Главная »
2012 »
Февраль »
3 » За підтримки Олександра Вілкула Кривий Ріг отримав нові трамваї, які дозволять зекономити до 40 % електроенергії
15:07 За підтримки Олександра Вілкула Кривий Ріг отримав нові трамваї, які дозволять зекономити до 40 % електроенергії |
|
За підтримки голови Дніпропетровської облдержадміністрації Олександра
Вілкула Кривий Ріг отримав ще три нові вагони швидкісного трамваю.
Реконструйовані вагони дозволять до 40 % скоротити споживання електроенергії,
знизити рівень шуму та вібрації під час руху, зменшити знос контактного
проводу, значно покращити умови перевезення пасажирів. Вартість реконструкції становить
близько 6 млн грн. На
сьогодні за підтримки губернатора Олександра Вілкула модернізовано вже третину рухомого
складу (23 вагони) швидкісного трамваю в Кривому Розі, що значно покращило
якість та безпеку перевезення пасажирів. «Підтримка
та розвиток електротранспорту на Дніпропетровщині – це, в першу чергу,
покращення якості пасажирських перевезень, екологічної ситуації в регіоні та
значна економія енергоресурсів. Обласна влада приділяє особливу увагу розвитку
цієї галузі інфраструктури. У рамках програми розвитку міського
електротранспорту Дніпропетровської області системно відновлюється технічний
ресурс та модернізується існуючий парк рухомого складу трамваїв», - сказав
Олександр Вілкул.На всіх
реконструйованих трамвайних вагонах встановлена сучасна система
транзитно-імпульсного управління тяговими двигунами типу «ТВ-Прогрес». У
порівнянні з системою реостатного регулювання, що використовувалися раніше,
система «ТВ-Прогрес» має істотні переваги. Реконструйовані
трамваї з новою системою споживають електроенергії на 40% менше. Економія
досягається за рахунок повернення електроенергії назад до електромережі під час
гальмування трамваю. На
вагонах встановлені спеціальні прилади, які підвищують надійність зняття струму
і зменшують знос контактного проводу.Завдяки
впровадженню нових технологій трамвай плавно набиратиме швидкість і плавно
гальмуватиме. Також для створення комфортних умов при перевезенні пасажирів у
салоні вагонів встановлені сучасні напівм’які пасажирські сидіння з
удосконаленим кріпленням до полу.Секції
трамвайного вагону типу K3R-N об’єднані в один спарений трамвайний вагон за
допомогою гнучких з’єднань. Економія на
витрати на електроенергію, на обслуговування та ремонт від реконструкції одного
трамвайного вагону типу Т-3 складає 150,0 тис на рік.
|
Категория: Область |
Просмотров: 672 |
Добавил: admin
|