Покров Суббота 23.11.24, 17:24
Сайт
Главная » 2016 » Ноябрь » 30 » Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
20:48
Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Роман Насіров візьме участь в міжнародній конференції в Будапешті

Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров перебуває з робочим візитом у м. Будапешт, Угорщина.

У програмі візиту передбачена участь Голови ДФС у міжнародній конференції «Сучасні платформи взаємодії – зміцнення співпраці між податковою і митною адміністраціями». Серед учасників заходу – представники міжнародних організацій, митних і податкових відомств та урядовці з різних країн світу.

У рамках конференції обговорюватимуться актуальні аспекти розвитку митної та податкової систем, досвід об’єднання відповідних служб, перспективи впровадження електронних сервісів та удосконалення системи ризиків.

 

Роман Насіров зустрівся з Генеральним секретарем ВМО Куніо Мікурія

Голова ДФС Роман Насіров провів робочу зустріч з Генеральним Секретарем Всесвітньої митної організації Куніо Мікурія, який вперше з 2012 року перебуває з офіційним візитом в Україні.

Під час зустрічі керівник ДФС ознайомив Генерального Секретаря з основними напрямами роботи фіскальної служби та результатами її діяльності. Особливу увагу було приділено планам реформування ДФС та її інституційного розвитку.

Так, зокрема, Роман Насіров розповів про ініціативи ДФС щодо розбудови української митниці, а також співробітництво у цьому напрямі з міжнародними організаціями. У свою чергу Куніо Мікурія високо оцінив співпрацю України з Всесвітньої митною організацією, а також позитивно відзначив реформи ДФС.

Крім того, Генеральний Секретар схвально оцінив заходи з організації роботи Регіонального кінологічного центру ВМО у м. Хмельницький, який є єдиним в Україні та 9-им у світі подібним центром.

Під час зустрічі було досягнуто домовленостей щодо поглиблення співпраці між ДФС та ВМО, зокрема, у сфері навчання та перепідготовки кадрів, а також подальшого розвитку інфраструктури.

 

Іван Романов: З початку року Центром сертифікації ключів ДФС видано 878,2 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів

Протягом січня-жовтня поточного року Акредитованим центром сертифікації ключів (АЦСК ІДД ДФС), який діє при ДФС, сформовано 878,2 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів. Це на 45 відс. більше відповідного періоду 2015 року – тоді було сформовано 605,3 тис. посилених сертифікатів. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Іван Романов.

«Стабільно зростає як кількість виданих посилених сертифікатів, так і кількість клієнтів АЦСК ІДД ДФС. За 10 місяців цього року за послугами електронного цифрового підпису звернулися 269,3 тис. платників. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла майже на 32 відс.», – розповів Іван Романов.

За словами посадовця, найчастіше до ДФС за послугами електронного цифрового підпису звертаються фізичні особи. За вказаний період 174,7 тис. таких платників отримали 383,1 тис. посилених сертифікатів.

Кількість юридичних осіб майже вдвічі менша – 94,6 тис. осіб. Їм сформовано 495,1 тис. посилених сертифікатів.

Загалом, з початку своєї діяльності Центр обслуговує 4902 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів.

Посадовець також нагадав, що клієнти АЦСК ІДД ДФС отримують посилені сертифікати безкоштовно на відміну від комерційних структур. За допомогою отриманих електронних ключів платники мають змогу звітувати також до органів державної статистики та Пенсійного фонду України.

 

ДФС: Майже 16 тис. автомобілів перебувають в Україні з порушенням терміну транзиту

Значно збільшилась кількість автомобілів, які перебувають на території України з порушенням терміну транзиту. Про це повідомив заступник директора Департаменту організації митного контролю ДФС Євген Сафонов в ефірі «5 каналу».

Він зазначив, що ДФС фіксує кожний автомобіль, який перебуває у будь-якому митному режимі на території України: тимчасове ввезення або режим транзиту.

«Все фіксується нашим програмно-інформаційним комплексом, і ми знаємо, скільки машин перебувають під митним контролем, скільки автівок порушили терміни тимчасового ввезення і транзиту. Так, наприкінці вересня 11 тис. автівок перебували на території України з порушенням терміну транзиту – на даний час їх кількість збільшилась до 15 752 автівок», - підкреслив Євген Сафонов.

За його словами, наразі розробляється механізм боротьби з цим негативним явищем. Окрім практичних заходів співпраці з територіальними органами поліції, ДФС підготувала пропозиції щодо внесення змін до законодавства України. Адже переважна більшість машин, які знаходяться в режимі транзиту, фактично знаходяться в режимі тимчасового ввезення.

"Ми пропонуємо: якщо громадянин України хоче тимчасово ввезти на територію України транспортний засіб з іноземною реєстрацією: по-перше, цей транспортний засіб має бути на обліку в іноземній державі. По-друге, громадянин України повинен мати технічний паспорт автомобіля, на якому в’їжджає в Україну. Ми також запропонували, щоб громадянин України заповнював митну декларацію і декларував свій автомобіль у режимі тимчасового ввезення. При цьому йде щомісячна сплата грошових коштів у державний бюджет України – відсоток від суми митних платежів", - пояснив Євген Сафонов.

Він також підкреслив, що ДФС працює над тим, щоб громадянам було вигідно сплатити відсоток за тимчасове ввезення свого транспортного засобу, але не порушуючи термінів і транзиту, і тимчасового ввезення. При цьому в пропозиціях змін до законодавства передбачена більш сувора відповідальність за порушення термінів.

 

За 10 місяців поточного року платниками сплачено 9,1 млрд. грн. військового збору

З початку адміністрування фіскальною службою військового збору до державного бюджету було сплачено майже 21 млрд. грн. військового збору. Про це повідомила заступник директора департаменту – начальник управління адміністрування доходів і зборів з фізичних осіб Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Тетяна Федченко.

«З серпня по грудень 2014 року платники спрямували на підтримку армії 2,5 млрд. грн. У 2015 році сума сплаченого податку склала понад 9 млрд. грн. Майже така ж сума – 9,1 млрд. грн. надійшла і з початку цього року», - розповіла посадовець.

За її словами, платники податків сумлінно сплачують збір, розуміючи важливість цих коштів для української армії. Так, зокрема, лише фізичними особами-підприємцями сплачено 25,7 млн. грн. Крім того, за результатами декларування доходів громадян до сплати задекларовано 230,1 млн. гривень.

Тетяна Федченко також нагадала, що платниками збору є фізичні особи як резиденти, так і нерезиденти, які отримують доходи в Україні, фізичні особи-резиденти, які отримують іноземні доходи, а також податкові агенти.

 

Ліцензування та реалізація підакцизних товарів

24 листопада в медіа-центрі інформаційного агентства «Днепр-ПОСТ» відбулася прес- конференція фахівця управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Андрія Первого на тему: «Ліцензування та реалізація підакцизних товарів».

«Станом на 1 листопада реалізаторам видано 12359 ліцензій на торгівлю алкогольними і тютюновими товарами. З початку року 1776 ліцензій було анульовано, з яких 919 - на торгівлю алкоголем і 857 - на торгівлю тютюновими виробами», — зазначив Андрій Первой.

Співробітніками ГУ ДФС у Дніпропетровській області було проведено 192 перевірки, внаслідок яких виявлено 111 порушень. З них 48 фактів торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензії, 28 фактів торгівлі алкогольними напоями на розлив підприємствами, які не мають статусу підприємств громадського харчування. Також виявлені 19 фактів торгівлі алкогольними напоями за цінами, нижчими від встановлених мінімальних роздрібних цін.

За словами Андрія Первого, до фіскальних органів від підрозділів кримінальної міліції надійшли матеріали про 141 факт продажу підакцизних товарів неповнолітнім, внаслідок цього 44 реалізатори втратили ліцензію.

За виявлені порушення до суб'єктів господарювання було застосовано фінансові санкції на суму понад 312 млн. гривень.

 

Впродовж десяти місяців 2016 року понад 77 тисяч «спрощенців» – фізичних осіб Дніпропетровщини сплатили до бюджету 691,6 млн. грн.

Станом на 01.11.2016 у Дніпропетровській області працюють 77 тисяч 137 підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

Майже 9,6 тисяч підприємців обрали першу групу спрощеної системи оподаткування, понад 41,4 тисяч зареєстровані на другій групі та більше 26 тисяч працюють, обравши третю групу спрощеної системи оподаткування.

З січня по жовтень поточного року «спрощенці» – фізичні особи Дніпропетровщини сплатили до місцевих бюджетів 691,6 млн. грн. єдиного податку, що на 266,4 млн. грн., або на 62,7%, більше, ніж за відповідний період 2015 року.

За словами начальника управління доходів і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Інни Андрущак, за дев’ять місяців поточного року підприємці третьої групи задекларували валового доходу на загальну суму 10,2 млрд. грн. Це на 2,8 млрд. грн. більше, ніж за аналогічний період 2015 року. До сплати сума єдиного податку складає 496,9 млн. грн., що на 74,3% або 211,8 млн. грн. більше, ніж у минулому році.

 

Завдяки операції «Урожай-2016» до бюджетів Дніпропетровщини надійшло понад 37 млн. грн.

Днями в прес-центрі інформаційного агентства «МОСТ-ДНЕПР» відбулася прес-конференція фахівця управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Лариси Воробйової на тему: «Результати проведення операції «Урожай-2016».

Лариса Воробйова розповіла, що за результатами операції «Урожай-2016» в Дніпропетровській області до бюджетів різних рівнів надійшло понад 37 млн. грн. податків і зборів.

В рамках операції «Урожай-2016» проведено моніторинг 4000 виробників Дніпропетровської області. Серед них були відібрані підприємства, які мають особливі ризики. Це підприємства, де обробляються понад 1 тис. га з мінімальним залученням працівників, де виплачується мінімальна зарплата або мінімальні виплати за оренду паїв.

За результатами проведених заходів, з початку року зарплата в аграрній сфері зросла більш ніж у 22 тис. чоловік. Щомісячні надходження до бюджету збільшилися на 16 млн. грн. На період посівних і збиральних робіт легалізовано 5,5 тис. робітників із середньою зарплатою більше 3 тис. грн. До місцевих бюджетів надійшло близько 8 млн. грн.

"За наслідками перевірок 728 підприємств агропромислового комплексу порушення встановлені у 236 суб'єктів господарювання. Вони додатково сплатили до бюджету 29 млн. грн. По 6 підприємствам матеріали передані в органи прокуратури", - зазначила Лариса Воробйова.

 

Місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали від ліцензування понад 65 млн. грн.

За десять місяців поточного року місцева казна Дніпропетровської області поповнилася на 65,9 млн. грн. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, з яких 48,9 млн. грн. від ліцензування роздрібної торгівлі.

За словами начальника управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Дениса Дегтярьова роздрібний ринок Дніпропетровської області складають 5394 суб’єкти господарювання, що мають 12359 діючих ліцензій, з яких: 6794 ліцензії на алкоголь та 5565 – на тютюн.

В той же час, з початку 2016 року Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області призупинено дію 1760 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, анульовано 1776 ліцензій, з яких 44 – за порушення законодавства у частині продажу алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.

 

Місцевому бюджету майже 477,5 тис. грн - від власників “елітних” авто

За десять місяців поточного року до місцевого бюджету надійшло 477,5 тис. грн транспортного податку - повідомив перший заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський.

Нагадуємо, що згідно Закону України від 24 грудня 2015 року №909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» передбачено: об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньо-ринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної зарплати, встановленої законом станом на 1 січня податкового (звітного) року.

 

За спеціальне використання води підприємства Нікопольського регіону сплатили майже 1,8 млн гривень

За десять місяців підприємства Нікопольського регіону, які у своїй діяльності використовують водні об'єкти, спрямували до бюджетів майже 1,8 мільйонів гривень рентної плати. Згідно з бюджетним розписом надходження сплати за спеціальне використання води розподілено рівними частинами між державним та місцевими бюджетами.

Як повідомила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька, фіскальна служба контролює повноту і своєчасність сплати податків з боку підприємств-водокористувачів регіону. Щодо тих суб'єктів господарювання, які упродовж півріччя не сплачують, або сплачують у неповному обсязі збір, фахівці ДФС направляють відповідні звернення до Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської облдержадміністрації щодо скасування їм дозволів на спеціальне водокористування.

Нагадуємо, що платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі - суб'єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об'єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

 

Підприємства Нікопольського регіону сплатили понад 8 мільйонів гривень екологічного податку

З початку року від суб'єктів господарювання Нікопольського регіону, які у своїй діяльності завдають шкоди довкіллю, надійшло понад 8 мільйонів гривень екологічного податку. Згідно з бюджетним розподілом більша частина сплачених коштів спрямована до місцевих бюджетів – 6,4 мільйонів гривень, більше 1,6 мільйонів гривень перераховано до державного бюджету. Зокрема, у жовтні підприємства-забруднювачі сплатили 140,7 тис грн до місцевих скарбниць та 35,2 тисячі – до держбюджету. Про це повідомила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька.

Нагадуємо, що проіндексовано ставки екологічного податку, що діяли у 2015 р., за:

1) викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (крім двоокису вуглецю), на 26,71 відс., а за викиди двоокису вуглецю – на 26,92 відс.;

2) скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти – на 26,72 відс.;

3) розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах – на 25,81-26,81 відс.;

4) утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені) – на 26,7 відс.;

5) тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк – на 26,7 відс..

За податковими зобов’язаннями з екологічного податку, що виникли для виробників електроенергії на теплоелектроцентралях та ТЕС з 1 січня 2016 року ставки податку становлять 100 відс. від ставок, передбачених статтями 243 - 246 Податкового кодексу України.

 

Від нерухомості місцеві бюджети Нікопольського регіону отримали 6,5 млн гривень

За десять місяців 2016 року Нікопольською ОДПІ забезпечено надходження податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у сумі 6,5 млн грн, що на 3,9 млн грн перевищує показник надходження аналогічного періоду 2015 року, зазначила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Нікопольської ОДПІ Юлія Пушко.

Нагадуємо, що відповідно до статті 266 Податкового кодексу України платниками даного податку є фізичні та юридичні особи, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

До 1 липня звітного року податкові органи обчислюють для фізичних осіб суму податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та надсилають за місцезнаходженням об'єкта житлової нерухомості податкове повідомлення-рішення про суму податку, що підлягає сплаті, а також платіжні реквізити.

Відтак фізичні особи сплачують податок на нерухоме майно протягом 60 днів із дня вручення такого повідомлення-рішення через установи банків та поштові відділення.

Зауважимо, що платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу. Податок сплачується авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом.

«Успішне наповнення місцевих скарбниць свідчить про ефективність функціонування механізму децентралізації влади, що надає органам місцевого самоврядування можливість підвищення рівня соціальних гарантій громадян», - наголосила Юлія Пушко.

 

За 10 місяців поточного року громадяни поповнили місцевий бюджет на 405,1 мільйон гривень податку на доходи фізичних осіб

Податок на доходи фізичних осіб є основним джерелом наповнення місцевого бюджету, його питома вага в надходженнях становить 59,2 відсотки. За 10 місяців поточного року громадяни поповнили місцевий бюджет на суму 405,1 мільйон гривень. У порівнянні до аналогічного періоду минулого року надходження зросли на 97,9 млн грн. або на 31,9 відсотки. Про це повідомила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Нікопольської ОДПІ Юлія Пушко.

Нагадаємо, що відповідно до п. 164.3 ст. 164 розділу IV ПКУ при визначенні бази оподаткування враховуються всі доходи платника податку, отримані ним як у грошовій, так і не грошовій формах.

Згідно із п. 164.4 ст. 164 ПКУ під час нарахування (отримання) доходів, отриманих у вигляді валютних цінностей або інших активів (вартість яких виражена в іноземній валюті або міжнародних розрахункових одиницях), такі доходи перераховуються у гривні за валютним курсом Національного банку України, що діє на момент нарахування (отримання) таких доходів.

Враховуючи вищевикладене, базою оподаткування податком на доходи фізичних осіб для доходів, які отримані платником податку в іноземній валюті, є ці доходи, що перераховані у гривню за валютним курсом Національного банку України, який діяв на момент нарахування (отримання) таких доходів.

 

Стабільне наповнення бюджету від платників ПДВ Нікопольського регіону

Як повідомила начальник управління податків і зборів з юридичних осіб Нікопольської ОДПІ Наталія Продан за січень – жовтень 2016 року від платників Нікопольського регіону в державний бюджет надійшло податку на додану вартість 147,6 млн грн або 48,3 відс. від загальної суми надходжень до державного бюджету. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшилися на 88,4 млн грн, темп росту 249,4 відсотків.

Нагадуємо Вам, що відповідно до п. 183.7 ст. 183 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку може бути подана державному реєстратору як додаток до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця. Електронна копія реєстраційної заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючих органів одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця згідно із Законом України ”Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців”.

У реєстраційній заяві зазначаються підстави для реєстрації особи як платника податку.

При цьому згідно з п. 183.3 ст. 183 ПКУ у разі добровільної реєстрації особи як платника податку або особи, яка відповідає вимогам, визначеним п.п. 6 п. 180.1 ст. 180 ПКУ реєстраційна заява подається згідно з п. 183.7 ст. 183 ПКУ не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на податковий кредит і виписку податкових накладних.

 

До місцевих бюджетів Нікопольського регіону спрямовано понад 38,3 млн грн акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів

За повідомленням спеціаліста з питань контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Нікопольської ОДПІ Леоніда Бабкіна, це на 11,1 млн грн перевищує надходження за період січень-жовтень 2015 року.

Нагадуємо, платникам акцизного податку, що з 01.01.2016 року ставка податку становить 0,042 євро/л. реалізованого (відпущеного) товару, а для алкогольних напоїв, тютюнових виробів ставка податку залишилась незмінною у розмірі 5% від обсягу реалізації.

 

Відкрито лабораторію протидії незаконному обігу підакцизних товарів у стінах Університету ДФС України

23 листопада 2016 року за участі начальника Головного оперативного управління ДФС України, генерал-майора податкової міліції Лісового Г.О., першого заступника начальника ГОУ ДФС України, полковника податкової міліції Мацюка В.Я. та в.о. начальника факультету податкової міліції Університету ДФС України, підполковника податкової міліції Чмелюка В.В. на кафедрі оперативно-розшукової діяльності було відкрито навчальну лабораторію протидії незаконному обігу підакцизних товарів (ауд. 508 м).

Створенню такої лабораторії факультет завдячує Оперативному управлінню Головного управління ДФС у Дніпропетровській області та Першому заступнику начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області полковнику податкової міліції Пенькову С.В., які сприяли наповненню аудиторії усім обладнанням показового підпільного цеху по виготовленню підакцизних товарів.

Крім того, лабораторія обладнана інформаційними щитами з ілюстрованими схемами ухилення від сплати акцизного податку; сучасним мультимедійним забезпеченням, що дозволяє курсантам здійснювати демонстрацію електронних матеріалів: слайдів, кіно-фільмів, презентацій та інших творчих робіт, які постійно використовуються на практичних заняттях кафедри.

 

Працівники ДФС взяли участь у семінарі з питань запобігання та протидії проявам корупції

За ініціативою Національного агентства України з питань державної служби Київським національним торговельно-економічним університетом проведено тематичний короткостроковий семінар з питань запобігання і протидії проявам корупції на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування.

Програму реалізовував Інститут вищої кваліфікації Київського національного торговельно-економічного університету.

У семінарі взяли участь 50 посадових осіб апарату ДФС. Учасники обговорили основні положення Закону України «Про запобігання корупції», практику застосування нового антикорупційного законодавства, правові та організаційні засади проведення очищення влади, зарубіжний досвід запобігання корупції.

Зацікавленість учасників семінару також викликала тема щодо заповнення декларацій за 2016 рік, які державні службовці зобов'язані подати до 1 квітня 2017 року шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції в електронній формі.

 

Нові можливості оновленого сервісу ДФС «Електронний кабінет платника»

Нікопольська ОДПІ нагадує, що оновлена версія електронного сервісу Державної фіскальної служби України «Електронний кабінет платника» впроваджена з лютого 2016 року.

Модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

- відкрита (загальнодоступна);

- приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи, тобто без використання електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП).

Через відкриту частину платник має можливість:

- ознайомитися з останніми актуальними новинами ДФС, а також дізнатися про нововведення та доопрацювання сервісу (сервіс «Новини»);

- отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності (сервіс «Податковий календар»);

- дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників (сервіс «Контакти та адреси ЦОП»);

- переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності (сервіс «Бланки податкової звітності»);

- заповнити податкову декларацію про майновий стан і доходи (сервіс «Декларація про майновий стан»);

- у режимі реального часу отримати інформацію з реєстрів ДФС, що є загальнодоступними (сервіс «Інформація з реєстрів»): дані про взяття на облік платників податків; дані реєстру платників єдиного податку; дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами; дані реєстру неприбуткових установ та організацій; інформацію про РРО; інформацію про книги РРО; інформацію про публічну інформацію, а також отримати довідку про відсутність заборгованості.

Сервіс «Довідка про відсутність заборгованості» в «Електронному кабінеті платника» надає можливість: платникам – подавати заяви та отримувати довідки; органам ДФС – підтверджувати відсутність заборгованості довідкою, а третім особам – переглядати видані платникам довідки.

Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. У приватній частині сервісу («Вхід до особистого кабінету») після ідентифікації платнику надається можливість переглянути особисту інформацію:

- скористатися індивідуальним податковим календарем;

- переглянути та перевірити свої облікові дані;

- створити запит для отримання інформації;

- подати реєстраційну заяву платника ПДВ, заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;

- направити листа до органу ДФС;

- переглянути стан розрахунків з бюджетом за останні два роки;

- зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).

Фізичні особи (громадяни), суб’єкти спрощеної системи оподаткування, платники ПДВ та інші платники в «Електронному кабінеті» також мають можливість створити та надіслати звітність в електронному вигляді.

Для фізичних осіб (громадян) сервіс «Електронний кабінет платника» надає можливість створити запит щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що важливо у період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.

На головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС повідомлено, що для покращення сервісного обслуговування платників, фахівцями ДФС було спрощено роботу «Електронного кабінету платника» (оновлена версія). Відтепер для роботи з сервісом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет.

 

Оголошення для суб’єктів господарювання

ГУ ДФС у Дніпропетровській області оголошує конкурс з визначення суб’єктів господарювання, які у 2017 році можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави.

Заяви для участі у конкурсі приймаються територіальними органами державної фіскальної служби (ДПІ) за місцем реєстрації платника податків (суб’єкта господарювання).

Інформацію про документи, які необхідно подати на розгляд комісії для участі у конкурсі розміщено на субсайті «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» за посиланням:

http://dp.sfs.gov.ua/diialnist/realizatsiya-zastavnogo-ta-bezhazyaynog/274062.html

 

Рішення про проведення перевірок з питань відшкодування ПДВ підприємствам, перереєстрованим із зони АТО, приймається Кабміном

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що 23.11.2016 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2016 №838 «Про внесення зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 р. №1238» (далі – Постанова №838).

Постановою №838 врегульовано питання проведення документальних позапланових перевірок з питань відшкодування податку на додану вартість (далі – ПДВ) підприємствам, що перереєструвалися з тимчасово окупованої території України та району проведення АТО.

Для забезпечення практичної реалізації норми щодо здійснення бюджетного відшкодування сум ПДВ, задекларованих до відшкодування до 01.07.2015 у порядку, визначеному Податковим кодексом України у редакції, що діяла станом на таку дату, Постановою №838 запроваджується норма щодо проведення документальних позапланових перевірок з питань відшкодування ПДВ підприємствам, що перереєструвалися із тимчасово окупованої території України або району проведення АТО, за рішенням Кабінету Міністрів.

Постанову №838 опубліковано у газеті «Урядовий кур’єр» від 23.11.2016 №220.

 

З 1 грудня поточного року прожитковий мінімум та мінімальна зарплата зростуть до 1600 гривень

Нікопольська ОДПІ нагадує, що відповідно до Закону України від 25.12.2015 №928-VIII «Про Державний бюджет України на 2016 рік» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №928) з 01.12.2016 зростає розмір мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму у порівнянні з 01.05.2016.

Так, відповідно до статті 7 Закону №928 з 01.12.2016 встановлено прожитковий мінімум на одну особу у розрахунку на місяць у розмірі 1544 гривень, а для основних соціальних і демографічних груп населення у таких розмірах:

- дітей віком до 6 років – 1355 гривень;

- дітей віком від 6 до 18 років – 1689 гривень;

- працездатних осіб – 1600 гривень;

- осіб, які втратили працездатність – 1247 гривень.

Статтею 8 Закону №928 визначено, що з 01.12.2016 мінімальна заробітна плата становитиме:

- у місячному розмірі 1600 гривень;

- у погодинному розмірі 9,59 гривні.

Зміна цих показників з 01.12.2016 вплине, зокрема, на:

- максимальний розмір доходів, на який нараховується єдиний соціальний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) (25 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб), який складатиме 40 000 грн. (з 01.05.2016 по 30.11.2016 – 36 250 грн.);

- максимальний розмір єдиного внеску для фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку за себе (22% від максимальної бази нарахування єдиного внеску) – 8 800 грн. (з 01.05.2016 по 30.11.2016 – 7 975 грн.);

- мінімальний розмір єдиного внеску для фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку за себе (22% від мінімальної зарплати) – 352 грн. (з 01.05.2016 по 30.11.2016 – 319 грн.).

 

Оподаткування грошових коштів, які спрямовуються на проведення новорічно-різдвяних свят для дітей та на придбання дитячих святкових подарунків

Відповідно до п.п.165.1.39 п.165.1 ст.165 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань), якщо їх вартість не перевищує 50% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі (у 2016 році – 689,00 грн. = 1378,00 грн. х 50%).

Вартість дарунків, яка не перевищує 50% однієї заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, відображається у податковому розрахунку за формою №1ДФ за ознакою доходу «160».

Якщо вартість дитячих новорічних подарунків та квитків, яка надається платнику податків, перевищує у 2016 році 689,00 грн., то сума такого перевищення оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та відображається у податковому розрахунку за формою №1ДФ за ознакою доходу «126», як додаткове благо.

Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 103.04 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

 

Трансфертне ціноутворення за операціями між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні, а також між таким представництвом та іншим нерезидентом

Нікопольська ОДПІ зазначає, що Державна фіскальна служба України у листі від 24.10.2016 №22921/6/99-99-15-02-02-15 (далі – лист ДФС №22921) щодо трансфертного ціноутворення за операціями між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні, між постійним представництвом нерезидента в Україні та іншим нерезидентом повідомила наступне.

Операції, здійснені між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні, не вважаються контрольованими, оскільки здійснюються у межах однієї особи.

У разі, якщо господарські операції здійснюються постійним представництвом нерезидента в Україні – платником податку з іншим нерезидентом – пов’язаною особою, чи іншим нерезидентом, зареєстрованим у державі (на території), що включена до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України, операції постійного представництва нерезидента в Україні будуть вважатися контрольованими за умови досягнення критеріїв, визначених п.п.39.2.1.7 п.п.39.2.1 п.39.2 ст.39 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

У листі №22921 також зазначено, що зовнішньоекономічні господарські операції постійного представництва нерезидента в Україні з продажу товарів через інших нерезидентів – комісіонерів будуть вважатися контрольованими у разі виконання умов, визначених п.п.39.2.1.7 п.п.39.2.1 п.39.2 ст.39 ПКУ.

Зазначений лист розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням: http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/70204.html

 

До уваги платників рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України!

Нікопольська ОДПІ звертає увагу, що під час попереднього аналізу Державною фіскальною службою України звітності з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України (далі – Рентна плата) за вересень 2016 року знайдено методологічні помилки заповнення податкової звітності, а саме:

- неправильне застосування розміру встановлених ставок з Рентної плати;

- неправильно заповнений код радіозв’язку;

- не вказаний понижувальний коефіцієнт;

- у графі «ставка» зазначена ставка з понижувальним коефіцієнтом, а не повний її розмір.

З метою недопущення втрат бюджету звертаємо увагу платників Рентної плати на дотримання ними порядку заповнення реквізитів податкової звітності з Рентної плати, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №719 «Про затвердження форми Податкової декларації з рентної плати» (зареєстрований у Міністерстві юстиції України 03.09.2015 за №1051/27496), та правильності застосування ставок Рентної плати, визначених статтею 254 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями.

 

Актуально для виробників лікеро-горілчаної продукції та тютюнових виробів

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що на офіційному веб- порталі Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) оприлюднені дані Єдиного державного реєстру виробників спирту етилового, коньячного і плодового, спирту етилового ректифікованого виноградного, спирту етилового ректифікованого плодового, спирту-сирцю виноградного, спирту-сирцю плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів станом на 18.11.2016 (далі – Реєстр).

Реєстр містить інформацію про:

- найменування суб’єкта господарювання (далі – СГ);

- вид господарської діяльності згідно з виданою ліцензією;

- серію, номер ліцензії та термін її дії;

- дату включення СГ до Реєстру;

- дату виключення СГ з Реєстру;

- підставу виключення СГ з Реєстру.

Дані з Реєстру розміщено за посиланням:

http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/151988.html.

Як зазначено на офіційному веб-порталі ДФС, крім того, оприлюднюються відомості з Єдиного державного реєстру обладнання для промислового виробництва сигарет та цигарок, які розміщені за посиланням:

http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/191577.html

 

Громадяни можуть використати своє право на податкову знижку за наслідками 2015 року лише до кінця поточного року

Нікопольська ОДПІ нагадує, що для реалізації права на податкову знижку за 2015 рік платнику податку необхідно заповнити та подати до податкової інспекції за своєю податковою адресою (місцем проживання фізичної особи, за яким вона береться на облік як платник податку у контролюючому органі) податкову декларацію про майновий стан і доходи у термін по 31 грудня включно поточного року, тобто до кінця 2016 року.

Звертаємо увагу, що підпунктом 166.4.3 пункту 166.4 статті 166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями визначено, якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним, не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

 

Затверджено перелік товарів (виконаних робіт, послуг), вартість яких на період проведення АТО платники податку на прибуток включають до інших витрат звичайної діяльності без обмежень

Платники податку на прибуток на період проведення антитерористичної операції до складу інших витрат звичайної діяльності без обмежень та без коригування на різниці включають кошти або вартість спеціальних засобів індивідуального захисту, лікарських засобів та медичних виробів, продуктів харчування, предметів речового забезпечення, а також інших товарів, виконаних робіт, наданих послуг за переліком, що визначається КМУ, які добровільно перераховані (передані) Збройним Силам України, Національній гвардії України, іншим військовим формуванням, військовим частинам для потреб АТО.

Зазначена норма визначена підр. 4 розд. ХХ Податкового кодексу України.

Постановою КМУ від 26.10.2016 №758 затверджено перелік товарів, виконаних робіт, наданих послуг за кодами згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010, вартість яких на період проведення антитерористичної операції включається до інших витрат звичайної діяльності або на вартість яких не проводиться коригування фінансового результату до оподаткування.

Постанова опублікована в «Урядовому кур’єрі» №205 від 02.11.2016 року.

 

При наданні безповоротної фінансової допомоги неприбутковій організації, передбачено коригування фінансового результату до оподаткування

Платники податку на прибуток, які визначають різниці, фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшують на суму коштів або вартості товарів, виконаних робіт, наданих послуг, безоплатно перерахованих (переданих) протягом звітного (податкового) року неприбутковим організаціям, у розмірі, що перевищує 4%

 

Сектор організації роботи

 
Категория: Область | Просмотров: 2352 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar