Покров Понедельник 29.04.24, 03:17
Сайт
Главная » 2015 » Январь » 27 » Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує
07:37
Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує

Закон про податковий компроміс набуває чинності з 17 січня 2015 року

З 17 січня поточного року набуває чинності Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу», який Верховна Рада України  ухвалила 25 грудня 2014 року.

Відтепер бізнес матиме законний механізм податкового компромісу з державою, який дозволяє платникам уникнути фінансової, адміністративної та кримінальної відповідальності за заниження податкових зобов’язань з податків на прибуток та додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року.

«Цей законопроект виник у відповідь на запит бізнесу, який хоче перегорнути сторінку і почати працювати прозоро. Податковий компроміс – це не зобов’язання, а право бізнесу. Враховуючи підписання Угоди про асоціацію з ЄС і ті можливості, які вона відкриває для українського бізнесу, я переконаний, що цим інструментом скористається багато компаній», - зазначив Голова ДФС України Ігор Білоус.

Відповідно до ухваленого закону, загальна тривалість процедури досягнення податкового компромісу – до 70 календарних днів з наступного дня після подання уточнюючого розрахунку. При цьому, загальний термін, протягом якого платник може прийняти рішення про застосування процедури податкового компромісу (подання уточнюючого розрахунку або заяви), складає 90 календарних днів з дня набрання чинності цим законом.

Протягом зазначеного періоду платники за бажанням можуть подати до органів Державної фіскальної служби України уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або ПДВ  за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року, в яких визначити  суму завищення витрат, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток підприємств та/або суму завищення податкового кредиту з ПДВ та/або заяву відповідно до Закону.

ДФС, у свою чергу, протягом 10 робочих днів приймає рішення про можливість проведення перевірки або відсутність такої необхідності для підтвердження визначеної суми.

При застосуванні процедури податкового компромісу платник має сплатити 5% від суми задекларованих або визначених у податковому повідомленні-рішенні податкових зобов'язань. При цьому інші 95 відс. такої суми вважаються погашеними, а штрафні санкції та пеня не нараховуватимуться.

Відповідно до закону, процедури податкового компромісу поширюється й на випадки, коли у платника податків розпочата документальна податкова перевірка або складено акт за наслідками такої перевірки. У таких випадках платник податків за своїм рішенням може подати уточнюючі розрахунки податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість.

Крім того, якщо відносно платника податків розпочата документальна податкова перевірка або складено акт за наслідками такої перевірки, він також за власним бажанням може подати відповідні уточнюючі розрахунки податкових зобов’язань.

Уточнені та перевірені операції у періодах під час застосування податкового компромісу у подальшому платники не змінюватимуть, а контролюючий орган не перевірятиме.

Завдяки такій добровільній акції декларування недоплачених податків бізнес отримає можливість відкрито працювати, проходити аудит та залучати фінансування для розвитку своєї підприємницької діяльності.

Законом також внесено зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу і Кримінального процесуального кодексів та Кодексу адміністративного судочинства щодо звільнення платників податків від адміністративної та кримінальної відповідальності, а також встановлено можливість застосування процедури примирення сторін в рамках адміністративного судочинства при застосуванні податкового компромісу.

 

У 2014 році виявлено та упереджено фактів махінацій з ПДВ на суму майже 8 млрд. грн.

За рахунок ефективної роботи податкової міліції, зокрема – групи з викриття та припинення найбільш резонансних схем ухилення від сплати ПДВ на чолі з Першим заступником Голови ДФС України Володимиром Хоменком, у 2014 році виявлено та упереджено фактів махінацій з ПДВ на суму майже 8 млрд. грн.:

4,1 млрд. грн. – викрито фактів мінімізації ПДВ;

3 млрд. грн. – розслідується фактів розкрадання ПДВ;

823 млн. грн. – упереджено формування незаконного ПДВ.

Також торік припинено діяльність 6 «площадок», які діяли у 2013 році та І кварталі 2014 року, та 48 фірм для «обналу» та відмивання коштів.

У 2014 році співробітниками податкової міліції припинено діяльність найбільшого «конвертаційного» центру. Так, низкою фірм, підконтрольних особам, які причетні до ПАТ АКБ «Капітал», із використанням 97 фіктивних підприємств надавалися послуги зі сприяння в ухиленні від оподаткування. Тільки на рахунки одного підприємства незаконно відшкодовано податку на додану вартість на суму 1,9 млрд. грн.

Крім того, в 2014 році 0,4 млрд. гривень стягнуто до бюджету з підприємців-порушників, вигодонабувачів, які користувалися послугами «конвертаційних» центрів.

 

Юристи органів ДФС Дніпропетровщини підтвердили правові позиції в судових інстанціях на 1 мільярд 340 мільйонів гривень

Впродовж 2014 року судами усіх рівнів за участю органів ГУ ДФС у Дніпропетровській області розглянуто 6514 справ. На користь органів ДФС задоволено 4237 позовів. Правовики ДФС Дніпропетровщини захистили для казни 1 млрд. 340 млн. грн.

Крім того, з початку 2014 року у судах на розгляді знаходилось 2894 справи за позовами органів ДФС Дніпропетровської області до суб’єктів господарювання - боржників про стягнення сум податкового боргу на суму 671,8 млн. грн. З розглянутих судами у поточному році 1126 справ на суму 180,2 млн. грн., задоволені позовні вимоги у 1098 справах на суму 148,8 млн. грн.

«Підприємцям варто врахувати, що практика ухилення від сплати податків не знаходить підтримки у судах і не схвалюється співгромадянами», – зазначив керівник фіскальної служби Дніпропетровщини Василь Андрухів.

 

Понад 18 млрд. грн. єдиного внеску сплатили мешканці Дніпропетровської області в минулому році

Протягом 2014 органи фіскальної служби Дніпропетровщини забезпечили надходження єдиного соціального внеску на загальну суму 18 млрд. 254,8 млн. грн. За словами начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Василя Андрухіва, це на 933,6 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року та на 65,7 млн. грн. більше прогнозованого.

При цьому, лише у грудні минулого року платники єдиного внеску Дніпропетровського регіону перерахували на рахунки Держказначейства 1 млрд. 793,6 млн. грн., що на 132,4 млн. грн. більше, ніж в останньому календарному місяці 2013 року.

В середньому щомісяця 2014 року страхувальники Дніпропетровщини сплачували більше 1,5 млрд. ЄСВ.

 

В минулому році місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали 1,9 млрд. грн. плати за землю

Власники та орендарі земельних ділянок Дніпропетровської області в 2014 році поповнили місцеві бюджети майже на 1 млрд. 913 млн. грн. При цьому 1 млрд. 750 млн. грн. сплачено юридичними особами і 163 млн. грн. – фізичними особами. Фактичні показники 2013 року перевищено майже на 150 млн. грн.

Орендна плата за користування землею та земельний податок є одним з вагомих джерел наповнення місцевих скарбниць області і становить понад 17% до їх загальних надходжень.

«Позитивна динаміка у зборі плати за землю з одного боку є свідченням сумлінного ставлення платників області до виконання свого обов’язку щодо сплати податків, а з іншого є результатами спільних зусиль з місцевою владою регіону в напрямі легалізації земельних відносин», – відзначив начальник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Василь Андрухів.

 

Керівництвом ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено прес-конференцію

Голова комісії з реорганізації ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області, заступник начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Ігор Ломако провів прес-конференцію в інформаційному агентстві "МОСТ-ДНЕПР" щодо сплати податку на нерухомість фізичними особами у 2015 році за ставками, які діяли в 2014 році.

"Фізичні особи у 2015 році будуть сплачувати податок на нерухомість за 2014 рік за ставками, які діяли у 2014 році протягом 60 календарних днів з дня отримання повідомлення рішення від органу ДФС. Оподатковуватися будуть квартири площею від 120 кв.м, а будинки від 240 кв.м. У 2016 році фізичні особи будуть сплачувати податок за 2015 за ставками, встановленими органами місцевого самоврядування. Зокрема, база оподаткування квартири зменшується на 60 кв.м, будинку - на 120 кв.м. У разі одночасного перебування у власності платника податку різних типів об'єктів житлової нерухомості база оподаткування зменшується на 180 кв.м.", - зазначив Ігор Ломако.

Крім того, він відмітив, що відповідно до п. 3 р. ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України №77, із 1 січня 2015 року при нарахуванні зарплати (доходів) фізособам та/або при нарахуванні винагороди за цивільно-правовими договорами ставки ЄСВ, установлені ч. 5 ст. 8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2014 р.№2464-VI для платників ЄСВ, визначених в абзацах 2 і 3 п. 1 ч. 1 ст. 4 застосовуються із коефіцієнтом 0,4 (за винятком випадків, визначених ч. 5 ст. 8 Закону про ЄСВ), якщо платником виконуються відповідні умови.

"З 01.01.2015 р. до платників акцизного податку віднесли осіб - суб’єктів господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів. Базою оподаткування є вартість (із ПДВ) підакцизних товарів, що реалізовані.

Для таких підакцизних товарів, що реалізовуються в роздрібній мережі, ставки податку встановлюються за рішенням сільської, селищної або міської ради у відсотках від вартості (із ПДВ), у розмірі 5%." - акцентував Ігор Ломако.

 

Керівництво ГУ ДФС у Дніпропетровській області на засіданні Дніпропетровської областної ради

Про новий порядок формування бюджету та використання податкових нововведень для керівників громад Дніпропетровщини йшлося під час проведення прес-конференції 20 січня 2015 року у Дніпропетровській обласній раді.

Присутній на зустрічі з представниками самоврядування Дніпропетровщини заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ігор Ломако зазначив, що у Бюджетному і Податковому кодексах України введено нові зміни, а також довів громадяням, що ставки за новими податками будуть доступними.

«Ми хочемо поговорити з людьми, які відповідають за бюджетне формування в районах і області про ті нововведення, які відбулися в Бюджетному і Податковому кодексах. Змін багато, вони цікаві, особливо ті, які стосуються місцевих бюджетів. Безліч питань викликає податок на нерухомість. Хочу заспокоїти: фізичні особи будуть платити податок на нерухомість по ставках минулого року. На сьогоднішній день потрібно шукати компроміс, адже ставки невеликі - максимум 2% від мінімальної зарплати, а це 24 грн. На добавок до всього вводиться пільга - 60 кв. м для квартири і 120 кв. м. для приватних будинків», - зазначив Ігор Ломако.

Також, він зауважив, що на сьогодні найбільш актуальними для податківців є питання декларування нерухомості юридичними особами та декларування доходів громадянами, які вони отримували у минулому 2014 році.

 

ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

посадовими особами Нікопольської ОДПІ

ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області

Дні прийому

Прізвище, ім’я, по батькові, посада

Часи прийому

Понеділок

Джавун Володимир Володимирович

В.о. начальника Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

14.00 – 15.00

Руденко Андрій Іванович

т.в.о. начальника ОУ Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

 

10.00 -13.00

Гапич Ірина Віталіївна

начальник юридичного відділу Нікопольської об’єднаної державної податкової  інспекції Головного управління  Міндоходів у Дніпропетровській області

 

15.00 – 18.00

Вівторок

Малиновський Володимир Вікторович

заступник начальника Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

 

14.00 –16.30

Левченко Тетяна Олексіївна

заступник начальника - начальник Марганецького відділення Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

14.00 –16.00

Пушко Юлія Анатоліївна

начальник управління оподаткування фізичних осіб Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

10.00 - 13.00

Середа

Ковальчук Віктор Іванович

перший заступник начальника Нікопольської об’єднаної державної інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

 

10.00 - 12.30

Руденок Вікторія Вікторівна

начальник управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

 

15.00 -18.00

Четвер

Радецька Вікторія Михайлівна

заступник начальника Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління  Міндоходів у Дніпропетровській області

 

10.00 - 12.00

Рибка Руслана Анатоліївна

заступник начальника – начальник Томаківського відділення Нікопольської державної об’єднаної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

11.00 - 13.00

Продан Наталя Віталіївна

начальник координаційно-моніторингового управління Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

15.00 – 18.00

П’ятниця

Желудков Олександр Олександрович

заступник начальника Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

 

14.00 - 16.00

Роденко Павло Анатолійович

начальник управління  погашення заборгованостей  Нікопольської об’єднаної державної податкової  інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

14.00 -16.30

Олексенко Вікторія Вікторівна

начальник управління ІТ та обліку платників Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

15.00 – 17.00

 

Примітка:

1. При відсутності одного з керівників прийом проводять інші керівники, які заміщають відсутнього згідно з розподілом обов’язків.

2. Попередній запис на прийом проводиться щоденно за тел. 4-54-29

 

Механізм податкового компромісу з державою

22 січня 2015 року Нікопольською ОДПІ було проведено «гарячу» телефонну лінію на тему «Механізм податкового компромісу з державою». На запитання платників відповідала заступник начальника Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Вікторія Радецька.

Пропонуємо вашій увазі відповіді на запитання, поставлені під час проведення телефонної лінії.

Запитання 1. Що дозволяє платникам податковий компроміс?

Відповідь. З 17 січня поточного року набув чинності Закон України від 25.12.14 № 63-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу», який Верховна Рада України ухвалила 25 грудня 2014 року.

Відтепер бізнес матиме законний механізм податкового компромісу з державою, який дозволяє платникам уникнути фінансової, адміністративної та кримінальної відповідальності за заниження податкових зобов’язань з податків на прибуток та додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року.

Протягом зазначеного періоду платники за бажанням можуть подати до органів Державної фіскальної служби України уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або ПДВ за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року, в яких визначити суму завищення витрат, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток підприємств та/або суму завищення податкового кредиту з ПДВ та/або заяву відповідно до Закону.

Запитання 2. Загальний термін, протягом якого платник може прийняти рішення про застосування процедури податкового компромісу?

Відповідь. Відповідно до ухваленого закону, загальна тривалість процедури досягнення податкового компромісу – до 70 календарних днів з наступного дня після подання уточнюючого розрахунку. При цьому, загальний термін, протягом якого платник може прийняти рішення про застосування процедури податкового компромісу (подання уточнюючого розрахунку або заяви), складає 90 календарних днів з дня набрання чинності цим законом.

Протягом зазначеного періоду платники за бажанням можуть подати до органів Державної фіскальної служби України уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або ПДВ за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року, в яких визначити суму завищення витрат, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток підприємств та/або суму завищення податкового кредиту з ПДВ та/або заяву відповідно до Закону.

ДФС, у свою чергу, протягом 10 робочих днів приймає рішення про можливість проведення перевірки або відсутність такої необхідності для підтвердження визначеної суми.

Запитання 3. Яку суму має сплатити платник при застосуванні процедури податкового компромісу?

Відповідь. Сума заниженого податкового зобов’язання з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість сплачується в розмірі 5 відсотків такої суми. При цьому 95 відсотків суми заниженого податкового зобов’язання з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість вважаються погашеними, штрафні санкції не застосовуються, пеня не нараховується.

Сума погашеного податкового зобов’язання з податку на прибуток та/або податку на додану вартість в розмірі 95 відсотків внаслідок застосування податкового компромісу не враховується для визначення об’єкта оподаткування податком на прибуток підприємств.

 

Звернення громадян

Як повідомила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька, за 2014 рік надійшло 43 письмових звернень громадян, що на 33 звернення менше, ніж за відповідний період 2013 року (76 звернень), з них: 39 заяви, 4 скарги. За результатами розгляду звернень надано відповідь на 43 звернення, у тому числі 11 звернень вирішено позитивно, 9 звернень визнані анонімними, на 19 звернень надано роз’яснення, а 4 звернення направлені до інших органів для розгляду в межах компетенції.

Питання, порушені громадянами, стосувалися: проведення контрольно-перевірочної роботи, інформування про ухилення від сплати податків та зборів, не декларування доходів отриманих від здавання в оренду нерухомості, незаконної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, порядку оподаткування доходів фізичних осіб, порядку нарахування штрафних санкцій та плати за землю.

Випадків несвоєчасного розгляду звернень громадян не було.

Крім того, Вікторія Радецька зазначила, що за 2014 рік заступниками керівника Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області проведено 2 особисті прийоми. Під час проведення особистих прийомів заявникам було роз’яснено порядок застосування штрафних санкцій згідно Податкового кодексу України (у випадку подання звіту 1-ДФ з порушенням строку) та Закону України від 08.07.10 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування».

 

Звернення на отримання публічної інформації

Як зазначила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька, за 2014 рік надійшло 11 запитів на отримання публічної інформації, що на 11 запитів більше, ніж за 2013 рік. З них, за результатами розгляду на 5 задоволено, на 6 відмовлено у наданні інформації.

Звернень на сервіс «ПУЛЬС» протягом 2014 року надійшло 16, що на 8 звернень більше, ніж за відповідний період 2013 року (8 звернень). Збільшення відбулося за рахунок звернень щодо звітності та реєстрації накладних. На неякісне обслуговування платників податків, на перевищення повноважень з боку посадових  осіб протягом 2014 року звернень не надходило.

 

Адміністративні послуги

Як повідомила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька, за 2014 рік ЦОП Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області надано 19385 адміністративних послуг:

  • видано 9664 (або 49,9% від загальної кількості послуг) реєстраційні номери облікової картки платника податків;

  • видано 811 (4,2%) довідок про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів платникам податків, які припиняються / припиняють підприємницьку діяльність;

  • зареєстровано  1051 (5,4%) книгу обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність;

  • зареєстровано 1201 (6,2%) книга обліку розрахункових операцій;

  • зареєстровано 909 (4,7%) книг обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку;

  • видано 297 (1,5%) довідок про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами доходів і зборів;

  • зареєстровано 369 (1,9%) розрахункових книжок;

  • видано 166 (0,9%) довідок про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку;

  • зареєстровано 439 (2,3%) платників єдиного податку;

  • видано 577 (3%) витягів з реєстру платників єдиного податку;

  • зареєстровано 197 (1%) реєстраторів розрахункових операцій;

  • внесено 61 (0,3%) відмітку до паспорта громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.

 

В минулому році мешканці Дніпропетровщини сплатили 265 млн. грн. військового збору

Військовий збір в Україні запроваджено із 3 серпня 2014 року. Впродовж серпня - грудня минулого року платники Дніпропетровщини спрямували на допомогу українській армії 265 млн. грн. військового збору.

Фахівці ГУ ДФС у Дніпропетровській області відзначають постійно зростаючу сумлінність та свідомість населення зі сплати зазначеного збору. Так, у серпні 2014 року надходження військового збору склали 22,3 млн. грн., а вже у грудні спрямовано до бюджету 65,2 млн. грн.

Нагадуємо, що відповідно до Закону України від 28.12.2014 №71 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» дію військового збору продовжено до набрання чинності рішенням Верховної Ради України про завершення реформи Збройних Сил України (за ставкою 1,5%).

 

У 2014 році ДФС видано майже 1,9 млн. електронних ключів

Протягом 2014 року Акредитованим центром сертифікації ключів ДФС видано майже 1,9 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів. Більшість з них отримали фізичні особи – 1 млн. ключів. У свою чергу, юридичним особам видано 858,1 тис. сертифікатів.

Послугами Центру за минулий рік скористались 633,3 тис. клієнтів. У тому числі майже 445 тис. фізичних та 189 тис. юридичних осіб.

На сьогодні Центр обслуговує понад 3,2 млн. посилених сертифікатів відкритих ключів.

Надання зазначеної послуги сприяє розвитку електронних сервісів фіскальної служби. Адже за допомогою ключів електронного цифрового підпису, виданих Центром, платники мають змогу звітувати он-лайн не тільки до органів ДФС, а й до органів Державної статистики України та Пенсійного фонду.

Нагадаємо, що отримати безкоштовний електронний підпис можна у відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів.

 

У 2014 році сплачено 179,6 млрд. грн. єдиного внеску

За січень – грудень 2014 року ДФС України забезпечено надходження єдиного внеску на загальну суму 179,6 млрд. грн., що на 2,3 млрд. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

 

Слідчими ДФС у 2014 році забезпечено відшкодування майже 0,7 млрд. грн. завданих державі збитків

Протягом минулого року в провадженні слідчих Державної фіскальної служби України перебувало майже 11 тис. кримінальних проваджень. З них близько 4,7 тис. – про тяжкі та особливо тяжкі злочини. Безпосередньо у 2014 році розпочато майже 8,4 тис. проваджень.

Завдяки ефективній роботі слідчих фінансових розслідувань до суду направлено понад 1 тис. проваджень з 4,6 тис. закінчених. По направленим до суду провадженням забезпечено відшкодування збитків, завданих державі, у розмірі майже 0,7 млрд. грн.

Серед направлених на розгляд суду кримінальних проваджень 271 передано на підставі ч.4 ст. ст. 212 і 212-1 КК України. Порушники визнали провину та добровільно відшкодували нанесені збитки. Сума сплачених ними державі коштів становила майже 610 млн. грн.

Крім того, у 2014 році арештовано коштів та майна у закінчених провадженнях в розмірі 296 млн. грн.

 

Нікопольська ОДПІ повідомляє

Відповідно до норм розділу ІІІ Податкового кодексу України (далі - ПКУ) передбачено два звітні податкові періоди, а саме: квартальний та річний.

Пунктом 57.1 статті 57 розділу ІІ ПКУ передбачено, що платники які сплачували авансові внески з податку на прибуток і за підсумками І кварталу 2014 р. не отримали прибуток або отримали збиток, мають право подати декларацію за І квартал. Такі платники припиняють сплату авансових внесків з податку на прибуток у ІІ - ІV кварталах 2014 року та визначають податкові зобов’язання на підставі декларації за підсумками І півріччя, трьох кварталів та рік.

Також платники, які за підсумками 2013 року не отримали прибутку або отримали збиток, а за підсумками І кварталу 2014 року отримали прибуток подають декларацію з податку на прибуток за І півріччя, три квартали та рік, відповідно до яких нараховуються та сплачуються податкові зобов’язання.

Граничний термін надання податкової звітності з податку на прибуток для платників, які у 2014 році звітують щоквартально - 09.02.2015 р.

Для інших платників податкова звітність з податку на прибуток за 2014 рік подається протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного року - 02.03.2015 р.

Діючими формами податкової звітності з податку на прибуток на даний час є:

- Податкова декларація з податку на прибуток підприємства, затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 30.12.2013 № 872;

- Податкова декларація з податку на прибуток банку, затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 06.02.2014 № 121;

- Податкова декларація про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи, затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України 16.12.2013 № 810;

- Податкова декларація з податку на доходи (прибуток) страховика, затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 27.01.2014 № 84;

- Розрахунок податкових зобов'язань щодо сплати консолідованого податку на прибуток підприємства, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2013 № 39;

- Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності та Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 25.06.2013 № 610;

- Податковий звіт про використання коштів неприбуткових установ та організацій, затверджений наказом Міністерства доходів і зборів України від 27.01.2014 № 85;

- Спрощена податкова декларація з податку на прибуток підприємств, який оподатковується за нульовою ставкою, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2012 № 98.

Визначення звітного податкового періоду у податковій звітності з податку на прибуток здійснюється у полі «Звітний (податковий) період» шляхом заповнення відповідного періоду платника. Для квартальних платників - «Рік 2», а для річних платників «Рік 1».

Разом з цим, згідно з обслуговуючим програмним забезпеченням, яке розміщено на офіційному сайті Інформаційно - довідкового центру ДФС України, подання податкової звітності з податку на прибуток в електронному вигляді для платників з квартальним та річним звітним періодом передбачено різними електронними кодами форм.

Проте, є випадки надання звітності з податку на прибуток платниками зі звітним податковим періодом «рік» за формою, передбаченою для платників із квартальним звітним періодом.

Слід зазначити, що перенесення в Інтегровану картку платника податків (далі - ІКПП) податкових зобов’язань, визначених у податковій звітності, здійснюється відповідно до Алгоритмів контролю Податкової звітності з податку на прибуток, які в свою чергу посилаються на закодовані форми звітності.

Таким чином, у разі обрання платником закодованої форми звітності, яка не відповідає періоду його звітування, виникають невідповідності між податковими зобов’язаннями задекларованими у поданій звітності та даними ІКПП, що в свою чергу призводить до виникнення податкового боргу або переплати з податку на прибуток.


Інформаційно – комунікаційний відділ

Категория: Город | Просмотров: 1129 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar