Главная »
2011 » Декабрь » 2 » Установлено перші дві опори під майбутню естакаду правобережних з’їздів
07:20 Установлено перші дві опори під майбутню естакаду правобережних з’їздів |
|
Олександр Вілкул: «Установлено перші дві опори під майбутню естакаду правобережних з’їздів з Кайдацького мосту» За дорученням губернатора Олександра Вілкула заступник голови облдержадміністрації Геннадій Темник провів виїзну нараду на будівництві правобережних з’їздів з Кайдацького мосту. У нараді взяли участь заступник міського голови Володимир Медведчук та керівники проектних і підрядних організацій. «Роботи з буріння, установки буронабивних паль, бетонування паль та ростверків під 24 опори майбутньої естакади правобережних з’їздів з Кайдацького мосту йдуть згідно з графіком. Наразі вже повністю встановлено дві опори під майбутню естакаду – це опори № 14 та №15», – сказав Олександр Вілкул. Повністю забетоновано палі та ростверки під опору №13. Також повністю виконано армування й бетонування 56 паль ще під чотири опори - №№ 11,12, 22, 23. Триває процес буріння та армування й бетонування восьми буронабивних паль під опору №10. Розпочаті роботи з буріння свердловин для 12 паль під опору №24. Правобережні з'їзди з Кайдацького мосту є складовою частиною окружної дороги навколо Дніпропетровська, яка будується з ініціативи губернатора Олександра Вілкула та за підтримки Президента України Віктора Федоровича Януковича й Уряду. Протяжність майбутніх з’їздів – 6 км. З них 1 км – естакада, яка пролягатиме над промисловою зоною – заводом імені Петровського і трубним заводом, а також залізничним полотном. «В інженерному плані це найскладніша частина майбутньої дороги. Тож наразі виконується найбільш трудомістка і найбільш відповідальна для підрядників частина будівництва. Обласна влада здійснює щоденний жорсткий контроль за ходом і якістю будівельно-монтажних робіт, які ведуться цілодобово. Особлива увага приділяється якості будівельних матеріалів і металоконструкцій. Зазначу, що більшість з них – це продукція промислових підприємств нашого регіону», – сказав Олександр Вілкул. Наразі будівництво ведеться трьома буровими установками на двох майданчиках – на території АТП-11262 «Дніпроважмаш» та в районі проспекту Свободи й вулиці Каховка. Також проведені роботи з розчистки території третього будмайданчика на території Дніпропетровського трубного заводу. Зокрема, виконано демонтаж будівель і вивезено сміття, а також винесено зовнішні мережі теплотраси, водопроводу і частково каналізації під буріння свердловин для опори № 19. З-під плями забудови опори № 20 виконано винесення 2 тис м кабелю зв’язку, виконано демонтаж будівель і вивозиться будівельне сміття. ДОВІДКА Будівництво правобережних з'їздів з Кайдацького мосту – це другий за величиною після Південного обходу Дніпропетровська інфраструктурний проект, який реалізується наразі в області з ініціативи губернатора Олександра Вілкула та за підтримки Президента України Віктора Януковича й Уряду України. Обидва найбільші інфраструктурні проекти є складовими окружної дороги обласного центру. Їх введення в експлуатацію дозволить вивести за межу міста до 30 тисяч одиниць щоденного потоку транзитного транспорту. Загальна вартість проекту правобережного з'їзду з Кайдацького мосту – 1,031 млрд грн. З'їзди з Кайдацького мосту (ділянка дороги від вулиці Кайдацький шлях до Криворізької траси) являтимуть собою сучасну міську магістраль безперервного руху. Дорога відповідатиме європейським стандартам якості. Траса запроектованої дороги протяжністю 5,1 км включає в себе естакаду (1,1 км) й пролягає в напрямку від вул. Кайдацький шлях з перетином пр. Свободи, через житлову забудову садибного типу та зону підприємств Західного промрайону міста до Київського шосе. Швидкість проїзду транзитного транспорту новою дорогою сягатиме до 90 км/год. Розрахункова інтенсивність руху новою магістраллю становитиме 2615 авто на годину. Від навантаження транзитного транспорту буде вивільнено 10,6 км доріг у центральній частині Дніпропетровська Це суттєво знизить екологічне навантаження на обласний центр та убезпечить дороги міста від пошкодження великовантажним транзитним транспортом. Автодорожня естакада споруджується на 24 залізобетонних опорах. Глибина закладання підошви буронабивних паль 15-35м.
|
Категория: Область |
Просмотров: 662 |
Добавил: admin
|