Покров Суббота 04.05.24, 00:38
Сайт
Главная » 2021 » Апрель » 7 » Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області
07:58
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області

Томаківські фахівці продовжують надавати адміністративні послуги віддаленим селам «мобільно»

Для реалізації якісного податкового сервісу та надання адміністративних та інших послуг днями здійснено виїзд мобільного ЦОПу до мешканців Вищетарасівського старостинського округу Мирівської об’єднаної  територіальної громади с. Вищетарасівка.

Вищетарасівський старостинський округ має загальну територію 6799,98 га ріллі  та налічує 3396 мешканців, віддаленість від районного центру складає 38 кілометрів.

Виїзд мобільного ЦОПу забезпечено за участі фахівців Томаківської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області, працівника Нікопольського відділу організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та за сприянням старости Вищетарасівського старостинського округу Мирівської об’єднаної  територіальної  громади Олександр Сівак.

Під час роботи мобільного ЦОПу начальник Томаківської ДПІ Руслана Рибка повідомила присутнім, що мобільний ЦОП –це крок на зустріч нашим платникам, громадянам для надання адміністративних послуг, що проживають  у віддалених куточках громади. Вона повідомила перелік послуг які можна отримати у мобільному ЦОПі та перелік документів  потрібних для їх отримання.

Руслана Рибка повідомила, що з початку 2021 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2020 року, надала роз’яснення щодо декларування, строків подання декларації про майновий стан і доходи за 2020 рік, граничних термінів сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору, підстави для нарахування податкової знижки у річній декларації, яка подається до 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.

Також фахівці Томаківської ДПІ повідомили про графік роботи мобільного ЦОПу, про контакті номери телефонів за якими можливо отримати податкові консультації та інформацію щодо отримання адміністративних та інших послуг .

Присутнім роздані примірники брошури «Електронний кабінет» – зручний електронний сервіс Державної податкової служби», «Стартувала деклараційна кампанія 2021», «Податкова знижка для фізичних осіб», «Єдиний внесок: звільнення від сплати», «Щодо заповнення реквізиту«Призначення платежу» розрахункового документа на переказ коштів на єдиний рахунок», «Види розрахунків:застосування РРО», «РРО: до уваги ФОП «Єдинників».

Крім того податківцями надано роз’яснення щодо переваг користування безкоштовними електронними сервісами ДПС України, зокрема, електронним кабінетом, перевагами звітування в електронному вигляді, надано консультаційну допомогу громадянам які потребують в отриманні безкоштовних КЕП, надано відповіді на проблемні питання щодо сплати земельного податку, орендної плати, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Також присутніх ознайомлено зі сторінками ДПС України на Facebook та You Tube,  Telegram – каналом, сторінкою ГУ ДПС у Дніпропетровській області на Facebook.

За результатами проведеної роботи подано 12 податкових декларацій про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованих доходів по поданих деклараціях про майновий стан і доходи – 74 тис. грн, як результат до бюджету надійде 13,32 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 1,11 тис. грн військового збору.

Двом громадянам надано консультації щодо надання декларацій про майновий стан і доходи в електронному кабінеті.

Староста Вищетарасівського старостинського округу Мирівської об’єднаної  територіальної громади Олександр Сівак та мешканці подякували за надані послуги, відповідні консультації та висловили бажання співпрацювати у питаннях отримання адміністративних послуг і у подальшому. Віддаленість від районного центру складає 38 км, тому мобільний ЦОП – це актуальна і сучасна форма надання адміністративних послуг для мешканців віддалених куточках громади.

 

Про електронні сервіси ДПС та переваги звітування в електронному вигляді - на «гарячій лінії» в Марганецькій ДПІ

В Марганецькій ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській  області днями відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо переваг використання платниками податків електронних сервісів ДПС, зокрема, щодо подання звітності в електронному вигляді.

На запитання платників відповідала старший державний інспектор Марганецької ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Валентина Плахотник.

Питання. Які електронні сервіси ДПС допомагають в дистанційному спілкуванні з податковою службою?

Відповідь. В дистанційному спілкуванні з органами ДПС допомагають електронні сервіси ДПС:

- «Єдине вікно подання електронної звітності» - спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення, яке розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Головна/ Електронна звітність/ Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»;

- «Електронний кабінет» - інформаційно-телекомунікаційна система вхід до якої здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/, а також через вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/.

Питання. Які переваги подання звітності в електронному вигляді?

Відповідь. Податковим кодексом України передбачено подання звітності в електронному вигляді і є можливим за умови отримання електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів та укладення договору з органом державної податкової служби за місцем реєстрації договору про визнання електронних документів.

Перевагами подання платниками податків звітності в електронному вигляді є економія часу на її подання, постійна актуалізація (оновлення) програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві, захищення від несанкціонованих переглядів та втручань, арифметичний контроль за показниками податкової звітності, автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.

Питання. Як в Електронному кабінеті створюється податкова декларація платника єдиного податку – ФОП?

Відповідь. Створення, редагування, підписання та надсилання податкової звітності здійснюється в режимі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету.

При формуванні податкової декларації користувач самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми» та обирає необхідну форму податкової декларації за звітний період, щодо якого здійснюється звітування. В наступному вікні обирає «стан документа» та відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район».

Покрокову допомогу щодо створення електронних документів розміщено в відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога».

Питання. Де платник податків має змогу дізнаватися про зміни в законодавстві, слідкувати за наданням роз’яснень?

Відповідь. Про зміни в законодавстві, слідкувати за наданням роз’яснень, консультацій та іншої інформації платник податків має змогу в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (http://zir.tax.gov.ua/), де можливо передивитись «Запитання – відповіді з Бази знань»; «Нормативні та інформаційні документи»; «Останні зміни в законодавстві»; «Письмові консультації» тощо.

 

Про актуальні питання адміністрування екологічного податку на пресконференції

31 березня 2021 року, в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулася пресконференція начальника управління податкового адміністрування юридичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Копильченко Тетяни  на тему «Про адміністрування екологічного податку».

Вона зазначила, що екологічний податок – це складова екологічної політики нашої держави, завданням якої є регулювання відносин у галузі охорони, використання і відтворення природних ресурсів, а також забезпечення екологічної безпеки.

«У цьому році Дніпропетровська область забезпечила надходження екологічного податку 226,5 млн грн до державного та місцевого бюджетів, це майже 18 % від суми надходжень в цілому по Україні. За 3 місяці 2021 року надходження по екологічному податку збільшились на 22,3 млн грн у порівнянні з відповідним періодом минулого року», – акцентувала Копильченко Тетяна.

Фахівець нагадала, що екологічний податок зобов’язані сплачувати усі суб’єкти господарювання, якщо їх діяльність призводить до:

- викидів шкідливих речовин у повітря;

- скидів шкідливих речовин до річок, ставків, озер, каналів, водосховищ, моря чи підземних вод;

- розміщення відходів;

- утворення радіоактивних відходів, їх тимчасове зберігання понад строк, встановлений особливими умовами ліцензії.

Копильченко Тетяна звернула увагу, що здійснення діяльності, у результаті якої забруднюється навколишнє середовище, можливе лише після отримання відповідного дозволу, а саме:

- за викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами в атмосферне повітря та за розміщення відходів дозволи оформлюються та надаються Департаментом екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної адміністрації;

- за скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти дозвіл видається територіальними органами Державного агентства водних ресурсів.

Вона також наголосила, що спільними цілями екологічного оподаткування є:

- для платників екологічного податку – це упереджувальний спосіб захисту довкілля: стимулювання інвестування у природоохоронні заходи, а саме: застосування платниками податку природозберігаючих технологій, зменшення викидів, забруднення та відходів, що становлять загрозу навколишньому природному середовищу;

- для податківців – фіскальний спосіб: використання коштів для сплати екологічного податку для поповнення доходів державного бюджету.

 

Увага! Шахраї!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що фіксуються спроби телефонного психологічного тиску шахраїв на представників підприємницької діяльності з метою отримання грошових коштів.

Так, використовуючи чисельні телефонні номери і прикриваючись нібито належністю до податкової служби, невідомі особи погрожують платникам податків проведенням можливих перевірок та ускладненням в підприємницької діяльності у випадках відмови від сплати «відкупних», чим відверте дискредитують працівників державної служби, негативно впливають на їх ділову репутацію та честь.

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертається до платників податків бути обачними, не піддаватися на провокації. У разі виникнення вказаних ситуацій, вчинення протиправних дій від імені працівників ДПС, негайно звертатись до Національної поліції за телефоном 102.

 

Податковою службою України запущено свій Telegram-канал

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України запустила свій Telegram-канал.

Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному форматі.

Що ж цікавого запропоновано?

Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.

Підписуйтеся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .

 

Порядок та термін реєстрації ПРРО?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.

Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:

у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);

не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Зареєструвати програмний РРО – швидко та просто

Зареєструвати програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено Державною податковою службою України.

Для початку роботи з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. ДПС такі ключі видає безкоштовно.

Потім потрібно встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.

Детально ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).

 

Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом спілкування та електронними сервісами ДПС!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до податкових органів.

Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет.

Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників податків.

В умовах дії карантину залишається актуальним також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»

Для Державної податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної реєстрації народження.

Крім того, за допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).

Для цього ДПС розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.

 

Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.

При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.

З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».

 

Договір про визнання електронних документів

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень органів ДПС.

Для перегляду за необхідності обирається регіон або конкретний орган ДПС.

У цьому режимі можна завантажити договори про визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у форматі p7s.

Приєднатись до договору про визнання електронних документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для фізичних осіб.

 

Електронні сервіси ДПС для громадян

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:

- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).

У період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

 

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

Категория: Область | Просмотров: 102 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar