19:47 Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує | |
Легалізація трудових відносин – запорука гаранту соціального захисту кожного працівника Заступник начальника Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Володимир Малиновський зазначив, що основною метою місячника легалізації трудових відносин - зменшення «тіньової зайнятість» шляхом проведення з роботодавцями та населенням широкомасштабної інформаційно-роз’яснювальної кампанії щодо важливості легалізації трудових відносин. На теперішній час питання легалізації трудових відносин є дуже актуальним, адже від цього залежать як рівень соціального захисту кожної окремої людини, так і розвиток економіки ї держави в цілому. Нікопольською ОДПІ постійно проводиться активна роз’яснювальна робота серед роботодавців і громадян щодо неприпустимості та можливих правових наслідків використання найманої праці з порушенням трудового законодавства, важливості оформлення трудових відносин належним чином. Зокрема, завдяки такій роботі, тільки під час Місячника добровільної легалізації трудових відносин у Нікопольському регіоні, що проводиться у поточному місяці, зареєстровано 91 трудовий договір між найманими працівниками та фізичними особами-підприємцями. Шановні громадяни! Ваша легальна зарплата – Ваш гарантований державою соціальний захист!
Ігор Білоус: Відкритість – це запорука нашого успіху у боротьбі з корупцією та у реформуванні ДФСУ «Відкритість – це запорука нашого успіху у боротьбі з корупцією та у реформуванні ДФСУ. Лише відвертий та постійний діалог між нами та суспільством, і бізнесом зокрема, має продемонструвати серйозність наших намірів», - зазначив Голова Державної фіскальної служби Ігор Білоус на своїх власних сторінках Facebook та Twitter. Говорячи про нинішню організацію роботи у ДФСУ, Ігор Білоус зазначив: «Сьогодні успішний розвиток можливий лише тоді, коли суспільство не просто розуміє, що саме робить влада, але й бере безпосередню участь у розробці та ухваленні важливих для країни рішень. Простір соціальних мереж дозволяє встановити подібну комунікацію й зробити її максимально ефективною та динамічною».
Ігор Білоус: Система електронного адміністрування ПДВ призведе до значного зменшення обсягу тіньової економіки «Система електронного адміністрування ПДВ призведе до значного зменшення обсягу тіньової економіки. Запровадження такої системи є необхідним для держави, бізнесу та країни в цілому. Наслідком запровадження електронного адміністрування стане зниження тиску на бізнес, зменшення впливу людського фактору та зменшення рівня корупції», - сказав Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус, коментуючи ухвалений Верховною Радою Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України». За словами Голови ДФС України, така система значно збільшить надходження податку на додану вартість до державного бюджету. «Це підвищить прогнозованість процесу мобілізації податку на додану вартість до державного бюджету. Надходження ПДВ вже сягає майже 40 відсотків від усіх податкових надходжень і потенціал цього податку для наповнення бюджету ще не вичерпано», - переконаний Ігор Білоус. «Система електронного адміністрування ПДВ буде складатися з трьох основних елементів: Єдиного електронного реєстру податкових накладних, з банку, в якому автоматично будуть відкриті рахунки усім платникам ПДВ та з бази даних митниці в частині інформації про імпорт та експорт товарів. Буде зменшено число критеріїв для автоматичного бюджетного відшкодування. І бюджетне відшкодування ПДВ експортерам та інвесторам в автоматичному режимі буде здійснюватися на місяць раніше, ніж зараз. Зменшиться кількість обтяжливих для бізнесу звірок та перевірок, зокрема, перевірок бізнесу «по усьому ланцюгу постачань до виробника або імпортера». Втратить актуальність проблематика з «нікчемними угодами»,- наголосив Голова ДФС. Основною передумовою для запровадження системи електронного адміністрування податку на додану вартість є недоліки існуючої системи адміністрування ПДВ. «Існуюча система надає можливість недобросовісним платникам уникати сплати податкових зобов’язань та безпідставно отримувати відшкодування ПДВ з бюджету. Основним способом досягнення цього є формування фіктивного кредиту з ПДВ через фірми - „податкові ями”. Як наслідок, ПДВ не надходить до бюджету та розкрадається. Окрім цього, такі шахрайські схеми є джерелом необлікованої готівки, яка живить значну частину тіньової економіки та забезпечує ухилення від сплати інших податків, зокрема, податку з доходів фізичних осіб та ЄСВ»,- підкреслив Голова ДФС Ігор Білоус. Завдяки запровадженню цих змін до Податкового Кодексу України буде забезпечена відповідність сум нарахованого та сплаченого ПДВ. Оскільки, суми ПДВ гарантуються грошовими коштами. При цьому обігові кошти платників ПДВ відволікаються мінімально.
Працівники фіскальної служби підтримали поранених військовослужбовців із зони АТО 3 липня працівники Державної фіскальної служби України долучилися до акції вдячності для поранених військовослужбовців із зони АТО, які проходять лікування у Центральному клінічному госпіталі Міністерства оборони України. Силами волонтерів та громадських організацій на території госпіталю було створено імпровізовану сцену під відкритим небом, на якій перед бійцями та їх рідними виступили зірки української естради та публічні діячі. Від імені відомства директор Інформаційно-комунікаційного департаменту Віктор Косарчук вручив подарунки для поранених військових та висловив подяку за проявлений ними героїзм і патріотизм. «Кожен із бійців, які проходять лікування у цьому госпіталі, – герой і патріот своєї Батьківщини. Ми високо цінуємо ваш подвиг і висловлюємо вам вдячність за захист незалежності України, глибоку повагу та підтримку» - зауважив Віктор Косарчук. Також волонтери підготували списки необхідного обладнання та ліків якими Державна фіскальна служба разом з благодійним фондом «Українська ліга благодійників» забезпечить госпіталь найближчим часом. Учасники акції висловили сподівання, що атмосфера теплоти, добра та піклування сприятимуть якнайшвидшому одужанню наших бійців.
Головне управління Міндоходів у Дніпропетровській області – надійний партнер для бізнесу! Про це повідомив в.о. начальника Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області Василь Андрухів. «Ми ставимо перед собою за мету сприяння поліпшенню ділового клімату в регіоні та забезпеченню рівних конкурентних умов для бізнесу. Збільшення інвестицій та виведення діяльності суб’єктів господарювання з «тіні» - це основа для здійснення структурних реформ і підвищення конкурентоспроможності економіки регіону, тому ми в постійному діалозі бізнесу та влади працюємо над вирішенням питань, які впливають на рівень ділової активності» - зазначив Василь Андрухів.
Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань у разі застосування податкового компромісу В інформаційному агентстві «Мост-Днепр» 29 липня 2014 року відбулась прес-конференція на тему: «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань у разі застосування податкового компромісу». У прес-конференції прийняв участь начальник управління правової роботи ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Олег Басан. За його словами: "Відповідно до законопроекту Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу, податковий компроміс - це режим звільнення від юридичної відповідальності платників податків та/або їх посадових (службових) осіб за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року з урахуванням строків давності, встановлених статтею 102 цього Кодексу. Платник податків під час дії податкового компромісу за такі податкові періоди подає відповідні уточнюючі розрахунки податкових зобов’язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість, в яких визначає суму завищення податкового кредиту з податку на додану вартість та/або суму завищення витрат, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування податком на прибуток підприємств". Зазначений Проект Закону України розроблено з метою вдосконалення податкової системи, надходження діалогу між державою та платниками податків щодо забезпечення надходження податків, зборів, платежів до бюджету. Добровільна акція декларування недоплачених платежів до бюджету є певним компромісом між державою та платниками податків, результатом якого є взаєморозуміння та як результат надходження коштів до бюджету. Ухвалення закону про податковий компроміс, що передбачає амністію податкових зобов'язань підприємств в обмін на добровільну сплату частини цих зобов'язань, може принести до державного бюджету до 10 млрд. грн. за оцінкою Міністерства фінансів України. "Цим законопроектом пропонується внесення зміни до Кримінального кодексу, Кодексу про адміністративні правопорушення і закону про судочинство з тим, аби до кримінальної чи адміністративної відповідальності не залучали суб'єктів за дії, які закриті податковим компромісом" - відмітив начальник управління правової роботи ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Олег Басан.
Податкові знання – платникам Криворізького регіону На днях за участі начальника інформаційно-комунікаційного управління ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Манушак Осипової та директора філії ДП «Сервісно-видавничий центр Міністерства доходів і зборів України» у Дніпропетровській області Надії Волк на базі Криворізької південної ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області проведено семінар для платників Криворізького регіону на тему: «Новації у справлянні податків і зборів з урахуванням останніх змін, внесених до Податкового кодексу України. Місячник добровільної легалізації трудових відносин у Дніпропетровському регіоні». Манушак Осипова особливу увагу приділила питанням оформлення трудових відносин роботодавців з найманими працівниками, соціального захисту найманих працівників, додержання вимог податкового законодавства та законодавства з питань єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Також вона ознайомила присутніх з ходом проведення операції «Урожай – 2014». Надія Волк акцентувала увагу платників на дотриманні законодавства з питань оподаткування податком на доходи фізичних осіб, а також розповіла про переваги журналу «Вісник Міністерства доходів і зборів України». Під час семінару учасники також ознайомились з електронними сервісами Державної фіскальної служби України, зокрема, з функціонуванням Електронного кабінету платника податків, загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом тощо. Також їм було доведено, що кожен платник може скористатися цим та іншими сервісами за допомогою безкоштовного електронно-цифрового підпису, який можна отримати звернувшись до Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС України. Під час спілкування надано відповіді на чисельні запити учасників, розповсюджено друковану продукцію.
Більше 13 мільярдів гривень сплачено платниками Дніпропетровщини Протягом січня - липня 2014 року органами Міндоходів Дніпропетровської області мобілізовано близько 13 мільярдів 196 мільйонів гривень, що на 670 мільйонів гривень більше, ніж прогнозувалось. До Державного бюджету України надійшло 3 мільярди 22 мільйони гривень; до місцевих бюджетів – близько 4 мільярдів 775 мільйонів гривень; єдиного соціального внеску – майже 5 мільярдів 400 мільйонів гривень. До місцевих бюджетів 64% надходжень становить податок на доходи фізичних осіб. Для забезпечення максимальної зручності у спілкуванні з органами Міндоходів, платникам надана можливість подавати звітність електронною поштою з використанням ключів електронного цифрового підпису.
Обговорюємо нагальні питання На днях за участі начальника відділу взаємодії з громадськістю та масово-роз’яснювальної роботи інформаційно – комунікаційного управління ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Ірини Єрьоменко та заступника начальника ДПІ у Ленінському районі м. Дніпропетровська Надії Золотухіної пройшло засідання «круглого столу» з представниками малого бізнесу на тему: «Місячник легалізації трудових відносин у Дніпропетровському регіоні. Неприпустимість виплати заробітної плати у «конвертах»». Під час проведення засідання «круглого столу» представники Міндоходів області та підприємці обмінялись думками щодо переваг офіційного працевлаштування, як для роботодавців, так і для найманих працівників, попередні підсумки проведення Місячника на території області в цілому, та, у Ленінському районі м. Дніпропетровська, зокрема. Підприємці цікавились роботою територіальних Центрів фонду зайнятості, які послуги можна отримати у вказаних центрах, а також у Центрах обслуговування платників органів Міндоходів області. Сторони також обговорили роботу електронних сервісів Державної фіскальної служби України, зокрема, Електронного кабінету платника податків, загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу тощо, а також порядок отримання безкоштовних ключів електронного цифрового підпису у відділеннях Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС України на Дніпропетровщині.
Міндоходівці Дніпропетровської області викрили аферу з соняшниковою олією Під час документальної перевірки дніпропетровського підприємства «Д», яке виробляє соняшникову олію, увагу фахівців ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області привернули контрагенти – постачальники макухи з насіння соняшнику. Аналіз їх господарських стосунків засвідчив, що вони переходили законодавчу межу. Як з’ясувалось, підприємства – постачальники сировини для виробництва соняшникової олії не мають достатніх матеріально-технічних ресурсів для здійснення господарської діяльності, а саме: відсутні трудові ресурси, виробниче, транспортне та інше обладнання, сировина, матеріали для здійснення основного виду діяльності. Таким чином, правочини, укладені між підприємством «Д» та контрагентами – постачальниками визнані такими, що не спрямовані на реальне настання правових наслідків, та суперечать інтересам держави і є недійсними, а самі господарські операції по придбанню товарно-матеріальних цінностей від підприємств-постачальників носять безтоварний характер. До речі, на підприємстві «Д» відсутні документи, що підтверджують відповідність отриманого товару затвердженим стандартам, а порядок транспортування активів не підтверджено товарно-транспортними накладними або актами прийому-передачі товару. До того, перевіркою встановлені факти віднесення до складу валових витрат сум за виконані роботи, по яких накладні та акти виконаних робіт не засвідчені підписами посадових осіб підприємства - постачальника. Порушення податкового законодавства коштували «винахідливому» підприємству понад 888 тис. грн., які повністю сплачені до бюджету.
Кількість документальних перевірок платників Дніпропетровщини скоротилась в 1,6 рази За перше півріччя поточного року органи Міндоходів в Дніпропетровській області провели 1278 документальних перевірок (планових та позапланових) юридичних осіб, що у 1,6 рази менше, ніж минулого року. Тоді їх кількість становила 2022. Значне зменшення кількості документальних перевірок у цьому році не позначилось на ефективності роботи. За їх результатами донараховано 185,4 млн. грн., що на 9,8 млн. грн. більше, ніж у першому півріччі 2013 року. З донарахованих сум підприємства вже сплатили 162,2 млн. грн., або майже 88 відсотків. Зменшення кількості перевірок зафіксовано і у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій. У Дніпропетровському регіоні з початку року проведено 94 перевірки суб’єктів господарювання, які у своїй діяльності застосовують РРО, що в 3,3 рази менше, ніж у січні – червні 2013 року. Для перевірок відібрані тільки ті підприємства, у яких наявні ризики ухилення від оподаткування. Відповідно, зменшено податкове втручання в господарську діяльність сумлінних платників.
Інформацію стосовно бізнес-партнерів можна знайти на веб-порталі Міндоходів На офіційному веб-порталі Міністерства доходів і зборів України (www.minrd.gov.ua) функціонує сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який знаходиться на головній сторінці веб-порталу. Зокрема, для перевірки надійності ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або його назву. З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі на головній сторінці веб-порталу Міністерства доходів і зборів України, сервіс «Інформаційно-довідковий ресурс».
Кількість користувачів „Електронного кабінету платника податків” склала майже 78 тисяч Протягом першого півріччя 2014 року он – лайн сервісом Державної фіскальної служби України „Електронний кабінет платника податків” скористалось понад 77 тис. платників. З них юридичні особи – понад 55 тис., фізичні – понад 22 тис. За допомогою цього сервісу у січні – червні цього року подано майже 145 тис. документів. Серед різноманітних можливостей сервісу найбільшою популярністю у платників користуються розділи „Формування і подання податкової звітності” та „Календар платника”. Варто зазначити, що „Електронний кабінет” став в нагоді насамперед тим платникам, які приділяють максимальну увагу впровадженню сучасних інформаційних технологій у свою діяльність. Для допомоги користувачам, на головній сторінці „Електронного кабінету платника” розміщено інструкцію щодо його експлуатації, а у розділі сервісу „Довідкова система” – детальна інструкція по роботі з системою. Крім того, скористатися послугами зазначеного сервісу можуть не тільки власники посилених сертифікатів ключів електронного підпису, наданих АЦСК Держфіскслужби, а й платники, які отримали ключі у АЦСК „Мастеркей” та АЦСК „ИВК”. Нагадуємо, що увійти до „Електронного кабінету” можна за адресою kpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням „Електронний кабінет платника податків” на порталі Міндоходів. Для цього потрібно авторизуватися за допомогою електронного цифрового підпису (ключа).
У І півріччі власниками електронних ключів стали 411 тис. клієнтів У І півріччі поточного року послугами Акредитованого центру сертифікації ключів Державної фіскальної служби (в минулому – Міндоходів) скористалися 411 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано майже 1,2 млн. цифрових підписів. Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість клієнтів Центру зросла в 1,4 раза. У минулому році за цифровими підписами звернулися лише 290,1 тис. осіб. Найактивнішими користувачами даної послуги є фізичні особи, кількість яких сягнула майже 297 тис. осіб. Вони отримали 658,3 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів. Кількість юридичних осіб дещо менша – понад 114 тис. осіб, яким видано 515,3 тис. ключів. Нагадаємо, що отримати посилений сертифікат та скасувати його можна в будь-якому представництві акредитованого Центру сертифікації ключів ДФС. Електронні ключі, видані Центром, дають змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів ДФС, а й до органів державної статистики України та Пенсійного фонду.
Не залишайтеся віч-на-віч з корупцією З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області забезпечено інформування платників податків про функціонування антикорупційного сервісу Міністерства доходів і зборів України «Пульс», доступний клієнтам податкової служби та митниці. Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.
Термін завершення імпортної операції без увезення на територію України за зовнішньоекономічними договорами (контрактами) Нікопольська ОДПІ нагадує, що строк завершення імпортної операції без увезення товару на територію України за зовнішньоекономічними договорами (контрактами) не може перевищувати 180 календарних днів з моменту здійснення резидентом авансового платежу або виставлення векселя на користь нерезидента. У разі проведення розрахунків у формі документарного акредитиву - з моменту здійснення уповноваженим банком платежу на користь нерезидента. Імпортна операція резидента без увезення товару на територію України вважається завершеною за наявності однієї з таких умов: - нарахування виручки, одержаної від нерезидента, на рахунок резидента в уповноваженому банку в разі продажу нерезиденту товару за межами України; - подання документів, що підтверджують використання резидентом товару за межами України, перелік яких визначається Національним банком. Порядок визначення строку та умов завершення імпортної операції без увезення товару на територію України, затверджено Постановою Кабінету Міністрів від 05 грудня 2007 року №1392. Дія цього Порядку поширюється на всіх суб’єктів господарювання - резидентів незалежно від форми власності.
Можливість здійснення нерезидентом розрахунків у гривнях за придбані у резидента акції Нерезидент – інвестор може здійснити розрахунки за придбані у резидента акції через інвестиційні рахунки в гривнях. Іноземні інвестиції можуть здійснюватися у іноземній валюті, валюті України та у формі придбання не забороненого законами України нерухомого чи рухомого майна, включаючи будинки, квартири, приміщення, обладнання, транспортні засоби та інші об’єкти власності, шляхом прямого одержання майна та майнових комплексів або у вигляді акцій, облігацій та інших цінних паперів. У разі здійснення інвестицій в Україну у грошовій формі іноземний інвестор має право відкрити інвестиційний рахунок та перерахувати на нього іноземну валюту із-за кордону, здійснювати продаж іноземної валюти з інвестиційного рахунку та зараховувати на інвестиційний рахунок кошти в гривнях, отримані від продажу іноземної валюти, для подальшого здійснення іноземної інвестиції. Порядок іноземного інвестування в Україну встановлено Положенням про порядок іноземного інвестування в Україну, затвердженим постановою Правління НБУ від 10.08.05 № 280.
Правильно заповнюйте реквізити платіжних документів Якщо платник податків невірно вказав реквізити платіжних документів або направив кошти на неправильний код бюджетної класифікації (тобто не на код, по якому повинні бути погашені податкові зобов’язання), то кошти не надійдуть на відповідний рахунок, а отже, не буде погашена сума податкового зобов’язання платника податків. Крім того, відповідальність за правильність заповнення реквізитів розрахункового документа несе особа, що оформила цей документ і подала його в обслуговуючий банк. У випадку якщо платник податків не сплачує погоджену суму грошового зобов’язання протягом установленого терміну, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу в розмірах, визначених статтею 126 Податкового кодексу України. Нікопольська ОДПІ нагадує, що в Центрах обслуговування платників на інформаційних і тематичних стендах розміщена інформація щодо рахунків, на які необхідно перераховувати податки, збори (обов'язкові платежі). Також на головній сторінці веб-порталу Міністерства доходів і зборів України в розділі «Бюджетні рахунки» розміщена інформація щодо рахунків, на які необхідно перераховувати податки, збори (обов’язкові платежі), у розрізі кожного органу доходів і зборів.
Заповнення документів у разі сплати податків Нікопольська ОДПІ нагадує, що відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 22.10.2013 №609 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» при заповненні платіжного документа у полі №3 вказується один з власних реквізитів платника податку, який здійснює перерахування: код ЄДРПОУ платника податку (повинен мати 8 цифр, якщо цифр менше 8, то зліва доповнюється нулями до 8 цифр). У разі здійснення юридичною особою сплати за відокремлений підрозділ друкується код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу, за який здійснюється така сплата; реєстраційний номер облікової картки платника податків – фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (у разі відмови платника податків від одержання реєстраційного номера); реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється Міндоходів (завжди має 9 цифр).
Про облік розмінної монети Підприємства (підприємці) під час здійснення розрахунків із споживачами за готівку зобов’язані приймати у сплату за продукцію (товари, роботи, послуги) без обмежень банкноти і монети (у тому числі розмінні, обігові, пам’ятні монети, зношені, значно зношені банкноти та монети) усіх номіналів, які випускає Національний банк України в обіг, що є дійсними платіжними засобами і не викликають сумніву в їх справжності та платіжності. У разі отримання від споживачів у сплату за продукцію (товари, роботи, послуги) зношених та/або значно зношених банкнот підприємства (підприємці) зобов’язані не видавати таких банкнот на здачу та надалі здати їх разом з готівковою виручкою (готівкою) до обслуговуючих банків. Крім того, підприємства (підприємці) мають забезпечувати наявність у касі банкнот і монет для видачі здачі (за винятком тих номіналів монет (банкнот), випуск в обіг яких припинено Національним банком України). Внесення чи видача готівки з місця проведення розрахунків повинні реєструватись через РРО з використанням операцій «службове внесення» та «службова видача», якщо таке внесення чи видача не пов’язані з проведенням розрахункових операцій. Крім того, операція «службове внесення» використовується для реєстрації суми готівки, яка зберігається на місці проведення розрахунків на момент реєстрації першої розрахункової операції, що проводиться після виконання Z-звіту. Не проводиться через РРО видача готівки, не пов’язана з проведенням розрахунків, якщо така видача здійснюється після виконання Z-звіту до реєстрації першої розрахункової операції та (або) до виконання операції «службове внесення». Тобто, розмінна монета, отримана з каси підприємства або залишена в скриньці РРО з попереднього дня, має проводитися через РРО за допомогою операції «службове внесення». Підтвердженням того, що відповідну суму внесено до РРО як розмінну монету, є Z-звіт, у якому відображається інформація про операцію «службове внесення».
РРО у електронній торгівлі Нормами Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон) передбачено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосування платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані: проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції. Відповідно до пункту 13 статті 9 Закону реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки не застосовуються при продажу товарів у системах електронної торгівлі (комерції).
Спрощена квитанція та КОРО при прийманні вторинної сировини Спрощена розрахункова квитанція - це розрахунковий документ, бланк якого виготовлений друкарським способом, а окремі реквізити заповнюються від руки або шляхом проштампування при реєстрації розрахункових операцій, якщо відповідно до чинного законодавства розрахунки проводяться без застосування реєстратора розрахункових операцій: за товари або послуги (за винятком алкогольних напоїв та тютюнових виробів), якщо загальна сума розрахунку не перевищує 10 гривень; при продажу квитків тривалого користування (на декаду і більш тривалий період) на проїзд у міському або приміському пасажирському транспорті, якщо такі квитки є документами суворого обліку; при видачі коштів у разі приймання від населення вторинної сировини (крім металобрухту). Суб’єкти підприємницької діяльності мають право здійснювати розрахунки без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій при прийманні від населення вторинної сировини (крім металобрухту). Граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів при прийманні від населення вторинної сировини (крім металобрухту) не встановлено. Отже, при прийманні від населення вторинної сировини (крім металобрухту) суб’єкт господарювання має право при здійсненні розрахунків застосовувати спрощену квитанцію та використовувати належним чином зареєстровані книги обліку розрахункових операцій.
Друк контрольних стрічок та термін їх зберігання Нікопольська ОДПІ нагадує, що контрольна стрічка - документ, надрукований або створений в електронній формі реєстратором розрахункових операцій, який містить копії надрукованих цим реєстратором розрахункових документів, а для документів в електронній формі додатково фіскальні звітні чеки. Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані друкувати або створювати в електронній формі на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) контрольні стрічки і забезпечувати їх зберігання протягом трьох років.
Порядок видачі коштів у разі скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунків Суб’єкти господарювання (далі - СГ), які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій (далі - РРО) з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку їх кількості. Реєстрація видачі коштів у разі скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку здійснюється шляхом реєстрації від’ємної суми. Якщо алгоритм роботи РРО не забезпечує окремого накопичення у фіскальній пам’яті від’ємних сум розрахунків: дозволяється реєструвати видачу коштів (скасування помилкової суми) за допомогою операції «службова видача»; забороняється реєструвати через РРО від’ємні суми з використанням операції «сторно». Якщо сума коштів, виданих при поверненні товару чи рекомпенсації раніше оплаченої послуги, перевищує 100 гривень, то матеріально відповідальна особа господарської одиниці або особа, яка безпосередньо здійснює розрахунки, повинна скласти акт про видачу коштів. В акті необхідно зазначити дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар (відмовляється від послуги); відомості про товар (послугу); суму виданих коштів; номер, дату і час видачі розрахункового документа, який підтверджує купівлю товару (отримання послуги). Такий самий акт складається при скасуванні помилково проведеної через РРО суми розрахунку, де вказуються дані про помилкову суму та реквізити розрахункового документа. Акти про видачу коштів та акти про скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку передаються до бухгалтерії суб’єкта господарювання і зберігаються протягом трьох років. У разі відсутності в суб’єкта господарювання бухгалтерії зазначені акти підклеюються на останній сторінці відповідної книги обліку розрахункових операцій. Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції зобов’язані видавати особі, яка отримує або повертає товар, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.
Оподаткування доходів від продажу власної сільгосппродукції Нікопольська ОДПІ повідомляє, що доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, не включаються до загального місячного або річного оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб. Власна сільгосппродукція – це продукція, яка вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках для ведення: садівництва або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки) або для індивідуального дачного будівництва; особистого селянського господарства або земельні частки (паї), виділені в натурі, сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. Водночас, якщо розмір земельних ділянок перевищує 2 гектари, доход від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню на загальних підставах.
Платники єдиного податку І та ІІ груп – перед відпусткою завітайте до податкової! Літо – пора відпусток, тож, якщо ви являєтесь платником єдиного податку І чи ІІ групи, та не використовуєте працю найманих осіб, але дуже хочете поїхати відпочивати, не забудьте завчасно оформити «податкову відпустку». Адже платники єдиного податку І і ІІ груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів. В разі хвороби, платник податку повинен мати підтверджену копію листка (листків) непрацездатності. Щоб скористатися цим правом, спрощенець має подати до органу Міндоходів за місцем реєстрації заяву в довільній формі. Окремого терміну подання заяви про період щорічної відпустки і терміну втрати працездатності нормами Податкового кодексу України не передбачено. Однак, з метою уникнення порушення терміну сплати єдиного податку рекомендуємо подавати до територіального органу Міндоходів заяву про щорічну відпустку до початку місяця в якому платник не збирається займатися підприємницькою діяльністю, а заяву про термін втрати працездатності з обов'язковим доданням копії листка непрацездатності - відразу по закінченні лікарняного. Платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування І і ІІ груп, сплачують єдиний податок щомісяця не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця. У разі подання таким спрощенцем зазначених документів, єдиний податок за час відпустки або хвороби нараховуватися не буде. Тобто оплачувати його не потрібно.
Звільнення майна платника податків з-під податкової застави Підставою для звільнення майна платника податків з-під податкової застави та її виключення з відповідних державних реєстрів є документ, що засвідчує закінчення будь-якої з наступних подій: отримання контролюючим органом підтвердження повного погашення суми податкового боргу в установленому законодавством порядку; визнання податкового боргу безнадійним; набрання законної сили відповідним рішенням суду про припинення податкової застави у межах процедур, визначених законодавством з питань банкрутства; отримання платником податків рішення відповідного органу про скасування раніше прийнятих рішень щодо нарахування суми грошового зобов’язання або його частини (пені та штрафних санкцій) внаслідок проведення процедури адміністративного або судового оскарження.
Звіт з єдиного внеску – поштою! Нікопольська ОДПІ нагадує, що Законом України від 13.05.2014 №1258-VІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичних осіб – підприємців за заявницьким принципом» внесено зміни до пункту 4 частини другої статті 6 Закону України від 08.07.2010 №2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», а саме, відтепер платники єдиного внеску мають право надсилати звітність поштою. У разі надсилання звітності поштою вона вважається поданою в день отримання відділенням поштового зв’язку від платника єдиного внеску поштового відправлення із звітністю (дана норма набрала чинності з 08.07.2014.
Звітність надано вчасно! Шановні платники податків! Нікопольська ОДПІ нагадує, що останній термін подання податкової звітності за 2 квартал та/або І півріччя 2014 року – 11 серпня 2014 року. Не відкладайте своє звітування на останні дні та надавайте звітність в електронному вигляді. Телефон для довідок 4-54-29.
Подання податкової звітності при припиненні діяльності є необхідним Нікопольська ОДПІ нагадує, що згідно зі ст..49 Податкового кодексу України платники податків зобов’язані подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, за кожний встановлений Кодексом звітний період незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді. Отже, якщо платник податків вирішив на певний період призупинити ведення своєї господарської діяльності, це не звільняє його від обов’язку звітувати про її результати, і тому за кожний звітний період до моменту зняття з обліку у контролюючих органах, він повинен подавати до контролюючих органів належну податкову звітність щодо кожного податку, платником якого він є.
Інформаційно – комунікаційний відділ | |
Категория: Город | Просмотров: 1392 | |
Всего комментариев: 0 | |