що підлягає обов’язковій реєстрації чи прийняла рішення про добровільну реєстрацію як платника податку, подає до контролюючого органу за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) реєстраційну заяву.
Підпунктом 14.1.139 п.14.1 ст.14 ПКУ визначено, що особа для цілей Розділу V ПКУ - будь-яка із зазначених нижче осіб:
а) юридична особа, створена відповідно до закону у будь-якій організаційно-правовій формі, у тому числі підприємство з іноземними інвестиціями, яка, зокрема є платником єдиного податку за ставкою, що передбачає сплату податку на додану вартість;
б) фізична особа - підприємець, яка зокрема є платником єдиного податку за ставкою, що передбачає сплату податку на додану вартість.
При цьому ставка єдиного податку у розмірі 3 або 5% доходу встановлена для третьої і четвертої груп та п’ятої і шостої груп платників єдиного податку, у разі сплати ними ПДВ згідно з ПКУ (п. 293.3 ст. 293 ПКУ).
Враховуючи зазначене, платниками ПДВ можуть бути платники єдиного податку третьої і четвертої та п’ятої і шостої групи за умови застосування ставки єдиного податку у розмірі 3 або 5% відповідно.

Як оподатковуються послуги, надані нерезидентом на митній території України?
Отримувач послуг, що постачаються нерезидентами, місце постачання яких розташоване на митній території України, нараховує ПДВ за основною ставкою податку на базу оподаткування.
Якщо отримувача послуг зареєстровано як платника податку, сума нарахованого податку включається до складу податкових зобов’язань декларації за відповідний звітний період.
Якщо отримувача послуг не зареєстровано як платника податку, то податкова накладна не виписується. Форма розрахунку податкових зобов’язань такого отримувача послуг у вигляді додатку до декларації з цього податку, затверджується у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового кодексу України.

На які товари (в тому числі валютні цінності) встановлені обмеження щодо їх переміщення через митний кордон України?
Згідно ст. 197 Митного кодексу України від 13.03.2012 № 4495 - VI зі змінами, на окремі товари встановлюються обмеження щодо їх переміщення через митний кордон України. Пропуск таких товарів через митний кордон України та їх митне оформлення здійснюються органами доходів і зборів на підставі отриманих з використанням засобів інформаційних технологій документів, які підтверджують дотримання зазначених обмежень, виданих державними органами, уповноваженими на здійснення відповідних контрольних функцій, іншими юридичними особами, уповноваженими на їх видачу, якщо подання таких документів митним органам передбачено законами України.
Перелік товарів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 № 436 зі змінами.
Обмеження щодо ввезення на митну територію України та вивезення за межі митної території України валютних цінностей, а також порядок переміщення їх через митний кордон України, у тому числі особливості декларування валютних цінностей (зокрема, визначення граничних сум валютних цінностей, які підлягають письмовому або усному декларуванню), затверджені постановою Правління Національного банку України від 27.05.2008 № 148 «Про переміщення готівки і банківських металів через митний кордон України».

Україна зацікавлена в співпраці з американськими інвесторами, – Олександр Клименко
Міндоходів дуже уважно ставиться до інтересів компаній з американським капіталом, які працюють в  Україні. Про це заявив Міністр доходів і зборів Олександр Клименко під час зустрічі з послом США в Україні  Джеффрі Пайєтом.
„Ми активно співпрацюємо з американськими інвесторами. У нас налагоджені тісні партнерські стосунки із  Американською торгівельною палатою, яким вдячні за спільну законотворчу роботу. Особливо це  стосується закону про трансфертне ціноутворення, який став дійсно революційним для України”, –  зазначив Олександр Клименко.
За словами Міністра, сьогодні Міндоходів створює максимально комфортні умови для діяльності та  розвитку підприємств з американським капіталом. Так, зокрема, підприємствам податок на додану  вартість відшкодовується в обсягах більших, від заявлених. У 2013 році компаніям з американським  капіталом відшкодовано $320 млн. при заявці $220 млн.  При цьому половину цієї суми підприємства  отримали в автоматичному режимі.
Залученню американських інвесторів в Україну сприятимуть і новації у податковій та митній політиці, які  дозволили підвищити позицію нашої країни у рейтингу Світового банку. Як відомо, Україна стала  топ-реформатором у світі минулого року, реалізувавши реформи у 8 сферах з 10, що оцінюються  рейтингом. Зокрема, експерти відзначили значне скорочення часу на виконання податкових зобов’язань  (на 101 годину) та вдосконалення митного адміністрування.
„Хочу вас запевнити, що ми не зупиняємося на досягнутому. Ми розуміємо, що замало прийняти гарні  закони, їх треба реалізувати на практиці. Тому для нас важливо разом з інвесторами, нашими партнерами  визначити шляхи удосконалення податкової і митної систем, максимального їх наближення до визнаних  стандартів”, – підкреслив Олександр Клименко.
Посол США в Україні Джеффрі Пайєт також відзначив позитивну динаміку України у сфері податкової та  митної політики. За його словами, Україна має значний потенціал та людські ресурси для реалізації  подальших заходів.
"Україна зробила значний крок у напрямі покращення податкової та митної політики, але попереду ще  багато роботи. Проте я впевнений, що Україна виконає все заплановане. Тим більше, що є потенціал,  оптимізм та бажання це зробити. Ми хочемо, щоб Україна досягла значних успіхів. А в особі США ви  побачите сильного партнера для реалізації цього”, - наголосив посол.

Міністр Олександр Клименко подякував платникам, які вчасно здали звітність з ЄСВ та зробили це онлайн
 Зміна адміністратора ЄСВ пройшла вдало – платники вчасно здали 661 тисячу звітів до органів  Міністерства доходів і зборів України. Всього звітували про сплату соціального внеску майже 4 млн.  підприємств та громадян.
Про це під час прес-конференції повідомив Міністр доходів і зборів Олександр Клименко.
«Я хочу подякувати всім платникам єдиного соціального внеску за те, що вони зуміли переорієнтуватися зі  зміною адміністратора, а також за активну переорієнтацію на електронну форму звітування», - зауважив  Олександр Клименко.
Він додав, що після передачі функцій адміністрування ЄСВ до Міндоходів доля звітності, поданої в  електронному вигляді, зросла з 38 до 60%.
Олександр Клименко запевнив, що Міністерство доходів і зборів  створюватиме умови для повного  переведення адміністрування єдиного соціального внеску на електронні системи сплати та звітування.
«Електронна форма звітності – це вигідно і платникам, і Міністерству. У цьогорічному рейтингу Doing  Business позиції України зросли відразу на 28 пунктів. Окремо експерти відзначили прогрес, який зробила  Україна в електронному звітуванні. За рік це дозволило скоротити час, необхідний на виконання  податкових зобов’язань, на 101 годину. Такий успіх України – досягнення, в першу чергу, самих платників,  які позитивно сприймають інновації», - підкреслив Олександр Клименко.
За офіційними даними Міндоходів, за 25 днів жовтня місячні збори ЄСВ становили 12,7 млрд. грн. Усі  перераховані платниками суми були оперативно розподілені між соціальними фондами.

На Дніпропетровщині завадили вивезенню з України 37 колекційних монет без експертизи
Не всі речі, які затримуються на кордоні, мають значну, в тому числі і історичну цінність. Так, на митному  посту «Дніпропетровськ – аеропорт» Дніпропетровської митниці Міндоходів, після проходження білої смуги  «зеленого коридору» під час опитування та огляду затримано громадянина українського походження, в  багажі якого виявлено 37 різних монет та 4 банкноти номіналом у 100 та 20 українських гривень.
Вже під час експертизи виявилося, що жодної цінної монети в колекції немає. Монети, а серед них  більшість звичайних монет, іноземного походження та мідних монет Російської імперії, значний час були у  використанні - тож банківської вартості, нумізматичної чи історичної цінності не мають. Їх загальна вартість  не перевищує 200 українських гривень! Але громадянин Канади навіть не ознайомився з правилом  перетину кордону, тож щоб не пропустити свій рейс, всі монети йому довелося залишити на території  України, написавши відказну заяву. Хоча, досить було сплатити копійчане мито і монети могли б успішно  перетнути кордон.
Тож, громадянам та гостям області важливо пам’ятати, що будь яка річ, якій виповнилося п’ятдесят і  більше років, перш ніж перетнути кордон повинна пройти експертизу служби контролю за переміщенням  культурних цінностей та отримати відповідний дозвіл.

Понад 400 заходів проведено кінологічними командами Дніпропетровської митниці Міндоходів
За 9 місяців 2013 року, за спрацюванням профілів ризику, із залученням службових собак  Дніпропетровської митниці Міндоходів, проведено 71 митний огляд, доглянуто 43 вантажних автомобілі,  291 міжнародних експрес-відправлень, прийнято участь у митному контролі 91,3 % всіх авіарейсів.
Крім того, використання природних можливостей собак стало ефективним засобом попередження  контрабанди та митних правопорушень у проведенні 8 спільних заходів з правоохоронними органами  Дніпропетровської області.
За участю працівників відділу кінологічного забезпечення в зоні діяльності митного поста  «Дніпропетровськ-Аеропорт» за звітний період було виявлено та задокументовано 10 порушень митних  правил за ознаками статтей 471 та 472 Митного кодексу України. Предмети цих правопорушень вартістю  від 30 до 155 гривень вилучені.
Також, безпосередньо співробітниками відділу кінологічного забезпечення Дніпропетровської митниці  Міндоходів виявлено та задокументовано порушення митних правил за ознаками статті 471 Митного  кодексу.
Тож, різновид пошукової роботи та друзі наші менші - розшукові собаки стають помічниками в органах  Міндоходів Дніпропетровської області.

З початку року в Дніпропетровській області виявлено 5 фактів отримання хабарів співробітниками органів  Міндоходів
Заступник начальника управління внутрішньої безпеки ГУ Міндоходов у Дніпропетровській області Микола  Луговський повідомив, що з початку року в Дніпропетровській області виявлено 5 фактів отримання  хабарів співробітниками органів Міндоходів.  Про це він заявив на прес-конференції в ІА «Мост-Днепр».
«Управлінням внутрішньої безпеки ГУ Міндоходов у Дніпропетровській області проводиться робота,  направлена на боротьбу з корупцією в органах Міндоходов. Розробляється антикорупційна стратегія  Міністерства. Так, в 2013 році відносно співробітників органів Міндоходів  Дніпропетровської області за  матеріалами внутрішньої безпеки і інших підрозділів правоохоронних органів в Єдиний державний реєстр  досудових розслідувань внесено 22 матеріали. Виявлено 5 фактів здирства і отримання хабарів  співробітниками податкових органів.
ГУ Міндоходов у Дніпропетровській області реалізовується практика негайного реагування на кожну  надзвичайну подію. Проводяться негайні службові розслідування, керівний склад притягується до  відповідальності», - повідомив він.

До уваги платників податків!
У Центрах обслуговування платників податків Ви маєте можливість отримати адміністративні послуги у  сфері ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, зокрема заява та  документи  для отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими  виробами можуть бути подані до Центру обслуговування платників податків або до Головного управління  Міндоходів у Дніпропетровській області. Підготовлені до видачі ліцензії отримуються за місцем подачі  документів.

Бізнес в Україні став витрачати менше часу на сплату податків та експортно-імпортні операції, - Світовий  банк
Часові витрати на дотримання вимог податкового законодавства скоротися на 101 годину. Якщо у  минулому році  платник податків витрачав на податкові процедури 492 години на рік, то станом на 1  червня 2013 року  – 390.  Такі дані містяться у щорічному дослідженні легкості ведення бізнесу Doing  Business-2014, оприлюдненому Світовим банком сьогодні, 29 жовтня.
Експерти Світового банку відзначили, що скорочення часу стало можливим за рахунок спрощення  декларацій для сплати ПДВ та єдиного соцвнеску, а також удосконалення системи електронного  звітування. За оцінками дослідження, за рік податкова ставка в Україні  знизилася з 55,4% до 54,9%,  кількість платежів залишилася на рівні минулого року – 28.
«Ми системно працюємо над спрощенням процедур та часу для сплати податків. Зменшення документації,  скорочення звітності, прискорення формальностей, розвиток електронних сервісів – все це дозволяє  платникові економити час і, відповідно, робить умови роботи бізнесу в Україні більш комфортними», -  зазначив, коментуючи результати дослідження, Міністр доходів і зборів Олександр Клименко.
Крім того, експерти Світового банку відзначили покращення митного адміністрування в Україні після  запровадження нового Митного кодексу. У дослідженні вказується,  що Україна зробила міжнародну  торгівлю простішою за рахунок більш швидкого оформлення  митних  декларацій та зменшення  фізичних  оглядів товарів. Зокрема, час,  необхідний для імпорту товарів в Україну, скорочено  з 33 до 28 днів,  експорту – з 30 до 29 днів. Для оформлення експорту необхідно 6 документів, імпорту – 8 документів.
Загалом позиції України зросли у світовому рейтингу на 25 пунктів. Якщо в минулорічному звіті наша країна  посіла 137 місце серед 185 досліджуваних держав, в цьому році - 112-е місце серед 189 учасників  рейтингу.
«Приємно, що Україну визначено державою, яка досягла найбільших результатів у поліпшенні  регуляторного середовища серед усіх країн у 2012-2013 роках. Це висока оцінка, але не межа нашого  потенціалу. Тим більше, що глобальна  конкуренція за інвестора зростає. Цього року у світі було  реалізовано на 18% більше регуляторних реформ, ніж минулого. Отже Україна має працювати над  покращенням бізнес-клімату ще активніше»,  - підкреслив Олександр Клименко.
 За словами Міністра, подальші зусилля Міністерства доходів і зборів будуть спрямовані на поглиблення  «дебюрократизації». Зокрема, планується подальше спрощення декларації на прибуток, спрощення  процедури подання декларації з ПДВ, подальше зближення бухгалтерського та податкового обліку,  розвиток електронних сервісів. Вже з наступного року у платників не буде необхідності отримувати  свідоцтво ПДВ та єдиного податку, що також спростить ведення бізнесу.
Також у планах Міністерства робота над  зменшенням кількості періодів сплати ЄСВ і створення умов для  переходу до сплати 1 раз на місяць (зараз - 2); надання персоніфікованних даних з ЄСВ 1 раз на рік, а не  щомісяця, як зараз.  Вже впроваджена можливість електронного звітування з ЄСВ, тепер Міністерство  спрямовує  зусилля на популяризацію цієї форми звітності серед платників. 
За словами Міністра Олександра Клименко, «при синергії скорочення часу на реєстрацію бізнесу та його  ведення, Україна у майбутньому отримає позитивний тренд збільшення підприємницької активності. І  задача Міністерства – цю синергію забезпечити».
У митній сфері Міністерство орієнтується на автоматизацію усіх процесів на митниці, підвищення  ефективності системи аналізу ризиків, зниження впливу людського фактора, скорочення часу підготовки  дозвільних документів.

28 жовтня 2013 року відбувся сеанс телефонного зв‘язку «гаряча лінія» першого заступника начальника  ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Ревенка Сергія Анатолійовича
Питання, які надійшли від платників:
Ще пів року назад податкова служба була орієнтована на створення сервісної служби. Який зараз напрям  роботи має ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області?
Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області не менше, ніж бізнес-спільнота, зацікавлене у  розвитку підприємницької ініціативи, підвищені конкурентноспроможності національної економіки,  формуванні у суспільстві високого рівня ділової та податкової культури.    
Велику увагу Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області приділяє впровадженю нових та  розширенню можливостей існуючих електронних сервісів та послуг, інноваційних технологій, що  допоможуть зробити процес адміністрування податків і митних платежів зручним і комфортним. Я  переконаний, що успіху на цьому шляху ми досягнемо тільки шляхом поглиблення співпраці та об’єднання  зусиль між Головним Управлінням Міндоходів у Дніпропетровській області та підприємцями.
Сергію Анатолійовичу, розкажіть, будь ласка, як об’єднання вплинуло на надходження до бюджету.
В рамках реформування Міністерства доходів і зборів України та реєстрації Головного управління  Міндоходів у Дніпропетровській області визначено координацію роботи податкових інспекцій і митних  пунктів. Об’єднання податкових і митних служб в єдине Міністерство доходів і зборів - сприяє покращенню  ведення бізнесу та зростання надходжень до бюджету.
Протягом січня-вересня 2013 року до бюджетів усіх рівнів зібрано 16104,0 млн.грн. платежів, закріплених  за Головним управлінням Міндоходів у Дніпропетровській області та Дніпропетровською митницею  Міндоходів, що на 1 266,0 млн.грн. більше відповідного періоду минулого року, а спільні надходження  податків та митних платежів до бюджету зросли на 7,3 відсотки.
Загальний обсяг товарообігу через митний кордон України в Дніпропетровській області за цей період склав  понад десять мільярдів доларів США, при цьому позитивний баланс у зовнішньоекономічній торгівлі області  склав понад два мільярди доларів США.
Саме покращення якості електронних сервісних послуг для платників та підвищення податкової культури є  результатом такої позитивної динаміки надходжень до бюджету.
Скажіть, які нові електронні сервіси запроваджується Міністерством доходів і зборів України?
У Міністерстві доходів і зборів України планується в подальшому 100 відсотків податкових і митних послуг  надавати в електронному вигляді через мережу Інтернет для суб’єктів господарювання.
Звіти до усіх центральних органів влади незабаром можна буде подати в онлайн-режимі через спеціальне  «Єдине вікно» та за єдиним уніфікованим стандартом. Відповідна Концепція створення та функціонування  автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» схвалена на засіданні Уряду.  Концепція передбачає, що громадяни та підприємства замість подання значної кількості ідентичних звітних  даних до різних органів влади та за різними стандартами, матимуть можливість подавати їх один раз і в  дистанційному режимі. В той же час, між центральними органами влади буде налагоджений автоматичний  інформаційний обмін, що дозволить оперативно отримати доступ до звітних даних, необхідних для  виконання покладених на них функцій.
Запровадження «Єдиного вікна» дозволить громадянам та бізнесу зберегти час та скоротити матеріальні  витрати на підготовку і подання звітності, а органам влади – на її приймання та опрацювання. І, що не  менш важливо, дозволить відмовитися від паперового документообігу, а також знизити роль людського  фактору - наявності помилок у звітах, суб’єктивізму, корупційних проявів і таке інше.
Крім того, заплановано запровадження електронних перевірок. Це частина стратегії з розвитку  податкового сервісу, дерегуляції здійснення підприємницької діяльності. Пропонуючи таку форму  контролю, ми прагнемо заощадити час платників, зробити державний аудит необтяжливим для них.  По-друге, орієнтуємось на мінімізацію персонального контакту контакту між платником і державою,  зниження ролі людського фактора.
Сервісом "електронна перевірка" вже з 1 січня 2014 рку зможуть скористатися платники єдиного податку,  що перебувають на спрощеній системі оподаткування. Для цього достатньо буде повідомити теріторіальні  органи Міндоходів про своє бажання пройти перевірку дистанційно за 10 днів до її проведення.
Враховуючи, що політика Міністерства доходів і зборів України спрямована на електронні перевірки,  позиція ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області відповідає цій тенденції?
Однозначно, ми чітко дотримуємось позицій Міністерства доходів і зборів України. Наша позиція не  штрафувати і перевіряти, а йти пліч о пліч з бізнесом. Контроль з боку Головного управління Міндоходів у  Дніпропетровській області спрямований на підприємства, які ухиляються від сплати податків, і не турбує  добросовісних платників. Кількість перевірок стабільно зменшується. Ми намагаємось донести до субґєктів  господарювання, що ми є надійним партнером для бізнесу.
Скажіть будь ласка, де у місті Дніпропетровську можна отримати безкоштовні електронні ключі для  подання звітності в електронному вигляді?
У місті Дніпропетровську Акредитовані центри сертифікації ключів розташовані у приміщеннях Центрів  обслуговування платників податків:
ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, за адресою: вул. Героїв Сталінграду, 25;
Лівобережної об’єднаної ДПІ, за адресою: проспект ім. Газети «Правда», 95.
Крім того, електронні ключі можна отримати у містах Дніпропетровської області: Нікополь, Павлоград,  Кривий Ріг.
Інформація щодо адрес розташування цих центрів сертифікації ключів знаходиться на суб-сайті Головного  управління Міндоходів у Дніпропетровській області www.dpminrd.gov.ua.

