Покров Суббота 18.05.24, 16:59
Сайт
Главная » 2013 » Декабрь » 16 » Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує
09:21
Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує
Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформуєМіндоходів визначило часові нормативи для проведення контролю товарів та транспортних засобів
Міністерством доходів і зборів України визначено граничні часові нормативи проведення контролю працівниками, які працюють у пунктах пропуску через державний кордон України. Відповідний проект наказу Міндоходів оприлюднено на веб-порталі відомства для обговорення.
У проекті чітко прописані та закріплені часові нормативи, згідно з якими здійснюватиметься контроль у пунктах пропуску, не тільки з урахуванням специфіки сполучення, а видів контролю.
Так, зокрема, митний контроль легкового автомобіля при перетині кордону „зеленим коридором” здійснюватиметься до 3 хв., товару – до 5 хв. Фітосанітарний та ветеринарний контроль для транспорту або товару триватиме до 30 хв., а екологічний – до 2 хв. для транспорту та до 5 хв. для товару.
У документі також визначені часові нормативи, які відводяться для контролю автобусів, вантажівок та транспорту повітряного, залізничного і морського сполучення.
За словами фахівців Міністерства, такі нормативи сприятимуть вибірковості контролю товарів і транспортних засобів у пунктах пропуску, прискорять пасажиропотік та товарообіг через митний кордон України та, водночас, підвищать відповідальність працівників митних пунктів за безпідставне затримання та створення штучних перешкод при перетині кордону.
Ознайомитись з проектом наказу можна на веб-порталі Міністерства за посиланням: http://minrd.gov.ua/diyalnist-/regulyatorna-politika-/regulyatorna-politika/2013-rik/122676.html
Також нагадуємо, що протягом місяця фізичні та юридичні особи, їх об’єднання можуть подавати зауваження та пропозиції до проекту наказу за електронною адресою: domk@customs.minrd.gov.ua та надсилати на поштову скриньку Департаменту митної справи Міндоходів: вул. Дегтярівська,11-г, м.Київ-119, 04119.

Чи допускається зміна, відкликання та визнання митної декларації недійсною?
Внесення змін до митної декларації, прийнятої органом доходів і зборів, допускається до моменту завершення митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до заявленого митного режиму, а також протягом трьох років з дня завершення їх митного оформлення.
Відкликання митної декларації допускається лише до моменту завершення митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до заявленого митного режиму.
Якщо товари, транспортні засоби комерційного призначення, оформлені за декларацією для вивезення за межі митної території України, не перетнули державний кордон України протягом 180 днів, орган доходів і зборів визнає цю митну декларацію недійсною.
Зміна, відкликання та визнання митної декларації недійсною передбачено ст. 269 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями. 

З 2014 року платники з позитивною податковою історією отримуватимуть відшкодування ПДВ за 11 робочих днів
 З 1 січня 2014 року підприємства з позитивною податковою історією отримають можливість проходити прискорену процедуру відшкодування податку на додану вартість. Для них термін камеральної перевірки, що є обов’язковим елементом процедури відшкодування ПДВ,  буде скорочено з 20 до 5 днів.
Міністерство доходів і зборів підготувало проект наказу, яким визначається порядок та критерії, за якими підприємствам буде присвоюватися  статус платника з позитивною податковою історією.
Міндоходів планує надавати відповідний статус за результатами автоматизованого аналізу податкової звітності до 1 числа кожного звітного (податкового) місяця, починаючи з 2014 року. Зараз фахівці Міністерства завершують розробку програмного забезпечення, яке в автоматичному режимі  визначатиме відповідність наданих звітів критеріям, затвердженим Податковим Кодексом та постановою Кабінету Міністрів.
Зокрема, право на отримання «позитивного» статусу матимуть платники ПДВ, які протягом останніх трьох років декларували суми бюджетного відшкодування, забезпечують своєчасне подання звітності та не мали випадків анулювання реєстрації платника ПДВ.
Окрім цього, претенденти на цей статус мають  відповідати  критеріям, необхідним для автоматичного відшкодування податку на додану вартість. Нагадаємо, такі суб’єкти господарювання мають регулярно подавати звітність, не перебувати у процедурі банкрутства, не мати податкового боргу та платити своїм найманим працівникам щонайменше дві з половиною мінімальних зарплати.
За оцінками фахівців Міндоходів, виокремлення підприємств з позитивною податковою історією сприятиме спрощенню адміністрування податків для сумлінних платників та підвищенню ефективності системи відшкодування ПДВ в цілому.

До завершення звірки даних про об’єкти житлової нерухомості залишилося 20 календарних днів
Власники об’єктів житлової нерухомості можуть здійснювати звірку даних про об’єкти житлової нерухомості та розміри їх житлової площі до 31 грудня 2013 року (включно). Звірка даних здійснюється на підставі оригіналів документів про право власності на об’єкти житлової нерухомості та про житлову площу таких об’єктів.
Платникам податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки надано право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:
об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;
розміру житлової площі об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;
права на користування пільгою із сплати податку;
розміру ставки податку;
нарахованої суми податку.
Звірка даних допоможе уникнути непорозумінь при нарахуванні суми податку у наступному році.
Нагадаємо, що з 1 січня 2014 року житлова нерухомість, яка перебуває у власності як фізичних, так і юридичних осіб обкладатиметься податком.
Об’єкти оподаткування, ставки та порядок сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки визначені у ст.265 Податкового кодексу України (із змінами, внесеними Законом України від 04.07.2013 р. № 403-VII).

Міндоходів врегульовано процедури погашення податкового боргу
Міністерством доходів і зборів України затверджено 12 відомчих актів, якими врегульовано процедури погашення податкового боргу.
Так, зокрема, у затверджених документах чітко визначені функції та повноваження податкового керуючого під час здійснення заходів з погашення податкового боргу, порядок складання ним акта опису майна, яке передається у податкову заставу, та акта перешкоджання платником податків виконанню повноважень податковим керуючим.
Разом з тим, врегульовано питання застосування органами доходів і зборів податкової застави, яка застосовується при наявності у платника податкового боргу на суму, що перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Спрощено процедуру надання розстрочення грошових зобов’язань, роз’яснено порядки направлення органами доходів і зборів податкових вимог платникам податків, проведення перевірок стану збереження майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі, тощо.
За словами фахівців Міністерства, розроблені нормативно-правові акти сприятимуть упорядкуванню нормативного поля щодо погашення податкового боргу, інформуватимуть платників про зазначені процедури, а працівники Міндоходів, у свою чергу, отримають своєрідні правила для роботи.
Детальніше ознайомитися із затвердженими наказами Міндоходів можна на веб-порталі Міністерства www.minrd.gov.ua.

Оподаткування майна, яке переходить у власність банку за рішенням суду
Якщо за рішенням суду з фізичної особи стягнуто нерухоме майно в рахунок погашення заборгованості за кредитом шляхом визнання на таке майно права власності за банком, слід вважати, що за рішенням суду фізична особа відчужила (продала) власне майно. При цьому фізична особа (відчужувач) повинна відобразити такий дохід у річній податковій декларації та самостійно визначити та сплатити суму податку на доходи фізичних осіб.
У свою чергу, банк у разі оприбуткування на баланс нерухомого майна має відобразити у податковому розрахунку форми 1-ДФ за ознакою «104» дохід від відчуження фізичною особою майна за рішенням суду.
Детальніше про питання щодо оподаткування майна, яке переходить у власність банку за рішенням суду за невиконання зобов’язань боржника за кредитним договором дізнайтеся в Узагальнюючій податковій консультації щодо оподаткування майна, яке переходить у власність банку за рішенням суду при зверненні стягнення фінансовою установою на майно майнового поручителя за невиконання зобов’язань боржника за кредитним договором, затвердженої наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.11.2013  № 702.

20 грудня 2013 року – останній день подання декларації з ПДВ за листопад
Суб’єкти господарювання, які звітують з ПДВ помісячно податкову декларацію за листопад 2013 року повинні подати до 20 грудня 2013 року включно. Водночас, останнім днем сплати суми податкового зобов’язання, зазначеної у поданій податковій декларації, буде 30 грудня 2013 року.
Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації.
Нагадуємо, що разом із декларацією потрібно подати копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді за листопад 2013 року.
Платники ПДВ, які звітують поквартально також повинні щомісячно (в терміни, що передбачені для подання податкової звітності – календарний місяць) подавати копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді. За листопад 2013 року – до 20 грудня 2013 року включно.
Відповідна норма визначена п.49.18 ст.49 та п.57.1 ст. 57 розділу II, п.201.15 ст.201 розділу V Податкового кодексу України від 02 грудня
2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

Чи допускається зміна, відкликання та визнання митної декларації недійсною?
Внесення змін до митної декларації, прийнятої органом доходів і зборів, допускається до моменту завершення митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до заявленого митного режиму, а також протягом трьох років з дня завершення їх митного оформлення.
Відкликання митної декларації допускається лише до моменту завершення митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення відповідно до заявленого митного режиму.
Якщо товари, транспортні засоби комерційного призначення, оформлені за декларацією для вивезення за межі митної території України, не перетнули державний кордон України протягом 180 днів, орган доходів і зборів визнає цю митну декларацію недійсною.
Зміна, відкликання та визнання митної декларації недійсною передбачено ст. 269 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями. 

Перший звіт про контрольовані операції подається за підсумками 2013 року
Першим звітним періодом для подачі Звіту про контрольовані операції буде 2013 рік, оскільки Закон України від 04.07.2013 №408 „Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо трансфертного ціноутворення” набрав чинності 1 вересня 2013 року.
Для визначення обсягу контрольованих операцій враховується вартісний показник усіх операцій окремо з кожним контрагентом в цілому за календарний рік, тобто з 1 січня по 31 грудня 2013 року. У звіті за 2013 рік платник податку повинен зазначити контрольовані операції, здійснені у період з 01.09.13 по 31.12.13 року.
Більш детально про це та інші питання щодо трансфертного ціноутворення повідомлено в Узагальнюючій податковій консультації з окремих питань застосування норм податкового законодавства щодо трансфертного ціноутворення, затвердженої наказом Міністерства доходів і зборів України від 22.11.2013 № 699.

Ставки податку на додану вартість
Відповідно до ст. 193 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі – ПКУ) ставки податку встановлюються від бази оподаткування в таких розмірах:
а) 17 відсотків;
б) 0 відсотків.
П. 10 підрозділу 2 р. ХХ ПКУ встановлено, що за податковими зобов’язаннями з ПДВ, що виникли:
з 1 січня 2011 року до 31 грудня 2013 року включно ставка податку становить 20 відсотків;
з 1 січня 2014 року - 17 відсотків.

Які операції підпадають під об’єкт оподаткування ПДВ?
Відповідно до п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування є операції платників податку з: 
а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст.186 ПКУ, у тому числі операції з передачі права власності на об’єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об’єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю;
б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст.186 ПКУ;
в) ввезення товарів на митну територію України;
г) вивезення товарів за межі митної території України;
е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.
З метою оподаткування цим податком до операцій з ввезення товарів на митну територію України та вивезення товарів за межі митної території України прирівнюється поміщення товарів у будь-який митний режим, визначений Митним кодексом України.

Як визначається база оподаткування операцій в разі постачання товарів/послуг?
Відповідно до п. 188.1 ст. 188 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості (у разі здійснення контрольованих операцій - не нижче звичайних цін, визначених відповідно до ст. 39 ПКУ) з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб’єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів), а також збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв’язку).
До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв’язку з компенсацією вартості товарів/послуг.
До бази оподаткування включаються вартість товарів/послуг, які постачаються (за виключенням суми компенсації на покриття різниці між фактичними витратами та регульованими цінами (тарифами) у вигляді виробничої дотації з бюджету та/або суми відшкодування орендодавцю - бюджетній установі витрат на утримання наданого в оренду нерухомого майна, на комунальні послуги та на енергоносії), та вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо отримувачем товарів/послуг, поставлених таким платником податку.
У випадках, передбачених статтею 189 ПКУ, база оподаткування визначається з урахуванням положень ст. 189 ПКУ.

За яких умов юридичні особи можуть бути платниками ФСП?
Отримати статус платника ФСП можуть юридичні особи:
- які займаються виробництвом сільськогосподарської продукції та/або розведенням, вирощуванням та виловом риби у внутрішніх водоймах (озерах, ставках та водосховищах) та її переробкою на власних чи орендованих потужностях, у тому числі власновиробленої сировини на давальницьких умовах, та здійснюють операції з її постачання;
- мають у наявності об’єкт оподаткування, зокрема, площі сільгоспугідь (ріллі, сіножатей, пасовищ та багаторічних насаджень),та/або землі водного фонду (внутрішніх водойм, озер, ставків, водосховищ);
- у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік перевищує 75 відсотків.

Як здійснюється процедура декларування?
Декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії.
Перелік відомостей, що підлягають внесенню до митних декларацій, обмежується лише тими відомостями, які є необхідними для цілей справляння митних платежів, формування митної статистики, а також для забезпечення додержання вимог МКУ та інших законодавчих актів.

Як визначається «мінімальний страховий внесок»?
Відповідно до п. 5 частини 1 ст. 1 Закону України від 8 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями «мінімальний страховий внесок» - сума єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця.

Легалізація трудових відносин збагатила бюджет Дніпропетровщини на 8,8 млн. грн.
У поточному році підрозділами ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області легалізовано більше 9,0 тис. найманих працівників, що майже в 3 рази більше, ніж в аналогічному періоді минулого року.
В рамках проведення контрольно-перевірочних заходів суб'єктів господарювання з питань правильності нарахування податку на доходи фізичних осіб і повноти перерахування його до бюджету, встановлені порушення по 908 суб'єктам. Додаткові надходження до бюджету склали 8,8 млн. грн.
Також проводяться перевірки в рамках обміну інформацією з підрозділами податкової міліції і слідчих органів Міндоходів області з питань легалізації заробітної плати і трудових відносин. В результаті, по 11 підприємствах встановлені втрати бюджету по податку на доходи фізичних осіб у розмірі 19,2 млн.грн., порушені кримінальні справи.
Окрім цього, знаходяться у відпрацюванні 6 матеріалів порушників податкового і трудового законодавства.

Через Дніпропетровську митницю Міндоходів проходить майже 90 відсотків імпорту
Основні країни - імпортери, продукція яких надходить до Дніпропетровського регіону: Росія, Китай, Німеччина, Польща, Туреччина та Австрія. На ці країни припадає майже 90 відсотків всього імпорту, що проходить через Дніпропетровську митницю Міндоходів.
Більше 43 відсотків імпорту надходить з країн ЄС до Дніпропетровської області, 28 відсотків – з країн СНД, 18 відсотків – з країн Азії і 11 відсотків з інших регіонів.
В той же час, Дніпропетровська митниця Міндоходів – експортоорієнтована. З початку 2013 року експорт товару через Дніпропетровську митницю Міндоходів перевищив імпорт більш ніж на 2 мільярди гривень. Основні країни, куди направляються експортовані товари з Дніпропетровського регіону - Росія, Китай, Польща, Азербайджан, Білорусь та Чехія. А товари, що вивозяться з Дніпропетровської області - руда, шлак, метали та вироби з них.

Уряд продовжує курс на євроінтеграцію, - Олександр Клименко
Євроінтеграція була і залишається найголовнішим пріоритетом для українського уряду. Про це заявив Міністр доходів і зборів Олександр Клименко під час зустрічі зі студентами Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі.
„Сьогодні всі боряться за мрію. Мрія – це прекрасно. Але ми маємо розуміти, що підписати документ не складно, складнощі починаються потім. Саме тому ми розмовляємо мовою економічного прагматизму, а не емоціями. Необхідно зробити так, щоб ми, українці, отримали найбільше переваг не шляхом втрат, а шляхом здобутків. Наш бізнес має бути конкурентним і  на зовнішніх ринках, і на внутрішньому”, – підкреслив Міністр.
За словами Олександра Клименка, робота з ЄС не закінчена. Навпаки, напрацьовуються технічні параметри, проведені значні реформи в усіх сферах, у тому числі у податковій та митній, що входять до компетенції Міністерства.  Зокрема, зараз Міндоходів працює над запровадженням уповноваженого економічного оператора.
Водночас, відповідаючи на запитання студентів щодо роботи безпосередньо Міндоходів та наповнення бюджету, Міністр запевнив, що відомство працює у звичайному режимі, а всі відрахування до бюджету стабільні.
„Завдання Міністерства – це стабільна та систематична робота. Ми не маємо права на помилку. Світова економіка дуже вразлива, а наша економіка теж залежить від цих коливань. Тим більше, що сьогодні ми спостерігаємо і певні внутрішні ризики. Саме тому економічний блок уряду сьогодні робить усе, щоб ці ризики мінімізувати”, - зазначив Олександр Клименко.

У Дніпропетровській області ведеться постійний контроль за дотриманням законів при реалізації підакцизних товарів
За словами в.о. начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області С.А. Ревенка протягом 2013 року управлінням контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління Міндоходів в Дніпропетровській області видано 10 835 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами, з них більше 5 800 ліцензій - на право торгівлі алкогольними напоями і майже 6 тисяч ліцензій - на право торгівлі тютюновими виробами. Всього в області діє 11 817 ліцензій на право роздрібної торгівлі підакцизними товарами
Відповідно до Закону України від 19 грудня 1995 року «Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» ліцензія на роздрібну торгівлю може анулюватися згідно з письмовим розпорядженням.
Ліцензія, відповідно до законодавства, анулюється після особистого вручення такого письмового розпорядження. У випадку, якщо суб’єкт господарювання не бажає отримувати розпорядження про анулювання ліцензії на торгівлю підакцизними товарами, спеціалісти управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизними товарами складають Довідку «про неможливість вручення розпорядження про анулювання ліцензій» та розміщують розпорядження про анулювання ліцензій на дошці оголошень у приміщенні ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Сімферопольська, 17. Після цього ліцензія вважається недійсною.
З початку року в Дніпропетровській області призупинено дію 1 016 ліцензій на роздрібну торгівлю підакцизними товарами та анульовано 1 314 ліцензій

В Дніпропетровській області з початку року легалізовано роботу майже 10 тисяч найманих працівників
Одним з найбільших ресурсів наповнення місцевих бюджетів є податок на доходи фізичних осіб, який повинен сплачувати кожен працюючий громадянин України.
За словами виконуючого обов’язки начальника Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області С.А. Ревенка органи Міндоходів Дніпропетровської області постійно проводять роботу з легалізації робітників, які працюють без належного оформлення трудових відносин.
«З початку року фахівцями органів Міндоходів Дніпропетровської області в регіоні виявлено більше 9 тисяч 600 громадян, що працювали без належного оформлення трудових правовідносин з роботодавцями.
Після проведення відповідної роботи всі вони були оформлені на роботу офіційно.
Тож майже десять тисяч найманих працівників в Дніпропетровській області отримали соціальні гарантії, а до місцевих бюджетів співробітниками Міндоходів Дніпропетровської області додатково перераховано майже 1 мільйон 860 тисяч гривень» - сказав Сергій Ревенко.

Докладно та показово розповіли дітям про податки фахівці Міндоходів Дніпропетровщини
З початку учбового року в школах почали вивчати новий предмет - «Основи податкових знань» розроблений спільно двома міністерствами України: доходів і зборів та освіти і науки. В Дніпропетровську підручник з нового предмету було презентовано у спеціалізованій школі №23 на початку вересня, а 5 грудня зі школярами учбового закладу проведено авторський урок на тему: «Становлення та розвиток держави. Податки та їх призначення в державі».
Відкритий урок розроблено фахівцями Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області та підготовлено до викладання науковцями Дніпропетровського національного університету та Дніпропетровської національної металургійної академії України.
Перший авторський урок про значення та історію податків, роль податків у становленні держав, їх призначення у суспільстві провела заступник начальника Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області Лілія Куришко у комунальному закладі освіти «Спеціалізована багатопрофільна школа №23 з поглибленим вивченням англійської мови» Дніпропетровської міської ради.
Дітям не лише в цікавій формі розказали про роль податків у державі, але й, для кращого запам’ятовування матеріалу, проілюстрували розповідь змістовними слайдами. Крім цього, дітям від Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області презентували фірмові галстуки та значки з символікою Міністерства доходів і зборів України.
Співпрацю Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області і керівництва комунального закладу освіти «Спеціалізована багатопрофільна школа № 23 з поглибленим вивченням англійської мови» Дніпропетровської міської ради буде продовжено і далі. Вже заплановано проведення для школярів екскурсії до Центру обслуговування платників державної податкової інспекції у Бабушкінському районі міста Дніпропетровська, під час якої школярам на практиці буде показано роботу органів Міндоходів з платниками. 

Електронні ключі від Міндоходів видаватимуться користувачам Єдиних та Державних реєстрів Мін’юсту
Акредитований центр сертифікації ключів, який діє при Міндоходів, надаватиме безкоштовні сертифікати користувачам Єдиних та Державних реєстрів Міністерства юстиції України. Для отримання цифрового підпису громадянам необхідно звернутися до пунктів реєстрації користувачів центру. На сьогодні в Україні функціонує 104 таких пункти.

Три вівчарки і лабрадор на здійсненні митного контролю Дніпропетровщини
Службові собаки Дніпропетровської митниці Міндоходів працюють на всіх напрямках роботи на рівні інспекторів-кінологів та вдосконало приймають участь у процесі митного контролю, можуть самостійно виявляти порушення митного законодавства.
І як доказ, за допомогою службових собак в 2013 році проведено 71 митний огляд, обстежено 43 вантажних авто та 291 міжнародне експрес-відправлення.
Також, службові собаки задіяні майже в 92% всіх авіарейсів! Використання природних здібностей собак послужило застереженню випадків контрабанди і митних правопорушень на митних постах Дніпропетровської митниці Міндоходів у проведенні 8 сумісних заходів з правоохоронними органами.
Крім того, за останні три з половиною місяці 2013 року в зоні діяльності у пунктах пропуску "Дніпропетровськ – аеропорт" та "Кривий Ріг – Аеропорт" Дніпропетровської митниці Міндоходів виявлено 12 порушень митних правил, де в 9 випадках предметами правопорушення були культурні цінності.
Тож, в роботі кінологічної команди Дніпропетровської митниці Міндоходів під час огляду ручної кладі та багажу громадян, міжнародних поштових та експрес-відправлень застосувуються не лише технічні та спеціальні засоби, а і участь службових собак.

Звернення Міністра доходів і зборів України Олександра Клименка з приводу Міжнародного дня боротьби із корупцією
 Шановні колеги та співвітчизники!
9 грудня, коли в усьому світі відзначається Міжнародний день боротьби з корупцією, я хочу ще раз підкреслити – нульовий принцип терпимості до корупційних проявів став одним з основних принципів у роботі Міністерства доходів і зборів України.
Повірте, мене особисто, як людину і громадянина нашої держави, керівника 56-тисячного колективу, факти  корупції у нашому суспільстві не просто засмучують, а викликають обурення. Особливо, коли я чую від інвесторів, представників бізнесу, що в Україні не можна цивілізовано вести бізнес через високі корупційні ризики. Тому колектив Міністерства сьогодні налаштований на те, щоб змінити це сумне реноме.
Було прийняте принципове рішення підійти до питання боротьби з проявами корупції всебічно та системно. За допомогою експертів світового рівня була створена антикорупційна стратегія Міністерства, яка охоплює усі етапи роботи – від профілактики до виявлення та реагування на факти корупції.  Ми ставимо собі на меті заздалегідь усунути причину службових правопорушень, а не просто боротися з наслідками.
Тому ми плануємо, по-перше, надалі розвивати електронні сервіси, максимально скорочувати персональні контакти між платниками та фахівцями Міндоходів. Необхідним кроком у цьому напрямі вважаю запровадження дистанційних електронних перевірок,  подальший розвиток електронних сервісів для подання електронної звітності.
По-друге, ми максимально автоматизуємо процеси всередині Міністерства, щоб звести до мінімуму ймовірність неправомірного використання службового становища окремими працівниками.
По-третє, постійно йде робота з колективом. Незабаром запрацює новий підрозділ Міністерства – Департамент службової етики, на який буде покладена функція внутрішнього аудиту, контролю за тим, як наші співробітники дотримуються професійних та етичних стандартів. У серпні був прийнятий спеціальний кодекс етичної поведінки співробітника Міністерства. Крім того, персональна відповідальність за мікроклімат у колективі, за формування негативного ставлення до корупційних проявів покладена на кожного керівника в кожному регіоні.
Не менш важливу частину нашої антикорупційної стратегії складає взаємодія з суспільством. Я щиро вдячний тисячам небайдужих  громадян, які допомагають нам виявляти проблемні моменти у колективі та попереджати правопорушення. Кожна четверта скарга на неправомірні дії працівників Міндоходів надійшла через інтерактивний сервіс «Пульс». У цьому році ми отримали через цей сервіс 260 повідомлень про службові правопорушення, бездіяльність чи перевищення повноважень з боку наших співробітників, з них 32 повністю або частково підтвердилися. У цих випадках ми були безапеляційні у прийнятті кадрових рішень.
Підрозділами внутрішньої безпеки Міністерства за 11 місяців 2013 року було в цілому проведено більше трьох тисяч службових розслідувань, притягнено до дисциплінарної відповідності тисячу співробітників, 130 порушників було звільнено.
Вважаю, що боротьба з корупцією – це завжди вулиця з двостороннім рухом. Відчувати свою відповідальність мають не тільки державні службовці, а й ті громадяни, які прагнуть таким чином  вирішити своє питання в обхід закону.
Якщо ми, українці, усвідомлюємо себе європейською нацією, то ми повинні прийти до абсолютного відторгнення корупції на рівні суспільної свідомості. І я вірю, що це можливо.

Відтепер довідку про відсутність податкового боргу можна отримати "електронкою"
Це передбачено у новому порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, який затверждено Міністерством доходів і зборів України.
Згідно з документом, для отримання такої довідки платнику податків необхідно звернутися з відповідною заявою до органу доходів і зборів за основним місцем свого обліку.
Після отримання заяви Міндоходів проводить перевірку наявності або відсутності у платника податкового боргу як за основним місцем обліку, так і за неосновним (платник окремого податку).
Довідка (або відмова в її наданні) видається безкоштовно в паперовому або електронному вигляді протягом 5 робочих днів від дня отримання такої заяви. Крім того, отримати довідку можна у Центрах обслуговування платників податків.
Дійсна довідка протягом 10 календарних днів. Тому у разі необхідності по закінченню 10-денного терміну платнику потрібно повторно ініціювати її видачу.
Детальніше ознайомитися з наказом Міндоходів, а також із затвердженими формами довідки та заяви можна на веб-порталі Міндоходів за посиланням http://minrd.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/62931.html.

Страхове відшкодування за рухоме майно, яке потрапило в ДТП, оподатковується
Сума страхового відшкодування, яка перерахована страховою компанією банку в рахунок погашення кредиту ФО за придбане рухоме майно, яке потрапило в ДТП, включається до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу цієї фізичної особи та оподатковується на загальних підставах.
У такій ситуації умовами договору страхування рухомого майна, яке придбано фізичною особою у кредит, передбачено, що вигодонабувачем у разі настання страхового випадку є банк. Сума страхового відшкодування перераховується страховою компанією банку, який за рахунок своїх коштів погашає частину кредиту платника податку. У цьому випадку банк надає фізичній особі додаткове благо у вигляді погашення частини кредиту. Банк повинен виконати усі функції податкового агента, встановлені Податковим кодексом.
Детально про це питання роз’яснено в  Узагальнюючій  податковій консультації щодо оподаткування сум страхового відшкодування, які при настанні страхового випадку із предметом застави (автомобілем) виплачуються страховою компанією за договором банку - вигодонабувачу, а не фізичній особі, що одержала в банку кредит під такий автомобіль, затвердженій наказом Міндоходів від 22.11.2013 №701.

Міндоходів не перевірятиме малий та середній бізнес у 2014 році
Мораторій на перевірки малого та середнього бізнесу буде подовжено у 2014 році. Про це заявив Міністр доходів і зборів України Олександр Клименко сьогодні, 11 грудня, під час зустрічі з більше ніж 400 підприємцями та експертами, присвяченій обговоренню питань спрощеної системи оподаткування.
„Мораторій на перевірки малого та середнього бізнесу буде подовжено. Ця ініціатива була висунута бізнесом, і ми її підтримали. Впевнений, що цей крок надасть підприємцям, які працюють на спрощеній системі оподаткування, стимули для зростання та розвитку, що, у свою чергу, сприятиме збільшенню відрахувань до бюджету”, – наголосив Олександр Клименко.
Міністр також підкреслив, що спрощена система оподаткування виправдала себе як з точки зору зростання підприємницької ініціативи, так і з точки зору надходжень до бюджету.
За словами Міністра, сьогодні на спрощеній системі працюють майже 1,5 млн. суб’єктів господарювання. Тільки за останній рік новими платниками єдиного податку стали  більше 62 тисяч підприємців. Найбільш інтенсивно - на 23% - протягом року збільшувалася кількість підприємців третьої групи, на якій зараз працюють майже 300 тисяч платників.
„Враховуючи ті побоювання, які висловлював бізнес під час податкового майдану, вважаю це показовим результатом вірності прийнятих два роки тому рішень. І хоча податки і збори від малого і середнього бізнесу сьогодні забезпечують біля 2% від загальних надходжень до бюджету,  ми високо цінуємо ваш внесок в національну економіку ”, – зазначив Олександр Клименко.
Міністр запевнив, що робота над дерегуляцією, спрощенням податкових і митних процедур для малого і середнього бізнесу продовжиться й у наступному році.
Зокрема, з 2014 року підприємці, що працюють на спрощеній системі оподаткування, отримають можливість ведення в електронному вигляді книг обліку доходів і  витрат. Це дозволить автоматично,  на  підставі даних  книги  подавати податкову звітність в режимі онлайн. Окрім цього, з 1 січня підприємці - «спрощенці» першими зможуть оцінити переваги такої новації як сервіс електронних перевірок.  Ця процедура дозволить проводити аудит бухгалтерської звітності дистанційно, не відволікаючи підприємця від його основної діяльності.  З 2015 року цю можливість отримають всі представники малого та середнього бізнесу, а з 2016 року – й інші платники податків.

Міндоходів не отримувало жодних команд щодо блокування будь-якої допомоги, яка надходить на митну територію України
Міністерство доходів і зборів України повідомляє, що інформація, яка поширюється опозиційними політиками у ЗМІ, щодо нібито команди про блокування будь-яких поставок вантажів продовольства, у т.ч. і на Євромайдан, а також фіксування дипломатів, які приїжджають з-за кордону, не відповідає дійсності.
Міністерство доходів і зборів працює у законодавчому полі. Всі процедури під час розмитнення товарів відбуваються виключно у рамках чинного законодавства.
У разі наявності інформації щодо корупційних дій працівників Міндоходів радимо звертатися на інтерактивний сервіс „Пульс” за номером (044) 284-00-07.

Міндоходів закликає благодійні організації до спільного вирішення проблемних питань
Міністерство доходів і зборів України, усіляко підтримуючи розвиток сфери благодійництва в Україні, в межах своєї компетенції прагне створити  максимально сприятливі умови для роботи благодійних організацій і фондів у нашій державі.
У зв’язку з цим звертаємося до усіх зацікавлених організацій та приватних осіб з проханням сформулювати основні проблемні моменти податкового і митного характеру, які виникають під час здійснення благодійницької діяльності в Україні, з метою їх подальшого аналізу фахівцями Міністерства та спільного пошуку шляхів врегулювання.
Очікуємо на Ваші пропозиції протягом двох тижнів на електронну адресу gromada@minrd.gov.ua.

Шановні громадяни та представники бізнесу
Геннадій Ткачук звертаючись до громадян та представників бізнесу, подякував за сумлінне виконання своїх громадських обов’язків зі сплати податків, що дозволяє державі виконувати свої соціальні функції. За словами начальника Нікопольської ОДПІ за першу декаду грудня до бюджету усіх рівнів більше 18 мільйонів гривень.
«Шановні Нікопольчани та представники бізнесу! Я висловлюю вам щиру подяку за свій громадський обов’язок що сумлінно сплачуєте податки, дозволяючи державі систематично виплачувати пенсій, стипендій, соціальні допомоги», - підкреслив Геннадій Ткачук. Ми працюємо у штатному режимі. Структурні підрозділи органів Міністерства продовжують у повному обсязі виконувати свої функції з адміністрування податків, зборів і митних платежів.
Нагадую, що при Нікопольській ОДПІ працює Акредитований центр сертифікації ключів, який працює з 9.00 до 18.00, крім суботи та неділі.
Ви можете безкоштовно отримати ключі електронного цифрового підпису, термін дії яких 2 роки, в Акредитованому центрі кабінет 112 (тел. 2-23-18).
Бажаючим, буде надано консультації та практична допомога.
Необхідно зазначити, що звітність може надсилатись до органів Міндоходів України засобами телекомунікаційного зв’язку як у робочі часи, так і після 18-ї години, у вихідні та святкові дні, а також дистанційно не тільки з офісу, але і з власної квартири, будинку, Інтернет – кафе або з будь – якого місця з доступом до мережі Інтернет.
За довідками звертатися за тел. 2-50-83 або 4-64-29.

Категория: Город | Просмотров: 949 | Добавил: admin | Теги: області, Міндоходів, ОДПІ, інформує, Дніпропетровській, Нікопольська
Всего комментариев: 0
avatar