Главная »
2012 »
Январь »
21 » Олександр Вілкул: «Завдяки системній роботі обласної влади у 2011 році на 18% зменшилася кількість звернень громадян
00:15 Олександр Вілкул: «Завдяки системній роботі обласної влади у 2011 році на 18% зменшилася кількість звернень громадян |
|
Олександр Вілкул: «Завдяки системній роботі обласної
влади у 2011 році на 18% зменшилася кількість звернень громадян до вищих
органів державної влади» Дніпропетровською
облдержадміністрацією підбиті підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2011
рік. Завдяки системній роботі обласної влади на 18% зменшилася кількість
звернень громадян до вищих органів державної влади. За підсумками роботи у 2011 році
кількість звернень з питань праці й заробітної плати порівняно з 2010 роком зменшилась
на 25%; житлової політики – на 17%; промислової політики – на 39%; економічної,
регіональної політики, будівництва, підприємництва – на 16%. Також у 2011 році намітилася
тенденція до зменшення кількості звернень від найменш соціально захищених
категорій населення. Так, від інвалідів, ветеранів війни і праці, учасників
бойових дій, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та ліквідаторів
наслідків аварії на Чорнобильській АЕС надійшло 32% звернень від загальної
кількості, що на 5% менше, ніж у 2010 році. Найбільше звернень надійшло від
пенсіонерів (37% від загальної кількості).Облдержадміністрацією ведеться
щоденний електронний моніторинг звернень громадян в облдержадміністрації,
виконавчих комітетах міських рад та райдержадміністраціях, що дозволяє виявити
актуальні питання мешканців міст і районів та вживати оперативних заходів щодо
їх вирішення. Також ведеться жорсткий контроль за своєчасним наданням відповідей
на звернення як у структурних підрозділах облдержадміністрації, так і в
райдержадміністраціях та виконавчих комітетах міських рад.Якість надання послуг
підвищилася завдяки відкриттю в березні 2011 року регіонального
ресурсно-інформаційного центру «Відкрита влада», створеного за ініціативи
Олександра Вілкула. Зокрема, завдяки встановленим сенсорним інформаційним
кіоскам відвідувачі мають можливість залишити своє електронне звернення до
керівництва облдержадміністрації. Також
з січня 2012 року в інформаційно-ресурсному центрі «Відкрита влада» (у
приміщенні Дніпропетровської облдержадміністрації) діє безкоштовна юридична
консультація, де надається безоплатна первинна правова допомога.«У регіоні налагоджено
конструктивний діалог між владою і громадянами. Завдяки системній роботі
обласної влади в 2011 році на 18% зменшилася кількість звернень громадян до
вищих органів державної влади.На
Дніпропетровщині активно впроваджуються Президентські реформи, які спрямовані
на покращення життя громадян, ведеться роз’яснювальна робота серед населення:
інформація про діяльність влади розміщена на офіційних сайтах органів влади,
працюють гарячі телефонні лінії. Люди звертаються з питаннями до місцевої та
обласної влади і отримують своєчасні кваліфіковані відповіді, бачать вирішення
їхніх питань», – сказав Олександр Вілкул.
|
Категория: Область |
Просмотров: 674 |
Добавил: admin
|