Покров Суббота 23.11.24, 17:01
Сайт
Главная » 2016 » Февраль » 4 » Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
10:00
Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Роман Насіров: У 2016 році продовжиться робота над податковими змінами та реформуванням ДФС

У 2016 році ДФС продовжить працювати над удосконаленням процедур адміністрування податків та впровадженням податкових змін, ухвалених наприкінці минулого року. Про це заявив Голова ДФС Роман Насіров під час прес-конференції 26 січня 2016 року.

За його словами, одним з найважливіших кроків, покликаних покращити умови ведення бізнесу - уніфікація та зниження ставки єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування до 22%, а також скасування внеску, що утримувався у діапазоні 2-6,1% із заробітної плати працівників.

«Лише за попередніми підрахунками новації дозволять роботодавцям заощадити у поточному році близько 100 млрд. грн. Таке зниження навантаження на фонд оплати праці надасть можливість власникам підприємств підвищити своїм працівникам заробітну плату, та, відповідно, вчасно сплачувати податки до бюджету», – наголосив Роман Насіров.

Важливі зміни також очікують і платників, які перебувають на ІІІ групі спрощеної системи оподаткування. Для них знижено поріг річного обсягу доходу до 5 млн. грн. Однак, якщо у 2015 році вони отримали доходи понад 5 млн. грн., але не перевищили 20 млн. грн., в них залишається право застосовувати спрощену систему. Водночас, якщо у поточному році ці доходи перевищать 5 млн. грн., то платнику доведеться з першого числа місяця наступного за звітним перейти на сплату інших податків і зборів.

Голова ДФС також повідомив про прийняту на цей рік непряму форму державної підтримки аграрного сектору за рахунок спеціального режиму оподаткування ПДВ сільгосппідприємств. В залежності від виду товарів, які поставляє виробник, обсяг підтримки складатиме від 15% до 80% ПДВ, які спрямовуються на спеціальний рахунок платника.

«Програмне забезпечення у системі електронного адміністрування ПДВ було доопрацьовано та відкрито три додаткових рахунки. Станом на 26 січня Державна казначейська служба перерахувала 22,5 млн. грн., які надійшли на нові електронні ПДВ-рахунки сільгоспвиробників. Надалі ця процедура здійснюється автоматично», – зазначив Роман Насіров.

Ще однією важливою для платників новацією стало встановлення порядку відшкодування ПДВ. Відтепер узгоджені суми відшкодованого податку повертатимуться відповідно до порядку черговості внесення до реєстру заяв про повернення. Це, впевнений Роман Насіров, унеможливить спекуляції щодо послідовності виплат.

Для отримання бюджетного відшкодування запроваджено два реєстри: перший – для експортерів (частка експорту у річному обороті становить не менше 40%), другий – для решти компаній. При цьому право на отримання ПДВ отримали всі платники.

Сьогодні фахівці ДФС працюють над розробкою нової системи електронного адміністрування акцизного податку при здійсненні операцій з реалізації пального. Планується, що у березні ця система запрацює у тестовому режимі, а вже з 1 квітня – у звичайному.

«Звісно, що Верховна Рада ухвалила лише часткові зміни до Податкового кодексу. Робота над податковою реформою триватиме і у поточному році, як і продовжуватиметься реформування ДФС», – зазначив Роман Насіров та висловив сподівання на підтримку бізнесу та сумлінну сплату податків.

Загалом, за словами Голови ДФС, завдяки сумлінним платникам податків, а також системній боротьбі з тіньовим бізнесом та контрабандою, 2015 рік був завершений з перевиконанням показників по надходженням.

Так, до загального фонду держбюджету надійшло 486,9 млрд. грн. Місцеві бюджети отримали 99,4 млрд. грн., приріст платежів – на 12,6 млрд. грн. Надходження єдиного внеску, навіть при застосуванні понижуючих коефіцієнтів до діючої ставки, склали 185,7 млрд. грн.

Завдяки перевиконанню планів по надходженням та покращенню адміністрування податків платникам додатково відшкодовано 10,3 млрд. грн. ПДВ. Загалом у 2015 році платники отримали 68,4 млрд. грн. бюджетного відшкодування.

Економічний ефект від діяльності підрозділів фінансових розслідувань ДФС у 2015 році, за словами Першого заступника Голови ДФС Сергія Білана, склав 46 млрд. грн. З них 2,9 млрд. грн. – відшкодування збитків по кримінальних провадженнях та вилучення з незаконного обігу підакцизних товарів. Крім того, в рамках кримінальних проваджень на 2,9 млрд. грн. було накладено арешт на майно та кошти.

Серед пріоритетних напрямів діяльності податкової міліції Сергій Білан визначив – боротьбу з тіньовою економікою, конкретний економічний ефект від правоохоронної діяльності та не перешкоджання платникам податків, які працюють у правовому полі, здійснювати господарську діяльність.

 

Роман Насіров зустрівся з Генеральним директором Митної служби при Міністерстві фінансів Республіки Молдова Тудором Баліцькі

Розбудова спільних пунктів пропуску на українсько-молдовському кордоні та посилення інформаційного обміну між митними органами двох країн стали основними темами робочої зустрічі Голови ДФС Романа Насірова та Генерального директора Митної служби при Міністерстві фінансів Республіки Молдова Тудором Баліцькі, яка відбулася 25 січня поточного року в ДФС.

«Впровадження ефективного спільного митного контролю безумовно сприятиме спрощенню митних процедур на українсько-молдовському кордоні та підвищенню рівня комфорту при його перетині. Також удосконалюються й механізми попередження та боротьби з незаконним переміщенням товарів, посилена інформаційна складова співпраці митних органів двох країн», - підкреслив Роман Насіров.

Запровадження спільного митного контролю передбачено на 7 пунктах пропуску на українсько-молдовському кордоні. На сьогодні спільний контроль діє на пунктах пропуску «Рені – Джюрджюлешть», «Кельменці – Ларга», «Мамалига – Крива», «Россошани – Брічень» та здійснюється реконструкція ще кількох пунктів пропуску як на території України, так і на території Республіки Молдова.

Учасники зустрічі також обговорили питання покращення міжвідомчого співробітництва щодо обміну інформацією про сумнівні поставки підакцизних товарів, попередження та боротьби з транскордонними злочинами, проведення спільних операцій у правоохоронній сфері.

У цей же день Роман Насіров та Тудор Баліцькі взяли участь у неформальній зустрічі з місією EUBAM (Місії Європейського Союзу з надання допомоги в питаннях кордону Україні та Республіці Молдова), яка проводилась під егідою голови представництва ЄС в Україні Яна Томбінські.

 

У 2015 році місцеві громади Дніпропетровської області отримали майже 12 мільярдів гривень

Впродовж 2015 року до місцевих скарбниць Дніпропетровщини надійшло понад 11 мільярдів 940 мільйонів гривень податків та зборів. Це на 1 мільярд 758 мільйонів гривень, або на 17,3%, більше порівняно з 2014 роком.

Істотного зростання досягнуто з податку на прибуток підприємств, плати за землю та єдиного податку. Так, надходження з податку на прибуток підприємств 938 мільйонів гривень, що на 889 мільйонів гривень більше ніж у відповідному періоді минулого року. Від землевласників та землекористувачів надійшло 2 мільярда 258 мільйонів гривень плати за землю, що на 344 мільйони гривень більше ніж у січні – грудні 2014 року. Протягом минулого року до кошиків місцевих бюджетів області 864 мільйони гривень, що на 289 мільйонів гривень більше надходжень 2014 року.

«У нинішніх умовах повнота та своєчасність надходжень до місцевих бюджетів має велике значення, адже казна Дніпропетровського регіону – це безпосереднє джерело видатків на потреби громади області. Тому від рівня бюджетної дисципліни суб’єктів господарювання Дніпропетровщини залежить й фінансова самодостатність регіону», – відзначає в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Геннадій Ткачук.

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» начальника відділу реєстрації користувачів при Головному управлінні ДФС у Дніпропетровській області Юрія Ткача на тему: «Надання у користування засобів електронного цифрового підпису та допомоги при генерації відкритих та особистих ключів»

Питання 1. Доброго дня. Який порядок блокування електронного цифрового підпису?

Відповідь. Добрий день. Блокування посиленого сертифіката можна здійснити у телефонному режимі. Заява в усній формі подається заявником до АЦСК ІДД засобами телефонного зв’язку за номером: (044) 284-00-10, при цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:

  • ідентифікаційні дані власника сертифіката;

  • реєстраційний номер сертифіката ключа;

  • ключову фразу голосової автенфікації.

Письмова заява на блокування посиленого сертифіката подається до АЦСК ІДД або до відокремленого пункту реєстрації користувачів за встановленою формою та засвідчується власноручним підписом заявника. У разі якщо власником сертифіката є юридична особа, підпис уповноваженого представника юридичної особи засвідчується печаткою.

Питання 2. Хочу спитати. В який строк необхідно отримати нові електронні ключі у разі зміни керівника підприємства?

Відповідь. Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, тобто змінюється керівництво (директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена вести бухгалтерський облік), то у строк до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів».

Питання 3. Скажіть, будь – ласка, в якому випадку АЦСК ІДД може відмовити суб’єкту господарювання в видачі посилених сертифікатів ЕЦП?

Відповідь. Для отримання послуги ЕЦП суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті АЦСК ІДД.

Згідно з розділом 5 «Ідентифікація та автентифікація» Регламенту АЦСК ІДД адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:

- відсутності всіх необхідних для реєстрації документів;

- відсутності у довіреної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;

- поданні заявником неналежно засвідчених копій документів;

- невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника.

Також адміністратор реєстрації може відмовити суб’єкту господарювання у наданні послуги ЕЦП, якщо документи мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.

Питання 4. В мене таке питання: Чи можна змінити назву особистого ключа або сертифіката?

Відповідь. Особистий ключ електронного цифрового підпису має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка зміні не підлягає. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його використання. Назва сертифіката може бути змінена за бажанням клієнта, за виключенням розширення файлу – «*.cer»

Питання 5. Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в центрі сертифікації?

Відповідь. Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису через мережу Інтернет не можлива. Регламентом Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби, затвердженого Головою Державної податкової служби України 07.05.2012, передбачена особиста присутність заявника (чи його довіреної особи) під час процедури реєстрації. Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту http://www.acskidd.gov.ua/ у рубриці Реєстрація користувачів.

Питання 6. Чи потрібно переукладати договір про надання звітності в електронному вигляді після закінчення терміну його дії?

Відповідь. Договір про визнання електронних документів діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Якщо платник податків подає до органу державної податкової служби нові посилені сертифікати, договір вважається пролонгованим до закінчення терміну чинності нових посилених сертифікатів ключів. Орган ДФС має право розірвати договір в односторонньому порядку у випадку ненадання платником податків нових посилених сертифікатів відкритих ключів замість скасованих або в разі зміни платником місця реєстрації.

Питання 7. Як можна переглянути реєстраційний номер посиленого сертифіката ключа ЕЦП, отриманого в АЦСК ІДД?

Відповідь. Для перегляду реєстраційного номеру посиленого сертифіката відкритого ключа електронного цифрового підпису (далі – посилений сертифікат), отриманого від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), його необхідно завантажити на комп’ютер. Після чого, відкривши файл посиленого сертифіката на вкладці «Зміст» знайти поле «Серійний номер», у якому і міститься реєстраційний номер посиленого сертифіката.

 

Нікопольська ОДПІ: Понад 382 мільйонів гривень ПДФО перерахували платники до місцевих бюджетів Нікопольського регіону за січень-грудень 2015 року

Це 60,8 відс. від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів.

Про це повідомив перший заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський.

За словами посадовця, у грудні 2015 року сплачено до місцевого бюджету 38,6 млн. гривень податку на доходи фізичних осіб.

Нагадаємо, що з 1 січня 2016 року з прийняттям Закону України від 24 грудня 2015 р. № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» встановлена єдина базова ставка податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18 % (замість двох діючих ставок 15 % та 20 % у 2015 році), в тому числі для дивідендів.

Виняток становлять пенсіонери, що одержують понад три розміри мінімальної зарплати (з 1 січня 2016 р. - 4 134 грн.), - з них із суми такого перевищення справлятиметься ПДФО за ставкою 15%.

Водночас для доходів, нарахованих як виграш чи приз на користь резидентів або нерезидентів, ставка ПДФО дорівнюватиме 18% (раніше - подвійний розмір бази оподаткування, або 30%).

 

Майже 900 тис. грн. за спеціальне водокористування сплатили до бюджету за 2015 рік платники податків Нікопольської ОДПІ

В тому числі 79 тис. грн.. надійшло податку за грудень 2015 року.

Про це повідомила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька.

За словами посадовця, за січень-грудень 2015 року водокористувачі Нікопольського регіону спрямували до Зведеного бюджету1,8 млн. гривень. З них: державний та місцевий бюджети отримали по 900 тис. гривень. Нагадаємо, що платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі - суб’єкти господарювання, що використовують воду як первинні або вторинні водокористувачі, та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

 

З початку року в Нікопольській ОДПІ зареєстровано 2 звернення

Як зазначила начальник управління реєстрації платників та електронних сервісів Наталія Міщенко, в цьому році протягом січня 2016 року було отримано 2 письмових звернення від громадян. За аналогічний період минулого року таких звернень отримано 4. Відповіді на письмові звернення, надані у встановлені законодавством терміни.

Найчастіше громадяни підіймали питання контрольно-перевірочної роботи та ухилення від оподаткування. Порушень під час розгляду звернень громадян не зафіксовано.

 

До місцевих бюджетів платники Нікопольської ОДПІ сплатили 33,1 мільйона гривень акцизного податку з роздрібного продажу підакцизної продукції

Представники бізнесу – платники 5-ти відсоткового акцизного податку з роздрібного продажу підакцизної продукції, які перебувають на обліку в Нікопольській ОДПІ, за підсумками дванадцяти місяців 2015 року перерахували до місцевих скарбниць 33,1 мільйона гривень цього податку,- повідомив завідувач сектору контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Нікопольської ОДПІ Леонід Бабкін

Зокрема, за грудень 2015 року надійшло 2,7 млн. гривень.

«Надходження від 5-ти відсоткового акцизного податку з роздрібного продажу підакцизної продукції представники територіальних громад можуть використати для соціального розвитку власних територій. Разом з тим, за посередництвом фахівців нашої інспекції керівники міських та сільських громад мають проводити постійну роз’яснювальну роботу з місцевим бізнесом, аби вони відповідально ставились до сплати цього важливого для місцевих громад податку»,- наголосив Леонід Бабкін.

Нагадуємо, що платниками акцизного податку є суб’єкти роздрібної торгівлі, які реалізують безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну, товари, нафтопродукти, насамперед, бензин та дизельне пальне, паливо моторне альтернативне, біодизель, скраплений газ, тощо.

 

Землекористувачі Нікопольської ОДПІ в 2015 році сплатили до місцевого бюджету майже 123 мільйона гривень

Землекористувачі - юридичні та фізичні особи, які перебувають на обліку в Нікопольській ОДПІ, за дванадцять місяців 2015 року сплатили до місцевих бюджетів 122,9 мільйонів гривень за користування землею або 19,5 відс. від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів. До минулого року надходження зросли на 22,7 млн. грн., темп росту 122,6 відсотків. Про це повідомив перший заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський.

Крім того, він зазначив, що місцеві податки встановлюються рішеннями сільських, селищних та міських рад, у яких обов’язково має визначатись об’єкт оподаткування, платник, розмір ставки, податковий період, пільги та інші обов’язкові елементи, визначені ст.7 Податкового кодексу з дотриманням встановлених для відповідного податку чи збору критеріїв.

«Для представників місцевого самоврядування надходження від земельного податку – це не лише передбачуваний резерв для наповнення бюджету, але й ефективний механізм стимулювання розвитку місцевого бізнесу в умовах децентралізації»,- підсумував перший заступник Нікопольської ОДПІ.

 

У минулому році підприємці Дніпропетровщини отримали майже 12,5 тисяч ліцензій на право торгівлі алкоголем та тютюном

Протягом 2015 року суб’єктам господарювання Дніпропетровського регіону видано 12467 ліцензій, з них 6819 – на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та 5648 – тютюновими виробами.

Разом з тим, у 2015 році призупинено дію 1613 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу та анульовано 1425 ліцензій, в тому числі - 37 за порушення законодавства в частини продажу алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.

Загалом, до місцевих бюджетів Дніпропетровської області впродовж минулого року надійшло 68 млн. грн. плати за ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

 

У 2015 році до держбюджету надійшло 111,1 млн. грн. від реалізації майна, що перейшло у власність держави

У 2015 році до держбюджету надійшло 111,1 млн. грн. за результатами розпорядження товарами, валютою та цінностями, що перейшли у власність держави.

Зокрема, реалізація конфіскованого майна принесла бюджету України 21,3 млн. грн. У порівнянні з 2014 роком цей показник зріс в 3 рази.

Також 3,5 млн. грн. зараховано до бюджету від реалізації органами Державної виконавчої служби майна, яке безпосередньо митницями не вилучалось.

У свою чергу, від реалізації митницями швидкопсувного майна, вилученого у справах про порушення митних правил, а також майна, що підлягає поверненню за рішенням суду (власник не звернувся) держава отримала додатково 2,9 млн. грн. надходжень.

За звітний період митницями реалізовано товарів по закінченню термінів зберігання та розміщених у митний режим відмови на користь держави на загальну суму 8,5 млн. грн., які також перераховані до бюджету України.

Крім того, за 2015 рік до держбюджету зараховано валюти та цінностей на суму 74,9 млн. грн.

 

Дніпропетровськими митниками виявлено партію амфітаміну, відправлену з США до України

Митниками митного посту «Дніпропетровськ – річпорт» Дніпропетровської митниці ДФС, при огляді поштового відправлення «ДХЛ Интернешнл» виявлено таблетки, які під час експертного дослідження виявились психотропною речовиною – амфітаміном, обіг якого обмежений на території України.

Поштове відправлення до Дніпропетровська надійшло зі Сполучених Штатів Америки і направлялося на адресу одного з приватних підприємств Дніпропетровська. При цьому, в описі товару значилися «шкільне приладдя та відеокасети», загальною вагою у 400 грамів.

Так, під час митного огляду було виявлено пластикову ємність з таблеткам у кількості 270 штук та дві пачки цигарок «Natural Amerikan Spirit». Таблетки та цигарки митниками було направлено на експертизу, під час якої експертами встановлено, що в таблетках міститься 8,1 грам амфітаміну. Звичайно, і таблетки, і цигарки не були зазначені у супроводжувальних документах, поданих до митних органів України. По даному факту до слідчого відділу Управління СБУ у Дніпропетровській області митниками області подано повідомлення для подальшого розслідування порушення митних правил.

 

Підписано Технологічну схему організації спільного контролю в міжнародному пункті пропуску „Кучурган – Первомайськ”

У штаб-квартирі Місії Європейської Комісії з надання допомоги в питаннях кордону в Україні та Республіці Молдова (EUBAM) у м. Одесі  20 – 22 січня 2016 року працювала група експертів митних та прикордонних відомств України та Республіки Молдова.

За результатами їх роботи 22 січня 2016 року підписано Технологічну схему організації спільного контролю осіб, транспортних засобів, товарів і предметів у пункті пропуску «Первомайськ – Кучурган» та Режимні правила щодо організації спільного контролю в міжнародному пункті пропуску «Кучурган – Первомайськ» на території України.

Відповідно до Протоколу між Адміністрацією Державної прикордонної служби України, Державною фіскальною службою України і Департаментом прикордонної поліції Міністерства внутрішніх справ Республіки Молдова, Митною службою при Міністерстві фінансів Республіки Молдова щодо організації спільного контролю у міжнародному пункті пропуску «Кучурган –Первомайськ» на території України здійснення спільного контролю розпочинається не пізніше 12 місяців після набрання ним чинності, тобто не пізніше 04.11.2016.

Підписання зазначених документів стало черговим кроком на шляху поновлення міжнародних транспортних коридорів, підвищення рівня контролю за переміщенням осіб, товарів і транспортних засобів, забезпечення безпеки кордонів.

 

До уваги усіх платників податків!

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що 12 лютого 2016 року у приміщенні Конгрес-холу Державної фіскальної служби України відбудеться Всеукраїнський семінар-форум для платників податків на тему: «Офіційно про податкові новації – 2016».

 

Про електронний сервіс ДФС України «Електронна звітність»

Програмне забезпечення «Система формування та подання до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності, податкових накладних та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді» розміщено на головній сторінці офіційного веб-порталу Державної фіскальної служби України (далі – ДФС України) (sfs.gov.ua) у розділі електронних сервісів «Електронна звітність» > Платникам податків про електронну звітність > Програмне забезпечення > ОПЗ – програмне забезпечення по формуванню та подачі платниками податків податкової звітності та реєстру отриманих та виданих податкових накладних до органів ДПС в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку за посиланням:

http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/programne-zabezpechennya-/opz-programne-zabezpechennya/

Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» також розташовано на головній сторінці офіційного порталу ДФС України у розділі електронних сервісів «Електронна звітність» > «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»» за посиланням:

http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

 

Наявність електронного цифрового підпису – це переваги в обслуговуванні

Електронний цифровий підпис платники податків, фізичні та юридичні особи, можуть отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Ключі електронного цифрового підпису, видані Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України, дають змогу:

- уникнути черг в Центрах обслуговування платників податків при поданні звітності.

- звітувати не лише до податкового органу, а й до інших контролюючих органів на території України (зокрема органів державної статистики та Пенсійного фонду України).

- отримувати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису.

- використовувати отримані ключі для роботи в «Електронному кабінеті платника податків» який працює дистанційно у режимі реального часу, та дає можливість звітувати до податкового органу, проводити звіряння своїх розрахунків з бюджетом та отримувати Акт про проведення звіряння, не витрачаючи час на відвідування органів ДФС.

- використовувати інші електронні сервіси ДФС України.

 

Використання праці без оформлення договору карається законом

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що ст. 265 Кодексу законів про працю України передбачена відповідальність за порушення законодавства про працю. Зокрема, юридичні та фізичні особи-підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі не оформлення чи неналежного оформлення трудового договору, порушення встановлених строків виплати заробітної плати та інших виплат, недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці тощо.

Розміри штрафів за дані правопорушення коливаються від однієї мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, до тридцяти мінімальних заробітних плат за кожного працівника, щодо якого скоєно відповідне порушення (від 1218 до 36540 гривень).

 

У 2015 році мешканці Дніпропетровщини скористалися сервісом ДФС України «Пульс» 699 разів

Впродовж січня – грудня минулого року на телефонний номер сервісу ДФС України «Пульс» від громадян Дніпропетровської області надійшло 699 звернень, які розглянуті вчасно та вирішені позитивно.

Наразі більше половини жителів Дніпропетровського регіону цікавлять питання щодо подання звітності та реєстрації накладних (355 звернень). Крім того, 148 дзвінків стосувались роботи системи електронного адміністрування ПДВ, 135 платників порушували питання щодо організації роботи територіальних органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області. З приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулися 26 платників, реєстрації платником ПДВ – 18.

Головний принцип роботи сервісу «Пульс» – зворотній зв’язок та оперативне вирішення питань платників. Ефектом такого зворотного зв’язку стає покращення сервісного супроводу підприємництва краю. Працівники Державної фіскальної служби не тільки приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявників про результати розгляду звернень та вжиті заходи.

Нагадаємо, номер телефону сервісу ДФСУ «Пульс» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

 

Шановні громадяни, своєчасно задекларуйте доходи, отримані у 2015 році!

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з 1 січня 2016 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, отриманих у 2015 році.

Звертаємо увагу, що декларування доходів за результатами 2015 року громадяни здійснюють за новою формою декларації про майновий стан і доходи (далі – нова форма декларації), затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 №859, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.10.2015 за №1298/27743.

Нагадуємо, що у новій формі декларації об’єднано звітність по податку на доходи фізичних осіб та військовому збору. Отже, декларуючи доходи за 2015 рік, фізичні особи – платники податків в одній декларації визначають податкові зобов’язання, як з податку на доходи фізичних осіб, так і з військового збору.

Детальніше про особливості деклараційної кампанії 2016 року можна дізнатися за посиланням:

http://sfs.gov.ua/deklaruvannya-dohodiv-gromadyan-2016/

Граничний термін надання громадянами декларації за 2015 рік – до 1 травня 2016 року.

 

Основні випадки отримання доходів, за яких платник податків повинен подати декларацію

Нікопольська ОДПІ повідомляє, які основні випадки отримання доходів, за яких платник податків повинен подати декларацію:

доходи від підприємницької діяльності (ст. 177 Податкового кодексу);

доходи від провадження незалежної професійної діяльності (ст. 178 Кодексу);

доходи, отримані від двох і більше податкових агентів, згідно з пп. «є» п. 176.1 ст. 176 Кодексу;

доходи, отримані від особи, яка не є податковим агентом (пп. 168.2.1 п. 168.2 ст. 168 Кодексу);

іноземні доходи (пп. 170.11.1 п. 170.11 ст. 170 Кодексу);

доходи від операцій з інвестиційними активами (п. 170.2 ст. 170 Кодексу);

доходи від надання в оренду (суборенду), житловий найм (піднайм) нерухомості, якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб'єктом господарювання (пп. 170.1.5 п. 170.1 ст. 170 Кодексу);

від успадкування чи отримання в дарунок коштів, майна, майнових чи немайнових прав від осіб, які не є членами сім'ї першого ступеня споріднення, крім спадкоємців-нерезидентів (п. 174.3 ст. 174 Кодексу);

за ухвалою суду, за яким прийнято рішення про зміну власника та перехід права власності на рухоме майно (пп. 173.4 ст. 173 Кодексу);

у вигляді суми заборгованості, за якою минув строк позовної давності у сумі, що перевищує 50% місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року (пп. 164.2.7 п. 164.2 ст. 164 Кодексу);

у разі отримання благодійної допомоги відповідно до пп. 165.1.54 п. 165.1 ст. 165 Кодексу у сумі, що перевищує граничний розмір, встановлений абзацом «б» пп. 170.7.8 п. 170.7 ст. 170 Кодексу, або використану не за цільовим призначенням;

у разі отримання цільової благодійної допомоги, не використаної та не повернутої благодійнику у строки, визначені законодавством (пп. 170.7.5 п. 170.7 ст. 170 Кодексу);

у разі отримання нецільової благодійної допомоги, у разі якщо загальна сума такої допомоги перевищує граничний розмір, установлений пп. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 Кодексу (пп. 170.7.3 п. 170.7 ст. 170 Кодексу);

у разі отримання додаткового блага у вигляді основної суми боргу (кредиту), прощеного (анульованого) кредитором у сумі, що перевищує 50% однієї мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного податкового року (пп. «д» пп. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 Кодексу);

доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, у випадках, передбачених пп. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 Кодексу.

 

Декларування доходів, отриманих громадянами від надання послуг репетиторства

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що як визначено положеннями Податкового кодексу, платник податку, що отримує доходи від особи, яка не є податковим агентом, та іноземні доходи, зобов'язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати податкову декларацію за наслідками звітного податкового року, а також сплатити з таких доходів податок та військовий збір.

Тобто, громадяни, які отримували у минулому році доходи не від податкових агентів, зокрема, від надання послуг репетиторства іншим громадянам, зобов’язані до 1 травня року, що настає за звітним, надати податкову декларацію в якій відобразити суму отриманого доходу, суму сплаченого протягом звітного року податку та податкового зобов'язання. Сума податкового зобов'язання з податку на доходи та військового збору, зазначена в податковій декларації, сплачується громадянами самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним.

 

Для застосування права на податкову знижку додатки до декларації не надаються

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що з 1 січня 2016 року громадяни декларують, отримані у звітному році доходи за формою декларації про майновий стан і доходи, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015р. № 859.

Декларація складається з восьми розділів та чотирьох додатків, які подаються на одно-, двосторонніх аркушах формату А4 та містять розрахунки окремих видів доходів (витрат).

Якщо громадянин бажає скористатися правом на податкову знижку, то сума податку, на яку мають зменшитися податкові зобов'язання у зв'язку з використанням такого права, розраховується лише в розділі III нової форми декларації без заповнення додатка, як це було раніше у минулих роках. При цьому у декларації не зазначаються реквізити документів, які підтверджують понесені витрати, а вказуються лише категорії понесених витрат і загальна сума фактично здійснених витрат протягом звітного податкового року.

Нагадаємо, громадяни, які бажають скористатися правом на нарахування податкової знижки мають право надавати річну податкову декларацію протягом всього поточного року - включно по 31 грудня 2016 року.

 

Розширено перелік підакцизних товарів

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Законом України від 24.12.2015 №909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» (далі – Закон №909) внесені зміни до Податкового кодексу України (далі – Кодекс), зокрема, у частині справляння акцизного податку.

З 01.01.2016 розширено перелік підакцизних товарів у частині пального.

Відповідно до пункту 215.1 статті 215 Кодексу з урахуванням змін, внесених Законом №909, до підакцизних товарів належать:

- спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво;

- тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну;

- пальне;

- автомобілі легкові, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли, транспортні засоби, призначені для перевезення 10 осіб і більше, транспортні засоби для перевезення вантажів;

- електрична енергія.

Як визначено підпунктом 14.1.601 пункту 14.1 статті 14 Кодексу пальне це нафтопродукти, скраплений газ, паливо моторне альтернативне, паливо моторне сумішеве, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, інші товари, зазначені у підпункті 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 цього Кодексу.

Відповідно до підпункту 215.3.4 пункту 215.3 статті 215 Кодексу до пального віднесено суміші ароматичних вуглеводнів, толуол, ксилоли, вуглеводні ациклічні, інші ефіри прості, антидетонатори, антиоксиданти, які оподатковуються за ставками, встановленими для бензинів.

 

Фізичним особам – підприємцям про авансові внески

Нікопольська ОДПІ нагадує, що відповідно до змін, внесених Законом України від 24.12.2015 №909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» (далі – Закон №909), з 01.01.2016 авансовий платіж з податку на доходи фізичних осіб за четвертий календарний квартал не розраховується та не сплачується.

З урахуванням змін, внесених Законом №909 до Податкового кодексу України, для фізичних осіб – підприємців під час заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи у додатку Ф4 «Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору з доходів, отриманих самозайнятою особою» не виникає обов’язку розрахунку квартальних авансових платежів по податку на доходи фізичних осіб, тобто, платниками податків не заповнюється рядок 6 розділу ІІ додатку Ф4.

Державною фіскальною службою України у листі від 12.01.2016 №594/7/99-99-17-02-02-17 «Про організацію роботи з фізичними особами – підприємцями» (далі – лист ДФС №594) надані роз’яснення щодо порядку нарахування та сплати авансових внесків з податку на доходи фізичних осіб протягом року.

Зазначений лист розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:

http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/66028.html

 

Особливості застосування касового методу визначення дати виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту підприємствами енергетичної галузі

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що у зв’язку з внесенням Законом України від 24.11.2015 №812-VШ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо створення передумов для нової моделі ринку природного газу та забезпечення стабільності розрахунків підприємств енергетичної галузі» (далі – Закон №812) змін до Податкового кодексу України (далі – Кодекс), Державна фіскальна служба України у листі від 22.01.2016 №2055/7/99-99-19-03-02-17 (далі – лист ДФС №2055) повідомила про окремі особливості застосування касового методу визначення дати виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту підприємствами енергетичної галузі.

Законом №812 підрозділ 2 «Особливості справляння податку на додану вартість» розділу XX «Перехідні положення» Кодексу доповнено пунктом 44, відповідно до якого:

«Тимчасово, до 1 липня 2017 року, платники податку, які здійснюють постачання (у тому числі оптове), передачу, розподіл електричної та/або теплової енергії, постачання вугілля та/або продуктів його збагачення товарних позицій 2701, 2702, 2703 00 00 00, 2704 00 згідно з УКТ ЗЕД, визначають дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.

Норма цього пункту поширюється на операції, за якими дата виникнення першої з подій, визначених у пункті 187.1 статті 187 та пункті 198.2 статті 198 Кодексу, припадає на звітні (податкові) періоди з 1 січня 2016 року до 1 липня 2017 року.

У разі, якщо операції, визначені цим пунктом, мають безперервний або ритмічний характер постачання, платники податку:

покупцям – платникам податку можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому отримано кошти, зведені податкові накладні на кожного платника податку, з яким постачання мають такий характер, з урахуванням усієї суми отриманих коштів протягом такого місяця;

покупцям – особам, не зареєстрованим платниками податку, можуть складати не пізніше останнього дня місяця, в якому отримано кошти, зведену податкову накладну з урахуванням усієї суми отриманих коштів протягом такого місяця.

Для цілей цього пункту ритмічним характером постачання вважається постачання товарів/послуг одному покупцю два та більше разів на місяць».

Вказані зміни набрали чинності з 1 січня 2016 року.

Лист ДФС №2055 «Про окремі особливості застосування касового методу визначення дати виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту підприємствами енергетичної галузі» розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:

http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-zmini-2015/elektronne-administruvannya-pdv/66080.html

 

Разом з декларацією з податку на прибуток підприємств необхідно надавати і фінансову звітність

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що платники податку на прибуток (крім малих підприємств) подають разом з відповідною податковою декларацією за календарний квартал, півріччя, три квартали квартальну фінансову звітність, яка включає: - баланс; - звіт про фінансові результати.

Разом з податковою декларацією за рік платники подають річну фінансову звітність, яка включає: - баланс, - звіт про фінансові результати, - звіт про рух грошових коштів, - звіт про власний капітал; - примітки до звітів.

Платники податку на прибуток - малі підприємства подають разом із річною податковою декларацією скорочену за показниками фінансову звітність у складі: - балансу; - звіту про фінансові результати.

Зазначена норма передбачена п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу та ст. 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV.

 

Подання декларації з плати за землю

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до діючого законодавства платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік.

При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Разом з цим повідомляємо, що коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь (ріллі, багаторічних насаджень, сіножатей, пасовищ та перелогів) за 2015 рік становить 1,2, а для земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення - 1,433.

 

Про сплату пені та штрафних санкцій платниками єдиного внеску

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що в зв’язку з набранням чинності 01 січня 2016 року Законом України від 24 грудня 2015 року №909-VІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» суми пені та штрафів, передбачених нормами Закону України від 08 липня 2010 року №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», підлягають сплаті платником єдиного внеску протягом десяти календарних днів після надходження відповідного рішення.

Таким чином, термін сплати по рішеннях, винесених територіальним органом ДФС до 31.12.15 включно, становитиме 10 робочих днів, винесених з 01.01.2016 – 10 календарних днів.

Лист Державної фіскальної служби України з зазначеного питання від 15.01.2016 №1261/7/99-99-17-03-01-17 розміщено за адресою http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/66076.html.

 

Застосування спрощеної системи оподаткування

Нікопольська ОДПІ нагадує, що ДФС України повідомлено про застосування спрощеної системи оподаткування в 2016 р. з урахуванням змін, внесених Законом України від 24.12.2015 р. №909 – VIII, який набрав чинності з 01.01.2016 р.

Так, суб’єкти господарювання - фізичні особи - платники єдиного податку, які в 2015 році отримали доходи понад 5 млн. грн., але не перевищили обсяг доходу 20 млн. грн., не втрачають право застосовувати спрощену систему оподаткування в 2016 році.

Водночас, якщо фізичні особи – підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування протягом 2016 року, отримають доходи обсягом більше 5 млн. грн., такі платники будуть зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, в якому відбулося таке перевищення.

Відповідні зміни внесено до листа ДФС України від 18.01.2016 №1527/7/99-99-17-02-02-17 «Про окремі зміни у законодавстві щодо спрощеної системи оподаткування».

(Лист від 20.01.2016 р. №1867/7/99-99-17-02-02-17).

 

Про зміни в оподаткуванні податком на прибуток підприємств у 2016 році

Нікопольська ОДПІ нагадує, що ДФС України повідомлено про зміни в оподаткуванні податком на прибуток підприємств, внесені Законом України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» (далі – Закон № 909), які набули чинності з 1 січня 2016 року. Роз’яснення надано листом від 18.01.2016 № 1626/7/99-99-19-02-02-17 «Про зміни в оподаткуванні податком на прибуток підприємств у 2016 році» (далі – лист).

Так, стосовно щоквартального декларування податку на прибуток, то відповідно до нової редакції пункту 137.4 статті 137 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств, є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. При цьому податкова декларація розраховується наростаючим підсумком. Водночас, пунктом 137.5 статті 137 Кодексу для окремих категорій платників податку встановлено річний податковий (звітний) період.

Враховуючи внесені зміни до пункту 57.1 статті 57 Кодексу, вилучено положення щодо подання податкової декларації за базовий звітний (податковий) рік до 1 червня року, наступного за звітним (податковим) роком.

Таким чином, за результатами діяльності за 2015 рік податкова декларація повинна бути подана:

протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного податкового кварталу, якщо базовим звітним (податковим) періодом для платника податку є календарний квартал;

протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, якщо базовим звітним (податковим) періодом є календарний рік.

Стосовно відміни щомісячних авансових внесків з податку на прибуток, то платники податку у січні – травні 2016 року не сплачують щомісячні авансові внески, нараховані у податковій декларації за 2014 рік. Крім того, у податковій декларації з податку на прибуток за 2015 рік розрахунок щомісячних авансових внесків у період з червня 2016 року по травень 2017 року не здійснюється та р. 26 форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.10.2015 № 897, не заповнюється.

Проте платники, які за новими правилами у 2016 році подають податкові декларації за податкові (звітні) періоди квартал, півріччя, три квартали, рік, у податковій декларації за три квартали 2016 року визначають авансовий внесок з податку на прибуток у розмірі 2/9 податку на прибуток, який підлягає сплаті до 31 грудня 2016 року.

Крім того, у листі надано відповіді та висвітлено актуальну інформацію з таких питань: вимоги для об'єднань та асоціацій об'єднань співвласників багатоквартирних будинків з метою визначення їх неприбутковими організаціями; зменшення податку на прибуток на суму нарахованого податку на нерухоме майно; коригування фінансового результату на доходи від участі в капіталі та дивіденди; нові різниці для коригування фінансового результату до оподаткування на період дії закону щодо фінансової реструктуризації.

З листом можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-pributok-pidpri/listi-dps/232638.html).

 

Про порядок декларування акцизного податку

Нікопольська ОДПІ нагадує, що ДФС України у зв’язку із прийняттям Закону України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» (далі – Закон №909) та численними запитами платників податку щодо набрання чинності окремими нормами зазначеного закону, а також порядку декларування податкових зобов’язань з акцизного податку з 01.01.2016 надано роз’яснення листом від 21.01.2016 №1903/7/99-99-19-03-03-17 «Про порядок декларування акцизного податку» (далі – лист).

Так, у листі зазначено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІ Закону № 909 норми (стосовно доповнення Податкового кодексу України (далі – Кодекс) статтями 231 та 232) про запровадження акцизних накладних при реалізації пального, Єдиного реєстру акцизних накладних та системи електронного адміністрування реалізації пального набирають чинності з 1 березня 2016 року.

Отже, для платників, визначених підпунктом 212.1.15 пункту 212.1 статті 212 Кодексу, – осіб, які реалізують пальне, – першим звітним (податковим) періодом буде березень 2016 року.

Таким чином, зазначені платники акцизного податку будуть зобов’язані, після затвердження Порядку ведення реєстру платників акцизного податку з реалізації пального та Заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального, зареєструватися платником акцизного податку та до 20 квітня 2016 року подати декларацію з акцизного податку за звітний (податковий) період – березень 2016 року за формами, встановленими Міністерством фінансів України.

Щодо форм звітності, то до запровадження нових форм звітності виробники, імпортери та особи – суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, зокрема пального, та відповідно до пп. 212.1.1, 212.1.2, 212.1.11 п. 212.1 ст. 212 Кодексу є платниками акцизного податку, подають декларацію з акцизного податку за звітні (податкові) періоди 2016 року за формами, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 14 «Про затвердження форми декларації акцизного податку, Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.01.2015 за № 105/26550.

 

Більш детально з листом можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС (http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/aktsizniy-podatok/listi-dps/232800.html).

 

До відома платників рентної плати за видобутий природний газ

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що ДФС України надано інформацію щодо бази оподаткування рентною платою за видобутий природний газ у IV кварталі 2015 року в частині обсягів газу, що не відповідають умові, визначеній у п. 252.24 ст. 252 Податкового кодексу України (далі – Кодекс, природний газ). Відповідні роз’яснення викладено у листі ДФС від 20.01.2016 № 1877/7/99-99-15-04-01-17 «Щодо бази оподаткування рентною платою» (далі – лист).

Так, у листі зазначено, що фактичною ціною реалізації природного газу, крім газу, що відповідає умові, визначеній у п. 252.24 ст. 252, вважається ціна, що дорівнює граничному рівню ціни на природний газ, що реалізується промисловим споживачам, який встановлюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг (п.252.8 ст. 252 Кодексу).

Постановою НКРЕКП від 27.08.2015 № 2229 встановлено з 01.09.2015 граничний рівень ціни на природний газ, що реалізується промисловим споживачам 6600 грн./куб.м.

Міністерство фінансів України листом від 13.10.2015 № 31-11140-09-10/31893 повідомило, що постанова НКРЕКП від 27.08.2015 № 2229 залишається чинною.

З листом можна ознайомитись на офіційному веб-порталі ДФС: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/66118.html.

 

Нарахування єдиного внеску за минулі періоди

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до внесених змін єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) для платників, зазначених у статті 4 Закону № 2464, встановлюється у розмірі 22 відс. до визначеної статтею 7 Закону № 2464 бази нарахування єдиного внеску, диференційовані ставки єдиного внеску залежно від класу професійного ризику виробництва відсутні (частина п'ята статті 8 Закону № 2464).

Частиною четвертою статті 9 Закону № 2464 визначено, що обчислення єдиного внеску за минулі періоди здійснюється виходячи з розміру єдиного внеску, що діяв на день нарахування (обчислення, визначення) заробітної плати (доходу), на яку відповідно до Закону № 2464 нараховується єдиний внесок.

Враховуючи викладене, єдиний внесок на суми перехідних лікарняних за період 2015 року, нарахованих платником у січні 2016 року, обчислюється виходячи з розміру єдиного внеску, що діє на день нарахування (обчислення, визначення) заробітної плати (доходу), на яку відповідно до Закону № 2464 нараховується єдиний внесок у розмірі 22 відсотки.

Перехідні відпускні, нараховані у 2015 році за період, який припадає на січень 2016 року, перерахунку не підлягають.

(Лист Державної фіскальної служби України від 22.01.2016 №2074/7/99-99-17-03-01-17 «Про надання роз’яснення»).

 

Про організацію роботи щодо ведення обліку сум надходжень до об’єднаних територіальних громад

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до вимог Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» з 05 січня 2016 року в органах Державної казначейської служби України відкриті рахунки для зарахування надходжень до об’єднаних територіальних громад. При цьому, рахунки, які були відкриті для територіальних громад сіл, селищ, міст, що увійшли до складу об’єднаних територіальних громад, з 05 січня 2016 року закрито.

Звертаємо увагу, що реквізити рахунків для зарахування надходжень до об’єднаних територіальних громад доводяться платниками податків виключно в частині податків і зборів, що підлягають зарахуванню до місцевих бюджетів (на заміну тих, що були закриті з 05.01.2016 року). Для сплати податків і зборів, що підлягають зарахуванню до державного бюджету, продовжують діяти ті самі рахунки, що були відкриті у 2015 бюджетному році в органах казначейства на рівні районів та міст обласного підпорядкування.

(Лист ДФС України від 12.01.2016 №464/7/99-99-20-03-01-17 "Про організацію роботи щодо ведення обліку сум надходжень до об’єднаних територіальних громад")

Сектор комунікацій

Категория: Область | Просмотров: 819 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar