10:04 Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує | |
Хай мир завжди живе у Вашому серці, а ці світлі травневі свята і наші щирі побажання додадуть нових сил і натхнення для здійснення майбутніх сподівань і трудових звершень на благо України! Мирного неба, ясного сонця та всього самого найкращого. Нехай завжди Вас оточує мир, здоров'я та щастя! З повагою Начальник Нікопольської ОДПІ Геннадій Ткачук
Режим роботи ЦОПів у травневі свята Заступник начальника Нікопольська ОДПІ Вікторія Радецька повідомила режим роботи Центрів обслуговування платників Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області, Марганецького та Орджонікідзевського відділень. Так, 1-2 травня та 9 травня 2014 року у Центрах обслуговування платників Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області є вихідними днями. В суботу 3 та 10 травня 2014 року Центри обслуговування платників Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області будуть працювати з 9.00 до 16.00 години.
Володимир Хоменко: буду вимагати сурового додержання норм законів і розслідувати всі випадки корупційних дій 24 квітня 2014 року відбулася зустріч заступника Міністра доходів і зборів України Володимира Хоменка з особовим складом Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області. На початку зустрічі заступник Міністра наголосив, що «тіньові» схеми та домовленості, між представниками бізнесу та представниками органів Міндоходів, які були в недалекому минулому, у подальшому - не мають право на життя. Для подальшої цивілізованої роботи бізнесу, на рівні Міністерства підготовлено пропозиції про внесення змін до чинного законодавства України та інших правових документів. “Ці зміни “розчистять” “кримінальні” схеми “конвертування” грошових коштів. А ті, хто займається злочинними схемами, або ухиляється від сплати податку – будуть відповідати по Закону» - підкреслив Володимир Хоменко. Зокрема, він відмітив, що лише за останній час задокументовано та викрито протиправну діяльність міжрегіонального «конвертаційного» центру, який діяв на території Дніпропетровської та Київської областей і встиг за два роки «конвертувати» майже 1,5 мільярди гривень. Заступник Міністра доходів і зборів України попередив весь особовий склад Міндоходів у Дніпропетровській області про те, що керівництво міністерства буде вимагати сурового додержання норм законів і розслідувати всі випадки корупційних дій! Під час зустрічі Володимир Хоменко представив колективу в.о. заступника начальника – начальника слідчого управління фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області полковника податкової міліції Сергія Пенькова. Сергій Пеньков із 1995 року перебуває на службі у податковій міліції України. Під час свого виступу в.о. заступника начальника – начальника слідчого управління фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області наголосив про активізацію дій, направлених на виконання завдань керівництва Міністерства доходів і зборів України та посилення протидії проявам корупції та порушень службової дисципліни.
Відшкодування - шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики Платникам податку на додану вартість, у яких є задекларовані до відшкодування суми податку до 1 січня 2014 року, підтверджені перевірками й не відшкодовані на 3 квітня поточного року, відшкодування здійснюється шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики з терміном обігу п’ять років. Оформлення відшкодування сум податку на додану вартість облігаціями внутрішньої державної позики прирівнюється до виплати платнику податку сум бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на рахунок платника податку. Порядок випуску, обігу, погашення зазначених облігацій внутрішньої державної позики, а також нарахування процентів на них затверджується Кабінетом Міністрів України, при цьому має бути забезпечено рівність умов для всіх платників податку щодо визначення способу відшкодування податку на додану вартість, добровільність здійснення такого відшкодування та зацікавленість усіх платників податку. Кабінет Міністрів України планує проводити погашення зазначених облігацій кожні півроку згідно з сумою, визначеною у купоні до облігації, з одночасним нарахуванням та виплатою відсотків за такою сумою у розмірі до 9% річних. Зміни, внесені до Держбюджету - 2014 Законом України від 27.03.14 №1165-VII «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік», набрали чинності 03.04.2014р.
На Дніпропетровщині вже 86 громадян задекларували дохід понад 1 млн. грн. Як зауважив заступник начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Ігор Ломако - з початку 2014 року вже 86 мешканців регіону прозвітували про доходи понад 1 млн. грн. Сума задекларованих такими громадянами доходів становить 421 млн. грн. Рекордсменом серед органів Міндоходів Дніпропетровщини по кількості мільйонерів є ДПІ у Жовтневому районі м. Дніпропетровська – 31 громадянин. До ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська декларації про доходи понад 1 млн. грн. надали 11 громадян. Трохи менше мільйонерів, а саме 9, задекларували свої доходи у Криворізькій південній ОДПІ. Одним з прикладів є мешканець міста Дніпропетровська, який задекларував свій іноземний дохід у сумі 1 млн. 46 тис. грн. та сплатив 174,1 тис. грн. податку на доходи фізичних осіб. Взагалі, частіше мільйонери декларували такі категорії свого прибутку як, заробітна плата; доходи від операцій з продажу (обміну) об’єктів нерухомого та/або рухомого майна; доходи від надання майна в лізинг, оренду (суборенду), житловий найм; інвестиційний прибуток; іноземний дохід; успадковане чи отримане у дарунок майно тощо. Ігор Ломако нагадав, що кампанія декларування доходів, отриманих протягом минулого року, триває до 1 травня.
До бюджету повернуто 1,3 млрд. грн. збитків, нанесених державі порушеннями у сфері державних закупівель Протягом першого кварталу 2014 року оперативні підрозділи Міністерства доходів і зборів виявили 155 кримінальних правопорушень, з яких 34 – відносно службовців замовників державних закупівель, 123 – відносно переможців тендерів по цих закупівлях та 18 – відносно постачальників переможців. У галузевому розрізі як і раніше більшість порушень зафіксовано при закупівлі паливно-мастильних матеріалів. На другому місці – купівля залізничного устаткування та запасних частин для залізниці та дорожнє будівництво, на третьому – закупівля та поставка медичних комплектуючих та обладнання. За виявленими кримінальними правопорушеннями державі нанесено збитків на суму понад 0,8 млрд. грн., відшкодовано до держбюджету 1,3 млрд. грн. У сфері боротьби з легалізацією злочинних доходів до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 24 кримінальних правопорушення. Оподаткування сум допомоги на лікування та медичне обслуговування платника за рахунок благодійної організації До розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються кошти або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на лікування та медичне обслуговування платника за рахунок коштів благодійної організації за наявності відповідних підтвердних документів. Зокрема, такими підтвердними документами можуть бути: - документи, що підтверджують потребу фізичної особи – платника податку в лікуванні та медичному обслуговуванні (наявність та характеристики хвороби, травми, отруєння, патологічного стану платника податку); - документи про надання послуг на лікування або медичне обслуговування, що ідентифікують постачальника послуг та платника податку, якому вони надаються; - обсяги та вартість таких послуг: договори, платіжні та розрахункові документи, акти надання послуг, інші необхідні документи в залежності від необхідного лікування або медичного обслуговування, хвороби та її стану. Відповідно дані кошти не підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб. Більш детально зазначене питання висвітлено в Узагальнюючій податковій консультації щодо окремих питань оподаткування податком на доходи фізичних осіб сум допомоги на лікування та медичне обслуговування платника податку за кордоном за рахунок благодійної організації, затвердженій наказом Міндоходів України від 10.04.2014 №235.
Cлідчі Міндоходів Дніпропетровщини поповнили бюджет більше, як на 2 млн. грн. З початку року слідчими ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області розпочато 296 кримінальних проваджень за порушення у сфері податкових відносин. Досудове розслідування закінчено зі 122 кримінальних проваджень, з яких до суду спрямовано 25, а 96 закрито. З обвинувальним актом до суду направлено 21 кримінальне провадження. Разом з тим, 4 кримінальних провадження слідчими передано до суду для вирішення питання про звільнення особи від кримінальної відповідальності, з яких 1 провадження - на підставі ч.4 ст.212 КК України у зв’язку із відшкодуванням збитків під час досудового розслідування. Крім того, протягом січня – березня поточного року за підслідністю до інших органів слідчими скеровано 17 кримінальних проваджень, приєднано до інших проваджень - 6. Завдяки справам, розслідуваним слідчими Міндоходів Дніпропетровщини впродовж І кварталу 2014 року, відшкодована сума завданих державі збитків становить 2,2 млн. грн.
За продаж підліткам алкоголю та тютюну анульовано 88 ліцензій Протягом січня-березня 2014 року за продаж неповнолітнім алкогольних напоїв та тютюнових виробів було анульовано 88 ліцензій, які давали право роздрібної торгівлі цими товарами. Окрім втрачених ліцензій порушникам також доведеться сплатити майже 600 тис. грн. штрафних санкцій. Порівняно з відповідним періодом минулого року фахівці Міндоходів фіксують зниження таких порушень більш ніж вдвічі, що свідчить про зростання сумлінності роздрібних торговців. «Легальні виробники тютюнових виробів завжди виступають за невідворотність покарання за продаж сигарет неповнолітнім. Необхідно також посилити контроль за продажем сигарет у невизначених для цього місцях, оскільки неповнолітні мають неконтрольований доступ до тютюнових виробів, у тому числі до контрабандних та контрафактних», - зазначив заступник генерального директора Асоціації «Укртютюн» Григорій Синиця. Нагадаємо, що відповідно до чинного законодавства, продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів неповнолітнім карається анулюванням ліцензій та штрафними санкціями. Розмір штрафу, який застосовується до суб’єкта господарювання, складає 6800 гривень. Крім того, втратити ліцензію можна також за продаж алкоголю та тютюну у невизначених для цього місцях, несплату чергового платежу за ліцензію протягом 30 днів від моменту її призупинення, а також за заявою суб’єкта господарювання.
Наповнення місцевого бюджету Дніпропетровщини наближається до двох мільярдів гривень У І кварталі 2014 року місцева казна Дніпропетровської області поповнилась на 1 млрд. 942 млн. грн., що на 30,1 млн. грн. більше минулорічних надходжень. Головним джерелом наповнення місцевих бюджетів регіону залишається податок на доходи фізичних осіб, який складає 61,4% усіх платежів до місцевої скарбниці. Його сплачено у сумі 1 млрд. 193 млн. грн. Друге за значимістю джерело наповнення місцевої казни – плата за землю. У січні – березні 2014 року землевласники та землекористувачі сплатили до бюджету 394,5 млн. грн., при цьому додаткові надходження склали 19,6 млн. грн. Ще одним важливим джерелом доходів місцевих громад Дніпропетровщини є сплата єдиного податку. На сьогодні від підприємницької діяльності «спрощенців» до кошиків місцевих бюджетів області надійшло єдиного податку на 27,4% більше, ніж торік, а саме 133,8 млн. грн. Позитивні тенденції щодо стабільності фінансування місцевих громад Дніпропетровського регіону вдається зберегти завдяки сумлінності платників податків та їх розумінню, що для реального здійснення економічних перетворень насамперед необхідні фінансові ресурси.
Бюджет Дніпропетровщини отримав 8 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та єдиного соціального внеску Протягом І кварталу поточного року фахівцями територіальних органів Міндоходів Дніпропетровщини перевірено 153 суб’єкта господарювання з питань дотримання норм законодавства при виплаті заробітної плати. У 132 випадках встановлено порушення правильності нарахування, утримання та своєчасності перерахування податку на доходи фізичних осіб, у 21 - єдиного соціального внеску. За підсумками проведених перевірок міндоходівцями Дніпропетровського регіону донараховано 8,9 млн. грн., в тому числі: 3,6 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 5,3 млн. грн. єдиного соціального внеску. З цієї суми вже надійшло до бюджету 8,0 млн. грн. Крім того, з початку року органами Міндоходів Дніпропетровської області виявлено 2990 нелегально працюючих громадян, з яких 2545 вже офіційно працевлаштовані.
За три місяці Міндоходів виявило майже 12 тис. нелегальних найманців Протягом січня-березня 2014 року фахівцями Міндоходів виявлено майже 12 тис. найманих осіб, праця яких використовувалася роботодавцями без укладання трудових угод. За результатами перевірки порушники сплатили до бюджету майже 7 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 8 млн. грн. єдиного внеску. До державної реєстрації також залучено 5 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації. Бюджет отримав додаткових 2 млн. грн. Як зазначають аналітики відомства, під час перевірок порушення податкового законодавства під час виплати зарплатні та інших доходів фізичних особам фіксується в 9 випадках з 10. За виявленими фактами порушень за три місяці поточного року до бюджету донараховано майже 39 млн. грн. податку та штрафних санкцій. Крім того, за результатами спільних заходів Міндоходів та органів місцевої влади понад 15 тис. підприємців, які виплачували зарплату своїм робітникам менше мінімальної, підвищили рівень оплати праці. Внаслідок цього бюджет отримав додаткових 26 млн. гривень податку на доходи фізичних осіб. Загалом, у І кварталі поточного року до бюджету надійшло понад 16 млрд. грн. податку на доходи фізичних осіб, що на 203,4 млн. грн. більше відповідного періоду минулого року.
На Дніпропетровщині кількість перевірок у сфері РРО зменшено в 4,5 рази У січні – березні поточного року співробітники ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області провели 45 перевірок господарських об'єктів, що використовують реєстратори розрахункових операцій. У порівнянні з відповідним періодом 2013 року кількість перевірок зменшилась на 157, або в 4,5 рази. Суттєве зменшення кількості перевірок відбулось за рахунок ретельного аналізу господарської діяльності підприємств і приватних підприємців та наступного відбору для перевірок найбільш ризикових суб’єктів господарювання. За результатами перевірок ризикових суб’єктів господарювання, які використовують РРО, штрафні санкції склали 2,3 млн. грн.
З початку року дніпропетровськими ЦОПами надано більш 51 тисячі адміністративних послуг Протягом січня - березня поточного року Центрами обслуговування платників (ЦОП) органів Міндоходів Дніпропетровської області було надано 51,3 тисячі адміністративних послуг. Як свідчить статистика ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області, питому вагу (53,6%) серед наданих адміністративних послуг має послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. У першому кварталі цього року фізичним особам-платникам податків було надано понад 27,5 тисяч таких послуг. На другому місці послуги з видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, які контролюються органами Міндоходів, – 4,2 тисячі послуг, на третьому – реєстрація розрахункових книжок – 2,3 тисячі послуг. Повний перелік усіх адміністративних послуг, які надаються територіальними органами ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області, можна переглянути на інформаційних стендах Центрів обслуговування платників, а також за гіперпосиланням http://dp.minrd.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/. Нагадаємо, що на сьогодні у Дніпропетровській області обслуговування платників здійснює 32 ЦОПи, в яких надається комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Крім того, у центрах обслуговування платники можуть подати звітність та отримати безкоштовні ключі електронного підпису.
Деклараційна кампанія-2014: Найбільше мільйонерів у Києві З початку року декларації з отриманим минулорічним доходом у понад 1 млн. грн. подали 1703 громадянина. Загальна сума задекларованого ними доходу складає 8 млрд. грн. Найбільше мільйонерів нараховується у Києві – 761 громадянин, якими задекларовано 3,9 млрд. гривень. Загалом, за статистикою Міндоходів, декларації про майновий стан і доходи, отримані у минулому році, подали 350,4 тис. громадян України. Вони задекларували дохід на суму 22,4 млрд. грн., що на 1,7 млрд. грн. перевищує показник аналогічного періоду минулого року. Як і раніше найбільшу суму задекларованого доходу наші громадяни отримали від заробітної плати – 8,2 млрд. грн. Успадкування або отримання в дарування майна принесло декларантам 4,8 млрд. грн., здавання в найм нерухомості – 555,1 млн. грн. Від продажу нерухомого або рухомого майна було отримано 2,4 млрд. грн. доходу, від операцій з інвестиційними активами – 599,8 млн. гривень. Із загальної суми задекларованих доходів до бюджету буде сплачено 472,1 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, що на 21,3 відс. перевищує відповідний показник минулого року. Правом на отримання податкової знижки скористалися 83,1 тис. осіб, яким буде повернуто 105,5 млн. грн. Нагадуємо, що до завершення деклараційної кампанії залишилося 8 днів. Останній день подання декларацій – 30 квітня 2014 року. Просимо громадян вчасно задекларувати свої доходи.
На Дніпропетровщині електронні ключі можна безоплатно отримати в акредитованих центрах Міндоходів Платники податків, зборів, платежів можуть подавати звітність до органів Міндоходів Дніпропетровської області в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. Цифровий підпис є своєрідним захистом звітності, що надсилається “електронкою”. Однак сфера застосування підпису не обмежується лише звітуванням. Платники також мають змогу укладати з іншими суб’єктами господарювання договори в електронній формі, звітувати в режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а й до органів державної статистики. У Дніпропетровській області отримати посилені сертифікати відкритих ключів суб’єкти господарювання та фізичні особи можуть безкоштовно в п’яти пунктах реєстрації користувачів акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів за адресами: м. Дніпропетровськ, пр ім. Газети «Правда», буд. 95а, ЦОП Лівобережної ОДПІ м. Дніпропетровська, зал 3, каб.9,10, тел.(0562) 27-30-76; м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграду, буд. 25, ЦОП ДПІ у Бабушкінському районі м. Дніпропетровська, вікна реєстрації користувачів ЕЦП №21, №22, тел.(056) 749-63-34; м. Нікополь, пр. Трубників, буд. 27, ЦОП Нікопольської ОДПІ, каб. 112, тел. (05662) 2-23-18; м. Кривий Ріг, пр. Дзержинського, буд. 42, Криворізька центральна МДПІ, каб. 112а, тел. (056) 404-06-95; м. Павлоград, вул. Верстатобудівників, буд. 14а, Західно – Донбаська ОДПІ, каб. 804, тел. (05632) 3-39-59. Режим роботи пунктів реєстрації користувачів акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів: понеділок – четвер з 9 - 00 до 18 – 00, п’ятниця з 9 - 00 до 16 – 45, субота, неділя – вихідні дні. Перелік документів, необхідних для отримання посилених сертифікатів ключів, наведено в розділі підготовка документів та реєстрація, розміщеного на офіційному інформаційному ресурсі акредитованого центру сертифікації ключів Міндоходів (acskidd.gov.ua/головна/«Реєстрація користувачів»).
Ми проти корупції З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області забезпечено інформування платників податків про функціонування антикорупційного сервісу Міністерства доходів і зборів України "Пульс", доступний клієнтам податкової служби та митниці. Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує: - труднощі в спілкуванні; - некоректне ставлення; - перевищення повноважень; - неякісне обслуговування та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.
Чи може платник отримати копію податкової звітності, що була раніше подана до контролюючого органу, у випадку її втрати? Суб’єкт господарювання може отримати (завірити) копію звітності, що була раніше подана до органу доходів і зборів, у випадку її втрати. Кожна особа має право доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається. Розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов’язані, зокрема, надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених Законом України від 13 січня 2011 року № 2939-VІ «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон). Відповідна норма визначена вищевказаним Законом. Також, з цим та іншими питаннями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 135). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).
Збільшено вартість товарів, що не оподатковується ПДВ при їх ввезенні та вивезенні з України З 1 квітня 2014 року збільшено граничну вартість товарів, які можна ввозити чи вивозити з України, без сплати ПДВ, з 100 до 150 євро, незалежно від митного режиму розміщення товарів. В той же час, неоподатковувану фактурну вартість товарів, які ввозяться в Україну у несупроводжуваному багажі та у міжнародних поштових і експрес-відправленнях, зменшено з 300 до 150 євро. При цьому, для міжнародних експрес-відправлень зазначена неоподатковувана вартість багажу встановлена для одного одержувача від одного відправника в одному відправленому багажі, а не для одного одержувача протягом однієї доби, як було до 1 квітня 2014 року.
Порядок нарахування авансових платежів ФОП, яка протягом поточного року перейшла зі спрощеної системи Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менше як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах). Сплачуються авансові платежі до бюджету по 25 відсотків щокварталу у терміни до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада (пп. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 розд. IV Податкового кодексу України). Фізичні особи – підприємці, які перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому відбувся перехід на загальну систему оподаткування. Платники податку розраховують та сплачують авансові платежі у строки, визначені пп. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 ПКУ, що настануть у звітному податковому році. Враховуючи вищевикладене, фізичні особи – підприємці, які перейшли протягом поточного звітного року зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування нараховують та сплачують авансові платежі на підставі квартальної декларації, яка подається ними після закінчення кварталу, в якому відбувся перехід. Наприклад, платник податків перейшов на загальну систему оподаткування з ІІ кварталу, то декларація подається після закінчення цього кварталу і авансові платежі нараховуються платником самостійно з урахуванням суми податку, що нараховується на доходи, вказані в декларації. Оподаткування доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, які обрали спрощену систему оподаткування, регулюється ст.177 ПКУ.
Особливості сплати єдиного внеску фізичними особами-підприємцями, що одночасно здійснюють незалежну професійну діяльність Особа, яка є підприємцем, що застосовує загальну систему оподаткування, та одночасно займається незалежною професійною діяльністю, є платником єдиного внеску як фізична особа-підприємець. Тобто, єдиний внесок фізична особа сплачує тільки з доходів, отриманих від здійснення підприємницької діяльності на загальній системі оподаткування. При цьому, така особа не має обов’язку щодо обліку та сплати єдиного внеску із сум доходу, отриманого від її незалежної професійної діяльності. Така фізична особа формує та подає звіт сама за себе за формою №Д5. Звіт подається до органів доходів і зборів один раз на рік до 10 лютого року, наступного за звітним періодом. Звітним періодом є календарний рік. Єдиний внесок фізичні особи сплачують самі за себе шляхом перерахування безготівкових коштів з банківського рахунку. Платники, які не мають рахунку у банку, сплачують єдиний внесок шляхом готівкових розрахунків через банки чи відділення зв’язку до 10 лютого наступного року на підставі даних річної податкової декларації. Порядок нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску регулюється Законом України від 08.07.2010 р. №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Сума коштів, сплачена у звітному податковому році за періоди навчання наступного року, не включається до податкової знижки Окремі громадяни - платники податку на доходи фізичних осіб мають право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року. Тобто можуть повернути частину податку, сплаченого протягом 2013 року із заробітної плати. До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання). Відповідно до п.п. 166.3.3 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України платник податку має право включити до податкової знижки, зокрема такі фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, як суму коштів, сплачених закладу освіти за навчання такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, який не одержує заробітної плати. Платник податку у звітному податковому році сплатив ВУЗу суму коштів за навчальний рік. Водночас, частина семестрів у рамках такого навчального року припадає на один календарний рік, а частина – на наступний. У такому випадку сума коштів, яка сплачена у звітному році за періоди навчання наступного календарного року, не включається до податкової знижки платника за наслідками звітного року. Нагадаємо, податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, - це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України. Підстави для нарахування податкової знижки зазначаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається до 31 грудня включно наступного за звітним податкового року. Перелік витрат, що включаються до податкової знижки, а також порядок нарахування податкової знижки визначені у ст.166 ПКУ.
Дії платника у випадку помилково поданої звітності Податковим кодексом України не передбачено дії суб’єкта господарювання у випадку, якщо ним помилково подано податкову звітність до контролюючого органу. Тобто, яку взагалі не потрібно було подавати або подано не до того контролюючого органу. Однак, платник податків може звернутись письмово до контролюючого органу з обґрунтуванням обставин помилково поданої податкової звітності та проханням не визнання даної звітності як податкової. Нагадаємо, податкова декларація подається за звітний період в установлені Податковим кодексом України (далі – ПКУ) строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків. Платник податків зобов’язаний за кожний встановлений ПКУ звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є. Така податкова звітність подається платником податку незалежно від того, чи провадив він господарську діяльність у звітному періоді. Відповідна норма визначена ст.49 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями. Також, з цим та іншими питаннями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 135). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).
Чи потрібно пред’являти документи, що посвідчують особу при особистому поданні звітності Якщо суб’єкт господарювання або уповноважена особа особисто подає податкову звітність до контролюючих органів, то пред’являти документи, що посвідчують особу (паспорт, наказ, довіреність тощо) не потрібно. Це не передбачено Податковим кодексом України. Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність в електронному документі електронного цифрового підпису платника податку. Податкова декларація повинна бути підписана керівником платника податків або уповноваженою особою, а також особою, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації до контролюючого органу. У разі ведення бухгалтерського обліку та подання податкової декларації безпосередньо керівником платника податку, така податкова декларація підписується таким керівником. Відповідна норма визначена пп.48.5.1 п.48.5 ст.48 Податкового кодексу України.
Сума коштів, сплачена у звітному податковому році за періоди навчання наступного року, не включається до податкової знижки Окремі громадяни – платники податку на доходи фізичних осіб мають право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року. тобто можуть повернути частину податку, сплачену протягом 2013 року із заробітної плати. До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання). Відповідно до пп.166.3.3 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України платник податку має право включити до податкової знижки, зокрема, такі фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати, як суму коштів, сплачених закладу освіти за навчання такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення, який не одержує заробітної плати. Платник податку у звітному податковому році сплатив ВУЗу суму коштів за навчальний рік. Водночас, частина семестрів у рамках такого навчального року припадає на один календарний рік, а частина – на наступний. У такому випадку сума коштів, яка сплачена у звітному році за періоди навчання наступного календарного року, не включається до податкової знижки платника за наслідками звітного року. Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, - це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати у випадках, визначених Податковим кодексом України. Підстави для нарахування податкової знижки зазначаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається до 31 грудня включно наступного за звітним податкового року. Перелік витрат, що включаються до податкової знижки, а також порядок нарахування податкової знижки визначені ст.166 Податкового кодексу України.
Час митного оформлення товарів і транспортних засобів комерційного призначення Митне оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення (далі – ТЗ) завершується протягом чотирьох робочих годин з моменту пред’явлення їх органу доходів і зборів (у разі, якщо такі товари, ТЗ підлягають пред’явленню), подання митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та всіх необхідних документів та відомостей. Водночас, зазначений строк може бути перевищений на час виконання відповідних формальностей. Це відбувається виключно у разі: виконання митних формальностей поза місцем розташування органу доходів і зборів відповідно до ч.8 ст.247 Митного кодексу України; підтвердженого письмово бажання декларанта або уповноваженої ним особи подати додаткові документи чи відомості про зовнішньоекономічну операцію або характеристики товару; проведення досліджень (аналізу, експертизи) проб і зразків товарів, якщо товари не випускаються відповідно до ч.21 ст.356 Митного кодексу України; виявлення порушень митних правил, якщо товари не випускаються відповідно до ч.21 ст.356 Митного кодексу України; зупинення митного оформлення відповідно до Закону України від 02.12.2010№2735-VІ «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції»; подання додаткових документів (відповідно до ч.3 ст.53 Митного кодексу України). Порядок митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення регулюється розділом VІІ Митного кодексу України.
Чи мають право суб’єкти господарювання, які здійснюють перевезення пасажирів та багажу, при продажу квитків у кіосках та салонах транспортних засобів проводити розрахункові операції без застосування РРО з використанням РК та КОРО? При продажу квитків у кіосках та салонах транспортних засобів суб’єкти господарювання, які здійснюють перевезення пасажирів та багажу, мають право використовувати розрахункові книжки та книги обліку розрахункових операцій, без використання реєстраторів розрахункових операцій.
Оподаткування сум допомоги на лікування та медичне обслуговування платника за рахунок благодійної організації До розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються кошти або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на лікування та медичне обслуговування платника за рахунок коштів благодійної організації за наявності відповідних підтвердних документів. Зокрема, такими підтвердними документами можуть бути: документи, що підтверджують потребу фізичної особи – платника податку в лікуванні та медичному обслуговуванні (наявність та характеристики хвороби, травми, отруєння, патологічного стану платника податку); документи про надання послуг на лікування або медичне обслуговування, що ідентифікують постачальника послуг та платника податку, якому вони надаються; обсяги та вартість таких послуг: договори, платіжні та розрахункові документи, акти надання послуг, інші необхідні документи в залежності від необхідного лікування або медичного обслуговування, хвороби та її стану. Відповідно дані кошти не підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб.
Випадки, коли нараховані дивіденди не є об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб До складу загального місячного оподатковуваного доходу платника податку не включаються дивіденди, які нараховуються на користь платника податку у вигляді акцій (часток, паїв), емітованих юридичною особою – резидентом, що нараховує такі дивіденди, за умови, що таке нарахування жодним чином не змінює пропорцій (часток) участі всіх акціонерів (власників) у статутному фонді емітента, та в результаті якого збільшується фонд емітента на сукупну номінальну вартість нарахованих дивідендів.
Своєчасно сплатіть податки 28 квітня - збігає термін сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, нарахованого за попередній календарний місяць (березень), гірничими підприємствами за найманих працівників. 30 квітня дня закінчується термін сплати за березень таких платежів: · податку на додану вартість платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю; · земельного податку та орендної плати · податкових зобов’язань з фіксованого сільськогосподарського податку; · збору за користування радіочастотним ресурсом України; · збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства; · авансового внеску з податку на прибуток за квітень 2014 року. Шановні платники! На відміну від граничних строків подання звітності, які переносяться на наступний за вихідним або святковим робочий день, для строків сплати податків та зборів у Податковому кодексі України таке перенесення не передбачено. Тому податки та збори, останній строк сплати яких спливає у неробочий (вихідний або святковий) день, слід сплатити напередодні.
Порядок подання запиту про отримання витягу з реєстру платників ПДВ Запит на отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою №1-ЗВР подається особисто платником ПДВ або уповноваженою на це особою або надсилається поштою до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника податків. Форма такого запиту затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 16.01.2014 №26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість». У запиті зазначаються критерії пошуку відомостей у реєстрі платників ПДВ (індивідуальний податковий номер платника ПДВ або податковий номер платника податків), а також спосіб отримання витягу з реєстру (поштою або безпосередньо в органі доходів і зборів). Витяг з реєстру платників ПДВ за формою №2-ВР формується за відповідним критерієм пошуку та містить відомості з реєстру, які є актуальними на дату формування витягу. У витязі зазначають: найменування або прізвище, ім’я та по-батькові платника; індивідуальний податковий номер платника ПДВ; дату податкової реєстрації; строк дії реєстрації платника ПДВ; дату реєстрації суб’єктом спеціального режиму оподаткування; перелік видів діяльності сільськогосподарського підприємства, на які поширюється дія спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства; дату внесення запису про види діяльності. Витяг надається безоплатно протягом двох робочих днів від дати надходження запиту. Нагадуємо, що з 1 січня 2014 року набрали чинності закони, якими внесено зміни до порядку реєстрації осіб як платників податків, в тому числі, скасовано свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та надано право отримати витяг з реєстру платників ПДВ в органах доходів і зборів України.
| |
Категория: Город | Просмотров: 1003 | |
Всего комментариев: 2 | 1 2 » |
| |
1-1 2-2 | |