Покров Суббота 27.04.24, 21:47
Сайт
Главная » 2021 » Январь » 16 » Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області
13:31
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області

Олексій Любченко: співпраця з МВФ щодо реформування ДПС забезпечила позитивний результат

Голова Державної податкової служби України Олексій Любченко взяв участь в онлайн зустрічі з експертами місії Міжнародного валютного фонду з перегляду програми співробітництва з Україною.

«Для нас важлива співпраця з представниками Міжнародного валютного фонду в ключових питаннях розвитку податкової служби, що сприяє досягненню позитивних результатів у ефективному та послідовному впровадженні ДПС реформ відповідно до кращих світових практик», - зазначив Олексій Любченко.

Під час заходу обговорювалися питання реформування ДПС відповідно до умов Меморандуму про економічну та фінансову політику з МВФ від 2 червня 2020 року.

Зокрема, ДПС забезпечено виконання структурного маяка цього Меморандуму щодо функціонування Служби з 1 січня 2021 року як єдиної юридичної особи.

Заходи з реалізації ефективного та послідовного визначення механізму впровадження діяльності ДПС у форматі єдиної юридичної особи було поділено на два етапи. У рамках першого етапу було проведено тестування розподілу функціональних повноважень. Другий етап став фінальною стадією забезпечення діяльності ДПС як єдиної юридичної особи.

Так, відповідно до наказу ДПС від 24.12.2020 № 755 розпочато з 01.01.2021 здійснення територіальними органами ДПС своїх повноважень.

Виконано й завдання щодо створення в ДПС централізованого підрозділу управління ризиками, діяльність якого стане основою для впровадження кращих світових практик податкового комплаєнсу в Україні.

Також представники місії МВФ відзначили значні кроки ДПС щодо запровадження нового підходу до податкового аудиту, який базується на основі аналізу ризиків, розширення спектру онлайн сервісів для платників податків.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Протягом 2020 року Центрами обслуговування платників Нікопольської, Марганецької, ДПІ у м.Покрові та Томаківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надано 20179 адміністративних послуг

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надає інформацію щодо наданих адміністративних послуг в ЦОП по Нікопольському району.

Найбільшою перевагою користуються адміністративні послуги: видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 4530, видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника – 9148, надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 1650, реєстрація платника єдиного податку – 1053, реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 1053, реєстрації книг обліку розрахункових операцій – 770, видача довідок про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи – 776, реєстрація реєстраторів розрахункових операцій - 451, реєстрація розрахункових книжок – 70, тощо. Внесено 13 відміток до паспортів громадян, які відмовилися від реєстраційного номера.

«Впровадження прогресивних методів і форм обслуговування та створення сприятливих умов, надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг для платників є пріоритетними завданнями у діяльності державних податкових інспекцій», - зазначила начальниця Нікопольської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Міщенко Наталія.

 

Новації законодавства та старт кампанії декларування 2021

під час «гарячої лінії»

Із 10 грудня 2020 року набули чинності Закони України від 04.12.2020 №1071-IX та №1072-ІХ щодо додаткових заходів підтримки громадян та малого бізнесу на період здійснення обмежувальних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню COVID-19.

Днями в ДПІ м.Покрові Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за організацією Нікопольського відділу організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо практичного застосування змін, які передбачені вищезазначеними законами та про початок компанії декларування 2021. На запитання платників податків відповідала заступник начальника ДПІ у м.Покрові Валентина Піхтіна.

Питання: У яких випадках у громадян виникає обов’язок подати Податкову декларацію про майновий стан і доходи?

Відповідь: Обов’язок подати податкову декларацію про майновий стан і доходи виникає у громадян, які протягом 2020 року отримували:

- доходи від особи, яка не є податковим агентом (у т.ч. від здачі в оренду власного рухомого чи нерухомого майна, продажу власного майна, надання платних послуг тощо);

- доходи, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування;

- іноземні доходи;

- спадщину чи подарунки від осіб, які не є членами сім’ї першого та другого ступенів споріднення;

- в інших випадках, передбачених законодавством.

Питання: Які зміни передбачені при сплаті єдиного податку та єдиного внеску?

Відповідь: Законом від 04.12.2020 №1072 передбачені пільги для фізичних осіб-підприємців платників єдиного податку першої групи.

Платники єдиного податку першої групи тимчасово звільняються:

- від сплати єдиного податку за грудень 2020 року та січень – травень 2021 року;

- від нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску за періоди з 1 по 31 грудня 2020 року, з 1 по 31 січня, з 1 по 28 лютого, з 1 по 31 березня, з 1 по 30 квітня та з 1 по 31 травня 2021 року за себе. Такі особи можуть прийняти рішення про нарахування, обчислення та сплату єдиного внеску за зазначені періоди.

Тобто єдиний внесок та єдиний податок спрощенці першої групи можуть не сплачувати за грудень 2020 року та 5 місяців з січня по травень (включно) 2021 року. Важливо, що законом чітко визначено, що ці місяці несплати єдиного внеску включаються до страхового стажу єдинника першої групи.

Питання: Чи передбачені зміни при списанні податкового боргу?

Відповідь: Законом №1072 збільшено мінімальний поріг суми податкового боргу, до якої не застосовуються заходи стягнення, та внесено зміни до механізмів врегулювання податкового боргу, а саме:

- списання податкового боргу, загальна сума якого за усіма податками і зборами не перевищує 3060 гривень у будь-якого платника податків, крім платників, що перебувають у процедурах банкрутства, та платників, що мають податковий борг з митних платежів;

- списання пені та штрафних санкцій у разі погашення платниками податків податкового боргу, що виник станом на 01.11.2020, протягом 6 місяців з дня набрання чинності Законом №1072 та за умови сплати поточних податкових зобов’язань (крім визначених Законом №1072 випадків);

- відстрочення до 29.12.2021 року погашення податкового боргу (у тому числі штрафних санкцій, пені та процентів за користування розстроченням/відстроченням), платників податків - фізичних осіб, у тому числі самозайнятих осіб, що у загальній сумі не перевищує 6800 грн. Відстрочення здійснюється за місцем обліку платника податків – фізичної особи за його заявою, без нарахування процентів за користування таким відстроченням.

Питання: Які граничні строки подання декларацій за 2020 рік?

Відповідь: Громадяни, які відповідно до Податкового кодексу України зобов’язані подати податкову декларацію, і особи, які проводять незалежну професійну діяльність, подають декларацію до 1 травня року, що настає за звітним, тобто до 30.04.2021 включно.

З метою реалізації права на податкову знижку громадяни мають право подати декларацію до 31.12.2021 включно.

Питання: Чи потрібно платникам податків подавати до податкової заяву на списання податкового боргу до 3060 грн?

Відповідь: Ні. Заява платниками податків не надається, оскільки списання здійснюється податковим органом одноразово та одночасно усім платникам податків, сукупна сума податкового боргу яких станом на 1 листопада 2020 року не перевищувала 3060 гривень (включно) та залишилась непогашеною на дату такого списання.

 

«Гаряча лінія»:

зміни рахунків для сплати податків і зборів з 1 січня 2021 року

За організацією Нікопольського відділу організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області в ДПІ у м.Покрові Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбулася «гаряча лінія» щодо дії нових рахунків для сплати податків і зборів. На запитання платників відповідав фахівець Державної податкової інспекції у м.Покрові Ольга Гаєвська.

Де можна отримати інформацію про нові реквізити рахунків?

Дізнатися про нові реквізити рахунків для сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших платежів до бюджету в розрізі адміністративно-територіальних одиниць України можна:

- на субсайті Головного управління ДПС у Дніпропетровській області вебпорталу ДПС за посиланнями «Головна/Бюджетні рахунки» (https://www.dp.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/);

- у приватній частині Електронного кабінету в розділі «Стан розрахунків з бюджетом». У зазначеному розділі відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу, зокрема, бюджетний рахунок на поточну дату, МФО банку.

Чи зарахуються до бюджетів кошти, сплачені на «старі» рахунки?

Під час використання єдиного рахунку платник не має права сплачувати такі кошти на інші рахунки, відкриті Казначейством для сплати грошових зобов’язань та/або податкового боргу (заборгованості) з податків і зборів, єдиного внеску та інших платежів, контроль за справлянням яких покладено на ДПС, дані кошти вважатимуться помилково сплаченими грошовими зобов’язаннями та підлягають поверненню.

 

Платники Дніпропетровщини у 2020 році спрямували до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску 64,1 мільярди гривень

Протягом 2020 року платниками Дніпропетровщини спрямовано до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 47 млрд 181,4 млн гривень.

Так, до Державного бюджету України надійшло 22 млрд 302,6 млн грн, до місцевих бюджетів регіону – 24 млрд 878,8 млн гривень.

За підсумками 2020 року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування надійшло 16 млрд 917,3 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 955,4 млн гривень.

 

Інформаційна довідка щодо стану надходжень до бюджету у 2020 році

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/447361.html повідомила про оперативні показники.

Оперативні показники

- ВВП (реальний) за даними Мінекономіки (10 місяців 2020) –скорочення на 5,2 % у т.ч. ІІІ кв. 2020 – на 3,5%).

- Темп зростання сукупних надходжень платежів, які контролюються ДПС, за 2020 рік: 13,5%.

- січень – грудень 2020 року

(загальний фонд державного бюджету):

індикатив – 458,3 млрд грн;

оперативний факт – 507,5 млрд грн.

Перевиконання: +49,1 млрд грн,

до минулого року: +50,2 млрд грн, або +11,0%.

у т.ч. ДВ за січень – грудень):

індикатив (сальдо) – 77,6 млрд грн,

оперативний факт – 117,7 млрд грн.

Перевиконання: 40,2 млрд грн, або +51,8 %,

до минулого року: 28,8 млрд грн, або  1,3 раза ільше.

- Обсяги заявлених до відшкодування сум ПДВ у 2020 році становлять     137,0 млрд грн (оперативно), відшкодовано – 143,1 млрд гривень.

У рудні відшкодовано 4,4 лрд грн. ДВ, які відповідають заявленій до відшкодування сумі ПДВ (14,1 млрд грн).

 

До фіскального серверу ДПС передано 112 млн документів з використанням програмних РРО

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що за п’ять місяців роботи програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО) (станом на 01 січня 2021 року) 6,6 тис. суб’єктів господарювання зареєстрували 61,1 тис. ПРРО та передали для реєстрації до фіскального серверу ДПС більше 112 млн документів.

Значні темпи зростання показника середньодобової кількості фіскалізованих документів спостерігаються з листопада – 937,1 тис. документів, а в грудні цей показник становив 1 млн документів за добу.

Щомісячний приріст документів свідчить про функціональність запровадженої з 01 серпня 2020 року системи реєстрації розрахункових операцій засобами ПРРО.

Суб’єктам господарювання, які мають намір використовувати програмні РРО, рекомендуємо ознайомитись з матеріалами банера «Програмні РРО» https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/ або звернутись до центрів обслуговування платників для отримання роз’яснень з питань реєстрації та застосування програмних РРО.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/447462.html

 

ВАЖЛИВО ЗНАТИ: режим роботи центрів обслуговування платників на період посиленого карантину

Центри обслуговування платників працюють з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (у п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.) з обідньою перервою з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв., та з технічними перервами для санітарної обробки та провітрювання кожні дві години на 10 – 15 хв. Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину.

Державна податкова служба України рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо, якщо проблему, з якою платник збирається звернутися до ЦОП, можна вирішити дистанційно (онлайн або поштою).

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

Прийом всієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки для кореспонденції, режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (обмеження 2МБ) або поштою.

Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, просимо платників здійснити попередній запис за телефоном відповідного ЦОП та при відвідуванні дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій.

Контакти центрів обслуговування платників розміщено у відкритій частині Електронного кабінету (розділ «Прес-центр»), та у банері «Центри обслуговування» на вебпорталі ДПС.

Просимо із розумінням ставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.

Довідково.

Обмежувальні заходи встановлено відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Нові сертифікати відкритих ключів можливо сформувати дистанційно

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити On-line на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – Надавач) за посиланням: Головна/«Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом»/ On-line (https://acskidd.gov.ua/manage-certificates) або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

● чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);

● незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

● особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від Надавача, становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

Не пізніше дня, що передує дню закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від Надавача користувач може повторно (дистанційно) сформувати сертифікати за електронним запитом On-line або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

З метою уникнення помилок при повторному (дистанційному) формуванні сертифікатів за електронним запитом рекомендуємо здійснювати дане формування за декілька днів до закінчення строку чинності сертифікатів.

Перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа можна на офіційному інформаційному ресурсі Надавача (https://acskidd.gov.ua).

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

Категория: Область | Просмотров: 135 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar