Покров Пятница 26.04.24, 01:58
Сайт
Главная » 2019 » Июль » 18 » Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
08:56
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Олександр Власов: розпочатий в ДФС діалог з галузевими асоціаціями продовжуватиметься

Питання детінізації ринку легкої промисловості, створення рівних конкурентних умов для бізнесу, підтримки вітчизняного виробника, подальший розвиток податкової та митної складової ДФС обговорилися під час зустрічі в.о. Голови ДФС Олександра Власова з представниками підприємств – членів Української асоціації підприємств легкої промисловості.

«Впевнений, що розпочатий в ДФС діалог з галузевими асоціаціями продовжуватиметься і в новостворених податковій та митній службах. Позитиви, яких вдалося досягти спільними зусиллями у питаннях вирівняння конкурентного ринку, протидії контрабанді та тіньовим схемам, захисту вітчизняного товаровиробника, будуть продовжені», - зазначив Олександр Власов.

Зокрема, за словами представників «Укрлегпрому», таким позитивом є можливість отримання товаровиробниками розстрочення зі сплати податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України обладнання для власного виробництва.

За час дії норм Податкового кодексу щодо надання розстрочення ПДВ при ввезенні обладнання із 313 заяв, поданих до митниць ДФС, 41 заява – від підприємств легкої промисловості. Рішення про розстрочення ПДВ по легкій промисловості прийняті по 21 заяві на загальну суму понад 1,6 млн євро та 159 тис. дол. США.

Вже здійснено 18 митних оформлень імпорту обладнання із застосуванням отриманих рішень з розстроченням сплати ПДВ на суму 52,9 млн грн.

Під час зустрічі також обговорювалися питання митно-тарифного регулювання, практики відбору зразків товарів для митних експертиз, пропозиції законодавчого характеру, сформовані асоціацією, зокрема, щодо оптимізації ставок ввізного мита на сировинну продукції, подовження дії норм Податкового кодексу щодо надання розстрочення з ПДВ тощо.

Фахівці ДФС запропонували представникам «Укрлегпрому» долучилися до удосконалення автоматизованої системи аналізу та управління ризиками митного контролю щодо розробки додаткових критеріїв для визначення «чесного бізнесу» та мінімізації ризиків застосування схем ухилення від сплати митних платежів.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Олександр Власов: ДФС готова до посилення заходів з протидії контрабанді та корупції під час митного оформлення товарів

В.о. Голови ДФС Олександр Власов повідомив про готовність ДФС до практичної реалізації підписаного Президентом України Указу «Про заходи щодо протидії контрабанді та корупції під час митного оформлення товарів».

«Ми, як ніхто, готові ще більш активно включитися в роботу з викорінення «чорних» та «сірих» схем, припинення контрабандних потоків. Тим більше, що процес активізований, діє «Бастіон», наш податковий, митний блоки та податкова міліція сконцентровані на зменшенні тіньової економіки, контролі за товаром від кордону до споживача, повноті декларування та сплаті податків», - зазначив Олександр Власов.

Указом, зокрема, передбачено створення інформаційного ресурсу для забезпечення можливості добровільного та публічного декларування товарів значної кількості найменувань, які ввозяться на митну територію України однією партією. Також вживатимуться заходи із запровадження обміну інформацією в режимі реального часу з відповідними інформаційними системами інших держав щодо митного оформлення товарів, які переміщуються через митний кордон України. Опрацьовуватиметься й питання щодо оприлюднення у форматі відкритих даних знеособленої інформації про митну вартість товарів, які переміщуються через митний кордон України.

Також правоохоронним органам рекомендовано вжити заходи щодо недопущення надання доручень митникам про проведення оглядів (переоглядів) товарів, транспортних засобів комерційного призначення, крім випадків надсилання доручень за встановленою формою в рамках кримінального провадження.

В.о. Голови ДФС Олександр Власов повідомив, що найближчим часом планується зустріч з Головою ДМС Максимом Нефьодовим щодо обговорення практичної реалізації зазначеного Указу, напрямів та механізмів, які додатково задіяти для підвищення ефективності протидії контрабанді та порушенням митних правил.

«Також будемо підключати технічні засоби митного контролю: сканери, ваги, системи фото-, -відеофіксації. Перший стаціонарний скануючий пристрій запускаємо до кінця липня на пункті пропуску «Порубне» Чернівецької митниці ДФС, що на кордоні з Румунією. Контрабанді буде складно пройти непоміченою», - підкреслив Олександр Власов.

В.о. Голови ДФС також повідомив, що за результатами наради, яка відбулась в м. Ужгороді під головуванням Президента України Володимира Зеленського, прийнято рішення про увільнення від виконання обов’язків керівників чотирьох митниць західного регіону – Волинської, Закарпатської, Львівської та Чернівецької.

«Цю роботу будуть виконувати фахові спеціалісти з числа керівного складу митних департаментів ДФС», - зазначив Олександр Власов.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

ДФС та ОLAF співпрацюватимуть у рамках спецоперації «Бастіон»

В.о. Голови ДФС Олександр Власов та офіцер зв’язку Європейського бюро боротьби із шахрайством (OLAF) в Україні Аудрюс Повілюнас обговорили питання взаємодії між Державною фіскальною службою та OLAF у ході спецоперації «Бастіон».

Зустріч відбулася у рамках домовленостей з Директором Директорату B «Розслідування» Ернесто Біанкі та Директором Директорату D «Політика» Маргарет Хоффман Європейського бюро боротьби із шахрайством, досягнутих під час перебування української делегації у м. Брюсселі (Королівство Бельгія).

Учасники зустрічі визначили пріоритети та механізми взаємодії ДФС та OLAF у рамках спецоперації «Бастіон». Серед пріоритетів - протидія незаконному переміщенню тютюнових виробів, пестицидів з окремих країн, палива.

«Ми дійшли спільного висновку про важливість забезпечення оперативності обміну інформацією. Вважаю, що отримання інформації повинно відбуватись у максимально короткі терміни, необхідні для відповідного реагування під час спецоперації. Сподіваюсь на підтримку OLAF у цьому», - зазначив Олександр Власов.

За словами очільника ДФС, така взаємодія між ДФС та OLAF забезпечить попередження вчиненню незаконних експортно-імпортних операцій, а також сприятиме розкриттю шахрайських схем та каналів незаконної поставки товарів.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Завдяки конструктивній співпраці у митній сфері успішно реалізовуються положення Угоди про асоціацією між Україною та ЄС

Досягнуті результати та подальші напрями співпраці розглядалися на 3-му засіданні Підкомітету з питань митного співробітництва УкраїнаЄС Угоди про асоціацію між Європейським союзом і його державами-членами з одного боку і Україною з іншого боку, яке відбулось 11 липня 2019 року в Державній фіскальній службі.

В.о. Голови ДФС Олександр Власов поінформував присутніх про створення необхідних умов для оперативного початку роботи новостворених податкової та митної служб.

Відповідно до концептуальних напрямів реформування у сфері митної політики, передбачається здійснення заходів щодо сприяння безпеці та міжнародній торгівлі, ефективному справлянню митних платежів шляхом розвитку інфраструктури та електронних сервісів, посилення боротьби з незаконним переміщенням товарів, підвищення ефективності міжнародного митного співробітництва тощо.

«У ході реалізації стратегічних ініціатив, які реалізуються ДФС протягом 2018 – 2019 років і повністю відповідають запропонованим напрямам реформування уже досягнуто значних результатів», – зазначив Олександр Власов.

Так, розпочато процес технічної модернізації митниць. Наразі закуплені і встановлюються 7 стаціонарних скануючих систем та 11 вагових комплексів. У рамках впровадження спільного контролю, на українсько-молдовському кордоні відкрито міжнародний пункт пропуску «Маяки – Удобне – Паланка», контроль на якому здійснюється із врахуванням практик країн – членів ЄС. Даний проект реалізовано за фінансової підтримки ЄС.

Також реалізовано проект з переведення підприємств на обслуговування через «єдиний рахунок» для зарахування митних платежів. Всі сплати при митному оформленні товарів підприємства здійснюють виключно через «єдиний рахунок». Також вже 100% митних декларацій у режимах «експорт» та «імпорт» оформлюються за принципом «єдиного вікна». Цей принцип діє на всіх автомобільних пунктах пропуску і на внутрішніх митницях.

Українська митниця долучена до боротьби з транснаціональною злочинністю. На базі Одеської митниці та у аеропорту «Бориспіль» створені припортові групі у рамках Глобальної програми по контролю за контейнерними перевезеннями (CCP) Управління ООН з наркотиків і злочинності, Всесвітньої митної організації. І вони успішно працюють. З останнього випадку: в Одеському порту припортовими групами виявлено 257 кілограмів кокаїну в контейнері з бананами, який прибув з Південної Америки.

Державна фіскальна служба успішно запровадила видачу статусу схваленого експортера підприємствам, які експортують продукцію до країн ЄС, також видачу та верифікацію сертифікатів EUR-1. Наразі 239 підприємств, що експортують товари до країн ЄС, отримали статус уповноваженого експортера.

Крім того, Україна приєдналася до Конвенції про правила походження (ПанЄвроМед) і з 1 січня 2019 року вони набрали чинності. І це відкриває для українських виробників нові можливості на ринках Європи.

Всі ці процеси безпосередньо стосуються виконання Україною зобов’язань відповідно до Угоди про асоціацію Україна – ЄС у митній сфері.

«Виконання зобов’язань відповідно до Угоди про асоціацію Україна – ЄС є одним з пріоритетів. Тому особливо хочу наголосити, що всі міжнародні зобов’язання України у митній сфері будуть неухильно дотримуватися», – наголосив Олександр Власов.

Очільник ДФС висловив впевненість, що з початком реалізації чотирирічної Програми Європейського Союзу «Підтримка державного управління фінансами для України – EU4PFM» посилить можливості ДФС з реалізації цих зобов’язань. Співпраця у рамках цієї програми сприятиме запровадженню в Україні європейських правил транзиту товарів – спільної транзитної системи (NCTS), інституту авторизованого економічного оператора, протидії ухиленню від сплати податків та спрощенню процедур торгівлі.

У свою чергу співголова Підкомітету, Директорка з міжнародних відносин Генерального директорату з питань оподаткування та митного союзу (TAXUD) Сабіна Хенцлер відзначила вже впроваджені на українській митниці реформи та наголосила на необхідності продовження конструктивної співпраці для успішної реалізації усіх положень Угоди про асоціацією між Україною та ЄС.

Під час засідання Підкомітету сторони розглянули питання наближення митного законодавства до законодавства ЄС, розробки програми авторизованого економічного оператора (АEO), регулювання захисту прав інтелектуальної власності, проекти допомоги ЄС в митній сфері, розробки стратегії інтегрованого управління кордонами тощо.

Представники ЄС висловили готовність до продовження співпраці та підтримки і надання необхідної допомоги українській стороні для успішної реалізації положень Угоди про асоціацію між Україною та ЄС.

Наступне засідання Підкомітету відбудеться в м. Брюсселі (Королівство Бельгія) у 2020 році.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

Олена Антіпова: ДФС забезпечено реалізацію всіх норм законодавства щодо запровадження СЕАРП та СЕ

Із запровадженням системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕАРП та СЕ) посилено контроль за обігом спирту. Про це повідомила директор Департаменту податків і зборів з юридичних осіб ДФС Олена Антіпова.

Зокрема, починаючи з 1 липня, для суб’єктів господарювання – виробників спирту етилового Податковим кодексом встановлені вимоги щодо формування та реєстрації акцизних накладних в СЕАРП та СЕ, встановлення витратомірів-лічильників спирту етилового у місцях отримання та відпуску спирту, які повинні бути зареєстровані в Єдиному державному реєстрі витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового. Дані з цих витратомірів-лічильників мають співставлятися з СЕАРП та СЕ.

«Встановлення та реєстрація витратомірів-лічильників– це одна із вимог статті 230 Податкового кодексу. Відвантаження спирту з 1 липня без них заборонено. Звертаю увагу, що ДФС здійснює реєстрацію лише тих витратомірів-лічильників, які вже встановлені.», - зазначила Олена Антіпова.

Встановлення, заміна та технічне обслуговування витратомірів здійснюються у присутності посадової особи ДФС, яка проводить пломбування місць можливого доступу до спирту.

За її словами, ці лічильники повинні формувати та передавати в електронному вигляді до контролюючого органу дані щодо отримання та відпуску спирту виробниками спирту етилового (розпорядниками акцизних складів) в місцях отримання та відпуску спирту етилового.

Разом з тим, на сьогодні виробники лікеро-горілчаної продукції забезпечені достатньою кількістю спирту етилового, а також мають значні залишки готової продукції для забезпечення потреби ринку.

«На всіх підприємствах-виробниках алкогольних напоївстаном на 10 липня є залишки готової продукції. Робота підприємств не зупинена. При цьому на липень поточного року суб’єктами господарювання – виробниками лікеро-горілчаної продукції замовлено 27,5 млн шт. марок акцизного податку, за які при виробництві сплачено 461,5 млн грн», - повідомила Олена Антіпова.

Державною фіскальною службою забезпечено реалізацію норм законодавства щодо запровадження СЕАРП та СЕ, зокремасформовано та оприлюднено всінеобхідніреєстри та рекомендовані форми електронних документів.

Так, станом на 10 липня в оновленому Реєстрі платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового зареєстровано понад 2700 платників, динамічно йде перереєстрація платників, які були зареєстровані у старійСЕАРП.

Олена Антіпова також підкреслила, що при відсутності затверджених форм документів, відповідно до статті 46 Податкового кодексу, платники податків можуть користуватися рекомендованими формами або подавати документи у довільній формі.

Крім того, Державною фіскальною службою підготовлено роз’яснення для суб’єктів господарювання – виробників спирту етилового стосовно можливих шляхів вирішення проблеми з відвантаженням спирту етилового до підприємств що використовують спирт у своїй діяльності, яке наразі проходить процедуру погодження в Міністерстві фінансів та Кабінеті Міністрів України.

(Інформація прес-служби ДФС України).

 

З січня по червень громадяни Дніпропетровщини задекларували більше 4,2 млрд грн доходу

З початку 2019 року 41,7 тисячі мешканців Дніпропетровської області надали до фіскальних органів декларації про майновий стан та доходи за 2018 рік. Загальна сума задекларованих ними доходів склала 4 млрд 246,5 млн гривень. Це на 1 млрд 453,4 млн грн. більше ніж минулого року.

До сплати за результатами декларування підлягає понад 101 млн грн податку на доходи фізичних осіб, що на 9,3 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року. Сума військового збору до сплати складає 13,6 млн грн., що перевищує минулорічні показники на 1,4 млн гривень.

Повернення з бюджету у вигляді податкової знижки отримають 6315 громадян на загальну суму 13,4 млн гривень. Про це повідомив начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Владислав Воінов.

Про одержані у 2018 році понад мільйонні статки повідомили 286 громадян Дніпропетровської області. Загальна сума їх минулорічного задекларованого доходу складає 2,6 млрд гривень.

 

В разі здачі будинку чи квартири в оренду пільги зі сплати податку на нерухомість не передбачені

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко звертає увагу, що обчислення суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з об'єктів житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється фіскальним органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи-платника податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад встановлюють пільги з податку, що сплачується на відповідній території.

Водночас, пільги з податку для фізичних осіб не застосовуються до об’єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

Отже, якщо фізична особа-власник об’єкта житлової нерухомості, зокрема, квартири, здає її в оренду, то пільга зі сплати податку на нерухомість до такого об’єкта нерухомості не застосовується.

Тобто, при обчисленні податку з декількох об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичної особи, до об’єкта оподаткування, що використовується з метою одержання доходів, пільги не застосовуються.

Порядок обчислення суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки визначений ст. 266 Податкового кодексу.

 

Сплата єдиного внеску підприємствами, які використовують працю найманих працівників

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Юлія Пушко нагадує, що платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (єдиного внеску) є, зокрема, роботодавці – підприємства, установи та організації, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами.

Зазначені платники зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць не пізніше 20 числа наступного місяця (крім гірничих підприємств, які зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця).

Отже, підприємства та організації, які використовують найману працю, сплачують нараховані за відповідний календарний місяць суми єдиного внеску не пізніше 20 числа наступного місяця (крім гірничих підприємств, які сплачують єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця).

При цьому, під час кожної виплати заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на суми якої (якого) нараховується єдиний внесок, платники, одночасно з видачею зазначених сум, зобов’язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для відповідних платників (авансові платежі).

Зазначена норма передбачена абз. другим п. 1 частини 1 ст. 4, абз. першим частини 8, абзацем другим частини восьмої ст. 9 Закону України від 08.07.10 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

 

На розвиток місцевих громад Нікопольського регіону надійшло майже 753 мільйони гривень податків й зборів

В.о начальника Нікопольського управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський повідомив щодо надходжень податків і зборів до бюджетів місцевих громад Нікопольського регіону. За січень-червень  п.р. надійшло  майже 753,0 млн грн.

Керівник Нікопольського управління акцентував увагу на трійку податків-лідерів, які наповнюють місцеві бюджети.

Перше місце традиційно обіймає податок на доходи фізичних осіб, який є основним джерелом надходжень. За січень- червень 2019 року надійшло 499,0 млн грн цього податку.

Друге місце належить платі за землю – 138,2 млн грн.

На третьому місці – єдиний податок – 65,4 млн грн.

«Завдяки повній та своєчасній сплаті податків, рівномірного поповнення бюджету, та злагодженій взаємодії податківців з платниками податків вдається досягти позитивної динаміки надходжень до бюджету» зазначив Володимир Малиновський.

 

Категория: Область | Просмотров: 230 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar