Покров Понедельник 20.05.24, 22:03
Сайт
Главная » 2014 » Март » 18 » Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує
13:56
Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує
Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформуєНікопольські «спрощенці» збільшили надходження до казни по єдиному податку
З початку року станом на 12 березня місцева скарбниця Нікопольщини отримала майже 5 мільйонів гривень єдиного податку.
Протягом поточного року фізичні особи – підприємці, які працюють на спрощеній системі оподаткування, перерахували до місцевого бюджету майже 4 мільйони гривень єдиного податку. Це на 434 тисяч гривень більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Від юридичних осіб, що працюють на спрощеній системі оподаткування, надійшло більше 1 мільйона гривень.
Начальник Нікопольської ОДПІ Геннадій Ткачук, зазначив, що до кінця березня очікується від «спрощенців» збільшення надходжень завдяки продовженому мораторію на перевірки малого та середнього бізнесу, запровадженню нових електронних сервісів та підвищенню якості послуг.
На Нікопольщині працює понад 5 тисяч фізичних осіб – підприємців. Більшість надають перевагу другій групі (3,2 тис. «спрощенців»), трохи менше першій (1,1 тис.) та третій (0,9 тис.) П’яту групу обрав лише 1 суб’єкт господарювання.
Що стосується юридичних осіб, то в поточному році на обліку перебуває 614 підприємств, які працюють на єдиному податку.

За січень-лютий надійшло до Держказначейства 75,3 млн. гривень єдиного соціального внеску
Заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський і начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб Юлія Пушко провели зустріч із представниками бізнесу, на якій обговорили питання своєчасного та рівномірного надходження єдиного соціального внеску та вдосконалення адміністрування єдиного соціального внеску за рахунок електронного звітування.
Володимир Малиновський відзначив, що згідно даних реєстру страхувальників в Нікопольській ОДПІ обліковується 13,6 тисяч платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
З початку поточного року станом на 11 березня 2014 року платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування перерахували до бюджету понад 75 млн. гривень.
Нагадую, що Нікопольська ОДПІ лише адмініструє єдиний внесок, а суб’єкти господарювання самостійно перераховують кошти на спеціальний рахунок відкритий у Держказначействі. Далі казначейство оперативно розподіляє їх між фондами соціального страхування.
Начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб Юлія Пушко звернула увагу щодо строків подачі звіту по ЄСВ різними категоріями суб'єктів господарювання:
- страхувальники за найманих осіб подають звіт щомісяця протягом 20 календарних днів, наступних за останнім днем звітного місяця;
- фізичні особи – підприємці без найманих робітників (у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування) формують і подають звіт самі за себе один раз у рік до 10 лютого;
- якщо підприємство (підприємець) не веде господарську діяльність, не має найманих робітників, відповідно не нараховує заробітну плату, то звіт про суми нарахованого ЄСВ із прочерками подавати не потрібно.
Підводячи підсумки зустрічі, заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський звернувся до суб’єктів господарювання з проханням не боятися освоювати нові технології і отримувати безкоштовні ключі електронного цифрового підпису, термін дії яких 2 роки, в Акредитованому центрі, який працює з 9.00 до 18.00, крім суботи та неділі в каб. 112.
Бажаючим, буде надано консультації та практична допомога.
За довідками звертатися за тел. 2-50-83 або 4-54-29.

Декларування доходів – це важливий процес, який поєднує інтереси держави і суспільства.
Податківці Нікопольщини проводять широкомасштабну роз'яснювальну кампанію з питань декларування доходів громадян за допомогою засобів масової інформації та проведення різноманітних акцій.
Березневими днями українці вшановували великого сина свого народу - Тараса Шевченка. 200-та річниця від дня народження співця українського народу стала головною тематикою творчих конкурсів, мистецьких вернісажів, на один з яких, завітали податківці Оджонікідзевського відділення Нікопольської ОДПІ. Метою податківців було проведення інформаційно-агітаційної акції в рамках кампанії декларування.
Фахівці Оджонікідзевського відділення Нікопольської ОДПІ акцентували увагу присутніх, що подання громадянами декларації - це не лише конституційний обов'язок кожного, а й можливість добровільної сплати податків, від рівня яких залежать стан місцевих бюджетів, соціально-економічний розвиток регіонів та добробут громадян.
Крім того, податківці розповіли присутнім городянам щодо підстав для обов'язкового декларування доходів, яке відбувається до 1 травня, щодо можливості подати декларацію про майновий стан та доходи з метою отримання податкової знижки. Також громадяни дізналися про можливість надання декларації засобами електронного зв'язку, порядок отримання безкоштовного посиленого сертифікату електронного ключа та про послуги, які надає податкова у Центрі обслуговування платників податків.
Присутні на виставці робіт юних орджонікідзевців отримали тематичну друковану продукцію, щодо кампанії декларування 2014року.

На Дніпропетровщині виявлено злочинну схему на суму 588 тис. гривень
Слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області викрито факт незаконного виготовлення та збуту паливно-мастильних матеріалів, що вилучені на суму 588 тис. грн.
Досудовим розслідуванням встановлена злочинна схема незаконного виготовлення з метою збуту паливно-мастильних матеріалів з додаванням спеціальних компонентів для штучного підвищення октанового числа та подальший збут фальсифікованих паливно-мастильних матеріалів на території Дніпропетровської області. В подальшому, незаконно виготовлені паливно-мастильні матеріали реалізовувались на АЗС в межах регіону.
Кримінальне провадження з обвинувальним актом по цій справі направлено до суду.

На Дніпропетровщині в шість разів зменшено кількість перевірок суб’єктів господарювання які використовують РРО
Фахівцями Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області за січень-лютий 2014 року проведено 26 перевірок суб’єктів господарювання, які під час господарської діяльності використовують реєстратори розрахункових операцій. Це у шість разів менше, ніж за аналогічний період минулого року - 26 у 2014 році проти 163 у 2013 році!
Різке зменшення кількості перевірок стало можливим завдяки ретельному доперевірочному аналізу діяльності суб’єктів господарювання, які використовують РРО. При цьому, виділяються суб’єкти господарювання, діяльність яких має високий ризик порушення діючого законодавства.
За результами перевірок ризикових суб’єктів господарювання, які використовують РРО, штрафні фінансові санкції склали 300 тисяч гривень.

Протягом перших двох місяців 2014 року на „Пульс” надійшло майже 1,5 тис. звернень
У січні-лютому 2014 року на антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів звернулися 1 459 заявників, що у 2,3 раза більше порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Податкові питання не залишають лідируючих позицій серед тематики звернень. За два місяці поточного року з цього приводу на „Пульс” зателефонували 1 244 заявника, в той час як митної справи стосувалось лише 215 звернень.
Основними темами звернень залишаються проблеми, які виникають при подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 42,8 відс.
Трохи більше, ніж у січні заявників цікавила організація роботи органів Міндоходів – 27,1 відс, а також робота Центрів обслуговування платників – 6,4 відс. Затримка митного оформлення товарів також залишається актуальною проблемою, цих питань стосувалось 10,4 відс. дзвінків.
У той же час слід відзначити, що саме антикорупційної тематики стосувалось лише 3,4 відс. звернень.
Станом на 1 березня 90 відс. звернень були опрацьовані, а заявники сповіщені про результати розгляду.
Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

У Міністерстві доходів і зборів України представлено нове керівництво
Сьогодні, 13 березня Міністр фінансів України Олександр Шлапак представив колективу Міндоходів нових керівників відомства. Першим заступником Міністра доходів і зборів України – головою ліквідаційної комісії Міндоходів призначено Ігоря Білоуса, заступниками Міністра також стали Віталій Науменко та Володимир Хоменко.
За словами Олександра Шлапака, першочерговими завданнями нового керівництва є ліквідація кримінальних схем та конвертаційних площадок, які використовуються для виведення коштів з бюджету, та забезпечення бюджетних призначень.
Міністр фінансів також доручив провести заходи щодо негайного закриття підпільного ринку лікеро-горілчаних напоїв та вилучення алкогольної продукції без марок акцизного податку. Крім того, серед важливих завдань – посилення боротьби з митними правопорушеннями, недопущення використання легальним бізнесом „податкових ям”, врегулювання питання щодо надходжень окремих видів податків, зокрема, податку на прибуток та ПДВ тощо.
У свою чергу, Перший заступник Міністра доходів і зборів – голова ліквідаційної комісії Міндоходів Ігор Білоус зазначив, що на сьогодні головним завданням для відомства є стабілізація податкових надходжень, вже після якої будуть проведені реформи у роботі Міністерства.
„Ми повинні змінити підходи у справлянні податків. Вони мають бути однакові для всіх та враховувати реальний стан бізнесу. Крім того, залучення громадськості до контролю буде невід’ємною частиною процесу реформування”, – підкреслив Ігор Білоус.
Новий керівник Міністерства також виступає за стабілізацію податкового законодавства, оскільки, за його словами, це основа вимог бізнесу. Крім того, представники бізнесових кіл та громадськості активно залучатимуться до роботи відомства.
Ігор Білоус також запевнив присутніх, що всі позитивні напрацювання у податковій та митній сферах будуть обов’язково збережені.
Серед основних завдань у митній сфері визначено забезпечення безперебійної роботи митниць. За словами заступника Міністра доходів і зборів Віталія Науменка, який куруватиме цей напрям, процес реформування Міндоходів не повинен вплинути на результативність надходжень до бюджету. У той же час буде продовжено роботу над спрощенням митних процедур та удосконаленням митного законодавства.
Роботою силового блоку відомства опікуватиметься заступник Міністра доходів і зборів Володимир Хоменко. Першочерговою роботою його підлеглих стане боротьба з існуючими злочинними схемами ухилення від сплати податків та недопущення використання таких схем у подальшому.
Як зазначив Володимир Хоменко, головне не кількість порушених кримінальних справ, а своєчасне відшкодування завданих державі збитків та створення умов для ведення чесного бізнесу
Нагадаємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2014 року №67 Міністерство доходів і зборів України було ліквідовано. Його правонаступниками визначено Державну податкову службу України та Державну митну службу України, діяльність яких спрямовуватиметься та координуватиметься Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів.

Новий сервіс Міндоходів допоможе уникнути помилок в електронній звітності
Міністерством доходів і зборів України впроваджено нову послугу для платників податків, яка дозволить уникнути помилок при формуванні податкової звітності.
Специфіка роботи сервісу полягає у своєчасному виявленні наявних помилок у наданій звітності та можливості їх виправлення без застосування фінансових санкцій.
Так, надіслана платником декларація з податку на додану вартість одразу ж проходить арифметичний контроль та співставлення даних з наявною інформацією у базах Міндоходів. У разі виявлення під час звірки ризиків, вони одразу ж формуються в електронне повідомлення та надсилаються платнику для самостійного коригування податкової звітності.
За словами фахівців Міндоходів, такий обмін інформацією сприяє зниженню податкового тиску на платника податків та поліпшенню партнерських відносин з легальним бізнесом.

Підприємству Дніпропетровщини спроба двічі відобразити вартість переданих матеріалів коштувала 750 тис. грн.
Фахівцями ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області під час перевірки ТОВ "Е" донараховано 750 тис. грн. за його спробу двічі відобразити у витратах вартість переданих матеріалів та при їх реалізації для замовників і генпідрядників.
Дніпропетровське підприємство "Е", яке уже 65 років працює з підприємствами гірничо – металургійного комплексу, надаючи послуги по будівництву, реконструкції, капітальному ремонту залізничних колій, об’єктів загальнобудівельного виробництва, промислових будівель тощо.
В ході перевірки встановлено, що структурний підрозділ ТОВ "Е" отримав сировину та матеріали для обробки і повернув їх на головне підприємство для подальшої реалізації покупцям та використання під час виконання будівельно-монтажних робіт для замовників. Проте, в бухгалтерському обліку головного підприємства вартість переданих матеріалів відображено двічі – по структурному підрозділу при передачі оброблених матеріалів та при їх реалізації для замовників та генпідрядників.
За результатами перевірки підприємству ТОВ "Е" донараховано податку на прибуток разом з фінансовими санкціями у сумі 750 тис. гривень. Вся донарахована сума сплачена до бюджету у повному обсязі.




З початку року скарбниця Дніпропетровщини поповнилася майже 1,5 мільярдами гривень
Таку суму протягом перших двух місяців 2014 року сплатили до місцевих бюджетів платники Дніпропетровщини, що перевищило надходження аналогічного періоду минулого року більш, як на 45 млн. гривень.
Так, власники земельних ділянок і їх орендарі перерахували до місцевих бюджетів 239,4 млн.грн. плати за землю, надходження плати за користування надрами склали 94,5 млн. грн., екологчного податку - 77,4 млн. грн.
За рахунок зростання підприємницької активності в регіоні збільшилися надходження єдиного податку на 27,0 млн.грн. і склали 113,2 млн. грн.
Досягти таких результатів, як зазначив начальник ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Вадим Куслій, вдалося, насамперед за рахунок сумлінності Дніпропетровських платників, створення максимально комфортних умов для ведення малого і середнього бізнесу.
У 2014 році до бюджету надійшло 1,6 млрд. грн. єдиного податку
Протягом січня-лютого поточного року платники єдиного податку сплатили до бюджету майже 1,6 млрд. гривень. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження від цієї категорії платників зросли майже на 20 відсотків. За два місяці 2013 року спрощенці сплатили до бюджету 1,3 млрд. гривень.
Нагадаємо, що 2013 рік приніс платникам єдиного податку низку позитивних новацій. Так, зокрема, для платників 5-ої групи зменшено ставки єдиного податку з 10% та 7 % до 7% та 5% відповідно, а для 2-ої групи – введено подання звітності раз на рік, а не щоквартально.
Спрощенці також мають можливість подавати заяви про перехід на спрощену систему оподаткування в електронному вигляді, до того ж за власним рішенням протягом року вони мають змогу змінювати групу або ставку податку.
Крім того, для спрощення документообігу з 2014 року платникам податків, які працюють на спрощеній системі оподаткування, свідоцтва платника єдиного податку вже не видаються. Замість свідоцтва зареєстрований платник може за бажанням безкоштовно отримати витяг з Реєстру платників єдиного податку, який діє до внесення змін до Реєстру.

Територіальні органи Міндоходів працюють у штатному режимі
Органи Міндоходів Дніпропетровської області продовжують виконувати свої функції з адміністрування податків, зборів і митних платежів.
Начальник ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області, його заступники, співробітники органу знаходяться на робочих місцях та виконують свої службові обов’язки для забезпечення безперебійного надання громадянам, платникам податків і суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності всіх необхідних послуг.
Звертатись до ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області можна за телефоном (056) 744-62-32, який розміщено на суб-сайті ГУ Мін доходів у Дніпропетровській області за посиланням dp.minrd.gov.ua/mindohodiv-u-regioni/golov-upr/kontakti-/
Державні податкові інспекції області, Центри обслуговування платників, митні пункти працюють у штатному режимі. Митне оформлення здійснюється у встановлений законодавством термін. Усі місця доставки працюють в звичному режимі, як й раніше перевізники можуть звертатись до найближчих митних постів чи підрозділів митного оформлення свідоцтв про допущення до міжнародних перевезень тощо.
Також нагадуємо, що отримати консультації з питань застосування норм податкового та митного законодавства можна у Кол-центрі Міністерства доходів і зборів України за номером 0-800-501-007 (дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні).
Для скарг на протиправні дії працівників Міністерства та оперативного вирішення суперечливих питань, що виникли у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю і митного оформлення, можна звертатися до «Пульсу» - (044) 284-00-07.


Про отримання посилених сертифікатів електронних ключів
Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області запрошує юридичних і фізичних осіб отримати посилені сертифікати електронних ключів Міністерства доходів і зборів України в п’яти Центрах сертифікації електронних ключів області: у містах Дніпропетровську, Кривому Розі, Нікополі та Павлограді.
Посилені сертифікати електронних ключів оформлюються цілком безкоштовно і дають можливість подавати до органів Міндоходів звітність у електронному вигляді зі свого робочого місця, офісу чи дому.
Фахівці органів Міндоходів у Дніпропетровській області щиро дякують платникам податків, які вже звітують в он-лайн режимі, і нагадують, що в електронному вигляді до органів Міндоходів можна також подавати митні декларації та декларації про доходи громадян, отримані у минулому році.
Для отримання сертифікату посиленого електронного ключа Міністерства доходів і зборів України необхідно подати:
Юридичним особам 
заповнену та підписану Реєстраційну картку (отримується у органі Міндоходів);
оригінал статуту (положення про установу, філію);
документи, що підтверджують повноваження керівника заявника;
4) документи, що підтверджують належність підписувала до юридичної особи – заявника;
копії паспортів заявника та підписувачів; копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера).
Фізичним особам та фізичним особам – підприємцям 
заповнену та підписану Реєстраційну картку (отримується у органі Міндоходів);
копію паспорту;
3) копію облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
Більш докладно з порядком отримання сертифікату посиленого електронного ключа можна ознайомитись на веб-сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міністерства доходів і зборів України acskidd.gov.ua.

Щодо припинення корупції
З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності митниці та ДПІ області ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області нагадує платникам про функціонування антикорупційного сервісу Міністерства доходів і зборів України «Пульс». 
Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує:
- труднощі в спілкуванні;
- некоректне ставлення;
- перевищення повноважень;
- неякісне обслуговування 
та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

Чи підлягають тимчасовому вивезенню громадянином - резидентом транспортні засоби, які перебувають в заставі?
Транспортні засоби, на які згідно із законом встановлено тимчасову заборону на зняття з обліку (крім транспортних засобів, придбаних у розстрочку), до поїздок за кордон не допускаються.

Повідомлення про розрахункові рахунки
Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області повідомляє, що згідно зі змінами, внесеними до Податкового кодексу України з 01 січня 2014 року банки повинні повідомляти органи Міндоходів про відкриття або закриття рахунків платників податків не пізніше ніж на наступний робочий день з дня відкриття або закриття рахунків.
До внесення змін банки повідомляли контролюючі органи про відкриття або закриття рахунків платників податків протягом 3-х робочих днів з дня відкриття або закриття рахунків.

Затверджено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій
Міністерство доходів і зборів України 3 березня 2014 року наказом №169 затвердило Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій (далі – наказ №169).
Зауважимо, Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій містить, зокрема, перелік РРО, дозволених до первинної реєстрації, а також первинна реєстрація яких заборонена.
Водночас, цим наказом визнано таким, що втратив чинність, наказ Міндоходів від 20.01.2014 №43.
Більш детально ознайомитись з наказом №169 можна на офіційному веб-порталі Міндоходів.

Електронні витрати
Нікопольська ОДПІ нагадує, що у разі використання під час відрядження електронного проїзного/перевізного документа на потяг, підставою для відшкодування витрат на його придбання працівнику, який знаходився у відрядженні, є роздрукований на паперовому носії посадочний або перевізний документ. У разі окремого замовлення послуги, зокрема, послуги з користування комплектом постільних речей, резервування місць - роздрукований на паперовому носії документ на послуги. У разі повернення електронного проїзного/перевізного документа на потяг до звіту про відрядження додається роздрукований на паперовому носії документ на повернення.

Чи повинна фізична особа подавати податкову декларацію, якщо отримано  дохід від  продажу  інвестиційного активу податковому агенту - професійному торгівцю цінними  паперами,  який утримав та перерахував податок на доходи фізичних осіб під час виплати зазначеного доходу?
Запровадження обов’язку податкового агента, не звільняє платника податку від обов’язку декларування результатів усіх операцій з купівлі та продажу інвестиційних активів здійснених протягом  звітного (податкового) року, як на території України так і за її межами.
У разі отримання доходу від продажу інвестиційного активу податковому агенту у сумі понад 1610 грн., фізична особа  зобов’язана подати  податкову декларацію про майновий стан і доходи.

Працівники, які ще не скористалися податковою соціальною пільгою
Якщо працівники ще не скористалися податковою соціальною пільгою (далі – ПСП), а зарплата за січень-лютий 2014 року була розрахована, бухгалтер чи роботодавець може прийняти заяви від працівників, які мають право на ПСП, але ще не скористалися пільгою. Граничний розмір заробітної плати, яка дає право на отримання ПСП, у 2014 р. становить 1710 грн.
Напередодні нового звітного податкового року бухгалтери чи роботодавці мають провести ревізію наявних документів, що дають право працівникам на застосування ПСП, перевірити наявність та актуальність усіх наявних заяв на застосування ПСП, а також доданих до них підтвердних документів, в разі необхідності внести корективи.

Неправильно визначену фізичній особі суму податку на нерухомість можна уточнити
Якщо фізичною особою одержано від контролюючого органу повідомлення на сплату податку на нерухомість, відмінну від земельної ділянки, але платник не згоден із визначеною сумою, він може звернутися до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) та провести звірку на підставі оригіналів документів, зокрема документів про право власності на житлові об’єкти. Якщо будуть виявлені розбіжності даних контролюючого органу та даних платника, контролюючий орган проводить перерахунок суми податку і надсилає такому платникові нове податкове повідомлення - рішення із уточненою сумою податку. 
Жителі сільської місцевості можуть сплачувати податок через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про прийняття податків і зборів.

Репетитори не забудьте задекларувати доходи
Вчителі та викладачі, які у минулому році надавали репетиторські послуги, проте не зареєстровані як суб’єкти господарської діяльності, зобов’язані включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та задекларувати їх шляхом подання до територіальних органів Міндоходів декларації про майновий стан і доходи.  Зробити це слід до 1 травня поточного року за місцем реєстрації декларанта. Доходи від надання репетиторських послуг оподатковуються за ставкою 15% -17%, залежно від розміру бази оподаткування (отриманого доходу) в календарному місяці. 
До репетиторських послуг належить підготовка дітей до школи, вступу до навчальних закладів, незалежного тестування, навчання з будь-яких предметів, написання рефератів, виконання контрольних, курсових, дипломних робіт тощо.

Оренда землі та ПДФО
Податок на доходи фізичних осіб за наявності у підприємства відокремлених підрозділів сплачується за місцезнаходженням такого відокремленого підрозділу або ним самостійно, якщо він уповноважений його нараховувати (сплачувати), або головним підприємством, якщо не уповноважений.
Такі нарахування (утримання), перерахування (сплата) податку здійснюються з доходів, нарахованих податковим агентом у разі використання праці найманих осіб, зокрема, на орендованих земельних ділянках.
Якщо юридична особа не має відокремлених підрозділів, які уповноважені нараховувати, утримувати і сплачувати (перераховувати) до бюджету податок на доходи фізичних осіб з доходів, виплачених фізичній особі у вигляді орендної плати за земельні ділянки, така особа сплачує (перераховує) такий податок за своїм місцезнаходженням на рахунки, відкриті в органах Державного казначейства.

Благодійна допомога
Об’єктом оподаткування у фізичній особі – підприємця є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) i документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця.
До переліку витрат фізичної особи - підприємця, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до витрат операційної діяльності.
Витрати у вигляді коштів, добровільно перерахованих до неприбуткових організацій, відносяться до складу інших витрат згідно з підпунктом 138.10.6 пункту 138.6 статті 138 Податкового кодексу України, тобто не являються витратами операційної діяльності. 
Сума благодійної (спонсорської) допомоги, яка надана неприбутковій організації фізичною особою – підприємцем, не відноситься до витрат такого підприємця.

Повернення коштів, витрачених на лікування
У разі оплати деяких медичних послуг громадяни, які отримують заробітну плату, мають право на отримання податкової знижки.
Зокрема, повернути частину грошей, в розмірах, що не перекриваються виплатами з фондів загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування, можуть платники податку, які визнані інвалідами в установленому законом порядку, або ті, які виховують дитину – інваліда, та сплатили кошти на користь протезно-ортопедичних підприємств, реабілітаційних установ за послуги з реабілітації, технічні та інші засоби реабілітації, надані такому платнику податку або його дитині - інваліду.
Для отримання податкової знижки на лікування за 2013 рік громадянам необхідно до кінця 2014 року звернутися до податкової інспекції за місцем реєстрації (прописки) з підтверджуючими документами про понесені витрати та заповнити декларацію про майновий стан і доходи.

Нова податкова накладна
Нікопольська ОДПІ нагадує, що з 1 березня 2014 року платникам ПДВ податкову накладну потрібно заповнювати за новою формою.
До податкової накладної внесено такі зміни:
у верхній лівій частині податкової накладної слід зазначати форму виписки накладної (паперова або електронна); 
до реквізиту «Порядковий номер» додана ще одна комірка, в якій буде відображатися код виду діяльності, що передбачає спеціальний режим оподаткування (2 – сільськогосподарські спецрежимники, 3 - сільськогосподарські підприємства, які відповідають критерію спецрежимників, але не обрали його, 4 – переробні підприємства). Якщо платник податку перебуває на загальному режимі оподаткування, то код діяльності не заповнюється; 
усі графи податкової накладної, що мають вартісні показники, заповнюються в гривнях з копійками. В податковій накладній вилучені всі посилання на свідоцтво про реєстрацію платником ПДВ, оскільки з 1 січня  2014 року такі свідоцтва не видаються.

Платникам ПДВ - покупець повернув частину товару 
Якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи наступний за постачанням перегляд цін, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг особі, яка їх надала, або при поверненні постачальником суми попередньої оплати товарів/послуг, суми податкових зобов’язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню.
В день повернення товару постачальник повинен виписати розрахунок коригування. Оригінал такого розрахунку коригування надається покупцю товарів/послуг. Копія залишається у продавця.
В день повернення товару на підставі розрахунку коригування постачальник має право відкоригувати суму податкового зобов’язання, а покупець повинен відкоригувати суму податкового кредиту. 
Якщо на дату повернення товарів сума оплати за них зараховується в рахунок оплати іншого товару, тобто ці кошти набувають статусу передоплати за інший товар, то постачальник на цю дату повинен виписати окрему податкову накладну на інші товари та відповідно нарахувати податкові зобов’язання.

Про оподаткування кредиту
Фінансовий кредит - кошти, які надаються банком-резидентом або нерезидентом, що кваліфікується як банківська установа згідно із законодавством країни перебування нерезидента, або резидентами і нерезидентами, які мають згідно з відповідним законодавством статус небанківських фінансових установ, а також іноземною державою або його офіційними агентствами, міжнародними фінансовими організаціями та іншими кредиторами - нерезидентами юридичній чи фізичній особі на визначений строк для цільового використання та під процент.
Згідно із пунктом 177.1 статті 177 Податкового кодексу України оподаткуванню підлягають доходи фізичних осіб - підприємців, які отримані протягом календарного року від провадження господарської діяльності. 
Отримання фізичною особою – підприємцем кредиту відповідно до умов договору підлягає обов’язковому поверненню у визначені строки, тому протягом дії договору кредиту сума кредиту не включається до складу доходу суб’єкта господарювання. 
Якщо сума кредиту не повертається у визначений у договорі термін, то вона включається до складу доходів фізичної особи – підприємця та оподатковується на загальних підставах.

Форма №1ДФ: порядок подання нового розрахунку
З 1 квітня 2014 року набирає чинності наказ Міністерства доходів і зборів України від 21.01.2014 №49, яким затверджено нову форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма №1ДФ) та Порядок його заповнення. Перший раз Податковий розрахунок за формою, затвердженою наказом № 49, подається за звітний період – І квартал 2014 року.
У разі подання уточненої форми №1ДФ за звітні періоди з 01.01.2011 по 31.12.2013 доходи відображаються за ознаками, які діяли в редакції наказу Державної податкової адміністрації України від 24.12.2010 №1020.
З 1 січня 2014 року за самостійне виправлення помилок у формі №1ДФ не застосовуються штрафні санкції за неподання, подання з порушенням встановлених строків, подання не в повному обсязі, з недостовірними відомостями чи з помилками, якщо:
– такі недостовірні відомості або помилки не призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов’язань платника податку та/або до зміни платника податку;
- виправлення недостовірних відомостей або помилок у формі №1ДФ здійснено у зв’язку з проведенням перерахунку.

Інформаційно – комунікаційний відділ
Категория: Город | Просмотров: 913 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar