Покров Суббота 27.04.24, 04:33
Сайт
Главная » 2021 » Декабрь » 9 » Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
14:43
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

ZOOM-нарада у Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє.

Нещодавно, з метою здійснення ефективної співпраці з територіальними громадами (далі – ТГ) та бізнесом заступником начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) Леоновим Валерієм проведено ZOOM-нараду з представниками Нікопольського регіону Дніпропетровської області.

У заході прийняли участь начальники управлінь ГУ ДПС: з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Бохан Вікторія, податкового адміністрування юридичних осіб Копильченко Тетяна; з питань запобігання та виявлення корупції Орлов Ігор; інформаційної взаємодії Осипова Манушак; податкового адміністрування фізичних осіб Самсоненко Євгенія; електронних сервісів Свірська Алла; по роботі з податковим боргом Цегельська Світлана; фахівці підрозділів ГУ ДПС за територіями обслуговування Нікопольського регіону та бізнес-спільнота.

Леонов Валерій звернув увагу на те, що взаємодія податкової служби області з ТГ, яка вже стала традиційною, важлива і необхідна.

Також заступник начальника ГУ ДПС нагадав, що продовжується кампанія одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб, яка завершиться 01 вересня 2022 року.

«Запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування – це перспектива громадянам працювати прозоро у правовому законодавчому полі України. Добровільність такого декларування надає можливість будь-якій фізичній особі самостійно здійснити свій вибір», – зазначив Леонов Валерій.

На заході з метою популяризації застосування РРО – програмних РРО ТГ представлено «Вісім легких кроків роботи з ПРРО».

Присутнім повідомлено про напрямки єдиної інформаційної політики в ГУ ДПС. Особливу увагу приділено субсайту «Головне управління ДПС у Дніпропетровській області» та соціальним мережам, які є інформаційними платформами ГУ ДПС.

Подолання негативної практики нарахування суб’єктами господарювання – юридичними особами середньомісячної заробітної плати нижче встановленого законодавством мінімуму, взаємодія ГУ ДПС і ТГ під час проведення заходів з погашення боргу, адекватність сплати податків і зборів, повнота декларування податку на прибуток підприємств та ПДВ – важливі питання, які розглядались під час ZOOM-наради.

Крім того, у ході спілкування з представниками бізнесу Нікопольського регіону також обговорювались питання нарахування та сплати податків і зборів до бюджетів усіх рівнів, погашення податкового боргу та заборгованості з єдиного внеску та інше.

Під час комунікацій платники отримали фахові відповіді на запитання, що виникають під час проведення підприємницької діяльності.

Також, провідними фахівцями ГУ ДПС проведено наради з працівниками структурних підрозділів Нікопольського регіону з метою надання їм практичної допомоги за напрямками роботи, пов’язаними з виконанням функціональних обов’язків.

Дотримання державними службовцями норм антикорупційного законодавства та етичних норм поведінки під час виконання службових обов’язків – питання, яким приділено окрему увагу.

Взаємодія податкової служби області з представниками ТГ, бізнесом та підрозділами ГУ ДПС за територіями обслуговування сприяє успіху у формуванні у платників позитивного іміджу податкової служби і орієнтована на активність всіх сторін у напрямку забезпечення своєчасного і в повній мірі наповнення бюджетів.

 

За 2020 рік платниками Дніпропетровщини задекларовано доходів на суму понад 7,3 млрд гривень

Станом на 1 грудня 2021 року громадянами Дніпропетровської області та особами, які провадять незалежну професійну діяльність, подано 48 580 декларацій про майновий стан і доходи (далі – Декларація) за 2020 рік, що на 2 246 декларацій більше, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це повідомив заступник начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Валерій Леонов.

Загальна сума задекларованого громадянами доходу становить 7 млрд 348,1 млн грн, що на 1 млрд 900,9 млн грн більше, ніж минулого року.

Сума податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО), визначена громадянами до сплати у 2021 році, становить 142,7 млн грн, сума військового збору – 19,6 млн гривень.

Дохід понад 1,0 млн грн задекларували 400 громадян. Загальна сума задекларованого ними оподатковуваного доходу складає 4 млрд 768,9 млн гривень. Сума ПДФО до сплати складає 57,2 млн грн, військового збору – 6,4 млн гривень.

Звертаємо увагу! Ще до кінця року громадяни можуть скористатися правом на отримання податкової знижки за наслідками 2020 року. На сьогодні вже 8 604 мешканців Дніпропетровщини скористалися такою можливістю. Задекларована ними сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню на розрахункові рахунки платників– 23,1 млн грн, станом на 01 грудня 2021 року повернуто 20,4 млн.гривень.

 

Трансфертне ціноутворення

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/529547.html повідомила.

Темі «Трансфертне ціноутворення: операції з надання послуг, операції з ліцензіями. Загальні принципи і практичні приклади. Досвід Німеччини» було присвячено черговий триденний практичний онлайн семінар за участі представників Державної податкової служби України та Міністерства фінансів України.

Захід був організований за ініціативою ДПС проєктом «Ефективне управління державними фінансами III», що реалізується Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) за дорученням Уряду Німеччини.

Німецькі експерти-практики у сфері аудиту трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування Александер Ляйпольд і Арно Нойманн з Федерального центрального податкового відомства (м. Бонн)  презентували досвід ОЕСР, ЄС та Німеччини українським колегам.

Так, протягом трьох днів презентації матеріалу та робочого обговорення німецькі експерти разом з українськими колегами розглянули, зокрема, питання:

-       операції з надання послуг;

-       операції з ліцензіями;

-       загальні принципи ОЕСР.

Окрему увагу було приділено обговоренню практичних ТЦ кейсів з Німеччині та України, пошук спільних рішень у їх вирішенні.

Все це дозволило фахівцям ДПС набути додатковий досвід з питань вирішення практичних прикладів у сфері контролю трансфертного ціноутворення та отримати поради від німецьких експертів-практиків щодо подальшої імплементації кроків 8-10 Плану дій BEPS (Вдосконалення правил трансфертного ціноутворення).

 

За січень – жовтень 2021 року до місцевих бюджетів територіальних громад сплачено 6,8 млрд грн акцизного податку

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/527830.html повідомила.

За січень – жовтень 2021 року до місцевих бюджетів територіальних громад сплачено акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на загальну суму 6,8 млрд грн. Це на 13,9 відс., або на 837,5 млн грн більше ніж за відповідний період минулого  року.

Зазначений показник забезпечено за рахунок сплати суб’єктами господарювання акцизного податку від продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів до бюджету тієї територіальної громади, на території якої ними здійснюється діяльність з продажу підакцизних товарів. Це суттєво впливає на збільшення надходжень до відповідних місцевих бюджетів.

Сума акцизного податку, що сплачується до місцевих бюджетів відображається у фіскальному чеку. Коли ж при продажу підакцизних товарів не видано фіскальний чек, то відповідно не сплачено акцизний податок. Як наслідок – бюджет територіальної громади, на території якої здійснюється такий продаж, не отримує відповідні кошти.

Покупці підакцизних товарів можуть впливати на сплату акцизного податку до місцевих бюджетів, вимагаючи розрахунковий документ у продавця, що, в свою чергу, забезпечить надходження акцизного податку до бюджету відповідної територіальної громади.

 

Проведено майже 58 тис. перевірок, донараховано 59,2 млрд гривень

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/528826.html повідомила.

Зміни у правовому полі щодо часткового зняття обмежень на перевірки, внесені Постановою КМУ від 03.02.2021 № 89, дозволили відновити контрольно-перевірочну роботу підрозділів податкового аудиту за окремими напрямами та підставами.

За 10 місяців 2021 року проведено майже 58 тис. перевірок. З них 2,3 тис. планових, 34,8 тис. позапланових та 20,8 тис. фактичних перевірок. Це майже удвічі більше ніж за такий період 2020 року (30,2 тисячі).

За результатами перевірок за вказаний період донараховано 59,2 млрд грн. Із зазначеної суми донарахування за плановими перевірками становлять 50 млрд грн. Найбільше донараховано платникам податків паливно-енергетичного комплексу – 38 млрд грн, оптової та роздрібної торгівлі – 5 млрд грн, переробної промисловості – 4 млрд гривень.

Зусилля аудиторів спрямовуються на якісне відпрацювання ризикових платників.

 

Надходження до бюджету у січні – листопаді 2021 року

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/533301.html повідомила.

ДПС ефективно адмініструє податки, збори та платежі шляхом спрощення процедур, якісних сервісів та інновацій, захищає економічні інтереси держави та громадян. Надходження до бюджету перевищують як визначені індикативи, так і показники відповідного періоду минулого року.

У результаті:

листопад 2021 року:

індикатив – 69,8 млрд грн;

факт – 76,6 млрд грн.

Порівняно з минулим роком: +23,2 млрд грн, або +43,6 відс.

Перевиконання індикативу: +6,8 млрд грн.

У т.ч. ПДВ (сальдо):

(з вироблених в Україні товарів з урахуванням бюджетного відшкодування)

індикатив (сальдо) – 13,0 млрд грн;

факт – 12,1 млрд грн.

Порівняно з минулим роком: +0,3 млрд грн, або +2,3%.

Виконання індикативу: -0,9 млрд грн, або -6,6%.

Варто зазначити, що у листопаді відшкодовано 17,7 млрд грн, що на 5,2 млрд грн або на 41,0% більше листопада 2020 року.

Січень-листопад 2021 року:

індикатив – 534,7 млрд грн;

факт – 564,7 млрд грн.

Порівняно з минулим роком: +92,0 млрд грн, або +19,5 відс.

(без врахування ЧЧП та дивідендів +130,1 млрд грн, або +32,0 відс.).

Перевиконання індикативу: +30,0 млрд грн.

У т.ч. ПДВ (за січень-листопад):

(з вироблених в Україні товарів з урахуванням бюджетного відшкодування)

індикатив (сальдо) – 129,2 млрд грн;

факт – 140,3 млрд грн.

Порівняно з минулим роком: +32,1 млрд грн, або на 29,6% більше!

Перевиконання індикативу: +11,1 млрд грн, або +8,6%.

 

У січні – листопаді 2021 року відшкодовано ПДВ платникам – 142,4 млрд грн, що на 13,7 млрд грн, або на 10,6 відс. більше відповідного періоду 2020 року.

До виконання річного індикативу загального фонду держбюджету залишилось 10,6 млрд грн, або 1,8%.

 

З початку року до бюджету надійшло 97,4 млрд грн акцизного податку та плати за ліцензії

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/534609.html повідомила.

У січні – листопаді 2021 року до зведеного бюджету надійшло 97,4 млрд грн акцизного податку та плати за ліцензії на здійснення операцій з підакцизними товарами, що становить 110,2 відс. до індикативного показника. У листопаді поточного року – 9,5 млрд грн, що становить 109,4 відс. до індикативного показника. Надходження збільшилися порівняно з січнем – листопадом минулого року на 16,5 відс., або на 13,8 млрд грн, а порівняно з листопадом минулого року – на 21,5 відс., або на 1,7 млрд грн.

З основних видів вироблених підакцизних товарів (алкогольні напої, тютюнові вироби та пальне) у листопаді 2021 року до державного бюджету надійшло 7,5 млрд грн акцизного податку, що на 1,1 млрд грн, або на 17,2 відс. більше, ніж у жовтні поточного року та на 0,8 млрд грн, або на 12,5 відс. більше, ніж у листопаді минулого року.

Зазначених показників вдалося досягти, зокрема, за рахунок взаємодії Державної податкової служби України з Національною поліцією України та іншими уповноваженими державними органами, спрямованої на протидію правопорушенням, що пов’язані з незаконним виробництвом та роздрібною торгівлею підакцизними товарами.

Так, протягом листопада поточного року під час проведення спільних заходів у сфері виробництва та обігу пального перевірено 2 360 суб’єктів господарювання. За виявленими правопорушеннями складено 643 адміністративні протоколи, розпочато 42 кримінальних провадження, у результаті чого припинили діяльність 237 автозаправних об’єктів, з яких 13 – демонтовано, вилучено з обігу 8 336 тонн пального на суму 201,4 млн гривень. У сфері незаконного обігу алкогольної та тютюнової продукції перевірено 86 518 суб’єктів господарювання, складено 5 047 адміністративних протоколів, розпочато 141 кримінальне провадження. У правопорушників вилучено з обігу 246 931 л алкогольної продукції, 102 307 л спирту етилового, 1 243 799 пачок тютюнових виробів, понад 400 кг подрібненого тютюну та 3 595 марок акцизного податку з ознаками фальсифікації.

 

Щорічних захід «Марафон кар’єри»

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/534906.html повідомила.

 

Представники Департаменту кадрового забезпечення та розвитку персоналу ДПС взяли участь у щорічному триденному онлайн-заході «Марафон кар’єри», який було організовано Університетом державної фіскальної служби України.

Для допомоги студентам та випускникам університету у здійсненні правильного усвідомленого вибору, формуванні погляду на майбутню професію та плануванні кар’єри в органах державної податкової служби податківцями презентовано інформаційні матеріали на тему: «Марафон кар’єри. День відкритих дверей ДПС 2021».

Під час заходу висвітлено основні завдання та функції ДПС, представлена організаційна структура апарату ДПС та її територіальних органів. Для підвищення залучення кандидатів на вакантні посади ДПС детально роз’яснено умови вступу на державну службу та участі у конкурсі на зайняття вакантних посад державної служби ДПС, висвітлені основні засади адаптації новопризначених працівників, а також обговорені питання стажування в апараті ДПС та проходження практики студентами вищих навчальних закладів.

У ході зустрічі учасники заходу змогли отримати ґрунтовні відповіді на запитання, більшість яких стосувались оплати праці та наявності вакантних посад у Державній податковій службі України.

 

Станом на 1 грудня 2021 року правом на податкову знижку скористалися 133 тис. громадян

 

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/534967.html повідомила.

Станом на 1 грудня 2021 року декларації про майновий стан і доходи, отримані у 2020 році,  для отримання податкової знижки подали більше ніж 133 тис. громадян. До повернення з бюджету декларанти визначили 399,6 млн гривень. Протягом 2020 році правом на податкову знижку скористалися понад 150 тис. осіб, які задекларували до повернення 389,2 млн гривень.

Середня сума податку на доходи фізичних осіб, що була заявлена в 2021 році до повернення з бюджету у звʼязку із використанням права на податкову знижку, на одну особу складає 3 тис. грн. У 2020 році цей показник становив 2,6 тис. гривень.

Нагадаємо, що для отримання податкової знижки громадяни мають до 31 грудня 2021 року включно подати податкову декларацію про доходи, отримані протягом минулого року.

Податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб'єктами господарювання, - це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача), а також копіями договорів за їх наявності, в яких обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги).

Звертаємо увагу, що право на отримання податкової знижки не переноситься на наступні роки, тому для отримання знижки за 2020 рік необхідно подати декларацію до кінця грудня 2021 року.

 

Сервіс «Пульс»  ДПС

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, що сервіс «Пульс» ДПС України приймає звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – Інформація).

Надати інформацію можна, здійснивши наступне:

Крок 1. Наберіть номер телефону 0800-501-007

Крок 2. Прослухавши інтерактивний голосовий автовідповідач з 8.00 до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) – послідовно оберіть напрямок «5» та натисніть 1.

Крок 3. Зачекайте з’єднання з працівником та залиште Інформацію.

При наданні Інформації назвіть своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.

У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.

Крок 4. У неробочий час з 18.00 до 8.00 (також вихідні і святкові дні) Інформацію можна залишити на інтерактивний автовідповідач.

Також її можна надіслати на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

Звертаємо увагу, що реєструючи звернення Ви даєте згоду на запис розмови технічними засобами та обробку і використання персональних даних згідно з законодавством.

Про результати розгляду Інформації Заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.

Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на офіційному вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів, систем та відомості щодо мінімізації сплати податків, зборів, єдиного внеску, що надходять електронною поштою.

 

Категория: Область | Просмотров: 72 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar