Покров Пятница 17.05.24, 10:16
Сайт
Главная » 2012 » Июль » 5 » Олександр Вілкул: «Заплановані на цей рік роботи з будівництва правобережних з’їздів з Кайдацького мосту виконані на 30%»(фото)
14:38
Олександр Вілкул: «Заплановані на цей рік роботи з будівництва правобережних з’їздів з Кайдацького мосту виконані на 30%»(фото)
Заплановані на цей рік роботи з будівництва правобережних з’їздів з Кайдацького мосту виконані на 30%. Наразі тут встановлені 10 з 24 пар опор естакади, завершуються роботи з перевлаштування газопроводів, ліній електропередач та мереж зв’язку. Тривають підготовчі роботи з перенесення водопровідного колектора. 
Голова облдержадміністрації Олександр Вілкул провів виїзну нараду щодо будівництва правобережних з’їздів з Кайдацького мосту в Дніпропетровську. У нараді також узяли участь заступники голови облдержадміністрації Геннадій Темник та Іван Ступак, Дніпропетровський міський голова Іван Куліченко, керівники підрядних та проектних установ і організацій.
«У 2011 році за підтримки нашого Президента Віктора Януковича та Уряду України було розпочато будівництво одного з найважливіших масштабних для міста Дніпропетровська й області об'єкта - правобережних з'їздів з Кайдацького мосту. Наразі на об’єкті ведуться будівельні роботи – встановлюються палі під  опори естакади, а також проводитися великий обсяг робіт з перевлаштування комунікацій», - сказав Олександр Вілкул. 
Губернатор повідомив, що в проект будівництва правобережних з’їздів з Кайдацького мосту вносяться часткові зміни. Зокрема, згідно з цими змінами нова дорога переходитиме не в проспект Петровського, а під залізничний міст, де буде створена розв'язка у вигляді кленового листа з виходом на Київську трасу. Наразі проект цих змін розроблено і він перебуває на затвердженні в «Укрінвестекспертизі».
Нагадаємо, правобережні з'їзди з Кайдацького мосту (ділянка дороги від вулиці Кайдацький шлях до Криворізького шосе в Дніпропетровську) є північною складовою об’їзної дороги Дніпропетровська. Це міська магістраль безперервного руху протяжністю 5 км, з яких 1 км - це естакада висотою 5,5 метрів, яка буде проходити над промисловою зоною і залізницею. Кошторисна вартість об’єкту становить 1,032 млрд грн. 
Цього року на будівництво об’єкту в державному бюджеті передбачено 300 млн грн. За ці кошти планується повністю завершити розчистку території під будівництво, в тому числі роботи з виносу водопровідних мереж, зливової каналізації, газопроводу, перевлаштування ліній електропередач, трамвайних ліній, завершення влаштування опор під майбутню естакаду, монтаж колон та монтаж балок у прогонах 1-7, улаштування земляного полотна основної дороги з транспортною розв’язкою по типу неповного «клеверного листа» (рос)  в районі вулиці Маяковського, виготовлення та монтаж складних допоміжних систем та влаштувань для металевої прогонової споруди.  
Як доповів губернатору міський голова Іван Куліченко, наразі на об’єкті будівництва встановлені 10 з 24 пар опор естакади, проведене бетонування опор № 19, 20, 22, шести залізобетонних стаканів під тіло опори № 24, перевлаштовані низьковольтні кабельні лінії, ділянка автодороги, трамвайних колій. Проводяться земляні роботи і бетонні роботи для влаштування залізобетонного колектора. Влаштовуються буронабивні палі під нові опори та підготовчі роботи по улаштуванню ростверків під них. Винесені зовнішні мережі водопроводу,  електричні кабельні лінії, тривають роботи по виносу мереж зв’язку. 


Довідка:
Актуальність будівництва правобережного з’їзду з Кайдацького мосту
Проектування Кайдацького мосту через р.Дніпро у м.Дніпропетровську, а також лівобережних і правобережних підходів з виходом на зовнішні автомобільні дороги загального користування, мало метою винести транзитний вантажний автотранспорт з центральної частини міста. Завдяки цьому кількість шкідливих викидів в атмосферу зменшиться на 900 тонн на рік.
Кайдацький міст був введений в експлуатацію восени 1981 року. Сьогодні на лівому березі збудований автодорожній підхід до Кайдацького мосту, який в результаті інтенсивної забудови на лівобережжі перетворився  в магістральну вулицю регульованого руху – Донецьке шосе, що має безпосередній вихід на зовнішні автомобільні дороги загального користування Київ-Луганськ-Ізварине та Харків-Сімферополь-Севастополь.
Автодорожнього підходу до Кайдацького мосту з безпосереднім виходом на зовнішні автомобільні дороги загального користування на правобережжі на сьогодні немає. До цього часу рух автотранспорту по правобережжю здійснюється по вулично-дорожній мережі міста (вулиця Кайдацький шлях, правобережна транспортна розв’язка на вулиці Набережна Заводська, вулиця Павлова, проспект Калініна, проспект Петровського, вулиця Київська). При цьому, пропускна здатність і габарити вулично-дорожньої мережі  не відповідають розмірам і структурі транспортних потоків. Це викликає серйозні збої в організації дорожнього руху в місті (пробки), виводить з ладу дорожнє покриття і приводить до значного зниження маршрутної швидкості транспортних засобів, збільшенню споживання ПММ і росту кількості шкідливих викидів.
Як пролягатимуть правобережні з’їзди з Кайдацького мосту:
Правобережний підхід до Кайдацького мосту через р.Дніпро у м.Дніпропетровську представляє собою магістральну дорогу на ділянці від вулиці Кайдацький шлях до автомобільної дороги загального користування Київ-Луганськ-Ізварине прокладену по вулиці Кайдацький шлях у напрямку першої черги Південного обходу Дніпропетровська.
Початковий пункт – прибережна транспортна розв’язка на вулиці Набережна Заводська.
Кінцевий пункт – вулиця Київська на околиці міста.
Трасу магістральної дороги прокладено через проспект Свободи, житлову забудову садибного типу та по території підприємств західного району міста.
Територію підприємств західного району міста (ВАТ "Дніпропетровський металургійний завод ім.Петровського”, ВАТ "Дніпропетровський трубний завод”, залізничні колії ДП "Придніпровська залізниця”, трамвайні колії міського комунального підприємства Дніпропетровський електротранспорт”, ВАТ "АТП 11262 "Важавтотранс”) траса перетинає суцільною естакадою. В кінці естакади передбачена транспортна розв’язка у двох рівнях з улаштуванням з’їздів на вулицю Маяковського.Далі трасу прокладено між ВАТ "Дніпрококс” та ВАТ  "Дніпроважмаш” з улаштуванням шляхопроводу через під’їзні залізничні колії ВАТ "Дніпрококс”.
В подальшому трасу буде прокладено по тальвегу балки Сухий Яр до її верхів’я і через відвершок балки, з улаштуванням прямокутної труби, по корінному схилу місцевого водорозділу до вулиці Київська біля межі міста. Примикання до вулиці Київська, яка в межах міста є автомобільною дорогою загального користування Київ-Луганськ-Ізварине, передбачено в одному рівні по типу саморегульованого із   рухом по кільцю.






Категория: Область | Просмотров: 762 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar