Покров Понедельник 29.04.24, 06:21
Сайт
Главная » 2021 » Май » 5 » ГУ ДПС у Дніпропетровській області
10:15
ГУ ДПС у Дніпропетровській області

Проведено онлайн-нараду для територіальних громад Дніпровського району Дніпропетровської області

27 квітня 2021 року, за організацією Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) у дистанційному форматі проведено нараду з територіальними громадами (далі – ТГ) Дніпровського району Дніпропетровської області.

У заході прийняли участь в. о. заступника начальника ГУ ДПС Леонов Валерій; керівники та представники ТГ Дніпровського району, а також керівники структурних підрозділів ГУ ДПС.

Взаємодія податкової служби області з ТГ є вже традиційною. Спільні рішення, які приймаються після обговорення нагальних проблем, позначаються на позитивній динаміці у напрямку наповнення бюджетів.

В. о. заступника начальника ГУ ДПС Леонов Валерій, який відкрив онлайн-нараду, привітав учасників та подякував всім за сприяння і допомогу у такому важливому питанні як сплата податків.

Леонов Валерій побажав всім ефективної роботи.

«Податкова служба націлена на партнерські відносини з бізнесом, який працює у прозорому полі, залучає інвестиції, запроваджує нові робочі місця і сумлінно сплачує податки. Надання сервісів платникам і забезпечення податкових надходжень до бюджету – це наша щоденна робота.

І ми вдячні громадянам та бізнесу, які у період карантину сумлінно сплачують податки. Адже сумлінна сплата податків – це приклад високої податкової культури», – зазначив Леонов Валерій.

На нараді розглядались важливі питання по надходженню коштів від використання природних ресурсів (плати за землю, екологічного податку); земельних відносин, електронних сервісів ДПС та переваг «Електронного кабінету», роботи мобільного ЦОПу ГУ ДПС.

Увагу акцентовано на погашенні податкового боргу, що обліковується на території Дніпровського району. Присутнім повідомлено, що платники до 10 червня 2021 року мають можливість погасити основну суму боргу без нарахування штрафних санкцій і пені.

Нарада відбулася у форматі активного діалогу.

«На нашу думку у період децентралізації голови територіальних громад зацікавлені у належній податковій дисципліні платників, які мешкають та працюють на їх територіях.

З метою обговорення та вирішення актуальних питань і проводяться такі зустрічі, як сьогодні. Впевнений, що сьогоднішня співпраця стала корисною для обох сторін», – підсумував Леонов Валерій.

Представники ТГ подякували організаторам заходу та висловили побажання проводити такі заходи і надалі.

 

Розрахунок на АЗС/ГАЗС через РРО – додаткові кошти місцевим бюджетам

Заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна Гроздовська-Боличева інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/464465.html повідомила наступне.

Постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2021 № 232 затверджено «Порядок зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до загального фонду відповідних бюджетів місцевого самоврядування».

Цим порядком визначено механізм зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до загального фонду відповідних бюджетів місцевого самоврядування на перше та друге півріччя року.

Згідно із зазначеним порядком частка акцизного податку до відповідних бюджетів місцевого самоврядування залежить від повноти розрахункових операцій, проведених через РРО, на АЗС/ГАЗС суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі пального, розташованих на територіях відповідних територіальних громад згідно з КОАТУУ.

З метою забезпечення повноти надходжень акцизного податку до місцевих бюджетів пропонуємо у разі наявності інформації про порушення порядку проведення операцій через РРО на АЗС/ГАЗС повідомляти про дані випадки Державну податкову службу України на електронну скриньку post@tax.gov.ua.

 

Реєстрація РРО/ПРРО для ФОП, який надає послуги з використанням інтернет-ресурсу із власної квартири( місцем реєстрації ФОП)

Заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна Гроздовська-Боличева інформує, що у разі, якщо місце проживання фізичної особи-підприємця є місцем, де провадиться підприємницька діяльність, або воно пов’язане із здійсненням підприємницької діяльності, то ФОП відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 Податкового кодексу України має подати повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, повідомивши про місце проживання як про об’єкт оподаткування, після чого на такий об’єкт може бути зареєстроване РРО та/або ПРРО.

 

Оподаткуванню доходу від продажу житлового будинку отриманого у спадок

Заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна Гроздовська-Боличева інформує, що дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи об’єкт незавершеного будівництва таких об’єктів, земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної статтею 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується.

Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, отримане таким платником у спадщину.

Дохід, отриманий платником податку від продажу протягом звітного податкового року більш як одного з об’єктів нерухомості підлягає оподаткуванню ПДФО за ставкою 5 відс. та 1,5 відс. військового збору бази оподаткування.

 

З початку року надходження акцизного податку до загального фонду держбюджету склали 15,2 млрд гривень

У січні – березні 2021 року до загального фонду Державного бюджету України зібрано акцизного податку з вироблених в Україні та із ввезених на митну територію України підакцизних товарів на суму майже 15,2 млрд гривень.

Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 9,4 %, або на 1,3 млрд гривень.

До спеціального фонду Державного бюджету України у січні – березні 2021 року зібрано майже 2,9 млрд грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів.

Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на  26,8 %, або на 612,7 млн гривень.

До спеціального фонду Державного бюджету України березні 2021 року зібрано 1 млрд грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів.

Порівняно з березнем минулого року надходження зросли на 18,7 %, або на 160,2 млн гривень.

Надходження коштів від ліцензування виробництва, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим та зерновим дистилятом, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, дистилятом виноградним спиртовим, спиртом – сирцем плодовим, біоетанолом, алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним до місцевих бюджетів за січень – березень 2021 року становить 267,7 млн гривень. З них у березні надійшло 97,5 млн гривень.

 

З початку 2021 року контакт-центром ДПС надано відповіді на 271,2 тис. звернень платників

Протягом січня – березня 2021 року Контакт-центром ДПС надано відповіді на 271,2 тис. звернень фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості звернень на 252,7 тис. надано відповіді у телефонному режимі, на 3,8 тис. – електронною поштою і факсом, 30 – з використанням автовідповідача та 14,7 тис. чатом в месенджерах.

Найчастіше платники зверталися з питань податку на додану вартість, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, єдиного податку для фізичних осіб – підприємців, порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій, податку на доходи фізичних осіб, прав та обов’язків платників податків.

Суб’єкти господарювання та громадяни також мають можливість скористатися Базою знань – автоматизованою базою уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Її розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР). 

Відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. З початку року фізичні та юридичні особи здійснили понад 1 млн відвідувань ЗІР.

База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня – березня 2021 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 840 уніфікованих запитань-відповідей та внесено 501 у новій редакції.

Нагадуємо, що приєднатися до чатів ДПС можна:

► з вебпорталу Державної податкової служби України, розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» https://tax.gov.ua/;

► з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (скорочено ЗІР)https://zir.tax.gov.ua/, або його мобільної версії.

 

З початку року за результатами перевірок АЗС донараховано 350 млн грн штрафних санкцій

ДПС активізовано діяльність у напрямі боротьби з нелегальним обігом і роздрібною торгівлею пальним в Україні. Для цього, зокрема, податківці беруть участь у міжвідомчих регіональних робочих групах, створених при обласних держадміністраціях.

Так, Нафтогазовою Асоціацією України надано перелік по 475 суб’єктам господарювання, які на їх думку, працюють з порушенням чинного законодавства.

За результатами доперевірочного аналізу отриманої інформації на наявність ризиків проведено 324 та розпочато 13 перевірок, встановлено 238 порушень законодавства з питань обігу пального, донараховано більш ніж

25 млн грн штрафних та фінансових санкцій.

Загалом з початку року ДПС для запобігання та виявлення порушень законодавства платниками податків, які здійснюють торгівлю пальним, проведено 745 фактичних перевірок АЗС, до порушників законодавства застосовано 350 млн грн штрафних (фінансових) санкцій.

Крім того, за результатами контрольно-перевірочних заходів з незаконного обігу вилучено 592,9 тис. літрів пального на загальну суму 15,5 млн грн, а саме:

- дизельного пального – 304,6 тис. літрів на суму майже 7,6 млн грн;

- бензину А-92 – 39,9 тис. літрів на суму 972,8 тис. грн;

- бензину А-95 – 205,2 тис. літрів на суму 6,4 млн грн;

- газу скрапленого – 43,2 тис. літрів на суму 621,4 тис. гривень.

За результатами контрольно–перевірочних заходів припинено діяльність 25 АЗС та вилучено 86 одиниць обладнання, за допомогою якого здійснювався незаконний продаж пального, на загальну суму 8 млн гривень.

Нагадаємо, що з метою подолання критичної ситуації на нафтогазовому ринку відповідно до протоколу засідання Кабінету Міністрів України від 03.03.2021 № 29 активізовано діяльність міжвідомчих регіональних робочих груп для проведення спільних заходів з метою боротьби із нелегальним обігом і роздрібною торгівлею пальним в Україні, створених при обласних Державних адміністраціях рішенням Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 року.

Представники Державної податкової служби разом з представниками національної поліції, ДФС, ДСНС, Держархбудінспекції, Держпраці, Держекоінспекції, Держпродспоживслужби, Мін’юсту та органів прокуратури постійно беруть участь у 26 постійно діючих робочих групах та спільних заходах з відпрацювання підприємств, які працюють з ознаками ризиків порушення законодавства з питань обігу пального.

 

Протягом першого кварталу 2021 року на користь держави вирішено 387 судових справ на загальну суму 1,2 млрд гривень

Станом на 01 квітня 2021 року на розгляді у судах за участі податкових органів Дніпропетровської області перебувало 3 249 справ різних категорій на загальну суму 8,0 млрд гривень.

Із розглянутих судами протягом січня – березня 2021 року справ, на користь податкових органів області вирішено 387 справ на загальну суму 1,2 млрд гривень.

«Із загальної кількості адміністративних справ за позовами платників податків більшу частину складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень-рішень. Так, протягом  2021 року на розгляді у судах знаходилось 1 418 таких справ на суму 2,7 млрд гривень. Із розглянутих справ, на користь податкових органів вирішено 94 справи на суму 123,4 млн грн», – повідомила заступник начальника управління – начальник відділу супроводження судових справ за позаплановими перевірками управління супроводження судових справ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Олена Бабій.

 

Безкоштовні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів від ДПС отримали 145,9 тис. клієнтів

Протягом січня – березня поточного року послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС скористались майже 145,9 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано 341,6 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Майже 71,8 тис. фізичних осіб протягом січня – березня 2021 року отримали 145,4 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Також протягом вказаного періоду 74,1 тис. юридичних осіб отримали 196,2 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Електронним сервісом повторного формування сертифікатів за електронним запитом скористалися 69,2 тис. клієнтів, з яких 42,5 тис. – юридичних та 26,7 тис. – фізичних осіб. За електронними запитами сформовано 144,3 тис. сертифікатів.

Всього з початку діяльності надавача видано понад 9,6 млн кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Нагадаємо, що за допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за електронним запитом кожен клієнт має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.

Таким чином клієнтам центру не потрібно витрачати свій час та особисто відвідувати центр для отримання сертифіката.

 

На пресконференції про актуальне у застосуванні РРО та програмних РРО

22 квітня 2021 року, в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулася пресконференція заступника начальника відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Дудника Романа на тему «Актуальні питання застосування РРО та програмних РРО».

Він нагадав, що з 01.01.2021 до 01.01.2022 реєстратори розрахункових операцій (РРО) та/або програмні РРО не застосовуються фізичними особами – підприємцями (далі – ФОП) – платниками єдиного податку другої – четвертої груп, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує обсягу доходу, що не перевищує 220 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року, незалежно від обраного виду діяльності, крім тих, які здійснюють:

- реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;

- реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров’я;

- реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

У разі перевищення платником єдиного податку другої – четвертої груп (ФОП) у календарному році обсягу доходу 220 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року, застосування РРО та/або програмного РРО для такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування РРО та/або програмного РРО починається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується в усіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку.

Дудник Роман зазначив, що суб’єкти господарювання (СГ) у своїй роботі можуть самостійно обирати: працювати з використанням класичного чи програмного РРО залежно від потреб. Фіскальні функції звичайного касового апарату і програмного РРО однакові, але програмний РРО зручніший тим, що його можливо завантажити та зареєструвати через електронний кабінет платника (особистий кабінет). Впровадження програмного РРО допоможе бізнесу зменшити витрати на придбання касової техніки та захистить споживачів у придбанні якісної продукції або послуг у СГ.

Податківець акцентував увагу, що відповідно до п. 11 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами СГ повинні проводити розрахункові операції через РРО та/або через програмні РРО для підакцизних товарів із використанням режиму програмування із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, найменування товарів, цін товарів та обліку їх кількості.

 

 

Категория: Область | Просмотров: 117 | Добавил: odpi
Всего комментариев: 0
avatar