Главная » 2014 Февраль 8 » Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує
12:21 Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує | |
За січень звітного року бізнес Нікопольщини поповнив казну на 47 млн.грн. Про це повідомив начальник Нікопольської ОДПІ Геннадій Ткачук. За його словами за січень 2014 року податківці Нікопольщини спрямували до бюджетів всіх рівнів 47 млн. гривень. Зокрема, в січні 2014 року до загального фонду держбюджету від платників Нікопольщини надійшло 8,2 млн. гривень. Найбільшу питому вагу у структурі податкових зборів, як і раніше, мають два податки – ПДВ – 5,8 млн. грн. та податок на прибуток – 2,1 млн. гривень. Місцевий бюджет у січні 2014 року отримав 38,9 млн.гривень. Основними джерелами наповнення місцевого бюджету є податок з доходів фізичних осіб, плата за землю та єдиний податок. Начальник Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Геннадій Ткачук зазначив, що головним завданням Міністерства доходів і зборів України є забезпечення прогнозованого, ритмічного і стабільного наповнення державного та місцевого бюджетів. Робота Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області націлена на розвиток та зміцнення партнерських відносин з представниками бізнесових структур району. Конструктивна співпраця з платниками податків на засадах довіри та взаємодопомоги, покращення якості їх обслуговування, зниження адміністративного тиску, сприяють наповненню бюджетів та забезпеченню соціального захисту громадян. Організація роботи за напрямом доступу до публічної інформації в Нікопольській ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Протягом 2013 року до Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області не надходило письмових запитів на інформацію, що у порівнянні з аналогічним періодом 2012 року менше на 5 одиниць. Організація роботи з розгляду звернень громадян у Нікопольській ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Загальна кількість письмових звернень громадян, що надійшли до Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області протягом 2013 року складає 74 письмове звернення, в тому числі: 63 заяви (85,1 %) та 11 скарг (14,9 %), що на 15 одиниць більше на порівняно з 2012 роком (59 звернень). В переважній більшості звертались громадяни, соціальний стан яких не визначено, з питань: інформування про ухилення від сплати податків; проведення контрольно–перевірочної роботи; питання фінансового забезпечення працівників (в.т.ч. колишніх); оподаткування доходів з фізичних осіб; плати за землю (земельний податок, а також орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності) тощо. Всього протягом 2013 року фахівцями структурних підрозділів Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області розглянуто 74 звернень від загальної кількості письмових звернень громадян, з яких: на 35 звернень або 47,3 % від загальної кількості розглянутих звернень громадян – вирішено позитивно; 22 звернення або 29,7 % – заявникам надано роз’яснення; 2 звернення або 2,7 % – направлено до правоохоронних органів; 4 звернення або 5,4 % переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»; 10 звернень або 13,5 % не підлягають розгляду відповідно статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 1 звернення або 1,4 % - відмовлено у задоволенні. Протягом січня - грудня 2013 року до Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській не надійшло жодного повторного звернення. Тематика найбільш суспільно значущих проблем, зазначених у письмових зверненнях громадян протягом 2013 року в більшості стосувалося питань: проведення перевірок діяльності суб’єктів господарювання юридичних та фізичних осіб (42 %.); оподаткування доходів підприємницької діяльності (7 %); праці і заробітної плати (18 %); податку на доходи фізичних осіб (7%) тощо. Особистий прийом громадян посадовими особами Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській Всього протягом 2013 року через приймальню громадян органів ГУ Міндоходів області проведено 6 особистих прийомів громадян. Під час проведення особистих прийомів розглянуто 6 заяв: на 6 – дано роз'яснення. Аналіз тематики порушених на особистому прийомі питань свідчить, що найпроблемнішими все ще залишаються питання: оподаткування доходів, отриманих від підприємницької діяльності; податку на додану вартість; оподаткування доходів фізичних осіб; плати за землю (земельний податок, а також орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності), тощо. Організація роботи щодо надання послуг платникам податків та громадянам фахівцями структурних підрозділів Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській в центрах обслуговування платників податків Як зазначила Вікторія Радецька у головному офісу Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області створено та працюють 3 ЦОП, в тому числі 2 у Орджонікідзевському та Марганецькому відділеннях. Нікопольською ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області забезпечується обслуговування всіх, звернувшихся до ЦОП платників - суб'єктів господарської діяльності як фізичних, так і юридичних осіб, а також фізичних осіб - громадян, які сплачують податки (земельний, при одержанні спадщини, збір за першу реєстрацію транспортних засобів тощо) з питань адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг, які надаються фахівцями структурних підрозділів з дотриманням етики поведінки державного службовця та культури спілкування. Всього у 2013 році кількість наданих адміністративних послуг платникам податків становить 19,3 тис., у тому числі через ЦОП – 13,5 тис та кількість наданих інформаційно-консультативних послуг платникам податків становить 198,4 тис., у тому числі через ЦОП – 142,7 тис. Вікторія Радецька наголосила, що усі консультативні, інформаційні та адміністративні послуги відвідувачам надаються своєчасно та безкоштовно. На Дніпропетровщині розпочато місячник легалазації трудових правовідносин У медіа-центрі «ДНІПРО ПОСТ» заступник начальника головного управління Міндоходов в Дніпропетровській області Ігор Ломако розповів про місячник легалізації трудових правовідносин. "Місячник по легалізації трудових відносин – це кампанія, яка проходить не раз в місяць і не від випадку до випадку. Це постійна робота. У вересні 2013 року було зареєстровано більше 3 тисяч трудових місць, на яких вже працювали незареєстровані працівники. Нинішній місячник проводиться з 3 лютого поточного року. Протягом цього місяця подовжується робочий день наших Центрів обслуговування платників. Ми створюємо всі пільгові умови для того, щоб люди могли прийти в свій зручний час" - зазначив Ігор Ломако. Міндоходівці Дніпропетровщини допомогли офіційно працевлаштуватися майже 11 тисячам громадянам На протязі 2013 року фахівцями територіальних органів Міндоходів у Дніпропетровській області виявлено 10774 найманих робітників, які працювали без трудових книжок. Після укладання цими працівниками офіційних трудових угод з роботодавцями, донарахована сума податку на доходи фізичних осіб склала понад 2,1 млн. грн. Разом з тим, в минулому році міндоходівці переконали 3783 роботодавців Дніпропетровщини дотримуватися гарантій в оплаті праці, тобто підняти зарплату до мінімального рівня, визначеного українським законодавством. Додаткові надходження в місцевий бюджет склали біля 8,0 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб. Окрім того, разом з органами прокуратури, міністерства внутрішніх справ у 2013 році встановлено 42 порушення трудового законодавства, у тому числі 36 пов'язаних із виплатою заробітної плати «у конвертах». У результаті порушено кримінальні справи: 15 за статтею 212 та 27 за статтями 172, 175, 364 Кримінального Кодексу України. Донарахована сума податків склала близько 22,0 млн. грн., у тому числі податку на доходи фізичних осіб - 2,7 млн. грн. «Одним із основних напрямків роботи органів Міндоходів Дніпропетровського регіону по збільшенню надходжень податку на доходи фізичних осіб – є виведення заробітної плати з „тіні” та забезпечення її виплати на рівні не нижче встановленого законодавством мінімуму», - наголосив заступник начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Ігор Ломако. Особиста зустріч керівників органів Міндоходів Дніпропетровської області з представниками бізнес-спільноти Дніпропетровщини З метою оперативного вивчення актуальних питань регулювання діяльності суб’єктів господарювання, що належать до компетенції територіальних органів Міндоходів 05 лютого 2014 року об 15.00 у приміщенні ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Сімферопільська, буд. 17-А, відбудеться особиста зустріч начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Вадима Куслія, начальника Дніпропетровської митниці Міндоходів Олександра Лєдника та заступника начальника - начальника слідчого управління фінансових розслідувань Максима Силакова з представниками бізнес-спільноти Дніпропетровської області. Запрошуємо всіх прийняти участь у заході. З питань акредитації звертатися за телефонами: 0508212555, Осипова Манушак Валеріївна, заступник начальника - начальник відділу медіа супроводження інформаціїйно-комунікаційного управління ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області. 0679206380, Лагно Станіслав Анатолійович, головний державний інспектор відділу медіа-супроводження інформаціїйно-комунікаційного управління ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області. Доопрацьовано "Електронний кабінет платника податків" ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області повідомляє, що Міністерством доходів і зборів України доопрацьовано програмне забезпечення "Електронний кабінет платника податків" в частині накладання електронного цифрового підпису та шифрування окремими сертифікатами. Оновлено програмне забезпечення для подання звітності На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.10.2013 №809-р "Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції створення та функціонування автоматизованої системи "Єдине вікно подання електронної звітності" для надання можливості формування звітності до Пенсійного Фонду України, Державної служби статистики України та безпосередньо до Міністерства доходів і зборів України, а також накладання електронного цифрового підпису та шифрування електронних документів, Міністерством доходів і зборів України впроваджено в дослідну експлуатацію доопрацьоване програмне забезпечення «Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності"». В даному програмному забезпеченні реалізовано: - формування звітності до Державної служби статистики України; - формування звітності безпосередньо до Міністерства доходів та зборів України; - накладання електронного цифрового підпису та шифрування електронних документів. Оновлення від 27.01.14: В програмному забезпеченні впроваджено: - формування звітності з Єдиного соціального внеску до Пенсійного Фонду України; - формування "Договору про визнання електронних документів" в електронному вигляді. Програмне забезпечення розміщене за адресою: Головна> Електронна звітність> Платникам податків про електронну звітність> Програмне забезпечення> Дослідна експлуатація.«Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності"» Звертаємо увагу, що подання звітності в електронному вигляді унеможливлює ручне втручання в процес обробки та прийняття звітності. На Дніпропетровщині триває операція «Акциз - 2014» Для активізації боротьби з розповсюдженням фальсифікованої та недоброякісної продукції на території нашої країни з 24 січня поточного року Міндоходів розпочато широкомасштабну операцію «Акциз-2014». Сьогодні найбільш розповсюдженими схемами контрабанди тютюнових виробів є їх транзит через територію України на адресу неіснуючих або фіктивних фірм-нерезидентів, переміщення через кордон України з приховуванням від митного контролю за допомогою маскування під інші товари, а також поза митними пунктами. За словами фахівців ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області, результатом проведеної спецоперації „Акциз-2014” стане значне зниження тіньового сегменту ринку підакцизної продукції, що, у першу чергу, підтримає наших легальних працівників та збільшить надходження грошових коштів до бюджету країни. У 2013 році Україна експортувала зерна на 6 млрд. доларів За даними Міндоходів, обсяг експорту зерна Україною у 2013 році у грошовому еквіваленті склав 6,4 млрд. доларів. Традиційно, країни-партнери цікавила у першу чергу кукурудза та пшениця, яких за рік було експортовано на загальну суму 5,7 млрд. доларів, що відповідає 89% всього експорту зерна. Лідируючі позиції серед країн експорту зайняли Єгипет (1 млрд. доларів), Іспанія (543,3 млн. доларів), Саудівська Аравія (355,8 млн. доларів) та Іран (334,1 млн. доларів). У той же час, імпорт зернових у грошовому еквіваленті склав 306,5 млн. доларів. На першому місці в імпорті також опинилась кукурудза, її імпортовано в Україну на 255,1 млн. доларів. Другу позицію в рейтингу зайняв рис, імпорт цієї культури у минулому році склав трохи більше 39 млн. доларів. Найбільші поставки здійснювались з Франції (68,4 млн. доларов), Угорщини (66,9 млн. доларів), Пакістану (13,2 млн. доларів) та В`єтнаму (11,4 млн. доларів.). 2 млн. грн. коштувала двом підприємствам неправдива інформація про різноманітні дрібниці Факт невідповідності заявлених даних про товар встановили оперативники Міндоходів у зоні діяльності митного поста „Столичний” Київської міжрегіональної митниці. Так під час переогляду п`яти вантажних автомобілів, що прямували в Київ, працівники Міндоходів знайшли у них безліч різноманітних товарів широкого вжитку, як то портативні автомийки, пластикові вироби, дитячі іграшки в асортименті, посуд, мілку побутову техніку, тощо. Однак наявний вантаж зовсім не співпадав з інформацією про нього, зазначеною в наданих для перевірки документах. Зокрема, встановлено невідповідність даних щодо найменування та кількості товарів, їх ваги та вартості. За результатами перевірки двом київським суб`єктам господарювання, до яких прямували товари, було донараховано 2 млн. грн. податків та штрафних санкцій, які вже добровільно сплачені порушниками. Основні ідеї концепції реформи декларування доходів громадян обговорили в Головному управлінні Міндоходів Дніпропетровщини Ця тема стала предметом обговорення між міндоходівцями Дніпропетровщини та фахівцями Міністерства доходів та зборів України, що відбулося в режимі відеонаради 31 січня 2014 року. Під час наради директор Департаменту доходів і зборів з фізичних осіб Міністерства доходів і зборів України В’ячеслав Бусарєв підкреслив, що в Міністерстві готові вислухати всі пропозиції громадськості стосовно розроблення оптимальної для нашої країни моделі загального декларування доходів громадян. Також присутні мали можливість почути старшого менеджера компанії PriceWatherhouseCoopers Олега Шмаля, який розповів про, досліджений їхньою компанією, міжнародний досвід у галузі декларування. Саме на нього опирались при розробці української концепції. Нагадаємо, публічне обговорення концептуальних основ та елементів майбутньої системи декларування доходів можна зробити на форумі офіційного веб-порталу Міндоходів. Долучайтесь! З початку року мешканці Дніпропетровщини задекларували понад 40 млн. грн. доходів За оперативними даними, з початку 2014 року майже тисяча громадян Дніпропетровщини вже задекларували понад 40 млн. грн. доходів, отриманих у минулому році. На сьогодні у Дніпропетровському регіоні створено всі необхідні умови для того, щоб громадяни могли виконати свій конституційний обов’язок без зайвих незручностей. Практично кожний, хто звітує про доходи, отримує необхідний комплекс послуг. Міндоходівці Дніпропетровської області надають допомогу у заповненні декларацій, консультують щодо сплати податку або отримання податкової знижки. Крім того, декларацію про майновий стан і доходи можна надати і в електронній формі з дотриманням умови реєстрації електронного підпису – в режимі реального часу за допомогою електронного сервісу «Декларування он-лайн» через Інтернет. Так, завдяки цьому сервісу з початку року 105 громадян задекларували свої доходи. Також нагадуємо, що для отримання податкової знижки річну декларацію про майновий стан і доходи можна подавати протягом усього поточного року. До речі, з початку 2014 року вже 124 мешканця Дніпропетровщини задекларували податкову знижку. Загальна сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету складає більше 210 тис. грн. Надміру витрачені кошти, отримані під звіт, повертаються особі, яка їх видала Фізичній особі, яка отримала кошти на відрядження необхідно до закінчення п’ятого банківського дня після завершення відрядження подати в бухгалтерію звіт про використання виданих коштів. Це стосується і ситуації, коли фізична особа отримує кошти під звіт для виконання окремих цивільно-правових дій. За наявності надміру витрачених коштів така сума повертається платником податку в касу або зараховується на банківський рахунок особи, яка їх видала, до або під час подання зазначеного Звіту. Звіт складається платником податку (підзвітною особою), яка отримала такі кошти на підприємствах всіх організаційно-правових форм або у самозайнятої особи. Форму Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та Порядок його складання затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 24.12.2013 № 845, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 20 січня 2014 р. за №104/24881. Порядок обчислення та сплати податку на нерухомість юридичними особами Юридичні особи сплачують податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що настають за звітним кварталом. Тобто, останнім днем сплати авансового внеску з податку на нерухомість юридичними особами за IV квартал 2013 року – 29 січня 2014 року. Нагадуємо, сума авансових внесків відображається в річній податковій декларації, яка подається до 20 лютого звітного року. Таким чином, останній день подання декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки платниками податку-юридичними особами – 19 лютого 2014 року. Порядок обчислення та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, визначено ст. 265 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями. Навіть новостворені можуть бути платниками ПДВ З початку цього року право на добровільну реєстрацію платником ПДВ отримали ще й ті особи, які лише планують здійснювати господарську діяльність (без наявності будь-яких обсягів оподатковуваних операцій). Такі суб’єкти господарювання можуть подати Реєстраційну заяву (далі – Заява) про добровільну реєстрацію платником ПДВ державному реєстратору під час реєстрації бізнесу. Ця Заява є додатком до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця. Державний реєстратор передає до органу Міндоходів скановану електронну копію реєстраційної заяви одночасно з відомостями з реєстраційної картки. Відповідна норма передбачена Законом України від 24.10 2013 № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень», який набрав чинності з 1 січня 2014 року. Методи визначення митної вартості імпортованих в Україну товарів Визначення митної вартості товарів, які ввозяться в Україну відповідно до митного режиму імпорту, здійснюється за такими методами: 1. Основний – за ціною договору (контракту) щодо товарів, які імпортуються (вартість операції); 2. Другорядні: а) за ціною договору щодо ідентичних товарів; б) за ціною договору щодо подібних (аналогічних) товарів; в) на основі віднімання вартості; г) на основі додавання вартості (обчислена вартість); ґ) резервний. Основним методом визначення митної вартості таких товарів є перший метод - за ціною договору (вартість операції). Кожний наступний метод застосовується лише у разі, якщо митна вартість товарів не може бути визначена шляхом застосування попереднього методу відповідно до норм Митного кодексу України. Нагадуємо, митною вартістю товарів, які переміщуються через митний кордон України, є вартість товарів, що використовується для митних цілей, яка базується на ціні, що фактично сплачена або підлягає сплаті за ці товари. Порядок визначення митної вартості товарів регулюється розділом ІІІ Митного кодексу України. Громадські об’єднання - іноземні агенти Нікопольська ОДПІ нагадує, що громадське об’єднання, яке виконує функції іноземного агента - це таке громадське об’єднання, яке для своєї діяльності отримує грошові кошти або майно від іноземних держав, їх державних органів, неурядових організацій інших держав, міжнародних неурядових організацій, іноземних громадян, осіб без громадянства або уповноважених ними осіб, що отримують грошові кошти чи інше майно від вказаних джерел, а також бере участь, в тому числі в інтересах іноземних джерел, в політичній діяльності на території України. Такі громадські об’єднання мають звертатися до територіальних органів Міндоходів за отриманням окремої ознаки неприбуткової установи після внесення змін у їх назви. У змінених назвах має бути зазначено словосполучення, «громадська організація, що виконує функції іноземного агента». Про внесення змін до назв таких об’єднань мають бути повідомлені органи Державної реєстраційної служби та територіальні органи Міндоходів. Після цього такі громадські організації мають звернутися до органів доходів і зборів із заявою довільної форми щодо їх реєстрації за новою ознакою неприбутковості. Громадські об’єднання, які виконують функції іноземних агентів, сплачуватимуть податок на прибуток за основною ставкою податку, яка у 2014 році складає 18%. Оновлено Реєстр РРО Нікопольська ОДПІ нагадує, що з 27 грудня 2013 року оновлено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій. Реєстр доповнено однією моделлю електронного контрольно-касового аппарату – Екселліо FP-2000. Тепер загальна кількість сертифікованих приладів, запропонованих користувачам, складає 87 апаратів. Це апарати, які відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів доходів і зборів в електронній формі. З 01 січня 2014 року за неподання електронної звітності відповідно до чинного законодавства передбачено застосування штрафних фінансових санкцій. РРО у ломбарді Нікопольська ОДПІ нагадує, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок. Реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються при здійсненні торгівлі продукцією власного виробництва та наданні послуг підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, крім підприємств торгівлі та громадського харчування, у разі проведення розрахунків у касах цих підприємств, установ і організацій з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою в установленому порядку. Суб’єкт господарювання, який здійснює свою діяльність у сфері надання фінансових послуг, зокрема надання коштів у позику ломбардами, має право проводити розрахунки у касі підприємства з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою в установленому порядку, або проводити розрахункові операції із застосовуванням реєстраторів розрахункових операцій. Відповідальність за незбереження контрольної стрічки Нікопольська ОДПІ нагадує, що якщо контрольну стрічку не надруковано або не створено в електронній формі на реєстраторах розрахункових операцій або не збережено контрольну стрічку протягом трьох років, або виявлено спотворення даних про проведені розрахункові операції, інформація про які міститься на контрольній стрічці, створеній в електронній формі до суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних територіальних органів Міндоходів застосовуються фінансові санкції у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ремонт та поліпшення об’єктів основних засобів в податковому обліку Нікопольська ОДПІ нагадує, що первісна вартість основних засобів збільшується на суму витрат, пов’язаних із ремонтом та поліпшенням об’єктів основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція), що приводить до зростання майбутніх економічних вигод, первісно очікуваних від використання об’єктів у сумі, що перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів, що підлягають амортизації, на початок звітного податкового року з віднесенням суми поліпшення на об’єкт основного засобу, щодо якого здійснюється ремонт та поліпшення. Сума витрат, що пов’язана з ремонтом та поліпшенням об’єктів основних засобів, у тому числі орендованих або отриманих у концесію чи створених (збудованих) концесіонером у розмірі, що не перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів на початок звітного року, відноситься платником податку до складу витрат. Платник податків зобов’язаний віднести до складу витрат вартість ремонтів та поліпшень об’єктів основних засобів у податковому обліку у сумі, яка не перевищує 10 % сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів, що підлягають амортизації, на початок звітного податкового року, а на суму, що перевищує 10 % сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів – збільшити первісну вартість основних засобів з віднесенням суми поліпшення на об’єкт основного засобу, щодо якого здійснюються ремонт та поліпшення. Здаєте житло у найм? Подайте декларацію та сплатіть податок! Нікопольська ОДПІ нагадує, що громадяни, які надають житло у найм іншим громадянам і отримують доходи, зобов’язані сплачувати податок на доходи фізичних осіб та декларувати доходи шляхом подання декларації про майновий стан і доходи. Якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб’єктом господарювання, то особою, відповідальною за нарахування та сплату податку до бюджету, є платник податку – орендодавець, особа, яка надає житло у найм та отримує доходи. Такий орендодавець самостійно нараховує та сплачує податок до бюджету в строки, встановлені цим Податковим кодексом України для квартального звітного періоду, а саме: протягом 40 календарних днів, після останнього дня такого кварталу. Відповідно до ст.164-1Кодексу України про адміністративні правопорушення неподання або несвоєчасне подання громадянами декларацій про доходи чи включення до декларацій перекручених даних тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Несплата податку громадянами, які отримували доходи від надання житлової площі у найм іншим громадянам, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає сплаті до бюджету. Тож своєчасно подавайте декларацію про майновий стан і доходи. Ставки акцизного податку у 2014 році З 1 січня 2014 року підвищуються ставки акцизного податку на спиртові дистиляти та спиртні напої, одержані шляхом перегонки виноградного вина або вичавок винограду (коди згідно УКТ ЗЕД 2208 20 12 00, 2208 20 62 00) з 29 гривень до 32 гривень за 1 літр 100-відсоткового спирту. Також збільшуються ставки акцизного податку на тютюнові вироби згідно з УКТ ЗЕД 2402 20 90 10 „Сигарети без фільтра, цигарки” до 77,50 грн. за 1 тис. шт., за кодом товару УКТ ЗЕД 2402 20 90 20 „Сигарети з фільтром” - 173,20 грн. за 1 тис. шт. Мінімальне акцизне податкове зобов’язання становитиме 101,60 грн. за 1 тис. шт. сигарет без фільтра, цигарок та 231,70 грн. за 1 тис. шт. сигарет з фільтром. Відсоткова акцизна ставка залишається без змін – 12%. Дана норма передбачена пунктом 6 підрозділу 5 розділу XX Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями. Ставки єдиного податку Нікопольська ОДПІ повідомляє, що ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців становлять: для першої групи єдиного податку - у межах від 1 до 10 відсотків від розміру мінімальної заробітної плати; - для другої групи єдиного податку - у межах від 2 до 20 відсотків від розміру мінімальної заробітної плати. Ставки єдиного податку для інших груп платників встановлені Податковим кодексом України у відсотках від отриманого доходу: - 3% - третя, четверта групи (застосовують платники ПДВ); - 5% - третя, четверта групи (застосовують НЕплатники ПДВ); - 5%- п'ята, шоста групи (застосовують платники ПДВ); - 7% - п'ята, шоста групи (застосовують НЕплатники ПДВ); Комунальні витрати у витратах приватних нотаріусів Нікопольська ОДПІ повідомляє, що при визначенні сукупного чистого доходу приватних нотаріусів, крім витрат, перелічених у наказі ДПС України від 24.12.2012 року №1185, можуть також враховуватись витрати на: – комунальні витрати (електро-, газо-, тепло-, водопостачання) на утримання робочого місця приватного нотаріуса, у разі, якщо це нежитлове приміщення є власністю приватного нотаріуса; – сплату щомісячних членських внесків нотаріусами на забезпечення нотаріального самоврядування, відповідно до статті 16 Закону України від 02.09.1993 року №3425 «Про нотаріат». Про це зазначено в узагальнюючій податковій консультації щодо витрат приватного нотаріуса, затвердженій наказом Міністерства доходів і зборів України від 30.12.2013 №884. Чи переноситься право на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року на наступні Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься. Чи має право ФОП на податкову знижку при отриманні доходів від підприємницької діяльності згідно з нормами ПКУ? Згідно з п.166.3 ст.166 розділу IV Податкового Кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі - ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень пункту 164.6 статті 164 цього Кодексу, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати. Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки визначено у п. 166.3 ст.166 ПКУ. При цьому, відповідно до п.п.166.4.2 п.166.4 ст.166 ПКУ загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень пункту 164.6 статті 164 цього Кодексу. Згідно з п.п.14.1.48 п.14.1 ст.14 ПКУ заробітна плата для цілей розділу ІV цього Кодексу - основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом. Отже, фізична особа – підприємець не має право на податкову знижку щодо доходів, одержаних від підприємницької діяльності. Інформаційно – комунікаційний сектор
| |
Категория: Город | Просмотров: 1107 | |
Всего комментариев: 0 | |