Покров Суббота 18.05.24, 15:50
Сайт
Главная » 2013 » Декабрь » 10 » Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
13:38
Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
 Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформуєШановні мешканці Нікополя та Нікопольського району!
Нікопольська ОДПІ інформує населення про те, що органи Міністерства доходів і зборів України працюють у штатному режимі. Структурні підрозділи органів Міністерства продовжують у повному обсязі виконувати свої функції з адміністрування податків, зборів і митних платежів.

Оновлено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій
До Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій додано ще 17 моделей касових апаратів. Відтепер загальна кількість сертифікованих приладів, запропонованих користувачам, складає 86 апаратів.
Це касові апарати, які відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів доходів і зборів в електронній формі.
Платники можуть обрати найбільш оптимальну для себе нову модель техніки або модернізувати ту,  яка вже використовується у роботі, приєднавши до неї відповідний модем.
У Міністерстві доходів і зборів нагадують, що для технічного переоснащення касової техніки залишилося трохи менше місяця. Вже з 1 січня 2014 року за неподання електронної звітності будуть застосовуватися штрафи, передбачені податковим законодавством.
З повним переліком реєстраторів розрахункових операцій, які включені до Державного реєстру, можна ознайомитися на веб-порталі Міндоходів http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/94957.html.
Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 25.11.13 №704.

Затверджено Порядок заповнення платіжних документів у разі сплати податків, зборів, митних платежів та ЄСВ
Міністерством доходів і зборів України затверджено порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування ПДВ, повернення помилково або надміру зарахованих коштів. Відповідний наказ Міндоходів від 22.10.2013 №609 набуває чинності сьогодні, 26 листопада.
Відтепер усі поля реквізиту „Призначення платежу” розрахункового документу платникам податків потрібно заповнювати у відповідності із затвердженим Порядком. Сплата за кожним видом платежу та за кожним кодом виду сплати має оформлятися окремим документом на переказ.
Детальніше ознайомитися з Порядком заповнення документів та списками кодів видів сплати можна на веб-порталі Міндоходів за посиланням http://minrd.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/62901.html.
У разі виникнення будь-яких запитань платникам податків слід звертатися за довідками до територіального органу Міндоходів за місцем реєстрації.

Заява із скаргою на постачальника, є підставою для включення сум ПДВ до складу податкового кредиту
Якщо продавець товарів/послуг:
- відмовляється надати податкову накладну або;
- порушує порядок заповнення накладної або;
- порушує порядок реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;
покупець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника. Така заява є підставою для  включення сум податку на додану вартість до складу податкового кредиту.
До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.
Надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеного продавця для з’ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов’язань з податку за такою операцією.
Платники, які подають податкову звітність в електронному вигляді, подають копії таких документів окремо у порядку, визначеному для подання податкової звітності у паперовому вигляді.
Можливість подання такої заяви разом з уточнюючим розрахунком податкових зобов’язань з податку на додану вартість у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок законодавчо не передбачена.
Заява про відмову постачальника надати податкову накладну (порушення ним порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних) складається за формою згідно з (Д8) (додаток 8) Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.11.2011 №1492, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.12.2011 за №1490/20228 із змінами і доповненнями.

13 грудня 2013 року – останній день сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності за листопад
Юридичні особи та фізичні особи-підприємці, які провадять торговельну діяльність у пунктах продажу товарів; надають платні побутові послуги; здійснюють торгівлю валютними цінностями у пунктах обміну іноземної валюти та діяльність у сфері розваг, зобов’язані сплачувати збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності.
З метою здійснення такої діяльності суб’єкт господарювання повинен придбати торговий патент. Для цього необхідно подати до територіального органу Міндоходів за місцем сплати збору заявку на придбання патенту. В залежності від виду діяльності, Податковим кодексом України встановлено різні строки сплати збору. Зокрема, для платників збору:
- за провадження торговельної діяльності (крім торговельної діяльності з придбанням короткотермінового торгового патенту),
- діяльності з надання платних послуг,
- здійснення торгівлі валютними цінностями – щомісяця не пізніше 15 числа, перед звітним місяцем.
Таким чином, для зазначених платників, останнім днем сплати збору за листопад 2013 року є 13 грудня поточного року.
Платники збору можуть також здійснити сплату збору авансовим внеском до кінця календарного року.
Нагадуємо, що за провадження торговельної діяльності з придбанням короткотермінового торгового патенту сплата збору здійснюється не пізніше як за один календарний день до початку провадження такої діяльності. Водночас, термін сплати збору за здійснення діяльності у сфері розваг – щоквартально не пізніше 15 числа місяця, який передує звітному кварталу.
Зауважимо, якщо останній день сплати податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, Податковим кодексом України не передбачено перенесення термінів сплати збору.
Порядок та строки сплати збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності  визначено ст. 267 розд. XII Податкового кодексу України.



Заява про перехід на спрощену систему оподаткування подається не пізніше ніж за 15 днів до початку нового кварталу
Для переходу з загальної системи оподаткування на спрощену з 1 січня 2014 року, заяву про застосування спрощеної системи оподаткування слід подати до 16 грудня 2013 року.
До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.
Нагадаємо, що фізичні та юридичні особи можуть прийняти рішення про перехід на спрощену  систему оподаткування шляхом подання заяви до органу державної податкової служби не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий перехід  можливий один раз протягом календарного року.
Порядок переходу на спрощену систему оподаткування визначено пп. 298.1.1-298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України.

Відтепер довідку про відсутність податкового боргу можна отримати онлайн
Це передбачено у новому порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, який затверджено Міністерством доходів і зборів України.
Згідно з документом, для отримання такої довідки платнику податків необхідно звернутися з  відповідною заявою до органу доходів і зборів за основним місцем свого обліку.
Після отримання заяви Міндоходів проводить перевірку наявності або відсутності у платника  податкового боргу як за основним місцем обліку, так і за неосновним (платник окремого податку).
Довідка (або відмова в її наданні) видається безкоштовно в паперовому або електронному вигляді  протягом 5 робочих днів від дня отримання такої заяви. Крім того, отримати довідку можна у  Центрах обслуговування платників податків.
Дійсна довідка протягом 10 календарних днів. Тому у разі необхідності по закінченню 10-денного  терміну платнику потрібно повторно ініціювати її видачу.
Детальніше ознайомитися з наказом Міндоходів, а також із затвердженими формами довідки та  заяви можна на веб-порталі Міндоходів за посиланням  http://minrd.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/62931.html.

Міндоходів розширить перелік товарів, за які не треба вносити митну заставу
За ініціативою Міндоходів низку товарних груп, що ввозяться на митну територію України, буде звільнено від грошової застави. Нагадаємо, зараз внесення застави використовується як метод  гарантування сплати митних платежів.
Відповідний проект змін до Митного кодексу про розширення переліку звільнених від застави товарів, запропонований Міністерством, був ухвалений на засіданні Кабінету міністрів.
Згідно із законопроектом, уникнути внесення застави зможуть юридичні особи, що отримають статус гаранта в разі відповідності низці критеріїв.
«Новий порядок гарантування сплати митних платежів дозволить знизити навантаження на ті підприємства, які беруть участь у виробництві продукції в рамках митного режиму переробки в  Україні. Це, наприклад, підприємства легкої промисловості, які матимуть можливість вивільняти кошти для забезпечення гарантії доставки при вивезенні готової продукції за межі України», - підкреслив Міністр доходів і зборів Олександр Клименко.
Міністр впевнений, що статус гаранта митних платежів стане додатковою конкурентною перевагою для вітчизняних підприємств.
До переліку пропонується, зокрема, включити товари, що перевозяться у рамках угод про виробничу кооперацію між Кабінетом Міністрів України та урядами держав — членів СНД; товари, призначені для користування дипломатичними представництвами іноземних держав в Україні тощо.
Детальніше ознайомитися з проектом Закону України «Про внесення змін до Митного кодексу України» можна на веб-порталі Міндоходів за посиланням  http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2013-rik/119794.html.

Строк зберігання товарів під митним контролем – 3 місяці
Загальний строк тимчасового зберігання товарів під митним контролем становить 90 календарних днів. Водночас, товари, які швидко псуються або мають обмежений строк зберігання, можуть перебувати на тимчасовому зберіганні під митним контролем у межах строку збереження їх якостей, які дають можливість використовувати такі товари за призначенням, але не більше 90 календарних днів.
Строк тимчасового зберігання товарів може бути продовжений, однак не більше ніж на 30 днів. Для цього власник або уповноважена ним особа подає до органу доходів і зборів, за дозволом якого товари були розміщені на складі, відповідну заяву.
Якщо особа, яка зберігає товари на складі тимчасового зберігання відкритого типу або митному складі відкритого типу, не є утримувачем цього складу, її заява про продовження строку тимчасового зберігання зазначених товарів попередньо погоджується з утримувачем складу.
У разі відмови у продовженні строку тимчасового зберігання орган доходів і зборів повідомляє письмово або в електронній формі власника товару або уповноважену ним особу про причини і підстави такої відмови.
До закінчення строків зберігання товари, що перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем, повинні бути:
1.) задекларовані власником або уповноваженою ним особою до відповідного митного режиму; або
2.) передані власником або уповноваженою ним особою, утримувачем складу тимчасового зберігання, митного складу, організацією – отримувачем гуманітарної допомоги відповідному органу дохоів і зборів для зберігання та/або розпорядження відповідно до Митного кодексу; або
3.) відправлені під митним контролем до інших органів доходів і зборів для їх подальшого митного оформлення; або
4.) вивезені за межі митної території України.
Строки тимчасового зберігання товарів під митним контролем встановлено ст. 204 Митного кодексу України.

Наймаєте житло для працівників – нараховуйте єдиний соціальний внесок
На витрати, понесені підприємством у зв’язку з оплатою найманого житла працівникам,  нараховується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ).
Такі виплати (оплата квартири та найманого житла, гуртожитку, товарів, продуктових замовлень, абонементів до групи здоров’я, передплати на газети та журнали, протезування, суми компенсації  вартості виданого працівникам палива у випадках, не передбачених чинним законодавством)  мають індивідуальний характер та належать до фонду оплати праці у складі інших заохочувальних  і компенсаційних виплат.
Базою нарахування ЄВ для роботодавців та найманих працівників є сума нарахованої заробітної  плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні  та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону  України «Про оплату праці» сума винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами.
Відповідна норма передбачена п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України від 08.07.2010 р. № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями.
Визначення видів виплат, що відносяться до основної, додаткової заробітної плати та інших заохочувальних та компенсаційних виплат, при нарахуванні ЄВ передбачене Інструкцією зі статистики заробітної плати, затвердженою наказом Державного комітету статистики України від 13.01.2004 р. № 5 (пп. 2.3.4 п. 2.3 Інструкції № 5).

Договори з відступлення права вимоги мають відповідати Цивільному кодексу
Для операцій з відступлення права вимоги (у тому числі за договорами факторингу) банківськими установами при здійсненні продажу проблемних активів іншим фінустановам застосовується порядок оподаткування податком на прибуток. Такий порядок визначений п. 153.5 ст. 153 Податкового кодексу, якщо умови договорів з відступлення права вимоги (факторингу) відповідають вимогам Цивільного кодексу.
Більш детально про це та інші питання щодо оподаткування операцій з переуступки права вимоги (факторингу) роз’яснено в Узагальнюючій податковій консультації щодо оподаткування податком  на прибуток операцій з відступлення права вимоги (факторингу), затвердженій наказом  Міністерства доходів і зборів України від 22.11.2013 №697 

Особливості сплати авансових внесків платниками податку на прибуток
Якщо підприємство одночасно провадить діяльність, що звільнена від оподаткування податком на прибуток, та діяльність, яка оподатковується у загальному порядку, то отриманий від пільгових операцій дохід враховується при визначенні критерію – 10 мільйонів гривень.
Про це зазначається в Узагальнюючій податковій консультації з окремих питань щодо сплати  щомісячних авансових внесків з податку на прибуток, затвердженій наказом Міндоходів України  від 22 листопада 2013 року № 698.
Крім того, в цій податковій консультації висвітлюються особливості сплати підприємствами щомісячних авансових внесків з податку на прибуток при зміні системи оподаткування, здійсненні патентованої, страхової діяльності та ліквідації підприємства, а також вплив результатів перевірок на сплату авансових внесків.

Право банку на податковий кредит у разі отримання заставного майна у власність
У разі отримання заставного майна у власність від суб’єктів підприємницької діяльності (юридичних чи фізичних осіб), які є зареєстрованими платниками податку на додану вартість, банк має можливість сформувати податковий кредит за такою операцією на підставі отриманої від платника податку податкової накладної.
У разі отримання заставного майна у власність від фізичних осіб або суб’єктів підприємницької  діяльності (юридичних чи фізичних осіб), які не є зареєстрованими платниками податку на додану вартість, банк не має підстав для формування податкового кредиту по таких операціях.
Детально про ці та інші питання щодо особливостей оподаткування ПДВ з постачання банками  заставного майна дізнайтеся в Узагальнюючій податковій консультації щодо особливостей оподаткування податком на додану вартість з постачання банками заставного майна, затвердженої наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.11.2013 № 700.

За 11 місяців звітного року бізнес Нікопольщини поповнив казну на 656,1 млн.грн.
Про це повідомила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька. За її словами за січень - листопад 2013 року податківці Нікопольщини спрямували до бюджетів всіх рівнів 656,1 млн.грн., збільшивши загальні збори порівняно з січнем - листопадом 2012 року на 1,4%.
Зокрема, в січні - листопаді 2013 року до загального фонду держбюджету від платників Нікопольщини надійшло майже 142 млн. гривень. Найбільшу питому вагу у структурі податкових зборів, як і раніше, мають два податки – ПДВ – 66,7 млн. грн. та податок на прибуток – 33,9 млн. гривень. 
Місцевий бюджет у січні - листопаді 2013 року отримав 514,2 млн.грн., що на 17,5 млн.грн. більше, ніж у січні - листопаді 2012 року. Основними джерелами наповнення місцевого бюджету є податок з доходів фізичних осіб, плата за землю та єдиний податок.
Заступник начальника Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Вікторія Радецька переконана, що надходження податків та зборів до українського бюджету є стабільними та адекватними до макроекономічних тенденцій. "З акцентом на активні заходи з детінізації економіки забезпечено цілком адекватний податковий супровід діяльності вітчизняного бізнесу”, - підкреслила Вікторія Радецька.

Чотирнадцять телефонів, замість двох дозволених законодавством, намагався ввезти громадянин Росії через Дніпропетровську митницю Міндоходів
Відразу чотирнадцять мобільних телефонів Explay Golf намагався ввезти на митну територію  України з Москви 30-ти річний громадянин Росії.
Звичайно, можна було б припустити, що телефони ввозилися для власного користування, чи на  подарунки друзям, але за рішення Національної комісії з питань регулювання зв’язку України «Про  затвердження Переліку Радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, для ввезення  яких, в тому числі переміщення у міжнародних поштових відправленнях, міжнародних  експрес-відправленнях, що не потребують дозволів» ввозити на митну територію України без  сплати мита можна лише два телефони стільникового зв’язку.
Громадянин Росії, скоріше всього, пакуючи телефони у Росії навіть і не припускав, що порушує  закони України. Втім, не вказавши телефони у митній декларації і вибравши для проходження  спрощену зону митного контролю - «зелений коридор», громадянин Росії порушив правила  перетину українського кордону двічі.
Тож, телефони було залишено на митниці, а в рахунок погашення штрафних санкцій росіянин  виплатив 1000 російських рублів, а ще 1000 рублів, відповідно порядку проходження митного  контролю, залишилися на одну добу перебування громадянина Росії у місті Дніпропетровську.

Слідчо-оперативні підрозділи Міндоходів утричі скоротили безпосередні контакти з бізнесом
Сьогодні діяльність слідчо-оперативних підрозділів Міндоходів орієнтована на роботу з базами даних і аналітично-інформаційними системами без фактичного втручання у господарську діяльність  підприємців. Про це заявив начальник Головного слідчого управління фінансових розслідувань  Міндоходів Анатолій Яковинець під час Всеукраїнської науково-практичної конференції, яка  нещодавно відбулася у Харкові у Національному університеті «Юридична академія імені Ярослава  Мудрого».
За словами керівника Головного слідчого управління фінансових розслідувань, у кримінальних провадженнях, які розслідуються слідчими органів доходів і зборів, під вартою не утримується жодна особа. За підозрою у вчинені злочину затримано у 12 разів менше осіб, ніж минулого року, при цьому всі затримані звільненні слідчими-суддями у зв’язку із внесення застави, загальний розмір якої у 6 разів перевищує їх розмір, внесений за аналогічний період минулого року.
Збільшилась ефективність діяльності слідчих підрозділів Міндоходів. І хоча до суду за підсумками року планується направити таку ж кількість проваджень як і за минулий чи позаминулий роки, ефективне застосування стимулюючих норм про звільнення особи від кримінальної відповідальності при повному відшкодуванні завданих державному бюджету збитків, дозволило у 1,5 раза збільшити добровільне відшкодування збитків у провадженнях про ухилення від сплати  податків та майже на 20 відсотків збільшити відшкодування збитків по всіх направлених до суду кримінальних провадженнях.

Завдяки боротьбі з митними правопорушеннями на Дніпропетровщині додатково надійшло до бюджету майже 75 тис. гривень
Дніпропетровською митницею Міндоходів на постійній основі застосовуються посилені заходи  контролю в галузі боротьби з митними правопорушеннями на каналах авіаційних перевезень.
Протягом січня – жовтня 2013 року митницею направлено 29 повідомлень до митних органів сусідніх країн, отримано 11 повідомлень про порушення митних правил, за ознаками,  передбаченими ст.472 на суму 73 474 грн.
Тож, обмін упереджувальною інформацією між митними службами країн сприяє підвищенню ефективності боротьби з контрабандою та митними правопорушеннями.


Дніпропетровська митниця Міндоходів на сторожі економічної безпеки
За 10 місяців 2013 року Дніпропетровською митницею Міндоходів заведено 382 справи про порушення митних правил на суму більше 38 млн. грн., в тому числі 106 протоколів на суму 2 086  130 грн. з реально вилученими предметами правопорушень.
Що стосується правоохоронного напрямку, в напрямку боротьби з митними правопорушеннями  заведено адміністративні справи.
З початку року митницею було направлено 13 повідомлень про злочин: 12 повідомлень - до СВ  УСБУ, 1 повідомлення про злочин за ознаками ст.212 ККУ направлено до слідчих підрозділів Міндоходів.

Дніпропетровська митниця Міндоходів затримали колекцію антикварних грампластинок та патефон
Цілу колекцію антикварних грампластинок та патефон виявили митники Дніпропетровської митниці  Міндоходів у громадянина Росії, що вилітав із Дніпропетровська до Москви.
«Мой Вася», «Мечта», «Потеряла колечко», «Лениградские мосты», «Сидить дід на печі»,  «Закувала сива зозуля» - грампластинки з такими романтичними назвами виявили митники вже після проходження власником антикварних речей «зеленого коридору», що передбачає відсутність речей, які підлягають декларуванню. В багажі громадянина Росії було виявлено і патефон,  вироблений на підприємстві «Н.К.Т.П. ГРАМПЛАСТТРЕС» у 1935 році, у 30-х роках минулого  століття вироблено і 21 грампластинку які не було належним чином задекларовано при  проходженні митного контролю.
Тож, грампластинки, патефон та 45 голок для патефону залишилися на території України, так і не потрапивши до «білокам’яної». Взагалі, за останні роки різко зріс попит на антикварні речі з України за межами країни, зокрема - Росії та Європі. Тож, лише за останній рік митникам  Дніпропетровського аеропорту довелося вилучати антикварні речі більше 15-ти разів.

На Дніпропетровщині пройшла Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми  розвитку права і держави в умовах міжнародних інтеграційних процесів»
Традиційна Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми розвитку права і держави в умовах міжнародних інтеграційних процесів» днями проводилась в Академії митної служби України.
До неї долучились і фахівці Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області.
Разом з представниками міжнародної спільноти – радником члена колегії (міністра) з митного співробітництва Євразійської економічної комісії Мариною Романовою (Росія), доцентом Ризького технічного університету Алдісом Чеверсом (Латвія), головою департаменту митної справи Національної податкової і митної адміністрації Угорщини Дежі Жолтом (Угорщина), представниками українського бізнесу питання міжнародних інтеграційних процесів, актуальних проблем розвитку господарських та цивільних відносин, адміністративного та митного права в Україні, запобігання та протидії кримінальним правопорушенням у сфері забезпечення економічної та митної безпеки обговорювала заступник начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Лілія Куришко.
Присутні на конференції дійшли спільного висновку, що усі країни у своєму розвитку проходять схожі етапи правового становлення, тому їх об’єднує більше, ніж роз’єднує. І це є гарантією стабільності розвитку міжнародних інтеграційних процесів у світі.

2 грудня 2013 року відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Боротьба з контрабандою та митними правопорушеннями»
Питання. Які показники досягнуто Дніпропетровською митницею Міндоходів на правоохоронному напрямку на сьогоднішній день?
Відповідь. Основним показником роботи в напрямку боротьби з митними правопорушеннями є  кількість заведених адміністративних справ.
За 10 місяців 2013 року митницею заведено 382 справи про порушення митних правил на суму більше 38 млн. грн., в тому числі 106 протоколів на суму 2 086 130 грн. з реально вилученими  предметами правопорушень.
Що стосується правоохоронного напрямку, з початку року митницею було направлено 13  повідомлень про злочин: 12 повідомлень - до СВ УСБУ (4 - ч. 1 ст.201 ККУ,  2 – ч. 1 ст.305 ККУ, 1 – ч.  3 ст.305 ККУ, 5 - ст.197 ККУ), 1 повідомлення про злочин за ознаками ст. 212 ККУ направлено до  слідчих підрозділів Міндоходів.
Питання. Про які саме злочини та правопорушення йдеться? Чи були якісь цікаві випадки?
Відповідь. Одним із важливих завдань, які ставляться перед співробітниками Дніпропетровської митниці Міністерства доходів і зборів України, є виявлення та документування кримінальних і  адміністративних правопорушень, пов`язаних з незаконним переміщенням через митний кордон  України наркотиків, зброї, предметів старовини та культурних цінностей.
У першу чергу митницею фіксувались такі факти безпосередньо на митному кордоні, а саме в  авіаційних пунктах пропуску аеропортів Дніпропетровська та Кривого Рогу, де громадяни перед тим як залишити Україну проходять митний контроль.
За останній рік митницею було задокументовано 8 фактів, пов`язаних зі спробами вивезення за межі України старовинних предметів, а саме, столове срібло, самовар, пряла, швацька машинка, предмети побуту, чайний сервіз, книги та монети, старовинні золоті часи.
У вересні цього року митницею було зафіксовано три факти, пов’язаних зі спробами вивезення за  межі України старовинних друкованих видань. Предмети вилучено відповідними протоколами про порушення митних правил.
Відповідно до висновків експертизи два видання мають історичну цінність, а третє є унікальним, «История первобытной культуры», ілюстроване малюнками та гравюрами таких видатних художників, як Репін, Сомов, Бєнуа, видане у 1907 році. Цю унікальну річ намагався вивезти до  Російської Федерації гр. Російської Федерації авіарейсом «Дніпропетровськ - Москва». Книги  передано до Історичного музею та бібліотек міста Дніпропетровська.
Що стосується незаконного переміщення зброї, Дніпропетровською митницею з початку 2013 року було направлено 4 заяви про кримінальне правопорушення за ознаками ч. 1 ст.201 КК України по  фактам незаконного переміщення холодної зброї.
Зафіксовано три випадки переміщення громадянами Росії, Ізраїлю, Швеції металевих ножів, за  зовнішніми ознаками схожих на холодну зброю. Предмети перебували в особистих речах громадян,  які прямували відповідними авіарейсами.
Питання. Які були цікаві випадки виявлень незаконного переміщення наркотичних засобів?
Відповідь. Дніпропетровська митниця зробила свій перший внесок у спільну боротьбу з  контрабандою наркотиків ще в середині 90-х років, коли зміна геополітичної ситуації призвела до активізації постачання через територію України на європейський ринок героїну афганського  походження.
Так, в серпні 1995 року під час проведення митного контролю вантажного автомобіля, який слідував з Ірану через Туреччину, під час проведення ретельного огляду внутрішніх порожнин паливних баків було виявлено та припинено контрабанду героїну загальною вагою 10 кг та гашишу 21,5 кг.
В січні минулого року, завдяки злагодженим діям співробітників Управління, виявлено та припинено канал надходження особливо небезпечних психотропних речовин у міжнародних  поштових відправленнях на адресу громадянина України з Китаю. Після проведення  лабораторного дослідження було встановлено, що відправлення містило декілька речовин,  зокрема особливо небезпечні психотропні речовини.
Тож, під час проходження митного контролю громадянами не перевищує двох хвилин,  співробітникам митних постів вдається ефективно виявляти спроби перевезень наркотичних  засобів.
Також, у листопаді 2012 року при проведенні митного оформлення особистих речей та багажу громадян, які прибули рейсом «Відень – Дніпропетровськ» з використанням технічного засобу митного контролю «Rapiscan 628 XP», було звернуто увагу, що у одній з валіз знаходяться предмети, які за своїми зображеннями було можливо віднести до пластикових контейнерів з рідиною. Дану валізу було отримано громадянином Італії Лапіна Лука, який обрав формою проходження митного контролю проходження через зону (коридор) спрощеного митного контролю. А при проведенні митного огляду було встановлено, що серед особистих речей знаходився поліетиленовий пакет, в якому містяться пластикові контейнери з прозорою рідиною та  пігулками в коробках. Громадянин пояснив, що за допомогою даної речовини проходить лікування від наркозалежності. За результатами огляду експертизи було встановлено,що вказана рідина є наркотичною речовиною метадон (синтетичний аналог героїну) кількістю 25 пластикових контейнерів.
Також до слідчого відділу УСБУ у Дніпропетровській області протягом 2013 року направлено дві  заяви про кримінальні правопорушення за ознаками ч. 1 ст.305 КК України по фактам незаконного  переміщення особами психотропних речовин та прекурсорів, які були знайдені в особистих речах  громадян, що планували перетнути кордон.
Заяву про кримінальне правопорушення за ознаками ч. 3 ст.305 КК України направлено по факту незаконного переміщення прекурсорів, а саме:
Під час здійснення митного оформлення та митного контролю товару «Дезінфекційні засоби поїлок  для птахів» за результатами проведеного лабораторного дослідження встановлено, що вказаний  товар на половину складається з прекурсору «сульфатна кислота», обіг якої на території України обмежений.
31.07.13 по даному факту до слідчого відділу УСБУ у Дніпропетровській області направлено  заяву(повідомлення) про кримінальне правопорушення, розпочате досудове розслідування.
Питання. Як Дніпропетровська митниця Міндоходів взаємодіє з іншими правоохоронними органами області?
Відповідь. Протягом січня-жовтня 2013 року співробітниками служби БК та ПМП спільно з  правоохоронними органами було проведено 414 спільних заходів, за результатами яких заведено  177 справи про ПМП на загальну суму 483 417 грн.
125 заходів з представниками органів МВС, з яких:
- 5 заходів з УБНОН ГУМВС України в Дніпропетровській області;
- 117 заходів з ДАІ ГУМВС України в Дніпропетровській обл.;
- 21 захід з СБ України в Дніпропетровській обл., за результатами яких було заведено 2 справи про ПМП.
Крім того, 268 заходів з представниками Державних податкових інспекцій Головного Управління  Міністерства доходів і зборів України в Дніпропетровській області, за результатами яких було заведено 64 справи про ПМП за ознаками правопорушень, передбачених ст. 484 та 470 МК України, де предметами правопорушень були тютюнові вироби та транспортний засіб, загальною вартістю  предметів правопорушень 355 948 грн.
Наприкінці вересня поточного року з метою виявлення та припинення фактів незаконного перебування на території України транспортних засобів іноземної реєстрації, підписано план  спільних організаційно-профілактичних заходів Управління ДАІ ГУМВС України в Дніпропетровській  області та Дніпропетровської митниці Міндоходів щодо проведення цільових заходів під умовною назвою «Бар’єр».
Питання. Міжнародна взаємодія Дніпропетровської митниці Міндоходів у сфері боротьби з  контрабандою та митними правопорушеннями.
Відповідь. На постійній основі застосовуються посилені заходи контролю, що в першу чергу  пов’язано з необхідністю забезпечення виконання на належному рівні «Протоколу про взаємодію  між правоохоронними підрозділами Державної митної служби України та Федеральної митної  служби Росії в галузі боротьби з митними правопорушеннями на каналі авіаційних перевезень».
Метою застосування вищевказаного документу є підвищення ефективності боротьби з  контрабандою та митними правопорушеннями за допомогою обміну упереджувальною  інформацією між службами країн.
Протягом січня – жовтня 2013 року митницею направлено 29 повідомлень до митних органів  Російської Федерації, отримано 11 повідомлень, за результатом відпрацювання яких у відношенні  гр. Російської Федерації складено протокол про ПМП за ознаками, передбаченими ст.472 на суму 73 474 грн.

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника управління ІТ-технологій і обліку платників ГУ Міндоходов в Дніпропетровській області Олександра Лещенка на тему: «Подання електронної звітності та переваги надання звітності в електронному вигляді»
Питання. Де розташовані пункти видачі безкоштовних посилених сертифікатів ЕЦП у Дніпропетровській області?
Відповідь. Пункти видачі безкоштовних посилених сертифікатів електронних цифрових підписів розташовані у ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська, в Лівобережній ОДПІ м.Дніпропетровська, у м.Нікополі–Нікопольська ОДПІ, у м.Павлограді - Західно-Донбаська ОДПІ та у м.Кривому Розі - Криворізька центральна ОДПІ.
Питання. Який строк дії посилених сертифікатів відкритих ключів від Міндоходів?
Відповідь. З 1 листопада 2013 року для клієнтів акредитованого центру сертифікації ключів  посилені сертифікати відкритих ключів від Міндоходів формуються на два роки.
На сьогодні у Міністерстві проходить процес обговорення проекту, згідно з яким термін дії  електронного ключа для фізичних осіб збільшиться до 3 років.
Питання. Який порядок накладення електронних цифрових підписів посадових осіб СГ на  податкову звітність?
Відповідь. Відповідно до пп.7.1 п.7 р. ІІІ Інструкції з підготовки і подання податкових документів в  електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.08 №233 платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.
Після підготовки платником податків податкового документа в електронному вигляді на нього накладаються ЕЦП посадових осіб платника податків у такому порядку: першим - ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера), другим - ЕЦП керівника, третім - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків.
За відсутності у платника податків посади бухгалтера електронні цифрові підписи посадових осіб платника податків накладаються у такому порядку: першим - ЕЦП керівника, другим - ЕЦП, що є  аналогом відбитка печатки платника податків.
Платником податків фізичною особою - суб’єктом підприємницької діяльності електронні цифрові підписи накладаються у такому порядку: першим – ЕЦП платника податків - фізичної особи, другим - ЕЦП, що є аналогом відбитка печатки платника податків (за наявності).
Питання. Чи можна в електронному вигляді надавати звітність з єдиного соціального внеску?
Відповідь. Для забезпечення сприятливих умов подання звітності з ЄСВ в електронному вигляді, є  безкоштовні програмні забезпечення які можливо використовувати при формуванні та підписанні  звітності безкоштовними ключами, виданими АЦСК ІДД Міністерства доходів і зборів, а саме:
- Програмне забезпечення для формування, підписання та подання звітності «M.E.Doc»;
- АРМ «Єдиний внесок» (тільки для формування звітності).
Підписання звітності сформованої засобами АРМу «Єдиний внесок» можливо в ПО «M.E.Doc»;
- Програмне забезпечення для формування та подання звітності «iFin Zvit».

Вперше зареєстровані транспортні засоби поповнили місцеві бюджети Дніпропетровщини на 19,5 млн. гривень
У січні – жовтні 2013 року від сплати збору за першу реєстрацію транспортних засобів місцеві бюджети Дніпропетровської області поповнилися на 19,5 млн. грн. При цьому фізичні особи сплатили за першу реєстрацію транспортного засобу 16,7 млн. грн., що складає 85,6% від  поповнень цього збору.
Платниками вказаного збору є власники (юридичні та фізичні особи) колісних транспортних засобів, суден, літаків і вертольотів. У кожному випадку сума збору визначається окремо.
Зокрема, для колісних транспортних засобів - за обсягом циліндра двигуна в кубічних сантиметрах, а для легкових автомобілів, обладнаних електродвигуном, - за потужністю двигуна в кіловатах; для суден із двигуном - за потужністю двигуна в кіловатах, а для суден без двигуна - за довжиною корпусу судна в сантиметрах; для літаків і вертольотів - за максимальною злітною масою.
Водночас, від сплати збору за першу реєстрацію звільняються транспортні засоби  будинків-інтернатів для громадян похилого віку та інвалідів, дитячих будинків-інтернатів,  пансіонатів для ветеранів війни і праці, геріатричних пансіонатів, реабілітаційних установ для  інвалідів та дітей-інвалідів, що фінансуються з державного та місцевого бюджетів.
Також, від сплати збору звільняються легкові автомобілі для інвалідів з об'ємом циліндрів двигуна  до 1500 куб.см., придбані за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів та/або безоплатно передані інвалідам відповідно до законодавства України.

Міністр Олександр Клименко подякував громадянам і бізнесу за сумлінну сплату податків
Міністр доходів і зборів Олександр Клименко, звертаючись до громадян та представників бізнесу, подякував за сумлінне виконання своїх громадянських обов’язків зі сплати податків, що дозволяє державі виконувати свої соціальні функції. За словами Міністра, за перші дні грудня до бюджетів  всіх рівнів вже надійшло більше  півмільярда гривень.
«Шановні громадяни та представники бізнесу! Я висловлюю вам щиру подяку за те, що в цей складний час ви не забуваєте про свій громадський обов’язок і сумлінно сплачуєте податки,  дозволяючи державі системно, без будь яких збоїв, проводити державну політику щодо виплати  пенсій, стипендій, соціальної допомоги», - підкреслив Міністр.
Олександр Клименко запевнив, що сервісні центри Міністерства доходів і зборів і митні пункти пропуску працюють в штатному режимі.
«Тільки за ці перші дні грудня ми надали більше 27 тисяч адміністративних послуг, оформили більше 3600 митних декларацій. Послугами сервісних центрів  Міністерства доходів і зборів скористалися більше 70 тисяч громадян. Міністерство доходів і зборів ні на хвилину не зупиняє надання податкових та митних послуг нашим громадянам та платникам податків», - зазначив Міністр.

Шановні платники, надавайте звітність в електронному вигляді!
Подання звітності, особливо квартального податкового періоду, засобами телекомунікаційного зв’язку, зокрема, податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи - підприємця, має низку переваг, а саме:
- економія робочого часу платників податків, а також їхніх коштів на придбання бланків звітних документів;
- звітність, надіслана електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях;
- уникнення витрачання часу у чергах до «вікна» прийому звітності;
- гарантія автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;
- оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.
Станом на 1 грудня укладено 1875 договорів на визнання електронних документів фізичними особами та 1562 договори юридичними особами.
Нагадуємо, що при Нікопольській ОДПІ відкрито Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДПС у Центрі обслуговування платників податків, який працює з 9.00 до 18.00, крім суботи та неділі.
Ви можете безкоштовно отримати ключі електронного цифрового підпису, термін дії яких 2 роки, в Акредитованому центрі в каб. 112 (тел. 2-23-18).
Бажаючим, буде надано консультації та практична допомога.
Необхідно зазначити, що звітність може надсилатись до органів Міндоходів України засобами телекомунікаційного зв’язку як у робочі часи, так і після 18-ї години, у вихідні та святкові дні, а також дистанційно не тільки з офісу, але і з власної квартири, будинку, Інтернет – кафе або з будь – якого місця з доступом до мережі Інтернет.
За довідками звертатися за тел. 2-50-83 або 4-64-29.

Нова версія програмного забезпечення
З 01 листопада 2013 року було запроваджено пакетне приймання звітності в електронному вигляді паралельно з існуючою технологією, про що учасників Меморандуму щодо поліпшення процесу подання звітності, впровадження електронних сервісів та розвитку електронного документообігу було проінформовано 14 жовтня 2013 року:
http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platpikam-podatkiv-pro/normativne-zabezpechennya/61833.html.
Доопрацьоване відповідним чином безкоштовне програмне забезпечення по формуванню та подачі платниками податків податкової звітності, податкових накладних та реєстру податкових накладних в електронному вигляді станом на 25.11.13 (версія 1.30.27) розміщено в розділі «Платникам податків про електронну звітність» - «Програмне забезпечення».
Повідомляємо, що з 27.11.13 приймання звітності в електронному вигляді буде здійснюватись тільки за зміненими форматами відповідно до вимог наказу Міністерства доходів і зборів України від 09.10.13 №561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників».

Інформаційно – комунікаційний сектор

Категория: Город | Просмотров: 861 | Добавил: admin | Теги: Податкова, об'єднана, інспекція, державна, інформує, Нікопольська
Всего комментариев: 0
avatar