Покров Воскресенье 28.04.24, 00:40
Сайт
Главная » 2021 » Январь » 22 » Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області
13:17
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області

Представники ДПС та Американської торговельної палати в України обговорили питання великих платників податків

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України повідомила про наступне.

Новий формат роботи з великими платниками податків став темою обговорення під час онлайн зустрічі заступників Голови ДПС з представниками Американської торговельної палати в Україні.

За словами заступника Голови ДПС Євгена Олейнікова, з початку поточного року Державна податкова служба України розпочала свою роботу як єдина юридична особа. Проведення такої інституційної реформи було визначено низкою рішень Уряду та структурним маяком Меморандуму про економічну та фінансову політику з МВФ. У рамках цієї реформи було змінено й формат роботи з великими платниками податків. Утворено п’ять міжрегіональних управлінь ДПС по роботі з великими платниками податків: центральне, східне, західне, південне, північне.

«Зміна структури та створення мережі офісів по роботі з великими платниками податків за галузевою спеціалізацією усуває дублювання функцій та сприятиме покращенню процесів адміністрування та обслуговування платників податків. Саме за галузевою спеціалізацією здійснювався і розподіл великих платників податків за офісами», – зазначив Євген Олейніков.

Так, за центральним міжрегіональним управлінням ДПС по роботі з великими платниками податків закріплено 651 платника, східним – 287, західним – 150, південним – 148, північним – 135 платників.

Учасників зустрічі також цікавило питання порядку проведення перевірок щодо відшкодування ПДВ.

За словами Євгена Олейнікова, ДПС налаштована й надалі продовжити практику оперативного відшкодування ПДВ, якісного попереднього аналізу ризиків та їх упередження. У той же час  значна увага при перевірці щодо відшкодування ПДВ надаватиметься перевірці фізичної наявності задекларованих товарних залишків.

Представники Американської торговельної палати в Україні у свою чергу відзначили оперативність реагування ДПС на звернення платників податків та належний рівень взаємодії при вирішенні актуальних для членів АСС питань.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/447936.html

 

Відеокоментар начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Чуб Гaнни для телеканалу: про актуальне

15 січня 2021 року, керівник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) Чуб Гaннa в онлайн режимі надала коментар 24 телеканалу щодо важливості сплати податків.

Під час спілкування з представниками телеканалу обговорювались питання щодо ролі податків у наповненні бюджету, втрат бюджетів у результаті несплати податків, а також шляхи виведення економіки із «тіні».

Начальник ГУ ДПС акцентувала увагу на значних втратах бюджету за рахунок «тіньової» заробітної плати та зупинилась на результатах проведеної у минулому році роботи податкової служби області за напрямком детінізації зарплати.

Для сучасного українського суспільства питання соціальної справедливості – у пріоритеті. Соціальна справедливість – це забезпечення однакових умов для бізнесу та громадян, зокрема, гідна оплата праці та впевненість у завтрашньому дні. Кожний зобов’язаний усвідомити, що офіційне працевлаштування гарантує економічне зміцнення держави, і як результат – належний соціальний захист.

Податкова служба – це служба сервісна, яка надає якісні та зручні послуги платникам податків. Значна увага приділяється роз’яснювальній роботі, спрямованої на підвищення податкової культури платників, особливо молоді – майбутнього успішної країни.

«Сплата податків – це конституційний обов’язок кожного, це єдиний шлях до економічно розвиненої країни», – підсумувала начальник ГУ ДПС Чуб Гaннa.

 

За продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім у 2020 році анульовано 80 ліцензій

У Дніпропетровській області станом на 01.01.2021 діє 17 015 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального по 7 052 суб'єктах господарської діяльності, серед яких щодо роздрібної торгівлі алкогольними напоями – 7 451 ліцензія, на тютюнові вироби – 6 437, на право роздрібної торгівлі пальним – 614 ліцензій та 2 513 ліцензій на зберігання пального.

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області ведеться систематичний контроль за своєчасністю сплати суб’єктами підприємницької діяльності за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального.

«Так, за 2020 рік за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію    1 353 ліцензій на право торгівлі алкогольними напоями, 913 ліцензій – тютюновими виробами, 5 – на право роздрібної торгівлі пальним, 31 – на зберігання пального. Анульовано за 2020 рік 2 256 ліцензій, з яких 80 – за продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років», – повідомив заступник начальника управління контролю за підакцизними товарами Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Андрій Первой.

 

Кошик доходів місцевих бюджетів Дніпропетровщини за січень - грудень 2020 року поповнився на 24 млрд 879 млн гривень

Платниками податків протягом 2020 року спрямовано до місцевих бюджетів податку на доходи фізичних осіб у сумі 15 млрд 712 млн грн, що на 807,7 млн грн більше надходжень відповідного періоду минулого року.

Плата за землю є вагомим джерелом доходів місцевих бюджетів. Її власники та землекористувачі сплатили протягом 2020 року 3 млрд 473 млн гривень.

Наступним джерелом, який формує бюджет розвитку області, є єдиний податок, якого за період січень – грудень 2020 року надійшло 3 млрд 34,1 млн гривень, що перевищує на 244,5 млн грн суму надходжень за 2019 рік.

В умовах, коли країна проводить заходи з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом, кошти, які надходять до місцевих бюджетів області, є вагомим важелем для цього напрямку роботи.

 

Надходження ЄСВ за 2020 рік на 955,2 млн гривень перевищили минулорічний показник

Протягом 2020 року надходження від платників податків Дніпропетровщини по єдиному внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) склали 16 млрд 917,2 млн гривень.

Цей показник на 955,2 млн грн перевищує минулорічну суму сплати єдиного внеску.

Фактичні надходження єдиного внеску протягом грудня 2020 року склали 1 млрд 813,4 млн гривень. В порівнянні з відповідним періодом минулого року ця сума більше на 246,2 млн грн, або на 15,7 відсотків.

Станом на 01 січня 2021 року згідно інформаційної бази Головного управління ДПС у Дніпропетровській області кількість платників єдиного внеску становить 369,7 тисяч.

 

У 2020 році до місцевих бюджетів фізичними особами сплачено 93,3 млн грн транспортного податку

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.

ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланнямhttps://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/448606.htmlповідомила про наступне.

Успішність влади на місцях значною мірою залежить від обсягу фінансових ресурсів, якими вона володіє для виконання державних функцій.

Місцева влада, завдяки заходам опосередкованого впливу, таким як створення робочих місць, підвищення інвестиційної привабливості території, здійснення належного контролю за використанням природних ресурсів, запобігання виплат «в конвертах» тощо, здатна забезпечити зростання доходів місцевих бюджетів.

Збільшення податкових доходів місцевих бюджетів відбувається за рахунок місцевих податків і зборів, зокрема, транспортного податку.

Так, протягом січня-грудня 2020 року фізичними особами – платниками транспортного податку до місцевих бюджетів сплачено 93,3 млн гривень.

ДПС здійснює адміністрування податку на майно, яке придбавається громадянами, зокрема, це стосується і елітних транспортних засобів.

Протягом 2020 року 843 громадянами було придбано 855 легкових автомобілів 2020 року випуску, середньоринкова вартість яких становить понад 1 771,1 тис. грн, у тому числі 151 транспортний засіб вартістю понад 3 млн грн. Четверо з цих громадян подали декларації про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру за 2019 рік до НАЗК.

Цей факт звертає на себе увагу, оскільки опосередковано свідчить про фінансову спроможність громадян. Підвищення фінансових можливостей громадян є позитивом.

Оскільки однією з основних функцій Служби є контроль за своєчасністю, достовірністю та повнотою сплати податків, тому важливо, щоб з усіх оподатковуваних доходів громадян були своєчасно сплачені податки.

Обов’язок сплати податків громадянами визначений Конституцією та законами України. Своєчасна сплата податків дозволить громадянам вільно використовувати наявні кошти, в тому числі для придбання предметів розкоші.

ДПС у рамках виконання функцій з реалізації податкової політики ініціює перед Мінекономрозвитку питання розширення бази оподаткування транспортним податком. Проте такі моделі авто Mclaren як 720 S, 570 S, 540 C, орієнтовною вартістю понад 200 тис. дол., на офіційному вебсайті Мінекономрозвитку у 2020 році відсутні, а тому не були об’єктами оподаткування.

 

У 2021 році Державна податкова служба України продовжить консультації в месенджерах

У рамках стратегії втілення інноваційних цифрових рішень Державна податкова служба України продовжить онлайн-консультування громадян у популярних онлайн-месенджерах Viber, Telegram. У 2020 році проєкт був запущений у пілотному режимі спільно з технологічним партнером ДПС, компанією Middleware Inc., на базі технологій Corezoid Hyperautomation Engine та Sender Communication Engine.

Окрім можливості звернутися за консультацією до податкової служби телефоном, громадяни мають можливість звертатися з питаннями в чатах. Месенджер Viber встановлений на 96% смартфонів українців. Telegram встановлений на 47% cмартфонів українців.

У 2020 році Державною податковою службою України надано 10721 користувачу 13835 консультацій у чаті через Viber (5266), Telegram (4597) та Sender (858).

Консультації в чаті мають здешевити вартість одного звернення для бюджету у порівнянні з телефонними дзвінками, а також дозволяють скоротити час на отримання громадянами відповідей на типові питання, допомагають комунікувати громадянам з податковою службою у більш зручний спосіб. Також користувачі можуть наприкінці діалогу у чатах оцінити якість надання консультації і кожна оцінка допомагає робити сервіс кращим. Мотивація працівників прив’язується до якості наданих консультацій, відповідно до стандартів ведення діалогу.

Не витрачайте час на телефонні розмови та очікування вільного працівника – переходьте до онлайн спілкування, використовуючи месенджери Viber, Telegram та Sender для отримання консультацій з питань оподаткування у Контакт-центрі Державної податкової служби України.

Перехід до чату «Контакт-центр Податкової» у Telegram тут: @DPS_ContactCenter_bot

Для використання чату у Viber та Sender скористайтесь переходом з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу https://zir.tax.gov.ua/

Запрошуємо до онлайн спілкування!

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

ВАЖЛИВО ЗНАТИ: режим роботи центрів обслуговування платників на період посиленого карантину

Центри обслуговування платників працюють з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (у п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.) з обідньою перервою з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв., та з технічними перервами для санітарної обробки та провітрювання кожні дві години на 10 – 15 хв. Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину.

Державна податкова служба України рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо, якщо проблему, з якою платник збирається звернутися до ЦОП, можна вирішити дистанційно (онлайн або поштою).

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

Прийом всієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки для кореспонденції, режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (обмеження 2МБ) або поштою.

Якщо ж причина звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, просимо платників здійснити попередній запис за телефоном відповідного ЦОП та при відвідуванні дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій.

Контакти центрів обслуговування платників розміщено у відкритій частині Електронного кабінету (розділ «Прес-центр»), та у банері «Центри обслуговування» на вебпорталі ДПС.

Просимо із розумінням ставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.

Довідково.

Обмежувальні заходи встановлено відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Нові сертифікати відкритих ключів можливо сформувати дистанційно

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити On-line на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – Надавач) за посиланням: Головна/«Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом»/ On-line (https://acskidd.gov.ua/manage-certificates) або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

● чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);

● незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

● особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від Надавача, становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

Не пізніше дня, що передує дню закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від Надавача користувач може повторно (дистанційно) сформувати сертифікати за електронним запитом On-line або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

З метою уникнення помилок при повторному (дистанційному) формуванні сертифікатів за електронним запитом рекомендуємо здійснювати дане формування за декілька днів до закінчення строку чинності сертифікатів.

Перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа можна на офіційному інформаційному ресурсі Надавача (https://acskidd.gov.ua).

 

Е-кабінет: користуючись зручними електронними сервісами ДПС, платники заощаджують свій час

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість:

► доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості, що надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

► доступу до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

► подання податкової декларації про майновий стан і доходи;

► отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

 

Податковою службою України запущено свій Telegram-канал

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України запустила свій Telegram-канал.

Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному форматі.

Що ж цікавого запропоновано?

Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.

Підписуйтеся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

 

Категория: Область | Просмотров: 106 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar