Главная » 2013 Август 1 » Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує
08:52 Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція інформує | |
Порядок сплати земельного податку фізичними особами Фізичні особи, які набули право власності на земельну ділянку протягом року, земельний податок сплачують з місяця виникнення такого права. Нарахування громадянам сум податку здійснюється територіальними органами Міндоходів, які до 1 липня поточного року видають платникові податкове повідомлення-рішення про внесення податку. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році. Якщо право власності на земельну ділянку переходить від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку місяця, в якому втрачено право власності на зазначену ділянку. Новий власник сплачує податок починаючи з місяця, в якому у нього виникло право власності. При цьому територіальний орган Міндоходів надсилає податкове повідомлення-рішення про внесення податку новому власнику після отримання інформації про перехід права власності від органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (пп.287.5 ст.287 Податкового кодексу України). Порядок сплати земельного податку визначено розд. ХШ ПКУ. Перерахунок сум доходів у випадку надання податкової соціальної пільги Податковий агент, який застосовує податкову соціальну пільгу до нарахованої платнику податку місячної заробітної плати, повинен провести перерахунок суми нарахованого доходу та наданої ПСП. Роботодавець платника податку зобов’язаний здійснити, у тому числі за місцем застосування податкової соціальної пільги, перерахунок суми доходів, які були нараховані такому платнику у вигляді заробітної плати, а також суми наданої податкової соціальної пільги. Перерахунок здійснюється з урахуванням положень абз. другого п.167.1 ст.167 Податкового кодексу України. Зокрема, перерахунок податку на доходи фізичних осіб здійснюється: за наслідками кожного звітного податкового року під час нарахування заробітної плати за останній місяць звітного року; під час проведення розрахунку за останній місяць застосування податкової соціальної пільги у разі зміни місця її застосування за самостійним рішенням платника податку або у випадках, коли така ПСП не повинна була застосовуватися; під час проведення остаточного розрахунку з платником податку, який припиняє трудові відносини з таким роботодавцем. Водночас, для визначення правильності оподаткування, роботодавець та/або податковий агент має право здійснювати перерахунок сум нарахованих доходів і утриманого податку за будь-який період та у будь-яких випадках, незалежно від того, чи має платник право на застосування ПСП. Тобто, роботодавець (податковий агент) може виправити будь-які помилки у разі їх допущення під час утримання ПДФО. Порядок проведення перерахунку сум доходів та наданих податкових соціальних пільг встановлений п.169.4 ст.169 ПКУ (із змінами та доповненнями). Як звітувати, якщо змінюється форма податкової звітності У разі зміни форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, який затвердив такі форми звітності, зобов’язаний їх оприлюднити. Нові форми декларацій (розрахунків) набирають чинності у податковому періоді, що настає після закінчення періоду, у якому відбулося їх оприлюднення. Тому, до набрання їх чинності звітність подається за формами, що діяли до введення нових. Відповідна норма визначена п.46.6 ст.46 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями. Замінено сертифікат центрального шлюзу приймання електронної звітності У зв’язку з утворенням Міністерства доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної митної служби України та Державної податкової служби України замінено сертифікат центрального шлюзу приймання електронної звітності Міністерства доходів і зборів України. Платникам, які використовують видані Акредитованим центром сертифікації при Міндоходів (та іншими АЦСК у відповідності до формату) електронні цифрові підписи та програмне забезпечення, для шифрування електронної звітності на центр обробки електронної звітності Міндоходів необхідно використовувати технологічний сертифікат «MINRD_otr.cer», який розміщено за посиланням http://minrd.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro-ele/edina-adresa/. Просимо вибачити за тимчасові незручності! Запроваджено нові форми реєстраційних документів З метою спрощення процедури отримання послуг електронного цифрового підпису від Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД) запроваджено нові форми реєстраційних документів. Одночасно інформуємо, що разом із новими формами реєстраційних документів віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД до 01 липня 2013 року будуть прийматись і форми попереднього зразка! Нові форми реєстраційних документів ви можете завантажити з офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за адресою http://www.acskidd.gov.ua. Припиняється підтримка програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» З 5 червня 2013 року АЦСК ІДД припиняється надання у користування програмного забезпечення для звітності «ДПС Захист звітності». Для встановленого раніше програмного забезпечення «ДПС Захист звітності» технічна підтримка буде надаватись до 1 липня 2013 року. Детальна інформація про збереження звітів та квитанцій з програмного забезпечення «ДПС Захист звітності», за цим посиланням. Для накладення електронного цифрового підпису на електронну звітність та подання її до контролюючих органів пропонуємо використовувати більш зручне безкоштовне програмне забезпечення або електронні сервіси компаній, які сприяють поліпшенню процесу подання звітності, впровадженню електронних сервісів та розвитку електронного документообігу. Переглянути перелік доступного програмного забезпечення можна за посиланням (http://acskidd.gov.ua/program_obespech). Консультативна пошта з податку на прибуток Платники податків у разі виникнення проблемних питань щодо адміністрування податку на прибуток можуть надсилати їх на електронні адреси rbolila@minrd.gov.ua, itrigub@minrd.gov.ua. Повідомляйте про об’єкти оподаткування Платники податків незалежно від обраної ними системи оподаткування мають повідомляти про всі об’єкти оподаткування пов’язані з його діяльністю. А саме, протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття такого об’єкта необхідно повідомити про нього до органу Міндоходів, за встановленою формою. Форма звітності №20-ОПП «ПОВІДОМЛЕННЯ про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність» затверджена наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. №1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів». Неподання у строки повідомлення про об’єкти оподаткування тягне за собою накладення штрафу: на самозайнятих осіб у розмірі 170 гривень; на юридичних осіб - 510 гривень. У разі неусунення таких порушень або за ті самі дії, вчинені протягом року особою, до якої були застосовані штрафи за таке порушення, тягнуть за собою накладення штрафу: на самозайнятих осіб у розмірі 340 гривень; на юридичних осіб - 1020 гривень. Відповідальність за порушення встановленого порядку регламентована ст.117 ПКУ. Переваги подання податкової звітності електронному вигляді Подання податкової звітності в електронному вигляді надає платникам податків істотних переваг, а саме: - забезпечується спрощення процедури подання податкових документів до органів ДПС та економія робочого часу, оскільки відпадає необхідність відвідування платниками податків органів ДПС; - зменшується паперовий документообіг, так як звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях; - скорочуються витрати на придбання паперових форм податкової звітності; - забезпечується конфіденційність інформації; - забезпечується виявлення помилок в податковій звітності в автоматичному режимі; - забезпечується гарантія оперативного відновлення форматів подання інформації в електронному вигляді; - забезпечується оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі; - скорочуються терміни проведення перевірок щодо правомірності заявлених платниками податків до відшкодування сум ПДВ та своєчасність відшкодування ПДВ. Антикорупційний сервіс «Пульс» Міністерства доходів і зборів України Міністерство доходів здійснило ребрендінг інтерактивного сервісу «Пульс податкової», який відтепер приймає звернення представників бізнесу не тільки з податкових, а й з митних питань. Пульс” Міністерства доходів і зборів України попереджує: - труднощі в спілкуванні; - некоректне ставлення; - перевищення повноважень; - неякісне обслуговування. Лінія Міндоходів працює за принципом call-back – податківці та митники не тільки приймають звернення, але й повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи. Нагадаємо: номер цілодобової телефонної лінії оновленого сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07. Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю
| |
Категория: Город | Просмотров: 778 | | |
Всего комментариев: 0 | |