Покров Среда 27.11.24, 02:45
Сайт
Главная » 2014 » Май » 5 » Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує
20:40
Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує

Шановні громадяни!

Прийміть щирі і сердечні вітання з нагоди Дня перемоги.

Цей урочистий день знову сповнює наші серця гордістю за тих, хто ціною високого подвигу подарував радість життя на рідній землі. Цього дня ми схиляємося перед тими, хто проніс через лихоліття війни любов до Батьківщини і бажання бачити її заможною та квітучою.

Тож, бажаю Вам зберегти великий стан душі, який передається з покоління в покоління і дає нам віру в краще майбутнє рідної України.

Нехай це велике свято принесе Вам, та всім Вашим близьким міцного здоров’я, щастя, мирного неба, довголіття, усіх земних гараздів.

З повагою

Начальник Нікопольської ОДПІ Г.А. Ткачук

 

Затверджені форми торгових патентів

Заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський зазначив, що 174 суб’єктів господарювання юридичних осіб, які мають 308 торгових патентів та 319 фізичних осіб підприємців - 410 торгових патенти. Платниками з початку року сплачено за користування торговими патентами майже 600 тис. гривень.

Крім цього, Володимир Малиновський наголосив, що з 21.03.14 набрали нові форми торгових патентів затверджені Наказом Міністерства доходів і зборів України від 30.12.13 №867 «Про затвердження форми та Порядку заповнення торгових патентів, форми Заявки на придбання торгових патентів:

  • торгового патенту (короткотермінового) на провадження торговельної діяльності;

  • торгового патенту (пільгового) на провадження торговельної діяльності;

  • торгового патенту на провадження торговельної діяльності, діяльності з надання платних побутових послуг, торгівлі валютними цінностями, діяльності у сфері розваг.

Володимир Малиновський звертає увагу, що тепер заявки на придбання торгового патенту необхідно подавати за новою формою.

За довідками необхідно звертатись за адресою: м.Нікополь, пр.Трубників,27, 3 зал, тел. 4-54-29.

 

Пріоритет Міндоходів: повернути вкрадені державні активи, які ще не виведені за межі України

На цьому наголосив Перший заступник Міністра доходів і зборів Ігор Білоус під час Першої міжнародної експертної конференції на тему: „Повернення украдених активів корумпованої політичної еліти України: як не втратити шанс?”.

Учасники публічної дискусії, яка відбулася за ініціативи громадських організацій, обговорювали механізм координації зусиль влади, громадянського суспільства та міжнародних експертів щодо пошуку шляхів повернення вкрадених в Україні коштів та недопущення залучення їх у подальшому до непрозорих схем.

„Перед тим, як починати забирати кошти за кордоном, потрібно знайти викрадені активи, які знаходяться в країні, завершити розпочаті кримінальні провадження та покарати винних”, - підкреслив Ігор Білоус. За його словами, у цьому напрямі фахівці Міндоходів тісно співпрацюють з колегами з Генеральної прокуратури, МВС, СБУ та економічними експертами.

Також Перший заступник Міністра доходів і зборів повідомив про створення спільної з Європейським бюро по боротьбі з шахрайством (OLAF) групи слідчих, до складу якої увійшли представники Міндоходів та фахівці з ЄС. Група розслідуватиме кримінальні провадження пов`язані з фінансовими шахрайствами та виведенням за межі України незаконно здобутих коштів.

За словами Ігоря Білоуса, оперативний та максимальний обмін інформацією, у т.ч. застосування успішного європейського досвіду прискорить повернення в Україну викрадених фінансових ресурсів. Також, на його думку, доречною буде участь міжнародних груп та громадських організацій у контролі за використанням повернутих коштів та недопущенням їх повторного розкрадання.

 

Володимир Хоменко: Ми не допустимо будь-яких корупційних дій від працівників Міндоходів

Про це заявив заступник Міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко під час зустрічі з мітингувальниками, які протестували проти призначення окремих осіб на керівні посади в територіальних органах Міндоходів.

Він запевнив, що ретельно будуть перевірені всі заяви про протиправні та корупційні дії, які нададуть учасники зустрічі та протягом місяця буде поінформовано про конкретні результати цих перевірок.

«Ніяких домовленостей про злочинні схеми з податковою міліцією не буде! Моя принципова позиція – безкомпромісність у питаннях призначень на посади, ліквідація будь-яких корупційних проявів та недопущення протиправних дій у подальшому», -  наголосив Володимир Хоменко.

За словами заступника Міністра, в головних управліннях 19 областей та у м. Києві вже призначено нових очільників оперативних та слідчих підрозділів.

Відповідаючи на запитання журналістів щодо створення Служби фінансових розслідувань, Володимир Хоменко, повідомив, що наразі, всі документи для створення цієї служби вже готові, та наступного тижня будуть подані на розгляд Уряду.

Передбачається що, це буде орган центральної виконавчої влади зі спеціальним статусом, який відповідатиме за боротьбу з економічними та фінансовими злочинами та звітуватиме перед Кабінетом Міністрів та Верховною Радою України.

 

Володимир Хоменко: 15 травня – термін повної детінізації ринку підакцизних товарів

На цьому наголосив заступник Міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко в ході зустрічі з особовим складом фахівців управління фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у м. Києві.

«На сьогодні зламати всі злочинні схеми досить важко, проте потрібно повірити в себе, повірити керівництву і спільними зусиллями йти до визначеної мети», – зауважив Володимир Петрович.

За словами заступника Міністра всі дії фахівців підрозділів фінансових розслідувань з виконання головних завдань Міністерства доходів і зборів, яке наразі трансформується, мають бути виважені та скоординовані. Саме тому, надзвичайно гостро стоїть питання про якісну активну роботу за напрямами детінізації ринку підакцизних товарів, ефективного контролю за витратами бюджетних коштів, ліквідації транзитно-конвертаційних груп, питань контролю за поверненням податку на додану вартість, контролю за експортно-імпортними операціями ризикових суб’єктів зовнішньо-економічної діяльності, системного відпрацювання фінансово-промислових груп та банківських установ.

Володимир Хоменко підкреслив, що Міністерством визначено термін з повної детінізації ринку підакцизних товарів – це 15 травня поточного року. До цього часу керівники в регіонах мають навести повний лад на ринку обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів. У цьому ж зацікавлені й виробники вказаної продукції, які працюють «прозоро». «В залежності від регіону, тіньовий оборот підакцизних товарів донедавна сягав 30, 40 та навіть 50 відсотків. Якщо легальний виробник займе вказаний сегмент, ми вирішимо питання з розширення виробництва, створення робочих місць та додаткової сплати акцизного податку», – наголосив Володимир Хоменко. Не менш відчутним джерелом відтоку державних коштів є незаконне відшкодування ПДВ. За словами заступника Міністра у минулому році по місту Києву заявлено до відшкодування майже 8 мільярдів гривень, з яких 2 мільярди гривень ПДВ було незаконно повернуто одному зі столичних підприємств. Тобто, питання до роботи податкової міліції є більш ніж значні.

Що стосується «податкових ям» та транзитно-конвертаційних груп, то цей напрям також не новий. «Є всі назви підприємств, є певні ланцюги зв’язків…Це не щось таке віртуальне, а конкретні юридичні особи, що завдають збитків державі», – зазначив Володимир Хоменко.

Підсумовуючи Володимир Петрович запевнив у зміні підходів до оцінки діяльності слідчо-оперативних підрозділів Міндоходів. Оцінювання буде побудовано таким чином – не кількість відкритих кримінальних проваджень й заведених оперативно-розшукових справ, а якісні показники, як засіб досягнення результату щодо погашення завданих державі збитків. «Питання не стоїть щоб людину «затягнути» в тюрму. Однак є організатори-злочинці, які мають сидіти в тюрмі. Тобто, до цього питання потрібно підходити виважено», – підкреслив заступник Міністра.

 

Позбавляємося хабарників

Одеські правоохоронці вимагали 900 тис. грн. від місцевого підприємця за закриття кримінального провадження та розблокування роботи його фірм.

Участь у злочинних діях брали слідчий, який вів справу, та начальник одного з оперативних управлінь.

Зловмисників взяли на гарячому під час отримання частини грошей.

Заступник міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко зазначив: «Міністерство взагалі і податкова міліція зокрема дискредитували себе перед державою та суспільством. І не зважаючи на зміни, які відбуваються в нашій державі, на жаль, продовжують підривати авторитет відомства. Для мене ця подія не стала несподіванкою, про підготовку затримання я знав заздалегідь. Єдине, на чому я наполіг, – щоб злочинні дії було задокументовано і затримання відбулось у рамках чинного законодавства. Ми будемо жорстко викорінювати таке ганебне явище, як корупція. Поки я на цій посаді, ніхто не буде працювати за старими схемами».

Що спонукало до вимагання хабара у особливо великому розмірі посадовців, які мають охороняти Закон, встановить слідство.

Законодавством за такі дії передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на термін до 12 років з конфіскацією майна.

 

Володимир Хоменко: буду вимагати сурового додержання норм законів і розслідувати всі випадки корупційних дій

24 квітня 2014 року відбулася зустріч заступника Міністра доходів і зборів України Володимира Хоменка з особовим складом Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області.

На початку зустрічі заступник Міністра наголосив, що «тіньові» схеми та домовленості, між представниками бізнесу та представниками органів Міндоходів, які були в недалекому минулому, у подальшому - не мають право на життя. Для подальшої цивілізованої роботи бізнесу, на рівні Міністерства підготовлено пропозиції про внесення змін до чинного законодавства України та інших правових документів.  “Ці зміни  “розчистять” “кримінальні” схеми “конвертування” грошових коштів. А ті, хто займається злочинними схемами, або ухиляється від сплати податку – будуть відповідати по Закону» - підкреслив Володимир Хоменко.

Зокрема, він відмітив, що лише за останній час задокументовано та викрито протиправну діяльність міжрегіонального «конвертаційного» центру, який діяв на території Дніпропетровської та Київської областей і встиг за два роки «конвертувати» майже 1,5 мільярди гривень

Заступник Міністра доходів і зборів України попередив весь особовий склад Міндоходів у Дніпропетровській області про те, що керівництво міністерства буде вимагати сурового додержання норм законів і розслідувати всі випадки корупційних дій!

Під час зустрічі Володимир Хоменко представив колективу в.о. заступника начальника – начальника слідчого управління фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області полковника податкової міліції Сергія Пенькова.

Сергій Пеньков із 1995 року перебуває на службі у податковій міліції України.

Під час свого виступу в.о. заступника начальника – начальника слідчого управління фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області наголосив про активізацію дій, направлених на виконання завдань керівництва Міністерства доходів і зборів України та посилення протидії проявам корупції та порушень службової дисципліни.

 

Міндоходів: Повернення адміністрування ЄСВ до Пенсійного фонду є недоцільним

Міністерство доходів і зборів України вважає ініціативи щодо повернення функції з адміністрування єдиного внеску до Пенсійного фонду, які останнім часом лунають у ЗМІ, недоцільними. Як свідчить аналіз, з жовтня минулого року, коли Міндоходів почало адміністрування ЄСВ, надходження внеску стабільно перевищують минулорічні показники та оперативно розподіляються між фондами соціального страхування.

„Про результативність проведеної адмінреформи якнайкраще свідчать показники надходжень ЄСВ. Ми у стислі терміни привели у відповідність до чинного законодавства нормативні документи, завершили усі технічні роботи, удосконалили існуючі процедури адміністрування, розширивши можливості електронного звітування. І все це відбувалося без жодних незручностей для платників та скорочення відрахувань єдиного внеску. Навпаки його сплата лише зросла”, – наголосив в.о. директора Департаменту доходів і зборів фізичних осіб Міндоходів Олександр Ревчук.

За статистикою відомства, лише протягом трьох останніх місяців 2013 року до бюджету було зібрано 50,4 млрд. грн., що майже на 2 млрд. грн. перевищило відповідний показник 2012 року. До того ж зміна адміністратора дозволила у минулому році підвищити середньомісячну сплату єдиного внеску з 15,3 млрд. грн. до 16,8 млрд. гривень.

Тенденція до перевищення минулорічних показників зберігається і у поточному році. Так, у першому кварталі 2014 року бюджет отримав на 0,5 млрд. грн. єдиного внеску більше, ніж за відповідний період 2013 року. Крім того, станом на 25 квітня при відсутності надходжень з АР Крим та Севастополя до бюджету вже надійшло 13,1 млрд. грн. єдиного внеску, що на 0,6 млрд. грн. більше аналогічного періоду минулорічного квітня.

За словами Олександра Ревчука, така результативність є свідченням ефективності проведених змін в адмініструванні єдиного внеску. До того ж разом зі зміною адміністратора бізнес отримав і спрощення процесу взяття на облік, адже відтоді облікування платників податків та єдиного внеску здійснюється в одному органі за принципом єдності реєстраційних процедур.

Крім того, за рахунок наявності в Міністерстві великої бази платників податків є можливість проведення співставлень даних податкових декларацій та звітностей з ЄСВ, кількості поданих звітних документів тощо.

Для зручності платників Міністерством розроблено автоматичне щоквартальне нарахування сум єдиного внеску фізичним особам – підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування.

„Покладення функції адміністрування єдиного соціального внеску на органи Міністерства доходів і зборів України стало позитивною новелою у напрямі спрощення податкового адміністрування та сприяло скороченню часу платників податків на підготовку та подання відповідної звітності з одного боку, та кількості перевірок та контролюючих органів з іншого боку”, – впевнений віце-президент зі стратегічного розвитку Американської торгівельної палати в Україні Тарас Качка.

Розробка електронних сервісів є одним із пріоритетів у роботі Міндоходів. Так, все більшої популярності серед платників ЄСВ набуває сервіс електронного звітування. Для такого дистанційного звітування платникам достатньо лише отримати в Міндоходів безкоштовний цифровий підпис та завантажити відповідне програмне забезпечення.

Так, якщо на момент передачі ЄСВ до Міндоходів кількість звітуючих в електронному вигляді складала лише 38 відс., то вже у грудні їх кількість зросла до 77 відс., а за лютий поточного року електронкою прозвітували 93 відс. платників ЄСВ.

„Для підприємців – платників податків зручним є подання звітів до єдиного органу Міндоходів, при цьому зміна бюджетних рахунків у разі передання функцій адміністрування призведе до суттєвих незручностей для платників податків, пов’язаних як із передачею облікових карток, так і зі зміною бюджетних рахунків. А це завжди супроводжується помилками при перерахуванні податкових платежів та, як наслідок, штрафними санкціями, які в умовах економічної кризи можуть стати фінансовим тягарем, не сумісним з подальшою ефективною діяльністю платників податків”, – зазначає Генеральний директор Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України Вячеслав Биковець.

Думку Вячеслава Биковця поділяє і Віце-президент УСПП Юлія Дроговоз, яка впевнена, що „передача функцій адміністрування єдиного соціального внеску органам пенсійного фонду є кроком назад, зайве витрачання часу та коштів держави на процедури, які є менш ефективними”.

„Переживши перехідний період та навівши лад з декларуванням та сплатою єдиного внеску платники відчули спрощення та ефективність адміністрування єдиного соціального внеску органами доходів і зборів. Найбільшою перевагою стала подача звітності в єдиній інформаційній системі, що скоротила витрати часу та спростило процедуру надання звітності. Крім цього, платники податків отримали можливість користуватися електронними сервісами Міністерства доходів і зборів, зокрема, електронним кабінетом, який надає можливість проведення звірок за всіма податками і зборами, отримання інших довідок та повідомлень з питань адміністрування податків і зборів”, – підкреслила Юлія Дроговоз.

Враховуючи, що основним джерелом надходження єдиного внеску є відрахування з фонду оплати праці, фахівці Міндоходів спільно з іншими правоохоронними органами, Держнаглядпраці та місцевою владою проводять перевірки суб’єктів господарювання на дотримання трудового законодавства.

Так, за три місяці поточного року суб’єктам господарювання, які виплачували заробітну плату та інші доходи фізичним особам з порушенням законодавства, донараховано до сплати майже 25 млн. грн. єдиного внеску. Додаткових  17 млн. грн. надійшло до бюджету від громадян, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцями та не сплачували внесок до фондів соціального страхування.

 

Колективу органів Міндоходів Дніпропетровщини представлено в.о. начальника ГУ Міндоходів області Василя Михайловича Андрухіва

25 квітня 2014 року колективу органів Міндоходів Дніпропетровської області заступник голови Дніпропетровської обласної адміністрації Геннадій Корбан представив виконуючого обов’язки начальника ГУ Міндоходів області Василя Михайловича Андрухіва.

«Головне завдання, яке ставить перед новим керівником та фахівцями органів Міндоходів області керівництво обласної адміністрації - це збільшення надходжень до бюджету за рахунок ліквідації «тіньових» фінансових схем, «податкових» ям та збільшення податку на доходи фізичних осіб» - зазначив у своєму представленні Геннадій Корбан.

Під час свого виступу виконуючий обов’язки начальника Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області Василь Андрухів підкреслив, що: «Державі потрібно стабільне та у повній мірі наповнення Державного і місцевих бюджетів. В той же час, виконуючи це завдання, фахівці органів Міндоходів не мають права жодним чином порушувати права представників бізнесу, які чесно сплачують податки, а сервіси, які надають органи Міндоходів, повинні бути зрозумілими і прозорими».

Прес-служба Головного управління Міндоходів

у Дніпропетровській області


 

Режим роботи Дніпропетровських ЦОПів на травневі свята

Головне управління Міндоходів у  Дніпропетровській області повідомляє, що 1, 2 та 9 травня 2014 року у Центрах обслуговування платників є вихідними днями.

Із детальною інформацією про адреси та роботу ЦОП у Дніпропетровській області можна ознайомитись на суб-сайті Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області http://dp.minrd.gov.ua/

На сьогодні у Дніпропетровській області функціонує 32 ЦОП,  які надають послуги за єдиними стандартами сервісу. Відвідувачам пропонується широкий перелік послуг, зокрема, отримання консультацій, дозвільних документів, довідок, проведення звірок, подання податкової звітності, реєстрації кореспонденції та багато інших. З початку року у центрах обслуговування платників  Дніпропетровської області надано майже 65 тисяч адміністративних послуг та 492 тисячі інших послуг.

 

З початку року сервісом «Пульс» скористались 100 мешканців Дніпропетровщини

За три місяці 2014 року на антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів України «Пульс» звернулися 100 заявників Дніпропетровського регіону. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зменшилась на 9%.

Найчастіше громадяни зверталися з питаннями, що виникають при поданні податкової звітності та реєстрації податкових накладних - 44 звернення, з питань організації роботи територіальних органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області - 31 звернення, а також з приводу перевірок суб’єктів господарювання звернулися 9 платників.

Найбільша кількість звернень за перший квартал поточного року надійшла від суб’єктів господарювання та мешканців міст Дніпропетровська (73 звернення), Кривого Рогу (7 звернень), Новомосковська (5 звернень) та Дніпродзержинська (4 звернення).

Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

 

У першому кварталі 2014 року на „Пульс” Міндоходів зателефонували понад 1,9 тис. осіб

У січні – березні 2014 року на антикорупційний сервіс Міністерства доходів і зборів „Пульс” зателефонували 1 933 заявники, що у 2 рази більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Традиційно питання з податкової тематики залишаються найбільш актуальними. За перший квартал поточного року з цього приводу на „Пульс” надійшло 1 582 дзвінка, в той час як митної тематики стосувалось лише 351 звернення.

Серед „податкових” звернень на першому місці залишаються питання, що стосуються подачі звітності та реєстрації податкових накладних – 672 звернення, або 34,8 відс.

Питання з організації роботи органів Міндоходів у першому кварталі становили 29,2 відс. усіх звернень, Центрів  обслуговування платників – 5,6 відс. Затримка митного оформлення товарів цікавила 11,6 відс. заявників.

З приводу корупційних дій за три місяці поточного року на сервіс „Пульс” надійшло 5,2 відс. звернень.

Станом на 1 квітня 90 відс. звернень були опрацьовані, а заявники сповіщені про результати розгляду.

Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно та в повному обсязі вирішити суперечливі питання, які виникають у сфері адміністрування податків та у митній сфері можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

 

Ми проти корупції

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області забезпечено інформування платників податків про функціонування антикорупційного сервісу Міністерства доходів і зборів України "Пульс", доступний клієнтам податкової служби та митниці. Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує:

- труднощі в спілкуванні;

- некоректне ставлення;

- перевищення повноважень;

- неякісне обслуговування

та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Міністерство доходів і зборів ефективно адмініструє податки, збори і митні платежі

Прес-служба Міністерства доходів і зборів України повідомляє, що незважаючи на численні спроби Антирейдерського союзу підприємців, заблокувати роботу, Міндоходів продовжує ефективно виконувати основні завдання із забезпечення надходжень до бюджету та наповнення державної казни, а податківці та митники сумлінно виконують свої обов’язки перед державою.

По-перше, інформуємо, що в Міністерстві доходів і зборів України за наказом Першого заступника Міністра Ігоря Білоуса 24 березня створена та діє  Рада з питань добору керівних кадрів територіальних органів відомства на чолі з представником громадськості Валерієм Чорним. Інформація про її роботу розміщується на офіційному веб-порталі Міндоходів за адресою minrd.gov.ua.

По-друге, будь-які звинувачення щодо відсутності процедури призначення керівників управлінь і департаментів з урахуванням антикорупційного законодавства є замовною спробою дискредитувати нове керівництво Міністерства доходів і зборів України.

Ми розцінюємо це як відповідь тих сил, які звикли красти гроші з державної казни та намагаються й надалі жити й працювати в тіньовій економіці. Звичайно, що їм, як кістка в горлі, безкомпромісна позиція щодо боротьби з корупцією, ефективного адміністрування податків, зборів, митних платежів та, як наслідок, - забезпечення наповнення доходної частини бюджету.

По-третє, ми активно залучаємо громадськість до люстрації і саме тому, були звільнені ті посадовці Міністерства доходів і зборів, які розробили систему двох бюджетів – спочатку для «сім’ї» – 280 млрд. грн., а потім - для багатомільйонної держави.

По-четверте, наші зусилля спрямовані на впровадження стабільних і швидких процедур повернення ПДВ. До речі, ця робота йде в контексті удосконалення адміністрування податкової та митної системи України. Бо ми знаємо, що бізнес-спільнота повинна витрачати мінімум часу на спілкування з державою, і максимум – на основну діяльність.

Переконані, що до сумлінного платника податків не потрібен надмірний контроль і саме такий підхід призведе до суттєвого зменшення кількості планових перевірок.

По-п’яте, прес-служба Міністерства доходів і зборів змушена заявити про замовний характер дій мітингувальників, які, прикриваючись майданівською риторикою, намагаються втрутитися у діяльність керівництва та регіональних підрозділів з метою перешкодити виконанню ними службових обов’язків або добитися прийняття незаконних рішень щодо звільнення фахових працівників.

 

Cпівробітники Управління фінансових розслідувань Міндоходів знешкодили міжрегіональний конвертаційний центр

Було викрито протиправну діяльність міжрегіонального «конвертаційного центру», який діяв на території Дніпропетровської області та м. Києва.

Встановлено, що мешканці Дніпропетровську організували діяльність „конвертаційного центру” з використанням суб’єктів господарської діяльності з ознаками фіктивності, які зареєстровані на території м. Києва.

Варто відзначити, що злочинна схема була розроблена з чітким урахуванням методів діяльності правоохоронних та контролюючих органів, через що була досить досконалою.

У період із 2012 року по 2014 роки підприємствами, які входили до складу „конвертаційного центру” незаконно сформовано податковий кредит із ПДВ реально діючим підприємствам Дніпропетровської, Запорізької, Київської, Харківської, Кіровоградської, Вінницької, Донецької, Львівської областей та м. Києва на загальну суму 248 млн. гривень.

За два роки шахраї встигли проконвертувати близько 1,5 млрд. гривень.

Під час обшуків в офісах конвертаційного центру податківці вилучили печатки 29 підприємств з  ознаками «фіктивності», 259 тис. грн., 52 тис. доларів та 5 тис. євро, а також «чорнову бухгалтерію» та інші докази злочинної діяльності.

Слідство триває.

 

Якщо Ви звітуєте в електронному вигляді, то паперові носії додавати не потрібно

Якщо платник податків подає до органів доходів і зборів податкову звітність в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку з накладанням електронного цифрового підпису, то роздруковані оригінали на паперових носіях не додаються.

Якщо платник податків подає оригінали документів податкової звітності на паперових носіях, то, за бажанням, може надати копії таких документів в електронному вигляді на електронних носіях (магнітних дисках, флеш-картах, компакт-дисках).

Нагадаємо, податкова декларація подається до органу доходів і зборів за вибором платника податків, якщо інше не передбачено Податковим кодексом, в один із таких способів:

- особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення (не пізніше ніж за десять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації);

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації до контролюючого органу в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Порядок подання податкової звітності до контролюючих органів передбачений ст. 49 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року

№ 2755-VI із змінами та доповненнями.

Інструкція з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку затверджена наказом ДПА України від 10.04.08 №233, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.04.08 за №320/15011.

 

ПДВ - шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики

Платникам податку на додану вартість, у яких є задекларовані до відшкодування суми податку до 1 січня 2014 року, підтверджені перевірками й не відшкодовані станом на 3 квітня поточного року, відшкодування здійснюється шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики з терміном обігу п’ять років.

Оформлення відшкодування сум податку на додану вартість облігаціями внутрішньої державної позики прирівнюється до виплати платнику податку сум бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на рахунок платника податку.

Порядок випуску, обігу, погашення зазначених облігацій внутрішньої державної позики, а також нарахування процентів на них затверджується Кабінетом Міністрів України, при цьому має бути забезпечено рівність умов для всіх платників податку щодо визначення способу відшкодування податку на додану вартість, добровільність здійснення такого відшкодування та зацікавленість усіх платників податку.

Кабінет Міністрів України планує проводити погашення зазначених облігацій кожні півроку згідно з сумою, визначеною у купоні до облігації, з одночасним нарахуванням та виплатою відсотків за такою сумою у розмірі до 9% річних.

(Зміни внесені до Держбюджету - 2014 Законом України від 27.03.2014 №1165-VII «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік», набрали чинності 03.04.2014).

 

Порядок подання запиту про отримання витягу з реєстру платників ПДВ

Запит на отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою №1-ЗВР подається особисто платником ПДВ або уповноваженою на це особою або надсилається поштою до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника податків. Форма такого запиту затверджена наказом Міністерства доходів і зборів України від 16.01.2014 №26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість».

У запиті зазначаються критерії пошуку відомостей у реєстрі платників ПДВ (індивідуальний податковий номер платника ПДВ або податковий номер платника податків), а також спосіб отримання витягу з реєстру (поштою або безпосередньо в органі доходів і зборів).

Витяг з реєстру платників ПДВ за формою №2-ВР формується за відповідним критерієм пошуку та містить відомості з реєстру, які є актуальними на дату формування витягу.

У витязі зазначають:

найменування або прізвище, ім’я та по-батькові платника;

індивідуальний податковий номер платника ПДВ;

дату податкової реєстрації;

строк дії реєстрації платника ПДВ;

дату реєстрації суб’єктом спеціального режиму оподаткування;

перелік видів діяльності сільськогосподарського підприємства, на які поширюється дія спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства;

дату внесення запису про види діяльності.

Витяг надається безоплатно протягом двох робочих днів від дати надходження запиту.

Нагадуємо, що з 1 січня 2014 року набрали чинності закони, якими внесено зміни до порядку реєстрації осіб як платників податків, в тому числі, скасовано свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та надано право отримати витяг з реєстру платників ПДВ в органах доходів і зборів України.

 

Кошти капітальних трансфертів та ПДВ

Невідплатні односторонні платежі органів управління не ведуть до виникнення чи погашення фінансових вимог. Вони передбачені на придбання капітальних активів, компенсацію втрат, пов’язаних із пошкодженням основного капіталу, або збільшення капіталу одержувачів бюджетних коштів. Якщо отримання коштів із бюджету у вигляді капітальних трансфертів не передбачає постачання товарів/послуг або компенсації втрат, пов’язаних із пошкодженням основного капіталу, то під час отримання об’єкта обкладення ПДВ не виникає.

Інформація надана відповідно до консультації загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу «ЗІР». Скористатись послугою можна за електронною адресою http://zir.minrd.gov.ua або через веб-портал Міністерства доходів і зборів України (вкладника «Інформаційно-довідковий ресурс») (категорія 101.02).

 

Списання незавершенного будівництва та ПДВ

Нікопольська ОДПІ нагадує, що так, як об’єкти незавершеного будівництва не є основними засобами, на них не поширюється норма п.189.9 ст.189 Податкового кодексу України, яка звільняє від нарахування ПДВ при ліквідації основних засобів унаслідок їх знищення, розібрання або перетворення. Податковий кредит звітного періоду складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку протягом такого звітного періоду у зв’язку із придбанням або виготовленням товарів (у т. ч. при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Якщо об’єкт будівництва призначався для використання в господарській діяльності в оподатковуваних операціях, то підприємство має право включати ПДВ з вартості товарів (робіт, послуг), придбаних для такого будівництва, до податкового кредиту.

Але, якщо у періоді списання об’єктів незавершеного будівництва понесені витрати не будуть використані в господарській діяльності, такому підприємству слід нарахувати податкові зобов’язання за товарами та послугами, які були використані при будівництві таких об’єктів та під час придбання яких було сформовано податковий кредит. База оподаткування визначається виходячи з ціни придбання таких товарів (послуг).

Якщо під час будівництва (або придбання) об’єкта незавершеного будівництва підприємство не було платником ПДВ або не включало суми ПДВ за придбаними товарами (послугами) до податкового кредиту, то наслідків з ПДВ при його списанні не виникатиме.

 

Платник єдиного податку та орендна плата

Нікопольська ОДПІ нагадує, що платники єдиного податку (як юридичні, так і фізичні особи) не сплачують земельний податок за земельні ділянки, якщо вони використовують їх для ведення власної господарської діяльності.

Але, якщо суб’єкт господарювання - платник єдиного податку уклав договір оренди землі з органами місцевої (державної) влади – то такий платник єдиного податку зобов’язаний сплачувати орендну плату на загальних підставах.

 

Плата за користування надрами

Нікопольська ОДПІ нагадує, що базовий податковий (звітний) період плати для всіх, за винятком вуглеводневої сировини, видів корисних копалин відповідає календарному кварталу, а для вуглеводневої сировини - календарному місяцю. Податкові розрахунки з плати для всіх, за винятком вуглеводневої сировини, видів корисних копалин подаються платниками протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу, а для вуглеводневої сировини - протягом 20 календарних днів.

Нагадуємо, що база оподаткування визначається згідно:

  • фактичних цін реалізації у звітному (податковому) періоді відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини) незалежно від періоду завершення виробництва та взяття платником такої товарної продукції на облік як запасів;

  • розрахункової вартості одиниці відповідного виду видобутої корисної копалини (мінеральної сировини), яка визначається як сума питомої собівартості такого виду готової продукції гірничодобувного підприємства і граничної прибутковості господарської діяльності гірничодобувного підприємства, яка обчислюється як добуток такої собівартості і коефіцієнта рентабельності гірничодобувного підприємства.

(Лист Міністерства доходів і зборів України від 24.01.2014 №1726/7/99-99-15-04-01-17).

 

Чи може платник отримати копію податкової звітності, що була раніше подана до контролюючого органу, у випадку її втрати

Суб’єкт господарювання може отримати (завірити) копію звітності, що була раніше подана до органу доходів і зборів, у випадку її втрати. Кожна особа має право доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається.

Розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов’язані, зокрема, надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених Законом України від 13.01.2011 №2939-VI «Про доступ до публічної інформації».

Відповідна норма визначена вищевказаним Законом.

 

Випадки, коли нараховані дивіденди не є об’єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб

До складу загального місячного оподатковуваного доходу платника податку не включаються дивіденди, які нараховуються на користь платника податку у вигляді акцій (часток, паїв), емітованих юридичною особою – резидентом, що нараховує такі дивіденди, за умови, що таке нарахування жодним чином не змінює пропорцій (часток) участі всіх акціонерів (власників) у статутному фонді емітента, та в результаті якого збільшується фонд емітента на сукупну номінальну вартість нарахованих дивідендів.

 

Подання розрахунку суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства

Нікопольська ОДПІ нагадує, що платниками збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства є суб’єкти господарювання незалежно від форм власності та підпорядкування, які реалізують в оптово-роздрібній торговельній мережі та мережі громадського харчування алкогольні напої та пиво.

Такі платники подають щомісяця протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного місяця, розрахунок суми збору. Він подається до органу доходів і зборів за місцем перебування платника на податковому обліку.

Розрахунок суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства подається незалежно від наявності у платника об’єкта оподаткування. Тобто, суб’єкт господарювання, який отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, але діяльність з продажу алкогольних напоїв з моменту отримання ліцензії не здійснював, повинен подавати розрахунок суми збору.

 

Скасовано податки на утилізацію та переобладнання транспортного засобу

З 18.04.14 набрали чинності зміни, внесені до Податкового кодексу України, якими скасовано екологічний податок за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та оподаткування акцизним податком операцій з переобладнання ввезеного на митну територію України транспортного засобу у підакцизний легковий автомобіль.

 

Касові операції у національній валюті

Обмеження щодо готівкових розрахунків протягом дня:

- для підприємств (підприємців) між собою протягом одного дня в розмірі 10000 гривень;

- для фізичної особи з підприємством (підприємцем) протягом одного дня за товари (роботи, послуги) у розмірі 150000 гривень;

- для фізичних осіб між собою за договорами купівлі-продажу, які підлягають нотаріальному посвідченню, у розмірі 150000 гривень.

Фізичні особи мають право здійснювати розрахунки на суму, яка перевищує 150000 грн., шляхом перерахування коштів з поточного рахунку на поточний рахунок, внесення та/або перерахування коштів на поточні рахунки (у тому числі у депозит нотаріуса на окремий поточний рахунок у національній валюті). Обмеження готівкових розрахунків поширюються як на ситуації внесення готівки громадянами до каси підприємств (підприємців), так і на випадки виплати підприємствами (підприємцями) готівкових коштів громадянам.

Обмеження не поширюються на:

- розрахунки підприємств (підприємців) з бюджетами та державними цільовими фондами;

- добровільні пожертвування та благодійну допомогу;

- використання коштів, виданих на відрядження.

У разі здійснення суб’єктами господарювання розрахунків готівкою понад встановлену граничну суму, такі платники притягуються до відповідальності згідно Кодексу про адміністративні правопорушення.



Інформаційно – комунікаційний відділ

Категория: Город | Просмотров: 1182 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar