Голова облдержадміністрації Олександр Вілкул провів виїзну
нараду на будівництві Південного обходу Дніпропетровська. Губернатор
перевірив хід та якість виконання робіт. У нараді взяли участь
заступники голови облдержадміністрації Геннадій Темник та Іван Ступак,
керівники профільних підрозділів облдержадміністрації та керівники
підрядних і будівельних організацій, задіяних у будівництві дороги.
«Наразі
триває укладка нижнього шару асфальтобетонного покриття», – сказав
Олександр Вілкул. Зокрема, уже укладено 3,2 км нижнього шару з
крупнозернистого пористого асфальтобетону та 2,4 км нижнього шару з
крупнозернистого щільного асфальтобетону.
Активними темпами йде спорудження шести шляхопроводів та мосту через
річку Мокра Сура – на них практично повністю встановлені буронабивні
палі та ростверки. Наразі для подальшої укладки асфальтобетонного
покриття на ділянці, якою пролягатиме перша черга Південного обходу
протяжністю 18 км:
знято 16,7 км рослинного ґрунту (95%),
влаштовано земельного полотна 13,55 км (60%),
влаштовано додаткового шару основи зі шлаку висотою 26 см – 4,6 км (26%),
влаштовано основи зі щебенево-піщаної суміші висотою 18 см – 3,7 км (21%).
Триває
перенесення інженерних комунікацій. Так, повністю перенесено всі 25
кабелів зв’язку, перевлаштовано 6 з 11 повітряних ліній електропередач.
Наразі на будівництві Південного обходу задіяно 327 одиниць техніки та
615 робітників. Фактичне фінансування наразі становить 263,5 млн грн.
Голова облдержадміністрації Олександр Вілкул дав будівельникам низку
доручень щодо дотримання термінів та якості виконання робіт. «До кінця
поточного року перша черга об’їзної дороги має бути здана в
експлуатацію», – наголосив він. Як повідомлялося раніше,
Олександр Вілкул зазначив, що будівництво Південного обходу є
найбільшим інфраструктурним проектом Дніпропетровщини за роки
незалежності України.
ДОВІДКА
Південний обхід міста Дніпропетровськ має протяжність 64 км. Він з’єднає чотири автомобільні дороги: Знам’янка-Луганськ-Ізварине,
Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта, Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя та
Дніпропетровськ-Миколаїв (через Кривий Ріг).
Таким чином, буде створено півкільце навколо Дніпропетровська, що
дозволить збільшити пропускну спроможність доріг і вивести за межі міста
транзитні транспортні потоки. Також це сприятиме підвищенню безпеки
руху та покращенню екологічної ситуації в обласному центрі. Орієнтовна
вартість проекту 2,6 млрд грн. Дорога матиме 20 шляхопроводів і мостів
та 8 транспортних розв’язок. Перша черга Південного обходу
протяжністю 18 км з’єднає автодороги Знам’янка-Луганськ-Ізварине та Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя. Її вартість становить 810 млн грн. Початок будівельних робіт заплановано на 15 квітня 2011 року. Завершення – кінець 2011 року. Друга черга Південного обходу
протяжністю 6 км з’єднає автодорогу Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя з Південним мостом. Її вартість становить 270 млн грн. Будівництво й здача заплановані на 2012 рік. Третя черга Південного обходу
протяжністю 12 км з’єднає Південний міст та автодорогу Дніпропетровськ-Мелітополь. Її вартість – 510 млн грн. Будівництво й здача заплановані на 2013 рік. Четверта черга Південного обходу
– це розширення ділянки автодороги Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя протяжністю 7 км до 6 смуг. Вартість – 224 млн грн. Будівництво й здача заплановані на 2012 рік. П’ята черга Південного обходу
протяжністю 13 км з’єднає автодороги Дніпропетровськ-Мелітополь та Харків-Сімферополь. Вартість – 530 млн грн. Будівництво й здача заплановані на 2014 рік. Шоста черга Південного обходу
протяжністю 8 км – це реконструкція автодороги Харків-Сімферополь на ділянці від села Дороге до автодороги Знам’янка-Луганськ-Ізварине. Вартість – 256 млн грн. Будівництво й здача заплановані на 2014 рік. Управління преси та інформації облдержадміністрації
|