00:50 Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує | |
За яких умов господарські операції є контрольованими? Начальник Нікопольської ОДПІ Геннадій Ткачук нагадує платникам податків щодо необхідності подання Звіту про контрольовані операції, форму якого затверджено наказом Міндоходів від 11.11.13 №669. Відповідно п.п. 39.4.2. п.39.4 ст.39 Податкового кодексу України платники податків (крім Національного банку України), які протягом звітного періоду здійснювали контрольовані операції, зобов'язані подавати звіт про контрольовані операції центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, до 1 травня року, наступного за звітним, засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. Перелік господарських операцій, які визнаються контрольованими, визначено пп.39.2.1 п.39.2 ст.39 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ). Згідно з пп.39.2.1.1 пп.39.2.1 п.39.2 ст.39 ПКУ контрольованими операціями є: господарські операції з придбання (продажу) товарів (робіт, послуг), що здійснюються платниками податків з пов’язаними особами – нерезидентами; господарські операції з придбання (продажу) товарів (робіт, послуг), що здійснюються платниками податків з пов’язаними особами - резидентами, які: задекларували від’ємне значення об’єкта оподаткування з податку на прибуток за попередній податковий (звітний) рік; застосовують спеціальні режими оподаткування станом на початок податкового (звітного) року; сплачують податок на прибуток підприємств та/або податок на додану вартість за іншою ставкою, ніж базова (основна), що встановлена відповідно до ПКУ, станом на початок податкового (звітного) року; не були платниками податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість станом на початок податкового (звітного) року. Контрольованими операціями на підставі пп.39.2.1.2 пп.39.2.1 п.39.2 ст.39 ПКУ є операції, однією із сторін яких є нерезидент, зареєстрований у державі (на території), в якій ставка податку на прибуток (корпоративний податок) на 5 і більше відсоткових пунктів нижче, ніж в Україні, або який сплачує податок на прибуток (корпоративний податок) за ставкою на 5 і більше відсоткових пунктів нижчою, ніж в Україні. Перелік таких держав (територій) затверджується Кабінетом Міністрів України. Цей перелік держав (територій) центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, публікує щороку в офіційних друкованих виданнях та на офіційному веб-сайті із зазначенням ставок податку на прибуток (корпоративний податок). Інформація про зміну ставок публікується протягом трьох місяців з моменту такої зміни. У разі коли в державі (на території) реєстрації такого нерезидента встановлено більше ніж одну ставку податку на прибуток (корпоративного податку), платником податку подається довідка (або її нотаріально засвідчена копія), що підтверджує обрану нерезидентом ставку податку на прибуток (корпоративного податку), встановлену у державі його реєстрації, до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує податкову і митну політику, у строки, визначені пп.39.4.2 п.39.4 ст.39 ПКУ для подання звіту про контрольовані операції (пп.39.2.1.3 пп.39.2.1 п.39.2 ст.39 ПКУ). При цьому операції, передбачені у пп.39.2.1.1 і 39.2.1.2 пп.39.2.1 п.39.2 ст.39 ПКУ, визнаються контрольованими за умови, що загальна сума здійснених операцій платника податків з кожним контрагентом дорівнює або перевищує 50 мільйонів гривень (без урахування податку на додану вартість) за відповідний календарний рік (пп.39.2.1.4 п.39.2 ст.39 ПКУ).
З початку року ЦОПом Нікопольської ОДПІ надано майже 4 тисячі адмінпослуг З початку року ЦОП Нікопольської ОДПІ відвідало понад 56 тисяч чоловік. Надано майже 4 тисячі адміністративних послуг платникам податків. Найбільшою популярністю користувались послуги з видачі карток платника податків – 51% від загальної кількості послуг. Близько 18% послуг зайняли реєстрація книг обліку доходів і витрат фізичним особам-підприємцям, 9% послуг складає видача довідок про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів платникам податків, які припиняють підприємницьку діяльність. Заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька нагадує, що ЦОПом Нікопольської ОДПІ забезпечується обслуговування всіх платників - суб'єктів господарської діяльності, а також фізичних осіб - громадян, які сплачують податки з питань адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг. Також в Центрі обслуговування платників можна подати звітність в електронному вигляді та в каб.112 отримати безкоштовні ключі електронного цифрового підпису. За довідками звертатися за телефоном 4-54-29. Крім того, станом на 20.03.14 року до Нікопольської ОДПІ надійшло 3 письмові звернення, що на 19 одиниць менше в порівнянні з 2013 роком. В переважній більшості звертаються з питань проведення контрольно–перевірочної роботи щодо здійснення незаконної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Вікторія Радецька зазначила, що усі звернення були розглянуті своєчасно та надані вичерпні відповіді.
Звернення Першого заступника Міністра доходів і зборів України Ігоря Білоуса Міністерство доходів і зборів оголошує тотальну боротьбу з розкраданням податку на додану вартість. Першочергове завдання нового керівництва Міністерства – стабілізувати надходження платежів до бюджету. Можливості для цього є. Це кошти тіньової економіки. Віднині Міністерство оголошує курс на ліквідацію податкових ям, кримінальних схем та конвертаційних площадок, які використовувались для виведення коштів з бюджету. Такі схеми в Україні припинять своє існування. Заходи будуть жорсткими. Перед законом рівні всі. Ніякі посади, належність до певних фінансово – промислових груп та політичних сил не зможуть забезпечити імунітет від відповідальності. Своєчасна сплата податків обов’язкова для всіх. Сьогодні, 20 березня – граничний термін подання декларації з ПДВ. Закликаю платників правдиво задекларувати цей податок. Прошу тих, хто свідомо вже подав недостовірну звітність, скориставшись шахрайськими схемами, терміново виправити її добровільно. Звертаю увагу перш за все представників великого бізнесу – джерела формування податкового кредиту, у тому числі фіктивного, нам добре відомі, як і їх організатори. Щодо ситуації навколо Кримського півострова – Крим та Севастополь є невід’ємною частиною України. З метою захисту інтересів мешканців Криму та кримського бізнесу, який залишається в правовому полі України, запроваджується новий механізм, який дозволить продовжувати працювати і сплачувати податки відповідно до законодавства України. Демонструючи прозорість та відкритість перед бізнесом, розраховуємо на чесну відповідь – добровільну сплату усіх належних податків.
Ігор Білоус: Наше головне завдання – стабілізувати надходження до бюджету На сьогодні першочерговим завданням для органів Міністерства доходів і зборів України є забезпечення ритмічних та стабільних надходжень до бюджетів усіх рівнів. Про це заявив під час апаратної наради Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус. Для контролю за станом виконання бюджетних призначень територіальними органами у Міністерстві створено робочу групу. Її фахівці аналізуватимуть економічні можливості кожного регіону та вживатимуть оперативних заходів для забезпечення сплати наявних резервів до бюджетів усіх рівнів. Одним із таких заходів є ліквідація шахрайських схем з мінімізації податкових зобов’язань та незаконного відшкодування ПДВ. «Ми повинні взяти під особливий контроль відшкодування податку на додану вартість та припинити розкрадання коштів з бюджету. Підприємства, які використовують у своїй роботі злочинні схеми та користуються послугами махінаторів, не повинні отримувати відшкодування ПДВ», – підкреслив Ігор Білоус. Крім того, потрібно припинити практику використання легальними підприємствами «податкових ям» та посилити боротьбу з нелегальним переміщенням через митний кордон України товарів. «Повинні бути задіяні усі резерви для забезпечення стабільних надходжень за рахунок руйнування схем ухилення від оподаткування та існування конвертаційних центрів. Усі виведені «з тіні» кошти необхідно залучити в економіку», – наголосив керівник Міндоходів.
Начальник ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Вадим Куслій прийняв участь у зустрічі голови Дніпропетровської обласної ради з підприємцями Начальник Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області Вадим Куслій прийняв участь у зустрічі голови облдержадміністрації Ігоря Коломойського з представниками великого, середнього та малого бізнесу щодо перспективи розвитку бізнесу у Дніпропетровській області. Обласна державна адміністрація одним із пріоритетних напрямків своєї діяльності визначає стабілізацію економічної ситуації в регіоні. Діалог між владою та підприємцями має особливе значення для створення надійної платформи розвитку економічного сектору. Під час зустрічі підприємці розглянули питання, які їх найбільше хвилюють, та у яких вони очікують на підтримку з боку обласної влади. Зокрема, це робота дозвільної системи, зміна принципів її функціонування. За словами підприємців, бізнес має займатися всім, що не впливає на державну та оборонну безпеку, а також не шкодить здоров’ю та життю людини. Також проблемні питання, пов’язані з сільськогосподарською, будівельною, транспортною та металургійними галузями економіки. Голова обласної державної адміністрації Ігор Коломойський повідомив, що зустрічі з представниками бізнесу стануть регулярними і надалі.
З початку року на Дніпропетровщині громадянами задекларовано майже 400 млн. грн. доходів За 2 місяці 2014 року про свої доходи, отримані торік, прозвітували вже понад 4,6 тис. громадян - мешканців Дніпропетровської області. При цьому, 490 декларацій або 10,6% від загальної кількості, поданих по області надіслані за допомогою мережі Інтернет. Загальна сума задекларованого минулорічного доходу складає майже 400 млн. грн., що на 66 млн. грн. більше аналогічного періоду 2013 року. Більшість декларантів Дніпропетровського регіону, а саме – 2748 осіб, задекларували податкове зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб в сумі 5,5 млн. грн., що на 1,4 млн. грн. більше ніж в січні – лютому 2013 року. «На сьогодні на Дніпропетровщині створено всі необхідні умови для того, щоб громадяни області могли виконати свій конституційний обов’язок без зайвих незручностей, - повідомив заступник начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області Ігор Ломако. - Фахівці органів Міндоходів Дніпропетровського регіону надають допомогу у заповненні декларацій, консультують щодо сплати податку або отримання податкової знижки».
На Дніпропетровщині йшлося про спеціальні податки в Україні 20 березня 2014 року в інформаційному агенстві «Мост-Днепр» відбулася прес-конференція на тему: «Спеціальні податкові режими в Україні». У прес-конференції взяв участь заступник начальника управління оподаткування і контролю об'єктів і операцій ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Віталій Мироненко. Віталій Мироненко зазначив: "До спеціальних податків в Україні відносяться єдиний податок і фіксований сільськогосподарський податок. Обидва податки відносяться до місцевих та наповнюють бюджет Дніпропетровщини. Єдиний податок - це відсоток від обороту підприємства. За підсумками 2013 року, у Дніпропетровській області на єдиному податку знаходилося 10926 платників. За рік їх кількість збільшилася на 800, а підприємства, залежно від обороту, сплачують від 3% до 7% єдиного податку. "За наслідками минулого року, сума єдиного податку у Дніпропетровській області склала 114 млн. грн при загальних надходженнях до бюджету – 7,2 млрд. грн. На підприємствах, які вибрали єдиний податок, в області працевлаштовано близько 25 тис. працівників», - сказав він. Віталій Мироненко також зазначив, що підприємства, які вибрали даний податок, звільняються від податку на прибуток.
Офіційна позиція Міндоходів щодо ситуації з пропуском українських товарів на територію Російської Федерації Сьогодні, починаючи з опівночі у всіх пунктах пропуску для автомобільного сполучення на українсько-російському державному кордоні Федеральною митною службою Російської Федерації були введені обмеження на пропуск товарів українського походження. Це товари, що прямують як у Російську Федерацію, так і транзитом через її територію в інші країни. У якості підстави для введення таких обмежень російською стороною зазначалося необхідність вжиття антитерористичних заходів, а також недопущення випадків блокування товарів, що переміщуються з АР Крим до Російської Федерації. Зважаючи на значні обсяги зовнішньоекономічних операцій між Україною і Російською Федерацією, такі обмежувальні заходи призвели до виникнення черг вантажних транспортних засобів з товарами на українсько-російському державному кордоні. Кількість вантажного транспорту у чергах коливалася від 50 до 150 одиниць. Для якнайшвидшого врегулювання ситуації Міністерством доходів і зборів України було проведено ряд оперативних заходів. Так, зокрема, надані відповідні розпорядження керівникам митниць Міндоходів, розташованих на кордоні з Російською Федерацією, щодо недопущення загострення ситуації. Також надається методична та організаційна допомога у здійсненні пропуску товарів через українсько-російський державний кордон за існуючих умов та обставин. За результатами переговорів з представниками Федеральної митної служби РФ були врегульовані проблемні питання, які призвели до блокування руху товарів українського походження через митний кордон. Станом на 14 год. 20 березня 2014 рух транспортних засобів з товарами українського походження на територію Російської Федерації було відновлено. Ситуація в пунктах пропуску на українсько-російському державному кордоні знаходиться на постійному моніторингу в Міністерстві доходів і зборів України.
На Дніпропетровщині вилучено підакцизних товарів на суму понад 1 млн. гривень З метою виявлення фактів реалізації і зберігання у торгових місцях тютюнових та лікеро-горілчаних виробів, а також паливно-мастильних матеріалів співробітниками органів Міндоходів Дніпропетровської області у лютому 2014 року з незаконного обігу вилучено підакцизних товарів на загальну суму 1 млн. 37 тис. грн. Серед цих підакцизних товарів: лікеро-горілчаних виробів - 287,1 декалітрів на суму 213,55 тис. грн.; тютюнових виробів - 27428 пачок на суму 351,8 тис. грн.; паливно-мастильних матеріалів - 22,01 тон на суму 211,6 тис. грн. Крім того, постійно проводяться спеціальні заходи щодо недопущення порушенням встановлених законодавством правил для підакцизних товарів та ведеться систематичний контроль за своєчасністю сплати суб’єктами підприємницької діяльності за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
На Дніпропетровщині вдвічі зменшено перевірок суб’єктів господарювання У січні – лютому 2014 року майже в два рази зменшилась кількість перевірок суб’єктів господарювання, здійснених підрозділами податкового та митного аудиту органів Міндоходів Дніпропетровської області, у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року. Так, якщо у січні – лютому 2013 року цими підрозділами було проведено 744 перевірки, то за аналогічний період 2014 року кількість перевірок зменшено до 432. Органами Міндоходів області здійснюється контрольно-перевірочна робота виключно щодо тих суб’єктів господарювання, діяльність яких має ознаки ризиків несплати, або сплати податків у неповному обсязі. Тож, внаслідок переорієнтації контролю на виключно ризикові підприємства, при зменшенні кількості перевірок, сума коштів, донарахованих за результатами перевірок зросла у 2014 році у порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 9,6 мільйони гривень. А по надходженнях сума склала 54,4 мільйони гривень, що на 10,1 мільйона гривень більше, ніж за січень – грудень 2013 року.
Зусиллями Міндоходів громадянам повернуто 115 млн. грн. заборгованої зарплатні За два місяці 2014 року за участі Міндоходів наймані працівники отримали майже 115 млн. грн. заборгованої зарплати. За рахунок цього бюджет отримав додаткових 18 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб. Переконати несумлінних роботодавців виплатити працівникам зароблені кошти вдалося під час заслуховувань на засіданнях спеціальних комісій. Крім того, понад 7,9 тис. підприємців підвищили своїм працівниками заробітну плату, до бюджету надійшло 10,5 млн. грн. податку. Крім несвоєчасної виплати зарплатні, працівники Міндоходів під час перевірок фіксували непоодинокі випадки виплат зарплат „у конвертах”. Так, за цей період було виявлено майже 6 тис. найманих працівників, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцем, якими до бюджету було додатково сплачено майже 3 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 6,1 млн.грн. єдиного внеску. Крім того, залучено до державної реєстрації понад 2 тис. підприємців, які працювали неофіційно, внаслідок цього до бюджету додатково сплачено 0,6 млн. грн. податків. Загалом, відзначають аналітики Міністерства, за вказаний період під час перевірок на дотримання трудового законодавства порушення фіксувалися у 95 відс. суб’єктів господарювання. До бюджету донараховано понад 22 млн. грн. податку з урахуванням штрафних санкцій.
В Дніпропетровській області майже половина ПДВ повертається підприємствам в «автоматичному» режимі Відшкодування податку на додану вартість – один з пріоритетів у роботі Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області. Адже стабільна робота підприємств - це запорука соціальної та економічної стабільності у регіоні. На сьогодні 22 підприємства Дніпропетровської області отримують відшкодування ПДВ в «автоматичному» режимі, що забезпечує швидке отримання обігових коштів і як наслідок – стабільність у роботі. Для порівняння в минулому році таких підприємств було всього 12, а у 2012 році – 7. З початку року підприємствам області відшкодовано майже 75 мільйонів гривень податку на додану вартість, з них більше 37 мільйонів 600 тисяч гривень - в «автоматичному» режимі.
Подання документів в електронній формі для проведення електронної перевірки Платник може подати до органів Міндоходів в електронній формі документи, пов’язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, для проведення електронної перевірки. Такі документи створюються в електронній формі та зберігаються на електронних носіях інформації. Для цього потрібно дотримуватись умови щодо використання електронного цифрового підпису підзвітних осіб. Документи для проведення електронної перевірки можуть бути надіслані до органу Міндоходів, в якому платник податків перебуває на податковому обліку, за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки. Нагадаємо, що з 1 січня 2014 року Податковим кодексом України запроваджено механізм проведення електронних перевірок платників податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Згідно абз. 6 пп. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 ПКУ, електронна перевірка відноситься до категорії документальних позапланових невиїзних перевірок. Її ініціює сам платник, подаючи відповідну заяву в відповідний територіальний орган Міндоходів, в якому він перебуває на податковому обліку. Формати документів, які пов’язані з обчисленням та сплатою податків і зборів та подаються платником в електронній формі для проведення електронної перевірки і Порядок їх подання визначені у наказі Міндоходів від 31.12.2013 №898, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 24.02.2014 за №305/25082.
Власниками цифрових підписів від Міндоходів стали майже 246 тис. осіб За перші два місяці поточного року послугами акредитованого Центру сертифікації ключів, який діє при Міндоходів, скористалися 245,8 тис. клієнтів. Їм видано 698,6 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів. Порівняно з аналогічним періодом минулого року спостерігається суттєве зростання як кількості виданих цифрових підписів, так і кількості клієнтів Центру акредитації – в 4,6 раза та 2,5 раза відповідно. У минулому році 151,7 тис. сертифікатів були видані понад 100 тис. клієнтам. Найактивнішими користувачами послуг Центру є фізичні особи, кількість яких за січень-лютий поточного року сягнула 177,2 тис. Вони отримали 391 тис. електронних підписів. За цей період 68,6 тис. юридичних осіб стали власниками 307,6 тис. електронних ключів. Нагадаємо, що отримати посилені сертифікати відкритих ключів можна безкоштовно у відділення акредитованого Центру сертифікації ключів, яких на сьогодні функціонує 104 пункти. Видані центром ключі електронного підпису дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а й до органів державної статистики та Пенсійного фонду України.
Заходи щодо запобігання і протидії корупції органами Міндоходів Дніпропетровської області Співробітниками управління внутрішньої безпеки Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області за основними лініями роботи та з метою недопущення корупційних дій з боку працівників органів Міндоходів області за січень - лютий 2014 року взято участь у проведенні 25 службових розслідувань та перевірок, за результатами яких встановлено 12 фактів порушення вимог діючих законодавчих та нормативно-правових документів з боку співробітників структурних підрозділів ГУ Міндоходів області. Проведено 12 перевірок стану охорони та пожежної безпеки приміщень структурних підрозділів ГУ Міндоходів області, при цьому у всіх випадках були виявлені недоліки. У відношенні посадових осіб структурних підрозділів ГУ Міндоходів області, включаючи колишніх: - виявлено 12 кримінальних правопорушень, у т.ч. 1 за одержавння хабара; - винесено 3 подання керівникам структурних підрозділів ГУ Міндоходів області для вжиття заходів реагування щодо усунення недоліків та притягнення винних осіб до відповідальності; - до дисциплінарної відповідальності притягнуто 2 працівників служби. В ході профілактичних заходів щодо недопущення корупційних дій працівниками ГУ Міндоходів області, управлінням внутрішньої безпеки проведено 78 лекцій та співбесід зі співробітниками та кандидатами на вступ до лав податківців, матеріали транслювались у 18 теле- та радіопрограмах, 3 статті відповідної спрямованості опубліковано у друкованих виданнях та 7 інформаційних матеріалів розміщено в мережі Інтернет. Перевірено 55 кандидатів на зайняття посад в підрозділах ГУ Міндоходів області, з яких 3 відмовлено у призначенні на посаду.
Штраф за здійснення діяльності без реєстрації Нікопольська ОДПІ нагадує, що господарська діяльність без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без відповідної ліцензії чи з порушенням умов ліцензування обернуться для порушників штрафом від 340 до 1700 грн. За повторне вчинення таких дій протягом року – від 1700 до 8500 грн.
Про обов'язкове використання цінників При продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг продавці зобов’язані розміщувати цінники на товари (меню, прейскуранта, тарифу на послугу, що надається) у грошовій одиниці України. Це передбачено Законом України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”.
Щоденне друкування РРО Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі громадського харчування та послуг зобов’язані щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.
Дещо про автомат з продажу товарів Автомат з продажу товарів (послуг) є РРО, який в автоматичному режимі здійснює видачу (надання) за готівкові кошти або із застосуванням платіжних карток, жетонів тощо товарів (послуг) і забезпечує відповідний облік їх кількості та вартості та створює контрольну стрічку в електронному вигляді. Це визначено Законом України від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім суворо заборонено Статтею 17 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» визначено відповідальність суб'єктів господарювання, які продають алкоголь чи тютюн особам, що не досягли 18-річного віку. До таких суб’єктів застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у сумі 6800 гривень. Окрім фінансової відповідальності, суб’єкта господарювання за продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім чекає анулювання ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.
Документи, які повинен видати платник єдиного податку Фізичні особи – підприємці, які сплачують єдиний податок, РРО та розрахункові книжки не застосовують при продажу товарів (наданні послуг). У зв’язку з цим, платник єдиного податку зобов’язаний надати покупцю товарів або послуг чек, накладну або інший письмовий документ на його вимогу. У разі, невидачі відповідного документу фізичні особи – підприємці, які сплачують єдиний податок, притягаються до відповідальності, передбаченої Законом України «Про захист прав споживачів». Таке порушення не може бути підставою для застосування до порушника адміністративних чи фінансових санкцій, передбачених законодавством з питань оподаткування.
Про декларацію з податку на прибуток Форма Податкової декларації з податку на прибуток підприємств, яка затверджена Наказом Міністерства доходів і зборів від 30.12.2013 №872 доповнена новим додатком ТЦ, в якому платником податку відображається "Самостійне, пропорційне та/або зворотне коригування податкових зобов'язань платника податку для цілей трансфертного ціноутворення". Зазначений додаток подається якщо при здійсненні контрольованих операцій платник застосував ціни, які не відповідають рівню звичайних цін, в результаті чого виникло заниження податкового зобов’язання. Доходи, отримані в результаті такого коригування відображаються в рядках 03.28 ТЦ та 03.29 ТЦ додатка ІД, витрати – в рядках 06.4.41 ТЦ та 06.4.42 ТЦ додатка ІВ.
Звітність з єдиного внеску подається до органів доходів і зборів Подання звітності з єдиного внеску та його сплата як і раніше здійснюється до органів доходів і зборів. Останнім днем подання звітних документів за лютий та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування є 20 березня 2014 року. Нагадуємо, що звітувати роботодавці, які використовують працю найманих осіб, повинні щомісяця протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного місяця, за основним місцем своєї реєстрації. Нараховані суми єдиного внеску страхувальники сплачують не пізніше 20 числа наступного місяця. Водночас для гірничих підприємств, які зобов’язані сплачувати єдиний внесок, останнім днем сплати є 28 число кожного місяця.
Фізична особа підприємець бажає здати юр.особі (ТОВ) в оренду комбайна, чи потрібно засвідчувати такий договір нотаріально? Договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.
Повернення свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ у зв’язку з їх відміною Дійсні на момент набрання чинності Закону України від 05.09.2013р. № 443-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо реєстрації осіб як платників податків" свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб’єкта спеціального режиму оподаткування ПДВ можуть застосовуватись як витяги із реєстру платників ПДВ до внесення змін до такого реєстру, а також виникнення змін у даних про платника ПДВ. Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, свідоцтва про реєстрацію сільськогосподарського підприємства як суб’єкта спеціального режиму оподаткування ПДВ, їх засвідчені копії підлягають поверненню до органів Міндоходів при першому зверненні платника ПДВ за отриманням витягу із реєстру платників ПДВ.
Строк зберігання товарів у митному режимі митного складу Загальний строк зберігання товарів у митному режимі митного складу (далі – МС) не може перевищувати 1095 днів від дня їх поміщення у зазначений митний режим. Водночас, строк зберігання у такому митному режимі підакцизних товарів, іноземних товарів, які було попередньо поміщено у митні режими транзиту, тимчасового ввезення або переробки на митній території України, а також продуктів переробки не може перевищувати 365 днів від дня поміщення їх у митний режим МС. Строк зберігання у митному режимі митного складу товарів, призначених для експорту, не може перевищувати одного року з дати поміщення їх у цей режим. До закінчення зазначеного строку такі товари має бути вивезено за межі митної території України. Строки зберігання товарів у митному режимі митного складу визначено ст. 125 Митного кодексу України.
Таксистам на замітку Електронний таксометр у таксі - касовий апарат, який додатково забезпечує попереднє програмування тарифів за проїзд та облік вартості наданих послуг з перевезень пасажирів. Моделі використовуваних таксометрів повинні бути внесені до Державного реєстру РРО. Державний реєстр РРО, не містить електронних таксометрів, тож суб’єкт господарювання, що надає послуги з перевезення на таксі, має змогу застосовувати будь-які РРО, внесені до цього Реєстру для зазначеної сфери застосування. Підприємці, що перебувають на загальній системі оподаткування, у машинах-таксі при розрахунках з пасажирами готівкою повинні застосовувати належним чином зареєстровані таксометри. Відповідно до діючого законодавства ці апарати є реєстраторами розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання операцій.
Затверджено нову форму Податкового розрахунку (форма 1ДФ) Нова форма Податкового розрахунку (ф.1ДФ) відрізняється від попередньої відсутністю реквізиту «Сума податкового боргу станом на 01.01.2011 (грн., коп.)». Щодо Порядку подання Податкового розрахунку (ф.1ДФ), то зміни стосуються способів його подання. А саме, Податковий розрахунок, подається податковими агентами в один із таких способів: засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо використання електронного цифрового підпису відповідальної особи податкового агента у порядку, визначеному законодавством; на паперовому носії разом з електронною формою на електронному носії інформації; на паперовому носії, якщо кількість рядків у податковому розрахунку не більше п’яти. В один із таких способів у вигляді окремої порції подається Податковий розрахунок (ф.1ДФ) за відокремлений підрозділ юридичної особи, який не уповноважений нараховувати, утримувати і сплачувати (перераховувати) податок до бюджету. Нагадаємо, що форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 21 січня 2014 року №49 (зареєстрований Міністерством юстиції України 5 лютого 2014 року за №228/25005). Наказ №49 набирає чинності з 1 квітня 2014 року. Водночас, з введенням в дію Наказу №49 втрачає чинність наказ ДПА України від 24 грудня 2010 року №1020.
Сплатіть податки до 28 березня Нікопольська ОДПІ нагадує, що 28 березня поточного року, п’ятниця, є останнім днем сплати: авансових внесків з податку на прибуток за лютий; ПДВ за лютий платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю; акцизного податку за лютий; збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства за лютий; збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну і теплову енергію за лютий; плати за землю за лютий; фіксованого сільськогосподарського податку за лютий; плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за лютий; збору за користування радіочастотним ресурсом України за лютий; збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за лютий; остаточної суми рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, за транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України за грудень з урахуванням фактично сплачених авансових платежів.
Особливості складання нової податкової накладної Податкові накладні, усі примірники яких залишаються у платника ПДВ, складаються виключно в паперовому вигляді. При цьому у верхній лівій частині оригіналу такої ПН у полі «Усі примірники залишаються у продавця (тип причини)» робиться відповідна помітка «X» та зазначається тип причини (01-14) (п. 10 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженої наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.01.2014 року за № 10). При заповненні рядка «Індивідуальний податковий номер покупця» тепер слід зазначати умовний ІПН «400000000000» (а не нулі, як це було раніше) у таких випадках (п. 11 Порядку № 10): - постачання товарів/послуг покупцю, який не зареєстрований як платник ПДВ, включаючи постачання на експорт; - здійснення операцій у рахунок оплати праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах із платником податку; - постачання товарів/послуг у межах балансу платника податку для невиробничого використання; - використання товарів/послуг, за якими суми ПДВ попередньо були включені до податкового кредиту, в операціях, які не є об'єктом оподаткування або звільняються від оподаткування; - визначення при анулюванні реєстрації платника податку податкових зобов'язань за товарами/послугами, необоротними активами, суми ПДВ за якими були включені до складу податкового кредиту та не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності.
| |
Категория: Город | Просмотров: 822 | |
Всего комментариев: 0 | |