Покров Вторник 21.05.24, 04:20
Сайт
Главная » 2019 » Август » 12 » Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
11:42
Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

 

Сергій Верланов: Механізм трансфертного ціноутворення має стати ефективним інструментом наповнення державного бюджету

Актуальні питання застосування правил трансфертного ціноутворення в Україні – саме такою стала тема «круглого столу», який відбувся в ДФС за участі Голови ДПС Сергія Верланова, представників бізнес-асоціацій, аудиторських компаній, ДФС та керівника Департаменту з питань трансфертного ціноутворення ОЕСР Томаса Балко.

Учасники заходу отримали можливість обговорити нагальні питання, які виникають у бізнесу у зв’язку з проведенням контрольованих операцій, висловити свої пропозиції та отримати коментар експерта ОЕСР та фахівців ДФС.

«Проведення подібних заходів є надзвичайно важливим, оскільки вони є цінними для всіх сторін, переносять в світ новітніх підходів для вирішення проблемних ситуацій. Ми маємо прекрасну нагоду вислухати всі точки зору, почути досвід наших колег та визначити ті моменти, над якими потрібно ще працювати», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

За його словами, Україна протягом останніх років активно співпрацює з Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР). Результатом такого співробітництва є ратифікація Україною Багатосторонньої конвенції про виконання заходів, які стосуються угод про оподаткування та виведення прибутку з-під оподаткування (MLI), яка відбулася у лютому 2019 року. Україна стала 22 країною у світі яка ратифікувала MLI, що, на думку керівника ДПС, стало знаковою подією щодо наближення нашої держави до високих стандартів у сфері оподаткування.

Крім того, Україна активно працювала над законодавством про впровадження стандартів BEPS, ухвалення якого сприятиме запровадженню ефективного податкового контролю за міжнародними операціями, який відповідатиме всім вимогам OECР. Впровадження таких стандартів дозволить більш ефективно проводити перевірки трансфертного ціноутворення та здійснювати належний контроль за операціями між пов’язаними особами. Це сприятиме недопущенню розмивання бази та виведення прибутку з-під оподаткування.

«Законопроект було вперше презентовано наприкінці минулого року, після цього ми його обговорювали з технічними працівниками відповідних підрозділів ОЕСР, відпрацьовували кожний крок. На сьогодні ми маємо всі підстави сподіватися, що він буде винесений на розгляд парламенту і буде проголосований вже цієї осені», – зазначив Сергій Верланов.

Загалом, за словами очільника ДПС, для податкової системи ця тематика є надзвичайно актуальною. Головним бажанням і бізнесу, і держави є те, щоб механізм контролю ТЦУ досягав своєї цілі – служив інструментом уникнення подвійного оподаткування платників з одного боку та з другого – запобігав розмиванню податкової бази.

«Україна, на мою думку, сьогодні сформувалася з точки зору тих економік і ринків, в яких вона працює на світовому просторі. Це – сільське господарство, ІТ, металургія, сервіси. В цих галузях настав час сформувати бачення бізнесу і держави стосовно тих правил трансфертного ціноутворення, які можуть бути застосовані у цих сферах», – впевнений Сергій Верланов.

У свою чергу експерт ОЕСР Томас Балко відзначив професіоналізм та прагнення працівників ДФС до розвитку цього механізму в Україні. На його думку, у служби є досить високий потенціал подальшого розвитку цієї тематики. Позитивом є також те, що до обговорення залучаються представники бізнесу та аудиторських компаній, що дозволяє всебічно та повно обговорювати усі питання, які виникають в процесі функціонування механізму ТЦУ.

Під час засідання учасники обговорили, зокрема, питання використання методу порівняльної неконтрольованої ціни для сировинних товарів, експорт яких має стратегічне значення для країни. Як свідчить аналіз, для визначення відповідності принципу «витягнутої руки» платники в понад 28% випадків користуються методом порівняльної неконтрольованої ціни. Саме цей метод ОЕСР визначає як надзвичайно достовірний у випадку, коли незалежне підприємство продає таку ж продукцію, яка і реалізується між асоційованими підприємствами. Але існують складнощі у застосуванні такого методу, які, зокрема, пов’язані з недосконалою методологією формування даних джерелами інформації для цілей ТЦУ та проведенням коригувань для досягнення співставності, у тому числі пов’язаних з умовами поставок.

На думку учасників зустрічі вирішити це питання потрібно у законодавчому полі, зокрема, за рахунок створення національної методології оцінки сировинних товарів.

Обговорювалися й питання використання ТЦУ в фінансових операціях, аналізу створення ланцюга цінності, проведення економічного аналізу,оподаткування постійних представництв тощо.

Під час обговорення учасники визначали проблемні моменти, надавали своє бачення вирішення ситуації. Всі висловлені ідеї та напрацювання будуть проаналізовані працівниками фіскальної служби на предмет подальших змін в системі контролю трансфертного ціноутворення, які дозволять підвищити її якість та ефективність.

(Інформація прес-служби ДФС України).

Денис Гутенко: Ми продовжуємо конструктивний діалог з бізнесом

У Державній фіскальній службі України провели зустріч з представниками Європейської Бізнес Асоціації під головуванням в.о. Голови ДФС Дениса Гутенка. Такі робочі наради вже стали традиційними, оскільки дозволяють оперативно вирішувати питання, які виникають у бізнес-спільноти під час їх діяльності.

«Комунікації з бізнес-асоціаціями є важливим кроком для налагодження партнерських відносин між фіскальною службою та платниками податків. Це дозволяє оперативно вирішувати всі моменти та проблемні питання, які у них виникають. У діалозі ми маємо змогу віднайти те рішення, яке буде прийнятним і для бізнесу, і для держави», – наголосив в.о. Голови ДФС Денис Гутенко.

За словами керівника ДФС, фіскальна служба відкрита для бізнес-асоціацій і діалог із ними продовжуватиметься.

Під час сьогоднішньої зустрічі представники ЄБА мали змогу озвучити ті питання, які останнім часом частіше за все лунають від бізнесу.

Одним із питань, яке розглядалося під час зустрічі, стало застосування критичних індикаторів рівнів митної вартості, що використовуються в автоматизованій системі управління ризиками з метою контролю за задекларованою суб’єктами господарювання митною вартістю товарів. Так, за словами фахівців ДФС, на сьогодні при спрацюванні системи управління ризиків контроль за правильністю визначення митної вартості товарів здійснюється відповідно до законодавства та загальноприйнятної міжнародної практики. Водночас, впевнені в ДФС, наповнення критеріїв ризиків необхідно переглядати, аби уникнути зайвого спрацювання системи, над чим в службі і працюють.

Актуальним для бізнесу є також питання щодо реєстрації акцизних накладних і залишків пального у новій системі СЕАРП. Станом на 5 серпня 2019 року системою електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового вже зареєстровано 36,7 тис. розподільчих акцизних накладних та 36 тис. других примірників до них, понад 1 тис. заявок на поповнення лімітів, 126 тис. акцизних накладних та 64 тис. других примірників до них, 458 розрахунків коригування до акцизних накладних та їх других примірників – 861.

Для зручності платників та уникнення ними помилок при складанні акцизних накладних на вебпорталі ДФС постійно оприлюднюються роз’яснення та вся необхідна інформація.

Під час зустрічі також обговорили питання щодо відшкодування податку на додану вартість. На сьогодні платники, які мають право на бюджетне відшкодування, отримують його у разі узгодження контролюючим органам заявленої суми бюджетного відшкодування за результатами камеральної перевірки, а у випадках, визначених Податковим кодексом, - за результатами документальної перевірки. При цьому ДФС дотримується визначених кодексом термінів.

Порушувалися під час зустрічі і питання, які потребують вирішення за участі інших органів державної влади. Так, зокрема, визнання податкового кредиту з ПДВ по тимчасовим митним деклараціям, митне оформлення товарів з Російської Федерації, які ввезені до 1 липня 2019 року, коли почала діяти заборона щодо ввезення та оформлення таких товарів, застосування 7% ставки ПДВ при ввезенні лікарських засобів медичного обладнання на клінічні випробування тощо потребують розгляду й іншими відомствами. Під час зустрічі було досягнуто домовленостей, що фахівцями фіскальної служби та представниками ЄБА робота за цими напрямами буде продовжена.

(Інформація прес-служби ДФС України).

З початку року за результатами документальних і фактичних перевірок бюджет отримав відповідно у 3,4 та 1,5 рази більше ніж торік

Протягом 7 місяців 2019 року підрозділами аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 1011 документальних перевірок юридичних осіб, за результатами яких до бюджету надійшло 170,4 млн грн грошових зобов’язань. Це у 3,4 рази більше ніж у січні - липні минулого року.

Крім того, з початку року проведено 274 фактичні перевірки суб’єктів господарювання, які використовують РРО. За результатами цих перевірок до бюджету надійшло 551 тис. грн фінансових санкцій, що у 1,5 разів більше ніж у відповідному періоді 2018 року.

«Сьогодні головним принципом контрольно - перевірочної роботи фіскальних органів є вибірковість контролю на основі оцінки та опрацювання ризиків в діяльності платника, що цілком відповідає міжнародній практиці та дає змогу значно зменшити тиск на сумлінних платників, а також зосередити увагу фіскальних органів на ризикових платниках», - зазначає начальник управління аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ігор Сабуров.

ДФС видано понад 9,5 тис. ліцензій на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним

Станом на 12 серпня 2019 року ДФС видано понад 9,5 тис. ліцензій на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним.

Найбільшу кількість ліцензій – майже 6,8 тис. видано на здійснення роздрібної торгівлі пальним. Понад 1,6 тис. ліцензій отримали платники на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі.

На оптову торгівлю пальним, за наявності місць оптової торгівлі видано 314 ліцензій.

На зберігання пального видано 780 ліцензій, для виробництва пального – 23 ліцензії.

Реєстр суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним розміщено на вебпорталі ДФС у рубриці «Реєстри».

Нагадаємо, що відповідно до внесених змін до діючого законодавства з 1 липня поточного року суб’єкти господарювання, які здійснюють виробництво, оптовий, роздрібний продаж та зберігання пального, повинні отримати ліцензію на таку діяльність.

Такі зміни запроваджено з метою скорочення обсягів тіньового ринку пального, збільшення податкових надходжень та покращення якості нафтопродуктів для споживачів.

Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, до якої додаються документи, перелік яких визначено Законом України від 19.12.2005 № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів».

Для зручності суб’єктів господарювання, які з 1 липня поточного року повинні були отримати ліцензії на виробництво, зберігання, оптовий та роздрібний продаж пального, Державною фіскальною службою України розроблено рекомендовані форми заяв для отримання таких ліцензій.

Здійснена державна реєстрація Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області 01.08.2019 зареєстроване як юридична особа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, яка є правонаступником прав та обов’язків ГУ ДФС у Дніпропетровській області у відповідних сферах діяльності.

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області отримало код ЄДРПОУ 43145015 та знаходиться за адресою: 49005, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, буд. 17-А.

Виконання обов’язків начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області покладено на Чуб Ганну Володимирівну.

Наступними етапами у побудові податкової служби стануть затвердження структури та штатного розпису служби.

Надання всебічної допомоги платникам у виконанні зобов’язань зі сплати податків та зборів, якісне виконання функцій податковою службою як органу, що реалізує державну податкову політику, та кваліфіковані працівники, які користуються довірою у платників податків, – це головні цілі, покладені в основу розвитку податкової служби.

Впроваджуватимуться рішення, спрямовані на клієнта, прозорість та антикорупційність.

У пріоритеті новоствореної служби – курс на нову якість трансформаційних процесів.

Відбувся профілактичний захід щодо дотримання норм Закону України «Про запобігання корупції»

Одним із пріоритетних напрямків діяльності Головного управління ДФС у Дніпропетровській області (далі - ГУ ДФС) є проведення роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції серед працівників державної служби.

Так, у ГУ ДФС, за участі працівників відділу з питань запобігання та виявлення корупції, в рамках дотримання вимог Закону України від 14.10.2014 №1700-VII «Про запобігання корупції» (далі – Закон «Про запобігання корупції») відбулася зустріч з залученням окремої категорії посадових осіб податкової служби зі стажем роботи менш одного року.

Під час заходу розглядались правила етичної поведінки державних службовців в органах Державної фіскальної служби, затверджені Наказом ДФС України від 03.04.2019 № 257; Закон «Про запобігання корупції» (електронна система декларування та конфлікт інтересів, як механізм запобігання корупції); судова практика Національного агентства запобігання корупції.

В ході заходу, після проведення роз’яснювальної роботи та розгляду вищенаведених питань працівники ГУ ДФС пройшли тестування.

ДФС продовжує роботу щодо імплементації елементів дуальної освіти на базі магістерської програми Університету ДФС

У Державній фіскальній службі України проведено засідання круглого столу з питань імплементації елементів дуальної освіти на базі магістерської програми Університету ДФС «Фіскальне адміністрування» за участі представників ДФС, Університету державної фіскальної служби України, Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ), Благодійного фонду «Київська школа економіки» (KSE), Національного агентства України з питань державної служби, Міністерства освіти і науки України та Міністерства фінансів України, а також представників структурних підрозділів ДФС.

Директор Департаменту стратегічного розвитку та міжнародного співробітництва Анатолій Александров привітав всіх присутніх із запуском довгоочікуваного проекту «Дуальна освіта: нова форма підготовки кадрів для органів ДФС», а також зауважив на тому, що ДФС стала першим державним органом, а Університет державної фіскальної служби – вищим навчальним закладом в Україні, які на практиці реалізовуватимуть для державної служби концепцію підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти.

Анатолій Александров окреслив безперечні переваги дуальної форми освіти, а саме:

- максимальну наближеність навчання до практичних потреб державної установи;

- високу працездатність випускника одразу після завершення навчання;

- більш швидку та менш витратну адаптацію уперше прийнятого працівника;

- забезпечення можливості працевлаштування відповідно до норм діючого законодавства студентів-магістрів, що беруть участь у програмі, на базі органі ДФС.

Під час обговорення заходів реалізації проекту Каріна Шульц, керівник програми GIZ, відзначила важливість впровадження елементів дуальної освіти в органах державної влади, які посприяють наближенню України до передових європейських практик, зокрема німецьких.

Розглядаючи актуальні та проблемні питання щодо імплементації елементів дуальної освіти, учасники засідання окреслили низку важливих аспектів, зокрема, щодо питання фахової підготовки менторів. Власні рекомендації щодо реалізації підготовки менторів були надані партнерами проекту, а саме Інною Совсун, віцепрезиденткою благодійного фонду «Київська школа економіки» та Русланом Лазаренком, радником проекту GIZ.

У ході проведення заходу ректор Університету державної фіскальної служби України Павло Пашко повідомив, що за результатами вступної кампанії 2019 року відібрана певна кількість студентів, які успішно пройшли всі етапи конкурсних випробувань та будуть рекомендовані до зарахування на навчання за магістерською програмою «Фіскальне адміністрування» проекту «Дуальна освіта: нова форма підготовки кадрів для органів ДФС».

З вересня 2019 року до лютого 2021 року магістрів чекає ґрунтовне теоретичне, а також практичне навчання, яке буде організовано після успішного проходження ними конкурсу на заміщення вакантних посад.

До викладання навчальних дисциплін курсу, зокрема щодо основ управління проектами, міжнародного податкового права і т.п. будуть долучені не лише викладачі ДФС, а й кращі фахівці PWC, KSE тощо.

Оскільки метою освітньої програми є задоволення кадрових потреб новоствореної ДПС України в середньо і довгостроковій перспективі за рахунок компетентних здобувачів вищої освіти, яким буде гарантована перспективна і цікава робота, у результаті проведення круглого столу було прийнято рішення про запуск проекту «Дуальна освіта: нова форма підготовки кадрів для органів ДФС» з подальшою розробкою відповідних робочих матеріалів (навчальних програм для студентів і менторів) та пропозицій щодо вирішення проблемних питань, які будуть обговорюватися в ході наступних зустрічей.

(Інформація прес-служби ДФС України).

Про організацію роботи, спрямованої на запобігання корупції

Пріоритетом у роботі Головного управління ДФС у Дніпропетровській області є подолання усіх видів корупційних проявів, чесна та прозора кадрова політика та створення дієвої сервісної служби на засадах професійності.

З працівниками Головного управління ДФС у Дніпропетровській області на постійній основі проводяться економічні навчання щодо вивчення антикорупційного законодавства, керівництво на регулярних апаратних нарадах попереджає підлеглих працівників про персональну відповідальність співробітників та неприпустимість вчинення корупційних правопорушень.

У Головному управління ДФС у Дніпропетровській області завжди дотримуються принципової позиції у боротьбі з корупцією. Протидія корупційним проявам була і залишається пріоритетною для Головного управління ДФС у Дніпропетровській області.

Шановні представники бізнесу та жителі Дніпропетровщини, у разі виявлення корупційних фактів з боку працівників Головного управління ДФС у Дніпропетровській області просимо негайно повідомляти відділ з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДФС у Дніпропетровській області за адресою: 49000, м. Дніпро, вул. Сімферопольська, 17-а, на електронну адресуdp.vkoryp@sfs.gov.ua або за телефонами (056) 374-86-50, (056) 374-86-40, (067) 682-33-64.

Скористайтесь електронним сервісом повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом без особистої присутності

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує: щоб зберегти свій час та не стояти у чергах, платники мають можливість скористатись електронним сервісом повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом без особистої присутності (далі – Сервіс), як це вже зробили більше 82 тис. клієнтів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – Надавач).

Для використання Сервісу необхідно відвідати вебсайт Надавача за посиланням acskidd.gov.ua (далі – Сайт) і скористатись он-лайн сервісом для повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом безпосередньо на Сайті, або завантажити та встановити останню версію безкоштовного програмного забезпечення ІІТ Користувач ЦСК-1.

Також Сервіс надає можливість перейти зі звичайного носія ключової інформації (USB флеш-накопичувач або CD-диск) на захищений за допомогою програмного забезпечення ІІТ Користувач ЦСК-1.

Інформацію розміщено на сторінці Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС офіційного вебпорталу ДФС України за посиланням: https://acskidd.gov.ua/news#212

 

В Електронному кабінеті розмішено сервіс «Реєстр платників єдиного податку»

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що у відкритій та приватній частинах Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДФС (https://cabinet.sfs.gov.ua), платники податків мають доступ, зокрема до сервісу «Реєстр платників єдиного податку».

Нагадуємо, що робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), що сертифікований у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Для перевірки даних, зокрема, про дату (період) обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платником податків або дату виключення з реєстру платників єдиного податку достатньо здійснити пошук за податковим номером (серією (за наявності) та номером паспорта) або найменуванням/ПІБ платника податків.

 

Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.27.12.0 станом на 19.07.2019 (даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 року по 19.07.2019 року включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

Для отримання електронних довірчих послуг необхідно використовувати нові форми реєстраційних документів

З 1 серпня 2019 року набуває чинності Регламент Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, який оприлюднено на офіційному інформаційному ресурсі надавача https://acskidd.gov.ua.

Також затверджено Договір про надання електронних довірчих послуг та нові форми реєстраційних документів:

- Реєстраційна картка для фізичної особи;

- Реєстраційна картка для юридичної особи;

- Додаток до Реєстраційної картки;

- Заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;

- Додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

З 1 серпня 2019 року для отримання електронних довірчих послуг всім клієнтам необхідно застосовувати нові форми реєстраційних документів. Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися відокремленими пунктами реєстрації користувачів Надавача до 31 липня 2019 року включно.

Звертаємо увагу, що нові форми клієнти можуть застосувати вже зараз, не очікуючи 1 серпня.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» на сайті.

Перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібний продаж захищених носіїв ключової інформації розміщено на сайті.

Ключі згенеровані на незахищені носії ключової інформації діятимуть до закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

Перейти самостійно з незахищеного носія ключової інформації на захищений носій ключової інформації можливо за допомогою електронного сервісу повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом.

(Інформація прес-служби ДФС України).

До уваги платників!

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що з інформацією стосовно дислокації та режиму роботи пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДФС), порядку отримання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) та скасування кваліфікованих сертифікатів можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС:

► режим роботи https://acskidd.gov.ua/contacts.

► отримання ЕДП https://acskidd.gov.ua/r_kor.

►скасування, блокування, поновлення кваліфікованих сертифікатів https://acskidd.gov.ua/blokuvannya.

Інформація розміщена на сторінці загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу інформаційно-довідкового департаменту ДФС за посиланням:

http://zir.sfs.gov.ua/main/index/needtoknow

Фізичні особи можуть скористатися сервісами «Електронного кабінету»

Нікопольське управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що ДФС України на головній сторінці офіційного веб-порталу за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/380398.html повідомила наступне.

З 31 травня 2019 року ДФС України запроваджено низку електронних сервісів, зокрема, щодо можливості сплати податку на майно з фізичних осіб (податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортний податок та плата за землю) засобами «Електронного кабінету».

Для можливості користування «Електронним кабінетом» платникам податків необхідно отримати особисті ключі електронного цифрового підпису.

Також за допомогою «Електронного кабінету» платники податків – фізичні особи мають можливість перегляду даних, зокрема, щодо:

- об’єктів оподаткування (земельні ділянки, житлові будинки, квартири, садові (дачні будинки), гаражі, легкові автомобілі);

- сформованих податкових повідомлень-рішень та необхідних платіжних реквізитів органів місцевого самоврядування для сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- розрахунків сум податкових зобов’язань по таких податках;

- стану розрахунків з бюджетом.

Одночасно зазначаємо, що при використанні «Електронного кабінету» платники податків матимуть змогу заощадити свої кошти та час, сплатити зазначені податки в будь-який зручний, у т.ч. неробочий час. Це також позбавляє необхідності відвідувати центри обслуговування платників, банківські установи тощо.

Переглянути видані індивідуальні податкові консультації можна через електронний кабінет платника на порталі ДФС України

Індивідуальні податкові консультації реєструються в єдиній базі консультацій та розміщується на офіційному веб-сайті ДФС, без зазначення найменування (прізвища, ім'я, по батькові) платника податків, коду згідно з ЄДРПОУ (реєстраційного номера облікової картки) та його податкової адреси.

Переглянути видані індивідуальні податкові консультації та їх статус можна через електронний кабінет платника на порталі ДФС України за посиланнямhttps://cabinet.sfs.gov.ua/cabinet/faces/public/reestr.jspx.

Порядок надання податкових консультацій визначений ст. 52 Податкового кодексу України.

Впроваджено мобільні додатки ЗІР

ДФС постійно вдосконалює сервіси, орієнтуючись на сучасні технології, за допомогою яких надаються інформаційно-довідкові послуги фізичним та юридичним особам.

Одним із інформаційних сервісів ДФС є Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР).

Мета функціонування ЗІР:

- забезпечення громадськості оперативною, достовірною та повною інформацією;

- уникнення неоднозначного трактування законодавства;

- досягнення зростання рівня довіри до ДФС з боку суспільства.

Запрошуємо відвідати основну версію ЗІР та завантажити його мобільні додатки, які відтепер працюють на базі Android та IOS (m.zir.sfs.gov.ua).

Мобільні додатки перебувають в тестовій експлуатації. Пропозиції та зауваження щодо їх функціонування Ви можете надіслати на електронну адресу: u.koval@sfs.gov.ua.

За повідомленням прес-служби Державної фіскальної служби України

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном 0800 501007 (напрямок «4»). Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

  Сектор організаційного забезпечення

 

Категория: Область | Просмотров: 250 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar