Покров Суббота 30.11.24, 09:16
Сайт
Главная » 2014 » Август » 28 » Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує
10:01
Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує

Ігор Білоус: Головна позиція ДФС – це зменшення контрафакту в Україні

«Головна позиція Державної фіскальної служби - це зменшення контрафакту в Україні. Керівництво держави поставило по цій проблемі конкретні завдання. Ми зустрічалися з Президентом, він дав чітку позицію: закрити кордон, в тому числі по контрабанді спирту. Разом з СБУ ми опрацьовуємо цю ситуацію. Ми все зробимо для того, щоб в Україні не було контрабандного спирту. Внутрішні потреби у спирті мають забезпечувати вітчизняні виробники. Це і робочі місця, і надходження у державний бюджет. Але головна умова – працювати винятково у правовому полі, тоді не виникатимуть ситуації, подібних нинішній навколо «Укрспирту», - заявив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус на сьогоднішній зустрічі з керівництвом ДП «Укрспирт» та представниками Мінагрополітики.

Державна фіскальна служба України розпочала кримінальне провадження щодо посадових осіб Державного підприємства «Укрспирт» за фактом ухилення від сплати податків на суму 2 млрд. грн. шляхом нелегального продажу спирту.

У ході зустрічі представники ДП «Укрспирт» визнали наявність проблем та правомірність дій ДФС, а також наголосили на необхідності якомога швидшого їх вирішення. Адже незаконні дії колишнього керівництва, виявлені у ході перевірки, можуть призвести до зупинки заводів, а люди залишаться без роботи. Сторони домовилися про спільні дії, які дозволять вивести підприємство з кризи та працювати у правовому полі.

«Ми почули конструктивні пропозиції щодо вирішення даного питання, по якому ми тут зібралися. Це дозволить нам не зупиняти наші заводи», - наголосив після переговорів заступник генерального директора ДП «Укрспирт» Віктор Панков.

 

Урядовці та аграрії обговорили шляхи підвищення ефективності сільгоспвиробництва

Під час «круглого столу» на тему «Основні аспекти Урядового пакету комплексних змін у податковій системі (Концепції реформування податкової системи України)», який проходив серпневими днями на Черкащині під головуванням Прем’єр-міністра України Арсенія Яценюка, аграрії висловили свої пропозиції щодо реформування податкової системи України у напрямі підвищення ефективності сільгоспвиробництва.

За словами учасників, подальшому розвитку агарної галузі сприятимуть нові податкові зміни, які запропоновані Урядом. На сьогодні Концепція реформування податкової системи проходить активне обговорення з бізнесом та громадськістю для пошуку оптимальних моделей та напрямів здійснення запропонованих змін.

Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус головним завданням на сьогодні вважає досягнення балансу інтересів держави та бізнесу.

«Нині в Україні триває робота зі збирання цьогорічного врожаю. Незважаючи на великі втрати сільгоспугідь у зоні проведення АТО та анексованого Криму, урожай та об’єми зібраного зерна суттєво перевищують показники, зафіксовані у минулому році. Є підстави розраховувати на більші обсяги урожаю, ніж торішні. У 2013 році частка аграрного ринку склала 11%, або 160 млрд.грн. До загального фонду державного бюджету сплачено 1,3 млрд. грн. податків. Тобто частка податків, які зараховуються до держбюджету, в ВВП складає всього 0,8%», – зазначив Ігор Білоус.

При цьому, за словами керівника ДФС, третину виручки по країні сплачують 90 відс. аграрних підприємств, які мають річні обсяги виручки не більше 20 млн. гривень. Майже половину площ сільськогосподарських угідь обробляє трохи більше 3% підприємств.

«Ситуація на сході України докорінно змінює модель існування господарських зв’язків, змушує бізнес шукати шляхи адаптації до нових умов існування. З іншого боку існує близька перспектива європейської інтеграції,  ключом до якої є швидка адаптація українських товаровиробників до стандартів ЄС. Враховуючи все це ми повинні спільно вирішити, якими повинні бути зміни податкового та митного законодавства, яка концепція реформування зарплатних податків може бути прийнята лідерами аграрного виробництва», – наголосив Ігор Білоус.

Під час обговорення запропонованих Концепцією податкових змін аграріям було запропоновано надати конкретні пропозиції щодо оподаткування галузі, які, у свою чергу, будуть детально опрацьовані Міністерством фінансів та ДФС України.

 

Британські податківці запропонували українським колегам сприяння у роботі майбутньої Служби фінрозслідувань

Про це у своєму листі Першому заступникові Голови Державної фіскальної служби України Володимиру Хоменку написав заступник директора Департаменту ризиків та оперативної роботи Податкової та митної служби Її Величності доктор Ендрю Павлініч.

Британський податківець подякував за підтримку та співпрацю, що надають українські організації британським офіцерам зв’язку в боротьбі з фінансовими злочинами у протидії загрозі фінансового шахрайства.

«Ці злочини не мають кордонів, і лише за допомогою спільної роботи, обміну інформацією та передового досвіду ми можемо ефективно реагувати на організованих злочинців, які посягають на податкові надходження наших держав», - йдеться в листі.

«Інформація щодо створення Служби фінансових розслідувань України демонструє широкомасштабне і фундаментальне реформування ваших служб, - пише Ендрю Павлініч. - Ми охоче надаватимемо Вам посильну допомогу для підтримки роботи, метою якої є продуктивне розслідування фінансово-економічних злочинів та захист бюджету України».

Доктор Павлініч підкреслив, що боротьбою з правопорушеннями, пов’язаними з розкраданням бюджету, у Великобританії займається лише один підрозділ - Департамент ризиків та оперативної роботи Податкової та митної служби Її Величності. Всі інші відомства також мають свої чітко визначені напрямки роботи:

«Діяльність Податкової та митної служби Її Величності координує Міністерство фінансів Великої Британії. Міністерство фінансів Великої Британії відповідає за всі питання з оподаткування у Великій Британії, але відповідальність за боротьбу з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, і боротьбу з фінансуванням тероризму розділяється з іншим департаментом Міністерства внутрішніх справ. З цієї причини відповідальність за розслідування фінансових та економічних злочинів, що не впливають на бюджет Великої Британії, покладено на інші правоохоронні та контролюючі органи, у тому числі на Департамент боротьби з економічними злочинами Національної агенції боротьби зі злочинністю, Управління з боротьби з організованою злочинністю та поліцію».

«Ми із задоволенням хотіли б запросити Вас та ваших колег до Великої Британії, щоб презентувати діючу автономну структуру фінансових розслідувань з метою надання Вам додаткової інформації для нової Служби фінансових розслідувань України», - пише британський податківець.

Ендрю Павлініч також запросив Володимира Хоменка взяти участь у засіданнях Цільової групи з боротьби з податковими та іншими злочинами. Такі зустрічі проходять під егідою Організації економічного співробітництва та розвитку:

«Ви також могли б розглянути можливість участі в наступному засіданні, що проходитиме восени цього року, оскільки участь у цьому заході могла б надати Вам можливість детальніше вивчити структури, що існують в різних країнах світу та допомогти Вам визначити, що можливо було б найкраще використати для досягнення цілей в Україні».

Особистий прийом!

Згідно затвердженого графіка виїзних особистих прийомів громадян в приміщенні Нікопольської ОДПІ відбудеться особистий прийом громадян в. о. заступника начальника Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області Пеньковим Сергієм Володимировичем.

Виїзний особистий прийом громадян відбудеться 9 вересня 2014 року час прийому з 11.00 до 13.00 години.

Запис на прийом до в.о. заступника начальника Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області Пенькова Сергія Володимировича проводиться в Нікопольській ОДПІ за адресою: пр-т Трубників, 27, зал № 3 «Обслуговування платників податків» або по телефону 4-54-29.

Звертаємо увагу на те, що особистий прийом громадян здійснюється тільки за попереднім записом. Попередній запис на прийом закінчується 2 вересня 2014 року о 18.00 годині.

 

Працівники внутрішньої безпеки Міндоходів Дніпропетровщини провели 216 службових перевірок та розслідувань

Впродовж семи місяців 2014 року співробітниками управління внутрішньої безпеки ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області за основними лініями роботи взято участь у проведенні 216 службових розслідувань та перевірок, за результатами яких встановлено 128 фактів порушення вимог діючих законодавчих та нормативно-правових документів з боку співробітників структурних підрозділів ГУ Міндоходів області, зокрема:

- відкрито 24 кримінальних провадження, в тому числі 5 – за фактом вимагання та отримання хабара;

- виявлено 24 кримінальних правопорушень, скоєних співробітниками структурних підрозділів ГУ Міндоходів області.

Безпосередньо за матеріалами управління внутрішньої безпеки відкрито 23 кримінальних провадження та виявлено 19 кримінальних правопорушень, в тому числі 4 – за фактом вимагання та отримання хабара.

В якості профілактичних заходів щодо недопущення корупційних дій працівниками структурних підрозділів ГУ Міндоходів області, співробітниками управління внутрішньої безпеки проведено: 463 лекції та співбесіди з працівниками та кандидатами на працевлаштування до органів Міндоходів; винесено 105 офіційних застережень про недопущення протиправної поведінки; матеріали УВБ, в тому числі про функціонування проекту «Пульс» транслювались у 94 теле- та радіопрограмах, 20 опубліковано у друкованих ЗМІ, 33 у мережі Інтернет; перевірено 225 кандидатів на зайняття посад в органах Міндоходів, з яких 19 відмовлено у призначенні на посаду.

На протязі 2014 року особовим складом УВБ забезпечено виконання визначених загальнодержавною програмою «Прозорий імпорт» завдань в структурних і територіальних підрозділах ГУ Міндоходів області.

 

Рада з кадрових питань ДФС розпочинає відбір кандидатів на керівні посади в органи ДФС

З 19 серпня 2014 року Рада з кадрових питань ДФС розпочинає відбір кандидатів, які мають намір зайняти посади начальників головних управлінь та митниць в областях, м.Києві Державної фіскальної служби України.

Засідання Ради проходитимуть з 19 по 26 серпня 2014 року згідно з оприлюдненим графіком за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська,11-г.

Попередній регламент роботи Ради:

- з 9 год. 30 хв. до 15 год. 30 хв.;

- доповідь кандидата до 10 хв.;

- запитання - відповіді до 20 хв.

Представникам засобів масової інформації та громадських організацій, які бажають бути присутніми під час відбору кандидатів, необхідно акредитуватися напередодні засідання за тел. 272-51-40, 590-27-43, 247-35-01.

 

Повідомлення про результати відбору кандидатів Радою з кадрових питань Державної фіскальної служби України 19 серпня 2014 року

Радою з кадрових питань ДФС України за результатами відбору кандидатів на посади начальників головних управлінь та митниць ДФС із п’яти регіонів України 19 серпня 2014 року із 20 кандидатів, які прийняли участь у роботі Ради, відібрано та рекомендовано для розгляду Голові ДФС на посади начальників головних управлінь:

1.1. Головне управління ДФС у Вінницькій області - Продан Мирослав Васильович;

1.2. Головне управління ДФС у Волинській області - Чуй Віталій Володимирович;

1.3. Головне управління ДФС у Дніпропетровській області - Андрухів Василь Михайлович;

1.4. Головне управління ДФС у Донецькій області - Луценко Вікторія Іванівна;

Також запропоновано заступнику Голови ДФС Макаренку А.В. під час підготовки пропозицій Голові ДФС розглянути такі кандидатури на посади начальників митниць:

1.5. Вінницька митниця - Стороженко Юрій Олександрович, Савчук Олександр Васильович;

1.6. Дніпропетровська митниця - Шалай Костянтин Михайлович;

1.7. Донецька митниця - Романчикова Євгенія Геннадіївна;

1.8. Житомирська митниця - Гринчук Сергій Іванович.

 

9 вересня у м. Варшава буде проведено Конференцію щодо змін у правилах ЄС щодо оподаткування ПДВ у сфері телекомунікаційних та електронних послуг

За інформацією Представництва України при Європейському Союзі 9 вересня 2014 року у м. Варшава (Польща) буде проведено Конференцію стосовно змін у правилах ЄС щодо оподаткування ПДВ у сфері телекомунікаційних та електронних послуг.

Відповідні зміни законодавства вводяться з 1 січня 2015 року і передбачають перенесення стягування ПДВ з місця поставки послуг до місцеперебування кінцевого споживача. У ході заходу, організованому спільно Єврокомісією, Міністерством фінансів та Податковою адміністрацією Республіки Польща, будуть розглянуті усі практичні аспекти впровадження нових правил стягування ПДВ, у тому числі функціонування т.зв. VAT mini one-stop (MOSS), що дозволятиме спростити процедури для компаній, що походять з третіх країн та постачатимуть електронні послуги до держав-членів ЄС.

Інформаційне повідомлення щодо Конференції, порядок денний, анкета учасника та практична інформація. За повідомленням Єврокомісії, організаторами заходу продовжено кінцеву дату реєстрації, зазначену в анкеті.

 

Дніпропетровські місцеві бюджети отримали від ліцензування понад 29 млн. грн.

За сім місяців поточного року місцева казна Дніпропетровської області поповнилася на 29,2 млн. грн. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, з яких 25,2 млн. грн. від ліцензування роздрібної торгівлі.

Станом на перше серпня 2014 року на території області діє 9,9 тисяч ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, з них: 4,9 тисяч ліцензій на алкоголь та 5 тисяч - на тютюн.

В той же час, з початку 2014 року ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області призупинено дію 612 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, анульовано 804 ліцензії, з яких 44 - за порушення законодавства в частини продажу алкогольних та тютюнових товарів неповнолітнім особам.

 

Одна з найбільших мереж гіпермаркетів техніки недоплатила бюджету майже 100 мільйонів гривень

Підприємство, що продає по всій країні електронну та побутову техніку, ухилилося від сплати податків через безтоварні операції з фіктивними фірмами.

Слідчі співробітники фінансових розслідувань порушили кримінальне провадження за фактом порушення податкового законодавства за ч.3 ст.212 Кримінального кодексу. Посадові особи столичної компанії, яка здійснює оптову та роздрібну торгівлю побутовою та електронною технікою в мережі гіпермаркетів та через інтернет-магазини, проводили безтоварні операції з закупівлі продукції.

При перевірці постачальників компанії було встановлено, що кілька з них є фіктивними підприємствами, а фінансово-господарські операції з ними були безтоварними і спрямованими на безпідставне формування від'ємного ПДВ та податку на прибуток. Лише за лютий 2013 року компанія здійснила незаконне відшкодування ПДВ на суму 20 млн. гривень. Цю суму донараховано підприємству за актом документальної перевірки.

Протягом усього 2013 року підприємство ухилилося від сплати податків на суму 93 млн. 577 тис. гривень. Крім того, компанія - власник гіпермаркетів при імпорті побутової та електронної техніки з Китаю, Німеччини, Словенії та Польщі занижувало митну вартість товару.

Слідство триває.

 

Шановні платники, надавайте звітність в електронному вигляді!

Подання звітності в електронному вигляді має низку переваг, а саме:

- економія робочого часу платників податків, а також їхніх коштів на придбання бланків звітних документів;

- звітність, надіслана електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях;

- уникнення витрачання часу у чергах до «вікна» прийому звітності;

- гарантія автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;

- оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.

Нагадуємо, що при Нікопольській ОДПІ відкрито Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДПС у Центрі обслуговування платників податків, який працює з 9.00 до 18.00, крім суботи та неділі.

Ви можете безкоштовно отримати ключі електронного цифрового підпису, термін дії яких 2 роки, в Акредитованому центрі в каб. 112 (тел. 2-23-18).

Бажаючим, буде надано консультації та практична допомога.

Необхідно зазначити, що звітність може надсилатись до органів Міндоходів України засобами телекомунікаційного зв’язку як у робочі часи, так і після 18-ї години, у вихідні та святкові дні, а також дистанційно не тільки з офісу, але і з власної квартири, будинку, Інтернет – кафе або з будь – якого місця з доступом до мережі Інтернет.

За довідками звертатися за тел. 2-50-83 або 4-64-29.

 

Не залишайтеся віч-на-віч з корупцією

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці.

Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує:

труднощі в спілкуванні;

некоректне ставлення;

перевищення повноважень;

неякісне обслуговування;

та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Як завантажити власний посилений сертифікат відкритого ключа?

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що посилені сертифікати відкритих ключів необхідно завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД Міндоходів www.acskidd.gov.ua (Розділ «Пошук сертифікатів») та зберегти їх на локальний диск у каталог «My Certificates and CRLs» або іншу папку обрану в якості файлового сховища. Для пошуку посиленого сертифіката відкритого ключа слід використовувати поля «Код ЄДРПОУ» / «Код платника податків».

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 401.02).

 

Де можна отримати форми заяв для блокування, скасування та поновлення посиленого сертифiката відкритого ключа?

Нікопольська ОДПІ нагадує, що форми заяв на блокування, скасування та поновлення посиленого сертифiката відкритого ключа знаходяться на веб-сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД) www.acskidd.gov.ua в розділі «Форми документів».

Блокування посиленого сертифіката можна здійснити у телефонному режимі. Заява в усній формі подається заявником (підписувачем) до АЦСК ІДД засобами телефонного зв’язку за номером (044) 284-00-10. При цьому заявник повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:

- ідентифікаційні дані власника сертифіката;

- реєстраційний номер сертифіката ключа;

- ключову фразу голосової автенфікації.

Письмова заява на блокування посиленого сертифіката подається до АЦСКК ІДД або до відокремленого пункту реєстрації користувачів за встановленою формою та засвідчується власноручним підписом заявника (підписувала). У разі якщо власником сертифіката є юридична особа, підпис уповноваженого представника юридичної особи засвідчується печаткою.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 401.01).

 

Заповнення документів у разі сплати податків

Нікопольська ОДПІ нагадує, що відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 22.10.2013 №609 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» при заповненні платіжного документа у полі №3 вказується один з власних реквізитів платника податку, який здійснює перерахування:

код ЄДРПОУ платника податку (повинен мати 8 цифр, якщо цифр менше 8, то зліва доповнюється нулями до 8 цифр). У разі здійснення юридичною особою сплати за відокремлений підрозділ друкується код за ЄДРПОУ відокремленого підрозділу, за який здійснюється така сплата;

реєстраційний номер облікової картки платника податків – фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (у разі відмови платника податків від одержання реєстраційного номера);

реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється Міндоходів (завжди має 9 цифр).

 

З якої суми доходів утримується військовий збір

Нікопольська ОДПІ нагадує, що оподаткуванню військовим збором підлягають доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами (виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграшу гравця (учасника), отриманого від організатора азартної гри) без вирахування сум податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, страхових внесків до Накопичувального фонду, у випадках, передбачених законом, тощо.

Нарахування, утримання та сплата (перерахування) збору до бюджету здійснюються у порядку, встановленому ст. 168 Податкового Кодексу України, за ставкою (ставка збору становить 1,5 відсотка від об’єкта оподаткування), визначеною п.п. 1.3 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 Розділу XX Податкового Кодексу України.

 

Чи підлягають оподаткуванню військовим збором доходи нараховані до 03.08.2014 року?

Оскільки Закон України від 31 липня 2014 року № 1621 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України» набрав чинності з 03.08.2014 р. і податковий агент зобов’язаний при нарахуванні доходів (визначених у п.п. 1.2 п. 161 підрозділу 10 Розділу ХХ Перехідних положень Кодексу) утримати військовий збір, то нараховані до 03.08.2014 доходи, але виплачені після 03.08.2014, не підлягають оподаткуванню військовим збором.

Нікопольська ОДПІ нагадує, об’єктом оподаткування військовим збором є доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграш гравця (учасника), отриманий від організатора азартної гри.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дані роз’яснення у категорії 132).

 

Як здійснюється сплата військового збору?

Нікопольська ОДПІ нагадує, що військовий збір сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету.

Звертаємо Вашу увагу, що зміни в Податковому кодексі України стосовно військового збору набрали чинності з 03.08.14.

 

РАХУНОК ДЛЯ ПЕРЕРАХУВАННЯ ВІЙСЬКОВОГО ЗБОРУ у М. НІКОПОЛІ

Одержувач -

УДКСУ у  м. Нікополі

код ЄДРПОУ

38033121

Банк одержувача

ГУДКСУ у Дніпропетровській області

МФО

805012

Рахунок

31115063700029

 

РАХУНОК ДЛЯ ПЕРЕРАХУВАННЯ ВІЙСЬКОВОГО ЗБОРУ у НІКОПОЛЬСЬКОМУ РАЙОНІ

Одержувач -

УДКСУ у  Нікопольському районі

код ЄДРПОУ

38055606

Банк одержувача

ГУДКСУ у Дніпропетровській області

МФО

805012

Рахунок

31112063700174

 

 

Відповідальність за несвоєчасну сплату авансового внеску платником єдиного податку – фізичною особою

Нікопольська ОДПІ нагадує, що відповідно до статті 122 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) несплата (неперерахування) фізичною особою - платником єдиного податку авансових внесків єдиного податку в порядку та у строки, визначені Податковим Кодексом, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50 відсотків ставки єдиного податку, обраної платником єдиного податку відповідно до норм Кодексу. Крім того, згідно зі статтею 129 Кодексу після погашення узгодженого грошового зобов’язання на суму податкового боргу нараховується пеня.

 

Фізичним особам – власникам земельних ділянок!

Нікопольська ОДПІ нагадує, що закінчується строк сплати податку на землю – останній термін сплати 28.08.2014.

Власники земельних ділянок (мешканці власних будинків), власники земельних часток (паїв), які не отримали до 01.07.2014 року податкове повідомлення рішення про сплату на землю прохання підійти до Нікопольської об’єднаної податкової інспекції кабінет № 306.

 

На яку дату продавцем товарів/послуг складається податкова накладна?

Нікопольська ОДПІ нагадує, що податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов’язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.

Відповідна норма визначена п. 201.4 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями. Також, з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 101.19).

 

Про дату складання податкової накладної

Нікопольська ОДПІ нагадує, що податкова накладна складається у двох примірниках у день виникнення податкових зобов’язань продавця. Один примірник видається покупцю, а другий залишається у продавця. У разі складання податкової накладної у паперовому вигляді покупцю видається оригінал, а копія залишається у продавця.

Відповідна норма визначена п.201.4 ст.201 Податкового кодексу України.

 

Уточнення для відновлення бюджетного відшкодування

Нікопольська ОДПІ нагадує, що згідно із п.50.1 ст.50 Податкового кодексу України якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності – 1095 днів) платник податків самостійно виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації, він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Пунктом 3 розділу IV Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 13.11.2013 №678, визначено, що у разі виправлення помилок у рядках поданої раніше декларації, до яких повинні додаватися додатки, до уточнюючого розрахунку чи декларації, до якої включені уточнені показники, повинні бути подані відповідні додатки, що містять інформацію щодо уточнених показників. Уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з податку на додану вартість може виступати як окремим документом, так і додатком до податкової декларації з податку на додану вартість.

Таким чином, платник ПДВ, який самостійно виявив заниження бюджетного відшкодування внаслідок недекларування ним оплаченої частини від’ємного значення, може подати уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ і відповідні додатки до податкової декларації за період, в якому виникло право на бюджетне відшкодування (фактично була здійснена оплата), з виправленими показниками.

 

Строки проведення документальних перевірок

Нікопольська ОДПІ нагадує, що тривалість документальної планової перевірки фізичної особи – підприємця не повинна перевищувати 10 робочих днів. Продовження строків проведення такої перевірки можливе за рішенням керівника контролюючого органу не більше 5 робочих днів.

Тривалість документальної позапланової перевірки (крім перевірки щодо відшкодування податку на додану вартість) фізичної особи – підприємця не повинна перевищувати 5 робочих днів.

Водночас тривалість документальної позапланової перевірки, що здійснюється у зв’язку з розпочатою процедурою припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, порушеним провадженням у справі про визначення банкрутом платника податків або поданням заяви про зняття з обліку платника податків, для  фізичних осіб – підприємців, які не мають найманих працівників, не повинна перевищувати 3 робочі дні, за наявності за два останні календарні роки одночасно таких умов:

- платником податку подано податкову декларацію про відсутність доходів від провадження господарської діяльності;

- платник податку не зареєстрований як платник податку на додану вартість;

- в контролюючих органах відсутня податкова інформація щодо використання платником податку найманої праці фізичних осіб, відкритих платником податків рахунків у банках та інших фінансових установах.

Зазначені строки проведення перевірок встановлено статтею 82 Податкового Кодексу України.

 

Фізичним особам про припинення підприємницької діяльності

Нікопольська ОДПІ нагадує, що державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця проводиться державним реєстратором не пізніше наступного робочого дня з дати подання таким суб’єктом господарювання реєстраційної картки чи надходження судового рішення щодо припинення його підприємницької діяльності.

Для проведення такої процедури не потрібно подавати державному реєстратору довідку з органу доходів і зборів про відсутність заборгованості зі сплати податків, зборів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Фізичні особи – підприємці можуть бути зняті з обліку в контролюючому органі у разі відсутності заборгованості перед бюджетом щодо сплати платежів, контроль за справлянням яких здійснюють органи доходів і зборів. Такі особи користуються правами, виконують обов’язки та несуть відповідальність в частині діяльності, яка здійснювалася ними як фізичними особами – підприємцями.

Звертаємо увагу представників бізнесу, що вищезазначені зміни стосуються виключно фізичних осіб – підприємців, а для юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів та фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, порядок припинення діяльності не змінився.

 

Про отримання ідентифікаційного номеру фізичними особами, зареєстрованими у зоні проведення АТО

З метою отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер), внесення відмітки щодо наявності права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта громадянина України для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, Ви можете звернутися до Центру обслуговування платників (ЦОП) у будь-якому територіальному органі Міндоходів України.

При собі необхідно мати паспорт та заповнену заяву установленого зразка за формою №1ДР.

З адресами ЦОП можна ознайомитися на веб-порталі Державної фіскальної служби України www.sfs.gov.ua.

 

Щодо створення Служби фінансових розслідувань

Незабаром в Україні буде створено службу фінансових розслідувань, яка об’єднає всі компетентні органи протидії економічним злочинам в одне потужне відомство.

Мета створення СФР – запровадження європейської моделі фінансового контролю внутрішнього аудиту розпорядників бюджетних коштів після відкриття кримінального провадження.

Така реформа української правоохоронної системи наблизить її до європейської та сприятиме закріпленню надзвичайно важливих принципів у правовій системі: законність, рівність перед законом, право на захист тощо. Вказані принципи є невід’ємними частинами нормативно-правової бази Європейського Союзу.

Пропозиції та зауваження до ініціативи щодо створення СФР і тексту законопроектів, які розміщено на веб-порталі Державної фіскальної служби (http://sfs.gov.ua) можна надсилати на електронну адресу: v.khomenko14@gmail.com.

 

Інформаційно – комунікаційний відділ

Категория: Город | Просмотров: 1043 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar