Покров Воскресенье 19.05.24, 09:45
Сайт
Главная » 2012 » Январь » 21 » Олександр Вілкул: «Завдяки системній роботі обласної влади у 2011 році на 18% зменшилася кількість звернень громадян
00:15
Олександр Вілкул: «Завдяки системній роботі обласної влади у 2011 році на 18% зменшилася кількість звернень громадян
Олександр Вілкул: «Завдяки системній роботі обласної влади у 2011 році на 18% зменшилася кількість звернень громадян Олександр Вілкул: «Завдяки системній роботі обласної влади у 2011 році на 18% зменшилася кількість звернень громадян до вищих органів державної влади» Дніпропетровською облдержадміністрацією підбиті підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2011 рік. Завдяки системній роботі обласної влади на 18% зменшилася кількість звернень громадян до вищих органів державної влади. За підсумками роботи у 2011 році кількість звернень з питань праці й заробітної плати порівняно з 2010 роком зменшилась на 25%; житлової політики – на 17%; промислової політики – на 39%; економічної, регіональної політики, будівництва, підприємництва – на 16%. Також у 2011 році намітилася тенденція до зменшення кількості звернень від найменш соціально захищених категорій населення. Так, від інвалідів, ветеранів війни і праці, учасників бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та ліквідаторів наслідків аварії на Чорнобильській АЕС надійшло 32% звернень від загальної кількості, що на 5% менше, ніж у 2010 році. Найбільше звернень надійшло від пенсіонерів (37% від загальної кількості).Облдержадміністрацією ведеться щоденний електронний моніторинг звернень громадян в облдержадміністрації, виконавчих комітетах міських рад та райдержадміністраціях, що дозволяє виявити актуальні питання мешканців міст і районів та вживати оперативних заходів щодо їх вирішення. Також ведеться жорсткий контроль за своєчасним наданням відповідей на звернення як у структурних підрозділах облдержадміністрації, так і в райдержадміністраціях та виконавчих комітетах міських рад.Якість надання послуг підвищилася завдяки відкриттю в березні 2011 року регіонального ресурсно-інформаційного центру «Відкрита влада», створеного за ініціативи Олександра Вілкула. Зокрема, завдяки встановленим сенсорним інформаційним кіоскам відвідувачі мають можливість залишити своє електронне звернення до керівництва облдержадміністрації. Також з січня 2012 року в інформаційно-ресурсному центрі «Відкрита влада» (у приміщенні Дніпропетровської облдержадміністрації) діє безкоштовна юридична консультація, де надається безоплатна первинна правова допомога.«У регіоні налагоджено конструктивний діалог між владою і громадянами. Завдяки системній роботі обласної влади в 2011 році на 18% зменшилася кількість звернень громадян до вищих органів державної влади.На Дніпропетровщині активно впроваджуються Президентські реформи, які спрямовані на покращення життя громадян, ведеться роз’яснювальна робота серед населення: інформація про діяльність влади розміщена на офіційних сайтах органів влади, працюють гарячі телефонні лінії. Люди звертаються з питаннями до місцевої та обласної влади і отримують своєчасні кваліфіковані відповіді, бачать вирішення їхніх питань», – сказав Олександр Вілкул.
Категория: Область | Просмотров: 674 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar