Покров Суббота 18.05.24, 19:59
Сайт
Главная » 2013 » Декабрь » 4 » Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
10:03
Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформуєДля вболівальників Чемпіонату світу з хокею буде спрощено митний контроль
Для учасників та вболівальників Чемпіонату світу з хокею з шайбою-2014, який проходитиме у травні в Мінську, будуть спрощені митні процедури. Про це домовилися під час двосторонньої зустрічі Перший заступник Міністра доходів і зборів України Степан Дериволков та Голова Державного митного комітету Республіки Білорусь Олександр Шпилевський.
„Україна вже має досвід з проведення престижних міжнародних змагань. Ми передали нашим білоруським колегам всі матеріали про заходи та спільні дії митних органів України та Польщі, проведені у рамках ЄВРО - 2012. Впевнений, що наші напрацювання допоможуть в організації і Чемпіонату світу з хокею ”, – зазначив Степан Дериволков.
За його словами, Міндоходів також надаватиме інформацію білоруській стороні про організовані групи вболівальників та здійснюватиме їх першочерговий пропуск на українсько-білоруському кордоні.
Крім того, зі свого боку Міністерством запропоновано визначити перелік пунктів пропуску, в яких виокремити смуги руху, позначені емблемою та абревіатурами Чемпіонату, для переміщення окремих категорій осіб. На цих смугах проводити спільний контроль митними та прикордонними органами України та Білорусі за принципом однієї зупинки на українській або білоруській стороні пункту пропуску. Такі заходи, впевнені у Міністерстві, сприятимуть створенню комфортних умов для перетину кордону на час проведення Чемпіонату.
Учасники зустрічі також обговорили питання щодо стану реалізації проекту ПРИНЕКС, впровадження якого розпочато у березні поточного року. Згідно з проектом, сторони здійснюватимуть попередній обмін інформацією про товари та транспортні засоби, які перетинають митні кордони України та Білорусі. Впровадження цього проекту підвищить ефективність митних процедур та скортить час на перетин українсько-білоруського кордону, а також зменшить кількість незаконного переміщення товарів.

Затверджено Порядок заповнення платіжних документів у разі сплати податків, зборів, митних платежів та ЄСВ
Міністерством доходів і зборів України затверджено порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру зарахованих коштів. Відповідний наказ Міндоходів від 22.10.2013 №609 набуває чинності сьогодні, 26 листопада.
Відтепер усі поля реквізиту „Призначення платежу” розрахункового документу платникам податків потрібно заповнювати у відповідності із затвердженим Порядком. Сплата за кожним видом платежу та за кожним кодом виду сплати має оформлятися окремим документом на переказ.
Детальніше ознайомитися з Порядком заповнення документів та списками кодів видів сплати можна на веб-порталі Міндоходів за посиланням http://minrd.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/62901.html.
У разі виникнення будь-яких запитань платникам податків слід звертатися за довідками до територіального органу Міндоходів за місцем реєстрації.

Огляд та переогляд ручної поклажі та багажу здійснюється лише в окремих випадках
Відповідна процедура проводиться, якщо є підстави вважати, що в ручній поклажі або багажі громадянина переміщуються через митний кордон України, у тому числі транзитом, товари які:
- підлягають обліку і відповідним видам контролю;
- при митному оформленні яких справляються митні платежі;
- заборонено або обмежено переміщувати через митний кордон України,
орган доходів і зборів має право провести огляд, а в разі необхідності - і переогляд ручної поклажі та багажу з їх розпакуванням.
Огляд та переогляд ручної поклажі, багажу громадянина здійснюються в присутності цього громадянина чи уповноваженої ним особи.
За відсутності громадянина чи уповноваженої ним особи, огляд здійснюються:
1) якщо є підстави вважати, що несупроводжуваний багаж містить товари, які становлять небезпеку для життя і здоров’я людей, тварин та рослин, а також довкілля;
2) якщо громадянин або уповноважена ним особа не з’явилися протягом одного місяця з дня надходження до митниці призначення несупроводжуваного багажу;
3) у разі залишення на території України ручної поклажі, багажу з порушенням зобов’язання про їх транзит через територію України.
У таких випадках огляд та переогляд ручної поклажі, багажу здійснюються в присутності представників підприємства, що здійснює перевезення, пересилання ручної поклажі та багажу чи їх зберігання.
Про здійснення огляду та переогляду складається акт, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 30.05.2012 № 636, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.02.2013 за № 1004/21316.

Перший звітний період для новостворених платників податку на прибуток
Платники податку на прибуток підприємств, зареєстровані протягом року, вперше подають податкову декларацію та сплачують податок за підсумками року, в якому вони зареєструвалися.
Декларація подається до територіального органу Міндоходів протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Тобто, останнім днем подання декларації для платників, зареєстрованих протягом 2013 року, буде 3 березня 2014 року. При цьому, податкове зобов’язання, визначене в декларації, потрібно сплатити протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку для подання податкової декларації, тобто до 11 березня 2014 року включно.
Порядок обчислення та сплати податку на прибуток підприємств регулюється розділом ІІІ Податкового кодексу України.

Про Книгу обліку доходів і витрат
Міністерством доходів і зборів України з метою створення комфортних умов ведення бізнесу в України зареєстровано Книгу обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи — підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність.
Вимоги ведення Книги обліку доходів і витрат:
фізичні особи — підприємці у затвердженій формі Книги не проводять інвентаризацію залишків товарів на початок та кінець року;
відсутня вимога ведення Книги найманими особами, які перебувають у трудових відносинах із фізичними особами — підприємцями.
Фізичним особам — підприємцям, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність, надано право самостійного вибору ведення Книги в електронному або паперовому вигляді. Програмне забезпечення щодо ведення самозайнятими особами Книги в електронному вигляді реалізовуватиметься на веб-порталі Міністерства доходів і зборів України в електронному сервісі «Електронний кабінет платника податків» в режимі «Ведення книг обліку доходів і витрат та книги обліку доходів в електронному вигляді та формування відповідної податкової декларації», який знаходиться на стадії розробки та тестування.



До уваги суб'єктів господарювання, які займаються виноградарством, садівництвом і хмелярством
Нікопольська ОДПІ повідомляє, що суб'єкти господарювання, які займаються виноградарством, садівництвом і хмелярством до бази оподаткування ПДВ не включають суму коштів, отриману з бюджету для покриття власних витрат, оскільки такі кошти не є компенсацією поставлених платником товарів/послуг.
Якщо бюджетні кошти надходять до платника податків на виконання певних програм (програма благоустрою міста чи інших подібних програм), то для цілей оподаткування ПДВ такі кошти вважаються оплатою (компенсацією) виконаних ним робіт в межах таких програм. Такі кошти включаються до бази оподаткування вартості виконаних платником податку робіт/послуг.

Коригування податкового кредиту при переході на застосування спецрежиму оподаткування ПДВ
Після реєстрації як суб’єкта спецрежиму оподаткування підприємство повинно подавати до територіального органу Міндоходів за місцем реєстрації декларації з ПДВ із позначкою «0110» та «0121».
Суми ПДВ, які були нараховані (сплачені) при придбанні товарів (послуг) у попередніх звітних періодах та включені до складу податкового кредиту таких попередніх звітних періодів, на дату переходу на спецрежим оподаткування залишаються невикористаними, мають бути розподілені на ті, які використовуються в сільськогосподарському виробництві (діяльності, на яку поширюється спецрежим оподаткування), та ті, які використовуються в іншій діяльності платника.
Такий розподіл має бути відображений у податковій звітності шляхом перенесення частки податкового кредиту із декларації з ПДВ із позначкою «0110» (зазначається зі знаком «–» в рядку 16.2) до декларації з ПДВ із позначкою «0121» (зазначається зі знаком «+» до рядка 16.2).

Використання електронних коштів для «спрощенців»
Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує, що фізичні особи - підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, не можуть приймати оплату за свої послуги або проданий товар електронними коштами.
Згідно з нормами Податкового кодексу України платники єдиного податку повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій).
Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Національного банку України від 21.01.04 №22, безготівкові розрахунки - перерахування певної суми коштів з рахунків платників на рахунки отримувачів коштів, а також перерахування банками за дорученням підприємств і фізичних осіб коштів, унесених ними готівкою в касу банку, на рахунки отримувачів коштів. Ці розрахунки проводяться банком на підставі розрахункових документів на паперових носіях чи в електронному вигляді.
Таким чином, фізичні особи – підприємці - платники єдиного податку не можуть здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) через електронні платіжні системи («WebMoney», Яндекс Кошти тошо).
Якщо ж платник єдиного податку у своїй діяльності використав електронні гроші, він зобов’язаний сплатити податок за ставкою 15%.

Мінімальна зарплата підвищиться в грудні 2013 року
Відповідно до статті 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік», починаючи з 1 грудня 2013 року мінімальна заробітна плата у місячному розмірі становитиме 1218 гривень, у погодинному – 7 гривень 30 копійок.
При цьому, максимальна величина доходів, на яку нараховуються єдиний внесок з грудня 2013 року, становитиме 20706 гривень. Нікопольська ОДПІ нагадує, що мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов’язковою на усій території України для підприємств усіх форм власності та господарювання. Роботодавець не має права встановлювати працівнику заробітну плату в розмірі нижче мінімального.

Визначення «мінімального страхового внеску
Відповідно до п. 5 частини 1 ст. 1 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями «мінімальний страховий внесок» - сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця.

Який розмір єдиного внеску застосовують ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування при нарахуванні заробітної плати (доходу) найманим працівникам?
Фізичні особи - підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, нараховують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на суми нарахованої найманим працівникам заробітної плати відповідно класів професійного ризику виробництва, до яких віднесено платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, з урахуванням видів їх економічної діяльності у розмірах від 36,76 до 49,7 відсотка та утримують із зазначених сум єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі 3,6 відсотка.

Чи переноситься граничний термін сплати єдиного внеску, якщо останній день строку сплати припадає на вихідний або святковий день?
Відповідно до частини 8 ст. 9 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - ЄВ) – роботодавці зобов’язані сплачувати ЄВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов’язані сплачувати ЄВ, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця. Порядок нарахування і сплати ЄВ затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 09 вересня 2013 року № 455 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 вересня 2013 року за №1622/24154 (далі – Інструкція № 455).
Пунктом 4.10 розділу ІV Інструкції № 455 встановлено, що у разі якщо останній день строків сплати ЄВ, зазначених у цій Інструкції, припадає на вихідний або святковий день, останнім днем таких строків сплати ЄВ вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Як оподатковується податком на доходи фізичних осіб дохід фізичної особи у вигляді відсотків (дисконту) від володіння облігаціями?
Відповідно до п.167.2 ст.167 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами і доповненнями (далі – ПКУ), ставка податку становить 5 відсотків бази оподаткування щодо доходу, нарахованого у вигляді відсотків (дисконту), отриманого власником облігації від їх емітента відповідно до закону.
Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в ст.167 ПКУ (пп.168.1.1 п.168.1 ст.168 ПКУ).

З початку року Дніпропетровська митниця поповнила держскарбницю на 7,2 млрд. гривень
Стабільність надходження митних платежів у Дніпропетровському регіоні забезпечується функціонуванням суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та підприємствами гірничо - металургійного комплексу, продукція яких становить до 80% усього зовнішнього товарообігу.
Крім того, не припиняється робота в напрямі боротьби з контрабандою та митними правопорушеннями:
- зафіксовано 8 фактів, пов’язаних із спробами вивозу за межі України старовинних предметів;
- відправлено до правоохоронних органів 13 заяв про кримінальні правопорушення, з яких 7 – в слідчий відділ СБУ, 5 – в прокуратуру по ознаках статті 197 Кримінального Кодексу, 1 – в слідче Управління ГУ Міндоходів України в Дніпропетровській області по ознаках частини 1 ст.212 КК;
- зафіксовано 4 заяви про кримінальний правопорушення по ознаках частини 1 ст.201 КК України за фактом незаконного переміщення зброї.

На Дніпропетровщині завдяки слідчим Міндоходів бюджету відшкодовано майже 29 млн. грн. Збитків
Протягом січня – жовтня 2013 року слідчі ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області розслідували 1112 кримінальних правопорушень, з яких до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 797.
Досудове розслідування закінчено з 530 кримінальних проваджень, з яких до суду направлено 118. З обвинувальним актом до суду скеровано 93 провадження. 25 кримінальних проваджень слідчими направлено до суду для вирішення питання про звільнення особи від кримінальної відповідальності, з яких 22 провадження -  на підставі ч.4 ст.212 КК України, у зв’язку із відшкодуванням збитків під час досудового розслідування.
Завдяки розслідуваним справам слідчими Міндоходів Дніпропетровщини впродовж 10 місяців поточного року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі майже 29 млн. грн. Також, накладено арешт на майно порушників у сумі 33,6 млн. грн.

Щомісяця 4 тис. іноземців стають платниками податків в Україні
Протягом поточного року до Державного реєстру фізичних осіб-платників податків додалося 536,9 тис. громадян, в тому числі майже 42 тис. іноземців.
Кількість іноземних громадян, які отримують доходи в Україні, щомісяця зростає, як мінімум, на 4 тис. осіб. Наприклад, у жовтні для отримання реєстраційних номерів до органів доходів і зборів звернулося близько 4,7 тис. таких осіб.
Загалом в Державному реєстрі станом на 1 листопада нараховувалося більш ніж 547,5 тис. іноземців – майже на 10% більше від минулорічного показника.
Таку динаміку аналітики Міндоходів вважають результатом спрощення процедури реєстрації платників та розвитку податкового сервісу. Нагадаємо, сьогодні подати заяву на реєстрацію платником податків можна в будь-яку інспекцію незалежно від місця перебування чи тимчасової реєстрації. Скорочено терміни реєстрації, видачі облікових карток та довідок про зміну реєстраційного номеру з 10 до 5 днів тощо.
Загальна ж кількість зареєстрованих платників у ДРФО складає 44,5 млн. осіб.
Отримати облікову картку платника податків іноземні громадяни та особи без громадянства можуть у Головних управліннях Міндоходів в регіонах. Громадянам України для отримання реєстраційного номеру потрібно звертатися до підрозділів Міндоходів за місцем проживання або отримання доходів.

27 листопада в ІА «Міст-Дніпро» відбулася прес-конференція «Надання електронної звітності і переваги надання звітності в електронному вигляді».
У прес-конференції взяли участь начальник управління ІТ-технологій і обліку платників ГУ Міндоходів в Дніпропетровській області Олександр Лещенко та начальник відділу реєстрації користувачів при ГУ Міндоходів в Дніпропетровській області Управління (центру) сертифікації ключів ІСД Міндоходів Юрій Ткач.
Олександр Лещенко повідомив, що на 1 жовтня 2013 року 50 878 платників податків Дніпропетровської області подали звітність в електронному вигляді. «Це 23% від загальної кількості платників. Серед них юридичних осіб - 49%, фізичних осіб - 14%. Останнім часом, у зв'язку в тим, що Міндоходів стало приймати звіти по єдиному соціальному внеску, підвищилася активність фізичних осіб. Тільки за 1,5 місяці відмічене зростання.  Тобто, ще порядка 6 тис. платників перейшли на електрону звітність. Наша мета - щоб таких стало якомога більше, тоді спілкування платників з органами Міндоходів буде значно простіше і зручніше», - зазначив він.
"З 1 червня 2013 року дія електронних ключів була продовжена на 2 роки. Центри сертифікації почали свою роботу 30 травня 2012 року. З того часу послугами центрів Дніпропетровської області скористались більше 28 тис. клієнтів. Користуватися електронними ключами дуже зручно, не потрібно витрачати час на відвідини органів ГУ Міндоходів, звітність можна здати, не виходячи з будинку», - зазначив Юрій Ткач.

На Дніпропетровщині у жовтні зареєстровано близько 1,5 тис. суб’єктів господарювання
На Дніпропетровщині зберігається тенденція збільшення кількості платників податків. Лише у жовтні поточного року їх кількість зросла на 112%, порівняно з жовтнем минулого року.
Із взятих на облік 1437 новостворених платників податків - 1054 фізичні особи-підприємці та 383 юридичні особи. На таку позитивну динаміку зростання кількості представників малого та середнього бізнесу вплинули, зокрема, запровадження Міністерством доходів і зборів України нових сервісів задля стимулювання розвитку підприємництва.
Крім того, із двох сотень новостворених платників - більшість платники податку на додану вартість. А серед їх загальної кількості - майже 100% обирають Інтернет-звітування.

26 листопада 2013 року в ІА «Міст-Дніпро» відбулася прес-конференція «Статистика і боротьба з фальсифікованим алкоголем і сигаретами в Дніпропетровській області».
У прес-конференції взяв участь прес-офіцер оперативного управління ГУ Міндоходів в Дніпропетровській області Олександр Громадській.
Олександр Громадській повідомив, що з початку року в області з незаконного обігу було вилучено товарно-матеріальних цінностей на суму більше 17 млн. грн.
«Зареєстровано 42 матеріали по ст.204 «Незаконне виготовлення, зберігання, збут і транспортування з метою збуту підакцизних товарів». Так, вилучено з незаконного обороту лікероводочних виробів на суму більш 6 млн. грн, тютюну - на 3,6 млн. грн, спирту - на 85 тис. грн, паливно-мастильних матеріалів - на 1,6 млн. грн. Припинена незаконна діяльність 10 підпільних цехів, зокрема, 7 - по незаконному виробництву лікероводочної продукції. Зареєстровано 277 кримінальних правопорушень, з них 140 - це ухилення від сплати податків. Після кримінальних правопорушень відшкодовано близько 27 млн. грн.», - зазначив він.

На Дніпропетровщині більш як на третину зросли платежі за землекористування
Орендна плата за користування землею та земельний податок є одним з вагомих джерел наповнення місцевих бюджетів Дніпропетровської області.
На Дніпропетровщині зареєстровано землекористувачів понад 329 тис. фізичних осіб та майже 14 тис. юридичних осіб, з яких 330 тис. сплачують земельний податок і 13 тис. – орендну плату.
У січні - жовтні 2013 року землекористувачі Дніпропетровського регіону поповнили місцеву скарбницю на 1283,4 млн. грн. При цьому, найбільша частина надходжень припадає на юридичних осіб, які сплатили 1147,5 млн. грн. плати за землю, або 89,4% від поповнень цього податку.

Зустріч начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області з представниками бізнесу
Днями в рамках проведення засідання робочої групи з питань дотримання у місті Дніпропетровську принципів державної регуляторної політики начальник ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Куслій В.О. зустрівся з керівниками підприємств малого та середнього бізнесу.
Під час зустрічі начальник ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Куслій В.О. доповів про проведену ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області роботу по стимулюванню інвестиційного клімату, що сприяє зростанню економіки регіону.
Із зацікавленістю керівники підприємств малого та середнього бізнесу слухали про останні новації з удосконалення системи адміністрування податків та зборів, зокрема, все ширшого використання електронних сервісів Міністерства доходів і зборів України у роботі платників, удосконалення адміністрування єдиного соціального внеску, розробки «Електронного кабінету платника податків» тощо.
Підсумком зустрічі стало активне обговорення присутніми вказаних питань, що свідчить про зацікавленість бізнес-кіл Дніпропетровщини в подальшому удосконаленні податкового та митного законодавства, адміністрування єдиного соціального внеску.

Працівники дніпропетровських підприємств отримали 2,3 млн. грн. заборгованої заробітної плати
З початку 2013 року в Дніпропетровській області загальна сума заборгованості по заробітній платі скоротилася на 2,3 млн. грн. Додатково в бюджет надійшло понад 300 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб.
Крім того, впродовж 10 місяців поточного року органи Міндоходів у Дніпропетровській області спільно з місцевими органами влади проведено індивідуально - роз’яснювальну роботу з керівниками понад 3,7 тисяч суб’єктів господарювання з питання підвищення рівня середньої заробітної плати, за результатами яких до бюджету додатково надійшло понад 7,0 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб.
В цілому, за 10 місяців цього року до місцевої казни Дніпропетровщини надійшло 4109,2 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, що на 110,5 млн. грн. більше тогорічного.

Дніпропетровські підприємці – «єдинщики» сплатили до бюджету понад 266 млн. грн.
Сьогодні в Дніпропетровському регіоні понад 79 тисяч підприємців – «спрощенців», що на 3,2 тис більше, ніж в минулому році.
Найбільшою популярністю серед приватних підприємців користується друга група. Її обрали 43,5 тис. «єдинщиків». На першій  групі перебувають 14,2 тис. приватних підприємців, на третій – 21,5 тис. „спрощенців”, на п’ятій групі –20 платників.
Тенденція до зростання кількості «спрощенців» зумовлена, насамперед, законодавчими змінами, які розширили можливості підприємців і спростили перехід на сплату єдиного податку. Це, в свою чергу, позитивно позначилося і на надходження коштів до бюджету.
Тож, підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, за десять місяців 2013 року сплачено понад 266 млн. грн. єдиного податку, що перевищує надходження минулого року на 79 млн. грн., або на 42 %.

Результати роботи слідчого управління фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області за 10 місяців 2013 року
Протягом січня – жовтня 2013 року до слідчих підрозділів СУ ФР ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області внесено до ЄРДР 797 повідомлень про вчинені кримінальні правопорушення, з яких 551 за ст.212 КК України, 21 за ст.212-1 КК України, 67 за ст.204 КК України, 15 за ст.205 КК України, 4 за ст.209 КК України, 139 за іншими статтями КК України.
Всього протягом січня - жовтня 2013 року слідчими розслідувалось 1112 кримінальних проваджень (з них 750 – за ст. 212 КК України, 23 – за ст. 212-1 КК України, 124 – за ст. 204 КК України, 21 – за ст. 205 КК України, 8 – за ст. 209 КК України, 194 – інші статті КК України).
Із загальної кількості кримінальних проваджень, які розслідувались слідчими впродовж січня – жовтня поточного року закінчено 530 кримінальних проваджень, із яких до суду направлено 118 кримінальних проваджень.
Збитки у кримінальних провадженнях, закінчених в період січня – жовтня 2013 року відшкодовані у розмірі 28 952 тис.грн.
Крім того, понад 9 млн. грн. відшкодовано по закритим кримінальним провадженням, що є одним із результатів цілеспрямованої роботи слідчих та позитивним показником їх діяльності.
У закінчених впродовж січня – жовтня 2013 року кримінальних провадженнях з метою відшкодування збитків накладено арешт на суму 33 649 тис.грн.


Подання звітності в електронному вигляді – сім кроків
КРОК ПЕРШИЙ: Необхідно мати комп’ютер з операційною системою Windows: версії від  Windows  XP SP 3 до Windows 8 та доступ до мережі Інтернет.
КРОК ДРУГИЙ: Зайти на інформаційний ресурс www.acskidd.gov.ua Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів (далі – АЦСК ІДД Міндоходів) та ознайомитись з розділом «Реєстрація користувачів». Підготувати за поданим зразком пакет документів та взяти необхідну кількість електронних носіїв (флеш-накопичувачів або диски CD-R), з якими особисто з’явитися до АЦСК ІДД Міндоходів з метою отримання послуг електронного цифрового підпису. Надають їх безкоштовно. 
КРОК ТРЕТІЙ: Щоб розпочати подачу податкової звітності в електронній формі, слід укласти з територіальним органом Міндоходів угоду «Про визнання електронних документів». Це можна зробити в електронній формі. Достатньо лише завантажити інсталяційний пакет програмного забезпечення «ДПС. Захист звітності» (знаходиться на сайті www.acskidd.gov.uaу розділі «Програмне забезпечення»). Бажано мати встановлений Miсrosoft.NET версії 4.0 або вище (у разі відсутності Вам його запропонують встановити автоматично).
КРОК ЧЕТВЕРТИЙ:  Після встановлення та налаштування в меню «Угоди і заяви» слід обрати відповідний варіант угоди (залежно від категорії платника – юридична особа, фізична особа – підприємець, фізична особа). Угоду слід підписати, використовуючи власний ключ та посилений сертифікат, сформований АЦСК ІДД Міндоходів. Після того, як угода з територіальним органом Міндоходів підписана, можна відправляти свою звітність в електронному вигляді.
КРОК П’ЯТИЙ:  Для формування та подання платниками податкової звітності в електронному вигляді Міністерством доходів і зборів розроблено та розміщено на офіційному веб-порталі http://minrd.gov.ua відповідне програмне забезпечення у розділі «Електронна звітність» (http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro-ele/programne-zabezpechennya-/):
Перш ніж розпочати роботи по встановленню та користуванню програмним забезпеченням, слід уважно ознайомитись з Інструкцією по встановленню програмного забезпечення та Порядком роботи з ним.
У разі виникнення питань стосовно інсталяції та користування програмним забезпеченням, платник може звернутись за допомогою до відповідальних осіб, які надають консультації, у разі потреби, практичну допомогу з зазначених питань, та відповідають за приймання звітності в електронному вигляді в розрізі територіальних органів (http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro-ele/dopomoga-koristuvacham/):
Для підписання сформованої звітності електронним цифровим підписом слід використовувати програмне забезпечення «ДПС. Захист звітності» (знаходиться на сайті www.acskidd.gov.ua у розділі «Програмне забезпечення для звітності» http://acskidd.gov.ua/dps_zvitnist).  Сформовану та зашифровану звітність в електронному вигляді слід надсилати на єдину адресу  інформаційного порталу Міністерства доходів і зборів України zvit@sta.gov.ua.
Для подання звітності з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування в електронному вигляді у розділі «Електронна звітність» розміщено інформацію про безкоштовні програмні забезпечення (on-line сервіси), які необхідно використовувати при формуванні та підписанні звітності безкоштовними ключами, виданими АЦСК ІДД Міністерства доходів і зборів (http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro-ele/povidomlennya-platnikam-pod/112820.html):
Міністерство доходів і зборів забезпечує приймання електронних звітів, створених у затвердженому форматі та підписаних за допомогою надійних засобів електронного цифрового підпису, без огляду на те, за допомогою якого саме програмного продукту було створено такий звіт. Платники податків самостійно визначаються із вибором програмного забезпечення по формуванню та подачі звітності в електронному вигляді. Можливо використання власних програмних продуктів або провідних розробників бухгалтерських програм.
КРОК ШОСТИЙ: Після отримання звітності в електронному вигляді працівники територіального органу Міндоходів її розшифровують (перевіряючи відповідність електронного ключа) та відправляють платнику податків ПЕРШУ квитанцію – тим самим підтверджується отримання документів (другий екземпляр першої квитанції в електронному вигляді зберігається в Міндоходів). Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то документ про звітність вважають не отриманим.
КРОК СЬОМИЙ: На підтвердження прийому поданої звітності платнику податків надсилають ДРУГУ квитанцію. Її надсилають у текстовому форматі: тут зазначають реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, дату прийому документа, реєстраційний номер, податковий період та дані відправника квитанції. На другу квитанцію накладають електронний цифровий підпис Міндоходів. Його шифрують і пересилають платнику податків (другий його екземпляр зберігають у Міндоходів). Датою і часом подачі податкового документа в електронному вигляді  вважають дату і час, зафіксовані в першій квитанції.
Якщо платник податків виявив помилку у відправленому звіті, він може надіслати електронною системою уточнюючий звіт.

На Нікопольщині вилучено незаконне виготовлення алкогольних напоїв
З метою запобігання кримінальних та інших правопорушень у бюджетній сфері та сфері оподаткування, а також виявлення, розкриття і припинення незаконного обігу підакцизних та інших товарів Головним оперативним відділом Нікопольської ОДПІ викрито незаконне виготовлення та контрабанда на внутрішньому ринку спирту і алкогольних напоїв.
Так, під час чергового заходу, співробітниками Головного оперативного відділу Нікопольської ОДПІ виявлено, що мешканцем міста Нікополь незаконно виготовлялись фальсифіковані горілчані вироби з використанням обладнання для масового виготовлення таких виробів з неякісної сировини (спирту). Ця діяльність здійснювалась на території приватного домоволодіння, яке є основним місцем мешкання порушника.
За результатами проведених заходів контрабандний товар вилучено, а у відношенні громадянина А розпочато кримінальне провадження, що кваліфікується за ч.1, ч.2, ч.3 ст.204 КК України.
В ході досудового слідства встановлено, що за період нелегальної діяльності було виготовлено понад 800 літрів фальсифікованих алкогольних напоїв.
Матеріали провадження направлено до суду.

Інформаційно – комунікаційний сектор

Категория: Город | Просмотров: 1000 | Добавил: admin | Теги: Податкова, об'єднана, інспекція, державна, інформує, Нікопольська
Всего комментариев: 0
avatar