Покров Суббота 04.05.24, 00:32
Сайт
Главная » 2015 » Июнь » 24 » Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
11:43
Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Про податок на нерухоме майно та щодо ліцензування пива розповіли журналістам на прес-конференції в ІА «Мост»

«За січень – травень 2015 року до місцевих бюджетів Дніпропетровської області платниками направлено 4 мільярди 804,1 мільйонів, у державний бюджет за цей період надійшло 18 мільярдів 67,1 мільйонів гривень. Ще 7 мільярдів 674,6 мільйонів гривень становлять в області надходження ЄСВ» - такі дані роботи Головного управління ДФС у Дніпропетровській області навів радник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ігор Ломако на прес-конференції для ЗМІ у інформаційній агенції «Мост».

Фізичні особи – платники області почали отримувати податкові повідомлення - рішення для сплати податку на нерухоме майно. При цьому, якщо юридичні особи сплачують податок на нерухоме майно щомісячно рівними частками, то фізичні особи повинні сплатити податок на нерухоме майно упродовж 60-ти днів з моменту отримання повідомлення.

«Хочу особливо відмітити, що не треба очікувати останнього дня отримання податкових повідомлень про сплату податку на нерухоме майно: ті громадяни які володіють земельними наділами, автомашинами об’ємом двигуна більше трьох кубічних метрів і якому менше п’яти років, а також нерухомістю: квартирами загальною площею більше 120 квадратних метрів, або приватним будинком більше 250 квадратних метрів необхідно звернутися до державних податкових інспекцій за місцем проживання і уточнити розміри податкових виплат, - підкреслив Ігор Ломако. – Це дозволить зекономити час і точно вирахувати суму податку». Ігор Ломако уточнив, що в Дніпропетровській області вже зареєстровано 6,8 тисяч юридичних осіб – платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які повинні будуть сплатити близько 50 мільйонів гривень цього податку.

Юридичними особами подано 184 декларацій на власність легкових авто, які підпадають під оподаткування, та отримано дані на понад двох тисяч фізичних осіб, які володіють власними авто, за які повинно сплатити єдину ставку податку на транспортні засоби – 25 тисяч гривень.

Наприкінці прес - конференції радник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ігор Ломако нагадав, що з 1 липня 2015 року підлягає ліцензуванню діяльність з виробництва, імпорту, експорту, оптової та/чи роздрібної торгівлі пивом на загальних підставах, передбачених для алкогольних напоїв.

 

Від дніпропетровського бізнесу надійшло понад 22 млн. грн. плати за ліцензії підакцизних товарів

З початку 2015 року бюджет Дніпропетровського регіону отримав 22 млн. 106 тис. від плати за ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, що на 955 тис. грн. більше, ніж в січні – травні минулого року. Про це повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Павло Сидоров.

У цілому, станом на перше червня 2015 року на Дніпропетровщині діяльність з продажу у роздріб підакцизної продукції здійснюють більше 5 тисяч суб’єктів господарювання. Вони отримали 9688 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, з них: 4883 ліцензії на алкогольні напої та 4805 - на тютюнові вироби.

Разом з тим, у впродовж п’яти місяців поточного року за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 620 ліцензій; анульовано - 536, в тому числі - 21 за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.

 

Відбулось засідання Громадської ради при ДФС

Питання реформування Державної фіскальної служби України, кадрової політики відомства та участь громадськості у процесі ухвалення управлінських рішень обговорювалися 17 червня під час засідання Громадської ради за участі керівництва ДФС.

«Які магістральні напрями нашої роботи? По-перше, це формування відповідальної управлінської вертикалі, не пов`язаної з корупційними проявами. Друге, це основне наше завдання, наповнення державного бюджету і виконання індикативних показників. Третє питання – це реалізація ефективної співпраці з громадськістю», – наголосив під час виступу на засіданні Громадської ради Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан.

За його словами, керівництво ДФС готове до розгляду всіх конструктивних пропозицій від громадськості та реалізації влучних ідей щодо проведення реформ, зокрема, у кадровій політиці.

Представники громадськості та керівники ДФС висловили своє бачення реформування митної сфери, кадрових призначень у ДФС, шляхів боротьби з корупцією, протидії податковим та митним правопорушенням.

Про напрями реформування митної сфери, зміну керівників митниць та митних постів, розвиток інфраструктури, запровадження прозорої тарифної політики, забезпечення обміну інформацією з митними службами інших держав  та реалізацію пілотних проектів на пунктах пропуску розповів присутнім заступник Голови ДФС Костянтин Лікарчук.

«Необхідно проводити комплексну реформу. І митний постаудитконтроль, і митно-тарифне регулювання, і протидія контрабанді, і ІТ-забезпечення митниць – все це частини одного цілого, які повинні працювати разом і тільки тоді вони будуть ефективними», - наголосив Костянтин Лікарчук.

Учасники засідання також розглянули питання, пов’язані з врегулюванням діяльності митних брокерів, результати запровадження системи електронного адміністрування ПДВ у тестовому режимі, використанням реєстраторів розрахункових операцій підприємцями спрощеної системи оподаткування тощо.

 

Офіційна зарплата – стабільні надходження до місцевого бюджету

«Виплата заробітної плати у „конвертах” – тягар сучасності, який несе за собою багато негараздів. Нелегальна заробітна плата послаблює соціальний захист працівників, зменшує надходження до бюджетів та державних соціальних фондів. Тому легалізація заробітної плати, прихованої зайнятості на сьогодні є одним з найпріорітетніших напрямків роботи ДФС» - зазначив начальник Нікопольської ОДПІ Володимир Джавун.

«Дуже важливо, щоб працівники отримували заробітну плату не «в конвертах», а офіційно, бо саме у такому випадку громадяни мають соціальний захист, місцевий бюджет має стабільні надходження. Так, протягом 5 місяців 2015 року на Нікопольщині сплачено до місцевого бюджету податку на доходи фізичних осіб 138,7 млн. грн. або 59,5 відс. від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів Отримуючи нелегальну винагороду за свою працю в результаті домовленостей з роботодавцем, громадяни позбавляють себе соціальних виплат та гарантій» - наголосив Володимир Джавун.

Нагадаємо, що внесеними з 01.01.2015р. змінами до Кодексу законів про працю України, «працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України». Розмір фінансової відповідальності за допуск працівника до роботи без оформлення трудових відносин становить 30 мінімальних зарплат та розмір адміністративної відповідальності - від 8500 грн. до 17000 грн.

 

На посилення обороноздатності країни мешканці Нікопольщини спрямували майже 19 млн. грн. військового збору

Як зазначив начальник Нікопольської ОДПІ Володимир Джавун з 3 серпня 2014 року в Україні запроваджено військовий збір. За 5 місяців 2015 року, на підтримку української армії від платників Нікопольщини надійшло 18,7 млн. грн., з них за травень поточного року – 3,6 млн. грн.

Нагадуємо, що оподаткування військовим збором продовжено до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України. Ставка податку у 2015 році залишається на рівні 1,5 відсотка. В той же час, з цього року об’єктом оподаткування збором є доходи, які визначаються по аналогії з доходами, що є об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб.

Володимир Джавун звернув увагу, що 12 травня 2015 року Верховна Рада внесла зміни до Податкового кодексу України щодо військового збору на операції з валютними цінностями (який був запроваджений з 13 березня 2015 року).

Законом України № 381-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо військового збору», скасовується військовий збір 1,5% на операції фізичних осіб з валютними цінностями, в тому числі на конвертацію валютних переказів, валютно-обмінні операції та операції з банківськими металами.

Даний закон було опубліковано 10 червня в газеті «Голос України» № 101 і починає діяти з наступного дня після його опублікування, тобто з 11 червня 2015 року.

 

Протягом п’яти місяців 2015 року на «Пульс» звернулося 257 мешканців Дніпропетровщини

Впродовж січня – травня поточного року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» надійшло 257 звернень від платників податків та громадян Дніпропетровської області, що на 35 відсотків більше відповідного періоду 2014 року.

Станом на 1 червня 2015 року розгляд 96,5 відсотків звернень вже завершено, решта звернень знаходиться на виконанні. Про вжиті заходи по розглянутим зверненням заявників проінформовано у встановлений термін.

Майже дві третини звернень суб’єктів господарювання та громадян стосувались питань, які виникають під час подання звітності – 166 звернень.

Крім того, дзвінки на сервіс «Пульс» від мешканців Дніпропетровщини лунали з приводу організації роботи територіальних органів Головного управління ДФС області (57 звернень), проведення перевірок суб’єктів господарювання (14 звернень), особливостей реєстрації суб’єкта господарювання платником ПДВ (13 звернень) тощо. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 2 звернення.

Нагадуємо, номер цілодобової телефонної лінії антикорупційного сервісу Держаної фіскальної служби України «Пульс»: (044) 284-00-07.

 

11 червня 2015 року відбулось розширене засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва

Дніпропетровськ – одне із провідних міст України за розвитком підприємництва. На цьому акцентували увагу під час розширеного засідання координаційної ради з питань розвитку підприємництва.

«З кожним роком підприємництво стає все більш важливим чинником для розвитку економіки міста. Завдяки підприємництву створюються нові робочі місця, вітчизняний ринок насичується високоякісними товарами та послугами, впроваджуються сучасні технології у виробництві, бюджет наповнюється коштами. Міська влада завжди відкрита для співпраці і готова допомагати підприємцям у вирішенні питань, що стримують розвиток малого та середнього бізнесу», - зазначила виконуюча обов’язки міського Галина Булавка. Вона також додала, що влада міста готова обговорювати ініціативи підприємців по створенню у Дніпропетровську нових інфраструктурних об’єктів, втіленню соціальних проектів тощо.

За словами директора департаменту промисловості, підприємництва та інвестицій міської ради Олександра Гондаря, з початку року кількість підприємців у місті збільшилась на 2,5%. Загалом на сьогодні у Дніпропетровську зареєстровано та працюють понад 109 тисяч суб’єктів господарювання – фізичних та юридичних осіб-підприємців. У сфері підприємництва зайнято понад 220 тисяч мешканців. На 1 червня поточного року до бюджету міста вже надійшло 179,4 мільйонів гривень, що на 31,2% більше, ніж за аналогічний період 2014 року (136,7 мільйонів гривень). Це результат тривалої та наполегливої праці усіх підприємців, завдяки яким розвивається наше місто. Прийнято Програму розвитку малого і середнього підприємництва у м. Дніпропетровську на 2013-2015 роки, в рамках якої проведено понад 200 заходів (майстер-класи, практичні семінари, круглі столи тощо).

 

До уваги майбутніх користувачів реєстраторів розрахункових операцій (РРО)

Шановні підприємці, Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до статті 296 Податкового Кодексу України платники єдиного податку другої і третьої груп (фізичні особи – підприємці) в своїй господарській діяльності повинні застосовувати реєстратори розрахункових операцій:

- платники єдиного податку третьої групи – з 1 липня 2015 року

- платники єдиного податку другої групи – з 1 січня 2016 року

В зв’язку з вищезазначеним, ГУ ДФС у Дніпропетровській області на базі Центрів Обслуговування РРО організовано безкоштовне навчання з питань користування РРО.

З питань реєстрації та подання заяв на участь у зазначеному навчанні звертатись до уповноважених представників:

ЦСО «Укрсервіс» (учбовий клас – м.Дніпропетровськ пр.Кирова 121-д)- Єрещенко Ганна Миколаївна (тел. 099-367-25-19)

ЦСО «ФОП Кольвах» (учбовий клас – м.Новомосковськ вул. Шевченко 7 (Райадміністрація) – Кольвах Віктор Володимирович (тел. 067-366-84-83)

ЦСО «ФОП Куліненков» (учбовий клас – м. Жовті Води вул. Петровського 33 (Міськвиконком) – Куліненков Олександр Пилипович (тел. 095-928-44-76)

Координаторами зазначеного навчання від ГУ ДФС у Дніпропетровській області визначені:

- Харченко Олександр Володимирович – начальник відділу контролю за проведенням розрахункових операцій та проведення фактичних перевірок (РРО) – тел. 066-151-00-24,

- Дуднік Роман Олександрович – заступник начальника відділу контролю за проведенням розрахункових операцій та проведення фактичних перевірок (РРО) – тел. 093-331-57-71.

 

Надходження ЄСВ на Дніпропетровщині збільшилися у порівнянні з минулим роком на 63 мільйони гривень

У травні 2015 року у Дніпропетровській області надходження до бюджету єдиного соціального внеску склали 1 мільярд і майже 508 мільйонів гривень, що на 63 мільйони гривень, або на 104,4 відсотки більше, ніж у травні 2014 року.

При цьому, за січень - травень 2015 року у Дніпропетровській області передбачалося надходження єдиного загальнообов’язкового соціального внеску у розмірі 7 мільярдів 544 мільйонів гривень. Фактично ж, надходження ЄСВ в області становлять 7 мільярдів 674,6 тисяч гривень.

Загалом, у Дніпропетровській області, надходження єдиного загальнообов’язкового державного соціального страхування у порівнянні з минулим роком збільшилися на 427,5 мільйонів гривень і становлять майже 106 відсотків у порівнянні з попереднім роком.

 

Надходження до місцевих бюджетів Дніпропетровщини з початку року збільшилися на 891,3 мільйони гривень

У Дніпропетровській області з початку року надходження до місцевих бюджетів становлять 4 мільярди 804,3 мільйони гривень, що на 891,3 мільйони більше, ніж за відповідний період минулого року.

Так, на 146,3 мільйони збільшилися надходження в місцеві бюджети з земельного податку та орендної плати, всього їх надійшло 915,2 мільйони гривень. На 87,4 мільйони гривень збільшилися платежі єдиного податку, який сплачують суб’єкти малого підприємництва, загалом надходження становлять 324,8 мільйони гривень.

На 74,9 мільйони гривень збільшилися надходження екологічного податку, всього до бюджету надійшло 192,5 мільйони гривень. Рентної плати за користування надрами надійшло 110,6 мільйонів гривень.

Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне страхування у Дніпропетровській області збільшилося на 427,6 мільйона гривень, а загалом ЄСВ у Дніпропетровській області за п’ять місяців 2015 року зібрано 7 мільярдів 674,6 мільйони гривень.

 

Громадянами Дніпропетровської області задекларовано 3 млрд. грн. доходу

З початку 2015 року понад 43,5 тисяч мешканців Дніпропетровщини надали до фіскальних органів області декларації про майновий стан та доходи. Загальна сума задекларованих доходів за минулий рік склала 3 мільярди гривень. До сплати за результатами декларування підлягає  69,0 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, що на 14,4 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Найактивнішими декларантами у Дніпропетровському регіоні є громадяни, які отримали майно у спадщину чи в подарунок. Таких налічується 4506 осіб, загальна сума задекларованого ними прибутку складає 638,1 млн. грн. Також, 689 мешканців краю задекларували понад 412,1 млн. грн. від продажу (обміну) рухомого або нерухомого майна, іноземний дохід в розмірі 80,1 млн. грн. задекларували 217 жителів області.

В той же час, 6146 громадян реалізували своє право на податкову знижку, сума податку до повернення з бюджету складає 6,9 млн. грн.

 

З початку 2015 року до бюджету сплачено майже 70 млрд. грн. ЄСВ

Протягом січня - травня поточного року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування склали 69,9 млрд. грн. Зокрема, у травні до бюджету сплачено 14,2 млрд. грн. цього податку.

Єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

 

З початку року слідчі ДФС Дніпропетровщини забезпечили відшкодування 28,8 млн. грн. збитків, завданих державі

Протягом січня – травня 2015 року в провадженні слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Дніпропетровській області перебувало 408 кримінальних проваджень.

Зі 112 закінчених кримінальних проваджень на розгляд до суду направлено 48, серед яких: 32 з обвинувальним актом та 16 для вирішення питання про звільнення особи від кримінальної відповідальності у зв’язку з повним відшкодуванням збитків під час досудового розслідування.

Крім того, за 5 місяців поточного року за підслідністю скеровано 75 кримінальних проваджень, приєднано до інших проваджень – 46, зупинено - 3.

У закінчених кримінальних провадженнях слідчими управління фінансових розслідувань ДФС області встановлено спричинення збитків державі у сумі 57,0 млн. грн. З них вже відшкодовано 28,8 млн. грн. та накладено арешт на майно вартістю 6,7 млн. грн.

 

Слідчими ДФС розпочато досудове слідство за фактом несплати майже 230 млн. грн. податків

За результатами контрольно-перевірочних заходів ДФС встановлено факт багатомільйонної несплати податків, за яким слідчими податкової міліції 10 червня 2015 року розпочато кримінальне провадження.

Встановлено, що службові особи одного з підприємств, яке входить до групи підприємств «БРСМ», а саме, ТОВ «Укртрансоіл-2009», у період 2014 –2015 років вчинили протиправні дії, наслідком яких стала несплата до бюджету податків на загальну суму майже 230 млн. гривень. У тому числі 188 млн. грн. акцизного податку не сплачені при виробництві та реалізації моторного палива.

Ці дії попередньо кваліфіковані за ч. 3 ст. 212 Кримінального кодексу України (ухилення від сплати податків, зборів (обов'язкових платежів) в особливо великому розмірі). На порушників чекає штраф від п'ятнадцяти тисяч до двадцяти п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 255 тис. до 425 тис. грн.) з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років з конфіскацією майна.

Триває досудове розслідування.

 

Завдяки Державній фіскальній службі "Укрзалізниця" буде здійснювати закупки електроенергії напряму

11 червня виконуючий обов'язки гендиректора "Укрзалізниці" Максим Бланк дав розпорядження закуповувати електроенергію для підприємства на оптовому ринку, а також підготувати відповідні тендери для цих закупівель. Підставою такого кроку стало розкриття Державною фіскальною службою багаторічної змови між представниками УЗ та трьома енергопостачальниками: "Укренерготранзит", "ГазЕнерго" та "Енерготраст".

За словами гендиректора УЗ прибутки від багаторічної змови складали 400-500 млн. гривень на місяць.

Співробітники ДФС звернулись до "Укрзалізниці" з матеріалами про зазначену схему. Крім того, на зустрічі ДФС і УЗ були присутні представники енергетичного ринку, які підтвердили, що на сьогодні закон не забороняє закуповувати у них електроенергію, що дає змогу "Укрзалізниці" купувати енергоносії без посередників. Гендиректор залізничників також зазначив, що під час тендерних процедур, серед іншого, буде оцінюватись прозорість історії податкових виплат постачальників.

 

Оперативники ДФС перекрили канал постачання контрабандних нафтопродуктів на територію України

Співробітниками податкової міліції спільно з прикордонниками у ході проведення операції «Нафтопродукт-2015» та «Рубіж» викрито схему  контрабанди нафтопродуктів на території України у великих розмірах.

Як з’ясувалося, спеціалізованими суднами (нафтовими танкерами) через причали одного із портів на півдні України ввозилися контрабандні нафтопродукти, які у подальшому зберігались для реалізації на митній території України.

У травні 2015 року за результатами проведених слідчих дій співробітниками податкової міліції у порту затримано 3 нафтових судна з понад 1000 тоннами незаконно ввезених нафтопродуктів орієнтовною вартістю близько 20 млн. гривень.

Ще одне судно залишалося у  нейтральних водах. Після тривалого часу воно змушене було зайти у територіальні води України та супроводжене до порту.

9 червня 2015 року на вказаному судні було проведено обшук, у ході якого виявлено та вилучено 1124 тонни дизельного пального орієнтовною вартістю понад 21,3 млн. грн.

Завдяки професійним діям співробітників податкової міліції організаторами злочинної схеми вже сплачено до державного бюджету понад 6 млн. грн.

Тривають слідчі дії.

 

Викрито злочинну схему ухилення від сплати митних платежів за сприяння посадових осіб митниць

Підрозділами Головного управління власної безпеки Державної фіскальної служби України та Генеральної прокуратури України виявлено злочинну схему ухилення від сплати митних платежів під час ввезення на митну територію України паливо-мастильних матеріалів під виглядом палива для реактивних двигунів.

Так, 9 червня цього року в результаті проведених слідчо-оперативних заходів, на території Міжнародного Харківського аеропорту вилучено з обігу 150 тонн палива для реактивних двигунів, що не відповідає державним стандартам, на суму 2,6 млн. гривень.

Функціонування зазначеної схеми було можливим завдяки сприянню окремих службових осіб Київської, Житомирської та Харківської митниць ДФС, які здійснювали протиправне митне оформлення нафтопродуктів за заниженою ставкою акцизного податку, застосовуючи товари прикриття.

Внаслідок протиправних дій митників бюджету завдано збитків на суму понад 100 мільйонів гривень.

За вказаним фактом розпочато кримінальне провадження за ст. 364 КК України (зловживання владою або службовим становищем).

У рамках провадження проводяться слідчі дії з метою встановлення повного кола посадових осіб митниць, причетних до протиправної діяльності, та притягнення конкретних осіб до кримінальної відповідальності.

Скорочено кількість податків та зборів з 22 до 11

Нікопольська ОДПІ повідомляє , що Законом України від 28.12.2014 №71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи», який набрав чинності з 01.01.2015, були внесені, зокрема, зміни до загальнодержавних та місцевих податків і зборів.

На теперішній час існує:

а) 7 загальнодержавних податків:

- податок на прибуток; податок на доходи фізичних осіб; податок на додану вартість; акцизний податок; екологічний податок; рентна плата (складається з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин; рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин; рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України; рентної плати за спеціальне використання води; рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів; рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України); мито;

б) 2 місцевих податки:

- податок на майно (складається з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; транспортного податку; плати за землю); єдиний податок;

в) 2 місцевих збори:

- збір за місця для паркування транспортних засобів; туристичний збір.

 

Обмін валюти не оподатковується військовим збором

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що згідно з Законом України від 15.05.2015 №381-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо військового збору» (далі – Закон №381) доходи від операцій з валютними цінностями (крім цінних паперів), пов’язаних з переходом права власності на такі валютні цінності, військовим збором не обкладаються.

Законом №381 у підпункті 1.7 до пункту 161 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – Кодекс) виключено підпункт 165.1.51 пункту 165.1 статті 165 Кодексу.

Закон набрав чинності з 11.06.2015.

 

Податковий календар на червень

Нікопольська ОДПІ звертає увагу платників податків, що

22 червня 2015 року – останній день:

- подання декларації податку на додану вартість за травень 2015 року платниками, у яких податковий період дорівнює календарному місяцю;

- подання декларації акцизного податку за квітень 2015 року;

- авансової сплати акцизного податку за травень 2015 року (доплати (у разі потреби) податкового зобов’язання з акцизного податку на тютюнові вироби, розрахованої з урахуванням авансових платежів, здійснених при придбанні марок акцизного податку);

- подання декларації зі збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за травень 2015 року;

- подання звіту по єдиному внеску, нарахованому за попередній календарний місяць роботодавцями за найманих працівників;

- сплати єдиного внеску, нарахованого за попередній календарний місяць роботодавцями за найманих працівників (крім гірничих підприємств);

30 червня 2015 року – останній день:

- сплати акцизного податку за травень 2015 року;

- сплати авансового внеску з податку на прибуток підприємств за червень 2015 року;

- сплати збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності травень 2015 року;

- сплати земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (крім громадян) за травень 2015 року;

- сплати єдиного внеску, нарахованого за попередній календарний місяць, гірничими підприємствами за найманих працівників;

- сплати податку на доходи фізичних осіб від оподаткування доходів, нарахованих у вигляді:  - процентів на поточний або депозитний банківський рахунок;

- процентів на вклади члена кредитної спилки

- сплати податку на додану вартість за травень 2015 року.

 

Платникам податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до підпункту 266.1.2 пункту 266.1 статті 266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) платниками податку на нерухоме майно  є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

Порядок визначення платників податку у разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб викладено у підпункті 266.1.2 пункту 266.1 статті 266 Кодексу, а саме:

а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

База оподаткування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації правна нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема, документів на право власності (підпункт 266.3.2 пункту 266.3 статті 266 Кодексу).

База оподаткування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток, які перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно, виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт (підпункт 266.3.3 пункту 266.3 статті 266 Кодексу).

 

Про сплату транспортного податку

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до підпункту 267.1.1 пункту 267.1 статті 267 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI з внесеними змінами та доповненнями (далі – Кодекс) платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що є об’єктом оподаткування.

Підпунктом 267.2.1 пункту 267.2 статті 267 Кодексу визначено, що об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, які використовувалися до 5 років і мають об’єм двигуна понад 3000 куб. см.

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 тисяч гривень за кожний легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування (пункт 267.4 статті 267 Кодексу). Базовим податковим (звітним) періодом згідно з підпунктом 267.5.1 пункту 267.5 статті 267 Кодексу є календарний рік.

Відповідно до підпункту 267.6.1 пункту 267.6 статті 267 Кодексу обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

Підпунктом 267.6.2 пункту 267.6 статті 267 Кодексу визначено, що податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником, починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу (підпункт 267.6.6 пункту 267.6 статті 267 Кодексу).

Відповідно до підпункту а) підпункту 267.8.1 пункту 267.8 статті 267 Кодексу транспортний податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

 

Щодо відмови юридичної особи платника ЄП третьої групи від застосування спрощеної системи оподаткування: про право та обов’язок

Відмова від спрощеної системи оподаткування платниками єдиного податку третьої групи здійснюється в порядку, визначеному підпунктами 298.2.1 - 298.2.3 пункту 298.2 статті 298 Податкового кодексу України.

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що для відмови від спрощеної системи оподаткування суб’єкт господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку нового календарного кварталу (року) подає до контролюючого органу заяву (п.п. 298.2.1 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу України).

Платники єдиного податку можуть самостійно відмовитися від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, визначених Податковим кодексом України, з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів (на підставі п.п. 298.2.2 п. 298.2 ст. 298 цього Кодексу).

Згідно з п.п. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу України платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених цим Кодексом, у таких випадках та в строки:

у разі перевищення протягом календарного року встановленого обсягу доходу платниками єдиного податку третьої групи - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення;

у разі застосування платником єдиного податку іншого способу розрахунків, ніж зазначені у п. 291.6 ст. 291 цього Кодексу, - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому допущено такий спосіб розрахунків;

у разі здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми;

у разі здійснення видів діяльності, не зазначених у реєстрі платників єдиного податку, - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності;

у разі наявності податкового боргу на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів - в останній день другого із двох послідовних кварталів.

 

Чи потрібно до звіту щодо сум нарахованого ЄВ подавати таблиці, які не містять відомостей

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до п. 8 розд. ІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (далі – Порядок № 435), звіт страхувальником повинен подаватися в повному обсязі. Звіт, складений з порушенням вимог Порядку № 454, у тому числі без обов’язкових реквізитів, передбачених п. 6 розд. ІІ Порядку № 435, та поданий без всіх необхідних таблиць, не вважається звітом і вважається таким, що не подавався.

Згідно з п. 2 Порядку № 435 Звіт формується страхувальником або відповідальною особою страхувальника та включає таблиці, наведені у додатках 4 - 7 до цього Порядку.

При формуванні Звіту страхувальником або відповідальною особою страхувальника, визначеними у пунктах 1, 2, 4 розділу III цього Порядку, зазначається тип форми.

В переліку таблиць звіту на титульному аркуші у додатках 4 - 7 до Порядку № 435 навпроти таблиць, які не подаються до фіскальних органів проставляються прочерки у Звітах на паперових носіях та поле залишається незаповненим - в електронній формі.

При цьому, таблиці, які не містять відомостей (не заповнюються страхувальником взагалі) не подаються до фіскальних органів.

 

Як заповнюється у звіті щодо сум нарахованого ЄВ на паперовому носії графа «головний бухгалтер», якщо штатним розкладом не передбачено такої посади

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що для всіх таблиць додатка 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2015 року за № 460/26905 (далі – Порядок № 435) в реквізиті «Головний бухгалтер» для юридичних осіб - за наявності даної посади зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків (за довідкою Державної фіскальної служби України з Державного реєстру фізичних осіб), підпис та прізвище з ініціалами головного бухгалтера, а для фізичних осіб даний реквізит не заповнюється.

Відповідно до абз. першого п.п. 48.5.1 п. 48.5 ст.48 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями податкова декларація повинна бути підписана керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до контролюючого органу. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку така податкова декларація підписується таким керівником.

Таким чином, у разі коли штатним розкладом не передбачено посаду головного бухгалтера, а ведення бухгалтерського обліку та подання звітності здійснюється безпосередньо керівником, то така звітність на паперовому носії підписується лише у графі «керівник», а у графі «головний бухгалтер» проставляються прочерки.

 

Який документ підтверджує здійснення суб’єктом господарювання діяльність на території проведення АТО для звільнення від нарахування пені за порушення строків розрахунків експортно-імпортних операцій в сфері ЗЕД

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до ст. 4 Закону України від 23 вересня 1994 року № 185/94-ВР «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» із змінами та доповненнями (далі – Закон 185) порушення резидентами, крім суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції на період її проведення, строків, передбачених ст. 1 і 2 Закону 185 або встановлених Національним банком України відповідно до ст. 1 і 2 Закону 185, тягне за собою стягнення пені за кожний день прострочення у розмірі 0,3 відсотка суми неодержаної виручки (вартості недопоставленого товару) в іноземній валюті, перерахованої у грошову одиницю України за валютним курсом Національного банку України на день виникнення заборгованості. Загальний розмір нарахованої пені не може перевищувати суми неодержаної виручки (вартості недопоставленого товару).

Якщо перевищення строків, зазначених у ст. 1 і 2 Закону 185, обумовлено виникненням форс-мажорних обставин, перебіг зазначених строків зупиняється на весь період дії форс-мажорних обставин та поновлюється з дня, наступного за днем закінчення дії таких обставин (абз. 6 ст. 6 Закону 185).

Відповідно до ст. 10 Закону України від 2 вересня 2014 року № 1669-VII «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» із змінами та доповненнями (далі – Закон 1669) протягом терміну дії Закону 1669 єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов’язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.

Відповідне питання – відповідь розміщено у категорії 114 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс»  офіційного веб-порталу ДФС України.

 

Порядок стягнення коштів за рішенням керівника контролюючого органу

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що пунктом 32 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу передбачено, що у випадках, коли податковий борг виник у результаті несплати грошового зобов’язання, самостійно визначеного платником податків у податковій декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у встановлені Кодексом строки, стягнення коштів здійснюється за рішенням керівника контролюючого органу без звернення до суду за умови, якщо такий податковий борг перевищує 5 мільйонів гривень та відсутні зобов’язання держави щодо повернення такому платнику податків помилково та/або надміру сплачених ним грошових зобов’язань.

При цьому стягнення коштів з рахунків такого платника у банках здійснюється на підставі рішення про стягнення коштів з рахунків такого платника у банках, яке є вимогою стягувача до боржника, що підлягає негайному та обов’язковому виконанню шляхом ініціювання переказу у платіжній системі за правилами відповідної платіжної системи.

Вказане положення набрало чинності 1 січня 2015 року і діє до 1 липня 2015 року.

Поряд з тим зазначимо, що загальні засади списання банком коштів з рахунків платників податків/суб’єктів господарювання за ініціативою органу стягнення (органу державної фіскальної служби) встановлено главою 12 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 № 22, а форму інкасового доручення (розпорядження) наведено у додатку 24 до цієї Інструкції.

Водночас зазначаємо, що Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 14 травня 2015 року № 273 «Деякі питання стягнення готівки, яка належить платникові податків, у рахунок погашення його податкового боргу», якою визначено, що стягнення готівки у випадках, передбачених пунктом 32 підрозділу 10 «Інші перехідні положення» розділу XX «Перехідні положення» Кодексу здійснюється у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1244 «Деякі питання реалізації статті 95 Податкового кодексу України». Постанова № 273 опублікована у виданні «Офіційний вісник України» № 40 та набрала чинності 29.05.2015».

 

У разі переходу на спрощену систему оподаткування з 1 липня слід відзвітувати за перше півріччя 2015 року

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що у разі переходу платника податку на прибуток на спрощену систему оподаткування такий платник у терміни, встановлені для квартального звітного періоду, зобов’язаний подати податкову декларацію з податку на прибуток за звітний період, що передує кварталу, з якого платник переходить на спрощену систему оподаткування.

Якщо платник податку на прибуток переходить на спрощену систему оподаткування з 01 липня 2015 р., декларацію з податку на прибуток йому необхідно подати за перше півріччя 2015 р. не пізніше 10 серпня.

Митниця інформує: про порядок електронного адміністрування ПДВ

Порядок електронного адміністрування ПДВ затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 569.

Відповідно до листа Державної фіскальної служби України від 15.12.2014 року № 15182/7/99-99-24-02-02-17 з метою забезпечення функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість, під час заповнення декларантами графи В митної декларації на бланку єдиного адміністративного документа (МД) додатково необхідно зазначати відомості про податковий номер (код ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія та номер паспорта фізичної особи для фізичних осіб - підприємців, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта ) / реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами) особи, яка претендуватиме на податковий кредит з податку на додану вартість у розмірі відповідної сплаченої суми.

На паперовому примірнику МД вищезазначені відомості відображатимуться у графі В МД у рядку, в якому зазначено відомості про сплату податку на додану вартість, додатково у квадратних дужках.

Вищевказана інформація необхідна у разі необхідності повернення помилково та/або надміру сплачених сум податку на додану вартість.

 

При розрахунках через мережу Інтернет необхідно використовувати РРО

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, включаючи ті, замовлення або оплата яких здійснюється з використанням мережі Інтернет, при отриманні товарів (послуг) в обов’язковому порядку фіскальний чек РРО.

Отже, суб’єкти господарювання при здійсненні розрахунків за товари (послуги) зобов’язані застосовувати РРО, у тому числі у разі здійснення безготівкових розрахунків із використанням мережі Інтернет.

При цьому розрахункові документи при продажу товарів (послуг) через мережу Інтернет видаються у випадку їх безпосереднього надання споживачу.

Водночас, якщо не визначено місце розрахунків, проведених на підставі рахунку у безготівковій формі за допомогою платіжних карт Visa і MasterCard при наданні інформаційно-консультаційних послуг, отриманні комп’ютерних та інших програм за допомогою мережі Інтернет, РРО не використовується.

Продаж (реалізація) товарів – це будь-які операції, що здійснюються згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими господарськими, цивільно-правовими договорами, які передбачають передачу прав власності на такі товари за плату або компенсацію незалежно від строків її надання, а також операції з безоплатного надання товарів (п.п. 14.1.202 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

Оскільки до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються суми винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до умов цивільно-правового договору та інші доходи, крім зазначених у ст. 165 ПКУ (п.п. 164.2.2, п.п. 164.2.20 п. 164.2 ст. 164 ПКУ), то дохід, отриманий фізичною особою від продажу товару, наприклад, побутової техніки, електроніки, тощо іншій фізичній особі включається до складу загального оподатковуваного доходу платника податку та підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб на загальних підставах, тобто за ставками 15 (20)%, шляхом подання річної декларації.

 

За порушення вимог використання РРО з 1 липня 2015 року передбачені штрафні санкції

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що з метою упередження ризиків при формуванні платниками податків податкової звітності та недопущення їх виникнення у майбутньому на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України діє сервіс «Податковий асистент».

В основі роботи цього сервісу лежить моніторинг господарської діяльності платників податків (фактично податковий аудит), за результатами якого при виявленні податкових ризиків, платникам податків надсилається інформаційне повідомлення. Персоніфіковані розсилки здійснюються щомісячно. Листування є індивідуальним та повністю конфіденційним.

Скористатися зазначеним сервісом можуть платники, які надсилають звітність до органів ДФС в електронному вигляді.

 

Чи потрібно в зв’язку з введенням в дію нових ставок акцизного податку переклеювати акцизні марки на алкогольні напої та тютюнові вироби, що перебувають в обігу?

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що алкогольні напої, вироблені до введення нових ставок акцизного податку та марковані акцизними марками, на яких суму акцизного податку за одиницю маркованої продукції зазначено відповідно до ставок акцизного податку, що діяли до введення нових ставок акцизного податку, перебувають в обігу до повної реалізації у межах строку придатності до споживання.

Відповідно п. 226.9 ст. 226 Податкового кодексу України та до п. 20 вимог Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затвердженого Кабінетом Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1251 із змінами і доповненнями, вважаються немаркованими алкогольні напої з марками, на яких зазначення суми акцизного податку, сплаченого за одиницю маркованої продукції, не відповідає сумі, визначеній з урахуванням чинних на дату розливу продукції ставок акцизного податку, міцності продукції та місткості тари.

Отже, алкогольні напої, вироблені до введення нових ставок акцизного податку та марковані акцизними марками, на яких суму акцизного податку за одиницю маркованої продукції зазначено відповідно до ставок акцизного податку, що діяли до введення нових ставок акцизного податку, перебувають в обігу до повної реалізації у межах строку придатності до споживання.

 

Щодо заповнення реквізитів розрахункових документів при перерахуванні коштів на рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ

Відповідно до статті 2001 Податкового кодексу України з 1 січня 2015 року платникам податку на додану вартість автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ.

Рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ – це рахунок, відкритий платнику податку в Держказначействі, на який таким платником перераховуються кошти з власного поточного рахунка у сумі, необхідній для досягнення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у сумі, необхідній для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов’язань.

Нікопольська ОДПІ повідомляє платникам реквізити отримувача, які необхідно зазначати у платіжних дорученнях при перерахуванні коштів з власного поточного рахунку на електронний рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ:

– у полі «Отримувач» необхідно заповнювати назву платника;

– у полі «Код» необхідно заповнювати податковий номер платника податку, за яким ведеться облік у контролюючих органах;

– у полі «Банк отримувача» необхідно заповнювати «Казначейство України (ел. адм. подат.)»;

– у полі «Код банку» необхідно заповнювати «899998»;

– у полі «№ рахунку» необхідно заповнювати номер рахунку, вказаний в електронному повідомленні про відкриття рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ або отриманий в Центрі обслуговування платників за основним місцем обліку.

Крім того, зазначаємо, що поле «Призначення платежу» такого платіжного доручення необхідно заповнювати згідно з вимогами щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, викладених у додатку 8 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою Національного банку України від 21.01.2004 року №22.

Наприклад, у полі «Призначення платежу» зазначається:

*;101;код ЄДРПОУ;ПДВ за лютий 2015 р.;;;

 

Якщо змінились посадові особи на підприємстві або необхідно замінити ключі діючим посадовим особам, як оновити посилені сертифікати?

Нікопольська ОДПІ роз’яснює. Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів».

Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то посилений сертифікат платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом з договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового зазначений договір необхідно переукласти.

 

Державна фіскальна служба України рекомендує не відкладати подання електронної звітності на останній день

Нікопольська ОДПІ настійно рекомендує платникам податків подавати звітні податкові декларації (розрахунки) та іншу звітність щонайменше за кілька днів до граничного строку з метою попередження випадків несвоєчасного подання звітності в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку. Також необхідно враховувати можливість подання для більшості форм звітності «звітних нових» документів без застосування штрафних санкцій.

Звернення ДФС України до платників податків «Про попередження випадків несвоєчасного подання звітності в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку» розміщене на офіційному веб-порталі ДФС України за електронною адресою:

http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/povidomlennya-platnikam-pod/201066.html


Сектор комунікацій

Категория: Область | Просмотров: 898 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar