Покров Суббота 23.11.24, 14:54
Сайт
Главная » 2013 » Ноябрь » 10 » Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
10:48
Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформуєОстанній день подання звіту про використання РРО - 15 листопада
Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що з 1 січня 2013 року, суб’єктам господарювання необхідно подавати до органів державної податкової служби електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків реєстраторів розрахункових операцій дротовими або бездротовими каналами зв’язку.
Суб’єктам господарювання, які не виконали вимоги законодавства щодо модернізації касової техніки та не подають звітну інформацію по дротових або бездротових каналах зв’язку, нагадуємо, що 15 листопада 2013 року останній день подання звіту про використання РРО та книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) за жовтень 2013 року.

Останній строк подання квартальних декларацій - 11 листопада
З метою уникнення штрафних санкцій за несвоєчасну подачу податкових декларацій Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що понеділок 11 листопада – останній день подання:
податкової декларації з податку на прибуток підприємства за три квартали;
розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету за результатами щоквартальної фінансово-господарської діяльності державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, за три квартали;
розрахунку податкових зобов’язань щодо сплати консолідованого податку на прибуток підприємства за три квартали;
податкової декларації з податку на прибуток банку за три квартали;
податкової декларації з податку на доходи (прибуток) страховика за три квартали;
податкової декларації про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи за три квартали;
розрахунку оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності за три квартали;
розрахунку оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється територіальним органом Міндоходів України, за три квартали;
декларації про валютні цінності, доходи та майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами, за III квартал;
податкової декларації з ПДВ за III квартал платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу;
податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку за ІІІ квартал (форма №1ДФ);
податкової декларації платника єдиного податку — юридичної особи за три квартали;
податкової декларації платника єдиного податку — фізичної особи — підприємця за три квартали платниками, віднесеними до третьої та п’ятої груп;
податкової декларації про майновий стан і доходи фізичними особами — підприємцями, які перейшли з ІІІ кварталу зі спрощеної системи оподаткування на загальну та які зареєструвалися протягом ІІІ кварталу та не обрали спрощеної системи оподаткування;
декларації з особливого податку на операції з відчуження цінних паперів та операцій з деривативами за III квартал;
податкового розрахунку збору за спеціальне використання лісових ресурсів за три квартали;
податкової декларації збору за спеціальне використання води за три квартали;
податкового розрахунку з плати за користування надрами за ІІІ квартал;
податкової декларації екологічного податку за ІІІ квартал;
податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів за три квартали.

Документи, які подаються для реєстрації РРО
Для реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) суб’єкт господарювання подає до органу доходів і зборів:
- заяву про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;
- копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;
- копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;
- копію договору суб'єкта господарювання з Центру сервісного обслуговування про технічне обслуговування та ремонт РРО.
При цьому, заява про реєстрацію РРО може бути поданою в паперовому або в електронному вигляді.
Нагадуємо, що суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формах при продажу товарів  (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування і послуг повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій.
Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 № 417.

Для переходу на сплату єдиного податку подайте відповідну заяву
Суб’єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів, може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування. Для цього йому необхідно подати заяву до територіального органу Міндоходів не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.
Це відбувається за умови, якщо протягом календарного року, який передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, платником дотримано вимоги щодо обсягу доходу протягом календарного року та середньооблікової кількості працівників (пп. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України).
Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, обліку та звітності регулюється розділом XIV Податкового кодексу України.

Митні платежі при імпорті товарів
При ввезенні на митну територію України суб’єктами господарювання товарів у митному режимі імпорту сплачуються такі митні платежі:
- ввізне мито за ставками, встановленими Законом України «Про Митний тариф України» від 5 квітня 2001 року № 2371-ІІІ із змінами та доповненнями. У випадках коли товари, поміщені у митний режим імпорту, оподатковуються сезонним митом або особливими видами мита;
- податок на додану вартість за ставкою, згідно із Розділом V Податкового кодексу України;
- акцизний податок за ставками, встановленими п. 215.3. ст. 215 ПКУ, у разі належності товарів до підакцизних.
Також, за виконання митних формальностей органами доходів і зборів поза місцем розташування цих органів або поза робочим часом, із заінтересованих осіб справляється плата затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2003 року № 93 «Про справляння плати за виконання митних формальностей митними органами поза місцем розташування митних органів або поза робочим часом, установленим для митних органів».

Власники житлової нерухомості можуть провести звірку своїх даних
До кінця 2013 року власники нерухомого майна за бажанням можуть провести звірку кількості своїх об’єктів нерухомості та розмірів їх житлової площі.
За словами фахівців Міндоходів, сьогодні триває формування реєстру платників податку на нерухоме майно та взяття їх на облік. Тому така звірка допоможе уникнути непорозумінь при нарахуванні суми податку у наступному році.
Регіональні підрозділи Міндоходів, у свою чергу, вже направили запрошення прийти на звірку тим громадянам, які, за даними реєстру, є платниками податку на нерухомість.
Оскільки, відповідно до норм чинного законодавства, податок на нерухомість за поточний рік сплачуватиметься у 2014 році, громадяни вже з квітня почнуть отримувати квитанції із нарахованими до сплати сумами. Сплатити податок потрібно буде протягом двох місяців. Для уникнення ажіотажу, черг та зайвого напруження фахівці Міндоходів пропонують власникам нерухомості завчасно, а саме до 31 грудні 2013 року, звірити свої дані.
Для цього їм потрібно звернутися до податкової інспекції за місцем реєстрації з оригіналами документів про право власності на це майно. Якщо ж громадянин не провів таку звірку, податок буде нараховуватися відповідно до тієї інформації, яка наявна в Міндоходів.
Нагадаємо, що з 1 січня 2013 року вступила в силу норма Податкового кодексу, згідно з якою житлова нерухомість, яка перебуває у власності як фізичних, так і юридичних осіб (у тому числі і нерезидентів), обкладатиметься податком. Оподатковуватимуться будівлі, які відносяться до житлового фонду, а саме – житлові будинки, прибудови до них, житлові будинки садибного типу, квартири, котеджі та кімнати у багатосімейних квартирах. Податок за 2013 рік власники нерухомості сплачуватимуть у 2014 році.

Міндоходів визначило правила отримання підприємствами статусу уповноваженого економічного оператора
Відповідний проект наказу „Про надання підприємству статусу уповноваженого економічного оператора”, розроблений фахівцями Міністерства, розміщено на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України.
Отриманий статус надасть підприємствам право користуватися спеціальним спрощеннями, визначеними Митним кодексом України. Так, зокрема, підприємства матимуть змогу автоматично надавати митницям заявлену митну вартість при мінімумі документів, розміщувати без участі митниці на складах товар, вивантажувати його та знімати пломби тощо.
Для отримання статусу уповноваженого економічного оператора підприємство повинно не менше трьох років здійснювати зовнішньоекономічну діяльність, відповідати визначеним вимогам, зокрема, щодо звітності, платоспроможності та стандартів безпеки.
За словами фахівців Міндоходів, розроблений наказ сприятиме впровадженню європейських стандартів у регулювання діяльності суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності. Тим самим національні стандарти митних процедур наблизяться до європейських, а це в свою чергу дозволить спростити митний контроль у країнах ЄС тим українським підприємствам, які працюють прозоро та мають бездоганну репутацію.
З проектом наказу можна ознайомитись на веб-порталі Міндоходів http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2013-rik/115484.html.
Зауваження та пропозиції щодо змісту регуляторного акту потрібно подавати у письмовій та електронній формі до 15 листопада 2013 року за адресами:
Міністерство доходів і зборів України, 04655 МПС, м. Київ – 53, Львівська площа буд. 8, e-mail: dms_vsmp@ukr.net;
Державна служба України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва – 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, буд. 9/11;
Обговорення проекту  проводиться у рубриці «Консультації з громадськістю» на урядовому веб-сайті «Громадянське суспільство і влада» (http://civic.kmu.gov.ua/consult_mvc_kmu/consult/poll/projects).

Громадяни після досягнення пенсійного віку звільняються від сплати земельного податку 
Громадяни–власники земельних ділянок, які вийшли на пенсію не за віком (пенсія призначена за вислугу років, по інвалідності тощо), після досягнення пенсійного віку мають право на користування пільгою щодо сплати земельного податку. Пільга громадянам по земельному податку надається за земельні ділянки, що належать їм на правах приватної власності.
Для отримання пільги громадянин має подати до територіального органу Міндоходів за місцезнаходженням земельної ділянки заяву про надання пільги та документи, що посвідчують його право на пільгу (паспорт, пенсійне посвідчення, тощо).
Нагадаємо, від сплати земельного податку звільняються: пенсіонери (за віком); інваліди першої і другої групи; ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України ”Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років.
Звільнення від сплати земельного податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:
для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 гектара;
для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах не більш як 0,25 гектара, в селищах – 0,15 гектара; в містах – 0,10 гектара;
для будівництва індивідуальних гаражів – не більше як 0,01 гектара;
для ведення садівництва – не більш як 0,12 гектара;
для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 гектари.
Водночас, право на пільгу щодо сплати земельного податку мають ті фізичні особи, право власності яких на земельні ділянки посвідчено належними документами та даними державного земельного кадастру. 
Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб визначено ст.281 розд. ХШ  Податкового кодексу України.

Шановні  мешканці нашого міста!
Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області звертається до громадян нашого міста – власників або користувачів земельних ділянок з проханням - не забувати, що користування землею є платним. Земля є національним багатством України і знаходиться під особливою охороною держави. Сплата земельного податку або орендної плати за землю є одним з найважливіших джерел надходжень до місцевого бюджету.
Якщо ви  отримали право власності або користування на житловий будинок, який розташований на земельній ділянці, та ще не стали на облік в Нікопольській ОДПІ як платник земельного податку, не гайте часу, приходьте до нас. При собі необхідно мати паспорт, ідентифікаційний номер, документи які підтверджують право власності або користування земельною ділянкою, технічний паспорт на земельну ділянку та копію посвідчень на право отримання пільги встановленої Законом.

Реєструємо Книгу обліку без помарок
Звертаємо увагу платників, що при реєстрації Книги обліку доходів і витрат самозайнята особа та підприємці на загальній системі оподаткування зобов’язані подати до контролюючого органу за основним місцем обліку примірник Книги, де обов’язково, на титульному аркуші повинні зазначатися:
- прізвище, ім’я та по батькові,
- реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті),
- податкова адреса,
- номер та дата свідоцтва про право на здійснення незалежної професійної діяльності (за наявності);
- книга повинна бути прошнурована та пронумерована.
Шановні суб’єкти господарювання будьте уважні при заповненні книги, намагайтеся заповнювати реквізити без помарок. Внесення виправлень здійснюється шляхом нового запису, який засвідчується підписом самозайнятої особи чи підприємця на загальній системі оподаткування.

ЄСВ для новостворених платників
Новостворені фізичні особи - підприємці - платники єдиного податку сплачують за себе єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в розмірі, який самостійно визначили, але не менше мінімального страхового внеску на місяць в термін до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом. При цьому, платники можуть сплачувати єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у вигляді авансових платежів до 20 числа кожного місяця поточного кварталу, які враховуються ними при остаточному розрахунку, що здійснюється за календарний квартал.

Добровільне соціальне страхування
У разі участі фізичної особи - підприємця у добровільній системі загальнообов’язкового державного соціального страхування єдиний внесок встановлюється у розмірі:
36,6% - у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням;
36,21% - від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності;
38,11% - за всіма видами (пенсійним, на випадок безробіття, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності).
Нагадуємо, що сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування не може бути більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та не менше за розмір мінімального страхового внеску за місяць (для фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування - за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).

Мінімальний страховий внесок
Відповідно до п.5 частини 1 ст.1 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями «мінімальний страховий внесок» - сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця».
Нагадуємо, що єдиний внесок на заробітну плату, встановлюється у відсотках (від 36,76% до 49,7%) до бази нарахування єдиного внеску (за винятком винагороди за цивільно-правовими договорами) відповідно до класів професійного ризику виробництва, до яких віднесено платника, з урахуванням видів його економічної діяльності. (абз.1 ч.5 ст. 8 Закону України від від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»).

Оподаткування інвестиційного прибутку
Інвестиційний прибуток розраховується як позитивна різниця між доходом, отриманим платником податку від продажу окремого інвестиційного активу, та його вартістю, що визначається із суми витрат на придбання такого активу з урахуванням норм пп.170.2.4 - 170.2.6 п.170.2 ст.170 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) (крім операцій з деривативами) (пп.170.2.2 п.170.2 ст.170 ПКУ).
До складу загального річного оподатковуваного доходу платника податку включається позитивне значення загального фінансового результату операцій з інвестиційними активами за наслідками такого звітного (податкового) року (пп.170.2.6 п.170.2 ст.170 ПКУ).
Податковим агентом платника податку, який здійснює операції з інвестиційними активами з використанням послуг професійного торговця цінними паперами, включаючи банк, є такий професійний торговець (крім операцій з цінними паперами, визначеними у пп.165.1.52 п.165.1 ст.165 ПКУ) (пп.170.2.9 п.170.2 ст.170 ПКУ).
Однак, запровадження обов’язку податкового агента для професійного торговця цінними паперами, включаючи банк, не звільняє платника податку від обов’язку декларування результатів усіх операцій з купівлі та продажу інвестиційних активів, здійснених протягом звітного (податкового) року як на території України, так і за її межами, за винятком випадків, зазначених в пп.170.2.8 п.170.2 ст.170 ПКУ.
Враховуючи вищевикладене, дохід, отриманий фізичною особою – резидентом у вигляді інвестиційного прибутку включається до складу загального річного оподатковуваного доходу платника податку. Фізична особа, яка отримує інвестиційний прибуток, повинна надати податкову декларацію про майновий стан і доходи до 1 травня року, що настає за звітним, та сплатити податок на доходи фізичних осіб за ставками, визначеними п.167.1 ст.167 ПКУ (15% та/або 17%).

Доходу нема – книга обліку не заповнюється
Нагадуємо, що підприємці, які обрали загальну систему оподаткування, та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, зобов’язані вести Книгу обліку доходів і витрат нового зразка, у якій за підсумком робочого дня, протягом якого отримано дохід, на підставі первинних документів здійснюються записи про отримані доходи та документально підтверджені витрати. Дані Книги обліку доходів і витрат заповнюються у гривнях з копійками та використовуються для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.
У випадку, коли дохід не отримано графи книг не заповнюються.

Казна Дніпропетровщини поповнилась на 6,4 мільярда гривень
Протягом січня – жовтня 2013 року Головним управлінням Міндоходів забезпечено надходження до місцевого бюджету Дніпропетровській області 6401,9 млн. грн. податкових платежів.
Зокрема, в цьому році проти минулорічних надходжень на 68,0 млн. грн. збільшено плату за користування надрами та 12,4 млн. грн. податку на прибуток підприємств.
Надходження з податку на доходи з фізичних осіб за 10 місяців поточного року склали понад 4 мільярдів 109 мільйонів гривень, що на   164,4 млн. грн. або на 4,2% більше в порівнянні з січнем – жовтнем 2012 року.
Загалом, поточні надходження до місцевих бюджетів в порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшились на 332,9 млн. грн., або на 5,5%.

На Дніпропетровщині майже 75% «електронних» митних декларацій
На Дніпропетровській митниці Міндоходів неухильно зростає кількість клієнтів, які використовують процедуру електронного декларування за митними деклараціями на бланку єдиного адміністративного документа.
Так, у січні поточного року доля митних декларацій, оформлених в електронному вигляді складала 64,0%, у липні – 76,1%, у серпні – 83,0%, вересні – 90,3%, а у жовтні – вже 91,0%. З початку ж року Дніпропетровською митницею Міндоходів завдяки сервісу електронного декларування товарів оформлено 74,7% від загальної кількості митних декларацій.
Тож, для митних декларантів Дніпропетровщини використання процедури електронного декларування є доступним і зручним сервісом.


На Дніпропетровщині на 100% забезпечено розгляд запитів на інформацію
Загалом, загальна кількість запитів на інформацію, що надійшли до органів ГУ Міндоходів Дніпропетровської області за січень – жовтень 2013 року складає 251. Переважну кількість запитів подали юридичні особи - 187 або 74,5% та громадяни - 64 або 25,5%.
За наслідками їх розгляду:
-173 запити – задоволено;
- по 70 запитам надано роз’яснення, що інформація, яка запитувалась, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
- 3 запити надіслано за належністю розпорядникам інформації;
- 5 запитів знаходиться на виконанні.
Усі запити розглянуто якісно, у повному обсязі та у встановлений законодавством термін.
Повторних запитів не надходило.
Крім того, за 10 місяців поточного року інформація щодо фактів оскарження дій або бездіяльності посадових осіб органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області при опрацюванні запитів на отримання публічної інформації не зафіксовано.

За підсумками першого місяця адміністрування ЄСВ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області надійшло майже 1,5 млрд. гривень
За перший місяць адміністрування єдиного соціального внеску органами ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області прийнято та оброблено більше 34,5 тис. звітів, а надходження до бюджету цього внеску - 1444,6 млн. грн.
Крім того, аналізуючи результати подання звітності з єдиного соціального внеску за жовтень, слід зазначити, що із понад 34,5 тис. поданих звітів майже половина надіслано в електронному вигляді.
Очевидно, що платники податків відчули переваги електронного звітування, адже безкоштовні електронні ключі дають змогу робити це без зайвих витрат часу та ресурсів.
ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області закликає до подання звітності засобами електронного зв’язку та нагадує, що вчасно і в повному обсязі сплачений єдиний соціальний внесок – це основа фінансування та виплати пенсій і грошової допомоги громадянам.

До ризикових потрапляють менше 1% зареєстрованих підприємств
Про це було повідомлено під час презентації Моніторингового центру Міндоходів. Цей потужний інструмент було створено для  аналітичного та інформаційного супроводження процесів детінізації за допомогою найновіших розробок у сфері ІТ.
Саме тут автоматично обробляються всі дані податкових звітів та декларацій, документів, пов’язаних із здійсненням зовнішньоекономічної діяльності, інших джерел, які дають змогу вчасно та з високою ймовірністю виявити прояви неофіційної економічної діяльності, прослідкувати рух товару від кордону до кінцевого споживача, рух фіктивного податкового кредиту – від «виробника» до «замовника». Система з виявлення ризиків повністю автоматизована і виключає людський фактор, а отже і будь-які корупційні прояви.
Моніторингова система виділяє як «ризикові» менше 1% зареєстрованих підприємств. Тобто лише одне підприємство із сотні потрапляє до фахівців на додаткове аналітичне опрацювання. Після цього підприємству пропонується добровільно довести чистоту своїх операцій.  Якщо ні – тоді вже починають працювати фахівці інших підрозділів Міністерства. За підсумками роботи центру надходження ПДВ зросли в середньому у 1,5 раза порівняно з минулим роком.
Моніторинговий центр зоновано за функціональною складовою. Він складається з аналітичної, сервісної, інтерактивної зон, зон моніторингу, «24/7» та «callback».
Не менше важлива функція центру – внутрішній контроль за якістю обслуговування платників в сервісних центрах та на митних постах. Такий цілодобовий контроль дає змогу оперативно реагувати на позаштатні ситуації. Так, наприклад, у випадку збільшення кількості відвідувачів для ліквідації черг залучається додатковий персонал, подовжуються прийомні години. На митних пунктах пропуску регулюється пропускна здатність.
Одна з новацій Міністерства, над якою працюють фахівці центру, – побудова автоматизованої митниці майбутнього, де рішення про пропуск транспортного засобу буде прийматися повністю автоматизовано, без людського фактору. Наприклад, якщо система не зчитає номерний знак транспортного засобу та не внесе його до бази даних, шлагбаум для переходу до наступного етапу – сканування, зважування, радіологічного контролю – просто не відкриється. Прогнозується, що митниця майбутнього запрацює вже у 2015 році.

Новий сервіс для платників – електронні перевірки
Платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, з 01.01.2014 року матимуть можливість для проведення електронної перевірки.
Для цього платник повинен подати заяву до територіального органу Міндоходів, в якому він перебуває на обліку. Заява подається за 10 календарних днів до початку проведення перевірки.
Переваги електронної перевірки:
- дистанційне обслуговування платників податків;
- мінімізація впливу людського фактора;
- підвищення якості  проведення перевірки;
- зменшення терміну проведення перевірки;
- впевненість у правильності та повноті оподаткування здійснених фінансово-господарських операцій;
- зниження адміністративного навантаження на платника.
Електронна перевірка для платників податків передбачена пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).

Міжнародний форум керівників податкових і митних органів розпочав роботу у Стамбулі
Сьогодні у Стамбулі розпочав роботу міжнародний  форум з питань боротьби з порушеннями податкового законодавства та корупцією, участь у якому беруть керівники податкових і митних органів різних країн світу. Українську делегацію очолює начальник Головного управління внутрішньої безпеки Міндоходів Олександр Стетюха.
Під час форуму учасники обмінюються думками щодо стратегічних, організаційних та оперативних аспектів впровадження єдиного урядового підходу до подолання серйозних фінансових правопорушень як на національному, так і на міжнародному рівнях, обговорюються основні питання про податкові та інші злочини, розглядаються способи співпраці щодо боротьби з незаконними фінансовими потоками, відмиванням грошей, отриманих злочинним шляхом.

Позиція Міндоходів щодо ситуації навколо перевірок підприємств української кондитерської корпорації «Рошен»
У відповідь на численні повідомлення у ЗМІ щодо ситуації на підприємствах української кондитерської корпорації «Рошен», розташованих у Вінницькій, Донецькій, Полтавських областях та м. Києві, Міністерство доходів і зборів України повідомляє:
Відповідно до статті 77 Податкового Кодексу України до плану-графіку проведення планових перевірок на 2013 рік було включено 11 підприємств, які входять до складу кондитерської корпорації та розташовані як в областях зазначених вище, так й інших.
Відповідно до вимог ПК України, до плану-графіку проведення перевірок відбираються платники податків, які мають ризики щодо несплати податків і зборів або невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на органи доходів і зборів. Періодичність проведення таких перевірок залежить від ступеня ризику в діяльності таких платників податків та поділяється на високий (перевірка не частіше одного разу на рік), середній (не частіше одного разу на два роки) та незначний (не частіше одного разу на 3 роки).
Підприємства корпорації «Рошен» перевірялись за період діяльності 2010, 2011, 2012 років. За результатами перевірок було встановлено ряд порушень податкового законодавства. Так, зокрема, зафіксовано проведення „нетипових” експортних операцій, у т.ч. за договорами комісії, для мінімізації податкових зобов’язань з ПДВ. Це у свою чергу спричинило низку перевірок і інших підприємств, які входять до кондитерської корпорації.
Під час перевірок було встановлено, що підприємства формували витрати та податковий кредит з ПДВ за „нікчемними” правочинами та від контрагентів з ознаками „фіктивності”.
Загалом, за результатами контрольно-перевірочної роботи сума донарахувань податків 25 підприємствам української кондитерської корпорації «Рошен» склали 47 млн. грн. До бюджету вже надійшло майже 5 млн. грн.

Позиція Міністерства доходів і зборів щодо слідчих дій у приміщенні бізнес-центру «Лотос»
У зв’язку із резонансом навколо слідчих дій, що проводилися у бізнес-центрі «Лотос», повідомляємо, що 6 листопада 2013 року працівниками органів доходів і зборів Харківської області на підставі ухвали Київського районного суду м. Харкова від 31.10.13 проведено обшук у одному з кабінетів орендаторів офісу, розташованого у чотирьохповерховій будівлі за адресою: місто Київ, вул. Туполева, 19.
Одним із орендаторів розташованого у цьому приміщенні серверу є товариство, щодо якого проводиться досудове розслідування за фактом несплати податків у розмірі 3 мільйона гривень. Обшук проводився на основі наявних у кримінальному провадженні даних про знаходження у приміщенні за вказаною адресою доказів, що мають значення у провадженні.
За результатами проведеного обшуку виявлено та вилучено обладнання, на якому встановлено інформацію про тіньову діяльність підприємства, щодо якого ведеться слідство.
Слідчі, а також працівники податкової міліції, що брали участь у проведенні обшуку, були вдягнуті в одяг ділового стилю.
Підкреслюємо, що жодних претензій до діяльності ТОВ «Бізнес центр «Лотос» (один із засновників - Луценко Олексій Юрійович), якому належить приміщення, слідчі підрозділи фінансових розслідувань Міністерства доходів і зборів України не мають.
Також повідомляємо, що обшуки у приміщеннях, які займає народний депутат України Луценко Ірина Степанівна, не проводились.
Міністерство доходів і зборів України наголошує, що усі слідчі дії проводилися виключно у межах діючого законодавства та  не мають жодного політичного підґрунтя.

Електронний ключ від Міндоходів діятиме 2 роки
З 1 листопада 2013 року для клієнтів акредитованого центру сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів від Міндоходів формуються на два роки.
Таку можливість Центр сертифікації ключів, який діє при Міністерстві, отримав після проходження процедури акредитації. Було сформовано нові технологічні сертифікати центру та серверів центру, що дало змогу подовжити термін дії цифрових підписів.
Як зазначають фахівці Міндоходів, така новація не лише зекономить час платникам податків на придбання ключів, а й сприятиме якнайбільшому їх залученню до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій.
У Міністерстві також відзначають, що на сьогодні проходить процес обговорення проекту, згідно з яким термін дії електронного ключа для фізичних осіб збільшиться до 3 років. Такі зміни запропоновані фахівцями відомства в проекті постанови Кабінету Міністрів України щодо Порядку акредитації центру сертифікації ключів. Крім того, до 6 років може подовжитися і термін дії сертифікату акредитованого центру.
Завантажити актуальні технологічні сертифікати АЦСК ІДД Міндоходів можна у розділі «Сертифікати АЦСК» офіційного інформаційного ресурсу.

За 10 місяці звітного року бізнес Нікопольщини поповнив казну на 584,7 млн.грн.
Про це повідомив заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський. За його словами за січень - жовтень 2013 року податківці Нікопольщини спрямували до бюджетів всіх рівнів 584,7 млн.грн., збільшивши загальні збори порівняно з січнем - жовтнем 2012 року на 1,9%.
Зокрема, в січні - жовтні 2013 року до загального фонду держбюджету від платників Нікопольщини надійшло майже 124,2 млн.грн. Найбільшу питому вагу у структурі податкових зборів, як і раніше, мають два податки – ПДВ – 59,9 млн. грн. та податок на прибуток – 31,5 млн.грн.. Надходження до державного бюджету по цим податкам взагалі збільшились порівняно з відповідним періодом минулого року на 1,2 млн.грн., або на 3 відсотки.
Місцевий бюджет у січні - жовтні 2013 року отримав 460,5 млн.грн., що на 16,5 млн.грн. більше, ніж у січні - жовтні 2012 року. Основними джерелами наповнення місцевого бюджету є податок з доходів фізичних осіб, плата за землю та єдиний податок.
Районний бюджет у січні - жовтні 2013 року отримав 51,1 млн.грн., що на 3,8 млн.грн. більше, ніж за відповідний період минулого року. Основними джерелами наповнення районного бюджету є податок з доходів фізичних осіб - 23,4 млн.грн. (10 міс. 2012 - 21,1млн.грн.), плата за землю - 26,1 млн.грн. (10 міс. 2012 – 24,9 млн.грн.), плата за надра - 1 млн.грн. (10 міс. 2012 – 0,7 млн.грн.),
Заступник начальника Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Володимир Малиновський переконаний, що надходження податків та зборів до українського бюджету є стабільними та адекватними до макроекономічних тенденцій. "З акцентом на активні заходи з детінізації економіки забезпечено цілком адекватний податковий супровід діяльності вітчизняного бізнесу”, - підкреслив Володимир Малиновський.

7 листопада в Нікопольській ОДПІ проводиться Всеукраїнська акція «Права та обов’язки».
Міністерство доходів і зборів України особливу увагу приділяє налагодженню партнерських відносин з громадськістю та платниками податків, зборів, платежів.
Найважливіше значення для своєчасного і повного надходження податків, зборів, платежів до бюджету має створення належних умов для добровільного виконання платниками вимог податкового, митного законодавства, а також законодавства з питань єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. У зв’язку з цим основним із принципів такої роботи є підвищення рівня обізнаності платників щодо своїх прав та обов’язків. 
Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області 7 листопада 2013 року проводить Всеукраїнську акцію «Права та обов’язки».
Під час акції для платників податків проводиться масово-роз’яснювальна робота та розповсюджується брошура «Права та обов’язки платника податків та контролюючих органів».

ЗМІНЕНО РЕЖИМ РОБОТИ ЦОП
НІКОПОЛЬСЬКОЇ ОДПІ

Режим роботи

Центр обслуговування платників Нікопольської об’єднаної ДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області
Пн. з 9:00 до 18:00
Вт. з 9:00 до 20:00
Ср. з 9:00 до 18:00
Чт. з 9:00 до 20:00
Пт. з 9:00 до 18:00
Сб. з 9:00 до 16:00
Нд. - вихідний

Центр обслуговування платників Марганецького відділення Нікопольської об’єднаної ДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області
Пн. з 9:00 до 18:00
Вт. з 9:00 до 20:00
Ср. з 9:00 до 18:00
Чт. з 9:00 до 20:00
Пт. з 9:00 до 18:00
Сб. з 9:00 до 16:00
Нд. – вихідний

Центр обслуговування платників Орджонікідзевського відділення Нікопольської об’єднаної ДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області
Пн. з 9:00 до 18:00
Вт. з 9:00 до 20:00
Ср. з 9:00 до 18:00
Чт. з 9:00 до 20:00
Пт. з 9:00 до 18:00
Сб. з 9:00 до 16:00
Нд. - вихідний

Шановні платники, надавайте звітність в електронному вигляді!
При Нікопольській ОДПІ відкрито Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДПС у Центрі обслуговування платників податків, який працює з 9.00 до 18.00, крім суботи та неділі.
Ви можете безкоштовно отримати ключі електронного цифрового підпису в Акредитованому центрі в каб. 112 (тел. 2-23-18).
Бажаючим, буде надано консультації та практична допомога.
За довідками звертатися за тел. 2-50-83 або 4-64-29.

Які наступні дії якщо при підписанні документу в програмному забезпеченні «ДПС Захист звітності» з’являється помилка «сертифікат не знайдено»?
Для вирішення даної проблеми необхідно використати розділ «Пошук сертифікатів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходів та за допомогою полів «Код ЄДРПОУ» або «Код платника податків» знайти та зберегти відповідний посилений сертифікат відкритого ключа на локальний диск у каталог «My Certificates and CRLs» або до іншого каталогу, який обрано для збереження сертифікатів у якості файлового сховища.
Після цих налаштувань повторіть спробу накладення електронного цифрового підпису ще раз.

Нікопольська ОДПІ оголошує конкурс на вакантну посаду
Нікопольська об’єднана державна податкова інспекція ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади: головного державного інспектора.
Вимоги до претендентів:
громадянство України, повна вища освіта за фахом фінансово-економічного спрямування, знання державної мови, володіння діловим етикетом, вміння працювати на комп’ютері на рівні впевненого користувача.
Із заявами звертатись впродовж 30 календарних днів з дня публікації оголошення до сектору персоналу Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області за адресою:
53210 Дніпропетровська область, м. Нікополь, пр. Трубників, 27, кім. 407, тел. 44749.

Інформаційно – комунікаційний сектор
Категория: Город | Просмотров: 1130 | Добавил: admin | Теги: Податкова, об'єднана, інспекція, державна, інформує, Нікопольська
Всего комментариев: 0
avatar