Боротьба з контрабандою і митними правопорушеннями на Дніпропетровській митниці Міндоходов
25 жовтня в ІА «Мост-Днепр» відбулася прес-конференція «Боротьба з контрабандою і митними  правопорушеннями на Дніпропетровській митниці Міндоходов». У прес-конференції взяв участь завідувач  сектором взаємодії з митними органами іноземних держав управління по боротьбі з контрабандою і  митними правопорушеннями Дніпропетровської митниці Міндоходов Віталій Аксютін.
Віталій Аксютін повідомив про результати боротьби з контрабандою і митними правопорушеннями на  Дніпропетровській митниці Міндоходов з початку року. «З початку року до СВ УСБУ Дніпропетровською  митницею було направлено 12 повідомлень про злочини. В основному вони торкалися контрабанди і  незаконного переміщення наркотичних засобів. Зареєстровано 347 справ про порушення митних правил на  суму 37,41 млн. грн. Товарів вилучено на 1,98 млн. грн.
Протягом ззвітного періоду направлено на розгляд до суду 184 справи на суму 50,49 млн.грн. Судом  розгглянуто 184 справи на суму 45,84 млн. грн. Конфіскацію застосовано в 80 справах на суму 3,74 млн.  грн. Штрафи накладені в 86 справах на суму 4,22 млн. грн. Безпосередньо митницею накладені штрафи у  129 справах на суму 1,21 млн. грн. Від реалізації конфіскованого товару до бюджету одержано 5,21 млн.  грн. У 2012 році ця сума складала 1,29 млн. грн», - сказав він.

Міндоходів планує використовувати електронні замки для транзитних вантажів на всіх митницях
З липня 2013 року електронні замки з функцією GPS - GSM навігації при ввезенні товарів та транспортних  засобів на митну територію України були використані більше 28 тисяч разів у межах пілотного проекту в  зоні діяльності Південної митниці.
Нагадаємо, електронні замки призначені для забезпечення стовідсоткового контролю в режимі реального  часу за переміщенням транзитних транспортних засобів з товарами, які перебувають під митним  контролем.
Інформація з електронних замків передається в режимі онлайн до моніторингового центру Міндоходів, де  опрацьовується Єдиною автоматизованою інформаційною системою.
Ці пристрої сигналізують про зняття пломб не уповноваженими на це особами – якщо «транзитний»  вантаж насправді призначений для українського отримувача, про це відразу дізнаються у Міндоходів.  Таким чином, електронні замки дозволяють точно встановити, чи відповідає режим прямування  транспорту тим відомостям, що вказані в документах.
За підсумками реалізації пілотного проекту на Південній митниці Міндоходів, практика буде поширена на  митниці в інших регіонах України. Для цього Міністерство доходів і зборів вже  розробило Порядок  використання електронних замків з функцією GPS-GSM навігації.
Проектом відповідного наказу регламентується, що такі пристрої розміщуватимуться за рішенням  уповноважених працівників митниць на окремих транспортних засобах, що перетинають митний кордон  України з вантажем. Зокрема, такий різновид контролю рекомендований для транзитних вантажів. Зняти  замок має право тільки працівник митниці призначення, через яку «транзит» завершує свій шлях  територією України.
Фахівці Міндоходів підкреслюють, що для платників податків встановлення замків буде безкоштовним, всі  витрати на організацію високотехнологічного контролю бере на себе держава.

На Дніпропетровщині пройшла VII Міжнародна наукова конференція «Історія торгівлі податків та мита»
Два дні, 24 та 25 жовтня 2013 року в Академії митної служби України міста Дніпропетровська проходила  VII Міжнародна наукова конференція «Історія торгівлі податків та мита».
Традиційна конференція з історії митної справи, втім має і практичне значення, особливо для України,  законодавство якої, зокрема і митне, динамічно розвивається. Досвід різних країн світу, особливо  європейських, повинен постійно враховуватись для створення сприятливих умов для вітчизняних  підприємств та інвесторів.
Вперше у вказаному заході приймали участь представники ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області з  доповіддю «Вплив державних інституцій на розвиток зовнішньоторговельних відносин України», яку з  зацікавленістю слухали представники міжнародної наукової спільноти.  
Виконуючий обов’язки ректора академії митної служби України Віктор Ченцов, у своєму виступі зазначив,  що головне завдання митних органів Міндоходів: створення балансу між інтересами держави та  суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності. Для цього необхідно знати, а головне аналізувати, шляхи,  якими розвивається митне законодавство різних країн світу.
Андрій Віденов, представник місії EUBAM, зазначив що, завдяки розвитку міжнародної торгівлі, в Європі  виникли такі величезні міжнародні порти, як Амстердам та Роттердам, що дають левову частку прибутку  Нідерландам. І, якщо в Арабських Еміратах штучні острови намивають для розваги іноземців, то голандці  використовують свої острови для розширення портових територій, через які кожну хвилину прямують  через Нідерланди транзитом більше сорока контейнерів. Звичайно, таких успіхів митним органам  Нідерландів вдалося досягти завдяки гармонізації митного законодавства всіх країн Європейського  економічного союзу. І розвиток європейського митного законодавства постійно продовжується. За  словами Андрія Віденова, в дію вступає норма, за якою розмитнення товару може проходити в будь якій  країні Європи, в той час, як суб’єкт зовнішньоекономічної діяльності подає митну декларацію за місцем  своєї реєстрації, що зручно для представників бізнесу і дає можливість контролювати товарні потоки на  протязі всього кордону ЄЕС.
Приклад роботи у європейському економічному союзі навів представник Угорщини Крістоф Бакаі. Окрім  історичного екскурсу, під час якого Крістоф Бакаі повідомив присутніх, що саме на території Угорщини  виникла одна з перших у Європі митниця на якій стягувалося одна тридцята вартості товару, представник  Угорщини вказав на те, що завдяки об’єднанню митного та податкового законодавства – дев’яносто  відсотків від сплати мита надходить до державного бюджету Угорщини, що значно збільшило  надходження до бюджету від міжнародної торгівлі.
Взагалі, на науковій конференції в Академії митної служби України науковці постійно зазначали, що  кордони роз’єднують держави, а митниці їх єднають. І саме цей принцип повинен закладатися у митне  законодавство України!

Зустріч начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області з представниками бізнесу
Днями в рамках проведення засідання робочої групи з питань дотримання у місті Дніпропетровську  принципів державної регуляторної політики начальник ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Куслій  В.О. зустрівся з керівниками підприємств малого та середнього бізнесу.
Під час зустрічі начальник ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Куслій В.О доповів про проведену ГУ  Міндоходів у Дніпропетровській області роботу по стимулюванню інвестиційного клімату, що сприяє  зростанню економіки регіону.
Із зацікавленістю керівники підприємств малого та середнього бізнесу слухали про останні новації з  удосконалення системи адміністрування податків та зборів, зокрема, процедури відшкодування ПДВ  шляхом видачі фінансового казначейського векселя, розробки «Електронного кабінету платника податків»  тощо.
Підсумком зустрічі стало активне обговорення присутніми вказаних питань, що свідчить про зацікавленість  бізнес-кіл Дніпропетровщини в подальшому удосконаленні податкового та митного законодавства,  адміністрування єдиного соціального внеску.

Міндоходів зібрало у жовтні майже 11 млрд. грн. ЄСВ
Зміна адміністратора єдиного соціального внеску не принесла жодних незручностей платникам – за перші  три тижні адміністрування ЄСВ органами Міндоходів прийнято та оброблено 660 тисяч звітів, а  надходження внеску склали майже 11 млрд. грн.
При цьому дві третини звітів (65%) були надані платниками за допомогою систем електронного звітування.  Аналітики Міндоходів в подальшому очікують сталого зростання питомої ваги електронних документів у  загальному обсязі звітності з ЄСВ.
Для зручності платників, що подавали звіт на папері, було подовжено робочий день фахівців Центрів  обслуговування платників податків.
За наявною інформацією, черг, труднощів у поданні звітності, немотивованих відмов у прийомі документів  або інших негативних наслідків від зміни адміністратора ЄСВ не зафіксовано.
Всі кошти, які надійшли на рахунки Міндоходів, відкриті у головних управліннях Держказначейства, були  оперативно розподілені між фондами соціального страхування.
Нагадаємо, що процедуру адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне  страхування Міністерство доходів і зборів України розпочало з 1 жовтня 2013 року. Саме з цього періоду  суми нарахованого єдиного внеску підлягають сплаті на рахунки органів Міндоходів, відкриті в Головних  управліннях Державної казначейської служби України.
Рахунки розміщено на офіційному веб-порталі Міндоходів у розділі «Реєстри» за адресою:  http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/111543.html.
Звітність в електронному вигляді платники повинні надсилати на єдину адресу Інформаційного порталу  Міністерства доходів і зборів України zvit@sta.gov.ua.

Телефоний антикоррупційний сервіс "Пульс"
Міністерство доходів і зборів України звертає увагу мешканців Дніпропетровській області на те, що в Україні почал працювати єдиний антикоррупційний сервіс Міністерства доходів і зборів України «Пульс» (044) 284 00 07.

Про роботу та надання послуг у Центрах обслуговування платників розповіла Вікторія Радецька
Сервісне обслуговування платників є пріоритетним напрямком роботи Нікопольської ОДПІ. Так з початку року Центрами обслуговування платників Нікопольської ОДПІ надано 127 тис. послуг. У переважній більшості звернення клієнтів ЦОП стосувались податкової звітності, видачі реєстраційних номерів облікової картки платника податків, довідок та дозвільних документів. 
З 1 жовтня 2013 року Міністерство доходів і зборів України розпочало процедуру адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, у Центрах обслуговування платників виникло пожвавлення з боку відвідувачів, які вперше подають звітність з ЄСВ. В останні дні подачі звітності Центри обслуговування платників Нікопольської ОДПІ працювали щоденно до 20.00 включаючи вихідні дні та до останнього клієнта, який бажав подати вказану звітність.
Процес передачі функцій з адміністрування єдиного внеску до Нікопольської ОДПІ відбувся без жодних незручностей для платників.
Платниками надано понад 1,8 тис. звітів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і тільки 290 платниками подано звітність на паперових носіях.
Крім того нагадуємо, що платники мають можливість скористатися сервісними службами Нікопольської ОДПІ для надання звітності, як особисто, скориставшись центрами обслуговування платників, так і засобами електронного зв’язку.

Інформаційно – комунікаційний сектор
Категория: Город | Просмотров: 1053 | Добавил: admin | Теги: Податкова, об'єднана, інспекція, державна, інформує, Нікопольська
Всего комментариев: 0
avatar