20:44 Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує | |
Перебування у Дніпропетровські перших осіб Державної фіскальної служби України 21 червня 2014 року відбувся робочий візит Голови Державної фіскальної служби України, Першого заступника Міністра доходів і зборів України Ігоря Білоуса та заступника Голови Державної фіскальної служби України Анатолія Макаренка до Академії митної служби України. Ігор Білоус привітав випускників Академії та прийняв участь в урочистостях, під час яких 298-ми випускникам Академії вручено дипломи про її закінчення за восьми спеціальностями: «Правознавство», «Міжнародна економіка», «Фінанси і кредит», «Облік і аудит», «Менеджмент», «Комп’ютерні технології», «Транспортні технології» та «Управління інформаційної безпеки». Чотирнадцять кращих випускників ВНЗ нагороджено відзнаками Академії. Випускники Академії митної служби України працевлаштовані до органів митної служби України.
Податковий компроміс підтримано депутатами Верховною Радою України прийнято за основу законопроект №4930 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу». «Це дуже важливий законопроект, адже саме бізнес озвучив прохання ініціювати механізм компромісу. І позитивним є те, що Парламент пішов назустріч підприємцям і підтримав нашу ініціативу щодо звільнення від фінансової, кримінальної та адміністративної відповідальності бізнесу, який скористається податковим компромісом», - наголосив Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус. За його словами, після завершення періоду дії цього компромісу такий бізнес зможе працювати відкрито, проходити аудит, залучати фінансування, нарощувати свою капіталізацію. Нагадаємо, законопроектом про податковий компроміс передбачено звільнення платників податків від фінансової, кримінальної та адміністративної відповідальності за умови добровільної сплати у розмірі 15% занижених ними податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість за податкові періоди до 1 січня 2014 року.
Ігор Білоус: Ми готові збільшити частку автоматичного відшкодування ПДВ до 70 – 90 відсотків за умови зменшення обсягів схемного кредиту Про це Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус заявив під час зустрічі з представниками Українського союзу промисловців і підприємців. За словами Ігоря Білоуса, відпрацювання «податкових ям» та вивід грошових потоків з тіні дозволило Міндоходів з березня відновити повернення ПДВ. «У березні ми почали його відшкодовувати та повернули 2,3 млрд. грн., у квітні вийшли на більш-менш стабільне відшкодування – 4,2 млрд. грн., у травні – 4,9 млрд. грн. Плануємо, що у червні цей показник складе 4,5 – 5 млрд. грн.», - повідомив Перший заступник Міністра. Він також підкреслив, що майже 50% травневого ПДВ відшкодовується в автоматичному режимі, та запевнив, що фахівці Міндоходів готові переглянути критерії автоматичного відшкодування ПДВ. «Ми хочемо довести цей показник до 70 – 90%. Але це повинно йти в унісон з ефективною боротьбою зі схемним кредитом», - наголосив Ігор Білоус. Окрему увагу учасників зустрічі було приділено реформуванню податкової системи, зокрема у частині скорочення кількості податків та підвищення ефективності їх адміністрування. Як зазначив Ігор Білоус, з усієї кількості існуючих податків 81% податкових надходжень складають всього 4 податки, а саме – ПДВ, ПДФО, податок на прибуток та акцизний збір. До того ж, існують 13 податків, які наповнюють лише 3% бюджету, а їх адміністрування обходиться державі чи не дорожче, ніж те, що вони приносять. За словами керівника Міндоходів, необхідно збалансувати податкові ставки таким чином, щоб вони стимулювали розвиток пріоритетних для економіки держави галузей, і спростити адміністрування податків. Учасники зустрічі також висловили свої зауваження і пропозиції до законопроекту про податковий компроміс та до концепції створення Служби фінансових розслідувань.
В Міндоходів працює антикорупційна комісія Комісія з проведення перевірки дотримання вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», що діє в Міністерстві доходів і зборів України, виявляє правопорушення чинного законодавства як з боку службових осіб Міністерства, так і суб’єктів господарювання. Про всі випадки правопорушень інформуються відповідні правоохоронні і контролюючі органи. Інформацію щодо протиправних дій посадових осіб Міндоходів, порушення чинного законодавства суб’єктами господарювання можна надавати антикорупційній Комісії за адресою: 04655, Київ–53, Львівська площа, 8, або за телефонами (044) 247-35-37, 590-27-34. Нагадаємо, Комісія з проведення перевірки дотримання вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» в Міндоходів діє з 27 лютого 2014 року та створена за ініціативи Громадської ради Міндоходів і при безпосередній участі активістів Євромайдану.
Телефонна лінія „Пульс” – гарантований двосторонній зв'язок На даний час вказаний канал комунікаційного зв’язку дає можливість оперативно реагувати та вирішувати труднощі у спілкуванні; некоректному ставленні та неякісному обслуговуванні, що виникають у процесі звернень громадян та суб’єктів господарювання до органів Міністерства доходів і зборів України. Фахівці Міндоходів не лише приймають звернення, а й інформують заявників про результати їх розгляду та вжиті заходи. Усі звернення розглядаються вчасно та вирішуються по суті, згідно з чинним законодавством. „Пульс” – це унікальний сервіс, що забезпечує зворотній зв’язок з платниками податків, який в свою чергу є важливою складовою реалізації місії Міністерства доходів і зборів України. Міністерством впроваджено низку зручних електронних сервісів, які інформують платників про стан розрахунків з бюджетом, про заборгованість. Нікопольська ОДПІ повідомляє, що до антикорупційного сервісу „Пульс” за січень та до середини червня 2014 року звернень представників бізнесу та громадян Нікопольщини не було. Сервіс „Пульс” Міністерства доходів і зборів – це ефективний засіб вирішення питань, за допомогою якого приймаються звернення від платників податків з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міндоходів, оперативно вирішити суперечливі питання, які відносяться до компетенції відомства, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Більше ніж на 30% зросла ефективність оперативно-служб Про стан боротьби з корупцією в податкових та митних органах за час виконання своїх обов’язків на посаді заступника Міністра доходів і зборів України доповів Михайло Ноняк під час прес-конференції у прес-центрі Українського національного інформаційного агентства«Укрінформ». З кінця квітня та станом на 15 червня підрозділами внутрішньої безпеки Міністерства доходів і зборів України проведено 725 службових розслідування (перевірки). З початку поточного року проведено 1886 розслідувань. За цей час: - направлено до правоохоронних органів для прийняття рішень 227 матеріалів (з початку п.р. – 661); - до дисциплінарної відповідальності притягнуто 210 осіб (з початку п.р. – 600); - звільнено 6 осіб (з початку п.р. – 38); - складено 16 адміністративних протоколів стосовно працівників органів Міндоходів (з початку п.р. – 36); - розпочато 36 кримінальних проваджень (з початку п.р. – 184). Заступник Міністра доходів і зборів зазначив, що лише за 2 місяці більше ніж на 30% зросла ефективність оперативно-служб Так, за вказаний період за результатами коригування митної вартості збільшено митних платежів на суму понад 23,5 млн. грн., за результатами коригування коду товару - на суму близько 4,6 млн. гривень. Виявлено порушень митих правил на суму понад 10,7 млн. гривень. Щодо загального стану протидії правопорушенням у сфері службової діяльності. На 16 червня: - стосовно працівників органів Міндоходів – розпочато 225 кримінальних проваджень, з них 34 за хабарництво; - податкові органи – 142 кримінальні провадження, 18 за хабарництво; - митні органи – 60 проваджень та 11 відповідно за хабарі - податкова міліція – 23 провадження та 5 за одержання хабарів. До кримінальної відповідальності притягнуто 11 осіб. Під час прес-конференції Михайло Ноняк також наголосив, що після реорганізації Міндоходів у Державну фіскальну службу питанням визначення та оцінки професійних та морально-етичних якостей співробітників буде приділятися підвищена увага в процесі призначення та перепризначення їх на посади. Він підкреслив, що після остаточного переформування Міндоходів буде оновлено штат співробітників та проведено ретельну кадрову ревізію. Кадровий склад органів доходів і зборів як в центрі, так і на місцях буде оновлюватись за рахунок прийняття на державну службу представників бізнесу, громадськості – тих, хто прагне взяти участь у створенні реальних сприятливих умов для бізнесу та дієвих механізмів наповнення державного бюджету. «Наше завдання – створити професійну сервісну Службу на принципах партнерства з бізнесом, з прозорими та зрозумілими функціями відповідно до міжнародних стандартів і кращого світового досвіду», - зазначив Михайло Ноняк.
Міндоходів пропонує посилити контроль алкогольного ринку Заступник Міністра доходів і зборів Володимир Хоменко пропонує зробити жорсткішими правила видачі ліцензій на торгівлю алкоголем. Міндоходів у рамках заходів з детінізації алкогольного і тютюнового ринку пропонує позбавляти ліцензій недобросовісних торговців, котрі порушують законодавство, а також посилити відповідальність виробників та торговців алкоголем і тютюновими виробами. Про це повідомив заступник Міністра доходів і зборів Володимир Хоменко. «Ми провели аудит і виявили багато порушень. Ставимо питання про внесення відповідних змін до законодавства», - каже Володимир Хоменко. За словами Володимира Хоменка, масштабні перевірки ринку алкоголю, в тому числі в рамках операції «АКЦИЗ 2014», зафіксували масові порушення у сфері торгівлі. Одне з найчастіших порушень - продаж алкоголю неповнолітнім. Міндоходів пропонує внести зміни до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" від 19.12.1995 року № 481/95-ВР. Насамперед, вважають у Міндоходів, можливість отримання ліцензій на право оптової або роздрібної торгівлі варто залишити виключно юридичним особам. Володимир Хоменко додає: в законі варто передбачити пункт про те, що торгівлю алкоголем і тютюновими виробами дозволено здійснювати на торговельній площі не менше 50 квадратних метрів. Водночас заступник міністра вважає за доцільне передбачити в законодавстві норму про анулювання ліцензії на торгівлю алкоголем після встановлення факту продажу продукції з підробленими акцизними марками (якщо це підтверджено експертами), за відсутності сертифікатів якості або документів, що підтверджують походження продукції. Міндоходів протягом січня-травня анулювало 183 ліцензії на продаж міцного алкоголю за порушення вимог ст.153 Закону № 481 в частині продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років. Всього СГД видано 67 117 ліцензій на право здійснення роздрібної та 29 ліцензій на право здійснення оптової торгівлі алкоголем та тютюновими виробами.
На Дніпропетровщині майже 100% платників ПДВ та 86% платників ЄСВ користуються електронною звітністю Майже 100 відсотків платників ПДВ та 86 відсотків платників єдиного соціального внеску Дніпропетровсько З загальної кількості майже 18 тисяч 240 платників податку на додану вартість області, у травні поточного року більше 17 тисяч 820 платників скористалося електронним сервісом Міндоходів, направивши звітність по e-male. Це на шість відсотків більше, ніж у травні 2013 року і складає 98 відсотків від загальної кількості платників ПДВ Дніпропетровсько Також, у травні 2014 року з 46 тисяч 725 платників єдиного внеску на загальнообов’язк
У травні 2014 року на Дніпропетровщині видано більше 1 500 сертифікатів посилених електронних ключів Міндоходів У травні 2014 року, в Дніпропетровські А загалом, з 1 січня по 31 травня 2014 року, у Дніпропетровські Нагадаємо, що оформити сертифікати електронних ключів Міндоходів платники області можуть у пунктах АЦСК ІДД в Лівобережній ОДПІ та ДПІ Бабушкінського району міста Дніпропетровська
Укладання договору «Про визнання електронних документів» Для подання податкової звітності в електронній формі, платнику податків необхідно укласти з територіальними органами доходів і зборів договір «Про визнання електронних документів». Цей договір укладається або в електронному вигляді за допомогою обраного платником податків програмного забезпечення для підписання та подання електронної звітності, або на паперових носіях. В електронному вигляді договір підписується платником податків з використанням посилених сертифікатів ключів, сформованих Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-дов Якщо платник податків перебуває на обліку як платник окремого податку в декількох контролюючих органах, то для подання податкової звітності в електронному вигляді до контролюючих органів такий платник податків має укласти договір «Про визнання електронних документів» та провести обмін посиленими сертифікатами ключів з кожним окремим контролюючим органом. Договір є дійсним до закінчення строку дії посилених сертифікатів ключів. Якщо платник податків подає до контролюючого органу нові посилені сертифікати ключів, цей договір вважається пролонгованим до закінчення строку дії нових посилених сертифікатів ключів. Звітність в електронному вигляді можна подавати лише після укладання зазначеного договору. (Інструкція з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційн
Шановні платники, надавайте звітність в електронному вигляді! Подання звітності в електронному вигляді має низку переваг, а саме: - економія робочого часу платників податків, а також їхніх коштів на придбання бланків звітних документів; - звітність, надіслана електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях; - уникнення витрачання часу у чергах до «вікна» прийому звітності; - гарантія автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок; - оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі. Нагадуємо, що при Нікопольській ОДПІ відкрито Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДПС у Центрі обслуговування платників податків, який працює з 9.00 до 18.00, крім суботи та неділі. Ви можете безкоштовно отримати ключі електронного цифрового підпису, термін дії яких 2 роки, в Акредитованому центрі в каб. 112 (тел. 2-23-18). Бажаючим, буде надано консультації та практична допомога. Необхідно зазначити, що звітність може надсилатись до органів Міндоходів України засобами телекомунікаційн За довідками звертатися за тел. 2-50-83 або 4-64-29.
Електронні сервіси від Міністерства доходів і зборів України Нікопольська ОДПІ нагадує, що на офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України http://minrd.gov «Електронний кабінет платника податків» - це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді; переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом; «Інформаційно - довідковий ресурс» – сервіс, в якому у формі питань-відповіде «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» - сервіс, що допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків; «Реєстр платників ПДВ» - щоденно оприлюднює дані про реєстрацію платників ПДВ, а інформацію про анульовані реєстрації можна отримати скориставшись меню «Анульовані свідоцтва платників ПДВ»; «Пульс» - упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення; «Декларування on-line» - надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи підприємцям та громадянам в електронному вигляді; «Реєстр страхувальників» - інформація про взяття на облік платника ЄСВ , його реєстраційний номер та клас професійного ризику. Також на веб-порталі відомства розміщено сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Адреси масової реєстрації» та інша довідкова інформація.
Міндоходів у Дніпропетровські Салони працювали у межах міста Дніпропетровська Гральні заклади жодних дозвільних документів на здійснення азартних ігор не мали. Під час проведення санкціонованих обшуків фахівці слідчо-оперативн Усі матеріали за встановленим фактами залучені до кримінального провадження за ознаками злочину передбаченого статтею 203 КК України «Заняття гральним бізнесом». Досудове слідство триває.
За результатами перевірок на Дніпропетровщині до бюджету донараховано більше 9 з половиною мільйонів гривень З початку 2014 року фахівцями Головного управління Міндоходів у Дніпропетровські Під час перевірок встановлено порушення при нарахуванні та сплаті податку на доходи фізичних осіб у 216 суб’єктів господарювання, у 29 виявлено порушення у сплаті єдиного соціального внеску. За результатами проведених перевірок до бюджету донараховано більше 9 мільйонів 560 тисяч гривень. При цьому, сплата ПДФО за порушення у їх нарахуванні та виплаті склали більше 4 мільйонів 80 тисяч гривень, а за порушення у нарахуванні і сплаті ЄСВ – майже 5 мільйонів 480 тисяч гривень. До Державного бюджету станом на 1 червня 2014 року за результатами контрольно-перев
З початку року надходження єдиного внеску склали 74,4 млрд. гривень Протягом січня-травня 2014 року органами доходів і зборів зібрано 74,4 млрд. грн. єдиного внеску на загальнообов’язк Як свідчить статистика Міндоходів, незважаючи на складні економічні та політичні умови надходження єдиного внеску продовжують перевищувати минулорічні показники. Зокрема, протягом зазначеного періоду без урахування АР Крим та м. Севастополь надходження з єдиного внеску склали 72,9 млрд. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року цьогорічна сума надходжень зросла на 1,5 млрд. гривень. Надходження травня з єдиного внеску на загальнообов’язк Нагадаємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язк
До уваги громадян! На Дніпропетровщині з 1 липня 2014 року проводитиметься «Місячник добровільної легалізації трудових відносин у Дніпропетровсько Проведення Місячника направлене на реалізацію принципу організаційної єдності; спрощення процедури реалізації трудових правовідносин між суб’єктами господарювання і найманими працівниками; скорочення часу, витраченого підприємцями на реєстрацію трудових договорів та отримання якісної інформації з питань трудового та податкового законодавств. У цей період всі суб’єкти господарювання зможуть: провести у найкоротший термін реєстрацію трудових договорів в спеціально відведених приміщеннях районних (міських) центрів зайнятості; одержати в центрах зайнятості і державних податкових інспекціях ГУ Міндоходов у Дніпропетровські
27 червня 2014 року – останній день сплати ПДВ за травень Суб’єкти господарювання, які звітують з ПДВ помісячно, податкову декларацію за травень 2014 року подають до 20 червня 2014 року включно. Водночас, останнім днем сплати суми податкового зобов’язання, зазначеної у поданій податковій декларації, буде 27 червня 2014 року. Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації. Якщо останній день строку сплати суми податкового зобов’язання припадає на вихідний або святковий день, то сплатити необхідно раніше. Нагадуємо, що термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься. Відповідна норма визначена п.49.18 ст.49 та п.57.1 ст. 57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.
Строки сплати митних платежів У разі ввезення товарів на митну територію України суми митних платежів, нараховані органом доходів і зборів, підлягають сплаті до Державного бюджету України. Такі митні платежі сплачуються платником податків до або на день подання органу доходів і зборів митної декларації для митного оформлення, крім випадків, якщо відповідно до Митного кодексу України (далі – МКУ) товари ввозяться на митну територію України із звільненням від оподаткування митними платежами. У разі розміщення товарів на тимчасове зберігання митні платежі мають бути сплачені не пізніше дня закінчення строку тимчасового зберігання. Якщо до закінчення зазначеного строку ці товари поміщуються у митний режим, який передбачає сплату митних платежів, митні платежі мають бути сплачені не пізніше випуску товарів відповідно до цього режиму. У разі вивезення товарів з митної території України вивізне мито має бути сплачене не пізніше дня прийняття органом доходів і зборів митної декларації для митного оформлення, якщо інше не встановлено МКУ. У разі зміни митного режиму платежі мають бути сплачені не пізніше дня випуску товарів у наступному митному режимі. Строком сплати митних платежів вважається: 1) у разі використання товарів, ввезених на митну територію України з умовним звільненням від оподаткування митними платежами, в інших цілях, ніж ті, у зв’язку з якими було надано таке звільнення, - перший день, коли особа порушила обмеження щодо користування та/або розпорядження зазначеними товарами. Якщо такий день установити неможливо, строком сплати митних платежів вважається день прийняття органом доходів і зборів митної декларації на такі товари для митного оформлення; 2) у разі порушення вимог і умов митних режимів, що відповідно до МКУ тягне за собою виникнення обов’язку із сплати митних платежів, - день вчинення такого порушення. Якщо такий день установити неможливо, строком сплати митних платежів вважається день початку дії відповідного митного режиму; 3) в інших випадках - день виникнення обов’язку із сплати митних платежів. Строки сплати митних платежів визначаються ст. 297 Митного кодексу України.
ФОП на спрощеній системі оподаткування - пенсіонери не сплачують єдиний внесок Фізичні особи - підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують згідно із законом пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов’язк Згідно зі ст. 1 Закону України від 09.07.2003 р. № 1058-IV «Про загальнообов’язк Законом № 1058 передбачено такі види пенсійних виплат, як пенсія за віком, пенсія у зв’язку з втратою годувальника та пенсія по інвалідності внаслідок загального захворювання (у тому числі каліцтва, не пов’язаного з роботою, інвалідності з дитинства). Нагадуємо платникам єдиного внеску - роботодавцям (підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, та фізичні особи-підприємці Платники єдиного внеску, їх права та обов’язки визначено розділом ІІ Закону україни від 08.07.2010 №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язк
Шановні платники податків! Звертаємо Вашу увагу, що: 1. 06.06.2014 року набула чинності нова редакція Порядку обліку платників податків, затверджена наказом Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Порядку обліку платників податків і зборів» №462 від 22.04.2014, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 14.05.2014 за №503/25280. Наказом змінено форми заяв платників податків про взяття на облік (у тому числі - для самозайнятих осіб), реєстрацію постійного представництва, про ліквідацію або реорганізацію платників податків, повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність. Нові форми заяв, повідомлення додаються на офіційному порталі ГУ Міндоходів у Дніпропетровські 2. Наказом Міністерства доходів і зборів України «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» від 16.01.2014 №26, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.02.2014 за №232/25009 (далі - Наказ №26) встановлено форму запиту на отримання витягу з реєстру платників ПДВ. П.2 Наказу №26 встановлено, що: - не підлягають обов'язковій перереєстрації платники податку на додану вартість, внесені до реєстру платників податку на додану вартість до набрання чинності цим наказом; - дійсні на дату набрання чинності цим наказом свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та свідоцтва про реєстрацію сільськогосподар - свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, свідоцтва про реєстрацію сільськогосподар Форма запиту на отримання витягу з рєстру платників ПДВ додається на офіційному порталі ГУ Міндоходів у Дніпропетровські
Чи додаються відповідні додатки до уточнюючого розрахунку з ПДВ? У разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 глави 9 розділу II Податкового кодексу України) платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним декларації, він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої декларації за формою, встановленою на дату подання уточнюючого розрахунку. Це визначено п.1 р. IV Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 13.11.2013 № 678, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11.12.2013 за № 2094/24626 (далі – Порядок 678). Згідно з п.8 р.VІ Порядку № 678 у разі виправлення помилок у рядках поданої раніше декларації, до яких повинні додаватися додатки, до уточнюючого розрахунку повинні бути подані відповідні додатки, що містять інформацію щодо уточнених показників. Враховуючи викладене, виправлення помилок проводиться шляхом подання уточнюючого розрахунку податкових зобов’язань з податку на додану вартість, до якого у разі заповнення даних у відповідних рядках додаються відповідні додатки з відміткою «уточнюючий». Зазначені додатки містять вартісні показники, які відображаються на суму уточнення (збільшення або зменшення) з відповідним знаком та відповідають даним з колонки 6 уточнюючого розрахунку. У разі, якщо колонка 6 уточнюючого розрахунку у відповідних рядках, до яких повинні додаватися додатки, містить прочерки (при поданні звітності на паперових носіях) чи не заповнена (при поданні звітності в електронному вигляді), то відповідно додатки до таких рядків уточнюючого розрахунку платником податку не додаються. З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Міндоходів у Загальнодоступно
Доходи, отримані за купонами сертифікату «Військові», не оподатковуються Міндоходів повідомляє, що при виплаті фізичній особі доходу за пред’явленим сертифікатом казначейського зобов’язання «Військові» він не підлягає оподаткуванню та не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такого платника. Це стосується як доходу, що виплачується АТ «Ощадбанк» кожні шість місяців (сертифікат містить 4 купони), так і одноразового погашення казначейських зобов’язань. Також, при продажі сертифікату «Військові» на вторинному ринку, інвестиційний прибуток, отриманий фізичною особою, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такого платника та не підлягає оподаткуванню. Нагадаємо, громадяни з метою надання фінансової допомоги вітчизняним Збройним силам для підвищення їх боєготовності та зміцнення обороноздатності держави можуть придбати сертифікати казначейського зобов’язання «Військові» в ПАТ «Державний ощадний банк України». Міністерством фінансів України, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2014 року №100 «Про випуск казначейських зобов’язань «Військові», з 21 травня розпочато розміщення казначейських зобов’язань «Військові» серії В на пред’явника в документарній формі загальним обсягом 100 млн. гривень із строком обігу 24 місяці, номінальною вартістю 1000 гривень, відсотковою ставкою 7% річних та сплатою купонів кожні шість місяців у розмірі 35 гривень.
Відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики Можливість отримати відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики з’явилась у платників податку після прийняття 21 травня 2014 року Постанови Кабінету Міністрів України №139 «Про випуск облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум податку на додану вартість». Цим документом визначено умови, а також порядок випуску, обігу та погашення облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум ПДВ. Платники податків, які задекларували до відшкодування до 1 січня 2014 року суми ПДВ, які підтверджені результатами перевірок та не відшкодовані станом на 3 квітня 2014 року, можуть на добровільних засадах отримати відшкодування ПДВ шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики. Строк обігу таких облігацій - 5 років. Номінальна вартість облігації становить 1000 гривень. Погашення зазначених облігацій проводитиметься кожні півроку згідно з сумою, визначеною у купоні до облігації, з одночасним нарахуванням та виплатою відсотків за такою сумою у розмірі 9,5% річних. Отримання відшкодування ПДВ у вигляді облігацій внутрішньої державної позики здійснюється на добровільних засадах. Для цього платнику податків необхідно подати заяву про оформлення відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики до територіального органу Міндоходів за місцем реєстрації. Оформлення облігацій внутрішньої державної позики прирівнюється до отримання платником податку бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на рахунок платника ПДВ.
Оподаткування сум страхового відшкодування Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Міністерством доходів і зборів України затверджено Узагальнюючу податкову консультацію щодо оподаткування сум страхового відшкодування, які виплачуються банку – вигодонабувачу при настанні страхового випадку із предметом застави (автомобілем), та спрямовуються банком на погашення кредиту (Наказ від 02.06.14 №325).
Оцінка майна, вилученого за порушення митного законодавства Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Міністерство доходів і зборів України з метою забезпечення належного виконання територіальними органами доходів і зборів функцій в частині оцінки майна, вилученого за порушення митного законодавства надало роз’яснювальний лист від 30.05.14 №12628/7/99-99-0 - щодо загальних вимог до оцінки майна, вилученого за порушення митного законодавства; - щодо вимог законодавства України про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність; - щодо вимог податкового законодавства; - щодо організації роботи у відповідному напрямі.
Переведення платника податків за новим місцем обліку Щодо переведення платника податків за новим місцем обліку у зв’язку зі зміною місцезнаходження
Заповнення платниками показника «Штатна чисельність працівників» Міністерством доходів і зборів України при проведенні аналізу поданої звітності, а саме Додатка 4 «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язк У листі Міністерства доходів і зборів України від 10.06.2014 №13373/7/99-99-1
Платникам за користування надрами З 01.04.2014 ставка плати за користування надрами на газовий конденсат підвищена з 39% до 42%. Коло платників збору у вигляді цільової надбавки до чинного тарифу на природний газ розширено. Види погашених запасів корисних копалин більше не потрібно визначати платником на підставі висновків державної експертизи.
Збір за спеціальне використання води Нікопольська ОДПІ повідомляє, що «антикризовим законом», з 1 квітня 2014 року збільшено ставки ресурсних податків і зборів. Ставки збору за спеціальне використання води, установлені ст. 325 Податкового кодексу України (далі по тексту - ПКУ) підвищено на 8,6% для всіх напрямів і джерел використання (підземних, поверхневих джерел, використаної води). Відповідно до п. 326.1 ст. 326 ПКУ збір за спеціальне використання води обчислюється щоквартально наростаючим підсумком з початку року. У зв’язку зі змінами, податкову декларацію збору слід складати окремо за І квартал 2014 року за ставками, які діяли до 1 квітня 2014 року, та починаючи з ІІ кварталу – наростаючим підсумком з початку року за новими ставками. Граничний термін подання податкової декларації за ІІ кв.2014 року припадає на 11 серпня (у зв’язку з вихідними 9 -10 серпня).
Екологічний податок Екологічний податок з 1 квітня 2014 р. нараховується за ставками, збільшеними приблизно на 8,3% до ставок, установлених ст. 243-245 ПКУ за видами джерел забруднення (викиди, скиди, утворення, розміщення, тимчасове зберігання відходів). Податкова декларація екологічного податку складається окремо за кожний звітний (податковий) квартал. За 1 квартал 2014 р. декларацію слід складати за старими ставками податку, починаючи з другого кварталу – за новими ставками. Останній день подання податкової декларації за ІІ квартал 2014 року - 11 серпня (у зв’язку з вихідними 9 -10 серпня).
Реквізити платіжних документів Заповнювати платіжні документи потрібно згідно із відповідними реквізитами. Наказом Міністерства доходів і зборів України № 609 від 22.10.2013 затверджено Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів. Наразі, поле "Призначення платежу" розрахункового документа заповнюється таким чином: - поле № 1- друкується службовий код (знак) "*" (ознака платежу); - поле № 2 - друкується розділовий знак ";"; друкується код виду сплати; - поле № 3 - друкується розділовий знак ";"; друкується один з нижченаведених реквізитів: а) код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8); б) реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України; в) реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється Міндоходів (завжди має 9 цифр); у разі здійснення платником податків - юридичною особою сплати за відокремлений підрозділ друкується код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу, за який здійснюється така сплата; - поле № 4 - друкується розділовий знак ";"; друкується роз'яснювальна інформація про призначення платежу у довільній формі. - поле № 5 - платником податків не заповнюється; - поле № 6 - платником податків не заповнюється; - поле № 7 - друкується розділовий знак ";"; резервне поле. Заповнюється платниками податків та/або органами Державної казначейської служби України (органами Міндоходів) у разі здійснення розрахунків згідно з окремими рішеннями Кабінету Міністрів України тощо. Зазвичай не заповнюється. У разі погашення податкових векселів (податкових розписок) коштами при заповненні розрахункового документа у резервному полі необхідно проставляти номер векселя. При заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками. Інформаційно – комунікаційний відділ | |
Категория: Город | Просмотров: 1142 | |
Всего комментариев: 0 | |