13:51 Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує | |
З початку року фахівці Нікопольської ОДПІ надали майже 8 тисяч адміністративних послуг Заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька зазначила, що з кожним роком все більше платників користуються послугами сервісних центрів та отримують важливу інформацію для успішного ведення бізнесу. Серед послуг, якими здебільшого цікавились платники, залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За І півріччя поточного року надано понад 4,3 тисячі таких послуг, а це 54% від загальної кількості отриманих платниками адміністративних послуг. Також популярними залишаються послуги з реєстрації книг обліку розрахункових операцій, видачі довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів платниками податків, які припиняють підприємницьку діяльність та реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи - підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність. Цих послуг протягом січня – червня 2014 року надано 0,7 тисяч, 0,8 тисяч та 0,7 тисяч відповідно. Вікторія Радецька нагадує, що при Нікопольській ОДПІ функціонує 3 Центри обслуговування платників (ЦОП). Центри знаходяться у містах Нікополь, Орджонікідзе та Марганець, у них платникам надається якісна правова та податкова допомога, оперативно приймається звітність, надаються адміністративні послуги.
Громадянам – про трудові відносини з роботодавцями! Заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський повідомив, що намагаючись отримати прибуток з найменшими витратами і користуючись напруженістю на ринку праці, деякі роботодавці «забувають» належним чином оформляти трудові відносини зі своїми працівниками. Відсутність цивілізованих трудових відносин між роботодавцем та найманим працівником, по-перше, позбавляє працівника можливості захистити свої права на працю, пільги, соціальні гарантії, пенсійне забезпечення, і, по-друге, свідчить про наявність порушень законодавства України одночасно і роботодавцем, і працівником. Вони обоє ухиляються від сплати податків і обов’язкових платежів. З метою сприяння легалізації «тіньової» зайнятості населення та «тіньової» заробітної плати Нікопольською ОДПІ постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед роботодавців щодо недопустимості та можливих правових наслідків використання робочої сили з порушенням трудового законодавства, а також серед громадян стосовно важливості для них оформлення належним чином трудових відносин. І це приносить свої плоди. За даними Нікопольського міськрайонного центру зайнятості за період проведення Місячника добровільної легалізації трудових відносин на Нікопольщині (з 1 липня 2014 року) зареєстровано 85 трудових договорів між найманими працівниками та фізичними особами-підприємцями. «Шановні громадяни! Нікопольська ОДПІ запрошує підприємців під час Місячника легалізації трудових правовідносин узаконити працю найманих осіб. Пам’ятайте, офіційне працевлаштування, яке надає соціальні гарантії, здійснюється лише через укладення трудового договору з роботодавцем, наймаючись на роботу подбайте про своє майбутнє. Не піддавайтеся на переваги тимчасових зручностей в одержанні заробітної плати в так званому «конверті», адже в такому випадку закони не зможуть захистити ваші інтереси. Пообіцявши заробітну плату в «конверті», роботодавець не бере на себе ніяких зобов’язань, а навпаки, може не виплатити її взагалі.», - підкреслив Володимир Малиновський.
За тверезе і безхмарне дитинство Україна посідає перше місце із вживання алкоголю неповнолітніми тож вживання підлітками алкоголю та тютюну викликає серйозну стурбованість у територіальних органів Міндоходів у Дніпропетровській області. Хочеться нагадати продавцям та власникам магазинів і кафе, що за продаж алкогольних напоїв і тютюнових виробів неповнолітнім в Україні передбачена відповідальність. До таких суб’єктів застосовують фінансові санкції у вигляді штрафів у сумі 6800 гривень та анулювання ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. За словами заступника начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Лілії Куришко - продавець пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв або тютюнових виробів зобов’язаний отримати у покупця, який купує пиво (крім безалкогольного), алкогольні напої, слабоалкогольні напої або тютюнові вироби, паспорт або інші документи, які підтверджують вік такого покупця, якщо у продавця виникли сумніви щодо досягнення покупцем 18-річного віку. Якщо привести статистику, то протягом січня – червня поточного року суб’єктам господарювання видано 4858 ліцензій на право роздрібної торгівлі підакцизними товарами, з них: 2413 ліцензій на алкогольні напої та 2445 - на тютюнові виробів. В той же час, з початку 2014 року призупинено дію 492 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, анульовано 614 ліцензій, в тому числі - 37 за порушення законодавства в частини продажу алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років. І хоча у І півріччі поточного року місцева казна Дніпропетровської області поповнилися на 24,8 млн. грн. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, з яких 21,8 млн. грн. від ліцензування роздрібної торгівлі, надходження до бюджету за рахунок неповнолітніх Дніпропетровському регіону не потрібні - зазначила заступник начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Лілія Куришко. Європол підтримав ідею створення Служби фінрозслідувань Реформа є ідеальною можливістю для посилення верховенства права, - про це у своєму листі до Першого заступника голови ДФС Володимира Хоменка написав директор Европола Роб Вайнрайт. "Європол вітає намір об’єднати всі компетентні органи протидії економічним злочинам в одну потужну і єдину Службу фінансових розслідувань", - йдеться у листі. "Я із задоволенням повідомляю Вам, що моя організація залишається цілком прихильною у підтримці української влади щодо надання технічної допомоги та сприяння розбудові потенціалу правоохоронного сектору", - пише Роб Вайнрайт. Він зазначає, що угода між Україною та Європолом про стратегічну співпрацю передбачає відповідні основи, ресурси, що дозволяють відповідати на конкретні запити, що входять до повноважень організації. "Ми також вважаємо, що реформа є ідеальною можливістю для впровадження процедурних та структурних гарантій для громадян України і посилення верховенства права", - заявляє керівник Європолу. Вайнрайт зазначає, що така реформа української правоохоронної системи наблизить її до європейської: "Це сприятиме закріпленню надзвичайно важливих принципів у правовій системі, таких як принцип законності, рівності перед законом, права на захист, виключення притягнення до кримінальної відповідальності за один і той самий злочин, які є невід’ємними частинами так званої “EU Acquis” (нормативно-правова база ЄС) і, власне кажучи, єдиними реальними засобами для дієвого зменшення будь-якого підґрунтя виникнення корупційних дій та недотримання законодавства з основною цінністю, якою є доброчесність". Директор Європолу підтримав пропозицію Володимира Хоменка щодо створення консультаційної робочої групи: "Я призначив співробітника підрозділу фінансової розвідки, який братиме участь у заходах від імені організації та ділитиметься передовими практиками та досвідом, що є в країнах-членах Європейського союзу". Для подальшої співпраці Вайнрайт запросив українську делегацію до участі у Другому форумі керівників органів податкових розслідувань Організації економічного співробітництва та розвитку, який прийматиме Європол у Гаазі. А також - взяти участь у Третій конференції з питань боротьби з тяжкими і організованими податковими злочинами, що організовуватиметься Європолом та Фінансовою Гвардією Італії.
Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області – надійний партнер для бізнесу! Про це повідомив в.о. начальника Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області Василь Андрухів. «Ми ставимо перед собою за мету сприяння поліпшенню ділового клімату в регіоні та забезпеченню рівних конкурентних умов для бізнесу. Збільшення інвестицій та виведення діяльності суб’єктів господарювання з «тіні» - це основа для здійснення структурних реформ і підвищення конкурентоспроможності економіки регіону, тому ми в постійному діалозі бізнесу та влади працюємо над вирішенням питань, які впливають на рівень ділової активності» - зазначив Василь Андрухів.
Не залишайтеся віч-на-віч з корупцією З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області забезпечено інформування платників податків про функціонування антикорупційного сервісу Міністерства доходів і зборів України «Пульс», доступний клієнтам податкової служби та митниці. Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.
Державна фіскальна служба підтримує дітей, які постраждали внаслідок бойових дій на території Східної України. 19 липня 2014 року в Національному музеї народної архітектури та побуту у Пирогові відбулося закриття другого заїзду у літньому таборі «РОДОВІД січ», де відпочивають діти, які постраждали внаслідок бойових на сході України, проживають у зоні бойових дій, а також діти із сімей військових, які беруть участь у АТО. Варто зазначити, що у оздоровчому таборі «РОДОВІД січ» створено унікальну інфраструктуру, яка дозволяє не лише оздоровлювати постраждалих дітей, а й виховувати їх у дусі патріотизму та поваги до Батьківщини. Окрім того, діти мають змогу вивчати історію Незалежної України та брати участь у розвиваючих іграх та гуртках. На святковий концерт, організований для дітей «РОДОВІД січі», завітали народні депутати України, представники громадськості, а також директор Інформаційно-комунікаційного департаменту Міністерства доходів і зборів України Віктор Косарчук та представник громадської антикорупційної комісії, голова правління Міжнародної благодійної організації «Українська ліга благодійників» Микола Іванов, які передали дітям вітання та подарунки від керівництва Державної фіскальної служби України.
Працівники фіскальної служби підтримали поранених військовослужбовців із зони АТО 23 липня працівники Державної фіскальної служби України долучилися до акції вдячності для поранених військовослужбовців із зони АТО, які проходять лікування у Центральному клінічному госпіталі Міністерства оборони України. Силами волонтерів та громадських організацій на території госпіталю було створено імпровізовану сцену під відкритим небом, на якій перед бійцями та їх рідними виступили зірки української естради та публічні діячі. Від імені відомства директор Інформаційно-комунікаційного департаменту Віктор Косарчук вручив подарунки для поранених військових та висловив подяку за проявлений ними героїзм і патріотизм. «Кожен із бійців, які проходять лікування у цьому госпіталі, – герой і патріот своєї Батьківщини. Ми високо цінуємо ваш подвиг і висловлюємо вам вдячність за захист незалежності України, глибоку повагу та підтримку» - зауважив Віктор Косарчук. Також волонтери підготували списки необхідного обладнання та ліків якими Державна фіскальна служба разом з благодійним фондом «Українська ліга благодійників» забезпечить госпіталь найближчим часом. Учасники акції висловили сподівання, що атмосфера теплоти, добра та піклування сприятимуть якнайшвидшому одужанню наших бійців.
Фірма-імпортер "погоріла" на "сірому" імпорті Імпортери використовували популярну схему завезення побутової техніки - занижували ціну втричі. Столична компанія-імпортер, що займається імпортом і оптовою торгівлею побутовими електротоварами та електронною апаратурою побутового призначення, протягом 2013-2014 років завозила товари за заниженими у 2-3 рази цінами - залежно від виду товару. Також фірма проводила фінансово-господарські операції, що мають ознаки "безтоварності". Це призвело до заниження імпортером податкових зобов’язань і ухилення від сплати податку на прибуток податку та податку на додану вартість. Усього компанія не сплатила державі у вигляді цих податків 4 млн. 170 тис. грн. Досудове розслідування кримінального правопорушення проводить слідче управління фінансових розслідувань ДФС у м. Києві.
Бізнес Дніпропетровщини направив на соціальні виплати близько 4,6 мільярдів гривень ЄСВ У Дніпропетровській області протягом січня – червня поточного року від платників надійшло 4 мільярди 587 мільйонів гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. При цьому, лише в червні 2014 року платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Дніпропетровського регіону перерахували на рахунки Державного казначейства України 849,7 млн. гривень, що на 97 мільйонів гривень більше, ніж прогнозувалось. Високі показники надходжень забезпечуються за рахунок професійних підходів в організаційній роботі органів Міндоходів області, систематичної роз’яснювальної роботи серед платників, а також завдяки підвищенню податкової культури. До того ж, для забезпечення максимальної зручності у спілкуванні з органами Міндоходів, платникам надана можливість подавати звітність електронною поштою з використанням ключів електронного цифрового підпису.
У Дніпропетровську з 92-го бензину робили 95-й Співробітники фінансових розслідувань Державної фіскальної служби у складських та виробничих приміщеннях паливно-енергетичної компанії викрили факти незаконного виготовлення і продажу паливно-мастильних матеріалів. Для виготовлення високооктанового палива підприємці зазвичай змішували низькооктановий бензин з високооктановими домішками. На території нафтобази слідчі виявили бензин марки А-95 "Преміум" - 29 тис літрів, марки А-95 - 77 тис. літрів, А-92 - 55 тис. літрів, дизельне пальне - 58 тис. літрів. Усі паливно-мастильні матеріали не відповідають Держстандарту України. Усього вилучено палива на 3 млн. 362 тис. гривень.
На Дніпропетровщині викрили підпільну АЗС Оперативні співробітники фінансових розслідувань Державної фіскальної служби у Кривому Розі викрили незаконну автозаправку. На підпільній АЗС оперативники вилучили 6 тонн паливно-мастильних матеріалів та автозаправну колонку загальною орієнтовною вартістю 130 тис гривень. Щодо правопорушника складено протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
В червні понад 95% дніпропетровських платників ПДВ відзвітувалися, не відвідуючи органи Міндоходів За посередництвом електронної пошти у Дніпропетровській області за підсумками червня 2014 року прозвітували понад 18 тисяч платників ПДВ, або 95,2% від загальної кількості звітуючих з цього податку. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість платників ПДВ, які надають звітність засобами e-mail, збільшилась майже на 1,5%. Також, у червні поточного року у Дніпропетровському регіоні по сумах нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування прозвітувало понад 46,6 тисяч платників. З них засобами телекомунікаційного зв’язку прозвітувало більше 40,6 тисяч платників, або 87%. Переважна більшість платників вже переконались, що подання звітності в електронному вигляді має багато переваг: вона може надсилатись до органів Міндоходів засобами телекомунікаційного зв'язку як в робочі часи, так і після трудового дня, у вихідні та свята, безпосередньо з офісу платника, власної квартири, будинку, Інтернет-кафе або з будь-якого місця з доступом до мережі Інтернет без черг, що пов'язані з передачею звітності у дні її масового подання.
За ліцензії на алкоголь і сигарети підприємці Дніпропетровщини сплатили майже 25 млн. грн. У І півріччі 2014 року місцева казна Дніпропетровської області поповнилися на 24,8 млн. грн. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, з яких 21,8 млн. грн. від ліцензування роздрібної торгівлі. На протязі січня – червня поточного року підприємцям – юридичним та фізичним особам видано 4858 ліцензій на право роздрібної торгівлі підакцизними товарами, з них: 2413 ліцензій на алкогольні напої та 2445 - на тютюнові вироби. Разом з тим, з початку 2014 року призупинено дію 492 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, анульовано 614 ліцензій, в тому числі - 37 за порушення законодавства в частини продажу алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.
Електронний бум на Дніпропетровщині У ХХІ сторіччі електронне спілкування стало нормою, відсунувши на другий план паперову бюрократію, черги, непорозуміння в спілкуванні тощо. З різних куточків України сьогодні можна надіслати листи, скарги, запити, звітність, заяви не відвідуючи територіальний орган Міндоходів. Сучасно спростивши подання податкової звітності за допомогою електронних сервісів Міністерства доходів і зборів України платники Дніпропетровщини активно реалізують свої електронні можливості як в робочі часи, так і після трудового дня, у вихідні та свята, безпосередньо з офісу платника, власної квартири, будинку, Інтернет-кафе або з будь-якого місця з доступом до мережі Інтернет без черг, що пов’язані з поданням звітності у дні її масового подання. За допомогою електронної пошти у Дніпропетровській області за підсумками червня 2014 року прозвітували понад 18 тисяч платників ПДВ, або 95,2% від загальної кількості звітуючих з цього податку. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість платників ПДВ, які надають звітність засобами e-mail, збільшилась майже на 1,5%. ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області дякує всім, хто користується електронною звітністю. Обираючи дистанційне спілкування ви крокуєте вперед - до прогресивного життя.
Право на митні консультації Підприємства та громадяни, які переміщують товари, транспортні засоби комерційного призначення через кордон або провадять діяльність, контроль за якою покладено на митниці Міндоходів, мають право звернутися до них за консультацією. Такі консультації надаються на безоплатній основі та стосуються практичного застосування окремих норм законодавства України з питань митної справи. Консультації надаються митницями за місцем розташування підприємств (за місцем проживання або тимчасового перебування громадян) в усній, письмовій або, за бажанням зацікавленої особи, в електронній формі. Консультації надаються у строк, що не перевищує 30 календарних днів, наступних за днем отримання відповідного звернення. Надана консультація може бути оскаржена до органу вищого рівня або до суду як правовий акт індивідуальної дії, якщо вона, на думку зацікавленої особи, суперечить нормам чинного законодавства. Визнання судом такої консультації недійсною є підставою для надання нової консультації з урахуванням висновків суду. Посадова особа, яка діяла відповідно до консультації з питань митного законодавства, наданої їй в письмовій або електронній формі, не може бути притягнута до відповідальності, зокрема, на підставі того, що у подальшому такі консультації були змінені або скасовані.
Первинні документи у спрощенців Фізичні особи - підприємці, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, повинні мати первинні документи, що підтверджують придбання товарів для реалізації. До таких документів, зокрема, відноситься: накладна на товар та виписка банку, квитанції про оплату, чек або інший документ, що підтверджує оплату товарів, робіт, послуг. На основі таких документів заповнюється Книга обліку доходів та витрат та складається податкова звітність. При цьому, первинні документи повинні зберігатися не менше трьох років з дня подання підприємцем податкової декларації платника єдиного податку. Нікопольська ОДПІ нагадує, що платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.
Який термін розгляду договору «Про визнання електронних документів»? Нікопольська ОДПІ нагадує, що термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів Міндоходів – до 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки, а у разі її відсутності, підписом фізичної особи – підприємця (для фізичної особи – підприємця). Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів Міндоходів. З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (веб – портал Міндоходів, вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс», дане роз’яснення у категорії 401.02).
Що робити, коли при підписанні документу виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»? Необхідно перевірити: - який ключ ЕЦП використовується першим? (вірна послідовність підписів Бухгалтер-директор-електронна печатка); - якщо ключ обрано вірно, слід звернути увагу на правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи, які відрізняються за розташуванням на клавіатурі); - чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа? (у разі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД Міндоходів, в якому отримували послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідний йому посилений сертифікат відкритого ключа). З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (веб – портал Міндоходів, вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс», дане роз’яснення у категорії 401.01).
Інформацію стосовно бізнес-партнерів можна знайти на веб-порталі Міндоходів Нікопольська ОДПІ нагадує, на офіційному веб-порталі Міндоходів (www.minrd.gov.ua) функціонує сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на головній сторінці веб-порталу. Зокрема, для перевірки надійності ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або його назву. З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (головна сторінка веб-порталу Міндоходів, сервіс «Інформаційно-довідковий ресурс», дане роз’яснення у категорії 139.04).
До уваги громадян! Громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції для отримання всебічної безоплатної правової допомоги мають можливість звертатися до Головного управління юстиції у Дніпропетровській області за адресою: 49000, м. Дніпропетровськ, пр. Карла Маркса, 21-а, каб. 102 або за телефоном (0562) 38-55-00. Графік роботи громадської приймальні Головного управління юстиції у Дніпропетровській області: щовівторка та щочетверга з 10:00 год. до 16:00 год. Крім того, для отримання консультацій з питань застосування норм податкового та митного законодавства можна звертатись у Кол-центрі Міністерства доходів і зборів України за номером 0-800-501-007 (дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні), а також до Центрів обслуговування платників ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області. Режим роботи Центрів обслуговування платників державних податкових інспекцій ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області: понеділок, середа, п’ятниця - 900-1800; вівторок, четвер - 900-2000; субота - 900-1600; неділя - вихідний.
Випадки, у яких майно платника звільняється з податкової застави Нікопольська ОДПІ нагадує, що підставою для звільнення майна платника податків з-під податкової застави та її виключення з відповідних державних реєстрів є документ, що засвідчує закінчення будь-якої з наступних подій: - отримання контролюючим органом підтвердження повного погашення суми податкового боргу в установленому законодавством порядку; - визнання податкового боргу безнадійним; - набрання законної сили відповідним рішенням суду про припинення податкової застави у межах процедур, визначених законодавством з питань банкрутства; - отримання платником податків рішення відповідного органу про скасування раніше прийнятих рішень щодо нарахування суми грошового зобов’язання або його частини (пені та штрафних санкцій) внаслідок проведення процедури адміністративного або судового оскарження. Відповідна норма передбачена пп. 93.1-93.2 ст. 93 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями. Також з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 134.03).
Новий реєстр РРО Нікопольська ОДПІ інформує суб’єктів господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій, що 08 липня 2014 року Міністерством доходів і зборів України затверджено новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій. Реєстр представлено у вигляді таблиці, що складається з двох частин: перша – містить перелік моделей, дозволених до первинної реєстрації в територіальних органах Міндоходів; друга – містить перелік моделей, первинна реєстрація яких заборонена. В таблиці наведено наступну інформацію щодо кожної моделі: назва, версії внутрішнього програмного забезпечення, найменування та місцезнаходження заявника і виробника, строк первинної реєстрації в органах Міндоходів, дата та номер рішення про включення до Державного реєстру а також сфера застосування відповідного РРО. Оригінал документу знаходиться на веб – порталі Міністерства доходів і зборів України за адресою: http://minrd.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/63258.html. До Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій включено 105 моделей касових апаратів. Це касові апарати, які відповідають сучасним вимогам та забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів доходів і зборів в електронній формі. Платники можуть обрати найбільш оптимальну для себе нову модель техніки або модернізувати ту, яка вже використовується у роботі, приєднавши до неї відповідний модем. З повним переліком реєстраторів розрахункових операцій, які включені до Державного реєстру, можна ознайомитися на веб-порталі Міндоходів http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/94957.html. Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 08.07.14 №398.
Час сплати наближається Нікопольська ОДПІ нагадує, що 30 липня 2014 року - останній день сплати: ПДВ за червень платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю; за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини за червень; збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та теплову енергію, крім електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками за червень; збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за червень; збору за користування радіочастотним ресурсом України за червень; податкових зобов’язань з фіксованого сільськогосподарського податку за червень; земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (крім громадян) за червень; акцизного податку за червень; збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства за червень; авансового внеску з податку на прибуток підприємств за липень; остаточної суми за червень з урахуванням фактично сплачених авансових платежів з рентної плати за: транзитне транспортування трубопроводами природного газу територією України; транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктоводами територією України; транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України.
Імпортерам на замітку! Нікопольська ОДПІ інформує, що сертифікати та документи про походження, засвідчені ТПП Криму, Севастопольською ТПП, а також сертифікати та документи, видані компетентними органами зарубіжних країн або засвідчені експортерами (виробниками) на товари, вироблені в Автономній Республіці Крим та м. Севастополь, у яких країною походження зазначена «Російська Федерація», не застосовуються при визначенні країни походження товарів. (Лист Міністерства доходів і зборів України від 09.07.2014 №16411/7/99-99-24-02-08-17).
Перелік медичних виробів, операції з постачання та ввезення на митну територію України яких підлягають обкладенню ПДВ за ставкою 7 відсотків З 2 липня 2014 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 01 липня 2014 року № 216 «Про затвердження переліку медичних виробів, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України яких підлягають обкладенню податком на додану вартість за ставкою 7 відсотків». З урахуванням інформації Міністерства охорони здоров'я України, наданої на запит Міністерства доходів і зборів України щодо медичних виробів, Технічні регламенти до 1 липня 2015 року застосовуються добровільно. Таким чином, обов’язковим документом, який підтверджує належність продукції до медичних виробів, є свідоцтво про державну реєстрацію медичного виробу або підтвердження про державну реєстрацію медичного виробу. Необов’язковими документами є декларація про відповідність та заява про медичні вироби особливого призначення. Про це йде мова у листі Міністерства охорони здоров’я України від 10.07.2014 №18.02-04/4041/1563-ф-14, який 21.07.2014 було надіслано до територіальних підрозділів відомства.
Здаєте квартиру в оренду – задекларуйте доходи Нікопольська ОДПІ нагадує, якщо громадянин здає свою квартиру, будинок, кімнату тощо в оренду чи суборенду, житловий найом чи піднайом іншому громадянину, то особою, відповідальною за нарахування та сплату податку на доходи фізичних осіб до бюджету, є орендодавець. Такий платник податку – орендодавець – зобов’язаний самостійно нарахувати та сплатити податок на доходи фізичних осіб до бюджету за ставкою 15% та/або 17%. Податок сплачується щокварталу, протягом 40 календарних днів, наступних за останнім днем звітного кварталу. Сума отриманого доходу та сплаченого протягом звітного року податку за результатами такого року відображаються у річній податковій декларації про майновий стан і доходи.
Стипендії, які оподатковуються Нікопольська ОДПІ нагадує, що молодим фахівцям, які одержали направлення на роботу після закінчення вищого навчального закладу, надається відпустка тривалістю 30 календарних днів. За час відпустки молодим фахівцям за рахунок замовника виплачується допомога у розмірі академічної або соціальної стипендії, яку вони отримували в останній місяць навчання у вищому навчальному закладі. Після укладення трудового договору з підприємством-працедавцем на молодих фахівців поширюються усі види соціального захисту, передбачені колективним договором працівників підприємства, установи, організації. Не включається до оподатковуваного доходу сума стипендії (включаючи суму її індексації, нараховану відповідно до закону), яка виплачується з бюджету учню, студенту, курсанту військових навчальних закладів, ординатору, аспіранту або ад’юнкту, але не вище ніж сума, що дорівнює сумі прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помножену на 1,4 та округлену до найближчих 10 грн. (у 2014 році – 1710 грн.). Сума академічної або соціальної стипендії, яка виплачується за рахунок замовника молодим фахівцям, які одержали направлення на роботу після закінчення вищого навчального закладу, не є стипендією, яка виплачується за рахунок коштів бюджету, а тому включається до складу загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку та оподатковується податком на доходи фізичних осіб.
Оподаткування в умовах мобілізації Нікопольська ОДПІ повідомляє, що для фізичних осіб - підприємців, які є платниками єдиного податку 1 та 2 груп, що не здійснюють господарську діяльність і не використовують найману працю, на період перебування на військових зборах, у разі виникнення податкового боргу за єдиним податком, такий борг вважатиметься безнадійним, та підлягатиме списанню відповідно до Порядку списання безнадійного податкового боргу. Від сплати єдиного внеску (за себе) звільняються лише фізичні особи – підприємці - платники єдиного податку на період перебування на військових зборах. При цьому умовою звільнення від сплати є нездійснення господарської діяльності у цей період, неотримання доходів та надання підтверджувальних документів з військових комісаріатів, у яких зазначається період перебування на військовій службі.
Щодо єдиного внеску для мобілізованих працівників Нікопольська ОДПІ повідомляє, що з 08 червня 2014 року набрав чинності Закон України від 20.05.2014 №1275-VІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення оборонно-мобілізаційних питань під час проведення мобілізації», яким внесено зміни до частини 7 статті 7 Закону України від 08.07.2010 №2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Відповідно до частини 3 статті 119 Кодексу законів про працю України за працівниками, призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форми власності. Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування не нараховується на виплати, які компенсуються з бюджету в межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період. Враховуючи вищезазначене, особа одночасно перебуває в трудових відносинах з підприємством, установою або організацією, а також перебуває на обліку в військовій частині. Враховуючи викладене, в звіті про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, затвердженому наказом Міністерства доходів і зборів України від 09.09.2013 №454 (далі – Порядок) суми середньої заробітної плати і календарні дні перебування в трудових відносинах осіб призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, зазначаються з урахуванням такого. В таблиці 5 додатку 4 Порядку дата мобілізації не зазначається. В таблиці 6 додатка 4 до Порядку інформацію про особу відображають із обов’язковим зазначенням реквізитів: 11 «Місяць та рік, за який проведено нарахування»; 15 «Кількість календарних днів перебування у трудових/ЦП відносинах протягом звітного місяця»; 17 «Загальна сума нарахованої заробітної плати/доходу (усього з початку звітного місяця)». Реквізити 18 та 19 не заповнюються. (Лист Пенсійного фонду України від 16.07.2014 №18834/05-10).
| |
Категория: Город | Просмотров: 1178 | |
Всего комментариев: 0 | |