Покров Вторник 07.05.24, 18:16
Сайт
Главная » 2012 » Февраль » 3 » За підтримки Олександра Вілкула Кривий Ріг отримав нові трамваї, які дозволять зекономити до 40 % електроенергії
15:07
За підтримки Олександра Вілкула Кривий Ріг отримав нові трамваї, які дозволять зекономити до 40 % електроенергії
За підтримки Олександра Вілкула Кривий Ріг отримав нові трамваї, які дозволять зекономити до 40 % електроенергіїЗа підтримки голови Дніпропетровської облдержадміністрації Олександра Вілкула Кривий Ріг отримав ще три нові вагони швидкісного трамваю. Реконструйовані вагони дозволять до 40 % скоротити споживання електроенергії, знизити рівень шуму та вібрації під час руху, зменшити знос контактного проводу, значно покращити умови перевезення пасажирів. Вартість реконструкції становить близько 6 млн грн. На сьогодні за підтримки губернатора Олександра Вілкула модернізовано вже третину рухомого складу (23 вагони) швидкісного трамваю в Кривому Розі, що значно покращило якість та безпеку перевезення пасажирів. «Підтримка та розвиток електротранспорту на Дніпропетровщині – це, в першу чергу, покращення якості пасажирських перевезень, екологічної ситуації в регіоні та значна економія енергоресурсів. Обласна влада приділяє особливу увагу розвитку цієї галузі інфраструктури. У рамках програми розвитку міського електротранспорту Дніпропетровської області системно відновлюється технічний ресурс та модернізується існуючий парк рухомого складу трамваїв», - сказав Олександр Вілкул.На всіх реконструйованих трамвайних вагонах встановлена сучасна система транзитно-імпульсного управління тяговими двигунами типу «ТВ-Прогрес». У порівнянні з системою реостатного регулювання, що використовувалися раніше, система «ТВ-Прогрес» має істотні переваги. Реконструйовані трамваї з новою системою споживають електроенергії на 40% менше. Економія досягається за рахунок повернення електроенергії назад до електромережі під час гальмування трамваю. На вагонах встановлені спеціальні прилади, які підвищують надійність зняття струму і зменшують знос контактного проводу.Завдяки впровадженню нових технологій трамвай плавно набиратиме швидкість і плавно гальмуватиме. Також для створення комфортних умов при перевезенні пасажирів у салоні вагонів встановлені сучасні напівм’які пасажирські сидіння з удосконаленим кріпленням до полу.Секції трамвайного вагону типу K3R-N об’єднані в один спарений трамвайний вагон за допомогою гнучких з’єднань. Економія на витрати на електроенергію, на обслуговування та ремонт від реконструкції одного трамвайного вагону типу Т-3 складає 150,0 тис на рік.
Категория: Область | Просмотров: 672 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar